Free No More 2016 – וויליאמס, גורדון, לין, פלאמלי, ג'ונסון וקלארקסון / עומר מזיג

מרווין וויליאמס נשאר בשאלוט – 54,512,500$ לארבע שנים – אופציית שחקן בשנה האחרונה

מישהו יודע מה עבר על מרווין וויליאמס השנה?? לפני שנתיים נתתי FAR=1 ל14 מיליון לשנתיים שהוא קיבל משארלוט, ובקיץ שעבר אפילו נראה שממש צדקתי, כשהוא ממש לא הצדיק את הציפיות והקבוצה הייתה גרועה יותר בכל שנייה שלו על המגרש.

ושנה אחרי – הוא היה אחד הרול פליירס הטובים בליגה בעמדה 4, עם קפיצה משמעותית בכל המספרים בבערך אותו מספר דקות:

הוא סיים 36 בליגה בRPM, לפני הרבה שחקנים הרבה יותר טובים ממנו, ונראה שהוא מצא את המשבצת שלו במערכת של סטיב קליפורד.

ההתקפה של שארלוט קופצת מדירוג של 101.1 (הכי נמוך בקבוצה) ל107.9 כשהוא על המגרש, והרבה מזה נובע מיכולת הקליעה שלו. 49.5% מניסיונות הזריקה של וויליאמס בעונה האחרונה היו שלשות בCatch&Shot, והוא קלע אותן ב41.3% סופר יעילים.

לוויליאמס היו הצעות עבור יותר כסף מקבוצות אחרות, אבל הוא בחר להישאר בשביל פחות. שארלוט מקבלת פה גם נקודות זכות על שהצליחה להכניס אותו בדיוק במקסימום האפשרי של חריגת הEarly bird – מה שאפשר לה תיאורטית לחרוג מתקרת השכר עם חתימת החוזה שלו (נכון שהם לא עשו זאת בסופו של דבר, אבל זה עדיין היה צעד חכם).

כמו בהחתמה של באטום, שארלוט הצליחו לקבל עוד הנחת בית משחקן מוביל, בקיץ שהיה מאוד מורכב מבחינתם. אני לא אוהב את שאר הפעולות שלהם הקיץ (או יותר נכון היעדרן), אבל זו הייתה החתמה מצויינת.

FAR=9

 

אריק גורדון ליוסטון – 52,886,489$ לארבע שנים – 13.2$ מיליון לעונה

עוד אחד די ברור – גורדון מסיים ארבע שנים בקבוצה שהוא לא רצה להיות בה (הוא היה שחקן חופשי מוגבל וניו אורלינס השוו טיוטת חוזה מקסימום מפיניקס שהוא ביקש מהם לא להשוות) ואחרי כמה שנים בקליפרס קודם לכן, אפשר להניח שזו הפעם הראשונה שהוא משחק בקבוצה שהוא רוצה לשחק בה.

הוא דורג 25 בעונה שעברה מבין SGים בRPM – כלומר מעל הממוצע, והמשיך לקלוע הרבה שלשות (2.5 בממוצע למשחק) באחוזים טובים – כמו שעשה בכל 3 השנים האחרונות.

הוא פתח את הפרי-סיזן של השנה ממש טוב – 12 נקודות לערב בספליט אחוזי קליעה של 47%-42%-78%, ב18 דקות משחק בלבד. הוא צפוי להיות אחד המרוויחים הגדולים מההצבה הצפויה של ג'יימס הארדן בעמדת הרכז, כשזה יאפשר לו לראות יותר דקות פרקט איתו ולא רק לשמש כמחליף שלו בחמישייה השנייה.

הוא קלעי מצוין ויודע גם להוביל כדור כשצריך, ובד"כ מהווה פלוס לקבוצה שלו בדקות שהן הוא על המגרש.

אבל אלה כל כך מעט דקות. בשבע העונות מאז עונת הרוקי שלו, גורדון לא הצליח לעבור את גבול ה64 משחקים אפילו פעם אחת! – למאזן כולל של 339 מתוך 557 אפשריים, 61% בלבד. לא משנה כמה נורא היה הצוות הרפואי של הפליקנס בשנים האחרונות, ולא משנה כמה הוא יקרא לזה "fluke" – זה אחד השחקנים הכי פציעים בליגה.

ההבאה שלו ושל אנדרסון כצמד – מקבוצה שסיימה מחוץ לבוטום 10 של הליגה רק פעם אחת ב4 השנים שלהם שם – היא גם תמוהה. השילוב שלהם – לפחות מבחינת NetRtg – אף פעם לא היה חיובי.

זה לא חוזה ענק, אבל לא הייתי משלם אותו בחיים לשחקן שכנראה יפסיד לפחות 30% מהמשחקים של הקבוצה שלי בשנות החוזה, וכבר בגיל שבו הוא לא צפוי להשתפר יותר מידי. אני מבין את ההתאמה לשיטה ואת השיקול המקצועי, אבל זה יותר מידי. הניקס חיזרו אחריו כל הקיץ, והרוקטס היו צריכים לתת לו ללכת לשם – כי זה חוזה "ניקס"י לחלוטין.

FAR=2

 

ג'רמי לין לנטס – 38,300,000$ לשלוש שנים – 12.8$ מיליון לעונה – אופציית שחקן בשנה האחרונה

Love it. זה בדיוק סוג ההחתמות שקבוצה כמו ברוקלין צריכה לעשות.

הם לוקחים כאן שחקן שיהיה מחליף מצוין בעונה שעברה (ואפילו קיבל קולות בהצבעה לשחקן השישי), וכדי להביא אותו מנצלים את הנכס היחיד שנשאר להם – הבטחה לדקות משחק.

אחרי שהפסיד את העמדת הרכז הפותח לבברלי לפני 3 שנים, ולרוני פאקינג פרייס לפני שנתיים, לין הובא לשארלוט בשנה שעברה על חוזה מזערי לעמדת הרכז המחליף. למרות זאת, דווקא קמבה ווקר היה השחקן איתו לין חלק את המגרש הכי הרבה.

העונה לא יהיה לו גארד סקורר לידו, אבל כן יהיה לו את ואסקז שהיה פצוע בעונה שעברה ויכול לנגוס לו בדקות המשחק, ואולי לשחזר את הסיטואציה משנותיו הקודמות כרכז פותח. באופן כללי, תהיה ללין קבוצה חלשה וקצרה בהרבה מזו שהייתה לו בשארלוט, וזה יכול להקשות עליו.

מלבד הטבעת, לין קולע באחוזים בינוניים מינוס מכל הטווחים, כולל 33.5% נסבלים בקושי מטווח השלוש בעונה האחרונה. היה הרבה דיבור בקיץ על כך שהוא שיפר את צורת הזריקה שלו, ואולי תהיה לזה השפעה השנה.

זה מה שברוקלין יכולה לעשות במצבה – שחקן על התפר של שחקן חמישייה, שצעיר מספיק והראה פוטנציאל מספיק כדי להשתפר מספיק עבור התפקיד. לא הרבה שחקנים רוצים להגיע לברוקלין, ומי שרוצים בד"כ רוצים הרבה כסף כדי להסכים. כן הייתי שמח אם החוזה היה ליותר משנתיים (לין יצא מהאופציה כמעט בודאות), אבל לא היה לקבוצה הרבה מינוף פה – היו הרבה קבוצות שרצו אותו.

הדבר הכי טוב שאני יכול להגיד על החוזה הזה זה שגם אם קבוצה אחרת הייתה נותנת אותו הייתי נותן לו FAR של מעל 5.

FAR=9

 

מיילס פלאמלי לבאקס – 50,000,000$ לארבע שנים – 12.5$ מיליון לעונה

אני מבין שמילווקי לא ממש עפים על מונרו בשלב הזה, והודיעו לאחרונה שפלאמלי יפתח על פניו בחמישייה, אבל זה עדיין לא מסביר לי את החוזה הזה. גם לא זה שהם היו מתחת לתקרה רק ב6 מיליון דולר, ולא יכלו להביא מישהו טוב יותר (טוב נו זה מסביר את זה קצת).

מספרי ה36 דקות של פלאמלי תמיד היו מרשימים:

מעבר לעונה וחצי שלו בפיניקס – שם עשה עבודה לא רעה בתפקיד הסנטר הפותח, הוא תמיד היה מחליף רביעי בקו הקדמי עם פחות מ15 דקות למשחק. יהיה מעניין לראות אם הוא יצליח לשמור על מספרי ה36 המצויינים למעלה גם כשיעבור לקבל יותר מ20 דקות למשחק.

ויותר מעניין יהיה לראות אם הוא בכלל יגיע למספרי הדקות האלה. לבאקס עדיין יש את מונרו, והם יתקשו למצוא לו טרייד שלא יכלול בחירת סיבוב ראשון מהצד שלהם. מאחוריו, יש להם כבר את הנסון בתפקיד הגבוה עם מספרי ה36 המשוגעים שלא קיבל אף פעם מספיק דקות – והוא חתום על חוזה יותר טוב וגם צעיר בשלוש שנים.

לדני לארו מRealGM יש משהו שהוא קורא לו "The Nene test". זה זכר לדנבר שהחתימו אותו לחוזה ב2014 למרות שלא ממש היו צריכים אותו, והעבירו אותו אחרי חודשיים תמורת נכס אחר (ג'אוויל מק'גי על חוזה רוקי, שאז היה נחשב נכס). כשאני מסתכל על חוזה כזה – כשהבחירה של הקבוצה היא או לתת אותו או לוותר על השחקן ולא להחתים אף אחד אחר – זה מה שאני מסתכל עליו.

נכון להיום, אני לא מצליח לחשוב על הקבוצה שתסכים לתת נכסים עבור החוזה הזה, ואני לא רואה את המצב הזה משתנה ככל שהשנים עוברות. זה הופך את החוזה הזה ללא טוב ואת ההחלטה של מילווקי לתת אותו לרעה.

FAR=3

 

טיילר ג'ונסון נשאר במיאמי – 50,000,000$ לארבע שנים – 12.5$ מיליון לעונה

ג'ונסון מספר שהוא כמעט הקיא כששמע כמה הוא הולך להרוויח, ואני מניח שהוא מצטרף למספר רב מהגולשים שלנו שהיו בתחושות דומות.

מדובר על קלעי טוב ואתלט מצוין, שיכול לתרום מאוד משני צידי המגרש. מצד שני, מדובר על שחקן שלא נבחר בדראפט, ושיחק 68 משחקים בקריירת הNBA שלו. זה יוצא 0.73 מיליון דולר על כל משחק ניסיון בקריירה, וזה חייב להיות היחס הכי גבוה בהיסטוריה מהסוג הזה.

 

אני מניח ששמתם לב לתמונה הלא שגרתית בחלוקת הכסף בשנות החוזה למעלה, ובשביל להסביר את זה צריך להסביר מה קורה כששחקן נהיה חופשי מוגבל לאחר שנתיים או פחות בליגה – סעיף בCBA שמכונה "סעיף ארינאס" זכר למקרה התקדימי.

במצב כזה, קבוצה אחרת שרוצה להציע לשחקן חוזה, מחויבת להציע לו אחד שבו המשכורת בשנתיים הראשונות של החוזה לא תעבור את הMid-Level-Exception (השכר הממוצע בליגה) בכל שנה. בשנה השלישית והרביעית (אם הוצעו) אין הגבלה על גובה החוזה (מעבר למשכורת המקסימום בשנה שבה הוא ניתן), ולכן בדרך כלל נראה קפיצה משמעותית בשכר, כמו שרואים כאן.

חלקכם אולי זוכרים את הסיפור הזה מהחוזים של אשיק ולין ביוסטון לפני כמה שנים, אבל הנה החלק הטריקי – עבור הקבוצה שמציעה את ההצעה, המשכורת הממוצעת היא זו שתיחשב תחת תקרת השכר, בעוד שעבור הקבוצה המשווה (הנוכחית), המשכורת בחוזה תחשב כנגד התקרה. (אפשר למצוא הסבר טוב יותר לזה אצל לארי קון בקישור הזה)

כלומר, אם מיאמי לא הייתה משווה את החוזה – הוא היה נחשב תחת תקרת השכר של הנטס כ12.5 מיליון דולר בכל עונה. בגלל שמיאמי השוותה, הוא יחשב לה כ5.6 ו5.8 מיליון דולר בשנתיים הבאות בהתאמה, ויקפוץ ל18 ו19 מיליון דולר בשנתיים שאחריהן.

 

המבנה הזה הופך חוזה שגם ככה מוגזם מבחינת הסכומים, לאחד שיהיה כמעט בלתי אפשרי להעביר בטרייד אחרי השנתיים הראשונות. הוא גם עונה על "כלל החצי" – אם הייתי שומע שג'ונסון חתם על חוזה של 25 מיליון דולר ל4 שנים, לגמרי הייתי מאמין.

כמו במקרה הקודם, זה היה או זה או כלום עבור מיאמי. אני הייתי לוקח את הכלום בכל יום בשבוע.

FAR=1

 

ג'ורדן קלארקסון נשאר בלייקרס – 50,000,000$ לארבע שנים – 12.5$ מיליון לעונה

בסיטואציה מהקשות בליגה (חברו של קובי בעונת פרישה לקו האחורי), קלארקסון הצליח להוציא את המיטב ולנפק מספרים יפים מאוד, כשהיפה שבהם הוא 79 משחקים בחמישייה הראשונה:

עם עונה וחצי מצוינות מאחוריו כשחקן מוביל בלייקרס, טונות של פוטנציאל בגיל 24 בלבד, ובעיקר זכאות ל"סעיף ארינאס" שהוזכר קודם – שאלת קלארקסון הייתה המעניינת ביותר בקיץ של הלייקרס.

ההשערה של כולם הייתה, שקבוצה אחרת תבוא ותיתן לו הצעת חוזה סטייל זו שברוקלין נתנה לג'ונסון בסעיף הקודם, רק עם משכורת מקסימום בשנה השלישית והרביעית. זה היה יוצא חוזה של בערך 58 מיליון דולר ל4 שנים – כלומר 14.5 מיליון כל עונה עבור הקבוצה המציעה, ומבנה של 5.65.822.123.8 עבור הלייקרס.

זה היה חוזה שהיה גורם ללייקרס לחשוב. לשלם מעל ל22 מיליון דולר בעונה נתונה לשחקן כמו קלארקסון – שעוד לא ברור עדיין מה הוא עומד להיות בדיוק – בקבוצה שיש לה כבר את ראסל בקו האחורי, זה לכל הפחות מעורר מחשבה.

אבל איכשהו – לא יודע איך – הלייקרס הצליחו לגרום לקלארקסון להסכים לחוזה נמוך יותר, שישלם לו 12.5 מיליון כל שנה.

המניע היחיד שעובד לטובת קלארקסון בגרסא הזו של החוזה הוא שהוא מקבל יותר כסף מיידי בשנתיים הקרובות. מלבד זה, הוא היה מרוויח יותר בטווח הארוך אם היה מחכה לטיוטת חוזה מקבוצה אחרת ונותן ללייקרס להשוות. אבל אולי הוא פחד שאף אחד לא תיתן הצעת חוזה כזו, או שהוא הסכים להיות "Team-Player" – ולא "לתקוע" את הלייקרס בימים הראשונים של המועד.

בכל מקרה, זו החתמת Value נהדרת של שחקן שבניגוד לג'ונסון מהסעיף הקודם כבר הוכיח את עצמו עבור הקבוצה. זה נהיה נכון כפליים, כשמתחשבים בזה שהחוזה הזה יכל להיות הרבה פחות סטנדרטי.

FAR=9

 

תעקבו

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. מסכים מאד עם כל מה שכתבת על ג'רמי לין.
    בקשר לאריק גורדון ופלמלי, לדעתי שצתיהן החתמות טובות לקבוצות במצבן, והייתי נותן לשתיהן בסביבות 6

    סידרה נפלאה של כתבות!

    תודה

  2. מסכים לחלוטין בקשר ללין. הוא מאוד מתאים לברוקלין וכתבתי את זה גם בפריוויו שלהם – ההחתמה הכי טובה שיכלו לעשות (גם שיווקית, אגב). לצערי אני איתך גם עם טיילר ג'ונסון, ולא לצערי גם עם קלארקסון.

    מבחינת מרווין וויליאמס – הוא שווה את זה, ומה שהפך אותו לכל כך טוב הוא סטיב קליפורד. ליתר דיוק קליפורד העביר אותו לעמדת הפאוור פורוורד והפך אותו לסטרץ' 4, מה שניצל את היכולת שלו בשלשות מהפינה. הוא היה פאוור פורוורד גם בשנתיים הראשונות באטלנטה (ואז היה מיס מאץ' בעמדה) ובשנת החוזה הדי סבירה שלו ביוטה. התפקיד שלו כקאץ'-אנד-שוטר, ריבאונדר יעיל ושומר טוב הופך אותו למושלם לעמדה והוא ממלא אותה יותר טוב מכל אחד אחר בשרלוט.

    פלומלי לדעתי דווקא מתאים לבאקס. הם יצליחו להפטר ממונרו, ולא בטוח שהנסון עדיף עליו אם הוא ישחק לאורך זמן. גם אם לא, הרבה קבוצות מחפשות ביג מן שיודע להגן על הטבעת ולרוץ. זה מצרך מאוד מבוקש.

    כתבה נפלאה שחלק מסדרה מעולה.

  3. מצוין כרגיל, שוב לדעתי אתה מתיישר עם האנטי שלך נגד החתמות של הרוקטס. גורדון הוא בדיוק מה שהרוקטס צריכים וכל עוד הוא ישחק 60 משחקים העונה זו החתמה של FAR 8.
    הייתי בעד קורטני לי מבין השניים (שאחד מהם היה הולך לניקסצוהשני לרוקטס) אבל היכולת של גורדון לייצר מצבי קליעה לעצמו ולאחרים ולהיות ספק נקודות כשהארדן הספסל וגם לצידו הפתיעה אותי מאוד במשחקי ההכנה.
    לדעתי הרוקטס ביצעו קיץ מצוין מבחינת שחקנים שיתאימו לשיטה, בניגוד לעבר שהביאו שחקנים על פי כישרון ואפסייד

    1. אפלטון בקשר לגורדון אתה צודק תיאורטית רק שלאור ההיסטוריה שלו לא בטוח אפילו שלזה יגיע, לין,קלרקסון וויליאמס אלו החתמות מעולות ביחס לסכומים שלהם כמו שציינת, לדעתי טיילר ג'ונסון שווה יותר מה שנתת לו עומר ,לא הרבה אבל מעט יותר משהו כמו 3-4.

  4. מעולה עומר, תודה רבה. מסכים עם כל מה שאמרת. אריק גורדון עוד יכול להפוך את הקערה אם ישאר בריא. פלאמלי החתמה נוראית בעיקר בגלל שהתקרה שלו כשחקן נמוכה מאוד, מילא אם זה היה הפלאמלי השני. קלארקסון אחת ההחתמות הטובות של הקיץ, מחיר מעולה ביחס למה שהוא מביא לשולחן.

  5. את ג'רמי לין אני ממש אוהב. מאוד. במיוחד. לגמרי. נהנה לראות כל דקה שלו על המגרש, ושמח שהוא מקבל הזדמנות נוספת להוביל. וטוב שיש גם את "גרייבי" ואסקז שיוכל לשחק בדקות שבהן הריטלין לא ממש עובד על לין.

    מרווין וויליאמס? אני אנסה לחפש מי זה ואחזור.

    אם ג'ורדן קלארקסון ילמד לשחק לצד "העתיד של" ד'אנג'לו לייקרס, הם הרוויחו ובענק. אם לא, המחיר הזה טוב לרכז מחליף לעונות הקרובות (צמד הלטיניים המוסרים שיושב על הספסל כבר חושבים על חזרה לאירופה (שמעת קלדרון שטאו קרמיקה שינו שוב את השם? הפעם הם ויתרו על ספונסר וחזרו להיות באסקוניה. בטח עד שתגיע לשם הם יהיו "טאו זארה סספה").

    האינטרנט שואל אותי אם התכוונתי למרווין גיי. לא, מרווין וויליאמס. לא, לא התכוונתי לכתוב "מרטין וויליאמס". דאמיט.

    אם אריק גורדון באמת לא שיחק באף קבוצה שרצה אז קשה לדעת מה יקרה כשבאמת ירצה להוכיח את עצמו. הוא כנראה לא ישחק לצד הארדן, ויהנה מהיכולת שלו לנהל התקפה (גם אם רק לעצמו) ומהמהירות של המשחק של ד'אנתוני.

    או, הצלחתי לגרום למחשב למצוא את מרווין וויליאמס. חכו לתוצאות.

    יש כל כך הרבה כללים ויוצאים מהכלל שאפשר כמעט לחשוב שאין שום מחשבה מאחוריי מה שמוביל את החוקים ויש בעיקר בניית תלאי על תלאי בלי מחשבה מראש או הבנה. אבל טיילר ג'ונסון – מוגזם. ולחשוב על מי שהיה שם קודם.

    לא. לא זוכר מי זה מרווין וויליאמס.

  6. גם אני בעד ג'רמי לין ומקווה שהוא יצליח. אריק גורדון נראה על פניו כמו התאמה מצוינת ליוסטון. השאלה אם יפצע לא מטרידה אותי (כאוהד). לא נחשוב על זה וזה לא יקרה, הכל יהיה בסדר טפו טפו טפו

  7. שחקנן כמו מרווין וויליאמס הוא דוגמה מצוינת לחשיבות המאמן ב-NBA.
    כשהולך, לא ממש שמים לב למאמן,
    אבל בכדי שילך, ישנם המון החלטות שאנחנו לא ממש שמים לב אליהן –
    כמו למשל תפקודו של מרווין וויליאמס, שתמיד היה ברור שיש לו המון פוטנציאל,
    ושהיה זקוק ליד מכוונת (לעמדה הנכונה על הפרקט) בכדי למצות את אותו פוטנציאל.

    אחלה פוסט! (כרגיל)

  8. כרגיל, תענוג של פוסט. מסכים עם הכל רק כוכבית קטנה על אריק גורדון מאחר והסיכון העיקרי אצלו זה כמות המשחקים יש מצב שכן יצליח להישאר בריא יחסית ולכן הייתי נותן להחתמה שלו 5.
    והכי מדהים בפוסט זה להיזכר שמרווין ויליאמס היה בחירה 2 בדראפט, קצת לפני כריס פול ודרון ויליאמס ומקום אחד אחרי האוסטרלי המעופף אנדרו בוגוט.

  9. לין זה אולי החוזה הכי טוב של הקיץ אחרי אל ג'פרסון ואולי עוד איזה חוזה אחד או שניים.
    והקבוצה הכי גרועה וחשוכת עתיד בליגה עשתה את ההחתמה הזאת !
    אין מצב שזה לא 10 עגול.

    וויליאמס = 8
    גורדון = 5
    פלאמלי = 3
    ג'ונסון = 6
    קלארקסון = 9

    *וקלארקסון לא קיבל ולא היה מקבל שום הצעת מקסימום ארינאס מאף קבוצה כי לכל הקבוצות היה ברור שלא רק שללייקרס אין שום בעיה להשוות הצעה כזו, אלא שיש סיכוי סביר שהם אפילו היו מעדיפים לעשות את זה.

    הסיבה היחידה ל 9 במקום 10 היא שבעיקרון הלייקרס יכלו לחכות עוד שנה ולא לתת לקלארקסון שום הצעה מעבר ל Q.O. שלו הקיץ, אבל אפילו לזה יש צד שני, כי זה היה יכול לפגוע במוטיבציה שלו, בקבוצתיות שלו, ובנכונות שלו לעשות כל מה שטוב לקבוצה ולא בהכרך לסטטיסטיקות האישיות שלו – כמו למשל לעלות מהספסל – שזה מה שהוא עושה כרגע.
    זה שווה הרבה שקט נפשי לקלארקסון ולקבוצה, וזה משהו ששווה לשלם עבורו – בטח בקבוצה צעירה בבניה.

      1. העובדות הן שאף קבוצה לא הציעה.
        אז מי חולם ? אני או אתה ?

        קבוצות לא מעוניינות לבזבז את הזמן והמקום בתקרה על שחקנים חופשיים מוגבלים שברור שההצעה שלהם תושווה בזמן ששחקנים שיש סיכוי לפחות תיאורטי להשיג – חותמים בקבוצות אחרות.

  10. אני מרגיש שאני חוזר על עצמי אבל חשוב לי שתבינו את ההבדל בין תחבולה לבין חבלה: לגנוב לי עשרים שקלים זו חבלה, לא תחבולה.
    מה חשבתם שיקרה? שאנופף בידיי ואזעק געוולד?

  11. אחלה פוסט כרגיל.
    נראה שבפוסט הזה סיקרת שחקנים באיזור חיוג של עומרי כספי.
    זה אומר שלו היתה לו אופציית שחקן בקיץ הזה הוא היה על חוזה של ~40 מליון?

    1. כספי אחד השחקנים עם החוזים הכי טובים בליגה יחסית לתרומה שלו.
      אם הוא נותן עוד עונה כמו הקודמת הוא הולך להרוויח הרבה מאוד כסף

      1. אני מעריך שעם עונה סטטיסטית דומה לשנה החולפת הוא יקבל חוזה של 6-8 מיל' לעונה. משהו כמו 25-30 מיל' לארבע שנים.

  12. תודה רבה על הניתוח!

    לדעתי האישית כשמדובר על שחקנים שאמורים להוות כינור שני-שלישי בקבוצה, צריך לתת קצת פחות משקל לעומת החתמה של שחקן שאמור להיות כוכב הקבוצה.

    יוסטון יסתדרו טוב מאוד 20 ואפילו 30 משחקים במהלך העונה הסדירה בלי גורדון, העיקר רק שיגיע בריא לפלייאוף.

    אני כן מסכים אבל שיש בעייתיות מסויימת עם ההחתמה של גורדון ביוסטון בהתחשב בעובדה שחתמו שם הקיץ עוד 2 שחקנים נוספים שמועדים לפציעות – אנדרסון וננה.
    מה שנקרא – יש כאן השפעה מצטברת, שבהחלט מורידה את ה-far לכל אחד מהם. אבל האם מגיע כזה ציון נמוך לגורדון?
    לדעתי גם בהתחשב בנטיות פציעות שלו, הוא שווה בערך 5-6, בהתחשב בתרומה הפוטנציאלית שלו למערך הקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט