לילות אל איי / גל שור מהסטפיילס סנטר

 

יום שני שמח לכל המאזינים ולאשך תמיר האורגינל

מומי קיבל את הסיקור של גל אל אייז אתמול בערב אבל היה לו עיסוקי ד-לילה והכניס הסיקור המצויין היום בבוקר

מומי הבין ששמו את גל שלנו בסוף האולם כמו פועל מקסיקני והחליט לפנות במכתב להנהלת הקבוצה בקשר לעניין , מומי שמח שהעניין סודר לשביעות רצונו של גל

Dear Lakers

  I understand that our reporter for Lakers games  Mr Wave Bull seats at the place of the near the biet shimosh

this is not nice , Wave make Alia to LA back in the 80s you must give him good seat near the cheerleaders boobs

BR

  Moomi the eggplant  VP of boobs at hoops.co.il

הלטאות בבית הסיכות: תובנות מהיום הראשון של 2017

"הסבלנות משתלמת"

(חכם סיני זקן וגיא רוזן)

למרות התוצאות האיומות על הפרקט, אני יכול לבשר למומי, יניב, דדי (שוב נעלם לתנומת חורף?) וגור גולן (במחנה הטירונים אי שם) שהלייקרס נשארו קלאסה. הנה כתב הופס, אתר איזוטרי מההולילנד, מתייצב למשחק שלישי ברציפות בסטייפלס סנטר – וכבר משדרגים אותו ליציע העיתונות הבינוני; הווה אומר בקודקוד המשולש שמאחורי הסל והספסל של הקבוצה המארחת, כ-15 שורות מהמגרש. שם ביליתי את רוב הזמן של המשחק בין האורחים מטורנטו לבין קבוצת הדגל המקרטעת של עיר המלאכים, עם תצפית מצויינת על משה שהולך באולם, ונהניתי למדי.

הגעתי לסטייפלס בערב יום השנה החדשה כדי לחזות בקבוצה השנייה בטיבה במזרח (לשעבר מזפח?) – והתרשמתי מצמד הגארדים של הראפטורס שעשו לילדים הסגולים-זהובים בית ספר. מדהים לראות את דרוזן קולע וחוזר וקולע וחוזר וקולע כמו משחק וידאו באותו אופן: חסימה ואז מיד-ריינג', הקליעה שכמעט נעלמה מהאן.בי.איי  בשנים האחרונות, באחוזים גבוהים (31 נק' ב-35 דק'). קייל לאורי נתן משחק לפניתאון ( 41-8-9) וניצח במו ידיו את הלייקרס ברבע האחרון תוך שהוא שולט במשחק בצורה מוחלטת. בכלל נראה שהראפטורס הם קבוצה מתואמת ומהודקת להפליא; אחרי שנתנו להתקפה של הלייקרס להשתעשע במשך שלושה רבעים הם עצרו אותם במשך חמש דקות ראשונות ברביעי על 2 נקודות. ומאז המשחק כבר היה גמור.

לא התרשמתי מהגבוהים של טורנטו; וולאצ'יונס סביר אבל לא יותר מזה (14 נק' ו-10 ריב'), סיאקמה שם בעיקר כדי לחסום, לקטוף ולהפריע, ונוגירייה מהספסל אותו דבר.  טרנס רוס וקורי ג'וזף מהווים את מרכז הכובד של הספסל ועושים עבודה טובה אבל כמי שראה את הרפטורס לראשונה מקרוב – קשה לי לדמיין אותם נותנים פייט לקליבלנד ללא טרייד משמעותי באזור הצבע. 

בלייקרס העניינים כרגיל: קשה לנו כאוהדים להמחיש לעצמנו בדימיון 34 מיליון דולר נזרקים ככה  לנהר של של לוס אנג'לס, העולה על גדותיו בימים אלו בעקבות סדרה של כמה ימי סופת חורף בדרום קליפורניה. באתר הועלו קונספירציות על טרייד עתידי של דנג, מוזגוב, או שניהם ואנחנו אומרים: אמן, במקביל להגעת חמורו של משיח. לא ברור איך שני שחקנים ותיקים ועתירי ניסיון מסוגלים לתרום כל כך מעט לקבוצה צעירה ולא מסודרת בראש. וולטון נותן להם לשחק בעיקר בתחילת הרבעים הראשון והשלישי ואח"כ מייבש אותם על הספסל, ובצדק. גם בחדר ההלבשה ניתן לראות שהצעירים לא ממש שמים ז' על הסודאני המפחיד והרוסי הפלגמטי. 

החדשות הטובות מהמשחק, מעבר להברקות של ראסל (עדיין פוינט גארד בינוני מינוס שניפח סטסיסטיקות – 28 נק' – בעיקר ברבע הרביעי בגארבג' טיים), ושל ניק יאנג (ממשיך לשלשל שלשות באחוזים טובים), היא החזרה של טאריק בלאק, שמביא אנרגיות טובות, האסל וכדורים חוזרים בהתקפה וקולע עונשין באחוזים מצויינים; ובעיקר תומס רובינסון, ההפתעה הגדולה עד כה ברוסטר, שמשחק 4 ולפעמים 5, יודע לקחת ריבאונדים, לקלוע כשצריך ובעיקר להביא הרבה האסל לחמישייה השניה של הלייקרס.

הקהל בסטייפלס סנטר מזכיר כזה של קונצרטים. אף אחד לא ממש מצפה שהלייקרס ינצחו, פה ושם קמים על הרגליים אבל רוב המשחק מדובר בעיקר בשואו של סוף שבוע רגוע. האכזבה הגדולה: מאז ימי פאולה עבדול וד"ר באס במיטבו, חל פיחות גדול במראה החיצוני (אם לא בכישורי הריקוד והתנועה) של הלייקרס גירלז המפורסמות. בדקתי מקרוב את הסחורה לטובת הפנטזיות של אשך (עם ובלי הגננת) והסיכום: לא משהו, אבל ממש. המעודדות של הקליפרס נראות אפילו יותר טוב, וזה אומר דרשני (גיא!).

ביום שלישי אשנה כיוון ואגיע בבוקר למתחם האימונים של הלייקרס באל סגנדו, לקראת משחק הבית עם ממפיס. נראה אם נמצא שם כמה תובנות עמוקות שיוכלו לשפר את המצב רוח לאוהדים המדוכאים (שלפחות מעודדים מהעובדה שהקליפרס נותנים כבר 6 הפסדים רצופים. הפי ניו ייר אבריבודי!

המעודדות הכונפות של הלייקרס – זה לא מה שהיה בשנות ה-80, עדיף לראות מרחוק. שאשך ישאר בבית עם הגננת
הפי נו ייר – קיס קאם. בע״ה נראה בקרוב את מומי ואוקסנה (או סילבי) עושים את זה כמו שצריך

 

ניק יאנג אחרי המשחק. שלשל שלשות אבל זה לא הספיק
מיטש קופצ׳אק וקיקי ונודוואי (יושב) – עכשיו אפשר להבין איך הוא היה המחליף של קארים ג׳אבר בשנות ה-80
תמונה אחרונה לחיזור הא"טמ

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אין עלייך גל !
    הבאת סיקור תענוג
    נראה למומי שעשו טנקינג גם במעודדות
    אבל עם המנתח האזמל והשקיק בגודל הנכון יכולים לבוא דברים אל מקומם

  2. כל הכבוד גל, הצלחת להכניס צבע למשחק של קבוצה אפורה.
    מאחל לך שנה טובה, ואולי קצת נחת מהלייקרס (וקאבאק של הברונקוס!).

    אומר דרשני, אומרים על משהו שקשה להסביר בפשטות ולכן דורש הסבר על דרך הדרש.

    לדוגמה:
    ההפסד הנוסף של הסאנס הלילה, אומר דרשני. אלו כבר ממזמן לא השחקנים, ואפילו לא המאמן, שצריכים לשאת באחריות.

    האחריות היא על מקדו(https://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s)נו.

  3. זרקתם כל כך הרבה כסף על קובי במקום לבנות, כולכם כמעט (אוהדי הלייקרס) הצדקתם את זה ועכשיו אתה לא מסוגל לדמיין כסף נשפך סתם?

  4. תודה גל.הרגת אותי עם המעודדות.אם גם שם נפלנו אז האימפריה באמת התרסקה.
    לדעתך ראסל לא יעמוד בציפיות,אחרי שראית אותו מקרוב?

  5. מומי הורג אותי! איזה שדרוג 🙂 אני מאוד נהנה לראות את הלייקרס אני חייב לציין, עכשיו יש לי גם את סוואגי פי, רחמנא ליצלן, אצלי בפנטזי ליג, מצטרף לחברו ג'וליוס "לא יציב" רנדל – אז אני צופה ברוב המשחקים שלהם, ואפשר לראות תהליך! אני תופס מוולטון מאמן לא רע בכלל! כיף גדול לנו כאתר שיוצא לנו לראות כל כך הרבה משחקים והנה אפילו ראינו את לייקרס-רפטורס גם באל.איי וגם באייר קנדה סנטר – שיחוק רציני!! תמשיך לבלות שם באל.איי מאחל לך צ'ירלידרס לרוב!

  6. מצוין, איזה כיף! האחים bulls מפציצים השכם והערב.
    הממם, מהתמונה של המעודדות נראה שהמצב שם דווקא בסדר, לפחות מהפרופיל.
    האם אתה מעלה את הכתבות האלה גם לעיתון שלכם שם בל.א.?

  7. אקסלוסיבי להופס. מה שנעלה בשבוע הבא זה את הפוסט על תמיר סבן של יואב מודעי, החוסה בצילו של שאריף אוניל בסנטה מוניקה. עולם מה-זה-קטן.

  8. ותודה לכל המגיבים. רק קולו של הדוק מגרינוויל לא נשמע ברמה. אולי הוא עדיין עסוק בסדרת הקאות בכל פעם שמזכירים את הלייקרס

  9. גל, ביליתי כל היום על אגם מקומי אבל בצהריים שיניתי כיוון ושטתי לכיוון עיירה קטנה, קלמסון (שיש לה אוניברסיטה שעומדת להיות אלופת ארה"ב) לראות מה הולך באתר וכתבתי תגובה ארוכה שאני רואה שלא ניכנסה. אנסה למצוא אותה ולהכניסה שוב!

  10. לא, היא נעלמה.
    החמאתי לך מאד, אבל כתבתי שעם כל הכבוד למומי, מי ששידרג אותנו זה כתבים כמוך ההולכים למשחקים
    כל מאמר נישלח בשם כותבו (באנגלית) ל-NBA והם כבר החמיאו לי שאנחנו האתר הפעיל ביותר בקשר למשחקי NBA מכל אתר אחר בינלאומי. זה מה ששידרג אותנו כי אנחו נחשבים יותר ויותר לאתר NBA רציני מאד.

  11. אין כמוך wave bull (ומומי)
    כמו שרועי כתב כתבות מושלמות שמביאות לנו את רוח הלייקרס כפי שהיא (נפיחה שקטה).

    האשך דווקא אהב את המעודדות והן קיבלו ציון 10 בסולם אשך, כמעט כמו כל אישה שהאשך פוגש.

    1. ואפרט על סולם האשך:
      האשך אוהב כמעט כל אישה שרואה ובעיניו כמעט כל אישה היא מושלמת וראויה לשמש כאובייקט מיני.
      את צריכה להיות ממש כונפה, ממש זקנה או ממש דבה כדי לקבל ציון נמוך מ-10*.

      * גם בקטגוריה זו יש יוצאות מן הכלל, יש לפעמים ממש כוניפות עם חן מסוים, ממש זקנות אבל שמורות היטב, ובגזרת הדבות עד 120 קילו זה נחשב חיטובים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט