NBA Rank: שוטינג גארדים

אנחנו גאים להציג את הדירוג של עשרת השחקנים הטובים באנ.בי.איי לפי עמדה כפי שנקבע על ידי מערכת האתר. אתם מוזמנים כמובן לתת את הדירוג שלכם בתגובות. כל יום עד לפתיחת העונה תוצג עמדה שונה.

השיטה: כל שחקן קיבל כמות מסויימת של נקודות (10 לשחקן הטוב ביותר, 1 לשחקן הכי פחות טוב) אם הוא בעשירייה הראשונה של הליגה לדעת המדרג. אם לא, ניקודו בחישוב הניקוד הממוצע הוא אפס. עמדות השחקנים מבוססות על עמדותיהם בשנה שעברה, כך ג'ימי באטלר למשל נחשב שוטינג גארד ולא סמול פורוורד.

עורך הסקר: רועי ויינברג

מדרגים: רועי ויינברג, מידן בורוכוב, יאיר זעפרני, רון טחן, גיא רוזן, אשך טמיר המקורי, שי גולדנברג, שגיא נאור, עמית טבול, גלעד סופר, איתי קדם, עומר מזיג, איל ספיר, ולדי קוגן, עידן עופר ומתן גילור.

הפעם: שוטינג גארדים

לפוסטים הקודמים בסדרה.

דורגו אבל לא נכנסו לעשירייה: מונטה אליס, אינדיאנה פייסרס (נקודה אחת, ניקוד ממוצע של 0.066), ווסלי מת'יוס, דאלאס מאבריקס (2 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.133), ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס (2 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.133), עמנואל מודיאיי, דנבר נאגטס (2 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.133), קנטביוס קלדוול-פופ, דטרויט פיסטונס (3 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.2), אייברי בראדלי, בוסטון סלטיקס (3 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.2), ויקטור אולאדיפו, אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7 נקודות, ניקוד ממוצע של 0.466) וקריס מידלטון, מילווקי באקס (25 נקודות וניקוד ממוצע של 1.66).

10.ג'יי ג'יי רדיק, לוס אנג'לס קליפרס.

ניקוד: 28 נקודות, ניקוד ממוצע של 1.86.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד השישי הכי טוב בליגה (5 נקודות) לפי רון טחן ואיל ספיר. 7 מדרגים לא הכניסו אותו כלל לעשירייה.

בעונה האחרונה: 16.3 נקודות במשחק (48% מהשדה, 2.7 שלשות ב-47.5%, 88.8% מהעונשין).

רדיק הוא אולי השוטינג גארד שמשלים את כריס פול בצורה הטובה ביותר. האם הוא יוכל לעזור לפול, גריפין וג'ורדן ולהגיע מעבר לסיבוב השני סוף סוף?

9.בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס.

ניקוד: 30 נקודות וניקוד ממוצע של 2.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד החמישי הטוב בליגה לפי שגיא נאור. לא בעשירייה של גיא רוזן, ולדי קוגן וגלעד.

בעונה האחרונה: 17.4 נקודות (38.7% מהשלוש) וחטיפה במשחק.

אחרי שקיבל חוזה מנופח של 120 מיליון דולר ל-5 שנים ביל רוצה להראות לכולם שהוא אחד מהשוטינג גארדים הטובים בליגה. לא בטוח שהוא יכול לעשות את זה בלי לדרוך על האצבעות של ג'ון וול.

8.ניקולס באטום, שרלוט הורנטס.

ניקוד: 31 נקודות וניקוד ממוצע של 2.067.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הרביעי הכי טוב בליגה לפי קדם. שי, גיא, מידן ושגיא לא הכניסו אותו כלל לעשיריות שלהם.

בעונה האחרונה: 14.9 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים במשחק.

באטום הפך את שרלוט מקבוצת תחתית לכזאת ששווה פלייאוף בשנתו הראשונה במועדון. יכול להיות שהכסף דיבר (היה בשנת חוזה), אבל בכל אופן הוא אחד הקלעים הטובים ביותר במזרח.

7.אנדרו וויגינס, מינסוטה טימברוולבס.

ניקוד: 54 נקודות וניקוד ממוצע של 36.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הרביעי הכי טוב בליגה לפי עומר. לא נכנס לעשירייה של איל.

בעונה האחרונה: 20.7 נקודות וחטיפה במשחק.

כבר בשנה השנייה שלו בליגה וויגינס הפך לשחקן של 20 נקודות בערב. הוא עדיין צריך לעבוד על הקליעה מרחוק (30% מהשלוש) אבל מדובר באחד הכשרונות הכי מבטיחים שיש ב-NBA היום.

6.סי ג'יי מקולום, פורטלנד טרייל בלייזרס.

ניקוד: 66 נקודות וניקוד ממוצע של 4.4.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד השלישי הכי טוב בליגה לפי האשך. לא בעשירייה של מתן גילור.

בעונה האחרונה: 20.8 נקודות (44.8% מהשדה,41.7% מהשלוש) ו-4.3 אסיסטים במשחק.

השחקן המשתפר של העונה נתן קפיצה מכל בחינה מקצועית והפך עם דמיאן לילארד לאחד הקווים האחוריים הטובים ב-NBA. האם יש לו עוד פוטנציאל לא ממומש?

5.דווין וויד, שיקגו בולס.

ניקוד: 76 נקודות וניקוד ממוצע של 5.067.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הרביעי הכי טוב בליגה לפי עידן עופר ורון טחן. לא בעשירייה של מידן.

בעונה האחרונה: 19 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים במשחק.

אחרי פלייאוף נהדר, פלאש יצטרך להתרגל לחיים החדשים כאופציה השנייה בשיקגו ולהסתדר באותו קו אחורי עם ג'ימי באטלר וראז'ון רונדו. יכולה להיות פה הצלחה ענקית, אבל גם התרסקות איומה.

4.דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס.

ניקוד: 105 נקודות וניקוד ממוצע של 7.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד השני בטיבו בליגה לפי איתי קדם. רק במקום השישי של עומר מזיג.

בעונה האחרונה: 23.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים במשחק.

האול-סטאר הוביל את טורונטו לגמר האזורי וזכה להארכת חוזה גדולה מהקנדים. מדובר בשחקן שאכן שייך לטופ של העמדה או בעוד מישהו שהתעלה בזמן הנכון מבחינת חשבון הבנק שלו?

3.ג'ימי באטלר, שיקגו בולס.

ניקוד: 127 נקודות וניקוד ממוצע של 8.467.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הטוב בליגה לפי האשך ומתן. רק במקום הרביעי לפי מידן ורועי.

בעונה האחרונה: 20.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 4.8 אסיסטים ו-1.6 חטיפות במשחק.

חבר חמישיית ההגנה השנייה נתן עונה מצויינת שלא הספיקה לפלייאוף. אולי השנה, כשהוא בעמדת הסמול פורוורד ליד וויד ורונדו, הוא יגיע לארץ המובטחת.

2.ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס.

ניקוד: 130 נקודות וניקוד ממוצע של 8.67.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הכי טוב בליגה לפי איל, רון, עידן, שי, גיא ומידן. רק במקום השמיני לפי איתי.

בעונה האחרונה: 29 נקודות, 7.5 אסיסטים, 6.1 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות (38.1 דקות למשחק, הנתון הכי גבוה בליגה).

מאוד מעניין לראות איך האול-סטאר יתרגל לשיטה ההתקפית של מייק ד'אנטוני וכיצד הוא יבטא את כישרונו ההתקפי הרב. בהגנה, לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר.

1.קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס.

ניקוד: 138 נקודות וניקוד ממוצע של 9.2.

הדירוג הכי גבוה: השוטינג גארד הטוב בליגה לפי רועי, עמית, שגיא, גלעד, איתי, עומר ו-ולדי. רק במקום הרביעי לפי גיא.

בעונה האחרונה: 22.1 נקודות (3.5 שלשות למשחק ב-42.5%).

קליי, השוטינג גארד היחיד שנבחר לחמישיית ליגה כלשהי השנה והחצי השני של הספלאש בראד'רס, הוא שחקן התקפה פנטסטי ושומר מצויין. כיצד הוא יסתדר עם קווין דוראנט בקבוצה?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
107 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
המשגיח
המשגיח
22/10/2016 15:46:17

1+

tripledouble
tripledouble
22/10/2016 13:29:37

איזה הבדל באיכות בין הרכזים לsg- רדיק נכנס לטופ 10 כששחקנים כמו רגי גקסון וטוני פארקר מוצאים עצמם מחוץ לעשירייה. כמעט כל אחד מהשמות פה הוא לא הmain guy בקבוצתו.
אחלה רשימה שבעולם, עד שהזקן לא ילמד לעשות הגנה או לפחות להתאמץ בצד הזה של המגרש תומפסון עדיף עליו.

tripledouble
tripledouble
22/10/2016 14:15:54

לא כ"כ מפתיע בהתחשב בזה שכמעט ואין היום רכזים קלאסיים ורובם הם מעין קומבו גארדים שיעדיפו קודם לקלוע ואז למסור.

Smiley
Smiley
22/10/2016 21:31:21
הגב ל  tripledouble

אני לא בטוח שעם תומפסון יוסטון יותר טובים מאשר עם הארדן. מדובר בשני SG מזן שונה.
הארדן יותר סקורר מטבעו ויוצר עם הכדור.
תומפסון קלעי טהור.

בלעם
בלעם
22/10/2016 13:30:30

כבר ניסחתי תגובה עצבנית לקראת הבחירה של הארדן ואז ראיתי את התוצאות. כל הכבוד, חברים, עבודה טובה. כדורסל משחקים בשני צדדים ומבחינתי הוא גם מתחת לג׳ימי באטלר.

הייט-אשברי
22/10/2016 14:11:52
הגב ל  בלעם

1000 +

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2016 15:53:26
הגב ל  בלעם

1+

סומסום
סומסום
22/10/2016 13:40:58

יש לכם כשל שוק חמור, אם רדיק רק מקום 10 בין השוטינג-גארדז.

אחוז ל-3: שני הכי טוב בליגה (אחרי טרוי דניאלס, מעל סטף בכבודו).

מספר שלשות למשחק: שישי בכל הליגה.

אחוז קליעה כללי: רביעי מכלל הננסים (פוינט גארדז ושוטינג גארדז), ראשון בין השוטינג גארדז.

אחוז קליעה מהעונשין: תשיעי בכל הליגה.

טרו-שוטינג: יחד עם דוראנט, שני רק לסטף.

off-def rtg: 118.3-108.3.

סומסום
סומסום
22/10/2016 13:47:54

אנחנו מדברים על שוטינג גארדז ואתה לא מכניס בעשיריה את הקלע מס' 2, גג 3, בכל הליגה? תסתכל שוב על הנתונים. והוא גם שחקן הגנה לא רע בכלל כמו שאפשר ללמוד.

(בלי קשר, הארדן ובאטום לא אמורים להשתתף בבחירה הזו, באטום הוא sf קלאסי, והארדן פוינט).

חגי
חגי
22/10/2016 14:17:51
הגב ל  סומסום

הארדן עדיין משחק בעמדה מס 2 גם אם המשחק שלו אחר. באטום אכן SF (כמו וויגינס) רק שהעונה הולך לשחק מס 2.
ורדיק חייב להיות מקום 5

Smiley
Smiley
22/10/2016 21:33:32
הגב ל  חגי

מסכים שבאטום יותר SF וגם וויגינס עושה רושם יותר כזה

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2016 19:13:43

זאת היתה בחירה של 15 אנשי צוות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2016 15:54:44
הגב ל  סומסום

צודק בקשר לרדיק וגם בקשר לבאטום

אחד העם
אחד העם
22/10/2016 21:54:30

לא מדוייק. הוא נייד מאד ויוצא מחסימות בצורה שמזכירה את ריי אלן.

איל
איל
22/10/2016 15:10:06
הגב ל  סומסום

+1 לסומסום

המשגיח
המשגיח
22/10/2016 15:47:26
הגב ל  סומסום

שמח שאני ואיל יצאנו חפים מפשע 🙂

איל
איל
22/10/2016 18:45:59
הגב ל  המשגיח

🙂

ולדי קוגן
22/10/2016 13:53:22

איך ניחסתי את מידלטון. שמתי אותו מקום שביעי אם אני זוכר נכון, ויומיים אחרי זה סיים את העונה. העמדה הכי חלשה בליגה בלי ספק.

אפלטון
אפלטון
22/10/2016 14:07:48

תודה, צחקתי 🙂

חגי
חגי
22/10/2016 14:14:16

וויגינס סמול פורוורד למה הוא פה?
גיי גיי רדיק חייב להיות יותר גבוה, השוטינג גארד הקלאסי אולי שני בליגה לתומפסון (בדגש הקלאסי).
ואייברי בראדלי חייב יותר קרדיט. מדברים על תומאס וקראודר לא מעט ובצדק, אבל אסור לשכוח את השיפור הגדול שעשה העונה, ועדיין היה השחקן השני בטיבו בסלטיקס בעונה האחרונה, ואם היה כשיר בפלייאוף לא בטוח שההוקס היו עולים

חגי
חגי
22/10/2016 14:20:18
הגב ל  חגי

הדירוג שלי:
תומפסון
הארדן
באטלר
דרוזן
רדיק
באטום
ווייד
מקולום
ביל
בראדלי

אסף
אסף
22/10/2016 18:21:17
הגב ל  חגי

בראדלי חייב להיות בפנים

D-Wade
D-Wade
22/10/2016 14:14:31

תומפסון אוברייטד לדעתי. הוא קלע מצוין וכנראה האופציה המושלמת לגולדן סטייט, אבל לא יודע… הוא לא מפיל אותי מהכיסא.

הארדן שחקן מדהים, אבל היכולת ההגנתית שלו באה בעוכריו. באטלר הוא ה-complete package (אולי מחוץ מזריקות לשלוש) ואם הוא ייתן עוד קפיצת מדרגה העונה אני רואה אותו משתלט על המקום הראשון.

חגי
חגי
22/10/2016 14:18:42
הגב ל  D-Wade

לך תראה אץ משחק 6 בין הווריירס והתאנדר ודבר איתי

D-Wade
D-Wade
22/10/2016 16:19:17
הגב ל  חגי

https://www.youtube.com/watch?v=ts34fXuXzKc

איזה שחקן מטורף, אה?

סומסום
סומסום
22/10/2016 14:19:15
הגב ל  D-Wade

מסכים לגמרי לגבי באטלר, עם שלשות הוא יהיה נומרו אונו, משני צדדי המגרש.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/10/2016 14:30:26
הגב ל  סומסום

נכון, אבל אין לו שלשות כרגע. עוד 1.5-2 במשחק והוא אדיר

D-Wade
D-Wade
22/10/2016 14:16:08

או שלא כי הוא ישחק כ-SF, אבל תיאורטית…

שמייקל
שמייקל
22/10/2016 15:01:40

ההגדרה של שוטינג גארד לא מתאימה לשחקנים כמו ווייד והארדן….הם משחקים בעמדה 2 אבל הם לא שוטינג גארדס, קליי הוא כזה, הם פשוט סקנד גארד. הארדן בכלל עובר לשחק כ'רכז'.

חצבני
חצבני
23/10/2016 3:29:00

ועונה שעברה הארדן היה SG? הוא היה PG לכל דבר ועניין.

חצבני
חצבני
23/10/2016 3:30:09

לפי מה נקבעו ה77% האלו?

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 15:03:30

אני לא יכול להסכים שתומפסון מספר 1 בליגה כשיש את הארדן , הארדן תורם כל כך הרבה בחלק ההתקפי לקבוצה, הוא אחד השחקנים היוצרים הטובים בליגה, יש לו ארסנל התקפי מדהים וגם בהגנה הוא לא נורא כל כך כמו שמציגים אותו, קליי תומפסון קלעי קטש אנד שוט מדהים בעל טווח יוצא מגדר הרגיל ומגן מצויין אך הוא לא מוביל כדור, הוא לא נדרש ליצור בשביל שחקנים אחרים… הוא נאלץ לרדת למקום ה2.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 15:05:13

הארדן לטעמי אנסרייטד בצורה מחפירה בטוף 10 של הליגה ללא ספק.

בלעם
בלעם
22/10/2016 15:37:09

ומה לגבי הצד השני של המגרש? זה שנמצאים בו חצי מזמן המשחק? אם הארדן כזה מדהים רק בצד אחד אני דורש שטוני אלן או אייברי בראדלי יהיו ראשונים.

bobby
bobby
22/10/2016 19:27:12
הגב ל  בלעם

סטופר הגנתי זה נחמד בשביל איזה 10 דקות במהלך המשחק כשצריך איזה שינוי מומנטום.
עילוי התקפי זה לכל המשחק, ולכל העונה. תנסה לתת לטוני אלן או בראדלי להוביל קבוצה פצועה לפלייאוף – לא נראה לי שהם יגרדו רבע מכמות הניצחונות שהארדן השיג עם הרוקטס הפצועים ב-14/15, ולא שליש מכמות הניצחונות שהשיג עם הסגל הבינוני ב-12/13.

בסופו של דבר המטרה הראשית במשחק הכדורסל היא לקלוע את הכדור לסל. בזה הארדן מצטיין. כל השאר – זה בונוס.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 19:33:06
הגב ל  bobby

בדיוק.

אחד העם
אחד העם
22/10/2016 21:59:35
הגב ל  bobby

כל כך נכון. בסופו של דבר , כפי שמנחם אמר לא פעם, השאלה היא כמה הקבוצה הרוויחה בשקלול ההתקפה וההגנה של השחקן.
הארדן מספק הגנה חלשה אבל מנפק מספרים מדהימים(!) בהתקפה.
29, 7.5 הם נתונים אדירים. וה6 וחצי ריבאונדים ו1.7 חטיפות מעידים שהוא גם לא עד כדי כך עצלן בחלק האפור.

הייט-אשברי
22/10/2016 15:41:23

ולדעתי הוא אפילו לא חמישי בדירוג ה- SG . אין לו בכלל הגנה , וגם בהתקפה הוא לא כזה עילוי . הוא חופר ויוצר מגע כדי להוציא עבירות , וחלק מאלה שהוא מקבל צריכות להיות עבירות תוקף . כמובן שאחוז גבוה מהנקודות שלו הן מהעונשין. ועוד לא הזכרתי את כמות האיבודים הענקית שלו . חוץ מקליי גם באטלר, ווייד ומשולם לפניו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2016 16:02:10

100+

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 19:30:31

לתגובות של הייט אשברי אין מה להתייחס פשוט לא קשורות למציאות, אני רק יזכיר חלק מהתגובות שהוא טען באתר שברור שהקשר בינם למציאות הוא מקרי בהחלט:
1. שחקן הגנה טוב היה עוצר את לברון גיימס.
2. על עיתון הארץ- הוא אמצעי תקשורת בודד ומאיר באפלה של תקשורת מגוייסת ו/או מתבהמת.
3. גיימס הארדן אפילו לא חמישי בדירוג.
כמה אפשר לשמוע את השטויות האלה, על קיריי ארווינג קולעים באחוזים מגוכחים בהגנה והוע עדיין אחד מהרכזים הטובים בעולם, קרי שחקן הגנה סביר במקרה הטוב ונחשב לרכז הטוב ביותר בעולם. גיימס הארדן שחקן מדהים ואני פשוט לא מוכן להקשיס לשטויות הללו.

עידן עופר
עידן עופר
22/10/2016 15:04:35

באטלר מהעונה הקרובה יחשב לסמול פורוורד אז לדירוג של שנה הבאה הוא לא יכנס😏 אני חושב שתומפסון ימשיך להיות טוב, אבל לפי משחקי ההכנה הארדן הולך להיות אחד האול אראונדס הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם, הולך לתפקד הרבה כעושה משחק אצל דאנטוני ויחזור למקומו הטבעי כשוטינג גארד הטוב בליגה.
גם מקולום יעלה מקום אחד ויוריד את וויד מקום.

דרור
דרור
22/10/2016 15:55:27

הארדן עילוי התקפי , אני לא ראיתי שחלק מהעבירות שהוא סוחט הן תוקף, ממש לא. פשוט בלתי אפשרי לעצור אותו.

דרור
דרור
22/10/2016 15:56:31

עדיין תומפסון ראשון כי הוא גם ממש סטופר הגנתי רציני.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
22/10/2016 16:00:16

אין פה מה להשוות למי שהיתרגל ליראות את קובי,אלן,טימאק,ג'ינובילי,וויד ועוד כאלה שהיו בקלות ניכנסים לרשימה החלשה של היום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2016 16:02:59

שוב תודה לרועי

יוסי
יוסי
22/10/2016 16:08:49

נראה לי שכחתם את דווין בוקר מפיניקס כיום עם גילו הצעיר הוא טופ 5 בשוטינג גארד , חוץ מקליעה מצויינת יש לו יכולת מסירה מצויינת מזכיר את פני הארדוואי

שגיא נאור
שגיא נאור
22/10/2016 16:23:00

בעיניי הבחירה צריכה להיות כמו בשכונה: יש לך את כל השחקנים בליגה לבחירה ואתה צריך לבחור שחקן לעונה הקרובה, כלומר מורכב מאיך שהוא היום ומה שהוא יהיה במשך העונה.

שגיא נאור
שגיא נאור
22/10/2016 16:25:10

מסכים שהארדן לא שחקן הגנה גרוע כמו התדמית שיצאה לו אבל קליי ובאטלר הם שומרי על בעמדה שישמרו את הגארד הכי טוב של היריבה, הארדן יתחבא על הגארד השני. גם ויגינס לדעתי שחקן הגנה נפלא בהבדל אחד, הוא יותר מתאים לשמור על עמדה 2 ו-3.

דדי
דדי
22/10/2016 16:28:49

וויגינס הוא 3. אין לו מקום ברשימה.

לדעתי לזאק לווין יש סיכוי לעשות עונת פריצה ולהיכנס במקומו לרשימה. משום מה הוא חולף מתחת לרדאר של כולם הקיץ.
גם לא הייתי שולל את האפשרות שבוקר יכנס כבר העונה. לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהוא יהיה קליי תומפסון.

וגם אם הולכים על וותיקים – לא בטוח שאני לוקח את רדיק על פני מתיוס.

הארדן חייב להיות מספר אחת.

מה שמצחיק זה שאולי יש קבוצה אחת בכל הליגה שעדיף לה קליי על הארדן, וזו……גולדן סטייט.
אבל זה לא אמור לשנות את התשובה העקרונית.

שגיא נאור
שגיא נאור
22/10/2016 17:03:36
הגב ל  דדי

כל קבוצה עם רכז דומיננטי תעדיף את קליי על הארדן – קליבלנד, וושינגטון, שארלוט, טורונטו, אוקלהומה, שיקגו, אינדיאנה, קליפרס. לא היה מתאים גם לתיבודו או ווגל כי זה היה נגמר רע

אסף
אסף
22/10/2016 18:23:52
הגב ל  דדי

אני הייתי מכניס את אולדיפו במקום ויגינס ולדעתי הוא יכול לפרוח לצד ווסטבורק העונה, יכולים להפוך לצמד בסגנון לילארד-משולם של העונה החולפת

יוסי
יוסי
22/10/2016 18:55:09
הגב ל  דדי

בוקר יהיה הרבה יותר טוב מקלי בוודאות , לא זוכר גארד שפרץ כל כך מהר כמו בוקר , ולעומת תומסון בוקר מוסר מצויין ויהיה פרנצייז פלייר
אני הייתי שם אותו בשורה הראשונה של השחקנים הכשרוניים בליגה יחד עם KAT פרוזינגס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
23/10/2016 3:47:50
הגב ל  יוסי

פחחחחיחח עפת על עצמל נסיח.
אתה מדבר על אחד מארבעת הקלעים הטובים בהיסטוריה שח המשחק (קרי, אלן, מילר ותומפסון)

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 19:53:22
הגב ל  דדי

דדי אני מסכים איתך הפוטנציאל של זאק לווין בשמים, ואני מחכה כבר שיעשה את הקפיצה המשמעותית, אך עם זאת אני לא אתפלא אם הוא לא יצליח לעשות את זה בגלל החסרונות שיש לו : פחד מפיזיות, וחוכמת משחק – הוא יכול לחדור בקלות אבל הוא מעדיף לזרוק פידוואי ממרחק, זה החיסרון המשמעותי ביותר שיש אצלו ולדעתי הוא לא בר תיקון. אני מאמין שהשנה הוא יצליח לשפר את הרמת כדרור שלו לסבירה אבל כל עוד הוא לא ישתמש באתלטיות המדהימה שלו בחוכמה הוא לא ינצל את הפוטנציאל שבו וחבל.

דדי
דדי
22/10/2016 20:02:33

לפחות עד עכשיו באוף סיזן ראיתי התקדמות יפה מאד אצל לווין. התחושה שלי היא שהוא בדרך הנכונה.

אחד העם
אחד העם
22/10/2016 22:00:52
הגב ל  דדי

נכון

yamani1000
yamani1000
22/10/2016 22:06:46
הגב ל  דדי

את תומפסון פשוט לא יצא לנו לראות בסיטואציה שהקבוצה "שלו".

אם הארדן נשאר ב OKC בזמנו, יש מצב שהיתה לו טבעת(ות) על היד, אבל עם KD ו-ווסטברוק לידו, ממש לא בטוח שהוא היה נחשב ל- SG הכי טוב בליגה

סומסום
סומסום
22/10/2016 16:44:55

לטום תיבודו יש בידיים זהב, 3-4 שחקנים שיככבו בצמרת הרשימות האלה עוד הרבה שנים.
וויגינס ולאבין למשל, כאלה פצצות אתלטיות – אין מצב שהם לא יכולים להפוך גם לשחקני הגנה מעולים.

אבוס ראסברוק
אבוס ראסברוק
22/10/2016 17:00:06

אחלה דירוג טפרויקט, רוב תודות ידידי העכברים.
קליי שני בהגנה ובהתקפה מבין השוטירים לדעתי, אחרי באטלר והארדן בהתאמה, ולא בפער גדול. זה בהחלט הופך אותו לש.ג. הכי טוב בליגה. יתרה מכך, הוא מתאים לקבוצה שבה הוא משחק, קבוצה שלא צריכה מנהל משחק בעמדה הזו.
רדיק מתאים מאוד לקליפרס, תופס וקולע (ביקשו פה שנדבוק בעברית, גם במושגים) באחוזים מדהימים וכל הזמן נע.
אבל, לדעתי בראדלי יותר טוב.
הוא שחקן שיכול להתאים מאוד לקבוצות מסוימות. יש לו הגנה עילאית והוא שיפר מאוד את הקליעה משלוש. גם בחדירות הוא מסיים באחוזים גבוהים, והוא מאוד מהיר בכלל, ובירידה להגנה בפרט.
הוא יכול לתת המון בקבוצות מסויימות, הרבה יותר מבלינאלי למשל, שנותן קליעה וניהל משחק, אבל התרומה שלו בהגנה שלילית ביום טוב.

הכברתי בדברי, רק אסיים טאגיד שוויגנס, שלדעתי קבלת ההחלטות שלו/ניצול היכולות שלו רחוקה מלהיות בטופ עשר או להתאים לרמה של פלייאוף… עזבו אתכם שטויות, הארדן ובאטום ראש בראש על מי הש.ג. הכי טוב בפנטזי 😁

איל
איל
22/10/2016 18:50:36

לרגע לא הבנתי מה הקשר ש.ג, עד שהבנתי שזה גם שוטינג גארד

אורי נוימן
אורי נוימן
22/10/2016 17:02:18

10. רדיק
9. אייברי בראדלי
8. מידלטון
7.וויגינס
6. וייד
5. סי גי מקולום
4. דרוזן
3. תומפסון
2. באטלר
1. הזקן

אביהוא
אביהוא
22/10/2016 17:17:35

בעיקרון מסכים.
לדעתי וויגינס כבר טוב יותר גם ממקולום וגם מוייד, שכבר מזדקן

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
22/10/2016 17:34:14

הזקן אולי לא שומר אבל הוא שם נקודות בקצב שרקדנית בוואגס אוספת דולרים מהרצפה

אפלטון
אפלטון
22/10/2016 18:39:34

מדהים כמה חסרי מושג ומושפעים יש כאן.
קליי תומפסון אחד השחקנים המוגבלים בעשירייה הפותחת.
מלבד קליעה לשלוש ורק כשהוא חופשי לגמרי הוא לא יודע לעשות כלום. לא להוריד כדור לרצפה, לא למסור וגם שומר הרבה יותר גרוע ממה שעשיתם ממנו.
הארדן עומד שם ברמה בפני עצמו. בכלל לא קרוב לבאטלר שנמצא במקום השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 19:56:00
הגב ל  אפלטון

הדעה שלי לא כמו שלך על תומפסון, אבל כמו שציינת הארדן חייב להיות ראשון הוא שחקן מדהים ואנדרייטד ביכולת ההתקפית שלו הם יוצאות מגדר הרגיל.

D-Wade
D-Wade
22/10/2016 18:50:22

+1. אמנם הדעה שלי על תומפסון פחות קיצונית, אבל עקרונית אני מסכים איתך. הוא לא אול-אראונדר טוב מספיק בשביל להיות הראשון ברשימה וגם 600 שלשות לא ישנו את זה.

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2016 19:23:32

1. הארדן
2.תומפסון
3. באטלר
4. רדיק
5. בראדלי
6. מידלטון
7. דרוזן
8. וויגינס
9. דווין בוקר
10. דוויין ווייד/ ג'יי אר סמית'

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:45:08
הגב ל  מנחם לס

בראדלי ורדיק 4,5 שתיים אובררייטד מטורפים , לא הייתי שם מעל 8

Berch
Berch
22/10/2016 20:09:51

אהבתי את הרעיון
אהבתי את הביצוע
פינה מצויינת

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:43:41

רק כדי להבין את המצב בגולדן סטיט ,4 שחקנים בטופ 3 בכל עמדה
קארי-רכז, תומסון-שוטינג , דורנאט-סמול, גרין-פאור . צריך יותר מזה ?

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:54:36

קובי האוורד שחקנים בעייתים ורובם היו אחרי השיא בגיל 34 30 28 וגם לא היה שם מאמן טוב מספיק לעשות סדר החמישייה של גולדן עוד לא בשיא אפילו גיל ממוצע של ה-4 27

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:55:44
הגב ל  יוסי

אם לברון מצליח לקחת עוד אליפות אני שם אותו בשורה הראשונה לייד ג'ורדן

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:56:18
הגב ל  יוסי

השנה , מול הסופר טים של גולדן סטיט

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 22:49:47

להשוות את הלייקרס של 2012 לגולדן סטייט עם הסגל של השנה זה פשע, לא הייתה קבוצה בהיסטוריה עם ריווח כמו של גולדן סטייט ועם כל כך הרבה כלים התקפיים + הנעת כדור (לפי הפרה סיסון קליי תומפסון נפגע מהגעה של דוראנט מאוד, שנה שעברה הייתה היררכיה בכמות הזריקות למרות ההנעת כדור).

ספלאש
ספלאש
23/10/2016 9:44:28
הגב ל  יוסי

גרין לא בטופ 3 של העמדה שלו. לדעתי. אולי בעשירייה

חגי
חגי
23/10/2016 13:16:00
הגב ל  ספלאש

לא יודע אם הוא טופ 3 אבל הוא בטוח בחמישייה הראשונה
דיוויס, גריפין, אולדרידג', גרין ומילסאפ הטובים בליגה, לא בהכרח בסדר הזה

יוסי
יוסי
22/10/2016 20:48:52

1)הארדן
2)באטלר
3)בוקר
4)תומסון
5)מידלטון
6)ויגנס
7)דרוזן
8)מלקום
9)וייד
10)אולדיפו

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2016 22:44:11
הגב ל  יוסי

בוקר עדיין רחוק ממקום 3 ואפילו לא בעשירייה, למקות שהוא הראה ניצוצות עונה שעברה וגם בליגת הקיץ הוא לא מתקרב לרמה של ה5 הראשונה

יוסי
יוסי
23/10/2016 0:03:41

לטעמי זה מקומו המדויק כרגע ואם נבדוק סטטיסטיקה המספקים שלו זהים לרוב החברה שמתחתיו ועוד הוא משתפר ומקבל בטחון
אם לברון אמר שהוא הכוכב הבא של הליגה כנראה שהוא יודע…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2016 2:07:36
הגב ל  יוסי

הסטיסטיקה שלו עונה שעברה, 13.8 נקודות ב42.3 % ,34.3 אחוז מהשלוש 2.5 אסיסטים על 2.1 איבודים בקבוצה עלובה כמו הסאנס. הוא הראה הרבה ניצוצות עונה שעברה ואוהדים ובעלי הקבוצה דורשים שהוא יישחק הוא לא ברמה של החברה האלה וזה לא פייר להשוות אותם בגילו אליהם ולאחר עונה אחת.

גלעד
22/10/2016 23:16:02

מאוד אוהב את הפרויקט. לא מאמין שמידלטון נשאר בחוץ. העשיריירה שלי היתה –
1. תומפסון
2. באטלר
3. הארדן
(וואו השלושה הראשונים קשים)
4. דרוזן
5. מידלטון
6. וויגינס
7. רדיק
8. ווייד
9. באטום
10. מקולום
היום הייתי שם את הארדן ראשון כנראה.

איתי
איתי
22/10/2016 23:58:58

איזה שינוי עברה העמדה הזו בליגה… בעבר היית חייב להיות יצרן הנק מס אחד או שתיים של הקבוצה כשחשוב מכל היה היכולת ליצר לעצמך מצב קליעה מכלום. תראו איזה שחקנים נמצאים היום ברשימה… כאלו שרצים בלי כדור ויוצאים מחסימות בשביל לקבל פירורים מהרכז… לעניין הארדן לתפיסתי הוא דומה מאוד לדומיניק ןילקינס או יצרני נקודות עילאיים אחרים. גדול בלעשות נקודות קטן בלעשות קבוצה או שחקנים טובים יותר. וכמובן בהגנה אישית או בעזרה בהגנה הוא קטסטרופה מבחירה!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/10/2016 0:06:03

קליי מקום ראשון. הארדן כמו שכבר אמרו – פוינט

גלעד
23/10/2016 0:15:59

עשינו את הדירוג ע"פ עונה שעברה (לכן גם וויגינס שרוב העונה שיחק ליד פרינס ובאטום שגם שיחק 2 נחשבים 2 למרות שהם יותר 3ים)

מנחם לס
מנחם לס
23/10/2016 1:03:50

תנו למספרים לדבר:

חמשת השוטינג גארדס הטובים בליגה (תרגום מהייפס):

אילו הייתי צריך לבחור את השוטינג גארד לעונה אחת לקבוצתי מבין כל השוטינג גארדס בליגה, את מי הייתי בוחר ראשון? את מי הייתי בוחר שני? מי היו חמשת הקאשונים?

1. קליי תומפסון

22.1 PPG | 3.8 RPG | 2.1 APG | 56.9 eFG% | 8.0 WS | 18.6 PER

קליי ת'ומפסון הוא השוטינג גארד הטוב בעולם. הוא אומר את הדברים הנכונים ועושה את הדברים הנכונים. כשנודע שהווריורס מביאים את קווין דוראנט, הוא הקיבל את הידיעה בצורה החיובית ביותר למרות שהוא השחקן שייפגע ביותר מהגעתו של קווין כי הנקודות של קווין יבואו על חשבון נקודותיו של קליי יותר מאשר כל אחד אחר. נקודותיו של דוראנט לא יפגעו בסטפן, בגרין, או במי שישחק סנטר. רק בקליי, והוא לא התלונן אפילו פעם אחת.

הוא קלעי שלפעמים נראה טוב יותר מסטפן. בגללו השמירה ניפתחת, ובגללו סטפן קרי מצליח להיות חופשי כל כך הרבה. גם בנבחרת ארה"ב בריו, אגב, הוא היה הטוב ביותר.

2. סיג'יי מקולום

20.8 PPG | 2.2 RPG | 2.4 APG | 51.7 eFG% | 6.0 WS | 17.7 PER

לא בקשתי שתסכימו איתי. אני בוחר לקבוצות שלי, לא שלכם. כמו שקליי ת'ומפסון הוא – כביכול – כינור שני לסטפן קרי, סיג'יי הוא – לכאורה – כינור שני לדמיאן לילארד.

מה זה משנה מי כינור ראשון ומי כינור שני כל זמן שהכינור השני משמיע צלילי זהב? מספריו גדלו, דקותיו גדלו, ה-PER שלו עלה, והתוצרת שלו PER 36 דקות עולה אפילו על זאת של לילארד. ברגע שהוא שבר את רף ה-40% מה-3 (יושב עם 40.7%), הוא הפך לשוטינג גארד השני בטיבו בליגה, וזכייתו ב-MIP רק מחזקת את טענתי.

3. דוויין ווייד

19.0 PPG | 4.1 RPG | 4.6 APG | 45.9 eFG% | 4.9 WS | 20.3 PER

מתפלאים? תנו מבט בשורת המספרים. אני בוחר את חמשת הטובים כעת חיה, ולא בשנת 2020, השנה בה הלייקרס יהפכו לרלוונטיים.

ה-PER שלו בשמיים. אחוזי הקליעה עלו. הוא שיחק העונה כאילו אין ברגליו 13 עונות, והצליח לקלוע 19.0 נק' למשחק. אני מאמין שנשארה בו לפחות עוד עונה מקסימה אחת, ופט ריילי כנראה לט חושב כמוני, וסרב לתת לו מה שביקש.
אולי הוא איבד רבע צעד ואולי הוא נראה מוזר בתלבושת הבולס, אך הוא עדיין דוויין ווייד, השוטינג גארד מהטובים בנמצא.

4. ויקטור אולדיפו
.

16.0 PPG | 4.8 RPG | 3.9 APG | 48.9 eFG% | 4.9 WS | 16.7 PER

5. מונטה אליס

13.8 PPG | 3.3 RPG | 4.7 APG | 47.0 eFG% | 4.3 WS | 13.7 PER

תומר חזן נרצח על-ידי המוסד
תומר חזן נרצח על-ידי המוסד
23/10/2016 1:18:48

לידיעתכם.

IDO
IDO
23/10/2016 4:00:00

בטופ 5 של השוטרים שלי תמצאו את:

1) קליי
2) רדיק
3) סי ג'יי
4) ג'יי אר
5) בראדלי ביל

דדי
דדי
23/10/2016 5:20:43

גילברט ארינאס וג'וואריס קריטנטון חייבים להיות ברשימה של השוטינג גארדס.

דובי
דובי
23/10/2016 5:25:32
הגב ל  דדי

בסוף זה היה סרק סרק סרק

מאור
מאור
23/10/2016 10:27:11

רשימה בלי ג' אר סמית היא סתמית

משיח
משיח
23/10/2016 12:04:35

מבקש לפסול את וויגינס מלהיקרא shoting באופן גורף עם 30% מהקשת

אהרון שדה
אהרון שדה
23/10/2016 14:41:14

נפלא אני מת על קליי ושונה את הארדן אבל הארדן 1.
הדירוג שלי.
1. הארדן .
2. תומפסון.
3.דראזדן
4. באטלר.
5. וייד.
6. באטום .
7. מאקלום.
8.וויגיס.
9. סמית.
10 .רודיק.
בראדלי ואליס קרובים אבל מחוץ לעשרייה.

עומר
עומר
23/10/2016 22:23:08

אני מאלו שמאוד מאמינים שכדורסל משחקים גם בהגנה כמו בהתקפה..
עדיין קשה לי מאוד לדרג את קליי לפני הארדן
הגנה זה מה שבעייני ימנע תמיד מקרי להיות מקום 1 בדירוג שלי

Larry
Larry
23/10/2016 23:35:05

מבחינתי באטלר הוא מספר 1 בעמדה. מכל השחקנים הוא השחקן שהכי הייצי רוצה בקבוצה שלי, מביא תרומה אדירה בשני צדי המגרש, והשנה אני מאמין שישפר את הקליעה.

לגבי הארדן הוא מספר 3 מחינתי אחרי קליי. מצטער, לא סובל שחקנים שאפילו לא עושים כאילו הם מתאמצים בהגנה, עם כל הכשירון ההתקפי המטורף שלו.

אדם אחד
אדם אחד
24/10/2016 16:46:30

אני שם את KCP בפנים. 8 במקום באטום (שהוא 3)מרגיש לי שהדירוג קצת מוטה נגד הפצועים.

איתי
איתי
24/10/2016 16:53:54
הגב ל  אדם אחד

הדירוג הוא על מי שבשיאו כרגע . כמובן שלפציעות יש משמעות