אחרי 108 שנה ו-10 אינינגים הקאבס זכו בוורלד-סירייס / אור בן-יעקב

המשחק הגדול ביותר סיפק אינספור רגעים קסומים –מאבקים נפלאים על כל כדור וכל מהלך. הגשות מצוינות לצד חבטות אדירות. טעויות של שחקני הגנה שרעדו להם הידיים לצד מהלכים יוצאים מהכלל. מהפכים אדירים שלא ראינו במחוזותינו הרבה זמן. זה היה משחק היסטורי, מיוחד וחוויה אדירה לכל חובב ספורט ומשחק שייזכר לדורות. המתח במשחק היה כל כך גדול שבשלב מסוים היה אפשר לשמוע את אנטוני ריזו אומר לדיוויד רוס : "I'm an emotional wreck"  ואת דיוויד רוס עונה לו "It's just gonna get worse". ובסוף זה קרה- הקללה נשברה. אפשטיין עשה את זה שוב.  הקבוצה הטובה ביותר של העונה ניצחה. הקאבס סוף-סוף זכו בוורלד סירייס.

אז להלן סיכום משחק רב אירועים:

אינינג ראשון: כבר בהגשה הרביעית של המשחק דקסטר פאולר עשה היסטוריה. פעם ראשונה שהחובט הראשון במשחק 7 חובט להום-ראן. פאולר ראה כדור שוקע (סינקר) במרכז הסטרייק-זון ושלח אותו ישר למרכז המגרש. רג'איי דיוויס עוד ניסה לנתר מעל הקיר אבל לא הצליח לתפוס את הכדור. 1-0.

אינינג שלישי: קוקו קריספ מהאינדיאנס פתח את האינינג עם דאבל. באנט של רוברטו פרז קידם אותו לבסיס השלישי וקרלוס סנטנה הוסיף סינגל שהכניס הביתה את קריספ. 1-1. לקאבס הייתה הזדמנות מצוינת לדאבל-פליי אבל באאז עשה טעות הגנה נוספת והשאיר רצים בבסיסים הראשון והשני. הנדריקס התעלה על עצמו והצליח לפסול את לינדור ונאפולי בשביל לסיים את האינינג בשיוויון.

אינינג רביעי: האינינג נפתח עם סינגל של בריאנט, ואח"כ קלובר פגע בריזו – ופתאום הקאבס עם 2 רצים על הבסיסים בלי פסולים. זובריסט חבט כדור על הקרקע שקידם את בריאנט לבסיס השלישי וראסל העיף חבטת הקרבה מספיק רחוק באוויר בשביל לאפשר לבריאנט להתקדם הביתה. במהלך הבא ווילסון קונטררס עם דאבל הכניס הביתה את זובריסט – 3-1. קלובר הצליח לסגור את האינינג אבל נראה שהשמיכה הקצרה של האינדיאנס מתחילה להשפיע ברגע הכי פחות מתאים. בצד השני הנדריקס התאושש מהאינינג הקודם והגיש אינינג 1-2-3 בלי לאפשר כלום.

אינינג חמישי: הום-ראן של חאבייר באאז בתחילת האינינג העלה את הקאבס ל-4-1, במהלך האחרון בעונה של קורי קלובר שהוחלף על-ידי אנדרו מילר. קריס בריאנט סחט הולכה וריזו חבט לדאבל שהכניס אותו הביתה – 5-1 שיקגו. במהלך הבא זובריסט חבט כדור אדיר שהיה רחוק מטרים ספורים מהום-ראן נוסף, אבל נתפס ע"י הגנת האינדיאנס.

קלובר סיים את המשחק עם 4+ אינינגים, 6 חבטות, 4 ריצות, 2 הום-ראנס, פגיעה בחובט ולראשונה בקריירה בלי סטרייקאאוטס בכלל. אפילו לא אחד. קצת עצוב לראות שחקן בקליבר כזה מסיים עונה נפלאה במשחק הכי משמעותי שיש בצורה כזאת, אבל הקאבס פשוט באו מוכנים.

בחלק התחתון של החמישי הנדריקס פסל שני חובטים, וסיים את המשחק לאחר שהוליך את סנטנה לבסיס הראשון. שורת המשחק שלו: 4.2 אינינגים, 4 חבטות, הולכה אחת, ריצה אחת ו-2 סטרייקאאוטס. ג'ון לסטר נכנס במקומו ואז התחילו לקרות דברים מוזרים: דיוויד רוס זרק כדור רע מאוד לבסיס הראשון ולסטר זרק כדור שפגע בראש של דיוויד רוס ואיפשר ל-2 הרצים להגיע הביתה, ופתאום 5-3.

אינינג שישי: דיוויד רוס התופס של הקאבס, במשחק האחרון שלו בקריירה, חובט הום ראן על אנדרו מילר – 6-3.

אינינג שביעי: פאולר פתח את האינינג עם עוד חבטה, השלישית שלו במשחק, לפני שמילר הצליח להשיג את האאוט האחרון בעונה הנפלאה שלו.

אינינג שמיני: בחלק התחתון כשהאינדיאנס חובטים עם 2 פסולים חוזה רמירז חבט סינגל ולסטר העביר את הכדור לארולדיס צ'פמן. ברנדון גאייר הצליח לחבוט דאבל על צ'פמן ולהכניס הביתה את רמירז. 6-4. ובמאני-טיים רג'איי דיוויס הותיק חובט הום ראן אדיר על צ'פמן. 6-6!  צ'פמן עוד סגר את האינינג בסטרייקאאוט אבל כנראה שהשימוש בו אתמול כשהקאבס היו ביתרון 5 ריצות עייף אותו ופגע ביכולת שלו לסגור את המשחק.

אינינג תשיעי: קודי אלן הוליך את דיוויד רוס בפתיחת האינינג. גשם החל לרדת ורק הוסיף לאווירה ההיסטורית. ג'ייסון היוורד חבט לforce-out. בריאן שאו החליף את אלן. היוורד גנב בסיס שני ובגלל זריקה רעה של התופס יאן גומז התקדם לבסיס השלישי. אבל באאז ניסה לחבוט באנט ולהכניס את היוורד הביתה ובמקום זה נפסל בסטרייקאאוט והאינדיאנס עם הזדמנות לנצח. צ'פמן חזר להגיש ולמרות הכל הצליח להגיש אינינג נקי ולשלוח את המשחק לאקסטרה אינינגס.

בסיום האינינג בגלל הגשם כיסו את המגרש והפסיקו את המשחק לכ-20 דקות.

אוף טופיק להפסקת הגשם: לברון חוגג הום ראן של קליבלנד

אינינג עשירי: שוורבר פתח את האינינג עם סינגל והחלף ע"י אלמורה שיודע לרוץ יותר מהר. אלמורה התקדם לבסיס השני עם אאוט של בריאנט שלא היה רחוק מלהיות הום-ראן. האינדיאנס הוליכו בכוונה את ריזו לבסיס הראשון בשביל ליצור אפשרות לדאבל-פליי ולנסות להתמודד מול זובריסט. ההחלטה התנקמה בהם בסופו של דבר כשזובריסט חבט לדאבל והכניס ריצה הביתה. האינדיאנס החליטו שוב להוליך בכוונה חובט – הפעם את ראסל, ולפגוש את מיגל מונטרו עם בסיסים מלאים. מונטרו הגיב עם סינגל והכניס עוד ריצה. 8-6. פרנקונה הוציא את שאו והכניס את טרבור באוור שעצר את הנפילה אבל הנזק נגרם.

בחלק התחתון של האינינג הקאבס הכניסו את קארל אדוארדס לסגור. אחרי שפסל 2 חובטים אדוארדס הוליך את גאייר והעלה לחבוט את מי אם לא רג'איי דיוויס. האיש שהשווה את המשחק עם הום ראן של שתי ריצות חצי שעה לפני כן. הפעם הוא הסתפק בסינגל והכניס ריצה הביתה. פתאום 8-7. מאדון שוב החליף מגיש ומייק מונטגומרי. החובט מייקל מרטינז הצליח לחבוט אבל הכדור התגלגל לבריאנט, שזרק לבסיס הראשון ונתן את האות לחגיגות האליפות של הקאבס!

בן זובריסט נבחר ל-MVP של הוורלד-סירייס עם 10 חבטות מ-28 נסיונות (35.7%), 2 דאבלים, טריפל, 3 והולכות וכמובן – החבטה שהעלתה את הקאבס ליתרון באינינג ה-10.

לפוסט הזה יש 515 תגובות

  1. איכשהו בבייסבול יש את הסיפורים הכי גדולים ומדהימים בספורט, והלילה עוד סיפור ענק הולך להיכנס לספר, אני מקווה שאוכל לצפות (אהממ… לינק לטלפון?)

  2. את המשחק של אתמול ראיתי אצל חברים, עולים וותיקים מארה"ב, ואוהדים שרופים של הקאבס.
    חימם את הלב לראות את העושר שלהם בסוף המשחק.

    את המשחק הלילה אצפה בביתי, ביחד עם הבלוג החי.

    בגלל שאם יקרה מה שאני מאמין שיקרה –
    הפסד אכזרי של הקאבס,
    אז שברון הלב הצפוי יהיה מחזה קשה במיוחד.

    ההימור שלי –
    ניצחון של האינדיאנס אחרי משחק צמוד,

    ההימור המופרך –
    קלובר ומילר זוכים יחדיו ב-MVP.

    1. זה לא יקרה. אם קלובר יהיה טוב הוא יזכה ב-MVP לא משנה מה יהיה. רק אם קלובר לא ירשים למילר יש סיכוי בתנאי שייתן שני איניניגס ללא ריצות.

  3. כל אמריקה בעד שיקאגו קאבס, ממש מנטליות לינץ', קיל דה אינדיאנס, ונהיה קצת מאוס. כי כשהרוב המכריע בעד הקבוצה העדיפה – זה מבאס. משם מה, הנראטיב של קליבלנד שמגיעה בלי פיצ'רים 2 ו-3, ובלי השחקן ביי פאר הכי טוב שלה (האולסטאר מייקל בראנטלי), ועושה נפלאות נגד כל היגיון – לא תפס. כולם רוצים להיות חלק מההיסטוריה.

    אני בכל מקרה, מבטיח לאמץ את הקבוצה המפסידה היום, בתור מס' 2 שלי, אחרי המטס כמובן. וזה המון!

  4. ובכל מקרה, ההפסד האחרון של קליבלנד בוורלד סירייס, ב-1997 (שנה מעט יותר זכורה מ-1945), לא סתם היה בווק-אוף של המרלינס. אלא עם יתרון של קליבלנד באינינג האחרון. והקלוזר שלהם, חוזה מסה, לא הצליח לשמור אותו. אם כבר שברונות לב.

  5. הבו את התופים והמצילות
    קולבר הולך להיות הפיצר הראשון מאז רנדי ג'ונסון ב 2001 שהולך לנצח 3 משחקים ב WS
    ניצחון שלו יהיה ה5 בפוסטסיזן שווה שיא לרנדי ג'ונסון וקיי רוד ( 2002 , איזה ענק הוא היה שם עשה זאת מבלי לפתוח באף משחק )

    הקאבס והקללה איזה שברון לב אם הם מפסידים

  6. דברים שמומלץ לשים לב אליהם הערב:
    1. היכולת של קליבלנד להתמודד עם הנדריקס בסיבוב השני של הליין-אפ. הנדריקס מגיש מצוין אבל הוא לא OVERPOWERING. האינדיאנס כבר ראו אותו פעם אחת בסדרה ומהאינינג ה-3-4 חלק מהם אולי ימצאו דרכים לחבוט. אם הם יגיעו אליו הקאבס כנראה ישתמשו בלסטר מוקדם מהצפוי.
    2. הקאבס חובטים מצוין נגד FASTBALLS אבל הרבה פחות טוב נגד כדורים מסובבים. לקלובר יש CURVRBALL שאף אחד בקאבס עוד לא הצליח לפענח. הם חייבים לקרוא אותו ולהגיב בהתאם.

    1. לא שאני מבין הרבה בבייסבול אבל לדעתי יש השפעה גדולה לביתיות כי הקהל יכול להשפיע על הפיצ'ר (הזורק) שהוא השחקן הכי חשוב של הקבוצה היריבה. בסופו של דבר פיצ'ר טוב שמצליח לא לצאת מפוקוס במשחק הוא המפתח הכי רציני לניצחון..

    2. אני בדעה שגיים 7 של וורלד סירייס אינו תלוי בכלום = אירוע חד פעמי לחלוטין, ואין להסיק שום דבר מכל סטטיסטיקה קודמת.

      ובכל זאת, תלוי לאיזו רזולוציה אתה הולך. אם נלך למתבקשת ביותר:

      נצחונות בעונה רגילה:
      קליבלנד: 28-53 בבית, 39-41 בחוץ.
      שיקאגו: 24-57 בבית, 34-46 בחוץ.

      יכולת חבטה:
      שיקאגו חבטה במהלך העונה ב-0.254 בבית, וב-0.258 בחוץ – ממש לא מתחשבת בבית או חוץ, אותו דבר.
      קליבלנד חבטה במהלך העונה ב-0.288 בבית, ורק ב-0.236 בחוץ = קבוצת בית מובהקת.

      (הממוצעים הללו כשלעצמם מעט משקרים לטובת קליבלנד, כי באמריקן ליג שלה, הפיצ'ר איננו חובט, כמו בנשיונל ליג של שיקאגו. ופיצ'ר הוא חובט גרוע שמוריד את ממוצע החבטות הכללי).

      ושוב: האם אתה מסתפק בפרמטר הזה? מה עם משחק יום? משחק לילה? מה עם ממוצעים בפוסט-סיזן דווקא? וכו' וכו' וכו' – יש נתונים לכל, ולא נצא מזה 🙂

      כנ"ל, פיצ'ינג:
      הנדריקס של שיקאגו במהלך העונה, בבית – era של 1.32 מדהים. בחוץ – 2.95, גם יפה מאוד אבל איזה הבדל.
      קלובר של קליבלנד, בבית – era של 3.24, ובחוץ – 3.03. היינו, יותר פגיע בבית.

      אבל כל ההסתיגויות מלמעלה, תקפות גם כאן 🙂

    3. אחרי בדיקה קצרה: בהיסטוריה של משחקי 7 הקבוצה הביתית ניצחה 19 פעמים והאורחת 18. על הנייר אין משמעות גדולה לביתיות. אני חושב שהסיבה לכך היא שהלחץ עובד לשני הצדדים – קשה להגיש ולחבוט מול קהל יריב שרוצה אליפות, ומצד שני הציפיות מצד הקהל הביתי יוצרות לחץ על הקבוצה המארחת.

      וסומסום – כשאתה לוקח בחשבון מספרים בבית/בחוץ צריך לקחת בחשבון את אפקט המגרש. האצדטיון של קליבלנד העונה נמצא במקום השלישי מבחינת התקפה. זה יכול להסביר את הERA של קלובר בבית.

  7. לא יכול לחכות!! בגלל שאתמול היה יום ארוך וגם מחר יש משחק מול סלטיקס אני לא הולך לקליבלנד לראות את הטירוף שם ומתכנן ערב ביתי עם חברים פה בקריית אקרון! אז מי שיהיה מחובר בזמן המשחק אני אבלה איתכם 🙂

  8. הנדריקס יצא ענק עכשיו. זה נראה כאילו סתם השיג 2 אאוטס, אבל לינדור חובט מצוין כל הסדרה והוא היה כבר בספירה של 3-0. הוא זרק 7 צ'יינג-אפ רצופים בשביל לצאת מהאינינג הזה. צ'יינג'-אפ זו הגשה איטית יחסית שאמורה לבלבל את החובט. לא חושב שאי פעם ראיתי מישהו זורק 7 צ'יינג'-אפ רצופים.

  9. לסטר מתחמם. רשמתי קודם בתגובות שכדאי לשים לב לתפקוד של הנדריקס מול הסיבוב השני של הליין-אפ – לדעתי הוא יתחיל את האינינג הבא ואם הוא ימצמץ יותר מדי לסטר יחליף אותו.

  10. זה לא הנדריקס.
    לינדור בטעות פטאלית, נוראית.
    אולי טעות של משחק ושל וורלד סירייס.
    רצים ב-1, 2. אתה ב-0-3. הנדריקס קורס. וכזה פתטי?

    זה היה הרגע של האינדיאנים להלום בשיקאגו, לינדור בטעות איומה ממש.

  11. פה מגיע היתרון של הקאבס – יש להם את לסטר על הספסל שיכול למשוך 3-4 אינינגים בכיף ואז צ'פמן.
    לאינדיאנס יש בעיקר את מילר וקלובר – מילר מתחמם עכשיו. הם יצטרכו למשוך 5 אינינגים.

  12. שקט דממה בשיקגו. אין כלב בחוץ. מצד שני אף פעם אין כלבים בחוץ כאן. קר מדי. מדי פעם שומעים צעקות מחוץ לחלונות

  13. נגמר. הוא היה חייב להחליף את קלובר מוקדם יותר ראו את הקריסה שלו כבר באינינג הקודם, החלטה אומללה.

  14. זה היה ויכוח גדול – הנהלת ריגלי אמרה שזה יהיה מסובך מדי, העיריה אמרה שדווקא לא יהיה מסובך לתמוך בזה. בסוף יצא שהיום גשום מאד אז לא הפסד גדול. רב הבארים מסביב לריגלי מלאים ורובם גובים דמי כניסה. היה לנו כנס של אנשי מכירות היום ורצינו לסגור להם שולחנות באחד הבארים ( לא משהו ידוע או מפורסם) ורצו 100$ מינימום לבנאדם. בכל מהןם ראן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אם זה ממשיך ככה עוד חצי שעה שעה כולם כאן עוזבים ומתחילים ללכת לריגלי!

  15. וואווו…
    אני רק מנסה לתאר לעצמי מה הולך בבארים של הספורט (מס' 1 בארה"ב!!!) ברגעים אלה. הבירה נשפכת כמים (וגם הוויסקי)

  16. בניגוד לכדורסל, הפעם הפייבוריט והדארלינג של אמריקה אכן הולך לנצח.

    סיכוי הזכיה במצב כזה הם 14-86 לשיקאגו.

  17. הוויסקי נשפך כמים גם כאן. חבל שליד הוויסקי יש בקבוק חלב וגמד בן שנה וחצי שמסרב ללכת לשון. אני כבר עובד קשה על האישה שתתן לי פס לעזוב אותה (ואת כל המחויבות שלא קיימתי היום) וללכת לריגלי (קילומטר מכאן) לחוות טרוף של פעם במאה ושמונה שנה

  18. אגב אני לא מסכים שצריך משהו מאד מיוחד – הפרש שלוש עם עוד ארבע איניניג זה לא ״הכל פתוח״ אבל המשחק לא גמור

  19. ברשת מוצג נוסח חוקת הבייסבול, לגבי הגלישה של ריזו עם הרגליים לעבר לינדור על הבסיס ה-2.
    אם הרץ הגולש מפריע לפילדר אפשרות להשלים דאבל פליי, השופט יפסוק דאבל פליי אוטומטי.
    ואז אין סאק-פליי של ראסל ואין המשך אותו אינינג, שהפך ל-2 ריצות.

    עניין לוויכוחים עוד 100 שנה.

    1. זה מאוד גבולי – בתחילת העונה שרקו על השטות הזאת אבל באמצע העונה שרקו רק כשזה היה קיצוני.
      בפועל הרגל של לינדור לא היתה על הבסיס וריזו גלש ישירות לבסיס בלי לסטות לצד כדי לפגוע בו.
      בנוסף בגלל שכל המהלך לקח יותר מדי זמן לא היה סיכוי סביר לדאבל-פליי

  20. לעכברים..מה המשחק 7 הכי חד צדדי שהיה ?

    יש קונטנדר פוטנציאלי ?

  21. קיפניס השחקן האהוב עליי בסדרה. הוא משחק עם לב ואף פעם לא מרים ידיים. אתמול שהיו בפיגור 7 הוא רץ כאילו זה תיקו. גם עכשיו מהלך מצוין שלו

  22. אם אני בשיקאגו, אני יושב בבאר הכי קבוע שלי, עם האנשים הכי רגועים בעולם. והאוטו עמוק נעול בחנייה.
    הולך להיות שם חם-חם-חם בסוף המשחק, בכל תוצאה, עם כזה רולר-קוסטר וטונות של אלכוהול.
    תיזהרו.

  23. כנראה שיש סעיף בחוזה של פוקס שבו אסור לשדרים לחלוק במפורש על קביעה של בול/סטרייק, כי כל בן אדם נורמלי כבר מבין שההום-פלייט אמפייר צמצם את הזון באיזה 6 אינצ'ים פנימה.

  24. שנה של היסטוריה בספורט העולמי (כולל באר שבע…), עם המאזן ההיסטורי של גולדן סטייט, עם קליבלנד ולברון בקאמבק מ-3-1, עם בולט בטריפל-טריפל, עם אנגליה ולסטר, מגיעה ללסטר ולמחיקת הקללה של שיקאגו.

    זה כתוב מלמעלה.

    1. ובגיים 7, כמובן.

      הסיכוי של קליבלנד היה בגיים 5, לסגור הכל, לפני ששיקאגו מתעוררת. וזה היה על הפיצ' ממש.

    1. בלילה כזה שמים 2 שעונים, ותרנגול משכים קום עם שעון מעורר משלו.

    1. אין מה לעשות.
      איבדת חצי מהרוטציה שלך, אתה משחק על הטיפות האחרונות מההתחלה.
      וכמובן, התארכות הסדרה גמרה את קליבלנד. קלובר ומילר נפגעו היום בגלל זה. זה הבדל גדול לשחק סדרה הכי קשה בעולם, עם פיצ'ר וחצי מול ארבעה.

        1. גם אני חושב מאותה סיבה. לכן הייתי הולך עם לסטר או זובריסט – זובריסט חבט 39% בוורלד-סירייס עד המשחק היום והוא היה נקודת האור של הקאבס במשחקים שכלום לא עבד להם.

  25. אגב לא בדקתי את זה רשמית – אבל אני די בטוח שזה הפעם הראשונה מזה זמן רב לשיקגו יש קבוצה פעילה בו זמנית, בנובמבר, בכל ענף ספורט מרכזי – הוקי, בייסבול, כדורסל, פוטבול. גן עדן לאוהבי ספורט

    1. 2005
      שיקגו ווייט סוקס זכו (גם אחרי בצורת לא קצרה, לפני כן הם זכו כשמלחמת העולם הראשונה הסתיימה)
      הקבוצות של הפוטבול והכדורסל הגיעו באותה עונה לפלייאוף.
      אין לי מושג לגבי קבוצת ההוקי.

  26. וכמה הערב הזה יוצא דופן?
    ממפיס וניו אורלינס נכנסו להארכה עם 75-75.
    אנתוני דיוויס עם 9 נקודות, 5 איבודים, ונחסם 3 פעמים.
    ככה מוזר.

  27. מבחן לא קטן, לבעלים של האינדיאנס.
    הוא נחשב לאחד הבעלים הקמצנים, לקבוצה יש את הפיי-רול ה-24 בליגה. מאז שהוא קנה את הקבוצה הם תמיד ב-20% התחתונים של טבלת השכר.
    אבל יש קבוצה בעיר,
    יש מנג'ר מדהים, שעושה עם המעט שיש המון (2 פלייאוף ב-4 שנים, 55% ניצחונות בתקופה),
    אז תוספת תקציב (לא ברמה של הדודג'רס, רק להגיע לממוצע של הליגה),
    יכולה לגרום לקבוצה להפוך לגורם קבוע בצמרת.

    (הוא קרוב משפחה של דולאן מהניקס. אני לא אופטימי…)

  28. אני שמח עבור הקאבס, אבל יש בי פינה חמה לאינדיאנס כי שם ראיתי את הבייסבול הראשון הרצוף שלי בקיץ 1962, וראיתי שם בייסבול עד 1965. אני כותה 'הרצוף' כי כשהגעתי בקיץ של 1961 ראיתי 3-4 משחקים של היאנקיס.

  29. וואו!
    הוליך את הראשון.
    שיקאגו הולכת על כל הקופה – רוס יוצא, יהיה להם קאצ'ר מחליף בסוף.

    הם חייבים לעשות ריצה אחת לפחות עכשיו.
    צ'אנס של פעם ב-108 שנה.

  30. קליבלנד עם קצה המחסנית, גם.
    אין לה כלום אחרי קודי אלן. והוא כבר בלימיט שלו, 30 פיצ'.
    וקצה האינינג הזה לא קרוב.

    1. בוודאי שיש פיצ'רים.
      הכוונה – לא מישהו שאתה רוצה שיגיש פאקינג אינינג מכריע וורלד סירייס.
      אין קלובר. אין מילר. ותיכף אין אלן.

    1. כן. דאבל פליי.

      מה שקודם לא נספר.

      הגלישה לרגל מנעה מלינדור להשלים דאבל פליי, לכן הריפליי מתקן את זה.

      החלטה דרמטית.

  31. וואי וואי. ריצת היתון – הנצחון? – של שיקאגו, במרחק 27 מטר.

    בריאן שואו חייב לסלק את החובט השלישי.

    פאוולר מעולה הערב.

  32. רק לטובת מי שלא בטוח –
    אנחנו כמו פנדלים, כאשר קליבלנד בועטת שניה.

    כלומר, ריצה של קליבלנד עכשיו, וזהו זה.

  33. שיקאגו יצאו מזה!

    התותחים הכבדים של הקאבס יגיעו עכשיו.

    מול פיצ'ר שקליבלנד לא תכננה שימצא את עצמו כאן עכשיו.

  34. החבר'ה של הבייסבול, זו הזדמנות טובה להגיד תודה !

    שיחקתם אותה.

    לא מבין בזה כמעט כלום.. אבל לילה אדיר !

  35. בפעם האחרונה שקליבלנד הגיעה לוורלד-סירייס, היא הפסידה במשחק 7, באקסטרה-אינינג.
    הברק פוגע פעמיים באותה נקודה?

  36. אגב הCTA (החברה שאחראית על התחבורה הציבורית בשיקגו) הודיעה לפני שעה שהתחבורה הציבורית לא תעצור בתחנות של איצטדיון ריגלי. לא ברור למה – כנראה כדי לא לסכן את החוגגים (לחץ בשערים וכו…)

  37. המשחק ישוחק היום, כאילו ימשיך – השופט הראשי אמר את זה בוודאות.
    לפי מה שהם אומרים יש עכשיו "מכה" של גשם לזמן מסויים, נקווה שלא ארוך, ואחרי שיירגע מעט הם יחזרו ויסיימו את המשחק!

  38. עכשיו זאת יותר מלחמת התשה מאשר בייסבול.

    אמרו שצ'פמן ירד עם דמעות לחדר ההלבשה. לא חושב שיש סכוי שהוא יזרוק יותר.

  39. בנימה אופטימית זו ננצל את הזמן בשביל לחפור
    אני חושב שבוורלד סירייס הזה יש מגמה מצד שני המאמנים להסתמך על שחקן אחד או שניים מהבולפן ולפחד להשתמש באחרים – בסופו של דבר פגע בשתי הקבוצות כשגם מילר וגם צ'פמן קיבלו בראש במשחק האחרון גם בגלל עייפות וגם בגלל שהחובטים ראו אותם כל כך הרבה פעמים שכבר ידעו איך להגיב. צריך לזכור שמגישים כאלו רגילים להגיש אינינג-שניים גג במשחק והרפרטואר שלהם מסתמך על 2-3 הגשות שהם ממש טובים בהן – וברגע שחובט רואה את אותה הגשה מספיק פעמים הוא בסוף ילמד להגיב.
    בסופו של דבר שתי הקבוצות הגיעו לוורלד-סירייס עם סגל שלם של שחקנים – לא רק עם מילר, אלן וצ'פמן.
    ועוד דבר אחד: בשני המשחקים האחרונים מאדון מאוד מיהר להוציא את הפותחים שלו למרות ששניהם היו מצויינים. לא ברור לי למה.

  40. כשהמשחק יתחדש, שיקאגו תעלה עם החובטים 4-3-2 שלה. בראיינט וריזו, שני מועמדים ל-mvp של העונה הסדירה. שיקאגו תחזור עם תחתית החובטים.

    על פניו היתרון נוטה בכבדות לשיקאגו.

    אבל המשחק הזה התנתק לגמרי מכל דבר אחר. הוא אחחד הגדולים בהיסטוריה, אולי הגיים 7 הכי גדול, הכי אגדי, לסיים את אחת משתי הקללות הארוכות ביותר.

    אגדה מול העיניים.

  41. קליבלנד השוותה בצורה הכי מטורפת ומדהימה בעולם, רק כדי להגיע לשוויון, ולצאת מהתשיעי, ולקבל סיכוי לגמור הכל בחבטה אחת…

    וואו. זה יהיה אכזרי.
    יתנחמו בכדורסל. לא בטוח שזה יספיק הערב.

  42. מייק נאפולי הולך לחבוט בתחילת ה-10. נאפולי שיחק בטקסס ב-2011 כשהם היו רחוקים סטרייק אחד מלזכות באליפות במשחק השישי (הובילו 7-4) ואיכשהו הצליחו להפסיד את המשחק ואח"כ את השביעי. נראה לי הוא מעדיף למות מאשר להיות השחקן היחיד בהיסטוריה שהוביל פעמיים בוורלד סירייס 3-2 או 3-1 והפסיד

  43. האינדיאנס יפסידו שוב וורלד סירייס בגיים 7 אקסטרה-אינינג.

    נדמה לי שהקללה עוברת תיכף, רשמית וחגיגית, משיקאגו לקליבלנד.

    68 שנה אנד קאונטינג…

  44. מותח! בדרך כלל גם כשלא מושקעים רגשית לוקחים צד.
    אני מאוד אשמח בשביל מי שאקח, וליבי ליבי עם מי שיפסיד את זה..

  45. במצב הזה, פיגור 2 ריצות, 2 אאוט, ואף אחד לא על הבסיס באקסטרה-אינינג, היו הניו יורק מטס בוורלד סירייס של 1986.

    אבל מטס יש רק אחת.

  46. ריצה לקליבלנד!
    ורץ על בסיס ראשון.

    הומראן והם אלופי העולם.
    החובט נפסל – ושיקאגו אלופי העולם.

    זה הכל.

  47. עכשיו חובט מייקל מרטינז זאת בעיה לאינדיאנס הוא לא מספיק טוב. מי יודע כבר שום דבר לא משנה פה מבחינת מה היה כל השנה…

  48. מדהים! חבר'ה היה כיף איתכם פה. מזל טוב לקאבס.. באמת שקיוויתי לצלם חגיגות של אליפות פה ברחובות – גיא, זה עליך עכשיו הא?
    משחק מדהים! לילה/בוקר טוב…

  49. מזל טוב לסבתא שלי, בת 85 משיקגו, כל חייה אוהדת הקאבס שרופה ורק הערב היא זכתה לראות אותם זוכים באליפות. זה לא יאומן!

  50. לא מבין דבר בביסבול וזה גם לא מעניין אותי.
    אבל כשקליבלנד מפסידה ושלברון מתבאס …זה זמן טוב לשתות יין טוב.

    ועוד שני הרהורי לב.
    1. ג.ס הייתה בפיגור 3-1 מול אוקלהומה ויצאה משם לזכייה בסדרת גמר המערב…אך בגמר הם חשו בדיוק את התחושה של להוביל 3-1 להרגיש שזה שלך ו…להפסיד שכן זה מה שקרא להם מול קליבלנד….עכשיו תור אוהדי קליבלנד לחוש מה זה להוביל 3-1 ו…להפסיד.

    2. שנה שעברה קרי היה עם קרולניה בגמר הפוטבול …והפסיד את גמר הסופרבול ואת גמר …הנ..בא .
    השנה לברון מפסיד את גמר הביייסבול ואת….

    1. אהרון תחזיר את היין למזווה אני די בטוח שלברון מבסוט שהוא לא צריך להתחלק בתהילה של "הבאת האליפות לעיר" עם עוד ענף ספורט..

    2. ואם כבר הייתי עושה השוואה, אהרון –
      ההפסד של קליבלנד הוא כמו ההפסד הראשון בגמר של הקאבס.
      נפצעו לה לפני הסדרה הפיצ'רים מס' 2 ו-3 – בדיוק כמו הפציעות של ארווינג ולאב. וגם אז, היא היתה האנדרדוג המובהק.
      זה אומר, שנה הבאה?

  51. זוביריסט ה MVP של הסדרה עשה זאת גם בשנה שעברה
    הוא במעודון מאד מצומצם של שחקנים שזכו בק טו בק עם קבוצות שונות
    ג'ק מוריס זכה עם מינסוטה ב 91 ועם טרונטו ב 92

  52. איזה אושר ואיזה דיכאון. זו הבעיה כשממש רוצים ששתי הקבוצות ינצחו. לפחות הפלייאוף הזה היה מתוסרט להפליא והמשחק השביעי כבר בעלילה מוגזמת.
    ת'יאו אפשטיין מועלה לדרגת אל בייסבול.

  53. אוף, חבל.
    מגיע לקאבס, כל הכבוד להם.
    ליבי על קליבלנד אבל כנראה שלברון יש רק אחד (הייתי חייב להקניט את הללל).
    ישנן כבר שמועות שלברון לוקח שנת חופש מכדורסל ומביא אליפות בבייסבול. מייקל כבר בלחץ 🙂

  54. בהמשך לשרשרת שאהרון ציין: עכשיו אנחנו יודעים שבפלייאוף הקרוב שיקגו ישמטו יתרון 1:3 להפסד. כל שנשאר לברר זה מי תהיה היריבה, והאם מדובר בבולס או בבלקהוקס (הוקי)…

  55. וואו איזה סיקור ואילו תגובות. הרגשתי כאילו הייתי שם בלייב.
    נשמע כמו אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה לפי כמות האירועים וההתרגשות.
    כל הכבוד לשיקגו, וכל הכבוד למסקרי ומגיבי הבייסבול באתר, שיחקתם אותה בענק

  56. מבואס תחת 🙁

    אבל גאה בהם מאוד!

    להגיע אינינג אחד מאליפות עם קבוצת אנדרדוג פצועה , כבוד ענק.

    בהצלחה בשנה הבאה

    GO TRIBE

  57. WOW !WOW! WOW !

    אחרי האאוט האחרון. עפתי לכל הכיוונים. לא יודע למה נזכרתי בג'ימי וולוונו אחרי גמר המכללות.איך שהוא רץ לכל הכיוונים.

    זה באמת משעשע שיש אנשים. שעושים השוואה בין אליפות בבייסבול לnba. או nfl. גם עוד שתי אליפויות של לברון ביחד עם סופרבול של הבראונס ביחד לא ישתוו מבחינת החשיבות לאוהדים. וגודל ההישג כמו זכיה אחת ב WS של האינדיאנס.

  58. The Boston Symphony was performing Beethoven’s Ninth. In the piece, there’s a long passage about 20 minutes during which the double basses have nothing to do. Rather than sit around the whole time looking stupid, some bassists decided to sneak offstage and go to the tavern next door for a quick one. After slamming several beers in quick succession (as double bassists are prone to do), one of them looked at his watch. “Hey! We need to get back!”
    “No need to panic,” said a fellow bassist. "I thought we might need some extra time, so I tied the last few pages of the conductor’s score together with string. It’ll take him a few minutes to get it untangled.“
    A few moments later they staggered back to the concert hall and took their places in the orchestra. About this time, a member of the audience noticed the conductor seemed a bit edgy and said as much to her companion.
    “Well, of course,” said her companion. “Don’t you see? It’s the bottom of the Ninth, the score is tied, and the bassists are loaded.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט