הטור של מל: מה קורה עם הטניס בריו?

 

מה קורה בטניס לריו?

להפתעם כולם  רפאל נדאל נמצא ברשימת  הטניסאים לאולימפיאדת ריו. הווה אומר שכל 'ארבעת הגדולים' נובאק ג'קוביץ', רו'ג'ר פדרר, אנדי מוריי, ורפאל נדאל ישתתפו בטניס האולימפי.

נדאל לא שיחק מאז פרש לפני הפרנץ' אופן בגלל הפציעה למפרק שורש כף ידו השמאלית, ובגלל שהפציעה מנעה ממנו לשחק עבור ספרד בגביע טניס, הוא היה זקוק לאישור מיוחד להשתתף באולימפיאדה.

שני שחקני טופ 10 לא ישתתפו: סגן האלוף של וימבלדון מילוש ראוניק הקנדי – מספר 7 בגברים – וסימונה הלפ הרומניה, מספר 5 בנשים, החליטו לא להשתתף "אחרי התייעצות עם רופאים בקשר לסכנה הנשקפת מעקיצה אפשרית של היתוש הגורם לוירוס זימה.  סימונה אמרה שהיא "מתכוננת להתחיל משפחה" וזה מובן. אבל מילוש הצעיר?

לך תדע. כל אחד ואמונותיו.

אז לעומת גולף, משחק שכמה מטובי הגולפאים החליטו לוותר עליו באולימפיאדה, בטניס כמעט כולם משתתפים, והוא מבטיח להפוך לאחד הספורטים התחרותיים ביותר בריו. אגב, ביום ששי גם ויקטוריה אזרינקה הודיעה על פרישה מריו "כי חברי ואני מודיעים באושר שאני בהריון ומצפה לתינוק בעוד 4 חושים".

מוריי הוא האלוף האולימפי, והוא ישחק יחידים וזוגות, עם אחיו המבוגר ג'יימי.  גם ג'קוביץ, נדאל, ' ופדרר ישחקו יחידים וזוגות. ג'קוביץ' עם בן ארצו ננאד זימונג'יץ', ונדאל עם בן ארצו הספרדי קליקיאנו לופז.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. כנראה שמי שבר סיכוי של ממש למדליה יותר לקוח סיכון .
    אשר לגולף האם לאור כל הפרישות ישנו קמצוץ של סיכוי לנציגתנו בק ז?

    1. בהמשך לדבריך רועי .
      דודי סלע פספס שתי אולומפידות ( לפחות ).
      למרות שעמד בקריטריון הבינלאומי ….אך לא הישראלי .
      בזמנו פנה נשיא הטניס הבינלאומי לנשיא המדינה דאז ( פרס )
      ללא הועיל.
      סלע תוסכל מאד מהעניין בייחוד שנתן את כולו למדינה במסגרת גביע דיוויס שם השיג את ניצחונותיו המפוארים ביותר (גונזלאס הצילאיני שדורג 6 בעולם וסאפין הענק הרוסי ).
      הוא גם היה המחבט מספר 1 בישראל עת הוביל את נבחרתנו הקטנטנה לחצי גמר גביע דיוויס !.
      בזמנו הצטערתי נורא על העוול שעשה לו הוועד האולימפי הישראלי ( כעקרון אני מקבל את הנוקשות בקריטריונים …אבל לדודי שהוביל נבחרת לחצי גמר דיוויס הגיע יחס אחר בטח כשעמד בגאון בקריטריון הבינלאומי ).
      ואני שמח מאד בשבילו על הזכות להופיע באולימפידה ומאחל לו הופעה מכובדת ומוצלחת .

        1. סלע לא היה גם בלונדון .
          לא. היה טינסאי ישראלי ( יחידים לא זוגות ).
          מאז גלעד בלום ( כמדומני ברצלונה 92 ).

      1. לפעמים הקריטריון הישראלי באמת נוקשה יותר אבל קשה להגיד למי מגיע ולמי לא. אני מסכים שדודי היה צריך לקבל את הרשות מהוועד אבל יגידו אחרים למה הוא ולא אנחנו….

  2. יהיה מסקרן.
    התחרות תתקיים על מגרש קשה.
    לדעתי יהיה תחרות קשה בין הטופ 4 ובסוף ינצח זה שחשוב לו יותר המדליה… אני מהמר על נובאק או נדאל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט