"זה רק משחק כדורסל" – לילארד בראיון לכריס פלמר מה-אינסיידר'/מנחם לס

עונה פתוחה

 

כריס לילארד: אתה נראה תמיד כה רגוע לפני ואחרי המשחק. UNFLAPPABLE היא המילה.

 

לילארד: זה אני. זה האופי שלי. מעט מאד דברים מוציאים אותי משיווי המשקל ו-RATTLE ME. אם אנחנו מנצחים אנחנו מנצחים. אם אנחנו מפסידים – אנחנו מפסידים. אני רוצה לנצח כל משחק אבל  אם אני לא מנצח, אני לא נותן למצב להשפיע עלי מעל ומעבר למשחק עצמו, ומה עשיתי לא נכון כדי להשתפר במשחק הבא.  אני תמיד מנסה לזכור את חשיבות המשחק ביחס לדברים חשובים הרבה ביותר שקורים בחיים. 

 

כ.ל: האם אתה חושש מהפגישה ראש-בראש עם ה-ROOKIE WALL?

 

לילארד: ה-'WALL' כבר היכה בי במידה מסויימת. אני לא מאמין במין 'חומה בלתי נראית'. מה שקורה הוא שקבוצות לומדות אותך עד שהן מכירות אותך לא פחות ממאמן הקבוצה שלנו, והן מתכוננות למשחקך בפעם הבאה. למשל, ב-'פיק-אנד-רול' עכשיו הרבה יותר קשה לי לסיים בקליעה כי הקבוצות מכירות אותי ועושות עלי 'בליץ' כי הן מעדיפות שאמסור את הכדור ולא אקלע בעצמי.

 

כ.פ:  כמה נוח אתה מרגיש בלהיות מנהיג בקבוצה?

 

לילארד:  אני לא מנהיג שיגיד לאנשים מה לעשות. לא כשאתה בן 22 ורוקי בקבוצה. אבל ככל שאני רואה ומבין יותר דברים, אני יותר ויותר מדבר עליהם. וכעשאני בעצמי משחק חזק ומקשיב, אני מקבל יותר ויותר הערכה משחקנים שנמצאים כאן הרבה יותר זמן ממני.

 

כ.פ אתה מוביל את כל הרוקיס עם 19 נק' ו-6 אס' למשחק. האם אנשים נוטים להקשיב יותר לאנשים עם מספרים כאלה?

 

לילארד: כן. זה עושה דברים הרבה יותר קל כשאני תורם.

 

כ.פ: היכן המקום הנוח לך ביותר על הפארקט?

 

לילארד:  הפיק-אנד-רול. אני אוהב להרגיש שאני במצב להחליט מה אני רוצה, לקלוע או למסור. זה המקום בו אני מרגיש שאני בשליטה מחלטת.

 

כ.פ: אתה ידוע כאוהד גדול של ה-NBA כבר שנים. מי השחקן המועדף עליך?

 

לילארד: לברון ג'יימס.

 

כ.פ: אתה משחק נגד ההיט ב-10 לינואר. האם אתה מצפה לפגישה נגדו?

 

לילארד: בוודאי. אבל אני מעל השלב של ההערצה. אני בא TO BEAT HIM IN HIS OWN GAME!

 

כ.פ: כשאתה בא לשחק בעירך, סן פרנציסקו, נגד הווריורס, האם יש בזה משהו מיוחד?

 

לילארד: בוודאי. אני מאד מתרגש. כשהייתי בעממי למשפחתי היה סיסון טיקטס, וכשהיה להם את אנטואן ג'יימיסון, ג'ייסון ריצ'רדסון, ומוקי בליילוק היו לנו כרטיסים למטה. אני הייתי באחד המשחקים שאנטואן קלע 50. אחרי המשחק הייתי מסתגר בחדרי ומחקה את כל התנועות של השחקנים כשאני מפנטז שאני אחד מהם. אבל אני לא יכול להיות יותר מדי רגשי בקשר לזה. יש לי גם בעייה כי יש לי הרבה יותר חברים ומכרים מיכולתי להשיג כרטיסים לכולם!

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מנחם, ראית את הטאצ'דאון של לאק ב23&3rd??ועכשיו שיקאגו מובילה רק ב2 מול דטרויט יש לי תחושה שהקארמה של הג'איינטס תעבוד…

  2. קשה לי להאמין שמינסוטה ינצחו, גרין ביי צריכה את הוויק אוף והיא קבוצה הרבה יותר טובה ממינסוטה הכל תלןוי בכמה רוג'רס ישקיע בשביל הוויק אוף וכמה ההגנה של גרין תשקיע בשביל זה…

  3. למרות שאני בכלל בעד מינסוטה בגלל פיטרסון המדהים (הלוואי שישבור את השיא!!). בדרך כלל אני די אוהד את גרין ביי, אבל היום אני כולי וייקינג

        1. הריוויו הציל. באמת שיפוט גרוע, בכלל השופטים די מתאכזרים לגרין ביי העונה.
          אבל באמת לאוהד הממוצע והנייטרלי מינסוטה בפלייאוף זה מעניין פי מיליון יותר משיקאגו

    1. הלווואי זה יעלה בהרבה את הסיכויים לשיא של פיטרסון!
      יאללה פיטרסון תן לנו איזה ריצת 40 יארדס איכותית או משהו

  4. איזה משחק! כשניגמר פטרסון נשאל מה דעתו שהיו חסרים לו 9 יארדס, והוא אפילו לא ידע זאת. הוא אמר "העיקר שניצחנו!". איזה ספורטאי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט