Love is in the Air – פורטלנד אצל הקאבס / יובל שחם והברון מקריית אקרון

פלאשבק: שנה שעברה בזמן הזה של השנה, הימים ימי חג החנוכה, קואץ' דייויד בלאט עומד על הקווים של אלופת המזרח כשפורטלנד טרייל בלייזרס מגיעים לבקר בקיו. במחצית פורטלנד הובילו במעל 20 הפרש. במחצית השנה קליבלנד מבצעת מהפך ומנצחת ב5 הפרש. כשבועיים לאחר מכן דייויד מפוטר.

יובל בא לבקר את הבקרון מקריית אקרון

פרי גיים:

שי (הברון מקריית אקרון): לרגל חג ההודיה (Thanksgiving) הבא עלינו לטובה קיבלתי משלוח מיוחד מארץ הקודש – יובל שחם בא לבקר וההתרגשות הייתה גדולה. יובל ואני הגענו לארה"ב שנה שעברה, כשליחי הסוכנות היהודית לישראל בקהילות של קריית אקרון שבאוהיו ויובל בקהילת דרום כיפוף אינדיאנה (סאות' בנד). מאז, יובל התחפש לכריסטופר קולומבוס וגילה עבורנו את העולם שכולו טוב – Hoops Israel. וכך, הבחור התגעגע לבישולים המסורתיים של חג ההודיה שכוללים תרנגולי הודו, פשטידות דלעת, פקאן והרבה גרייבי מכל הבא ליד והחליט לבוא לבקר! נסעתי לאולם והמתנתי להגעתו של ה- Just a kid from Kidron שנחת בניו יורק ויצא בנסיעה כל הדרך לקליבלנד.

לפני המשחק אספתי קצת תמונות של החימום של פורטלנד טרייל בלייזרס, שהגיעו לאחר הפסד בניו יורק לניקס – משחק שסיקר עבור האתר אייל רדושוביץ בצורה נפלאה ולקבלת מידע מעמיק וניתוח של פורטלנד, אני ממליץ לקוראינו לקרוא את הסיקור המצויין שלו מאתמול, כי בסיקור שלנו היום נדבר בעיקר על החוויה הזוגית, שיובל ואני חווינו הערב. עוד רגע נפלא היה כשהלכתי להגיד שלום לחברי ג'ים והוא הפגיש אותי עם אגדת הקאבס (וקבוצת כדורסל המכללות האהובה על יובל, נוטר-דאם) : אוסטין קאר הגדול. 

עם אוסטין קאר הגדול

כעשר דקות לפני המשחק ירדתי לחדר אוכל כדי לאכול משהו בקטנה ולהעמיס ליובל צלחת מלאה בג'אנק טוב ועליתי ליציע העיתונאים.

יובל: יצאתי ביום שלישי בלילה בטיסה לניו יורק. עם כל הבלאגן בחברת אלעל, מצאתי את עצמי במטוס פורטוגלי שטס לניו יורק בשעתיים איחור ועוד עוצר בדרך לתדלק בפאריז. כיף. הגעתי לניו יורק באיחור של כמה שעות טובות ואז עוד ציפתה לי נסיעה של 7 שעות לכיוון קליבלנד.

כנגד כל הסיכויים ואחרי נסיעה ארוכה שכללה עצירה אחת בלבד של חמש דקות, הגעתי לקליבלנד כשהרבע הראשון עוד משוחק. הישג מכובד.

כידוע לכם, שי כבר חיכה לי עם צלחת עמוסה בכל טוב ויכולתי להתפנות בשקט למשחק.

רגע האיחוד המרגש של יובל עם הג'אנק האמריקאי

המשחק עצמו

כמו שכולנו יודעים – כל משחק מתחיל ב- 0:0. את הסיפור של המשחק הנהדר שראינו אתמול אפשר לסכם בתצוגות שיא של מס' אפס בלבן – קווין לאב – עם רבע ראשון מעולם אחר של 34 נק' ו8-10 (!) מחוץ לקשת. השלשה העשירית שקווין לאב זרק ברבע הזה הייתה יכולה להשוות את השיא של קליי תומפסון משנה שעברה של מקסימום נק' ברבע (37). את המשחק כולו קווין לאב סיים עם 40 נק', 4 נק' פחות משיא הקריירה שלו מ-2011 במדי זאבי העץ של מינסוטה.

מהצד השני מס' אפס בשחור אדום – דמייאן לילארד הפציץ 40 נק', מכל טווח אפשרי, הוסיף גם 11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ונראה שהשנה, בהיעדר קובי בראיינט, אין שום סיכוי שהוא לא ייבחר לאולסטאר של נבחרת המערב, דבר שהוא מחכה לו כבר זמן רב. מעבר לשני מספרי אפס שווה כמובן לציין אצל קליבלנד את לברון ג'יימס שסיים ערב אדיר עם טריפל דאבל של: 31 נק', 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים תוך שהוא ממשיך לרשום את שמו בספרי ההיסטוריה של ה-NBA וכעת הוא מדורג 17 בכל הזמנים באסיסטים, ושישי במספר הטריפל דאבלים.

מספרי אפס Dropping Dimes

 

יש מכות! מישהו אמר משהו לא יפה על קלואי כנראה…
סולחה

 

הקאבס עולים למחצית השנייה

קליבלנד המשיכה את היכולת ההתקפית הנהדרת שלה שהיא מציגה לאורך כל השנה ושברה את שיא השלשות העונתי של המועדון עם 21 מתוך 36 (58.3%) ולאחר שהמשחק נגמר בניצחון הקבוצה המקומית 137-125, ירדנו אל הפרקט ואל מסיבת העיתונאים של קואץ' לו.

קואץ' שי
קואץ' לו
קואץ' יובל

בחדר ההלבשה של פורטלנד הקשבנו מעט לדמייאן לילארד מדבר על שני ההפסדים של קבוצתו ועל ההתחזקות של הקבוצות של המזרח, בערך באותו זמן שלשבאז נאפייר נפלה המגבת ושבאז ג'וניר התנפנף לכל עבר.

עברנו אל חדר ההלבשה של הקאבס, כל העיתונאים הקיפו את קווין לאב, שכמו בכל סוף משחק ישב בתוך אמבטיית קרח על הברכיים ועל הרגליים ודיבר על המשחק המצויין שהיה לו.

רצינו מאוד לראיין את אימאן שאמפרט, ולשאול אותו כמה שאלות על הביקור שלו בקיץ עם הקרן של עומרי כספי, אותו טיול שבנו אודריך סיפר לגולשי האתר במשחק האחרון ששי סיקר נגד דטרויט, והוא אמר שהוא ידבר איתנו עוד כמה דקות. איך שהוא סיים להתלבש הוא אמר לנו: "I’ll be right back with you fellas", ואחרי שהקשבנו קצת גם לנאום המלך של ג'יימס, הבנו שלא נראה את שאמפרט ושהוא דפק לנו קטע מסריח וכך גם הוא הפך ברגע אחד לאויב ושונא ישראל.

בזמן שלברון מבסוט על עצמו – שאמפרט הלך הבייתה בלי להתראיין לאתר

 

קינג ג'יימס ממשיך לשבור שיאים

ממש בסיום המשחק, כשניגשנו לקחת משהו לשתות לפני שיצאנו מהאיצטדיון, נכנסה לחדר המשקאות דמות מוכרת – בריאן ווינדהורסט, כתב ESPN.

בלי להסס ניגשנו אליו, לחצנו לו את היד והתחלנו לדבר על מי אם לא – דייויד בלאט.

הייתה שיחה מאוד מעניינת ואף קיבלנו מחמאה גדולה על הידע שהפגנו בשיחה בכל הנוגע לסיפור דייויד בלאט.

ווינדהורסט היה חביב מאוד והסכים לשתף אותנו בסיפורים רבים מ-18 החודשים של דייויד בקליבלנד.

הוא הדגיש ואמר שעל אף כל השנאה שהוא יודע שקיימת כלפיו מאוהדי דייויד בלאט, הוא עצמו ושאר התקשורת בקליבלנד דווקא הגנו עליו.

הוא סיפר לנו מספר סיפורים שנשארו בדלתיים סגורות ולדבריו אם היו מתרחשים בניו יורק דייויד היה נשחט מהר מאוד ובמילותיו שלו "משופד" כמו קבב רומני.

בנוסף הוא דיבר על חוסר הכבוד המוחלט שקיבל דייויד מהשחקנים כבר מהאימון הראשון של הקאבס.

נפרדנו לשלום מבראיין ועלינו לתמונות פרידה מהפרקט לסיכום החוויה המשותפת. אנחנו כמעט בטוחים שזאת הייתה הפעם הראשונה בה משחק סוקר על ידי שני כתבים מהאתר – אך זאת לא הפעם האחרונה!

עד הפעם הבאה שניפגש באולם NBA!

ובחייאת, שמישהו יכבה את השריפות בארץ כבר!!! בברכת סופ"ש שקט ורגוע ו-Happy Thanksgiving  לכל היושבים בציון!

יובל ושי

HAPPY THANKSGIVING!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

    1. האוכל של חג ההודיה קורה עוד שעתיים ככה! אבל בינתיים אתמול היה לו בצלחת: נאגטס, חזה עוף במרינדה, ראפ של הודו, פיצה מרגריטה, צ׳יפסים וואפל, נקניקיות הודו ובראוניז לקינוח.. לא אוהב סלטים הבחור שגם היו בשפע..

    1. במחצית השנייה הוא זרק עוד פעמיים והחטיא וקיבל שמירה יותר צמודה אז קיירי, לברון ופריי לקחו הרבה זריקות והוא חזר לסורו.. הרבע הראשון היה באמת משהו יוצא דופן

      1. מענין מתי הוא יוכיח שהוא יכול להיות טוב תחת שמירה חזקה
        כל פעם כשיש מלחמה הוא מתקפל שחקן מסייע מצוין כן אבל דנא של כוכב שיכול לקחת משחק עליו ממש לא .

    1. לא הכל ורוד
      מנייאקים
      שללו אותי בבוסטון למשחק מול הפיסטונס בשבוע הבא , בטח מישהו הלשין על האהבה של מומי ללייקרס

  1. סיקור מצויין
    שלא תספרו ללברון שאתם מישראל הוא עוד עלול לעשות לכם מוזגוב ולדוודובה ולשלוח אותכם לשלום מקליבלנד

  2. וואווו!!!
    בוודאי שברנו עוד שיא כששניים מאתר אינו=טרנט אחד מקבלים אקרדיטציה.
    ב-NBA אוהבים את HOOPS!!!

    ואני מרגיש גאווה גדולה לאן שהגעתי!

    1. כל המחמאות אליך דוק! אמרתי לך שאני מתכנן לוץ שוב בקרוב, לא תיכננתי שזה יקרה כל כך מהר. מקווה שאצליח להגיע גם לשיקגו בשבוע הבא

  3. איל רדושוביץ בשילוב יובל והברון= שלושת המוסקטרים
    רדושוביץ עיניי נץ וחדות עד לפרטים על מה שקורה על המגרש,
    יובל והברון חדים מאחורי הקלעים (הקטעים חוץ משאמפרט העוכר),
    סיקור חגיגי ונהדר
    מומלץ מאד לקרוא את איל רדושוביץ.
    בהודיה לכולם.

  4. אהבתי מאד את תגובתו של ג'ון על דוראנט (אל תחסוך את ה3000
    מילה שאז אמרת שיש באמתחתך) ואת החיבור לסומסום,
    בהודיה גם לעגל שמשווה מגיבים לשחקנים,
    הודיה לכל הכותבים והמגיבים כאן.

  5. איזה כיף לשניכם שני מנ&%$קים שכמותכם!
    הקנאה הורגת אותי, גם כדורסל וגם אוכל חופשי 🙂
    זכיתם לראות את קווין לאב בערב היסטורי.
    הפרסומת שלו עם דיימו משעשעת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט