ואם האולסטאר היה מחר? (2) / גלעד

למי שזוכר – אחד הפוסטים הראשונים שלי באתר היה תהייה מי היה מוזמן אם האולסטאר היה באותו הערב. מאז עבר כמעט חודש ונראה שמאז קרו הרבה דברים בליגה. אז בואו נבדוק מה היה קורה אם לכבוד השנה החדשה היו משנים את הקונספט של משחק האולסטאר למשחק חודשי.

לוגו הקונפרנס המזרחי

נתחיל מהמזרח גם הפעם:

כמעט נכנסו – אייזיאה תומאס, דוויין ווייד, קמבה ווקר, ניק באטום, ניק ווצ'ביץ', ת'דאוס יאנג, ברוק לופז, הגריק פריק, ג'ף טיג, קווין לאב ואל הורפורד.

המאמן של המזרח היה ונשאר דייוויד בלאט שעדיין מוביל את המזרח הצפוף עם מאזן 19-9. אבל בשביל להיות המאמן גם באולסטאר ההיפותטי של פברואר הוא חייב להתעשת מהר כי מייק בודנהולצר ישמח להופיע באולסטאר שוב והוא כבר לא כל כך רחוק ומחזיק ברצף הארוך ביותר בליגה עם שישה נצחונות (אחריו וושינגטון וג"ס עם 4 נצחונות ופיניקס עם 4 הפסדים).

בחמישייה דווקא כן נראה שינויים מהחודש שעבר.

 

בעמדת הרכז (1) יש למזרח את ג'ון וול שעם 19.5 נקודות, 9.7 אסיסטים, 4 ריבאונדים, יותר מ-2 חטיפות וכמעט חסימה ב-35 דקות. עכשיו יש לו גם מאזן כמעט חיובי (14-14) ואת רצף הנצחונות השני באורכו בליגה כשאיתו המכשפים חוזרים לאיים על הפלייאוף ומזכירים לכולנו שממש לא מזמן הם היו בסיבוב השני. בקנדה כבר מפחדים.

אה כן. והוא עושה את כל זה כשבראדלי ביל פצוע. לא יודע מה איתכם אבל אני ממש מקווה לראות אותו משתף פעולה עם דוראנט עונה הבאה.

בעמדת הקלע (2) אין שינויים כשהשוטינג גארד הטוב ביותר במזרח הוא עדיין ג'ימי באטלר שלמרות הירידה באחוזים (בעיקר מה-3) נשאר איתנו בחמישייה. 21.4 נקודות, 5 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים, כמעט 2 חטיפות וכמעט חסימה למשחק נרשמים לזכותו. החלק הרע? גם העונה הוא משחק יותר מדי דקות עם 37.7 כשרק האיש עם הזקן הכי ארוך בליגה משחק יותר דקות ממנו.

ישתפו פעולה בקו האחורי גם העונה. וול ובאטלר.

בעמדת הסמול-פורוורד (3) גם הפעם יש יותר מדי שחקנים טובים אבל הפעם בהתאם לתפישת הסמול-בול השולטת בליגה פשוט נשים שניים מהם בחמישייה. הראשון יהיה פול ג'ורג' שאומנם קצת נרגע אבל הוא עדיין אחד המועמדים הבכירים לתואר השחקן בעל הערך הרב ביותר בליגה (MVP בלעז) כשהוא נותן לאינדיאנה כל ערב קרוב ל-25 נקודות, קרוב ל-8 ריבאונדים, ו-4 אסיסטים ומוסיף לכך כמעט 2 חטיפות. הוא גם שני העונה בליגה בשלשות עם 88 ביותר מ-40 אחוזים. למרות הירידה הקצרה בכושר של הפייסרס הם עדיין חזק בתמונת יתרון הביתיות בפלייאוף וג'ורג' יקבל את ההופעה השלישית שלו באולסטאר.

בעמדת הפאוור-פרוורד (4) אנחנו בעצם מקבלים עוד סמול-פורוורד. אחד לברון ג'יימס. כמעט 26 נקודות, 7.6 ריבאונדים, וקצת יותר מ-6 אסיסטים אליהם הוא מוסיף 1.4 חטיפות ו-0.7 חסימות. גם לו, כמו לבלאט, ניתן את האזהרה שאם הוא רוצה לפתוח גם בפברואר הוא חייב להתעורר, להעיר את הקבוצה ולהיזהר שלא להוריד אותה מהפסים, כי אחרת, אפילו הספסל לא מובטח לו.

הסנטר (5) של המזרח יישאר אנדרה דראמונד שאמנם הוריד (קצת) את הרמה אבל המספרים שלו עדיין מפלצתיים בכל קנה מידה. 18.3 נקודות, 16.3 ריבאונדים, כמעט 2 חטיפות וחסימה וחצי למשחק. את זה הוא עושה ב-51.8 אחוזים מהשדה וב-50 אחוז מהשלוש (זרק פעמיים, פגע באחת 🙂 ), כשהביקורת היחידה עליו היא שאם הופכים את הטבלה של אחוזי העונשין הוא יהיה ראשון עם 38 אחוזים. אבל כל עוד דטרויט עדיין חזק בתמונת הפלייאוף הוא ישאר כאן.

גם בספסל המזרחי נראה כמה שינויים אז בואו נתחיל.

קייל לאורי – 20.7 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 6.1 אסיסטים, 2.2 חטיפות. מוביל ביחד עם דרוזן את טורונטו למקום עם יתרון ביתיות בסוף העונה ובאולסטאר ה"ביתי" בקנדה יקבל את התפקיד של השחקן השישי.

רג'י ג'קסון – 20.2 נקודות, 4.2 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים וחטיפה. השותף של דראמונד להצלחה של דטרויט. די בטוח שהם לא מתחרטים לרגע על החוזה שהוא קיבל.

דמאר דרוזן – 22.7 נקודות, 4.4 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים וחטיפה. בעקרון לא רציתי להכניס אותו עד שילמד לקלוע מ-3, אבל אם לברון נכנס עם 25% מחוץ לקשת אז דרוזן שעם אותם אחוזים, גם הוא צריך להיות שם.

כרמלו אנטוני – 21.6 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים. כרמלו העונה נראה כשחקן קצת יותר קבוצתי ואולי אפילו חונך את הלטבי הכי ארוך שהיה אי פעם בניו יורק. יקבל את ההופעה התשיעית שלו באולסטאר.

כריס בוש – 18.2 נקודות, 8.1 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-0.8 חטיפות וחסימות. התלבטתי אם להכניס אותו או את וויד. החלטתי ללכת על האחוזים ל-3 כי כבר יש לי שניים שקולעים משם 25 ובלאט לא יסתדר עם עוד אחד.

כמה אולסטארים בתמונה?

פול מילסאפ – 17.9 נקודות, 8.8 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים, 1.8 חטיפות ו-1.1 חסימות. בהתחלה רציתי להכניס את ברוק לופז אבל המאזן של הנטס לעומת הניצים בלט לי מדי לעין אז הם קיבלו אחד.

פאו גאסול – 16.1 נקודות, 10.9 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים ו-2.2 חסימות. הוא השחקן השני הכי יציב בשיקאגו אחרי באטלר וממשיך לרשום ממוצעים של דאבל דאבל בגיל 35. מספיק בשביל לשכנע אותי.

לוגו הקונפרנס המערבי

וכעת למערב

כמעט נכנסו – אנדרו וויגינס, אריק בלדסו, CJ מקולום, ברנדון נייט, גורדון הייווארד, רודי גיי, כריס פול, דנילו גלינארי, מארק גאסול, דריק פייבורס, ראז'ון רונדו וקובי ברייאנט.

המאמן של המערב הוא עדיין לוק וולטון ובניגוד לבלאט הוא לא מרגיש אף אחד נושף בעורפו והוא בדרך הבטוחה לקבל קבוצה משלו בעונה הבאה עם מאזן 28-1 ואפילו עם מיני רצף חדש.

בלי לחפור יותר מדי בואו ניגש לחמישייה המערבית.

הרכז (1) כאן היה ונשאר סטף קרי שאולי קצת האט אבל אפילו רק מהתנופה הוא היה פותח כאן. 30.8 נקודות, 5.4 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים וגם 2.2 חטיפות. אבל רגע, עוד לא ראינו את האחוזים: 51.3 מהשדה! 44.5 מדאון טאון! 90.5 מהקו! פסיכי. ה-MVP המכהן (שרוצה להמשיך לכהן עוד עונה) נותן עונה מדהימה בכל קנה מידה ואתמול הוא רשם עוד פרק בהיסטוריה שלו כשזכה בפרס ה-AP לספורטאים גברים. פרס שעד עתה, שלושת שחקני הNBA היחידים שזכו בו היו לארי בירד, מייקל ג'ורדן (3 פעמים) ולברון ג'יימס.

הקלע (2) הוא לא באמת קלע אבל גם כאן מטעמי אין-מצב-שהוא-לא-נכנס-פה, נלך על הסמול-בול, ראסל ווסטברוק הוא האיש. 25.4 נקודות, 6.9 ריבאונדים, 9.3 אסיסטים ו-2.5 חטיפות (שגם החודש בדרך כלל כאב לטבעת אחריהם). לא יודע שיטה או לא שיטה אבל באוקלהומה מרוצים מהמאזן המעולה (20-10) שלהם והרבה מזה הוא בזכות ה"צ'יטה" שביחד עם קווין דוראנט מוביל אותם היישר ליתרון ביתיות בפלייאוף.

בסמול-פורוורד (3) שוב יש לי שחקן אחד יותר מדי אז שוב ניקח שניים. הראשון הוא קוואי לנארד (תזכורת – הבחור רק בן 24) שנותן 20.9 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 2.1 חטיפות וחסימה. האחוזים שלו מדהימים (50+ מהשדה, 47.5 מהשלוש, 87+ מהקו) והוא מוריד את השחקנים שהוא שומר עליהם לאחוזים מדהימים (מהצד השני של המדהים). MVP הגמר הולך לעשות את האולסטאר בפעם הראשונה והוא הולך לעשות את זה מהחמישייה.

הפאוור-פורוורד (4) יהיה כאמור מזויף. לא ניחשתם? קווין דוראנט חייב להיות פה. 26.7 נקודות, 7.7 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים, חטיפה ו-1.3 חסימותנרשמו לזכותו. גם האחוזים שלו מטורפים לגמרי עם 52.6 מהשדה, 41.5 מהשלוש ו-88.9 מהקו. הזכרתי אותו כבר פעמיים בכתבה אז לא נדבר יותר מדי עליו גם הפעם, רק אזכיר שוב שאני ממש ארצה לראות אותו חותם בוושינגטון.

יפתחו יחד? קוואי ודוראנט.

הסנטר (5) זאת חתיכת בעייה. יש לי פה שלושה גבוהים שבגלל הסמול-בול התרכזו פה כולם. אבל גריפין בדיוק פצוע ודייוויס והשקנאים שלו עדיין ממש מאכזבים אז שניהם ירדו לספסל והסנטר יהיה דמרכוס קאזינס עם כל חוסר היציבות ביכולת ובמוח שלו. 24.5 נקודות, 10.8 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.4 חסימות בערב נותן החבר של כספי, ולמרות המאזן ה-לא-משהו-זה-סך-הכל-מחמאה של המלכים הם בדרך לפלייאוף (לדעתי) הרבה בזכות האיש הגדול באמצע.

גם הספסל המערבי עבר מיני מהפיכה אז בואו ניגש לשם.

דמיאן לילארד – 24.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 6.8 אסיסטים וכמעט חטיפה למשחק רושם השריד היחיד לחמישייה של פורטלנד מהעונה שעברה. פלייאוף כנראה הוא לא יקבל מזה אבל עוד הופעה באולסטאר דווקא כן.

ג'יימס הארדן – 28.4 נקודות, 6 ריבאונדים, 6.8 אסיסטים, 1.6 חטיפות וקצת פחות מחסימה נותן האיש עם הזקן בהמון זמן על הפרקט, אבל כל זמן שיוסטון מקרטעת הוא מוריד לי קצת מהכאב ראש וישחק מהספסל.

קליי תומפסון – 19.3 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים עם חצי חטיפה וכמעט חסימה. ברוך הבא לעונה קליי (קצת באיחור אבל אם אתה איחרת אז מותר גם לי). אחוזים מצוינים ותזכורת ללמה בדיוק זה נקרא "ספלאש בראדרס".

יעלו יחד מהספסל. תומפסון והארדן.

דריימונד גרין – 14.6 נקודות, 9 ריבאונדים, 7.1 אסיסטים, 1.2 חטיפות וחסימה וחצי. השחקן הוורטסילי בליגה מגיע גם לכאן. (מצטער על הירוק לא יכולתי להתאפק).

דירק נוביצקי – 17.4 נקודות, 6.9 ריבאונדים, 1.9 אסיסטים וקרוב לחסימה וחטיפה במשחק. ההול אוף פיימר העתידי מוביל את המאבס שוב לפלייאוף בגיל 37 ולא מזמן עקף את שאקיל אוניל למקום השישי ברשימת הקלעים הגדולים אי פעם.

בלייק גריפין – 23.2 נקודות, 8.7 ריבאונדים, 5 אסיסטים וקרוב לחסימה וחטיפה במשחק. הקליפרס במקום הרביעי במערב הרבה בזכות האיש הזה. נראה לי שאם היינו עושים פרויקט "המהלך הכי טוב של כל מועדון אי פעם" אז המהלך של הקליפרס היה לבחור אותו בדרפאט.

אנטוני דייוויס – 23.6 נקודות, 11 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 2.3 חטיפות ו-2.7 חסימות. הגבה עדיין לא הפך ל-MVP שציפינו ממנו להיות אבל הוא עדיין אחד השחקנים הכי טובים בליגה הזאת.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. פוסט מעולה, תודה גלעד.
    מסכים כמעט עם כל הבחירות. אולי הייתי מחליף את ג'קסון בתומאס על ספסל המזרח.

    רק תיקון קטן – בודנהולצר לא יכול לאמן את המזרח השנה בשל חוק פט ריילי המונע ממאמן לאמן באולסטאר שנתיים ברצף. לא בטוח אם החוק תקף לוולטון כי טכנית הנצחונות עדיין רשומים על קר.

  2. תודה גלעד. הואיל וג'ורג' משחק רוב העונה ב-PF הייתי מזיז אותו לשם ואת לברון ב-SF, אבל זה לא כזה משנה, לא כל שכן במשחק האולסטאר.
    חמישיית המזרח שלך, לדעתי, מאוזנת יותר ועדיפה הגנתית, אבל לך תהמר נגד סטף וקוואי…

    1. מצד שני הספסל של המערב טוב בהרבה למשל חמישייה שנייה של –
      לילארד תומפסון הארדן גריפין ודייוויס
      לעומת –
      לאורי ג'קסון/דרוזן כרמלו בוש/מילסאפ גאסול (שזה גם לא רע בכלל)
      אז אם המשחק יהיה ככה וישחקו אמיתי יהיה מעניין מאוד

  3. פוסט מצויין . הערה אחת – אני נגד הזזת שחקנים מהעמדות שלהם . זה יוצר עיוותים . אבל גם אם הזזת , אני חושב שבמערב דריימונד גרין , ליבה ונשמתה של האלופה , חייב להיות בחמישיה הפותחת בעמדת ה-PF . על מה שחסר לו בנקודות ( וזה רק משום שהוא משחק בקבוצת הקו האחורי הטוב בליגה עם 2 צלפי עילית ) הוא מחפה ביותר ריבאונדים ואסיסטים מ-KD , וגם בהגנה עילאית ובווינריות מדהימה.
    לא ייגרע מכבודו של KD אם הוא יעבור לספסל . העיקרון שתופס לגבי קוואי ( שבחרת אותו על פני דוראנט בעמדת הסמול בגלל הוורסטיליות למרות שהוא קולע הרבה פחות מדוראנט ) תופס גם בהעדפת דריימונד על פני KD .

    1. אם הייתי צריך לבחור בין קוואי לKD לא בטוח שהייתי הולך דווקא על קוואי פשוט שמתי שניים. אבל זה עניין סובייקטיבי כמעט לגמרי. יש מי שיעדיפו את גרין/הארדן בחמישייה ויש מי שיכניסו את ברייאנט במקום נוביצקי.
      לדעתי דוראנט עדיין עדיף על גרין למרות הוורטסיליות המדהימה והמספרים המדהימים דוראנט זה עדיין דוראנט. בטח כשהוא בעונת 50-40-90 (כמעט)

    2. גרין לחלוטין אוברייטד, בטח לארוע כמו האולסטאר. דוראנט חייב לפתוח, ולדעתי גם גריפין. אחר כך לא ממש משנה.

      1. גרין אוברייטד ? אפשר לקבל קצת מהכדורים שאתה לוקח ? אם מחר הוא היה שחקן חופשי חצי מהקבוצות היו מפתות אותו בחוזה מקסימום .
        לגבי האולסטאר , נכון שזאת הצגה , אבל שחקנים נבחרים בשכות היעילות שלהם , ולא בגלל שיש להם יכולת לשחק בהארלם גלובטרוטרס.

        1. גרין נהדר, אבל בסופו של דבר שחקן משלים ולא מוביל, שנהנה מתשומת הלב המוגברת כלפי קרי וקליי.

          ולא – הכדורים האלו הם רק בשבילי. תשיג לך משלך (-:

  4. מטורף בעיני שמי שקולע 23.6 נקודות בממוצע (תשיעי בליגה), ראשון בליגה בחסימות ושני בליגה הן בכדורים חוזרים בכלל והן בכדורים חוזרים בהגנה ייכנס אחרון לנבחרת שלך,
    במיוחד כשהסיבה היחידה שאתה נותן לכך היא שבשנה הקודמת הוא היה יותר טוב…

    1. רק כמה תיקונים למולי .
      הוא שני בחסימות,וויטסייד ראשון למרות שמשחק 8 דקות פחות הוא עם 4 חסימות ודיוויס עם 2.7
      בכדורים חוזרים הוא מקום 4-5 ביחד עם וויטסייד
      בכדורים חוזרים בהגנה הוא מקום 3
      ורוצה לשמוע משהו מצחיק ?הוא מקום 42 אם אני לא טועה בכדורים חוזרים בהתקפה!
      לא לטעות אני אוהב אותו גם אבל אני לא אוהב שמנפחים מספרים סתם כדי לחזק את מה שאתה אומר

      גלעד זה פוסט מצוין !!

  5. פוסט מעולה.
    אתה חייב את קובי על הספסל…. ברגעים של פיגור תעלה אותו ורק בגלל יראת הכבוד (והרחמים) כולם יתנו לו לקלוע.
    אולי חוץ מנוביצקי וגאסול
    שמכירים אותו עוד כשהיה בשא״ש
    🙂

  6. תודה על הפוסט.
    הייתי נעיף את רג'י ג'קסון מהספסל של המזרח, הוא לא קרוב להיות ראוי לאולסטאר לדעתי, וגם לעולם לא יהיה.
    כמו כן לא הבנתי על מה טיג כמעט נכנס, הוא נותן עונה ממש לא משהו סו פאר.

  7. התעוררתי להשתין. 4-5 פעמים ללילה לאלה המעוניינים בדרכי השתן של קשישים בני 78, אז הרבצתי קיראה מהירה.

    בכושרו הנוכחי, דוויין ווייד בטוח בפנים.

  8. תודה רבה על הפוסט!
    טוב לראות שהפעם הוצאת מהסגל של המערב את דיאנדרה.
    אם מארק גאסול לא שם, אז בטח של-DJ לא מגיע להיות שם.

  9. קובי יהיה באול סטאר ויהיה ה MVP של המשחק
    ככה האמריקאים אוהבים לזכור את הגיבורים שלהם

  10. תסתכלו על השמות האלו (בלי סדר מסוים):
    קובי בראיינט
    מייקל ג'ורדן
    קארים עבדול ג'אבר
    ווילט צ'מברליין
    קרל מלון

    הם היחידים שקלעו יותר נקודות מדירק נוביצקי. אני מסתכל על הרשימה ואם הייתי הוא הייתי אומר לעצמי: "יה אללה – זה מדהים מה שעשיתי".

  11. מזרח – הייתי מכניס את לאורי לחמישייה על חשבון וול. וושינגטון השנה מאוד מאכזבים (השיפור יגיע) לעומת לאורי שהוא סלע יציב בקבוצה המנצחת של טורונטו. ברור שמבחינת כשרון וול עולה על לאורי אבל עקב התפתחות העונה עד עכשיו ללאורי יש מקום בחמישייה על חשבון וול.
    מסכים גם שתומאס מבוסטון יכול להיכנס על חשבון ג'קסון מדטרויט.
    מערב – לקאזינס פשוט לא מגיע חמישייה, לא מבחינת יכולת אישית ולא מבחינת הקבוצה. קאזינס מראה מספרים יפים אבל אין לו את קפיצת המדרגה שהוא מוביל את סרמנטו לאנשהו, מלבד לכלוכים מחדר ההלבשה. צריך להסתפק בהופעה באולסטאר אבל חמישייה הוא לא. במקומו צריך לבחור מבין השניים: בליייק גריפין או דריימונד גרין. בחירה קשה אבל הייתי שם את גריפין בגלל מספרים קצת עדיפים ובגלל שהוא השחקן הטוב בקליפרס. אני חס וחלילה לא מפחית מערכו של גרין אבל לגריפין לדעתי מגיעה החמישייה וגקין יסתפק בספסל.

  12. לאורי רכז ראשון לפני וול במזרח, שהמערב ישחקו סמול בול מוקצן ומחליף את קאזינס בדריימונד גרין בסנטר, לא יכול להיות שחקן שבכושר הנוכחי שלו והיציבות המרשימה שלו עד כה לאורך העונה לא יהיה לא מקום בחמישיית המערב

  13. אני משבץ שחקנים לפי התפקיד בחמישיה של הקבוצה שלהם

    מערב:

    קרי

    וסטברוק/דורנט. זו לא העמדה בה הם משחקים אבל זה מה שהם צריכים לשחק אז אני חורג מהכלל שלי. תבחרו אחד. שניהם ביחד לא יכולים להכנס. זה לא שהקבוצה שלהם כל כך מבריקה, זה המערב שנחלש. אם תומפסון לא היה פותתח חלש התפקיד היה שלו.

    קוואי

    גרין – תסתכלו על ההפרש במספר הניצחונות בין הקבוצה שלו לזו של גריפין ואז תשאלו את עצמכם את מי אתם רוצים בקבוצה שלכם ב 5 הדקות האחרונות כשאתם בפיגור. נוביצקי טוב מאד, אבל גרין יותר.

    בוגוט. זו הבחירה שלי. בערך 40 שנה לא היה לג"ס סנטר כמוהו. 40 שנה עברו מהזכיה הקודמת. בלעדיו ג"ס לא היו זוכים באליפות. אבל אני אבין את מי שיבחר בקזינס. ששבסקי הוכיח שזה ענין של ריספקט למאמן ונכונות לעשות מה שהוא אומר או בגאסול

    מזרח:

    לאורי

    וויד / בייל / באטלר. אין אחד שבולט מעל לאחרים

    ברון

    בוש

    דרמונד. היתי בוחר בגאסול אילולא הפתיחה החלשה

      1. בוגוט!

        ראשית, כתבתי, שזו הבחירה שלי כאוהד ג"ס כבר 25 שנים.

        שנית, זה לא שיש במערב איזה תואם שקיל בעמדת הסנטר. קאזינס לא מצליח להעלות את הקבוצה שלו לפלייאוף, גאסול נח על זרי הדפנה של החוזה החדש וגם קבוצתו לא הולכת לשום מקום

        שלישית, בוגוט אמנם לא קולע הרבה, אבל אפשר לומר עליו שהוא מאמץ את גישת דניס רודמן למשחק. שומר על, מוסר נהדר, מרכז את ההתקפה בצורה שוטפת, חוסם ואפילו מזנק על כבודים אבודים. לזרוק לסל לא עושה לו את זה וכשאתה והוא מסתכלים סביבו אתפ רואים אופציות טובות למדי לפעולה הזו.

        בוגוט באול סטאר זה מסר חינוכי.

        1. תראה רן, אני די מעריך את בוגוט כשחקן ומה שציינת בהחלט נכון. אבל עדיין, הייתי אומר שביום שבוגוט יהיה באולסטאר צריך להוריד את השאלטר, לנעול את הדלתות ולזרוק את המפתח, לסגור את המפעל הזה. ישנם לפחות 100 שחקנים יותר טובים, מהנים, ונוצצים ממנו. זה כמו שתחליט לתת לי פרס נובל בפיסיקה (לא שאני חוקר גרוע כן ?), כמו שתיתן לגל גדות או ליהודה לוי אוסקר. זה כמו לשלוח את מנחם לחידון התנך, זה פשוט לא זה. דובי או מומי היו מנסחים את זה בצורה יותר עוקצנית.

  14. לא מבין את כל שפוטי ברייאנט : אול סטאר, אולימפיאדה וכו'.
    דנקן שחקן כל הזמנים גדול ממנו וגם כיום בכושר יותר טוב ותורם ממנו.
    אבל השפוטים בשלהם, קובי, קובי ..

    1. קובי זה יעקב
      טים זה…. קיצור של טימופיי ?
      פלא שיושבי ארץ הקודש, מולדת האבות, יעדיפו מישהו שנקרא על שם הצעיר באבותינו (שלהזכירך נקרא אח״כ ישראל) ???
      באמת נראה לך מןזר ??? באמת ???

  15. פוסט נהדר!! מסכים עם כל הבחירות אולי שינוי שתיים… למשל כריס פול.
    לא בגלל שמגיע לו, אלה בגלל שהוא תמיד מהנה באולסטאר!

  16. בוגוט כמעט הפסיד לגולדן את האליפות שנה שעברה בפיינלז, זרקו אותו לספסל התחילו לנצח…
    ואתה רוצה להרכיב אותו באולסטאר, השם ישמור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט