פלייאוף: גרין-ביי פקרס ויוסטון טכסנס ממשיכות הלאה / מנחם לס

GREEN BAY "ANIMALS"

שני משחקי הווילד קארד הראשונים מאחורנו. מחר (היום) מתקיימים השניים הבאים

גרין-ביי – מינסוטה וייקינגס 10-24

ארון רוג'רס וכל הגרין-ביי פקרס הראו כמה חזקים הם כשהם משחקים עם קבוצה כמעט מלאה כשהם עלו ALL OVER הוייקינגס – שניצחו את הפקרס במשחק האחרון של העונה בשבוע שעבר – במשחק בו המנצחת הובילה מתחילה ועד הסוף בדומיננטיות מחלטת. ג'ון קאן עשה שני טאצ'דאונים, דחואן הריס הוסיף עוד אחד, ורוג'רס עשה שיא NFL כשמסר – והם תפשו!!! – ל-10 רסיברס שונים. כמו שקבוצת הפקרס שייכת לקהל האוהדים (הקבוצה המקצוענית היחידה שבעליה הם האוהדים שקנו את מניות הקבוצה, והם 'הבעלים' ע"י חבר נאמנים, נשיא, ומנכ"ל שבחרו!), ככה רוג'רס האמין שהנצחון שייך לכולם, ונתן לעשרה רסיברס חתחכות מהעוגה בערב הנפלא הזה בגרין-ביי הקפואה. הוא זרק ל-274 יארדס, והוכיח שוב שטום בריידי מהניו-אינגלנד פטריוטס הוא יותר מקסים ועושה נפלאות, רוג'רס הוא הפועל השחור (הוא לבן) שבא לעבודה, מנצח במשחק פשוט, והולך הביתה.

הפקרס היו ALL OVER אדריאן פטרסון – נושא הכדור הגדול, אולי, בהסטוריה, אבל בוודאי בין שלושת הגדולים – , ואפילו היו יותר ALL OVER ג'ו ווב, הקוורקרבק המחליף של הוייקינגס, שרק כשעתיים לפני המשחק נודע לו סופית שהקוורטרבק כריסטיאן פונדר לא מסוגל לזרוק ללא כאבים למרפקו שנפצע בשבוע שעבר. את פטרסון צימצמה ההגנה של הפקרס ל-99 יארדס נשיאת כדור – חגיגה לכל נושא כדור אבל יום בינוני מינוס לפטרסון – אחרי שבשני המשחקים הראשונים העונה נגד הפקרס (1-1) הוא נשא כדור דרך גרונם ל-199 יארדס ו-210 יארדס. לווב – שלא זרק זריקה אחת כל העונה – לא היתה תפילה. עשו עליו 3 סאקים, והוא היה רחוק ממטרותיו כל הערב.

WEBB – SUBSTITUTE QUARTERBACK

לעומתו רוג'רס הוביל מסעות לטאצ'דאונים של 82, 62, ו-80 יארדס להובלת 3-24. הטאצ'דאון האחרון של הוייקינג שעשה את התוצאה הסופית בא כשהמשחק היה כבר גמור, והגרין ביי פיספסה שחקן מתקיף שעמד לבדו כמו בערבות הנגב ועשה מהתוצאה מעט יותר נוחה לוייקינגס בטיסתם חזרה למינסוטה.

רוג'רס ניכנס למשחק עם הרייטינג הגבוה ביותר לפלייאוף עם 105.5 היה שוב בטופ כושרו. בשבת הבאה הם בסן פרנציסקו למשחק אליפות הדיביזיה של ה-NFC. איזה משחק מחכה לנו!

***********************

יוסטון טכסנס – סינסינטי בנגלס 13-19

לא היה אף שחקן על המגרש היום עם יותר פרשר עליו מהקוורטרבק של יוסטון מאט שאוב. שאוב, ומאמנו גארי קוביאק היו המטרות העיקריות לביקורת צורבת וקשה אחרי שיוסטון – שהובילה את הליגה כל העונה ללא הפסד – ניכשלה להשיג יתרון בית ו-BYE ובמקום היה עליה לשחק משחק ווילד קארד. הקבוצה הפסידה 4 מ-5 משחקיה האחרונים, כולל אחד לסינסינטי יריבתה היום (אתמול כמובן). הוא חייב היה לנצח, או שהוא ומאמנו היו כבר מחר מחוסרי עבודה.

הוא לא שיחק משחק מעולה, אבל הוא ניצח. הוא נתן יום עבודה של 29 מ-38 ל-262 יארדס שהספיקו לנצחון. "איש לא אומר שעל קוורטרבק לזרוק טאצ'דאונים בצרונות. עליו לדאוג לנצחון. היה זה טוטאל נצחון הקבוצה, ותפקידי היה להביא אותנו למקומות בהם נוכל לנצח, ועשיתי זאת (בצורה 3 מסעות שהביאו לפילד גולס, מ.ל).".

HOUSTON MOVES ON

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. שהסיקור הוא קלאס A , אין מה להגיב.
    בקשר ליוסטון , יש עוד קבוצות שפתחו ללא הפסד והפסידו 4 מ 5 בתום העונה?
    תכלס ב NFL שמגיע הפליי אוף ההגנות מדברות.
    רק בשבוע שעבר כולם דיברון על 9 היארד שחסרו לפטרסון , אתמול היו חסרים לו 100 יארד.

  2. אני יודע שהMVP הולך לap אבל אני לא זוכר קרב כל כך צמוד בשנים האחרונות עם הופעות כל כך דומיננטיות של 3 שחקנים על קבוצה ( גם מאנינג הגיע והחליף את הDNA של הקבוצה מטיבומאניה לקבוצה שחושבת סופר בול)
    תקן אותי אם אני טועה

  3. I obtained these runescape gold very nearly a few years backwards to get The holiday season so they yet physically fit such as different. The tone has not in fact faded (i have got Saying) and they always keep me and my friends model and are also cute. The only thing may lower blow includes compressed apart, but it ended up being wanted so i are prepared for them. I could advocate that to successfully anyone and purchase a million further generally if i might possibly!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט