הלילות של אירופה- סיכום המחזור הראשון

ערב יורד על אירופה ערב המחזור הראשון במירוץ בואכה איסטנבול.                                                                

וצריך להדגיש שאנחנו במרתון לא בריצה למרחק קצר. השאלה אילו קבוצות יתנהלו באופן מודע לכך שמדובר במרתון ואילו יבואו במנטליות של העונות הקודמות (נחשו איפה מכבי נכנסת פה) היא שאלה מסקרנת מאוד שככל שהעונה תתקדם נקבל כיוון לגביה.

בקיצור נמרץ: צסק"א הזכירה מי האלופה ולמה, ריאל הרשימה, ברצלונה לא, מכבי חטפה בראש,פנרבחצ'א ניצלה בנס, גם דרושפאקה, בסקוניה ואפס סיפקו משחק לפנתאון ופאו פתחה ברגל ימין. לפני שניפול לתיאורים מפורטים יותר בואו נתחיל מהכיף:

גלטאסריי אודבנק איסטנבול – צסק"א מוסקבה

רשמו לעצמכם: המנטליות של צסק"א בעונה הסדירה הולכת להיות 'באתי, ניצחתי, עשיתי פרצוף אדיש, המשכתי'. צסק"א הגיע למגרש שעל הנייר הוא אחד הקשים באירופה ופירקה של גלטאסריי לגורמים. ההתחלה עוד היית צמודה עד שעלה איש המשחק מהספסל. מילוש תאודוסיץ' עולה זו העונה השניה מהספסל והורג את המשחק. מהרגע בו הוא עלה ההפרש קפץ משלוש לחמש עשרה ולא ירד עוד מלבד רגע קטן או שניים. מילוש קלע 22 נקודות בחמישים אחוז מהשלוש, מסר אחת עשרה אסיסיתים והוריד צמד ריבאונדים בעשרים ושמונה דקות. יום במשרד. על הדרך הספיק מילוש לעבור את שאראס מיודענו ברשימת הקלעים בתולדות המפעל ולהתברג בעשירייה הראשונה.              

האופן בו משתמשת צסק"א במילוש היא מרתקת. התרגילים באירופה בד"כ בנויים מאוד, הרכז עולה ומסמן תרגיל, שחקן חוסם, יש חוסם לחוסם ויש תנועה והתמקמות. הכל מדויק מאוד. לעומת זאת צסק"א משחקת הרבה יותר משוחרר כאשר מילוש על המגרש מהסיבה הפשוטה, אם תנוע כנראה מילוש ימצא אותךרק תנוע, הוא כבר יעשה את השאר.                                                                                                                          

חוץ ממילוש ראוי לציון ננו דה קולו שקלע 22 נקודות ב23 דקות בלבד, ארון ג'קסון הוותיק שקלע 16 וניקיטה קורבנוב שקלע שמונה נקודות הוריד שמונה ריבאונדים והוסיף שתי חטיפות ושתי אסיסטים, יופי של הספק.                      

מלבד השחקנים האינדיבידואלים הקבוצה הציגה הגנת ברזל אינטנסיביות ללא הפסקה ונעזרה בהחלטה מפוקפקת של השופטים שעצרו את המשחק במחצית הראשונה בשביל להרוג את המשחק מוקדם. וכל זה שהMVP של המפעל משחק רק עשרים וקצת דקות.

לעומת זאת גלסטאריי נראתה רע כאשר מלבד סינן גולר כמעט אי אפשר לציין מישהו לטובה. הקבוצה הציגה הגנה נרפית התקפה מבולבלת, השחקנים פחדו משריקות שופטים שיובילו להתפרעויות הקהל וראס סמית' נראה מופתע לגלות שהגנת יורוליג היא לא זו של הדי ליג. בקיצור, רע. מצד שני זו האלופה, שבוע הבא היא פוגשת בבית את הכוכב האדום למשחק שעל הנייר הוא קל בהרבה.

ריאל מדריד – אולימפיאקוס פיראוס

לסרחיו יול יש הכל. אליפות אירופה ותארים בספרד עם ריאל, שלל תארים עם הנבחרת ונראה שהעונה הוא סימן לעצמו התואר האישי של המפעל. לאחר פרישתו של דיאמנטידיס ועם הזדקנותם של נבארו וספאנוליס זה הזמן של יול להציב עצמו כרכז מוביל ביבשת לצד מילוש ואולי גם לטעון לתואר הMVP. יול קלע 22 נקודות בשמונים אחוז לשלוש וחמישים אחוז לשתיים והוביל את ריאל לניצחון סוחף וחד שהדגיש את שלל היתרונות בסגל הארוך. וכל זה כאשר הקבוצה משחקת בהילוך נמוך יחסית. מלבד יול ישנה התפלגות נקודות יפה בין שלל השחקנים בסגל שנראה שהסובל התורן מהרוטציה של פאבלו לאסו הולך להיות אנתוני רנדולף ששיחק רק רבע שעה, הוא הספיק לקלוע שבע נקודות ולהציג חלק מהרפרטואר ההתקפי אבל כדי לבלוט הוא יהיה חייב לקבל יותר דקות.

בסך הכל משחק קבוצתי מצוין של ריאל ונפלא של יול שעולים על המטוס לישראל לעשות שרירים מול מכבי.

הMVP הבא?
הMVP הבא?

לעומתם, המצב בצד השני נראה רע מאוד. אולימפיאקוס לא השתתפה בשלל טורנירי ההכנה ועכשיו אפשר להבין למה. הקבוצה נראתה נורא מול ריאל הנינוחה, אף שחקן לא קלע יותר מחמש עשרה נקודות, ספאנוליס הראה שהגיל עושה את שלו והשחקנים החדשים לא תרמו יותר מידי ניצוצות. בשבוע הבא הם פוגשים את אפס המתחדשת למבחן שייתן כיוון יותר מברור באשר לקבוצה מאתונה.

EA7 אמפוריו אמאני מילאנו– מכבי פוקס תל אביב

אני צפיתי משחק חפירות ושריטות וקיבלנו משחק חסר הגנות עם סקור גבוהה וכמעט סנסציה משוגעת בסיום. איך שמכבי אוהבת את הקטעים האילו, לשחק לא טוב, להסתבך ולגנוב את המשחק. זה כנראה פחות עובד שיש אקסים בצד השני. ריקי היקמן קלע 22 נקודות כולל קליעות חשובות מהקו מסר שלושה אסיסטים וחטף שלוש פעמים נוספות. אחרי השנים על הספסל בפנרבחצ'א נראה כי הווטרן מצא לעצמו מקום להתבלט. ביול"ב פרגנו ונתנו לו את מצטיין המחזור. רק על החיוך מגיע לו.

מלבד היקמן ראוי לציון אקס צהוב נוסף, מילאן מצ'בן שקלע 18 נקודות באחוזים יפים, מירוסלב רדוליצה שחגג בצבע הצהוב וג'מאר מקלין על החסימה שניצחה את המשחק.

מילאנו נראית כמו קבוצה חביבה מאוד, אבל, לא כל יום פוגשים קבוצת הגנה נרפית כמו מכבי הנוכחית.

באמת שקשה לי להבין את זה. ארז אדלשטיין ורמי הדר אמורים לרשום על המצח של הקבוצה שלהם 'הגנה' והתצוגה ההגנתית שמכבי הציגה באיטליה היית מבישה. חוסר בעזרה, צבע פרוץ אי שימוש בעבירות. הבעיה הגדולה של מכבי היא זו סומנה מראש הקו הקדמי. צירבס מסתבך עם עבירות קולטון אייברסון לא ברמה ראד היה באאוט לגמרי ואלכסנדר גם לא נראה מתאים. , לדעתי, מי שהיה יכול לעזור מאוד למכבי הוא איתי שגב. פוורדסנטר נייד שיכול להחליף ולצאת מהצבע שמביא בנוסף אנרגיות ומלחמה בלתי מתפשרת. היהניכול היות הגרוש ללירה במשחק הלא פשוט באיטליה.

בהתקפה מכבי הציגה ערב לא רע בכלל כשסיימה עם 97 נקודות. הסיפור הגדול הוא אנדרה גאודלוק שמבחינה התקפית נראה כמו משהו שלא ראו במכבי שנים. 27 נקודות בשמונים אחוז לשתיים וחמישים אחוז לשלוש כולל שלשות קלאץ' קריטיות בנוסף לשלושה אסיסיטים וריבאונדים. עוד בשורה טובה היא דווין סמית' שהראה דקות יפות מאוד וקלע 18 נקודות סילבן לנדסברג שקלע חמש עשרה ומייק צירבס עם אחת עשרה וכמה עבירות טיפשיות במיוחד. ראויים לנקודה שחורה הם יוגב אוחיון שהציג משחק חלש יחסית ובעיקר גל מקל שנראה נורא. לא מתואם מכדרר למוות ולא מגן יותר מידי. גל חייב להבין את תפקידו בקבוצה אם הוא רוצה שמכבי תגיע לאנשהו העונה.                                                                                                                                                            

מכבי לא הצליחה לנצל את החמישייה החלשה יחסית של מילאנו בדקות הסיום ולא הצליחה לסגור את הפער. ככה זה כשאתה מקבל סל אחרי סל ברבע הרביעי בו קלעה מילאנו 27 נקודותבסוף, הבעיה של מכבי היא הגנתית ולא התקפית. בשבוע הבא ריאל בארץ וזה הולך להיות קשה בהרבה.

תמונות מהמשחק עצמו. תודה לעידן עופר
תמונה מהמשחק עצמו. תודה לעידן עופר ולאייפון של עידן עופר

דרושאפקה דואוש איסטנבולהכוכב האדום בלגראד

חזיתי ניצחון טורקי קליל ומגיע לי כפה רצינית על ההימור הזה. דרושאפקה נתקלה בקיר סרבי שחיסל אותה במחצית הראשונה. אני לא יודע מה דיווייד צעק בחדר ההלבשה אבל למחצית השנייה הם עלו במנטליות שונה לחלוטין ועצרו את הכוכב על 27 נקודות בלבד במחצית. הקבוצה נעזרה בוויל קלייבורן הנפלא שקלע 19 נקודות כדי לגנוב ניצחון במשחק חוץ קשה מאוד. ראוי לציון כי הקבצה מסרה 9 אסיסיטים במשותף בלבד (לצורך ההשוואהמספר האסיסטים של מילוש תאודוסיץ' במשחק מול גלא הוא 11) אך לעומת זאת חטפה אחת עשרה פעמים. לפעמים שהמשחק לא הולך צריך לדעת לגנוב אותו בשיניים, וזה בדיוק מה שהבלאטים עשו.

יוניקס קאזאן– FC ברצלונה לאסה

משחק רע מאוד של ברצונה שחשף את החולשות בסגל שלה. כאשר טייריס רייס קולע באחוזים מזעזעים (2\15) אין לקבוצה הזו שום יוצר התקפי. הקבוצה התקשתה בהתקפה כאשר רק ג'סטין דולמן ראוי לציון עם 23 נקודות. למזלם הם פגשו קבוצה שגם היא לא מציאה התקפית גדולה. קית' לנגפורד קלע גם הוא באחוזים רעים (3\13) ובלעדיו, תנחשו, אין לקאזאן כמעט יוצר התקפי. שתי הקבוצות קלעו מתחת לארבעים אחוז מהשתיים כאשר קאזאן מוסרת שלושה אסיסיטים קבוצתיים בלבד. למזלה של בארסה, יש לה ווטרן ואלוף אירופה בשם חואן קרלוס נאברו שעשה את ההבדל בדקות הסיום והביא את הניצחון לקטאלוניה. כך או כך כדאי לקטאלונים לעשות חושבים טוב טוב כי בשבוע הבא הם פוגשים את בבית את פנרבחצ'א אולקר לסיפור שונה לחלוטין.

פנרבחצ'א אולקר – בורוזה במברג

מהיום אמרו במברגהקבוצה שאיש לא רוצה לפגוש. בפריוויו הזהרנו את אוברדוביץ' מהגרמנים שגם הסבירו לנו יפה מאוד למה. צוות החיילים של טריקריאני מתח את הטוענת לכתר למשחק צמוד והיית רחוקה סל מניצחון כאשר היא מבזבזת את הפוזשן האחרון שלה בזריקה טיפשית של ניקולו מלי.

בוגדן בוגדנוביץ היה הקלע הבולט של השועלים מאיסטנבול וקלע 18 נקודות באחוזים טובים אבל שהקבוצה שלך קולעת בשלושים וחמש אחוז מהשתיים אתה לא באמת יכול לצפות ליותר מידי. אצל הגרמנים דריוס מילר הראה שהוא מחליף ראוי לבראדלי וונמיקר עם 17 נקודות כאשר הוא וזיזיס הוותיק היחידים שקולעים בספרות כפולות. לא מרשים במיוחד אבל במברג לא באה להרשים, היא באה להקשות, וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

בא להציק. טרינקיירי
בא להציק. טרינקיירי

פנאתנייקוס – ז'לגיריס קובנה

אין הרבה מה לומר. היוונים פתחו טוב את העידן החדש מול הליטאים הלא מזיקים. ניוקס פפס קלע 19 נקודות באחוזים מצוינים בורוסיס עדיין על חצי הילוך עם 11 ו-6 וניק קלאת'ס קלע אמנם 11 אך לא מסר ולו אסיסט אחד. רע מאוד בשביל רכז פותח.

בז'לגיריס אמנם ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות והקבוצה הורידה 44 ריבאונדים אך כשהחמישייה הפותחת שלך קולעת 24 נקודות בלבד אתה לא תנצח באואקה

אנאדולו אפס – באסקוניה

"אני שיחקתי בNBA מה הם עשו?” אמר אנדרה ברניאני בתגובה לקולות המפקפקים בו. אבל בכנות, כשאתה קולע 26 נקודות במשחק חוץ באירופה אתה לא צריך את הNBA כטיעון. הרכש הטרי הציג משחק נפלא והוביל את הבאסקים לניצחון חשוב מול קבוצה לא רעה בכלל. מלבד ברנייני טורקין שנגליה קלע 16 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים כאשר הקבוצה כולה מורידה לא פחות מארבעים כאלה. דריק בראון וברייס קוטון נראו לא רע אצל הטורקים והיו לא רחוקים בכלל מניצחון חוץ מול, צריך להזכיר, קבוצת פיינל פור.

הוא היה בNBA. מה אתם עשיתם?
הוא היה בNBA. מה אתם עשיתם?

אם יש משהו מאכזב במשחק מבחינתי הוא המצ'אפ בין שיין לארקין שלא הראה יותר מידי לתומא הורטל שאמור לפרוץ השנה. שניהם קלעו מספר חד ספרתי של נקודות כאשר שיין לארקין מוסר חמישה אסיסטים מול אפס עגול של הצרפתי.

 

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. כל הכבוד על הסיקור וההשקעה תודה.
    צסקא נראית באמת מפחידה אבל גם היא תיתקל בבעיות בהמשך העונה ולהפסדים כמו כולם.
    יול היה גדול ברבע הראשון אבל לאחר מכן לא היה משהו. אולימפיקוס כרגיל לא מנצחת בספרד אבל לא הייתי מספיד אותם. בבית הם יכולים לנצח כל קבוצה וספאנוליס יספיק להצלבה.
    כל הדיבורים על המשחק של מכבי מראים כאילו מכבי חטפה 20 הפרש. ההגנה באמת מזעזעת אבל ההתקפה נראית טוב ועוד תשתפר כשווימס יחזור. גאודלוק פשוט מפחיד. ראד גורם נזק מטורף לקבוצה כשהוא על המגרש. ועם כל זה מספיק שלנדסברג קולע לייאפ ואז הולכים להארכה.
    זאת רק תחילת העונה ואפשר לראות שאין משחקים קלים. פנאתינייקוס בקושי ניצחו את קובנה בבית ובלאט היה זקוק לקאמבק מטורף בשביל לנצח בבלגרד. יהיה מעניין

  2. אחלה אחלה של סיקור. תודה רבה.
    היה עוזר לרשום את התוצאות של המשחקים ליד שמות הקבוצות.
    מי לדעתך יהיה הסוס השחור השנה? דרושפקה יכולה לעשות את זה?

    1. וואו איך לא חשבתי על זה. תודה על ההצעה אפלטון.
      זה סיקור ראשון אז לומדים תוך כדי תנועה 🙂

      אני מאמין גדול בדרושאפקה. גם בגלל שיש וואקום גדול במרכז היורוליג וגם בגלל שלדרושאפקה יש את כל האמצעים לבנות קבוצת ככוכבים והיא בכל זאת נתנה לדיוויד לבנות קבוצה בצלמו. זה סימן טוב שנותנים למאמן מהטופ שיבשת לרוץ עם השיטה שלו.
      לא הזכרתי את זה אבל המאזן של הקבוצה כולל משחקי ההכנה הוא 15:0. היא ניצחה את פנר ואת מכבי ושבוע שעבר היא הוכיחה שיש לה מנטליות של מנצחים שגירדה ניצחון באחד ממגרשי החוץ הקשים במפעל. הקיצור, מבחינתי הם לגמרי הסוס השחור של המפעל אבל העסק עוד ארוך מאוד.

  3. מעולה לביא, תודה רבה.
    קאמבק אדיר של ברצלונה בסיום עם ריצה של 20-2 או משהו בסגנון אחרי שהיו בבור של 14 הפרש כמה דקות לסוף. נבארו הראה שלו נס ליחו וניצח לבארסה את המשחק במאני טיים עם 2 שלשות ועוד כמה סלים משוגעים. טייריס היה חושך מוחלט אבל דווקא בסוף נכנסו לו כמה זריקות.
    אצל קאזאן, ויליאמס היה אדיר בעיקר בהגנה ובריב׳ (סיים עם 15 אם אני לא טועה) ופונקרשוב שמנהל את המשחק בחוכמה וכמעט לא עושה טעויות. גם פראחובסקי היה טוב.

  4. בקשר לכאפה לגבי הניצחון הקליל של דרושפאקה
    אתה זוכר מי תיקן אותך עוד בפריוויו 😉

    לדעתי הקבוצות לא יודעות למה הן נכנסו
    בעיקר הקבוצות מהחלק התחתון של הבית
    30 משחקים + 30 בליגה המקומית + 10 על גביעים שונים ועוד המספר משחקי פלייאוף
    זה אומר שכל קבוצה תשחק לפחות 70 משחקים רשמיים
    יהיו פציעות ואין מספיק עומק ביבשת ל 16 קבוצות איכותיות

    באשר למכבי לחטוף 99 נקודות במילאנו זה שורש הבעייה
    חוסר איזון מוחלט בקבוצה
    לאחר שנים בהם עמדת הפורוורד הייתה עמוסה אין PF אחד בקבוצה וזה מעיד על בנייה רעה מאוד

      1. די מו לא הסכים להצעה של 4.4 מיליון לעונה מיוסטון. יש קבוצה באירופה שיכולה (או רוצה) לשלם לו יותר?
        אגב הוא יכול לשלוט באירופה, בלי צחוק

  5. סיכום נהדר.
    זה רק אני או שיש קצב הרבה יותר גבוה ביורוליג? כל המשחקים שראיתי היו בקצב גבוה, סקור גבוה ומעניין אם זו מגמה שתימשך.

    צסק"א באמת מפחידים וגם ריאל נראו מצוין, יול פנטסטי פשוט ודונצ'יץ כיף לצפייה, לא ייקח לו יותר מדי זמן להגיע לליגה של הגדולים.

    דווקא מדרושאפקה התאכזבתי. משחק פשוט, 1 על 1 בעיקר של קלייבורן וונמייקר (שלא הרשים במשחק). אין מי שיעשה סל מהגבוהים וההגנה בצבע הייתי חלשה מאוד, הסרבים חגגו שם. בנוסף גם מול מכבי, גם במחזור הראשון בליגה וגם ביורוליג הקבוצה עשתה קאמבק מפיגור דו ספרתי בדרך לניצחון צמוד. במחזור השני נגד בנביט זה כבר לא הספיק ונראה שדייויד צריך למצוא פתרונות למחצית הראשונה.

    אפס-בסקוניה. משחק נהדר בין 2 קבוצות מסקרנות מאוד. לארקין באמת קצת אכזב אבל היו כמה ניצוצות. משחק יורוליג ראשון אז אפשר להבין. קו קדמי של שנגליה וברניאני נראה חזק מאוד, ובתוספת אדם האנגה והקהל הביתי הנהדר יש לבאסקוניה יופי של קבוצה.

    אצל אפס הרטל רק חזר מפציעה וזה היה משחק ראשון שלו העונה, תוסיף לזה את סדי עוסמן הצעיר ששיחק מצוין, דאנסטון ושאר האמריקניים וגם הם יכולים לשאוף לטופ 8

  6. סיקור מעולה!
    באמברג הראתה גם בעונה החולפת ביורוליג שהיא קבוצה עקשנית ולוחמת שתוציא ליריבה שלה את המיץ, בכלל טאנקיירי לאורך הקריירה הלא ארוכה שלו בונה קבוצות שהוא יודע להוציא מהם את המקסימום על אף שהן על הנייר לא מאריות המפעל (סיפור דומה היה עם קאנטו בתחילת דרכו).
    לראות את ויל קלייבורן ולא להאמין שעד לפני רגע הוא עוד שיחק בליגה שלנו בחולון, קלאסה של שחקן, פווארד מגוון שיודע לעשות הכול מהכול ובשני צידי המגרש, הולך להיות אס רציני בסגל של בלאט השנה.

  7. לביא, אני לא יודע מספיק על הכדורסל האירופאי, אבל קראתי בלי להכיר את השחקנים, והקירה שלך מקצועית ומצויינת. בקשר לתוצאות: יש לנו שיטה שמשתמשים בה ב-NBA.

    דוגמא: מכבי ת"א משחקת בבית ומנצחת את ההה בתוצאה 71-78

    כותבים כך:

    מכבי ת"א – ההה 71-78 (ולא 78-71)

    מכבי משחקת בחוץ ומנצחת 71-78 אז כותבים כך:

    ההה – מכבי ת"א 78-71

    במילים אחרות קבוצת הבית ראשונה ואז המספר הראשון שייך לה.

    אם יש לך שאלות, שאל באימייל לצוות.

    תענוג שיש לנו צעיר מצויין כמוך!

  8. סיקור מצויין. המשך כך!

    וכמו שהעירו לפניי-
    אנא הכנס תוצאות לכל משחק וטבלת ליגה.

    נהדר, מחכה לקרוא את הטור בשבוע הבא..

  9. תודה.
    למיטב ידיעתי באסקונה ניצחה בביתה את אפס ולא בטורקיה.
    היו 3 דרמות .
    בבלגרד בניצחון של בלאט ודארושפקה על הכוכב האדום
    73-70 אחרי 13-0 בסוף.
    גם ברצלונה מחקה פיגור דו ספרתי בדקות האחרונות בקאזאן.
    ומכבי כמעט עשתה זאת.
    לצערי בדיוק כפי שחזיתי כאן.
    עדיין מוקדם מדי אך 2 תובנות עיקריות שלי.
    1. אין בשר תותחים.
    כל ה 16 קבוצות מסוכנות ויכולות לגנוב משחקים.
    אז אמנם קובנה כנראה לא תעלה לטופ 8 אך ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה או לפחות כמעט כל קבוצה.

    2. לדעתי יהיו הרבה מאד קבוצות שיאבקו על הטופ 8 גם הפחות טובות על הנייר כמו באמברג , מילאנו וקאזאן יכולות להפתיע .

    3. אשר למכבי …ההפסד במילאנו הוא לצערי בדיוק מסוג המשחקים שיעשו את ההבדל שכן חלק מהמתמודדות על הטופ 8 כן ינצחו שם.
    נכון שהליגה מאד ארוכה …אך בהתחשב באירועי אשתקד ובגורמים נוספים הרי שהמשחק של מכבי מול ריאל בחמישי הוא בעל משמעות רבה.
    בניגוד למה שכתבתי מול מילאנו כאן לתחושתי מכבי תתפוצץ ההיכל ידלק כפי שלא היה זמן רב ומכבי תנצח דו ספרתי.

    4. לסיום תחזית ראשונית לטופ 8 .
    יהיו שם בלי למצמץ
    צסקא ,פנרבחצה .
    תהיה שם אולי עם כמה מיצמוצים
    ריאל .
    סיכוי טוב שתהיה שם
    ברצלונה.
    סה"כ 4

    יאבקו על הכרטיסים הנותרים …כל היתר למעט אולי קובנה והכוכב.
    הפייבוריטיות הם אולימפיקוס , פאו , מכבי .
    בגלל המסורת.
    ואחר כך.
    באוסקנה , אפס , דוראשפקה.
    אחר כך.
    גלאטסאריי , באמברג , מילאנו וקאזאן.
    סוגרות את הרשימה הכוכב וקובנה.

    5.בלאט ודראושפקה.
    ניצחון חשוב ומשמעותי .
    אני אבל לא מייחס קמצוץ משמעות למאזנם בהכנה.
    זה לא קובע ולא מעיד על כלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט