אירועי דיומא – 15.02.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת האלופות – שמינית הגמר – משחק ראשון

*המלצת צפייה* 21:45 ריאל מדריד-נאפולי – שידור בערוץ 2 (22) ובערוץ הספורט בהפרדה גבוהה (555). נכון, אין פה טעות, נאפולי סיימה בראשות הבית וריאד במקום השני. ריאל מדריד חוזרת לעצמה, ולמרות יכולת לא משכנעת ניצחה בשבת את אוסאסונה. הבעיה של מדריד היא בעמוס העצום של משחקים בשבועות הקרובים, זכר למשחקים שנדחו עקב טורניר גביע העולם לקבוצות ודחיית המשחק נגד סלטה ויגו. נאפולי נמצאת בכושר מפחיד והפסד הליגה האחרון שלה היה בחודש אוקטובר, ליובנטוס, בחוץ, 1:2. ריאל איכותית יותר, אך הואיל והגומלין באיטליה היה בסוף העומס הגדול של ריאל אני חושב שהסיכויים במפגש הם 50/50.

*המלצת צפייה* 21:45 באיירן מינכן-ארסנל – שידור בערוץ הספורט (55) ובערוץ 5 לייב (58). נכון, גם כאן אין טעות. גם פה הקבוצה שעל הנייר מרשימה יותר סיימה במקום השני בבית ואילו ארסנל במקום הראשון (הם רצו לסיים רביעי, אבל לא היה מקום לטוטנהאם מתחתיהם). מינכן ניצלה מעידה של הקבוצות במקומות 2-7 בליגה כדי להגדיל את הפער ולתת לעצמה אפשרות "לזרוק" לפחות משחק ליגה אחד בין המפגשים, קרי לבצע רוטציה והלגיע רעננה. ארסנל אמנם מגיעה אחרי ניצחון, אך היא רחוקה מצ'סלי בצמרת ורק נקודה מהמקום החמישי, שאינו שווה ליגת אלופות. לאור כל הנ"ל והסגל העדיף של באיירן, אני חושב שהסיכויים במפגש הם 75/25 לטובת הגרמנים.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 19

19:30 בני הרצליה(6:11)-הפועל גליל/גלבוע(11:7) – שידור באתר ערוץ הספורט (sport5.co.il). בני הרצליה בעונה מעולה מגיעה למשחק מהמקום הרביעי (שלישי במחינת אחוזי הצלחה), אחרי ניצחון דחוק על קרית גת. גלבוע במקום העשירי מרחק ניצחון מהפלייאוף. בסיבוב הקודם ניצחה הרצליה 83:82.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות וולס הפתוחה – סיבוב שני:

גם אתמול השלב הראשון הביא לנו הפתעות. כמו מארק וויליאמס שהודח ע"י אליוט סלסור האלמוני, או דינג ז'ונווי שהודח ע"י רובין האל הנורבגי. ההפתעות הרבות בטורניר הביאו לכך שלא צפויים לנו היום בשלב השני משחקים מעניינים מדי. משחק אחד שעשוי להיות מעניין הוא זה שבין ליאנג וונבו למייקל ווייט בצהריים. שידור ישיר ביורוספורט 2 החל מ-15:00 (אפשר לראות כאן) וביורוספורט ב-21:00.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור של עומאן – קטע 2:

בקטע 1 אתמול, שהסתיים במיאוץ המוני, זכה האול אראונדר הנורבגי אלכסנדר קריסטוף. קטע 2 היום בין נאחאל לאל בוסתן הוא כבר קטע המתאים למטפסים, באורך 145 ק"מ עם ארבע פסגות בדרגות שונות. היום צפוי להיות כבר יומם של מטפסים כארו, בארדה, ויסקונטי וקושטה.

הטור של אנדלוסיה – קטע 1:

הטור של אנדלוסיה, הידוע גם בשם רוטה דל סול (דרך השמש), הוא טור בן חמישה ימים הנערך באיזור אנדלוסיה שבספרד. היות ורוב הקטעים בו כוללים קטעי טיפוס ברמה גבוהה למדי, הוא מושך אליו מטפסים רבים. ביניהם נוכל לראות את אלברטו קונטדור, אלחנדרו ואלוורדה, יון איזאגיר (בקבוצתו החדשה בחריין-מרידה), וורן בארגי ומיקל לאנדה (כנראה יוביל את סקיי, אם כי גם וואוט פולס עשוי לעשות זאת).

כבר מקטע 1 של היום, בין רינקון דה לה ויקטוריה לגרנאדה, הטור לא מבזבז זמן, ומביא לנו חמש פסגות, האחרונה בדרגה הקשה ביותר. שידור ביורוספורט 2 החל מ-16:30 (אפשר לראות כאן).

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה רבה מתן.היום 2 משחקים גדולים.מעצבן שאופא שמים באותה שעה.עם קצת חשיבה אפשר לשבץ משחק 1 ב 8 בערב ומשחק 2 ב 10.זה כבר לא שלב הבתים שיש 8 משחקים כל ערב

  2. מתן תודה רבה.
    קשה לי להאמין שהסיכוייל הם 50/50.
    לדעתי הם 20/80 לריאל .עם כל העומס שצפוי לריאל ( שיש לה סגל רחב ). היא תתמקד בעיקר בצמפיון …מה עוד שהיא יכולה " להשליך משחק ליגה".
    בכל מקרה כמה אקסים ייפגשו את ריאל ("אלביול וקייחון אם איני טועה ).

    אשר למינכן -ארסנל .
    לצערי אני מסכים איתך 25/75 מינכן .
    מעריך לצערי שכבר היום יסתיים הסיפור לחלוטין…..כמו שאתמול הסתיים הסיפור במפגש פ.ס.ז/ברצלונה….קרי בנוק אאוט מהדהד שלא משאיר מקום של ממש לגומלין.

  3. וולטה אנדלוסיה סיכום קטע ראשון.
    בריחה משותפת שח הפייבוריטים קונטאדור איזאגיר ולורדה.
    בסיום העליה דוקא ולורדה לורח בירידה איזאגיר טוחן ירידות פנטסטי
    נזהר הפעם בצדק רק החלה העונה ולא נכנס למלכודת .
    בשל קבוצת רודפים חזקה מאחור ולורדה מחכה לקונטאדור ואיזאגיר הנה הנסיון מדבר ולוקח את ספרינט הסיום בדרך לנסיון לנצח בוולטה אנדלוסיה בפעם החמישית.
    בסיום קונטאדור נשאר עם המחמאות וולורדה עם הניצחון
    מי שמקבל מחמאות מולורדה על יכולת הטיפוס לא עומד לאיים על צאווס פרום וקינטנה בגדאנד טורים …. זו לא היכולת עבר של קונטאדור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט