Free No More 2016 – הארקלס, לאונרד, ג'פרסון, דאדלי, דרון, דלי, פאוול, בוקר / עומר מזיג

מו הארקלס נשאר בפורטלנד – 42,000,000$ לארבע שנים – 10.5$ מיליון לעונה

עסקה שנחתמה בשלב מאוד מאוחר של הקיץ (26 ביוני, יותר משבועיים אחרי סוף המורטוריום), והוכיחה לנו שוב שבניגוד למה שהיה ניתן לחשוב, השוק לא מתייחס בנחמדות למי שמחכה לרגע האחרון כדי לחתום (אלא אם כן אתה בקבוצה עם לברון ג'יימס).

הארקלס הראה הרבה ניצוצות חיובים בעונת הרוקי שלו באורלנדו, אבל כמו שקורה להרבה שחקנים צעירים במג'יק, התדרדר משנה לשנה עד שהפך לשחקן ספסל לא רלוונטי, והועבר לפורטלנד תמורת כלום (או הגרסא של הNBA לכלום – בחירה סיבוב שני מוגנת טופ 55 ב2020, התמורה הכי נמוכה המותרת בחוק). ההתנהלות של אורלנדו עם נכסים בשנים האחרונות פשוט נפשעת, אבל זה חומר לפוסט אחר.

הבלייזרס קפצו על המציאה, לקחו שחקן בן 22 בעונת חוזה, והתחילו לתת לו תפקיד יותר ויותר גדול ככל שהעונה התקדמה – כולל 27.5 דקות למשחק מהחמישייה ב11 המשחקים האחרונים של העונה הרגילה. כל זה היה הכנה לפלייאוף, שם הארקלס פתח בכל 11 המשחקים של הבלייזרס וסיפק תרומה יפה, שהייתה חשובה לריצת הפלייאוף המפתיעה של הבלייזרס.

הארקלס הוא סוג של תאום אמינו, ואיתו פורטלנד תוכל להעמיד סווינגמן וורסטילי וראוי בעמדות 3 ו/או 4. ההרכב שמעניין אותי זה ה"ו" – הבלייזרס היו עם NetRtg חיובי מאוד של 7.1+ ב572 הדקות של שניהם ביחד על המגרש, ו1.8- ב189 דקות בפלייאוף (מצוין, לאור העובדה שהבלייזרס היו עם 4.2- לאורך הפלייאוף). עם זאת, יכול להיות שעם ההחתמות של טרנר וקראב על חוזי ענק, נראה פחות דקות מהשניים האלה בעמדה 3.

הבלייזרס מקבלים פה סווינגמן ארוך וצעיר, שמסוגל לשמור על כמעט כל עמדה, ושיחק שנתיים מתוך הארבע שלו בליגה תחת זאק ווהן הנוראי – כך שכנראה שיש לו עוד לאן לגדול. המחיר מאוד נוח ,ויהפוך לנוח הרבה יותר כשתקרת השכר תמשיך לעלות. אני די בשוק שאף קבוצה אחרת לא הכריחה את פורטלנד להשוות הצעה גבוהה יותר עבורו (היה שחקן חופשי מוגבל), בטח כשהחוזה הזה נחתם בשלב כל כך מאוחר.

FAR=8

מיירס לאונרד נשאר בפורטלנד – 41,000,000$ לארבע שנים – 10.25$ מיליון לעונה

ההחתמה הראשונה בקיץ הall in של פורטלנד (נראה לי). לאונרד, שסירב להארכת חוזה בערך בסכום הזה ואולי אפילו יותר לפי דיווחים בקיץ שעבר, חותם עליו הקיץ אחרי עונה לא רעה בכלל מהספסל של פורטלנד.

לאונרד שחקן ייחודי מאוד בליגה – בגובה 2.16, הוא אחד הקלעים הכי טובים בליגה. אחוזי הקליעה שלו לאורך השנים – מכל הטווחים – הם פנטסטיים:

הוא גם כנראה החבר הכי מפתיע (והכי גבוה) במועדון ה50%-40%-90%. אין לו לא את היכולת ההגנתית ולא את הדוראביליות להיות שחקן חמישייה, אבל הוא בהחלט יכול להיות שחקן של 20-25 דקות שנכנס ומספק נקודות באחוזים טובים:

הוא לא שחקן שמסוגל לייצר לעצמו מצבים, ולכן מאוד נוח שהוא ישחק השנה כמעט תמיד עם 2 מתוך לילארד/מקולום/טרנר על המגרש – ואלה יוכלו לסדר לו מצבי קליעה טובים. הוא לא עוזר מספיק בריבאונד ובהגנה על הטבעת, אבל פורטלנד כבר הייתה טופ10 בליגה בשני התחומים האלה בעונה שעברה.

בסופו של יום, כל קבוצה צריכה גבוה מרווח כדי לגוון את הקו הקדמי, ופורטלנד לא שונה. כמו הארקלס, גם לאונרד צעיר מאוד (24), ועם נתונים פיזיים ופוטנציאל שמובילים את פורטלנד לשלם על השחקן שיהיה ולא בהכרח על השחקן שהוא עכשיו. בניגוד להארקלס, לאונרד היה פציע מאוד ולא הצליח לעבור 70 משחקים באף עונה בקריירה, ומבנה הגוף שלו לא בדיוק צועק 82 משחקים.

אבל בכסף הזה, ובהיעדר האפשרות להחתים מישהו אחר למשכורת הזו בלי לוותר על החתמות אחרות, זו תמורה לא רעה בכלל.

FAR=7

נ.ב – אגב, זה רק אני או שהוא ממש דומה לצ'נדלר פארסונס?

אל ג'פרסון לפייסרס – 30,000,000$ לשלוש שנים – 10$ מיליון לעונה – 4$ מיליון מובטחים בשנה האחרונה

אחד החוזים האהובים עליי הקיץ. ג'פרסון אולי כבר לא שחקן המטרה המוביל שהוא היה בתחנות הקודמות שלו בקריירה, אבל הוא גם לא לגמרי Washed-Up כמו שהחוזה הזה מרמז. הוא רק בן 31, ולמרות הפציעות הוא אמור לתרום הרבה נקודות מהספסל לאורך שנות החוזה הזה. אם לא, הפייסרס השאירו בחוזה אפשרות לחתוך את השנה האחרונה (34) תמורת 4 מיליון דולר בלבד – עוד פלוס גדול.

הוא אחד משחקני הפוסט-אפ הקלאסיים האחרונים שנשארו לליגה, והוא היה היחיד בליגה בעונה האחרונה שיותר מחצי מהפוזשנים ההתקפיים שלו באו בפוסט-אפ. הוא תמיד היה סופר יעיל באזורים הללו, ואחוז האיבודים שלו בקריירה (כמות איבודים/מספר פוזשנים שהוא מנצל) הוא החמישי הכי נמוך בהיסטוריה.

אז נכון שהוא לא יתן כמעט הגנה (יקרוס בשמירה על גארדים בפיק&רול), ונכון שיש לו רק יד אחת (הראשון שמוצא לי תיעוד לסל שלו ביד שמאל מקבל פרס), אבל זה תמיד היה נכון. ועברו רק שנתיים מאז שהוא עשה דברים כאלה לגאסול המסכן:

ג'פרסון 31 זקן, עם הרבה פציעות בשנתיים האחרונות שהוא כנראה כבר לא יחזור מהן לגמרי. אבל הוא יכול לעשות המון נזק ליריבה ב20 דקות כמחליף בהרכבים הנכונים. הסכום הנמוך + האופציה לחתוך בשנה השלישית הופכים את זה לאחלה הימור של הפייסרס – ומעבה קצת את הקו הקדמי הדליל שלהם.

FAR=9

 

ג'ארד דאדלי לסאנס – 30,000,000$ לשלוש שנים – 10$ מיליון לעונה

חוזה יפה של הסאנס, שכהרגלם בקודש עושים בחוכמה ומתכננים אותו יורד – עם הכי הרבה כסף בשנה הראשונה וירידה באחוזים משם והלאה. דאדלי תמיד היה מאוד אנדרייטד בעיני. תמיד היה יציב מאוד – גם בקדנציה הקודמת שלו בפיניקס וגם בשלוש הקבוצות שעבר מאז בשלוש השנים האחרונות – והעמיד מספרי All-Around טובים עם אחוזי קליעה מעולים מהשדה. 54.9% אפקטיביים לאורך הקריירה ממקמים אותו במקום ה8 בהיסטוריה עבור שחקני קו אחורי – ושלישי מבין שחקנים פעילים (רביעי אם אתם מחשיבים את מייק מילר שחקן פעיל – מה שלא אמורים לעשות)

אבל הטבלה החשובה לגבי דאדלי היא זו:

דבר ראשון – אפשר לראות בטור הOn-Off (הפרש בNetRtg בין דקות שלו על המגרש/על הספסל) שהקבוצות שלו כמעט תמיד מנצחות יותר כשהוא על המגרש – אחד המדדים החשובים ביותר כאשר שופטים תועלת של שחקן לקבוצה.

דבר שני – אפשר לראות תחת Position Estimate שהוא מסוגל לשחק – ושיחק כמה אלפי דקות – בכל אחת מעמדות 2 עד 4. בויזארדס הוא שיחק כמעט את כל הדקות שלו בעמדה 4, וגם בסאנס הוא מתוכנן לפתוח בעמדה הזו. יהיה מעניין (ובעיקר מדאיג) לראות האם ווטסון – מאמן מאוד לא מנוסה – גם ישחק אותו בעמדה הזו או שיוריד אותו חזרה לעמדה 3.

זו סוגיה חשובה מאוד. בעמדה 4 לסאנס יש כבר את מרקיז כריס ודראגן בנדר – שניהם הישר מהעשירייה הראשונה של דראפט האחרון. שניהם אמנם לא בשלים ולא יוכלו לתת יותר מ15-20 דקות למשחק, אבל בקבוצה שגם ככה לא הולכת לנצח יותר מידי השנה יהיה חבל אם הדקות של דאדלי יהיו אלה שימנעו מהם התפתחות כשחקני NBA.

 

אבל בקושי אכפת לי מזה. דאדלי הוא בדיוק מה שמדברים עליו כשאומרים על וטרנים שהם נוכחות טובה בחדר ההלבשה. מעבר לניסיון, הוא גם אחד השחקנים הכי מצחיקים בליגה:

כנראה שדאדלי התגעגע לפיניקס, וכך יצא שהם מקבלים שחקן חמישייה במחיר הזה. הוא לא השחקן הכי מתאים לקבוצה, אבל זה בכל מקרה חוזה מעולה ומאוד סחיר, שהם יוכלו להעביר בטרייד תמורת נכסי בעתיד אם יצטרכו.

FAR=8

 

דרון וויליאמס נשאר במאבריקס – 10,000,000$ לעונה אחת

יופי של Value-Sign למאבריקס, שמשיגים רכז פותח (קצת מתחת לממוצע, אבל עדיין בקליבר פותח) במחיר של מחליף. אקסיומטית, וויליאמס כבר הרבה זמן לא השחקן שהוא היה לפני הרבה זמן. הוא החיה העונה טיפה את הקליעה שלו – שהייתה מזוויעה בעונה שלפניה בנטס – אבל הוא עדיין שחקן לא יעיל שמתקרב לסוף הקריירה שלו כבר בגיל 32.

עם זאת, אי אפשר לבקש הרבה יותר בחלק הזה של הכתבה, בטח כששוק הרכזים הפותחים השנה היה כל כך קטן. השנים האחרונות של נוביצקי הכריחו את דאלאס לבנות על ההווה ולא לחשוב על העתיד, ולכן פה – בניגוד למקרה עם ג'ף גרין – אני לגמרי בעד החוזה לשנה אחת. חשוב להזכיר שלא היו להם זכויות בירד על וויליאמס, כלומר הם יכלו להחתים כל שחקן אחר בליגה על החוזה הזה באותה המידה, אבל בכסף הזה אני לא בטוח שהיה מגיע מישהו טוב יותר בעמדה.

למאבריקס יש השנה מספיק מחליפים טובים בעמדת הרכז על הספסל (האריס, קארי, קצת בראה), והם יוכלו להתמודד עם עוד עונה שבה וויליאמס לא עובר 70 משחקים. בעונה הבאה – אחרי שדירק יפרוש ובוגוט יסיים חוזה – הם יצטרכו לבנות מחדש, והחוזה הקצר הזה יעזור להם לעשות בדיוק את זה.

FAR=7

 

מתיו דלבדובה לבאקס – 38,430,000$ לארבע שנים – 9.6$ מיליון לעונה

אחרי שתי עונות על המינימום, דלי מקבל סוף סוף את הכסף הגדול. הרבה הרימו גבה כשהאוסטרלי חזר בעונה שעברה לקאבס – ישירות אחרי סדרת גמר מהאגדות – עבור גרושים, אבל זו כנראה הייתה הסיבה. הוא לא רצה לחתום על חוזה ארוך טווח, ולפספס את הקפיצה הגדולה במשכורות השנה. עשה בשכל.

דלבדובה עשה דרך ארוכה עד לכאן – אחרי 4 שנים בקולג' שהוציא רק עוד שחקן NBA אחד מאז 1986 (ושמו אגב פאטי מילס – אוסי נוסף). הוא עשה התקדמות איטית מאוד בשלוש שנים בקליבלנד, עד שבלאט מצא אותו במעמקי הספסל והתחיל לתת לו יותר דקות. הוא היה מצוין בחמישייה הפותחת בתקופה שקיירי היה פצוע עם כמעט 6 אסיסטים למשחק, אבל לו דיכא לו את הדקות כמעט בחצי מאז שהגיע לקבוצה.

לקאבס היו זכויות בירד על האוסטרלי ולמעשה הם יכלו להשוות את החוזה הזה, אבל כנראה שגילברט אמר שגם לו יש גבול בכל הנוגע לתשלום מיסים. או שהוא לא הספיק להגיד, כי זה מה שלברון פרסם משהו כמו שעה אחרי הדיווחים הראשונים על הצעת החוזה של הבאקס:

ואם אתה דיוויד גריפין, לך תנסה להפוך עכשיו החלטה של הGM…

מילווקי כנראה מאמינים מאוד בדלי, כי מאז ההחתמה הם כבר הספיקו להעביר בטריידים את שני הרכזים הטבעיים האחרים של הקבוצה (אניס וMCW) בתמורה ל(עוד )שחקני כנף. זה הימור גדול – ואחד שעלול להתברר קריטי אם הניסוי של יאניס בPG לא ילך מהמצופה.

זה השנה האחרונה שבה הבאקס יכלו להוסיף שחקן משמעותית באמת לmix, ואם מונרו ינצל את האופציה שלו בשנה הבאה (סביר) הם יהיו ללא שום מקום מתחת לתקרה בעתיד הנראה לעין. אני לא מת על ההחתמה הזו נקודתית, ועוד פחות אוהב אותה כשמסתכלים על התמונה הכוללת של הקבוצה מויסקונסין

FAR=3

 

דוויט פאוול נשאר בדאלאס – 37,268,750$ לארבע שנים – 9.3$ מיליון לעונה

התחלנו להגיע לטריטוריה של שחקנים שלא בטוח כמה הקוראים מכירים, אז אני אעשה את זה בקצרה – בן 25 אחרי שתי עונות בליגה, מחליף רביעי לשתי עמדות הקו הקדמי (15 דקות למשחק בעונה שעברה). יכולת אתלטית טובה שעוזרת לו לסיים טוב בטבעת. זורק הרבה מחצי מרחק אבל קולע באחוזים נמוכים מאוד. מן ברנדן רייט פחות טוב ופחות ארוך.

https://www.youtube.com/watch?v=LL52xyLN4n8

אל תרגישו רע אם אתם לא מכירים אותו – הוא לא אמור להיות בחלק הזה של הכתבה. דאלאס גם לא יכולים להשתמש בתירוץ שלא הייתה להם ברירה, כיוון שגם הוא (כמו דרון) הוחתם על כסף חופשי.

גם כלל החצי עובד כאן – והייתי לגמרי מאמין שהוא קיבל 19 מיליון דולר ל4 שנים. אני מבין שלא רוצים לבלבל את דירק בגילו עם יותר מידי פרצופים חדשים, אבל זה חוזה מוגזם לגמרי – בטח מקבוצה שמנסה לנצח עכשיו, ותצטרך הרבה דקות של מחליפים בקו הקדמי מאחורי דירק ובוגוט המבוגרים.

FAR=2

 

טרבור בוקר לנטס – 18,375,000$ לשנתיים – 9.2$ מיליון לעונה

אחרי שלכלכתי על החוזה שלו בפרויקט של לפני שנתיים, בוקר נתן שתי עונות יפות מאוד ביוטה ושימש כאחלה אנרג'ייזר מהספסל. הוא הפך לאחד מחביבי הקהל בסולט לייק סיטי, ונוסף אליהם גם הNetRtg של הקבוצה היה שמח יותר איתו על המגרש מאשר בלעדיו (הישג מרשים בקו קדמי שפותחים בו פייבורס וגוברט).

עם זאת, הוא הולך להיות הPF הפותח הגרוע בליגה (אני שוכח מישהו?), והקליעה שלו לא מספיק טובה כדי לספק את הריווח המומלץ לצד ברוק לופז בקו הקדמי. הוא גם לא יכול לשחק באף עמדה אחרת, כיוון שאפילו כיום ה2.03 שלו נמוכים מידי לסנטר מחוץ לליגה הישראלית.

עם זאת – זו פאקינג ברוקלין. בוקר יספק ריבאונד והגנה והתלהבות, ויסגור חור שבלעדיו היה ממולא ע"י לואיס סקולה. הוא יהיה בן 29 עוד חודש, ויעזור לקבוצה של שון מרקס להיות קצת פחות ביזיונית בשנתיים בקרובות – כשלברוקלין בכל מקרה אין את בחירת הדראפט שלה או רצון לטנקינג. אין ספק שזה Overpay פסיכי, אבל בהתחשב בכך שהקבוצה נמצאת עדיין מתחת לרצפת השכר בכמעט 10 מיליון דולר, אני מניח שלא היו ברירות סבירות אחרות.

FAR=6

 

תעקבו

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. אחלה כתבה. מסכים בקשר לדאדלי, דרון, בוקר, לנארד והרקלס.

    למרות זאת, אני חושב שדוויט פאוול שווה יותר מ-FAR 2. יש לו פוטנציאל לא רע בכלל והתקדמות משנה לשנה. דאלאס לדעתי חשבו ועל היום שאחרי דירק עם ההחתמה ועשו בשכל. לא far מעל 6, כי הוא כרגע לא שווה 32 ל-4, אבל כן איזה 4 או 5

    בקשר לבוקר אני חושב שהפאוור של מיאמי (ג'יימס ג'ונסון? דריק וויליאמס?) יהיה גרוע יותר. אלא אם ווינסלו יפתח כארבע וג'ונסון כשלוש.

  2. טור מצויין אנימאסכם בכמה מילים קצרות כיוו שאני שומר על הנכדה שלי ולא יכול להוריג ממנה את העיניים, אל גפרסון הוא החוזה הטוב ביותר שנעשה הקיץ חייב להיות FAR 10 ללא ספק הוא תורם לאינדיאנה בדיוק מה שהם צריכים במחיר נמוך מאוד. דווקא למייר לאונרד הייתי נותר FAR 4 וזה כי הייתי נדיב לא תורם בהגנה והגוף שלו לא מסוגל להחזיק בעונה התובענית של הNBA. גם על מתיו דלדובה זה מינימום FAR 7 מגיע לשיטה שתפורה בדיוק בשבילו. אני ארחיב אחרי זה על הכל.

  3. מסכים בגדול עם כל הציונים. פורטלנד כבלו את עצמם לקבוצה שלהם, לטוב או לרע. דאדלי טיפה אוברפיי אבל אפשר לחיות עם זה. ביג אל הוא אחלה שחקן, בעיקר מהספסל. ואו דה פאק איז דווייט פאוול? נשמע כמו האח הפחות מוצלח של אסאפה פאוול.

  4. חחח הסרטון של דאדלי הזוי ברמות 🙂
    דווייט פאוול לפחות 4-5. הוא יתן תרומה חיובית בנק' בעייתית אצל המאבריקס שזה ריבאונד והגנה. למרות שזה אוברפיי קלאסי של קיובן.
    כל השאר די מסכים עם הדירוגים.

  5. כמה רכזים בני 26 בליגה מוסרים 6.5 אסיסטים ב-36 דקות, קולעים 40% מ-3 , יותר מ-50% אפקטיבי, הם שחקני הגנה מצוינים, ויש להם ניסיון פלייאוף עשיר?

    יש כמה כאלו (בלי ניסיון הפלייאוף)
    ברנדון נייט, לדוגמה, מרוויח 12 מיליון לעונה, קולע פחות טוב, מוסר פחות ב-36 דקות, ושומר פחות טוב.

    זה נכון – החוזה של דלבדובה הוא סוג של הימור.
    אני חושב שזה לא הימור רע, או לא הגיוני.
    FAR 7

    1. מסכים. נוסף על כך הוא שומר גארדים מצויין שיכול לסגור מאחורה יחד עם מידלטון כשהוא יחזור ושחקן עם 46.9% מצויין בקאץ'-אנד-שוט מהשלוש שמאוד יהנה מהמסירות של יאניס. 7-8.

      1. מסכים לגמרי דלי בחוזה סביר בהחלט לעומת מה שהלך בקיץ האחרון,
        מביא ניסיון אחרי השנתיים האחרונות בהן פרץ בקאבס, מנהל משחק טוב מאוד וקלעי יציב משלוש (משהו שמאוד חסר בבאקס) בקלות 7-8.
        גם לדוויט פאוול עוד יש אפגרייד לעשות, הראה ניצוצות בסיום העונה שעברה ולכן הוא לדעתי שווה יותר באזור ה-5.
        אם כל השאר אני לחלוטין מסכים איתך עומר, סדרת פוסטים נהדרת ,
        כל הכבוד על ההשקעה.

  6. מעניין כרגיל.
    שאלה לגבי תקרת השכר (הרכה בנבא)
    אם יבוא מישהו עם כיסים עמוקים במיוחד,
    האם באופן תאורטי הוא יכול להחתים את כל העשרה הכי טובים בליגה?

    1. היא לא כזו רכה חחח. כדי לעבור אותה אתה חייב להחתים שחקן ששיחק אצלך (או במקרים מסויימים בקבוצה אחרת) שלוש שנים ברציפות. אם אתה מעבר לתקרה אתה לא יכול לעשות טריידים שמעלים את רף המשכורות שלך וזה ביחד מקשה על זה מאוד

      1. עומר, לא מתאים לך !
        חוץ מהמשפט הראשון שרשמת – שום דבר לא נכון.

        אפשר תמיד להעלות את השכר לשחקן ששיחק אצלך – בדרגות שונות.
        ואפשר תמיד להעלות את סף המשכורות שלך בטריידים – עקרונית ללא הגבלה (אלא אם כן השתמשת ב MLE מלא באותה עונה כמו שדוק ריברס מתעקש לעשות ומסנדל את עצמו…).

        אבל עקרונית – זה בהחלט לא רך לגמרי.
        "רך עם מקטעים קשים"…

        1. אני לא רוצה להתחיל לצטט פה לארי קון. בטריידים אתה יכול לצבור רק 25% אחוז יותר מערך העסקה ויהיה קשה להביא ככה את עשר השחקנים הכי טובים בליגה. עניתי מה שרלוונטי.

          1. תרגיש חופשי לצטט – מה שכתבת לא נכון.

            זה נכון שאי אפשר סתם ככה להחתים את מי שבא לך וסביר להניח שלא תוכל להביא את עצמך למצב של הבאת 10 חוזי מקסימום, אבל בדברים שכתב התייחסת לדברים אחרים -כלליים לגבי תקרת השכר, ופשוט לא נכונים.

  7. אל ג'פרסון חייב להיות 9. אני מאד אוהב את מיירס ליאונרד. אולי יותר מ-PAR 7?
    דבלדובה הוא חידה לגבי. לא מסוגל להחליט. ה-7 לדרון ויליאמס מוצדר אולי רק בגלל שהוא חתום רק לעונה אחת.
    שוב, תודה על ההשקעה הגדולה באחת מסידרות המאמרים הטובות ביותר שהופיעו אצלנו!

  8. הארקלס ולאונרד – אני הייתי נותן 9 ו – 8. שני שחקנים שגם ברור מאד שממשיכים לעבוד חזק על החולשות שלהם. אבל לא קריטי.

    ג'פרסון בשבילי זה 10. החוזה החביב עלי הקיץ או בטח בטופ 3.
    עדיין מפלצת בפוסט, וחלק גדול מאד בשדרוג שאני צופה מאינדיאנה זה ג'פרסון נגד סנטרים מחליפים. הייתי אפילו אומר שהבחור כיום אנדררייטד. כשהוא בריא הוא מצויין.

    דאדלי – מתנדנד אצלי בן 9 ל 10. יפה כתבת שהוא במיוחד נכס מעולה לטריידים ונשמע כמו שחקן "חתיכה אחרונה לפאזל" להרבה קבוצות פלייאוף (במיוחד רואה אופציות טבעיות לדיל עם יוסטון או אוקלהומה).
    מה שאני אוהב אצלו במיוחד זה הוורסטיליות – היכולת לשחק ב 3 עמדות, והעובדה שהוא לא רק קלעי אלא גם שומר טוב.
    ובמקרה שהסאנס רוצים להחזיק בו כמנטור לצעירים – משכורת נוחה מאד.

    דרון וויליאמס – בהתחשב במצב של המאבריקס ובמיעוט האפשרויות בשוק הרכזים אני נותן 9.
    ועוד פעם לא מבין מה אתה רוצה מג'ף גרין שבמקרה של הסכום שהוא קיבל לעונה אחת, לא תהיה לאורלנדו שום בעיה להחתים אותו מחדש אם הם ירצו בזה.

    דלבדובה – פה אני חולק עליך.
    מכל הרכזים החופשיים שאפשר להגיד שהם לפני שיאם – הוא אולי הטוב ביותר שהיה בשוק. שומר, קולע, חסר אגו, מנוסה = החתמה מצויינת, והסכום קצת גבוה כי אם אתה הולך על שחקן חופשי מוגבל ובעצם מוציא את עצמך מהתמודדות על שחקנים אחרים – שווה לשלם קצת יותר כדי להגדיל את הסיכוי שההחתמה תצליח.
    לפחות 7. אולי אפילו 8 אם יוצאים מנקודת הנחה שהם החליטו לתת לפלאמלי את החוזה הנוראי שנתנו לו.

    ולא מסכים לגבי מונרו – ברור לגמרי שהוא יצא מהחוזה שלו בקיץ הבא.

    פאוול – 2 נראה לי קצת נמוך.
    הוא הראה פוטנציאל, הוא גבוה צעיר ואתלטי – מהסוג שאתה רוצה על הספסל מאחורי בוגאט.
    קצת יותר כסף משהיה צריך לקבל – אבל ככה זה עם כולם הקיץ.
    אני הייתי נותן 5. או במקרה הגרוע 4 אם אתה ממש לא מחזיק ממנו.

    בוקר – אוהב את ההחתמה הזו לנטס, כמובן בהתחשב באפשרויות של הנטס… 7-8. לחימה וריבאונד זה מה שצריך מהעמדה הזו ליד לופז – הרבה יותר מריווח (וכל משחק שהנטס ינצחו העונה יהיה רק אם הם ילחמו יותר מהיריבה), וסחירות בקיץ הבא אם יהיה צורך. נגיד 7.

    1. לחצתי על אנטר לפני שהספקתי לערוך 😉

      שמעת על גיי וקוליסון תמורת דראגיץ' ?
      שמועה שמסתובבת אבל אני לא יודע על זה כלום חוץ ממה שפורסם.

  9. http://www.sactownroyalty.com/2016/10/18/13323828/sacramento-kings-miami-heat-trade-rumor-goran-dragic-rudy-gay-darren-collison
    מסתבר שזה שמועב מבוססת.
    בעבר זה היה רק עבור גיי עכשיו הוסיפו את קוליסון, מה שלדעתי מחיר גבוהה מד מד עבור דראגיץ.

    שיתנו לקוליסון להוביל קבוצה שנה אחת בשקט. הוא ראוי ויפתיע רבים.
    לשיטה של ייגר בה קאזינס משמש כעושה משחק נוסף מבפנים קוליסון יותר מתאים מדראגיץ.

    מצד שנ גיי צרך ללכת כדי לפנות מקום לבארנס ולעומר ואפילו ללביסייר שייגר ניסה אותו כשלוש.

    לא יודע.., מעדיף שתנו עם גיי שחקן אחר שהוא לא קוליסון ושדראגיץ יהה המחליף של דארן במקום לאוסון.

    1. אני בדרך כלל לא מתייחס לשמועות שמתפרסמות עד שאני מדבר עם החבר'ה שלי, אבל זה נשמע לי הגיוני אז שווה לדסקס.
      אני חושב שזה דיל טוב ל 2 הקבוצות. אני מניח שתקבלו חזרה גם איזה ג'יימס ג'ונסון או משהו דומה – אם הטרייד יקרה אחרי 15 לדצמבר, אבל גם ככה זה דיל טוב לקינגס כי מקבלים שחקן מוכח בשיאו חתום על חוזה סביר לכמה שנים תמורת שניים שסביר להניח שיעזבו בכל מקרה בקיץ…

      קוליסון שחקן שאני מאד אוהב. מאד פרודוקטיבי (כשהוא בריא…). אבל אל תתבלבל – הוא לא רכז אמיתי…

        1. +2 , גם חוזה טוב וגם הזדמנות פז לקינגס להפטר מרודי גיי והחוזה המעיק שלו תמורת משהו (וגם טוב לכספי ברוטציה מהצד הפרובנציאלי).
          אגב גם למיאמי זה לא עסקה רעה לפחות מבחינת כדורסל (חוזית אני פחות מבין עומר ודדי מוזמנים להוסיף בפן הזה), ההיט יקבלו מנהל משחק מאוד יעיל ולדעתי לא מספיק מוערך בדמות קוליסון וגיי הוא עדיין ספק נקודות טוב מאוד ויציב שההיט צריכים בהרכב הנוכחי שלהם.

  10. תודה על סידרה של בונבונים
    כנה התייחסויות ומחשבות

    ג'פרסון – יכול להיות שאינדי ינהיגו שיטה של הרכב ראשון מהיר חמישייה שנייה משחק חפירות, פוסט, סגנון שנות התשעים בראשות סנטר כמו ג'פרסון.
    סוג של הפוך מג"ס שהיו מתחילים עם בוגוט ואז עוברים להרכב מהיר.

    הרקלאס – יש לי תחושה טובה לגביו, יש לו את הסייז וההגנה, קליעה יציבה והוא סטרץ' פור מגן מעולה.

    דלי – היה לוקח הצעה של חצי בשתי ידיים, אולי טיפה מעל.

    בוקר – מרווין וויליאמס לעניים (בנכסים)

    דאדלי – האמת, במכללות שיחק בעיקר בפוסט, יכול להפתיע כשחקן פנים.

    לאונרד – דומה לפארסונס, שניהם מבניה הטובים של המולדת.
    שחקן מעניין, סטראצ' סנטר… האנטיתזה של טריסטן תומפסון מבחינת מה שהוא מביא למגרש.

  11. אני מצטרף למשבחים את סדרת הפוסטים. פשוט תענוג!
    החוזה של דלי נשמע לי מעולה, מהסיבות שצוינו לעיל – שחקן מנוסה, ממעט בטעויות, נכון שהוא מוגבל אבל בשימוש נכון של המאמן הוא אדיר.
    אל ג'פרסון – שחקן מצוין, בעיקר אם יעלה מהספסל ויתן את הסחורה, אפילו אם לא כמו פעם.

  12. יופי של סדרה, מעולה למי שלא בקיא ברזי הליגה אבל גם למי שכן 🙂

    לי בעיקר היא עושה סדר בשמות, כישורים וכ-ס-ף.

    ואגב עומר, לקחתי את האתגר שלך ברצינות ובחיי שישבתי עכשיו על 30 דקות רצופות של היילייטס של ביג אל, פשוט לא להאמין הקטע הזה עם יד שמאל. מה נהיה?? אף פעם לא שמתי לב לזה… גם כשהוא מסתובב לצד שמאל, עם מגן שחוסם את הצד הימני שלו, הוא עדיין מעביר ליד ימין וסוגר את המהלך. 2 תהיות בנושא – איך לעזאזל אף אחד לא הצליח לנטרל אותו עם העובדה הכה מגבילה הזו לשחקן פוסט, ואני תוהה איפה הוא היה עם יד שמאל אמיתית…

    1. ג'פרסון כנראה ראה שזה הצליח לדומיניק ווילקינס אז חשב לעצמו "למה להתאמץ לגוון"…
      והוא עוד היה סמול פורוורד !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט