"מסביב לטבעת" 2 + בלוג חי של תחרויות האולסטאר/גור גולן

ברוכים הבאים למהדורה השניה של מסביב לטבעת והיום בשילוב עם בלוג חי של תחרויות האולסטאר.

היום באולסטאר אשר מתקיים בטורונטו, יתקיימו תחרויות השלשות, ההטבעות והסקילס. למידע על כל המשתתפים – החם מהתנור של רועי.

compton

ונעבור לנושאים של מסביב לטבעת:

  1. אתמול התקיים המשחק של הרוקיז והשנה השניה. זאק לאבין זכה בתואר ה-mvp והוכיח שוב שמיניסוטה קבוצה עם עתיד מפואר יחד עם וויגנס וטאונס ששיחקו גם כן. מלבד השלישייה הצעירה של מיניסוטה זכינו לראות את צמד הגארדים של הלייקרס. בדיון נעסוק בעתיד של שני מחזורי הרוקי האחרונים שעד עכשיו מוכיחים את עצמם כמצוינים. מה דעתכם על עתיד הרוקיז של הליגה?
  2. בואו נדבר לרגע על קבוצות כמו טורונטו, ת׳אנדר, קליפרס ואטלנטה שיכולות להפוך לקונטנדריות עם חיזוק נקודתי באחת העמדות. מה לדעתכם חסר לקבוצות שהזכרתי? הציעו רעיונות.
  3. הנושא השלישי הוא תארים אישיים והשפעתם על גדולה היסטורית. תארים אישיים באולסטאר, חמישיות העונה, mvp, מדליות אולימפיות וכמו כן השפעה של קריירת קולג׳ על גדולה היסטורית. מה דעתכם, האם הדברים שהזכרתי בעלי משמעות, כאשר אנחנו מדברים על גדולה היסטורית?

 

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. בקשר לעתיד הרוקיז, אני לא חושב שיש אנשים שהם באסטים ב-10 הבחירות הראשונות. היחידים שהם גבוליים זה דיאנג'לו והזוניה ושניהם הראו עקומת התקדמות מרשימה עד עכשיו. הזוניה יראה טוב בהרבה כשהביטחון יגדל, ולדעתי שווה לאורלנדו להשקיע עכשיו כמה שיותר בשילוב שלו עם פייטון כשהעונה גמורה.

    מה שחסר לת'אנדר, לדעתי, זה איזה ת'אבו ספלושה כזה שיעשה עבודה טובה בלי הכדור ויהיה חזק בהגנה. שווה להם להשקיע במישהו, אולי טוני אלן (או הוליס תומפסון בשמינית מהמחיר).

    מבחינת תחרויות האול-סטאר: תומאס מנצח בסקילס, קארי בשלשות, לאבין בהטבעות

      1. מאז השישי בדצמבר הם עם 29 ניצחונות ו-6 הפסדים (82.8% הצלחה, קצב של 68 ניצחונות בעונה). זה קצב של קונטנדרית ודאית לאליפות, למרות שהם מתחרים ב-2 קבוצות על בקנה מידה היסטורי.

        אני לא חושב שיש להם יותר מדי חולשות בסגל מעבר לזאת, אולי הייתי מעביר את וויטרס ואוגוסטין על שחקן שישי אמיתי ונותן לפיין יותר דקות כרכז מחליף כי הוא מצדיק כל צ'אנס שהוא מקבל.

    1. אם אני OKC הייתי מנסה להביא את מקלמור מהקינגס (נותן תמורתו את סינגלר ואוגסטין שלא מקבלים הרבה דקות), שיש לו פוטנציאל להיות מגן ךא רע בגלל האתלטיות, והוא יכול לחיות על זריקות ממצבים שאחרים יוצרים לו (ובמידת הצורך יכול ליצור לעצמו).
      עוד שחקן, אם כי אין סיבה שיוותרו עליו, הוא אייברי בראדלי מהסלטיקס.

  2. אוקלהומה צריכה שוטינג גארד d&3
    קליפרס צריכה סמול פורווד ראוי
    אטלנטה נראת יותר בכיוון של לפרק
    המחזור של השנה טוב בהרבה מזה של לפני שנתיים בענק
    כמו שזה נראה יהיו לפחות 5 אולסטארים במחזור הנוכחי 10 כוכבים אמיתיים
    טורונטו תשאר הקבוצה הטובה בקנדה ולא יותר מזה
    לגבי כל הקבוצות הצעירות שקצת מפספסות
    מינסוטה צריכה לתת ללוין לפתוח ויותר דקות כדי לדעת באמת מה הוא שווה והכריע בינו לבין רוביו , הייתי שוקל טרייד על ויגנס שמראה חד גווניות טואנס ללא ספק הפרנצייז פלייר
    למיני יש המון צעירים כשרוניים צריכים לעשות סדר ולהשאיר רק את מי שצריך ולהחליף למי שצריך
    אורלנדו צריכה שינוי כל הצעירים כרגע נראים בינוניים פייטון גורדון וכולה
    מילווקי כמו אורלנדו צריכה שינוי חוץ ממידלטןן והגריק פריק , גאברי מאכזב ומונרו נותן רק מספרים יפים
    ניו אורלנס אהובתי צריכה פירוק כללי חוץ מדיוויס להעיף הכול , 4 שנים הולכות לפח אין שום דבר בקבוצה שנבנה נכון סביב דיוויס שיש סיבה שימשיך לעוד עונה , אני כן מאמין שהולדיי ואנדרסון יכולים לעזור מאוד לקבוצות בינוניות וגדולות מקווה שדאמפ הבין זאת ויעשה מהלכים בכיוון של פירוק

  3. האול סטאר הפך קרקס
    שיכניסו כבר תחרות של 1 על 1 במקום כל התחריות חסרות הטעם האלו , לאן התדרדרה אליפות הדאנק ….
    8 מהמערב , 8 מהמזרח
    קארי , ווטסברוק , פול , דוראנט , הארדן , קובי , לנארד , דיוויס
    לברון , אירווינג , וול , ג'ורג' , כרמלו , גאסול , וויד , לאורי

    אחד על אחד על סל אחד עד 24 בפורמט של שלשה שווה 2 וכל סל נקודה , יהיו אנשים שימכרו כלייה להיות בשואו כזה

    1. אליפות הדאנק התדרדרה בגלל שיש גבול למה שבן אדם מסוגל לעשות עם כדור, סל ו60 שניות.
      כל מה שתנסה כבר בוצע ב30 שנה של תחרויות…

      הרעיון של אחד על אחד מעולה, אבל נראה לי שיש הרבה שחקנים (לברון אהממ…) שלא יכנסו מחשש להיות מובכים.

  4. 1. בינתיים בהחלט נראה מבטיח, במיוחד הדראפט של השנה.

    2. אטלנטה וטורונטו קבוצות טובות, אבל כדי להיות קונטנדריות הן צריכות יותר מחיזוק נקודתי.
    הקליפרס צריכים פורוורד טוב לעמדה 3, או מכונת זמן שתחזיר את פירס 7-8 שנים אחורה.
    הת'אנדר צריכים מנהל משחק. ווסטברוק מאוד השתפר בזה בשנים האחרונות, אבל הנשמה שלו היא עדיין של סקורר.

    3. גדולה היסטורית צריכה להיבדק כל מקרה לגופו.
    גם אליפויות, שזאת האינדקציה הראשונה שבודקים, לא בהכרח אומרת משהו, לבריאן סקלבריין (The White Mamaba) יש יותר אליפויות מלסטיב נאש, ולרוברט הורי יש יותר מלמייקל ג'ורדן…
    תארי אולסטאר וקריירת קולג' בכל מקרה לא רלוונטיים לדעתי.

  5. 1. בעניין הרוקיס יש כאלה שפורחים מוקדם ויש כאלה שמאוחר. קשה לנבא אחרי עונה או שתיים, כי לפעמים הסיטואציה בה הם נמצאים גם לא מתאימה להם. בגדול, המחזור הנוכחי לא רע בכלל ויש שם פוטנציאל (אם יתממש או לא – מקווה שלא יהיה מקרה מייקל ביזלי).
    2. טורונטו – יגיעו אולי אף לגמר המזרח (קשה לי לראות אותם עוברים את קליבלנד) כי במזרח השיוויוני יחסית נראה כי הם וקליבלנד מעל כולם, אם כי הם חייבים להיות בריאים כי אני לא רואה אותם מצליחים להביא טרייד שישפר אותם. הם צריכים 4 איכותי יותר, אבל אין לא בטוח שהטרייד יגרום להם להשתפר.
    OKC – חייבים SG של D&3, מקלמור עולה לי פה לראש (כי אני לא רואה את הסלטיקס מוותרים על אייברי בראדלי).. יש להם הכל חוץ מסדר שהמאמן צריך לעשות. כמו תמיד נראה כי הפוטנציאל שם םשוט לא ממומש.
    קליפרס – אם יצליחו להביא את טוביאס האריס זה יכול להיות שיחוק רציני (ובטרייד להוריד מהפקק בעמדות 2 ו-3). גם רכז מחליף (אוגוסטין) במקום הנפוטיזם שכרגע מקבל דקות.
    אטלנטה – השמועות מדברות על מכירת חיסול שם ושינוי פני הקבוצה. בכל מקרה הם לא מספיק טובים כדי באמת לאיים על המזרח. הם צריכים טרייד בלי לערב את טיג, הורפורד, ומילסאפ. אולי טרייד שיביא את רודי גיי (שסקרמנטו יעדיפו להיפטר ממנו ב"הפסד" תמורת קורבר או חבילה בשביל גיי ומקלמור). אני פשוט לא רואה אותם מקבבלים תחליפים טובים יותר לטיג והורפורד.
    3. צריך לעשות הפרדה בין המכללות (שם הכשרון מפוזר על פני הרבה יותר קבוצות ושחקנים עדיין לא התפתחו) לבין הNBA. האולסטאר לדעתי גם פחות רלוונטי ויותר התארים האישיים והקבוצתיים של העונה והפלייאוף עצמו.

      1. אני לא חושב שיש להם חבילה מספיק טובה להביא את טוביאס האריס ולא להיחלש. במקרה כזה הם יוותרו על שחקני ספסל שנותנים עונה טובה מאוד והיחידה השניה תיחלש (אלא אם כן יש לך רעיון למה שהם יכולים לוותר עליו).

    1. דרך אגב הפגיעה הגדולה ביותר שקרה לאטלנטה זה לא דווקא העזיבה של קרול אלא ההיחלשות של קורבר… ולכן טרייד עליו זה רעיון מעולה וגם רןדי גיי שם שיכול להתאים!

  6. 1. העתיד של מחזור הרוקיז של שנה שעברה לא נראה מבטיח מי יודע מה כשמנסים לנבא מי מהם יהפוך לאולסטאר עתידי. לוויגינס יש סיכוי די טוב אבל חוץ ממנו קשה להמר על פארקר, פייטון, הוד או סמארט. ארון גורדון יכול לדעתי להפוך לכזה אבל דרכו עוד ארוכה.
    במחזור הנוכחי טאונס נראה פשוט מדהים, מעט אחריו פורזינגיס שנראה כמו פוטנציאל בלי גבול ואחריו אוקאפור. גם מיילס טרנר מאינדי מרשים ביותר אבל שיחק רק איזה 20 משחקים אז עדיין מוקדם להמר עליו. כל השאר עדיין בגדר הימור (מודיאיי, ראסל, סטנלי ג׳ונסון, אולי קאולי סטיין אם יפתח קליעה מבחוץ)

      1. בסיטואציה מסוימת יכול להתפתח למייקל רד? אני מקווה שהוא שואף ליותר מזה. רד עשה קריירה נהדרת בשביל בחירה ממש נמוכה אבל היה בסהכ שחקן טוב ולא הרבה יותר. במזרח השחון (או השכון…) של אותן שנים גם הוא הצליח להתבלט, אישית וקבוצתית.

        1. היה אולסטאר ובעל מדליית זהב מאולימפיאדת 2008. היה אחד הקלעים הטובים בליגה.
          אם הוד יגיע לרמה הזו ואף יעבור אותה הוא עשה את שלו בקריירה.

  7. 2. אם טורונטו יצליחו להתחזק בעמדת הפאואר פורוורד במידה משמעותית אולי הם יצליחול לאיים על הקאבס. צריך לזכור שלא ראינו אותם כמעט עם דמארה קרול שפצוע חלק גדול מהעונה. בפלייאוף אשתקד הוא היה מעולה.
    אולי טד יאנג מברוקלין תמורת איזה בחירת דראפט יכול להיות תוספת רצינית. סקולה זה נחמד והוא פיתח קליעה משלוש אבל זה לא מספיק לקבוצה עם שאיפות.
    קליפרס חייבים רכז מחליף ברמה, לא מבין איך הם לא מבינים את זה. יש לזה שני הסברים מבחינתי:
    א. דוק חושב שהבן שלו יכול לעשות את העבודה. פחחחח.
    ב. בכלל שקורפורד עולה מהספסל הוא מרכז ההתקפה ובעצם מייתר במידה מסויימת את תפקיד הרכז. מי שרוצה לשים את מפתחות האליפות בידיים שלו שיעשה את זה על אחריותו בלבד,
    ברור שגם סמול פורוורד חסר אבל חמישיה של שלושה חוזי מקסימום ועוד ראדיק לא יכולה להתלונן. כמו חצי ליגה, צריכים 3£D.

    1. תדיוס יאנג זה שם מעניין לטורונטו! לא יודע אם זה שם שיכול להשפיע ישירות על העונה אבל צריך לזכור שהם קבוצה צעירה ותוססת ודרוזן ולאורי צריכים צלע שלישית.

  8. 3. אין ספק שתארים אישיים הם מדד מרכזי כשבוחנים גדולה היסטורית. הכוונה שלי היתה תארים אישיים באולסטאר, למשל, תחרות השלשות, בדאנקים והאמויפי של האולסטאר. בעיניי אלוף הההטבעות זה לחלוטין לא פקטור, אמויפי של המשחק כנ״ל, במיוחד שהמשחקים הפכו לכאלה שכונתיים וחסרי כל תחרות. ותחרות השלשות נותנת אינדיקציה מסוימת ליכולת של שחקן באלמנט הכי חשוב של המשחק וזה הקליעה. להיות הקלעי הכי טוב בליגה זה טייטל עם משמעות מסוימת, מוגבלת אומנם אבל בעל משמעות.
    מדליה אולימפית זה גם קשקוש כי ברור שהאמריקאים שלוש רמות מעל כל השאר. אם כבר להפסיד באולימפיאדה או באליפות העולם זה סוג של קלון מאשר שהנצחון והזהב הם הישג.

    1. אני מסכים לגמרי. הדבר היחיד שאולסטאר עוזר כדי לקבוע גדולה היסטורית היא האהדה! שזה מראה הרבה וחשוב לפי דעתי בגדולה היסטורית…

  9. אני מציע התערבות: אני מתערב שקליי ת'ומפסון מנצח את אליפות ה-3. אם מישהו בוחר בקרי, ההתערבות היא 2 ל-1: אם קליי מנצח , אתה מזמין אותי לארוחת דגים בנמל יפו. אם קרי מנצח, אני מזמין אותך לחומוס ושני סיחים באיזה מסעדה באזור ת"א

  10. לרגע חשבתי שכריס בוש מתחזה לחולה בשביל שהאחים ספלאש לא ישפילו אותו,
    אבל אז הבנתי – הוא מפחד לקבל מריילי שיחת טלפון:
    "תארוז את החפצים בחור, אתה נוסע לקליבלנד."
    (כי ממש נמאס לו מההשפלות של לברון…)

  11. מתוך רצון להשוות בין הזיכרון הנוסטלגי לבין המציאות, הסתכלתי מחדש בהטבעות של ג'ורדן מהעונשין באול סטאר,
    היום ראינו רמה אחרת (גבוהה) לחלוטין. הקלות שלווין, מאותו מרחק, מעביר את הכדור בין רגליו בדרך להטבעה – מדהים.
    והוא נמוך ב-2 סנטימטר מג'ורדן.

  12. לא התייחסתם לתחרות הסקילס. קארל-אנתוני טאונס המדהים מנצח בסיבוב האחרון את איזיאה תומאס, אשכרה דוד וגליית רק הפוך.
    ואז לתמונה המקסימה של הערב – הזריקה משלוש המנצחת – תראו את הפרגון של כל הביג-מן שעומדים מאחוריו – אנתוני דייויס, דריימונד גרין, בוגי קאזינס. הילד עשה הרבה כבוד למשפחה:
    https://vine.co/v/inUPXXe3QrQ

    1. חחח

      הסט שלו גרם לי להבין כמה הוא טוב, יותר מכל משחק שלו עד עכשיו, והיו לו הרבה טובים. ככה נראה סנטר מהעתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט