טניס- פריוויו טורניר סוף השנה + בלוג חי ב-10 / גור גולן

לונדון 2015
לונדון 2015

מאסטרס סיום השנה בסבב ה-ATP התחיל אתמול, שלושה משחקים נערכו עד כה.

בכל סוף שנה, נפגשים שמונת הטניסאים הטובים של השנה (יש להדגיש שלוקחים את הניקוד של השנה האחרונה בלבד) לטורניר על תואר "אלוף האלופים". זאת הייתה השנה של נובאק דג'וקוביץ שמוביל בבטחה את הסבב העולמי, אשר זכה בשלושה גראנד סלמים ובנוסף זכה ב6 מאסטרסים. אך לפני שנדבר על הטורניר, בואו נכיר את המשתתפים:

1.נובאק דג'וקוביץ (ראשון בעולם).

2.אנדי מארי (שני בעולם).

3.רוג'ר פדרר (מקום שלשי).

4.סטאן ואורינקה (מקום רביעי).

5.רפאל נדאל (מקום חמישי).

6.תומאס ברדיך (מקום שישי)

7.דויד פרר (מקום שביעי).

8.קאי נשיקורי (מקום שמיני).

הבית הראשון יכלול את: נובאק, פדרר, נשיקורי וברדיך.

הבית התחיל אתמול בניצחונות קלים של נובאק נגד נשיקורי (6-1,6-1) ורוג'ר פדרר נגד ברדיך (6-4, 6-2). בבית הזה, התחרות היא לא על העלייה שכן יש פערי רבות אלה על דירוג. נובאק ורוג'ר ככל הנראה ינצחו את נשיקורי ואת ברדיך והמשחק שיכריע את הבית יהיה ביניהם, כאשר המנצח יסיים ראשון והמפסיד שני (משמעותי מאוד לשלב הבא). דרך אגב המשחק הזה יתרחש מחר בשעה 10 שעון קריית שמונה.

נובאק

הבית השני יכלול את: נדאל, ואורינקה, פרר ומארי.

הבית התחיל אחר הצהריים כשמארי מנצח את פרר (6-4,6-4). המשחק השני יפגיש את נדאל ואת ואורינקה בבלוג חי בשעה 10, שידור ישיר בטלוויזיה. עם כל הכבוד לואורינקה, פרר ומארי שנמצא בכושר מעולה, הדבר המעניין ביותר הוא רפאל נדאל שלאט לאט חוזר לכושרו בטורנירים האחרונים של השנה ובמיוחד במשחק הגמר בטורניר באזל האחרון, נדאל הפסיד בשלוש מערכות קשות, כשאפילו בצוות הכותבים של הופס התרשמו מהמשחק. לפי דעתי הבית יוכרע כמובן במשחק בין מארי לנדאל, כאשר ואורינקה יכול לגנוב את אחד המקומות הראשונים.

article

ועכשיו הימורים, אני חייב לציין שאני אוהד נדאל משובע והוא הספורטאי האהוב עלי בכל הזמנים וכמו כן אחת הסיבות לכך שהפכתי לשחקן טניס כנער ומדריך כיום.

בית א' יוכרע כמו שאמרתי בין פדרר לדג'וקוביץ, כאשר נובאק יסיים ראשון ורו'גר שני.

בית ב' הסתיים גם כצפוי אך עם הפתעה: נדאל ראשון ומארי שני.

שלב חצי הגמר- נדאל ינצח בקרב של 3 מערכות את פדרר ונובאק ינצח את מארי בשתי מערכות צמודות.

שלב הגמר- נדאל נגד נובאק! איזה קלאסה ואיזה משחק מחכה לנו.

אם אני הולך עם הלב, נדאל ינצח ויוכיח לכולם שהשור ממאיורקה חי.

אם אני הולך עם הראש, נובאק ינצח במשחק של שתי מערכות צמודות ויוכיח שוב עד כמה הוא טוב.

אני הולך תמיד עם הלב- נדאל! השור של עולם הטניס חזר.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. אחד עונות הטניס הגדולות שאני זוכר ואני מכיר הרבה מאוד…
      העונה של נדאל ב2008 הייתה הגדולה מכולם לפי דעתי.
      שנה שניצח את פדרר על הדשא ואז לקח מדליה אולימפית וגם גביע הדיוויס וגם רולאן גרוס ולדעתי עוד גראנד סלאם..
      הייתה גם את העונה של אגאסי המפורסמת וגם של פדרר וסמפרס אבל 2008 של נדאל ו2015 של דיוקוביץ הגדולות מכולן לדעתי

      1. לומר שהעונה של נדאל ב 2008 היא הגדולה מכולן זו בורות לשמה, זו אפילו לא העונה הכי גדולה של נדאל עצמו! בתור אוהד מושבע שלו, אני ממש מתפלא עלייך.., ולאמר ש"לדעתך עוד גראנד סלאם", כאילו זה משהו שאתה לא אמור לדעת או לא משהו משמעותי כדי להחליט אם זו עונה גדולה או לא ?!

        העונה של 2010 של נדאל גדולה יותר, הוא לקח בה שלושה סלאמים, וכנראה היה לוקח ארבעה אם לא היה נפצע באוסטרליה.., גם עונת 2013 של נדאל מתחרה ב 2008, אם לא עולה עלייה, שם הוא לקח 2 סלאמים ,אבל גם 5 תארי מסטרס וסה"כ 10 טורנירים (לעומת 3 תארי מסטרס ו 8 טורנירים סה"כ ב 2008)…, אז לומר ש 2008 היא הגדולה בהיסטוריה זו בדיחה עצובה…

        יש לפדרר 4 עונות טובות ממנה (2005 – 2007, ו 2009 נותנת פייט), נובאק ב 2011 וכמובן השנה יותר טובות מ 2008 של נדאל, ולא הגענו לעונות אחרות של מאטס וילנדר (3 סלאמים), קונורס, מקנרו (עונה של 82 ניצונות ו 3 הפסדים!), לייבר, ועוד ועוד…..

        1. 2008 זו שנת המפנה בקריירה של נדאל. עד גמר וויבלדון 2008 שהיה המשחק הגדול ביותר שאני זכיתי לראות, נדאל לא הצליח לנצח על מגרש שהוא לא חימרס הוא פתח את העונה עם חצי גמר אוסטרליה, המשיך לשתי זכיות ברולאן וויבלדון כד גם ארצות הברית הפתוחה הוא רשם חצי.
          חצי הגמר באוסטרליה וארצות הברית היו טורנירי השיא שלו בטורנירים האלה.
          באותה שנה הוא הוסיף גביע דיוויס ומדליה אולימפית שגם שיזלזלו בזה זה תואר חשוב.
          זו שנת המפנה- אחד ברמתו, שתיים ביחס אליו.
          2010 הייתה שנה מצויינת ואדירה כשהוא חזר מהפציעה בברכיים אך הסבב היה חלש באותו זמן כי פדרר ירד ביכולתו ( תקן אותי אם אני טועה זו הייתה השנה שפדרר חלה במחלת הנשיקה ? ) ולא היה מישהו אחר חוץ ממנו.
          לגבי העונות של פדרר 2009 הייתה שנה קלה כאשר נדאל היה פצוע רוב השנה ולא היה מישהו אחר לאיים עליו. שנת 2007 גם הייתי מוריד כי הוא התחיל להסתבך מול נדאל. ולכן 2005 ו2006 אלה השנים הטובות ביותר שלו. השנה האחרונה של דגוקוביץ לא באותה רמה של השנה האחרונה.

  1. תודה גור. באולם אני בכלל לא בטוח שעדיף לפגוש את מארי או סטניסלס ולא את נדאל, אז אני לא רואה משמעות גדולה מדי למקום 1-2 בבית הראשון.
    מהמר על גמר של נולה-רוג' כשנולה יניף את הגביע פעם נוספת.
    ד"א, זה תואר שמאד חסר לנדאל ולדעתי הוא כבר לא יזכה בו. חבל אך בגילו המשטח הזה יפיל אותו.

  2. נדאל בגילו ובמצבו לא יכול לקחת את פדרר ונובאק בק טו בק. אני מקווה שפדרר יקח, אבל צריכים להיות ריאלים ולהודות שנובאק הכי דומיננטי וכנראה לא יתקשה לקחת את הטורניר.

  3. אני חייב להודות שלא האמנתי שאני אזכה לראות את רפא חוזר לכושר הזה שמחזיר אותו למקומו הטבעי בארבעת הגדולים.
    הוא באמת משחק טוב ואם לא הסרבים של סטאן המשחק כבר היה גמור מזמן. גם עם יתרון של שתימשבירות קשה לראות את רפא שומט את זה והיום הוא יבטיח את מקומו בחצי. סטאן נראה לעיתים שבור מנטלית, לא מתאים לשחקן 2 גרנד סלאם מנובאק בשיאו.

  4. אצלנו מראים הכל חי אבל וואללה שאי אפשר יותר. בין הכדורסל והפוטבול זה לוקח ימים ולילות, ועכשיו גם טניס.

  5. לכתוב שראפא נכנס לכושר טוב זאת כותרת שרצה אחרי כל משחק שהוא מנצח….שבועיים אחרי זה עולה הכותרת שנאדאל ייעדר לחודשיים עקב פציעה (ולצורך נטילת סמים ממריצים מסוג כלשהו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט