סיפורי ניו אורלינס – תוצאות הדראפט? זה יותר ממספיק! / מולי

לוגו הניו אורלינס פליקנס

סיפורי ניו אורלינס –  תוצאות הדראפט? זה יותר ממספיק! / מולי

לא להאמין עד כמה הצלחנו… מתברר שלפעמים חלומות מתגשמים…

לפני שלושה חדשים התפרסם כאן באתר תרגום של מאמר  פרי עטו של באדי היילד שכותרתו היתה "זה יותר ממספיק".

אני זוכר שכאשר תרגמתי את המאמר, חלמתי לראות את באדי אצלנו במדי הפליקנס, אבל היה לי ברור שזה לא יקרה כי הוא ייחטף לפני הבחירה הששית.

אבל לא, כשהגיעה הבחירה הששית של הפליקנס, קבלנו מתנה: באדי היילד היה פנוי.

האמת, בהתחלה לא הבנתי למה דווקא אותו כי לא היה מזיק לנו איזה סנטר שווה, אבל בסוף שאחרי שבחרנו במקום ה-39 את דיוויד מיצ'ינאו ובמקום ה-40 את דיימונד סטון, התברר שהעברנו אותם לקליפרס תמורת בחירה  מס' 33: הסנטר צ'יק דיאלו.

אז מי הם בארי היילד וצ'יק דיאלו?

הרשו נא לי לבתחיל בצ'יק דיאלו (Cheick Diallo):

צ'יק הוא סנטר ששיחק בקנזס שגובהו 2.10 מ', משקלו כ-99 ק"ג והוא בעל מוטת ידיים של 2.25 מ'. הוא נחשב לנייד, לרבאונדר פורה לחוסם יעיל ובעל יכולת מוטורית טובה.  המגבלות שלו הן לא מספיק יסודות, חוסר ניסיון, בעל נטייה לעתים לביצוע עבירות, ארסנל התקפי מוגבל וכמובן, כמו כל סנטר ש"מכבד את עצמו", בעל יכולת מחורבנת בזריקות עונשין.

בעונה האחרונה הוא לא שיחק הרבה מדי, שבע וחצי דקות למשחק בממוצע, שבהן קלע 3.0 נקודות ב57% מהשדה ו55% מהעונשין, קטף 2.5 כדורים חוזרים וחסם 0.8 חסימות.

באדי היילד לעומתו, הוא משהו אחר לחלוטין. היילד שגובהו 1.98 מ' ומשקלו 96 ק"ג מגיע אחרי ארבע שנות משחק באוקלוהומה. בשנה האחרונה הוא שיחק 35.4 דקות בממוצע למשחק בהן קלע 25 נקודות ב- 50.1% מהשדה, ב- 45.7% מהשלוש וב- 88% מקו העונשין. הוא  קטף 5.7 כדורים חוזרים, חטף 1.1 ואיבד 3.0 למשחק.

החולשות שלו הן קודם כל הגודל הפיזי שאינו מתאים לגארד בעמדה 2 באן. בי. איי. ונטייה יחסית לאיבוד כדורים, אולי בגלל חוסר ריכוז.

החוזקות שלו, לעומת זאת, מרובות הרבה יותר: הוא נחשב לקלע משובח מרחוק, כולל מעבר לקו השלוש באן. בי. איי. אך בו-בזמן גם בעל יכולת חדירה שמסתיימת בסל באחוזים גבוהים. חשוב יותר, הוא נחשב לאחד שיכול להכריע משחקים שכן הוא לא מפחד לקחת על עצמו קליעות מכריעות ו/או מאחר והוא מסוגל להיכנס לזון של קליעות שנמשך פרק זמן מפליא באורכו. הוא יודע להשתחרר בעזרת כדרור כמו-גם בעזרת שינוי מהירות ונחשב למוסר טוב.

יודעים מה? לאור כל אלו, כשחושבים על כך, הבחירות בדראפט 2016 זה יותר ממספיק, הו, כן, זה בהחלט יותר ממספיק!

 

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. מולי אתה בר מזל כי באדי הילד הולך להיות אחד משני השחקנים הטובים בדראפט הזה. הוא בהחלט בגובה של שוטינג גארד בליגה. הוא נמדד כ5"6 אמיתי עם מוטת ידיים של 9"6. הוא שרירי ומוצק. הוא למד השנה לשחק בלי הכדור. הוא ודיוויס זה קטלני. דיוויס הוכיח השנה שהוא צריך לקבל כדורים באיזורים אפקטיבים ולסיים ולא להיות עושה משחק או שחקן פרימטר.

  2. מולי – העתיד נראה טוב יותר אחרי היום לניו אורלינס (רק להם כי לבריטונים לא) . ואני מבטיח לך בשמי ובשם פורטלנד שלמרות התוצאות היפות בדראפט. נפרק אתכם!!

  3. איך אומרים אצלכם, מרדי גרא הגיע מוקדם השנה!
    תבלו, אולי הקבוצה שהכי מגיע לה לגלות סימני חיים מחודשים.

      1. קראתי שוב ושוב נזכרתי בבית הקטן בעיירה נייבה בקולומביה ובגואני ריינוסו.
        האנשים העניים האלו שיש להם את כל האושר בעולם
        אם יש מישהו שמבין למה באדי תמיד מחייך זה אני .
        וזה אכן יותר ממספיק תודה על התירגום מולי .

  4. מולי צ'אק דייילו נייד ? גם הטלפון שלי נייד
    לדעתי אם ספורטאי ברמה הזאת לא נייד הוא לא בענף הנכון
    אני חושב שהילד יכול להתאים בצורה נהדרת בקשר לדיילו צריך להמתין

  5. איך לא לקחו אותו קודם לא מובן לי….
    מוזר
    לדעתי ניו אורלינס, בשקט בשקט, מוושכים בחוטים באחורי הקלעים של הליגה….
    🙂

  6. באדי הילד זאת בחירה נפלאה לניו אורלינס. הוא יכול להשלים טוב את ג'רו הולידיי מאחורה ולתרום כאן ועכשיו, הוא צעיר בשנה מדיוויס מה שאומר ששניהם יגיעו לשיא בערך באותו זמן וטוב שכך.

    דיאלו הוא שחקן ל-long run שיוכל להתפתח להיות מחליף טוב לגבה, אבל אל תצפו שיתרום העונה משהו.

  7. סוף סוף משהו טוב קורה בפליקנס , אם דאמפ] לא היה לוקח את באדי הייתי אומר באמת שהוא לא בתחום הנכון אחרי שויתר 3 שנים על בחירות דרפט , מה שחייבים עכשיו זה סמול פורווד הגנתי .. באטום בנזמורה דאנג
    מקווה שהעונה הקבוצה תתחבר ןלא יהיו פציעות לשם שינוי , באדי בהחלט יכול להיות גניבת הדרפט בבחירה 6 למרות שרציתי את דאן

    1. באדי זרק אותם מרחוק ותחת שמירה. אבל אתה צודק 40% יהיה הישג אדיר לרוקי. הוא בכל זאת צריך שנה להסתגל כמו כל שחקן אחר.

  8. עדיין אני חושב שיכלו להוציא יותר מהדרפט הזה , במקום לללכת על דיאלו היו צריכים ללכת על דיטונה דיוויס כמו ממפיס תמורת בחירה סיבוב ראשון ב2018 והלשתמש בבחירות להביא את ברוגדון ומאקוו , יכלו גם להציע הטבות כלכליות תמורת בחירות כמו שבוסטון וגולדן סטיט עשו , לקבוצה כרגע אין כלום חוץ מדיוויס ולכן הם חייבים לנסות להשיג כמה שיותר שחקנים כישרוניים , אני הייתי שוקל אפילו עוד שנה לא לנסות להגיע לפליאוף , הקבוצה חייבת בסיס כולשהוא , פרי איגנסי לא ימהרו להגיע וגם דורשים חוזים מוגזמים , חייב בסיס של קבוצה עם לפחות 2-3 רוקיס שהם חלק מרכזי ברוטציה של המשחק חמישייה פותחת או ספסל

  9. שחקן שחקן
    יש שחקנים שבגלל האופי שלהם אתה יודע שהם לא יהיו באסט.. זה אחד המקרים האלה..
    שמח בשביל ניו אורלינס.
    עצוב בשביל הטימברוולבס שלא ברור איך יתחילו לקלוע שלשות בליגה הזאת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט