מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

 

1.חזיתי וראיתי הכל

לא כתבתי ביומיים האחרונים כי הייתי באטלנטה עם המשפחה והנכדות, ורציתי סתם לשבת ולחזות בהפסד הווריורס, וכיצד המזרח ממשיך להשפיל את המערב, ועם כל משחק להעצים אותי כנביא ומבין שכבר בשנה שעברה חזה שזה יקרה, ה-ר-ב-ה, ה-ר-ב-ה לפני כולם. אותו דבר עם הלייקרס עם שגיאה קטנה אחת: ידעתי שהם יהיו גרועים מאד ולא יחזרו לרלוונטיות עד 2020, אבל לא ידעתי שהם יהיו עד כדי כך אפסים המייצגים ב-NBA – יחד עם פילדלפיה – שתי קבוצות ליגה "D".

אמש זה קרה שוב: מיאמי שיחקה עם ממפיס ב-"נידמה לי" עד הדקותיים האחרונות כשהיו צריכים להתחיל לשחק כדורסל רציני, וסיימו בריצת 0-11 לנצח עם שלשה של דוויין "ברכיים דפוקות וזקן שאבד עליו כלח" ווייד, כשהיה צריך לסיים את הנידמה לי.

ומי חיסל לווריורס את הסיכוי לעשות שיא נצחונות אדיר? המזרחית הנמושה מילווקי באקס מכל הקבוצות. אז ככה זה: THE PARTY IS OVER. מעתה ועד סוף העונה כל החולשות של הווריורס תתחלנה להתגלות, ומי שמאמין שהם ישברו את שיא הנצחונות של השיקגו בולס (המזרחית) – שימשיך להאמין. איך אמר ביאליק, או צ'רניחובסקי, או אחד העם, או קהלת, או רבי אלחנן בן אסי (בחרו אחד וגיא יתקן)? א-ש-ר-י   ה-מ-א-מ-י-ן.

וכדי לאשר את נבואתי, 4 מתוך 5 הקבוצות שהשתפרו ביותר העונה הן מזרחיות:

scoring margin over 100 possessions — there's a definite skew in each case.

TEAM CHANGE IN ORTG CHANGE IN DRTG CHANGE IN NET RATING
Wolves +7.4 +9.3
Hornets +2.4 +8.6
Heat +7.4 +7.3
Magic +6.7 +7.3
Knicks +5.3 +7

 

טוב, עכשיו ששפכתי את לבי אפשר להמשיך.

2. חנוכה בגרינוויל, דרום קרולינה

אני יודע שאתם חושבים שאני גר עם העיזות שלי באיזה חור בדרום, בעיר הרדניקית גרינוויל, שייחודה לעד הוא ששם נוסד ה-KKK (תתפלאו. הוא עדיין חי וקיים, ונושם ומתפעל אבל הכל בסודי סודות מאחורי החורשה שם מלחכות – מולי! תקן את האיות אם יש צורך! [יש צורך זה מלחכות ולא מלככות. מולי] – העיזות שלי את לחמן כל בוקר, ושם נולד וגדל "SHOELESS ג'קסון", השחקן שמשום מה ידוע מכל השאר שמכרו את הוורלד סרייס של השיקגו ווייט סוקס בשנת 1917. פיסלו מפאר את MAIN STREET ' מאתיים מטרים מהמקום שם ערכנו את הדלקת הנר הראשון של חנוכה, כי הוא נילחם על חפותו עד יום מותו.

SHO

בגרינוויל הזאת הדלקנו את הנר הראשון של חנוכה במסיבה הגדולה שערכו החב"דניקים בראשות החבר שלי, אוהד הלייקרס הדפוק רבי קסלמן.

וואללה איזה מסיבה הם דפקו: קודם הדלקת הנר הראשון שהדליק ראש העיר (ליד קסלמן) והברכה שאמר איזה ישראלי אחר שהופיע עם אשתו ושני ילדיו. לדעתי גרים בגרינוויל איזה 20 ישראלים אבל אני לא בקשר עם אף אחד. אני אוהב ישראלים רק בישראל.

 

תראו איזה קהל יהודי הגיע! (וזה רק להדלקת הנרות של חב"ד; יש גם בית כנסת רפורמי ובית כנסת קונסרבטיבי). באו איזה 300 יהודים להערכתי. גייל המתוקה שלי ואני יושבים בשורה השלישית קצת ימינה מאחורי הישראלי בשורה הראשונה עם הכיפה, גייל עם שערה הבלונדיני הקצר ואני עם ג'קט בייג' אורגינל ישר מ-'ארמני' ($350)

 

אחרי הדלקת הנר ניכנסנו כולנו לארוחה כיד המלך במלון 5-הכוכבים 'היאט' (אנחנו יושבים בכניסה למלון על מיין סטריט של גרינוויל), והיתה מה זה מסיבה. אפילו מומי היה מרים בוהן לאישור (אני תמיד מתבלבל בין בוהן לאגודל).

3.יאנג גונב את ההצגה במשחק נגד יוסטון. עם מה? תסתכלו למטה!

*

*

ניק יאנג הופיע עם הסניקס היקרתית החדשה של קיין ווסט, אדידאס "ייזי 750". אני לא יודע מתי היא תגיע לישראל, אבל הכינו כמה לירות טובות. מה שניק אולי לא יודע הוא שהבוקר התפרסמה ידיעה שהלייקרס מחפשת קונה לטרייד שלו ושל לו ויליאמס.

הוא – ניק – לא היחיד עם הסניקרס החדשים:

 

*

גם טרייסי מגריידי כבר נועל אותם…

*

אבל…מי שבאמת גנב את ההצגה היה קובי:

*
* * ההצגה כולה שייכת היתה לקובי בערב  בו קלע מעל 50%, וקליעתו חזרה להיראות כמו בימים הטובים! בסיום המשחק קובי אמר שהוא היה 'מת' לשחק בקבוצה הזאת היום. אז הנה האתגר: מאיזו שנה הקבוצה הזאת, ומבלי להסתכל ברוסטר, מי השחקנים שאתם מזהים מימין לשמאל, קודם שורה ראשונה ואח"כ שורה שנייה: * Los Angeles Lakers          

 

 

 

4.לכל החושבים שווסטברוק אינו אלא עארס היודע רק לקלוע:

(מסירה עצמית מהגב ל WOOD ליןפי של סל) *    

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. יוטה וOKC נראו הלילה בתלבושות של בתי כלא מחוזי
    רק היה חסר אזיק אלקטורני ברגל
    זו הלייקרס 2010 ?
    מומי יזהה אותם עם אף מלא אבקה לבנה מקילומטר

  2. הלייקרס 2009:

    למעלה: פארמר, וואיצ'יץ', שאנון בראון, קובי, לא מזהה, פישר

    למטה: וולטון, טוריאף, גאסול, ביינום, אבא של ג'ורג' קוסנטזה/ג'רי באס, מישהו עם כדור, כריס מיהם, מבנגה(?), אודום, לא מזהה

  3. זאת בהחלט הברקת משחק של ווסטברוק. זה שחקן שתמיד שווה לקום לראות משחקים שלו. וגם המשחק הזה, הייתה חדירה של KD, משהו לללק את השפתיים.

  4. למעלה : פארמר, וואיציץ,שאנון בראון, קובי , חנון שאני לא מזהה, פישר.
    למטה שניים שלא זהיתי , גאסול , ביינום, ג'רי באס, מישהו שנכנס בטעות, מישהו שמזכיר את ברוק לופז (זה לא הוא כמובן), מבנגה, אודום ועוד אחד שנכנס בטעות?

  5. מהוויקימילון על "אשרי המאמין":
    "מקור הביטוי במתי – שליח ישו: 'אשרי המאמין ואינו רואה', תרגום בחזרה לעברית (מכתבי מתי ביוונית או לטינית) של הפסוק בתהלים: 'אשרי הגבר אשר שם ה' מבטחו'. ובהשפעת הפסוק במשלי: 'צדיק – באמונתו יחיה'"

  6. לייקרס של 2007
    למעלה
    פארמר וויאצ׳יץ׳ אריזה קובי קובי קארל פישר
    למטה וולטון טוריאף גאסול מיהם מבנגה אודום וראדמנוביץ׳

  7. ככה זה כשאתה משחק בלייקרס – גם אם הם גרועים, גם אם אתה לא כוכב –
    אתה מקבל חוזה נעליים שלא היית מקבל בשום קבוצה אחרת
    אתה יוצא (או במקרה שלו מתחתן) עם כוכבת פופ
    ואתה מקבל פרסומת בטלוויזיה מחוף אל חוף שלא היית מקבל בשום קבוצה אחרת.

    1. בזה אתה צודק, למשל השחקן ההוא, שכחתי את שמו, זה שהפך לפרזנטור ומוביל קמפיינים ופרסומות של חברות מובילות, אפילו נבחר לשחק בתפקיד ראשי בסרט זוכה פרסים בפסטיבלי קולנוע של ברלין מילאנו ופריז, בנוסף לכל גם התחתן עם מלכת היופי… אהה נזכרתי… אלירז שדה.

      שום דבר שלא היית יכול לקבל כפליט "האח הגדול" או כל ריאליטי אחר.

  8. ווסטברוק הוכיח שוב שהוא חיית כדורסל שלא היו הרבה כמותה עם אינסטינקטים מדהימים. הוא גם עשה את המהלך בעשירית השניה האחרונה האפשרית.
    פשוט סל ענק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט