פתיחת עונת המלפפונים / עידן עופר

 

 

 

כמו כל שנה, גם העונה יתקיים סוף שבוע האולסטאר באמצע פבואר וגם השנה חרושת השמועות על מעברי שחקנים תימשך ואולי אף תתממש, אז לפני שהג'נרל מנג'רים מתחילים להזיז שחקנים, להלן מספר טריידים שנשמח לראות ושחקנים שכנראה לא ישארו בקבוצה שלהם בחודשיים הקרובים.

נרלנס נואל עובר לניו אורלינס, טרנס ג'ונס עובר לסקרמנטו ובן מקלמור ודאנטה קנינגהאם עוברים לפילדלפיה.

הצד של ניו אורלינס: המחשבה שנואל, שנבחר על ידי הפליקנס במקום ה-6 בדראפט, ישתף פעולה עם אנטוני דיוויס, במיוחד בצד ההגנתי, מציתה את הדמיון. נואל בדיוק חזר מפציעה והוא מאוד לא מרוצה מכמות הדקות אותה הוא מקבל, ככה זה שאמביד משחק כמו שהוא משחק. נרלנס נוסה בעמדת הפאוור פורוורד, בעיקר בשל מבנה גופו הדקיק אך ניסוי זה לא צלח עד כה ובעונה שאנטוני דיוויס משחק בעמדת הסנטר, בניגוד לעמדת האמיתית שלו, נואל יתאים כמו כפפה ליכולות ההגנתיות של דיוויס ויצור את אחד הקווים הקדמיים המסקרנים וההגנתיים בליגה.

הצד של סקרמנטו: לאחר מספר עונות בהן היה פצוע ברוב הזמן, טרנס ג'ונס סוף סוף בריא וביחס לחוזה המינימום עליו חתם הוא נחשב לאחת המציאות הטובות של הקיץ. ג'ונס יגיע לקבוצה הלא שפויה של הקינגס על מנת ליצור ציוות יותר התקפי ביחד עם בוגי קאזינס במה שיזיז אותו חזרה לעמדת הסנטר, אלא אם ג'ונס יעלה מהספסל וקוסטה קופוס ימשיך לעלות בחמישייה.

הצד של פילדלפיה: אחרונה חביבה היא פילדלפיה שמקבלת את מקלמור מלא הפוטנציאל שנקבר בסקרמנטו ודאנטה קנינגהאם שתמיד נותן נסיון מהספסל. מקלמור נמצא בעונת שפל השנה עם 6 נקודות למשחק ואיבוד כל טיפת ביטחון שהייתה לו. בכל שנה אחרת מעבר כזה היה נראה כמו אחד שהיה מסיים למקלמור את הקריירה אבל העונה עם אמביד בריא, ג'נרל מנג'ר שמנסה לנצח ושוטינג גארד שנכשל בנסיון להחיות את הקריירה שלו ( ג'רלד הנדרסון ), להגיע לפילדלפיה כשחקן צעיר שמנסה להשאיר את הקריירה שלו בחיים לא נראה כמו צעד רע.

תוצאת תמונה עבור ‪nerlens noel in pelicans uniform‬‏
נואל מיד אחרי בחירתו בדראפט על ידי הפליקנס.

רודי גיי ועמרי כספי עוברים לברוקלין, לואיס סקולה ובויאן בוגדנוביץ' עוברים לקינגס.

הצד של ברוקלין: ברוקלין אמנם נמצאת בעונה לא טובה מבחינת טור הנצחונות שלה (24-8) אבל היא משחקת טוב ומצליחה להגיע למשחקים צמודים מול קבוצות טובות, משהו שלא ציפו ממנה בתחילת העונה. דבר נוסף שקורה בברוקלין הוא תהליך ההבראה שמתבצע על ידי שון מארקס שעד עכשיו עושה עבודה טובה ומנסה בכל יכולתו לשפר את הקבוצה כשגם קני אטקינסון מראה ניצוצות של מאמן איכותי. בטרייד ברוקלין תקבל סקורר מוכח בדמות רודי גיי שאולי בנסיון האחרון שלו יצליח למנף את הקריירה הבינונית שלו ויראה יעילות כמו בחלק מהזמן שבילה בסקרמנטו. לגיי אמנם יש אופציית שחקן בחוזה והוא יכול להשתחרר ממנו בקיץ אך במידה והקבוצה תיראה איתו טוב ותראה שיפור ביחד עם השילוב של לשחק בשוק ענק כמו ניו יורק, הסיכוי שישאר לעוד עונה לא נראה כזה רע. בנוסף לגיי ברוקלין תקבל את עמרי כספי שיתאים כמו כפפה לקבוצה של הצד היותר יהודי בניו יורק. כספי ישמש כמחליף לגיי אך גם ישחק בעמדת הפאוור פורוורד במקום סקולה שעשה את הדרך ההפוכה. יכולת הקליעה מבחוץ של כספי תקנה לו דקות גם במקום רונדיי הוליס – ג'פרסון שלוקה בתחום הזה.

הצד של הקינגס: בתחילת העונה רודי גיי הצהיר שהוא לא הולך להישאר בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית, ויפה שעה אחת קודם. אז הנה, הגיעה השעה וגיי עובר לברוקלין. ביחד עם גיי עובר גם כספי שעם כל הסימפטיה לקבוצתו הראשונה בליגה כבר לא יכול לשאת את העול של לשחק בקבוצה עם הנהלה כושלת שמחליפה מאמנים כמו גרביים. הקינגס מקבלים את בוגדנוביץ' שנמצא בעונת שיא מבחינתו עם 14.3 נקודות למשחק ב-26.9 דקות בלבד. בויאן בן 27 בלבד והוא נמצא על חוזה ידידותי של 3.5 מיליון דולר שמסתיים בקיץ הקרוב. הקרואטי יקבל הרבה כסף בקיץ הקרוב, בטח בהתחשב בעונה הנוכחית ובגילו, והוא לעומת גיי ישאר בקבוצה תמורת הסכום הנכון. ביחד עם בוגדנוביץ' יגיע לואיס סקולה העתיק שנמצא בדמדומי הקריירה אך עדיין מראה יעילות עם 5.4 נקודות בקצת יותר מעשר דקות במשחק. הרצון להביא ידע וניסיון לקבוצה על ידי הבאת של ארון אפללו ומאט בארנס לא צלח כאשר הראשון מסוכסך עם המאמן והשני מסוכסך עם כל מה שזז ובדיוק בשביל למנוע את זה, הבאת סקולה יכולה להועיל לקבוצה.

ניקולה ווצ'ביץ' עובר לוושינגטון תמורת מרצ'ין גוראט וקלי אוברה שיגיעו לאורלנדו.

הצד של וושינגטון: הוויזארדס נמצאים בעונה בינונית ולא יציבה ומחפשים שחקן שירענן את הקבוצה ויקלע עוד קצת נקודות. ווצ'ביץ' נמצא בעונה לא טובה מבחינתו, ולא בהכרח באשמתו. אורלנדו שהחתימה מספר רב של שחקנים בקיץ חיפשה את השיטה הנכונה בשבילה, וזה אומר שווצ'ביץ' יורד לספסל. זוהי העונה הראשונה שלו מאז עונת הרוקי בה הוא יורד מ-30 דקות למשחק כאשר הוא קולע 13.2 נקודות למשחק ( שווה ערך לעונה ה-2 שלו בליגה ), ירידה של 5 נקודות מהעונה שעברה. המונטנגרי הנהדר הוא שחקן פוסט מוכשר עם יכולת קליעה טובה מחצי מרחק, משהו שלגורטאט אין באופן יציב. וושינגטון אמנם מוותרת של שחקן צעיר וטוב בדמות קלי אוברה אבל כשאוטו פורטר פותח בעמדה מספר 3, הסיכוי שלו לקבל מספר רב של דקות כמעט ולא קיים ובשביל שחקן צעיר וטוב כמו ווצ'ביץ' שווה לוותר עליו.

הצד של אורלנדו: אורלנדו נמצאת בעונה משונה מבחינתה והיא לא מצליחה להתרומם על אף שינוי המאמן בקיץ ושינויי הרוטציות במהלך העונה. ווצ'ביץ' ירד לספסל וביומבו החל לעלות במקומו בחמישייה בצעד שהפך את הגנת המג'יק ליעילה יותר. נכון להיום נראה שהמג'יק קיבלו החלטה להמשיך עם ביומבו בחמישייה ולנסות להעביר את ווצ'ביץ' לקבוצה אחרת. במקומו של ווצ'ביץ' יגיעו לאורלנדו 2 שחקנים מסקרנים, בשביל גורטאט זו תהיה סגירת מעגל כאשר הוא יחזור לקבוצה הראשונה שלו ובשביל קלי אוברה זו תהיה הזדמנות להוכיח מה הוא שווה בקבוצה שמשנה את החמישייה שלה כל שני וחמישי. גורטאט יהווה סנטר מחליף נהדר שימשיך את הקשיחות שביומבו נותן בחמישייה הראשונה ויביא ניסיון שחסר בקבוצה הצעירה של המג'יק. קלי אוברה הוא סמול פורוורד נהדר שלא מעט ממנהלי הליגה רואים אותו כשחקן חמישייה לגיטימי בליגה. נכון להיום יש את ארון גורדון שפותח בעמדה מספר 3 אך כמו שהוכח העונה, אי אפשר להסתמך על המשחק האחרון של הקבוצה מפלורידה. חוסר היציבות בקבוצה והכישרון שלו יכולים להקנות לא מעט דקות ואולי אף מקום בחמישייה.

ברנדון נייט וטייסון צ'נדלר עוברים לפילדלפיה, ג'ריד בייליס עובר לקליבלנד, אימאן שומפארט וג'אליל אוקאפור עוברים לפיניקס.

הצד של פילדלפיה: פילי מחפשת כבר זמן מה להיפטר מאוקאפור ועכשיו זה הזמן. מלבד הרצון להיפטר מהסנטר המוכשר פילי מחפשת גארד איכותי שישחק לצד סרחיו רודריגז הנהדר ושחקן וותיק שיחנוך את ג'ואל אמביד. בטרייד שמוצע פה פילי מקבלת את מה שהיא מחפשת מתחילת העונה. ברנדון נייט מגיע אחרי 2 וחצי עונות בינונית בפיניקס, תקופה שהוא קיווה שתיראה יותר טוב לאחר תקופה מוצלחת במילווקי. נייט מעמיד העונה את הממוצעים הנמוכים בקריירה שלו עם 12.7 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק. הגארד הנהדר מקנטאקי עדיין צעיר ( בן 25 ) והפוטנציאל עדיין שם. קבוצה כמו פילי שמשוועת לשחקנים צעירים ואיכותיים היא בדיוק מה שנייט צריך כאשר ההתקדמות בקריירה שלו נעצרה. הגארד הורסטילי מגיע על חוזה נוח של 12.6 מיליון דולר ל-4 שנים, חוזה שלא יכביד על פילי שגם ככה נמצאת לא מחזיקה חוזים יקרים. השחקן השני שיגיע עם נייט הוא טייסון צ'נדלר הוותיק שיגיע בשביל להיות המנטור של אמביד, של שאר השחקנים הצעירים בקבוצה וגם בגילו המופלג לתת ל"תהליך" מספיק דקות מנוחה.

הצד של פיניקס: כבר מספר שנים שפיניקס נמצאת בפלונטר מסויים בעמדת הסנטר. צ'נדלר כבר מעבר לשיא ואלכס לן מתפתח לאט מהמצופה. בטרייד פיניקס אמנם מוותרת על 2 שחקנים טובים, אך לא כאלה שיכולים לשנות את המצב העגום של הקבוצה מאריזונה. בתמורה לוויתור על נייט וצ'נדלר הסאנס יקבלו 2 שחקנים מסקרנים בדמות אימאן שומפארט וג'אליל אוקאפור המוכשר. שומפארט יביא איתו בעיקר קשיחות הגנתית לעמדות 2-3, ולא מעט ניסיון מהתקופה הטובה שלו עם לברון ושות'. החלק המרכזי בטרייד הוא אוקאפור שלאחר עונת רוקי טובה בה קלע 17.5 נקודות ירד ביכולת שלו, הרבה בעקבות פציעה והתנהגות כושלת מחוץ למגרש. הסנטר מדיוק הוא שחקן פוסט בחסד שיכול להוסיף המון למשחק של פיניקס ובעיקר ליצור תחרות בריאה בינו לבין אלכס לן המוכשר. בפילי יהיה לו קשה למצוא דקות של שחקן חמישייה מאחורי אמביד אך בפיניקס, עם צוות רפואי שטיפל בשחקנים כמו נאש ואמארה הוא יוכל להגשים את הפוטנציאל שלו.

הצד של קליבלנד: לאחר פרישתו של מו וויליאמס ועזיבת דלדובה לבאקס, קליבלנד מחפשת שחקן שיכנס לחלל שנוצר. קיי פלדר אמנם הראה ניצוצות מתחילת העונה אך הוא עדיין צעיר ולא מנוסה. הקאבס אמנם מאבדים את שומפארט אך השנה נוספו מייק דאנליבי ודיאנדרה ליגינס ההגנתי שהוסיפו לא מעט. במקומו של שומפארט יגיע לקבוצה בייליס הנהדר שנמצא בשיא הקריירה שלו. בייליס מגיע אחרי עונה טובה במילווקי בה קלע 10.4 נקודות למשחק. הקומבו גארד מאריזונה שנמצא בעונתו התשיעית בליגה יוכל לתת דקות מנוחה לקיירי אירווינג ואף לשחק לצידו, מה שיצור גיוון הכרחי בקאבס.

תוצאת תמונה עבור ‪jahlil okafor‬‏
אוקאפור במדי פילי, לא לעוד הרבה זמן.

גרג מונרו עובר לבוסטון, ג'יימס יאנג, אמיר ג'ונסון וקלי אוליניק עוברים לבאקס.

הצד של מילווקי: מילווקי מוותרת על גרג מונרו לאחר שהשידוך ביניהם לא צלח. הבאקס מקבלים 2 שחקנים צעירים ואת אמיר ג'ונסון המנוסה שמסיים חוזה בקיץ. ג'יימס יאנג הוא השחקן הפחות מוכר בטרייד הזה. שוטינג גארד בן 21 בעונתו ה-3 בליגה שעוד לא עשה את הפרציה המיוחלת במדי הסלטיקס. ריבוי השחקנים בעמדה שלו ככל הנראה לא יאפשר לא לקבל את ההזדמנות להוכיח שהוא שייך לליגה והוא יכול למצוא את הדקות שלו במילווקי שעדיין חסרה את קריס מידלטון ומשוועת לשחקנים יצירתיים שקולעים מבחוץ. השחקן השני שיגיע הוא אוליניק שיביא קליעה מבחוץ וקשיחות, דברים מאוד מבוקשים בבאקס של השנה. אחרון חביב הוא אמיר ג'ונסון שעושה הכל מהכל בצורה טוב והוא יהווה המחליף של ג'בארי פארקר ואף ישחק לצידו במקרים מסויימים.

הצד של בוסטון: כשבוסטון החתימה את אל הורפורד בקיץ האחרון היא קיוותה שהוא ישחק בעמדה מספר 4, עד עכשיו זה לא קרה. המחסור בסנטר איכותי הביא לזה שבראד סטיבנס הציב את הורפורד בעמדת הסנטר ולא בעמדה שבה רצו שהוא ישחק. בטרייד בוסטון מוותרת על 3 שחקנים טובים, אך כאלה שהתקרה שלהם מוגבלת ובתמורה היא מקבלת שחקן שעבר עונות לא קלות תחת ג'ייסון קיד ומשווע למערכת טובה כמו שיש בעיר השעועית. מונרו יכנס ישר לחמישייה ויזיז את הורפורד לעמדה הטבעית שלו. מונרו לא נחשב לשחקן הגנה טוב והורפורד יצטרך לחפות עליו, לעומת זו בהתקפה הצמד הזה יהיה בין הקווים הקדמיים החכמים בליגה, אם לא החכם שבהם. הורפורד ומונרו נחשבים למוסרים מעולים והשילוב שלהם עם תומאס, בראדלי וקראודר בשיטת המשחק של בראד סטיבנס מציתה את הדימיון.

* תרשמו בתגובות איזה טריידים אתם הייתם עושים, זה יעזור לכם – http://www.espn.com/nba/tradeMachine.

 

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. אני יכול לומר שבצד של הפליקנס, לפחות לדעתי, ללא קשר ליכולת של מי שמגיע, אסור !!! אסור !!! אסור!!! לאבד את קאנינגהאם!!!
    הוא הדבק של כל הקבוצה. אחוז הנצחונות איתו ובעדיו די מטורף…

    1. מסכים. השילוב שלו בחמישייה מעולה, בין אם ליד טרנס ג'ונס או סלומון היל (בהרכב שמקבל ובצדק הרבה דקות משחק). הוא פשוט עושה אותם טובים יותר, וזה בא לידי ביטוי:

      10 ניצחונות מ-14 משחקים שהוא בחמישייה (שקול לעונה של 58 ניצחונות), כשהוא על הספסל או לא משחק הם עם 4 ניצחונות מ-21 משחקים (שקול לעונה של 15 ניצחונות).

  2. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=haaxk95

    טריסטן תומפסון ואימאן שומפרט תמורת בוגי קאזינס ומט בארנס.

    סקרמנטו נפטרת סופסוף מהמחלה שלה (ביחד עם חבר שלו הערס, שני חשודים בתקרית אלימה לאחרונה), בתמורה לשני צעירים יחסית עם מנטליות של אליפות, שלא מתביישים גם לעשות הגנה.

    קליבלנד בווין-נאו מוד, מביאה את בוגי למישהו היחיד בערך שיכול לאלף אותו (אולי), מט עארס בתור גיבוי לאותו מישהו, בדרך ליצור מפלצת בתגובה למפלצת מהחוף המערבי.

    ואז הליגה באמת תיסגר.

    1. לא הייתי מסכים לזה במקום 2 הקבוצות. לקליבלנד כבר עכשיו יש תלכיד מספיק חזק בשביל אליפות לדעתי, והם לא צריכים עוד פורוורד קשוח לספסל (ריצ'רד ג'פרסון ומייק דאנליבי מספיקים). מבחינת סקרמנטו, קאזינס לא שווה לטריסטן ושאמפרט ביחד בשום עולם. במיוחד כשלבוסטון ודנבר יש המון כשרון לטרייד אפשרי.

  3. מעניין, לא נראה לי שהקבוצות יסכימו לטרייד הזה. בוגי הימור גדול מדי אפילו שלברון נמצא בחדר הלבשה והקינגס ירצו כוכב בחזרה, תומפסון לא אחד כזה.

      1. לא יודע..בוגי מעמיד את הממוצעים האלה כי אין מי שישחק איתו, השאלה איך הוא יתמודד בקבוצה שהוא האופציה השלישית, אחרי לברון וקיירי. לא הייתי מוותר על לאב שפותח את המגרש עם הקליעה שלו מבחוץ, הרבה יותר טוב מקאזינס.

    1. כוכב בן 32 זה אומר קבוצה קונטנדרית. קשקשנו על זה קצת אצל מנחם, השמות החמים שעלו היו טורונטו ואוקלהומה, שיכולות גם (וחייבות) לתת הרבה בתמורה, 20 מיליון דולר עולה הבחור.

      גם בוסטון מרובת הנכסים היא תמיד יעד לטרייד, אבל הורפורד ומילסאפ ביחד – באטלנטה יספרו לך שזה לא עובד נגד לברון.

      1. הנה עוד טרייד:

        פול מילסאפ בטורונטו, נורמן פאוול, ג'ראד סולינג'ר וטרנס רוס באטלנטה.

        מילסאפ תפור על הראפטורס. הוא שומר פנומן, יודע לשחק כבר ליד קארול ויתרום מאוד בהתקפה ליד נוגירה או ואלניוצ'אס. הוא יכול לנצל את התנועה בלי הכדור שלהם ולקלוע מרחוק כשצריך.

        גם פאוול הוא שם שיתאים ל-2 הקבוצות. הוא לא מצליח באמת להיות חלק מהחמישייה השנייה החזקה של הקבוצה אבל השילוב שלו בין השלשות וההגנה זה שילוב שנראה כאילו הוא נוצר בשביל מייק בודנהולצר. כנפיים שכוללות אותו ואת ספלושה או בייזמור יכולות להיות סיוט להרבה קבוצות בליגה ולהוציא 120% משרודר.

        סולינג'ר, כשיחזור, יוכל להיות ממלא המקום של מילסאפ בחמישייה לפחות השנה. הוא היה סבבה לגמרי בבוסטון ויש לו אחלה מיד ריינג'. הוא לא מתקרב למילסאפ הגנתית, אבל יש סיבה שבגללה מילסאפ אחד הפאוור פורוורדים הטובים בליגה (וחבר חמישיית ההגנה השנייה).

        טרנס רוס הוא ויתור לא קל אבל מתבקש מבחינת משכורות (http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=za3ktg7). התרומה שלו מהספסל היא משהו שאפשר לחיות בלעדיו בעונה הסדירה, ובפלייאוף הוא ממילא נחנק לא פחות מדרוזן ולאורי. לכן הייתי מוותר גם עליו.

        מה דעתכם?

  4. אחלה טריידים!
    מעניין מה יהיה עם כספי באמת.

    אני מאמין שמיניסוטה יעשו טרייד כלשהו ולא ישאירו את המצב ככה.

  5. לא הייתי לוקח את הטרייד של בוסטון, יש לך אולי תסריט שעבורו הסלטיקס מקבלים את נואל מפילי?
    וחוץ מזה לא אהבתי גם את הטרייד הראשון, פילי לקחו את סטאוסקאס מסקרמנטו בקיץ והוא על אותה עמדה כמו מקלמור רק שסטאוסקאס פחות אתלט וקלעי טוב יותר אז אם פילי רוצים להשתפר בשוטינג הם פשוט צריכים לשים את סטאוסקאס בחמישייה.

    1. לדוגמא: הטרייד הבא:
      נואל מגיע לבוסטון שצריכה שחקן כמוהו שישחק בסנטר ויוריד את הורפורד להיות פאואר פורוורד.
      טרי רוזייר וג'יימס יאנג מגיעים לדאלאס שתוכל לתת להם הרבה דקות כדי שהם יתפתחו.
      ודאלאס מעבירים את סת' קרי לפילי שמקבלת קומבו גארד שהוא קלעי מצוין לשלוש

      1. לא הייתי מוותר על קרי כל כך מהר אם אני דאלאס. קרי על נואל מבחינת פילי?! קשה לי להאמין שמישהו יסכים לטרייד כזה.

    2. http://www.espn.cאמיר ג׳ונסון וטרי רוז׳ייר תמורת נואל. אני באופן אישי לא אוהב את מה שלילי מקבלת אז לא הצעתי את הטרייד. התקרה של מקלמור הרבה יותר גבוהה משל סטאוטקאס ככה שהטרייד חכם לדעתי.

      1. לג'ונסון יש משכורת ענקית (ונגמרת) שאני חושב שפילדלפיה צריכה בשביל להגיע לרצפת השכר. רוזייר הוא נכס עתידי טוב בשבילם ויכול להיות יופי של שחקן שישי בפילי, כזה שמקבל איזה 20 דקות בערב (את הנדרסון אני מעביר בשביל בחירה, סטאוסקאס ורודריגז פותחים).

        נואל תפור על בוסטון ונותן להם את ההגנה והריבאונד שהם כל כך צריכים. ווין-ווין סיטואיישן.

  6. עידן עופר איש השנה של ההופס,
    תודה על כתיבתך הנהדרת גם בכתבות וגם בתגובות.
    כתיבה משובחת כולל הומור
    כולל תשומת לב לפרטים (שמת לב שגילרי שר פורטיסחרןף
    כשאני לא שמתי לב בכלל, רק דוגמה),

  7. עידן אתה מוסיף פה עוד משהו שהיינו צריכים,
    עוד צבע מיוחד
    עוד יופי
    ועוד זווית ראיה
    לכדי יצירה של התמונה היפה של האתר.
    יש לך כישרון כתיבה ללא כחל וסרק, (חד משמעי ויותר מכך)
    וכולם אוהבים אותך.
    תצליח ותבורך!!!

        1. בהחלט לגיטימי לשמור על סאבוניס אבל אם אתה מביא את מילסאפ לראסל זה בשביל להיות קונטדרית בטווח הקצר וקנטר הוא שחקן מאד משמעותי בהתקפה של אוקלהומה.

  8. יופי של כתבה – הינה שני הסנט שלי (ואני מודה, אין לי מושג אם ההצעות החלופיות שלי עושות הגיון מבחינת משכורות).
    טרייד 1 – לא ברור לי למה הם צריכים את סקרמנטו בטרייד הזה. בנוסף, גם פילי לא מקבלת מספיק פה (ממקלמור כבר לא יצא כלום וקנינגהם שחקן ספסל סולידי – 100 כמוהו מסתובבים בשוק החופשי כל שנה). במקום הייתי רוקם טרייד של נואל בעד בחירת דראפט סיבוב ראשון, ששתי הקבוצות (פילי והפליקנס) יראו כמשתלם.
    טרייד 2 – בוגדנוביץ זה חוזה מצויין ובהחלט שווה החתמה מחדש. למה לברוקלין לוותר עליו בשביל שחקן כמו גיי שקבוצות מנסות להפתר ממנו לא ברור לי. אני גם לא חושב שגיי זה בהכרח שדרוג על בוגדנוביץ. אם אתה מתעקש אז סקרמנטו יאלצו להפתר מבחירת דראפט בשביל בויאן (לא כזה נורא, בהנתן שהם לא נותנים לבחירות שלהם גם ככה לשחק.
    טרייד 3 – אורלנדו יכולים לקבל הרבה יותר בשביל ווצביץ והם בהחלט לא צריכים את גורטאט. קלי אוברה זה רעיון יפה, אבל הם יצטרכו לשים יותר בשביל ניקולה בשביל שזה יעוף. אולי אוברה + בחירת דראפט ראשונה?
    טרייד 4 – פור גוד סייק, למה שפיניקס יסכימו לזה? אולי הם יקנו אוקאפור בשביל נייט – טרייד שישתלם מאוד לפילי.
    טרייד 5 – בתור אוהד בוסטון הייתי מאוד רוצה שייצא לפועל.

  9. 4 – אנחנו צריכים להיות משוגעים כדי לא להסכים לזה. לתת שני חוזים די כבדים וארוכים של שחקנים שלא משתלבים עבור שני חוזים זולים וקצרים יותר. גם לפי תסריט פסימי לפיו ג'ליל ושאמפ לא ייקלטו היטב, זה עדיין טוב יותר משמעותית מהמצב הנוכחי.

  10. אחלה טור עידן.
    כמה הערות –
    בייליס גמר את העונה – הוא עבר ניתוח במפשעה שישבית אותו עד יוני. לכן לא רואה את קליבלנד צד בעניין.
    את סקרמנטו הינקי כבר מיצא ולא רואה אותם שותפים לטרייד. במידה והפליקנס ירצו את נואל אין להם משהו שיעניין את פילי חוץ מבחירת דראפט – לא רואה את זה קורה.

    בטרייד של ווצ'ביץ לוושינגטון- אורלנדו מרוויחה בגדול . למה שוושינגטון יעשו זאת אחרי שהצליחו להתייצב. הבעיה הגדולה של ווצ'ביץ זו ההגנה. ועם התקפה שמבוססת על ביל וול כמה עוד כח התקפי הם צריכים? דוקא טרייד של נואל תמורת אוברה גורטאט ובחירה עושה שכל ( הבחירה לכסות על ה- 30 מיליון חוזה של גורטאט שפילי תצטרך לספוג – כי הרי הוא יחתך אחרי הטרייד) .

  11. יופי של כתבה עידן, רציתי לעשות כתבה דומה, אבל עברת אותי בסיבוב. הנה כמה טריידים שחשבתי עליהם:
    סמארט, ג'ונסון, הבחירה של ברוקלין ב-2018 והבחירה של הקליפרס ב-2019 לסקרמנטו, קאזינס לבוסטון.
    נואל לפיניקס, בלדסו לפילי-פילי צריכה רכז ובלדסו הוא גארד מצוין שיפרח שם. פיניקס צריכה ביג מן צעיר איכותי שיודע להגן על הטבעת(מה שצנדלר הקשיש כבר לא ממש עושה). ווין ווין לשני הצדדים.
    דראגיץ לניו אורלינס, הולידיי למיאמי-מיאמי חוסכים כסף ונהיים עוד יותר גרועים, ניו אורלינס משתפרים עם רכז איכותי ונותנים פוש לכיוון הפלייאוף.

    1. תודה ולדי. לדעתי סקרמנטו לא יתנו את קאזינס תמורת פחות מסופרסטאר ובחירת דראפט, אז לא יודע אם הטרייד הזה יעבוד. אולי בראדלי וסמארט, אפילו שבראש לי לא כוכב זה יותר מג׳ונסון. פיניקס לא יוותרו על בלסו וישאירו את נייט, בטח לא שיש להם את אלכס לן כתעודת ביטוח. מעניין מה רועי חושב על הטרייד שיביא את הולידיי למיאמי. אני באופן אישי מעדיף את הולידיי על דראגיץ׳ אז אני לא אעשה את הטרייד הזה אם אני ניו אורלינס אבל אין לדעת.

  12. טור מצויין.
    כמו תמיד, כשמגיע הזמן קורים דברים שלא חלמנו עליהם.
    דבר אחד שהייתי עושה בכמעט כל מחיר אם אני ברוקלין זה להביא את עמרי כספי "הביתה". יהיו כמה מאות ישראלים על בטוח בכל משחק והאווירה בנטס תשתנה לחלוטין.
    אני עדיין לא מבין את הרצון העז של אטלנטה לעשות טרייד על מילסאפ.

    1. תודה רבה מנחם. מאוד מסכים לגבי כספי. מילסאפ זו התוצאה של מה שקרה בקיץ האחרון. ההורס חשבו שיצליחו להחתים את הורפורד וכשלו בכך ובסופו של דבר איבדו שחקן טוב ללא תמורה והם לא רוצים לראות את זה קורה פעם נוספת.

  13. בוגי ישאר בסקרמנטו. יקח לא פחות מאולסטאר להוציא אותו משם.

    נואל לגולדן סטייט תמורת פטריק מקאו וג'יימס מייקל מאקדו?

    1. לא קורה את זה קורה, פילי לא מקבל שום דבר מהטרייד הזה. נואל הוא גבוה קלאסי לליגה בתקופת הזמן הנוכחית בשל היכולות ההגנתיות שלו. כשהוא בריא ועם עוד קצת ניסיון הוא אמור להתברג בצמרת הגבוהים דל הליגה.

      1. פילי בכל מקרה לא תקבל יותר מדי על נואל הוא מסיים חוזה השנה(מוגבל) וגם ככה היא לא תראה כלום עליו.מה שכן לגולדן זה יפתור בעיה כרגע אבל אין שום סיכוי שהיא תצליח להחתים אותו מחדש בעונה הבאה

        1. הוא לא יגיע לגולדן סטייט וחוזה שנגמר השנה והוא הופך לשחקן חופשי מוגבל זה לא נורא גמו שעושים את זה. טם הוא יגיע לניו אורלינס הוא ירצה לחתום שם בקיץ וגם אם לא תמיד אפשר להשוות את ההצעה.

    1. יש למילסאפ אופציה לצאת מהחוזה בסוף העונה. אתה רואה אותו ממשיך בדנבר?
      או חשוב יותר, אתה רואה מצב שדנבר מאמינים שמילסאפ ממשיך בקבוצה?

      1. טרייד כזה לא קורה בלי הסכמה עקרונית של מילסאפ להמשיך בדנבר תמורת הצעה גבוהה.
        זה עניין שבשגרה בטריידים כאלה.

        ושחקן בן 32 כמוהו לא יקבל מאף קבוצה הקיץ הצעה כמו שדנבר יכולים להציע לו – אפילו אולי קרוב למקסימום – כי עבורם הוא שווה הרבה יותר מלכל קבוצה אחרת.
        זה בדיוק השחקן שהם צריכים מבחינת אופי, נסיון, תכונות, ותפקיד.
        אין להם שום בעיה של כסף להציע, ואפילו הגיל שלו לא יהיה חיסרון מבחינתם אלא להיפך גם בעתיד, בזמן שבהווה הוא יעזור להם להיכנס לפלייאוף במערב.

        זה היעד האידיאלי לטרייד של מילסאפ מכל בחינה שהיא – ההוקס, הנאגטס, ומילסאפ עצמו, אלא אם כן הוא מחליט שהוא מוכן לשחק עבור הרבה פחות כסף כדי להתמודד על תואר, ולדעתי הפערים הכספיים יהיו גדולים מדי בשביל לוותר על הצעה מהנאגטס, מה גם שהעתיד שלהם נראה ורוד מאד (ועוד יותר מזה איתו).

  14. אחלה פוסט, בטוח זה יהיה חודש של ספקולציות.
    בגלל חוזה ה-cba החדש קשה לי להאמין שסקרמנטו וקאזינס יפרדו. הם תקועים ביחד לשנים וכדאי שיבנו כמו שצריך סביבו שהוא נכנס לשנות השיא.
    לגבי שחקנים גדולים שידברו על עזיבה.
    אני חושב שמילסאפ לטורונטו זה מהלך שחייב איכשהו לקרות. טורונטו יצטרכו לוותר על הרבה אבל הם בעמדת מיקוח חלשה וחייבים להמר עכשיו. רואה אותם מוותרים על הרבה, כולל רוס ופאוול ביחד עם בחירת דראפט סיבוב ראשון.
    דראגיץ' לקבוצת פלייאוף חייב לקרות. אין הרבה קבוצות פלייאוף עם נכסים, אני אוהב אותו באוקלהומה על תקן אריק גורדון שיתן בוסט מהספסל ויוריד מהנטל ההתקפי של ווסטברוק. מי יתנו במקומו? רוברסון/סאבוניס/ארבינאס+ קמרון פיין יספקו בהחלט את מיאמי.
    איבאקה למינסוטה זה הימור שלי. משהו כמו רוביו-איבאקה ראש בראש ישרת את שתי הקבוצות. ת'יבודו חייב ווטרן אחראי, ואורלנדו חייבים להיפטר מהבלוק בצבע ולהשיג רכז, כי פייטון הוא לא. (יש מצב שמינסוטה ינסו גם ללכת על דנג אם המחיר של איבאקה יהיה גבוה מדי, אבל איבאקה יותר מסתדר לי ורוביו באורלנדו גם מסתדר לי בראש).

  15. אהבתי מאוד את הטרייד על דראגיץ' אבל אני לא יודע אם ריילי ילך על זה. סאבוניס יהיה חייב להיות חלק מהטרייד בשביל שמיאמי יסכימו אבל השאלה אם פרסטי יהיה מוכן. אהבתי את הטרייד על רוביו אבל אני חושב שנכון לעכשיו איבקה שווה יותר מרוביו אז מינסוטה יצטרכו להוסיף עוד שחקן, אולי שבאז מוחמד או בכלל להוסיף קבוצה שלישית ולהעביר את ג'ורג'י דנג על הדרך תמורת סקורר מהספסל. אני לא רואה את לואל דנג מגיע, לא בעיצומה של עונה בינונית מבחינתו וכי הוא יגיע על תקן שחקן ספסל.

  16. אהלן.

    בתור אוהד בוסטון, מאוד לא התחברתי לטרייד שהוצע בכתבה וזאת מכמה סיבות:

    1 – במידה ויתבצע טרייד מבוסטון, ההסתברות גבוהה יותר שתקרה על שחקן מהקו האחורי.

    אכן. כיום המצב בבוסטון קובע שמדובר בקבוצה הנמוכה בליגה. יתרה מכך, מדובר בקבוצה שמצבת הגארדים שלה מעובה הרבה יותר ממצבת שחקני הפנים (כמובן שאני מדבר על מצבת 12 שחקני הרוטציה הרחבה ולא כלל 15 שחקני הסגל. כרגע, מיקי לא נחשב מבחינתי). נוסיף לכך את העובדה שכרגע הדראפט הקרוב בקיץ מלא בשחקנים יחידי סגולה שמתפקדים בעמדות הגארד, כך שהקבוצה תוכל להוסיף עוד גארד לכל היותר עד לפתיחת מחנה האימונים הבא. ואסור לשכוח שבקיץ יצטרף אחד מהשחקני הפנים שבחרו בדראפט האחרון (שכרגע עושה חיל באירופה) – אנטה זיזיץ'. גם יובוסלה עלול לחזור בקיץ, אך הסיכויים לכך נמוכים יותר בשלב זה.

    2 – איבוד אוריינטצייה הגנתית.

    חלקכם תופתעו לגלות עד כמה חשובה הנוכחות של ג'ונסון לחמישייה בפרט ולקבוצה בכלל. נניח בצד את האופי הווטרני הנחוץ שמאפיין את השחקן, מלבדו, ומלבד הורפורד, לבוסטון אין שחקני פנים בעלי יכולות הגנתיות יוצאות דופן בקבוצה. נכון, ירבקו השתפר בפן הזה של המשחקת אך אינו גבוה וחזק מספיק כדי להתמודד עם שחקני פנים דומיננטיים בליגה. מי שחושב באופן אוטומטי שהורפורד אז ימלא את המשימה הזאת, צריך להבין שלא לכך התכוון המשורר בהנהלה – בוסטון תעדיף שחקן פנים שישמור על השחקן פנים הדומיננטי של היריבה במקום (!) הורפורד. מה שכרגע עושה ג'ונסון. לאלץ את הורפורד לנצח גם על ההגנה, גם לשמור את הסנטר המאסיבי, גם לנהל משחק בשותף עם אייזאה וגם לספק נקודות בהתקפה באופן קבוע לא רואה את המציאות נכוחה.
    עכשיו, תוסיפו לכך שבוסטון תיתן בטרייד המדובר גם את אוליניק ואתם מכחידים לקבוצה כל טיפת יכולת ריבאונד וגיוון התקפתי שנותרה. כי מונרו לא מסוגל למלא את כל החורים שיווצרו מאותה החלפה מדוברת.

    ג'ונסון בירידה ביכולת. שיפור כבר לא נראה מצידו. אך אם בוסטון תעביר אותו, היא חייבת בתמורה שחקן שייתן את אותה תמורה הגנתית לפחות.

    לדעתי, אין מנוס מלבצע טרייד עד פברואר. הקבוצה בנקודת רתיחה. מי שאוהד של הקבוצה יבין אותי. בקיץ אוליניק צפוי להיות שחקן חופשי מוגבל. כשרואים לאן הרוחות נושבות מבחינת שכר השחקנים, הארכת חוזה בבוסטון סותמת משמעותית את הגולל להבאת שחקן פרנצ'ייז. יתר על כן, בבוסטון כבר מתחילים להסתכל קדימה ולהבין שהיא מתקרבת לצומת קריטית – אייזאה, סמארט, בראדלי ורוזייר לא יכולים להשאר יחד. השארה של כולם לא אפשרית מבחינת החוזים שרצים עכשיו, אלא אם רוצים לסתום את התקרת שכר ולהשאר בינוניים לנצח.

    הטריידים שאני מאמין בהם שיוכלו לעזור לקבוצה הם:

    1 – טרייד משולש בין בוסטון, פילדלפיה ואינדיאנה.

    כרגע, לא נראה שיש התאמה טובה יותר בטרייד מבוסטון ופילי.
    בוסטון תספק לפילי נכסים ובתמורה היא תקבל שחקן פנים שיתרום לה בהגנה באופן מיידי. רגע, אז למה אינדיאנה נכנסת למשחק? קודם כל, כי טרייד בליגה זה עניין מורכב, עקב תקרות השכר וכיוצא בזה. אבל לטעמית שלושת הקבוצות יכולות להרכיב טרייד שיעזור עוד יותר לכל אחת:

    פילי מקבלת את רודני סטאקי, טרי רוזייר וג'יימס יאנג.

    סיבה – מלבד רודריגז, אין מצבת גארדים קיימת לקבוצה. נכוןת בקיץ זה יוכל להיראות אחרת, אבל סטאקי יהיה בשנה האחרונה לחוזה בעונה הבאה (כלי טוב לטריידים נוספים) ורוזייר בעל חוזה נוח. ג'יימס יאנג מצטרף, כדי שהטרייד יהיה מתאים כלכלית. בעיקרון יוכל להוסיף לקבוצה עיבוי לספסל ובמידה והצדדים לא יהיו מרוצים, יאנג שחקן חופשי בקיץ והם יוכלו להיפרד כידידים.

    אינדיאנה מקבלת את ג'ארד בייליס וג'ורדן מיקי.

    סיבה – קודם כל נבהיר מראש, מיקי כאן על אותו תקן של יאנג בפילי (התאמה כלכלית של הטרייד). אך הוא יוכל להוסיף אתלטיות שלוקה בחסר בקו הקדמי של הקבוצה, פרט לטרנר.
    הסיבה העיקרית להוצאה לפועל היא בייליס. יש לקבוצה כבר את ברוקס וטיג שרצים בעמדה, אך בייליס משחק יותר לצד הרכז ויש לו יכולת להוסיף לאינדיאנה דבר שחסר לה מאוד – קליעה מהספסל.
    הקבוצה לא יציבה ולמרות שהחמישייה יציבה, מהספסל אין מענה הולם בסיפוק הנקודות (פרט לסי ג'יי מיילס שבירד יסמך שלא יצטרכו להסתמך רק עליו).

    בוסטון מקבלת את נרלנס נואל וקווין סראפין.

    סיבה – הוסברה כבר לאורך כל המגילה שנוצרה…אתלטיות, יכולת ריבאונד, אוריינטצייה הגנתית והוספת נפח וגובה למצבת שחקני הפנים.

    אלטרנטיבות לטרייד:

    ביצוע מול דאלאס + קבוצה שלישית (לבוסטון אין איך להתאים את הטרייד בלי לתת שחקנים שלא ירצו בצד השני או בלי להוציא טרייד לא מתאים כלכלית).

    מה הרעיון באופן כללי?

    בוסטון מקבלת את בוגוט (הסנטר הכי אנדרייטד בליגה. מאוד חכם, אך נוטה להפצע הרבה) ודאלאס תקבל גבוה סקורר לעיבוי הספסל וכמחליף לנוביצקי (אוליניק הוא אפשרות מצויינתת אבל זה דורש להוסיף את זלר ושתי הקבוצות לא יסכימו, משלל סיבות).

    אני אסכם ואגיד שאם מישהו הגיע עד כאן, כנראה שהוא אוהד של הקבוצה או שרוף כדורסל. בוסטון חייבת להוציא טרייד העונה. הקבוצה די תקועה. מרגישים שיש מיצוי של הפוטנציאל, אך יש תקרה שחוסמת את המשך ההתקדמות ופריצה שלה תתבצע אך ורק אם לפחות יוסיפו עוד גבוהים אתלטיים או סטאר פאוור (שזה פחות סביר). בוסטון, לטעמי, לא יבצעו גם העונה טרייד משמעותי, כי השוק לא מאפשר זאת וגם אין כל כך מה להוציא לפועל ברמה הזאת. הכי חשוב זה הבאת סנטר ובחירה בפורוורד בקיץ (ג'וש ג'אקסון יהיה כמו כפפה). אם זה יקרה, אני מרוצה, כי אני יודע שזה עוד שלב בדרך להפיכת הקבוצה לרלוונטית באמת

  17. השאלה הגדולה של הקבוצה היא קראודר או בראון כי נכון לעכשיו זה לא נראה כאילו שניהם יהיו באותה קבוצה לעוד הרבה זמן ועם איך ש קראודר משחק זה נראה כאילו בראון יעבור בטרייד ( לא בהכרח העונה ). אני הצעתי את הטרייד על מונרו כי מילווקי תיקח הרבה פחות מאשר פילי תיקח על נואל. אם בוסטון רוצה את נואל היא צריכה לתת את סמארט לדעתי ( גם אחרים יתאימו פשוט בוסטון לא תוותר על בראדלי או קראודר בשביל נואל ).

    1. אדרבה ואדרבה. קראודר הוא השחקן ששווי השוק שלו עולה כל הזמן (נכון לרגע זה) ומצד שני, העונה מוכיחה שהוא פספס את הרכבת להפוך לאול סטאר בליגה. יש לו יכולות ספציפיות ששמות אותו בקטגורייה של "GAME CHANGER". כדי שבוסטון תהפוך ליותר מקבוצת צווארון כחול, היא תצטרך להביא פורוורד דומיננטי בשני צידי המגרש וזה קורה על עמדתו של קראודר. אבל למה הוא ולא בראון? פשוט מאוד – כי לבראון יש את הפוטנציאל להפוך לפורוורד איכותי יותר מקראודר. הוא יותר אתלטי ובעל IQ גבוה יחסית למעמדו וזמנו בליגה. הוא שווה ניסיון בחמישייה לתקופה לפני שמעבירים אותו. ההיגיון היחיד להעביר אותו ולא את קראודר (אם בכלל יצליחו להוציא דבר כזה לפועל) זה אם מביאים פורוורד דומיננטי לעמדה 3/4 שמצהיר על קונטנדריות ברורה (מה שנקרא – Win now mode).

      וד.א, דווקא פילי לא בטוח יכולה לקבל כל כך הרבה על נואל. היא נמצאת איתו בסיטואציה הכי פחות טובה כרגע – מסיים חוזה בקיץ, לא רוצה להשאר והצהיר כבר על זה. וכלל הליגה יודעת את זה משמועות שהיו בעבר והכל הוכח סופית כשנואל התלונן בפומבי בתקשורת על המצב שלו בקבוצה. תוסיף לכך את העובדה שכרגע הוא מקוטלג כ-"נוטה להפצע" והנה לך שחקן שעלול מאוד לעבור תמורת שאריות, העיקר שיקבלו עליו בכלל משהו ושיילך כבר.

      וד.א, בוסטון בחיים לא תוותר על קראודר/בראדלי/סמארט תמורת נואל.
      למה?
      קודם כל, כי איינג' מעריך כרגע את שווי שחקניו גבוה מאיך שהשוק מעריך אותם (וכרגע, אם כמה שראיתי פה ושם כאלה שמצהירים עליו כגרוע, הוא הפוך מכך. הטריידים האחרונים שעשה היו JACKPOT אחד אחרי השני, מאז הטרייד על פרקינס תמורת ג'ף גרין שחירב את בוסטון מבפנים. בדראפט זה לא לפה ולא לשם).
      דבר שני, קראודר פשוט שווה יותר, כנ"ל בראדלי. סמארט, לפי העונה הזאת, עושה התקדמות גדולה מהמצופה ואם הנסיקה תמשיך, הוא עלול להתגלות כמיני "דריימונד גרין". נכס גדול לקבוצה! רק במקום פה גדול ותקריות מביכות, פלופים שנחשבים פרובוקציה מסוג אחר, אבל יותר קל לעיכול.

      1. מאוד מסכים לגבי מה שכתבת שבוסטון מעריכה את שחקניה הרבה יותר משווים, משהו שבעיני רבים פוגע בה ומהווה סיבה מרכזית שעוד לא התבצע טרייד משמעותי.
        אני חושב שלא משנה כמה בראון יכול להיות טוב, הוא עוד לא מוכן וכל עוד הוא לא יקבל הזדמנות הוא לא יממש את הפוטנציאל שלו. לבוסטון קשה לקחת את ההימור עליו כרגע כי יש להם שאיפות גבוהות והיכולת של קראודר טובה מספיק בשביל שיוותרו עליו, אפילו שהתקרה שלו נמוכה מבראון. כל עוד קראודר ישחק טוב ובוסטון תשאף גבוה אין לבראון סיכוי. הסלטיקס יצטרכו לקבל החלטה בשנה הקרובה על מי הם מהמרים לפני שהערך של אחד מהשחקנים הללו ירד.

  18. טרייד של מילסאפ לטורונטו צריך להיראות ככה –

    מילסאפ וספולושה (שגם בדרך החוצה מאטלנטה)
    תמורת
    רוס, סיאקם, פואלטל, סאלינג'ר, בחירת סיבוב ראשון.

    הבעיה עם כל תסריט כזה היא האם ההוקס מוכנים לוותר על העונה כשהם במקום החמישי במזרח – לא רק מבחינת להחליש את הקבוצה בהווה, אלא גם מבחינת חיזוק של יריבת פלייאוף ישירה.

    בגלל זה טרייד למערב הוא תמיד תסריט יותר סביר, במיוחד כשקבוצה כמו דנבר כל כך צריכה מישהו כמו מילסאפ, ויכולה לתת כל כך הרבה "חבילות" מעולות עבורו שיתאימו לצרכים של אטלנטה.

    אני לא חושב שאטלנטה ילכו על בניה מחדש, אלא רק על "ארגון מחדש" וינסו להשיג שחקנים על חוזים ארוכי טווח שנחתמו לפני שנתיים.
    זוג כמו פאריד וצ'אנדלר למשל…

    1. אחת הסיבות שהכנסתי את פאוול לעסקה הפוטנציאלית היא הסיבה שלאטלנטה יהיה קשה מאוד להיפרד ממילסאפ לטובת יריבה ישירה אלא אם כן הם יהיו המרוויחים בעסקה לטווח ארוך.
      פאוול הוא אחד השחקנים המבוקשים בליגה משום מה, עם נתונים של סטטיסטיקות מתקדמות שמחרמנים ג'י אמים.
      לטורונטו אין ממש ברירה והם חייבים להיכנס אול אין עכשיו. אטלנטה בתהליך הצערה ובנייה תוך כדי תנועה (לא פירוק ובנייה).
      אין מצב שמילסאפ יסכים להגיע לדנבר. פשוט לא יקרה.

  19. וואו איזו השקעה:
    נתחיל מהפרובנציונאליות שבי:
    1.רודי גיי ועמרי כספי עוברים לברוקלין, לואיס סקולה ובויאן בוגדנוביץ' עוברים לקינגס.- טרייד שיכול להפוך לחלום הרטוב של כספי, גם סגנון שעושה רושם שמתאים לו, גם ממלא את החלל החסר כ-3 או 4 עם קליעה יציבה מבחוץ ובעיקר הזדמנות לניפוח מספרים לקראת חוזה טוב מאוד בקיץ הקרוב.
    2.גרג מונרו עובר לבוסטון, ג'יימס יאנג, אמיר ג'ונסון וקלי אוליניק עוברים לבאקס.- טרייד מעולה לבוסטון שישחרר את הורפורד לעמדה 4 שהוא מרגיש בה הרבה יותר בנוח,והזדמנות למונרו לשקם את עצמו ולהנות מצבע מרווח ולא פקוק כשהורפורד לידו. מבחינת מילווקי בעיקר הזדמנות להפטר מהחוזה של מונרו שנראה שמעמדו דועך לאיטו .

    1. אסף, אין סיכוי שבוסטון עושה את הטרייד הזה…אין שום דבר שמונרו מביא לשולחן שמשדרג את בוסטון על פניי טורונטו וקליבלנד במזרח. הם צריכים סנטר ה-ג-נ-ת-י + אתלטי.
      מונרו לא עונה להגדרה של אף אחד מהם.

      ואם נעשה את זה אפילו ברור יותר – אתה חושב רק מה שמונרו יביא להתקפה. ואז ישאל אדוני את השאלה? מה יהיה בפוזישן הבא בהגנה? הורפורד עובד כפול, בגלל מונרו האיטי.

      אשמח אם תקרא את התגובה שלי (תגובה 25) ותגיד בסופה מה אתה חושב. לדעתי זה למכור את נכסייך בתמורה לנזיד עדשים.

      אין בעייה שלבוסטון יהיה סנטר התקפי, אבל שיהיה בעל נוכחות בהגנה. מונרו הוא חור. וצריך לגבות עליו. עכשיו, גם ככה בוסטון מקריבה בהגנה לא מעט, כי תומאס הוא מיס-מאצ' ללא עוררין בכלל, עקב גובהו. אז גם אחד בצבע ויש לך כאן קבוצה שהחמישייה שלה יכולה להיות חדירה לפיק-אן-רול בשוטף.

      1. קודם כל, נואל מועד לפציעות, מה שגורם לסלטיקס לא להמר עליו ולתת הרבה בשבילו. הטריידים שהוצעו הם נטו כי בעיניי הסיכוי שיקרו גבוהים יותר. פילי לא תמכור את נואל תמורת נזיד עדשים כמו שנכתב למעלה, אפילו שהוא מסיים חוזה הוא עדיין יהיה שחקן חופשי מוגבל. מונרו כן ימכר תמורת נזיד עדשים ועל זה בוסטון מוכנה לוותר.

        1. אני חושב אחרת ממך לגביי הטריידים שכתבת. מקבל את הרעיון של כל אחד ואין ספק שאתה מבין את ההלך רוח, אבל זה נראה שמלבד יכולות השחקנים וטיפה מהאופי שלהם התעלמת מחלק חשוב וקריטי – GM.
          לא נכנס בהכל, אבל רק כדי לסבר את האוזן – הטרייד של ברוקלין וסרמנטו.
          אין סיכוי ששון מרקס מעיף את סקולה תמורת רודי גיי. אם כמה שהוא רוצה להרים את המועדון, גם ככה זה ייקח הרבה עד שיצמח שם משהו והאצת תהליכים לא עבדה שם בפעם הקודמת. סקולה ווטרן שנותן שקט ודמות למופת לצעירים. הערך שלו הוא מעבר ליכולת על המגרש. רודי גיי לא הסתדר בסקרמנטו, אבל ניכר לאחרונה שהולך לו שם טוב מאוד וייגר מאמין בו,כך שנשאלת השאלה אם באמת יעבירו אותו ולא יקחו שם צעד אחורה בנושא. וגם אם כן, העניין העיקרי הוא ברוקלין כאן. הקבוצה רוצה "לשטח" הכל ולהתחיל מהתחלה. להביא את גיי זה לשים את עצמך במצב ביניים שאתה לא מספיק טוב וגם לא מספיק גרוע. נכון, אין דראפט להתחזק ממנו בינתיים, אז צריך לבנות על שוק השחקנים וזה אחלה דבר עם רודי גיי, אבל הוא גם יכול לעזוב בקיץ ולהשאיר את הקבוצה, שוב, בלי כלום ולדעתי אין שם מספיק אומץ עדיין כדי ללכת ALL IN ככה שוב. לכן הוא לא ייצא לפועל לטעמי. כמובן שאם אני אתבדה,אז אני אוריד בפנייך את הכובע.

          ואם גם עסקנינו בבוסטון, החוזה של מונרו מסתכם על 17 מיליון לעונה הזאת ולא נגמר בקיץ. זה דורש מבוסטון לתת לפחות את זלר וג'ונסון עליו. במראית העין זה נראה תקין לחלוטין. אבל, זה מבטל כמעט כל גמישות שיש לבוסטון מבחינת טריידים. זלר הוא הקלף העיקרי לעסקה על שחקן "יקר" ואני אתקשה להאמין שמונרו יהיה האופצייה האידיאלית בשביל איינג', שכבר אמרנו שמעריך את חקניו יתר על המידה.

          ד.א, אני חושב שבוסטון נראית ככה, כי המאמן עושה את זה.
          לא סתם פופוביץ' בעצמו תופס כל כך מסטיבנס. ההחלטה הטובה ביותר של בוסטון בשנים האחרונות (אפילו יותר מהטרייד על גארנט ופירס) היה החתמת סטיבנס שעלולה להתגלות כאחת ההברקות הגדולות בתולדות המועדון. אנשים אומרים שאיינג' חכם שהביא את השחקנים שהביא, אבל דווקא צריך לציין גם את סטיבנס שיודע למצות את הפוטנציאל של שחקניו לא פעם אחת. תבחר כמעט כל שחקן שם. כולם יהיו דוגמא לכך. יוצא מן הכלל זה דיוויד לי שלא הסתדר עם השיטה של סטיבנס ונראה היה שמלכתחילה זה נועד לכישלון, אבל יש גם מקרים כאלה.

          לסיכום, הטרייד על מונרו לא יקרה…אלא אם מצליחים לצרף לעסקה גם גבוה אתלטי והגנתי (ואין כזאת אופציה בליגה שרלוונטית וגם במחיר נמוך).

          ודבר אחרון – לגביי נואל. אני חושב אחרת לגביי הערך שלו. אתה אומר בעצמך שהוא נוטה להפצע (כתבתי את זה בתגובה 26.1, אם תהית אם אני מודע לכך) וזה שיהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ ידוע גם כן. אך הקשר הכושל בפילי מביא למצב ברור שהוא לא יחזור לשם ואני בטוח שכל עסקה שתוצע עליו הקבוצה לא תשווה, כי זה פשוט לא ישתלם לה. עד פברואר יהיה לנואל את השווי הכי גבוה שפילי תוכל לקבוע עליו. זה הזמן להעביר אותו ואני מאמין שהם לא יקבלו ערך גבוה, אלא אם קבוצה ממש תעוף על זה ולא רואה מישהי שתרצה לעשות כן.

      2. יונתן אכן הארת את עיניי בנוגע לבעיתיות של מונרו בהגנה אכן במקרה כזה בוסטון תצטרך לבחור מה יותר חשוב לה והאם תמורת סנטר שיכול להוסיף התקפית היא מוכנה לשלם את המחיר ההגנתי.

  20. בראיין קולנג'לו לא מנסה לנצח , הוא בצורה מאד ברורה מנסה להפסיד , רק שהוא ואבא שלו יודעים להיות נחמדים לתקשורת אז לא מדברים זה.
    ההחתמות שהוא עשה בקיץ היו זוועתיות וזה שהוא לא מפטר מאמן שאין לו מושג .
    אי אפשר לעשות טרייד על בייליס , הוא נפצע וגמר את העונה.
    פילי לא צריכה אף שחקן מכל השמות שהוזכרו , היה להם בחירה טופ 3 ועוד בחירת טופ 10 מהלייקרס בדראפט הקרוב שעמוס בווינג פליירס וגארדים כשרוניים.
    מה שפילדלפיה צריכה לעשות זה לשלוח את אוקפור תמורת משהו(לא משנה מה) ולהחתים מחדש את נואל להיות שחקן שישי ומחליף לאמביד

  21. 2 הקבוצות צריכות טרייד הן פילי (נואל/אוקפור) ומינסוטה (רוביו)

    בעקרון מישהו שמאוד מאוד קבוצות צעירות ומפוצצות כשרון הייתי שמח אם היו מחליפים את נואל ורוביו אחד בשני עםתוספות םה ושם כדי לסדר את ההפרש שכר

    פילי:

    הכי חשוב לדעתי עבור פילי זה להשיג בחירת דראפט גבוהה בדראפט הקרוב המפוצץ בשחקני קו אחורי מבטיחים
    למי יש כזו? בוסטוןןן
    נואל או אוקפור עבור דראפט של הנטס + שחקנים משלימים מטעמי התאמה לתקרת שכר וזהו
    שתי קבוצות הקבוצות מקבלות אחלה של תמורה
    הדבר היחיד זה במקרה ובוסטון מחליטה היא רוצה באמת לבנות מישהו מהדראפט הקרוב ואז במקום פילי הייתי מציע את סאריץ בנוסף

    מינסוטה:

    רוביו+מוחמד עבור איבקה(או ביומבו..)
    מינסוטה צריכה 4 הגנתי יותר מדיאנג שיהפוך להיות ספק נקודות מהספסל במקום מוחמד והיא חייבת נוכחות של וטרן = איבקה (או ביומבו שהוא פחות התקפי ופחות ניסיון אבל גם לא יעלה גם את מוחמד תמורתו, למרות שמוחמד מסיים חוזה ולדעתי כדאי לקבל תמורה עליו כל עוד אפשר)
    אם למישהו יש הצעה אחרת אשמח לשמוע 🙂

    הבהרה קטנה- לא בדקתי את הטריידים בtrade finder

כתיבת תגובה

סגירת תפריט