אחד-על-אחד: עידו "שיקגו בתחת" מוריה מדאונאנדר נגד מנחם "שיקגו-שיקגו" לס מגרינוויל

(קרב האקדחים באוקיי קורל)

צוות הופס החליט להתחיל בכמה קרבות 'אחד-על-אחד' בין אנשי הצוות. הגולשים יבחרו מנצח. הפעם גם עידו מוריה האוסטרלי ומנחם לס מדרום קרולינה מסכימים – ברצון או לא – שקליבלנד תנצח את המזרח. מנחם מאמין ששיקגו תהיה שנייה. עידו מאמין ששנייה תהיה כל קבוצה אחרת מלבד שיקגו.

מנחם:

אני רוצה שכל בינוני ההבנה (פלוס), בינוני ההבנה, רפי ההבנה, ונטולי ההבנה באתר יידעו שעידו מוריה, הישראלי שלנו בדאונאנדר ששותה בירת 'פוסטר' שטוחה בטעם וריקה מגאזים ומאמין שזאת הבירה הטובה  בעולם, החליט שהמאמר שכתבתי בו אמרתי שרק הקאבס תהיה העונה יותר טובה מהבולס,  לא שווה אפילו להדפיסו ולעטוף בנייר את דג הקרפיון לשבת.

הוא הזמין אותי לתיגר "אחד-על-אחד". אני טוען שהבולס תסיים שנייה במזרח והוא טוען שזאת תהיה אטלנטה, או מילווקי, או וושינגטון, רק לא שיקגו. אני טוען ששיקגו היא עיר עשר, והוא אומר לי שאוסטרליה שמה את ארה"ב בכיס הקטן. למה? כי הם אוכלים שרימפ על הברבי ושותים את היין המשובח בעולם, ואנחנו אוכלים המבורגר מקדונלד ושותים דייט קולה או בירת 'בדווייזר'..

טוב, כשאחד טוען ש-'פוסטר' היא בירה, שקריקט הוא ספורט, ושפוטבול אוסטראלי שם את ה-NFL האמריקאי , במדבר 'גיבסון' הדפוק שלהם, אז אתם מבינים עם איזה אחד יש לי עסק. אבל נניח לעניינים אישיים בצד, ובואו נלך על כמה עובדות הכתובות בתורה:

אתחיל עם הדבר החשוב ביותר: מאמן חדש.

שיקגו כבר היתה הטובה ביותר במזרח (אם לא בכל הליגה) בעונה שעברה אבל המאמן השמן והדפוק שלה תום ת'יבודו שחק את דריק רוז עד הריצפה והוא-הוא שגרם לפציעתו. הוא נתן לשחקני החמישייה שלו לשחק עד שהם נפלו מהרגליים, ולא איפשר לקנונים צעירים כמו מקדרמוט לשחק. הם פיטרו אותו סוף-סוף והביאו מאמן צעיר חדש, שחקן הבולס בעצמו לשעבר, מאמן שבארבע שנים הפך את איובה סטייט משום דבר למכללה שהגיעה ל-'סוויט 16'. הוא מאמן צעיר, מודרני, שמאמין בצעירים ויחלק את הדקות בין 10 שחקנים לפחות. מקדרמוט כבר החל להקסים במשחקי האימונים כשהוא מעלה אותו כמעט 'שחקן ששי' והוא משלשל שלשות, בדיוק כמו שידעתי שהיה עושה אילו השמן ת'יבודו היה נותן לו צ'אנס.

ודבר אחרון מוריה: ראית את אשתו? ראית את בתו פייג'? למות בשבילן. אבל מה אתה יודע בדברים כאלה. אתה צעיר מדי עבור אשתו וזקן מדי עבור בתו. אני – עם הזקן הקצוץ למשעי שלי והכרס שנעלמה באימונים הן כבר פזלו לעברי דרך הטיווי. ראיתי בברור את העיניים שהן שלחו לי.

 

(האשה והבת. למות בשבילן!)

עידו מוריה:

 

אני מת על שיקגו, עיר שהגיבור המיתולוגי שלה היה סרסור מבריח משקאות לא יכולה להיות כל כך גרועה כמו שעושים ממנה, למעשה אם יש מקום אחד ביאנקי לנד שראוי לעבור לאוז כמו שהוא זה שיקגו, רק, עם מזג האוויר המחורבן שלה, המקום שהיא תקבל אצלנו זה אי ליד אנטרטיקה. אבל ברצינות איזה ארגון מפגר זה השיקגו בולס?

 

 

(דרום שיקגו היום, חלק מ"העיר הגדולה" של דוק לס)

השמן הדפוק טיבס, הוא רק מאמן השנה על זה אין לנו ויכוח. זה תואר שהוא קיבל ב 2011, והוא רק מוח ההגנה של הליגה. זה גם בנתוני ספיגת נקודות שנים 2011-2014. אז מה חליפה חכמה תעשה? תקדם אותו שיישאר בארגון. פיני גרשון סטייל.  במקום זה שלחו אותו לאלף עזאזל שייאמן קבוצה אחרת ויהפוך אותה למבצר ולקחו איזה אתלט מצוחצח שלא אימן שנייה בליגה …

מנחם  לס, כשלוקחים מישהו שעוד לא עשה כלום בליגה ואומרים לו המאזן שלנו בשלוש שנים האחרונות זה 48-45-50 נצחונות בעונה, ואומרים לו: אנא תשפר ותביא אותנו לאזור ה-55 נצונות על מנת שהטיעונים של איזה דוקטור לס מקו קלאס קלאן סיטי יחזיקו מים. כל בר דעת יגיד לכם: "55 נצחונות בעונה לשיקגו? מצטערים זה יהיה לס מאץ' לס" . לס מנחם . לס.

 

מנחם:  

הי עידו, שמעת את הבדיחה האחרונה?

What did the Australian do after raking the leaves? He fell out of the tree

באוסטרליה יש שלטים על האוטובוסים והרכבות שמציעים לאנשים שמגרדים את התחת, לא להריח את האצבעות אחרי המעשה ולא לקצוץ צפורניים בפה. הייתי שם ב-1983 וראיתי וקראתי. היום היתה מודעה בעתון של סידני: "כתבת שאתה אוהב חתולים. גם אני אוהב. בוא נחליף מתכונים".

טוב, רק אתה מבין אותה כי אתה גר שם. אתה הרי יודע שההבדל בין לווייה אוסטרלית וחתונה אוסטרלית זה שיכור אחד פחות. היה לי פעם חבר אוסטרלי שסיפר לו שהוא וכל החברים שלו גומרים מהר כי הם לא יכולים לחכות לרוץ לפאב ולספר לחברים שלהם מה קרה.

תראה, אם אתחיל לספר לך על העיר שיקגו אצטרך ספר שלם. רק ניו יורק גדולה ממנה. 9 מיליון. אתה יכול לשים בתוכה רבע מהיבשת הדפוקה שלכם. "יבשת" הם קוראים לאוסטרליה. בקזחסטן ובאוזבקיסטן ישנם יותר אנשים מ'היבשת' יעני שלכם.

לשיקגו שדה התעופה הגדול ביותר בעולם, האוניברסיטה הרביעית בטיבה בעולם (אונ' אוף שיקגו), הבארים לספורט הכי טובים בעולם, והאיצטדיונים ואולמות המודרניים ביותר של השיקגו ברס בפוטבול, הקאבס והווייט סוקס בבייסבול, הבולס בכדורסל, והבלקסוקס בהוקי. ואכלת פעם CHICAGO PIZZA??? אפילו ראש העיר הוא צבר שנולד בישראל – רם עמנואל. הוא אפילו יודע עברית.

אבל, MATE, בוא נדבר כדורסל. אל תגיד לי "שיקגו לא תהיה שנייה". תגיד לי מי כן תהיה שנייה. תראה חמישייה! רק השמות גורמים לקנגורו להפיל חמישה וולדים: דריק רוז…ג'ימי באטלר…ניקולה מירוטיץ'…פאו גאסול…יואקים נואה…

את הספסל אשמור לפעם הבאה כי ניצטרך שני קנגורוס עד שאגמור. אז בחר לך קבוצה שתהיה שנייה כי לא צחקתי מספיק היום.  או, עוד אחת:

-מה עושים כשאוסטראלי זורק עליך רימון?

-מוציאים את הניצרה וזורקים חזרה!

 

 

עידו:

 

מנחם, אני מרגיש שאני מכיר אותך כל חיי, ואז זה בא לי. היה לי פוסטר שלך על הקיר.

 

 

[תמונה של דרדאסבא }-

 

, אם היו לי נדודי שיינה הייתי בונה את כפר הדרדסים ושולח את החתחתול שלי לאכול אותם.

אני עדיין לא מצליח לרדת לעומק הטיעונים שלך. בהתחלה באת עם טיעון מנצח שיש מאמן חדש ואשתו היא פצצה מהממת ובגלל זה שיקגו תסיים שנייה !??!!  אז לפי הלוגיקה הזאת הניקס מקום שני כי החברה של דרק פישר יכולה להעמיד את המקל סלפי של וולט דיסני המנוח מתוך מכשיר ההקפאה שלו.

אחר כך לקחת את כל בדיחות האיריים ובמקום איריים אמרת אוסטרלים. סבבה. נחזיר את האירים וניתן אולי לבוסטון מקום שני…  כי גם יש להם אונברסיטה יותר טובה? חוג ה DEBATE  של כתות ד' בסוויל ווסט יבוא עם טיעונים יותר רציניים…

בוא נדבר הופס. כאיש תרבות לזה שעשה את דרדסית.  מספרים. בשביל שתבין אני אתחיל להקליד לאט וברור, אם לא תבין אני אדרדס לך את זה בטבלה.

וושינגטון שעלתה מ 29 ניצחונות ל 44 ובשנה שעברה  46. שומרת על ההרכב, ותעלה השנה ל 48-50 ניצחונות.

טורנטו עמדה על 48 ניצחונות לפני שנתיים עלתה ל 49 ניצחונות. תרד חזרה ל 46-48 ניצחונות.

אטלנטה היתה על 38-44 לפני שנתיים שלוש ועלתה ל- 60 לפני שנה. לא איבדה כלום, ומחזיקה במאמן השנה ותשמור על 55-60 ניצחונות.

מיאמי עמדה על 60+ נצחונות בעבר אבל בשנה שעברה בגלל כל הפציעות ונדידות המלכים ירדה ל 37 ניצחונות תחזור לכיוון ה-45-50.

מילווקי היתה על 15 לפני שנתיים, הגיעה ל 41 ניצחונות לפני שנה ורק השתפרה. גם היא תהיה באזור ה-45-50 ניצחונות.

נשארה שיקגו. בשלוש השנים האחרונות הניצחונות שלה היו 45-48-50, איבדו השנה את המאמן. המאמן החדש הוא אולי טוב אבל בגלל שהוא רוקי הוא שווה לפחות עוד 5-10 הפסדים לעונה עד שילמד. הם לא החליפו את נואה שגמר את הסוס, פאו גאסול נתן כל מה שהיה לו בספרד, וגם ככה הוא חור גדול בהגנה. ויש את דראעק.

בגישה סופר אופטימית. נגיד השנה הם היו עושים 55 ניצחונות. אבל אז צריך לחסר את הפדיחות של המאמן הרוקי. גמרנו ב 45-50 נצחונות.

אז יוצא לי

1-2 קאבס, אטלנטה

3-8 מילווקי, מיאמי, טורנטו, שיקגו, וושינגטון.

שורה תחתונה אני מקליד לאט לאט ובפונט גדול שתבין

שיקגו לא שווה מקום שני!
אלוהים יעזור לה אם תדרדס בכלל טופ 4.

 

מנחם:

 

טוב. בקשר לבדיחות, רק את החתונה והלווייה לקחתי מהאירים. אבל מה זה משנה אירים, אוסטרלים. כולם שיכורים אותו דבר. בקשר לעלים ולזיונים הכל פיור אוסטרליאן מגוגל. במחשבה שנייה אני לא מבין למה בכלל הלכתי לחפש בדיחות בגוגל כי כל אוסטרליה היא בדיחה אחת גדולה. כשבכל העולם קיץ, אצלכם חורף, וכשבכל העולם נעים, אצלכם 140 מעלות. כדי שהנייטיבס בהופס יבינו, זה 52 מעלות צלזיוס. למלבורן הם קוראים "MEL BEN". יש לכם עיר – אני נשבע, והגיע הזמן שתיסע לבקר אותה – בשם Woolloomooloo  ואיש לא חושב שזה משהו מיוחד. ולהמבורגר הם קוראים BEETROOT.

מספיק בקשר לאוסטרלים, אבל רציתי שהמאזינים והמאזינות יידעו עם מי יש להם עסק כשהם מקשיבים ל"עידו מוריה, יזראלי-אוסטרליאן מדאונאנדר", שכמו כל האוסטרלים, הוא למד לצחצח את שיניו בבוקר בנייר זכוכית ולשטוף את פניו עם בירה.

אז אני מבין שבחרת באטלנטה כקבוצה השנייה בליגה. האוסטרלי מביא לי את השנה שעברה כדוגמה. תגיד לי, מה הקשר בכלל? שנה לפני פתיחת הפלייאוף הספארס באה כאלופה, ושמונה ימים אחר כך היא הועפה כמו טיל מהפלייאוף. לפני שנה היה אושר בעולם.

הקוראים יוכלו ללכת לדיסקשיון שלנו אתמול ולראות את החמישייה של שיקגו. החמישייה שאתה תעמיד מולם? ג'ף טיג, קייל קורבר, אל הורפורד, פול מילסאפ, ותיאגו ספליטר. אני בקושי כותב כי אצבעותיי משקשקות מצחוק. טיג? ילדון שחור עם עיני ינשוף שרוז יארוז ויזרוק למזנין. קייל קורבר? חיוור, יורם, גרביים שחורות עד הברכיים. לא מסוגל לשמור על עמוד חשמל. הורפורד? דומיניקני בן 30 שגמר כבר לפני שנתיים. מילסאפ? האלמוני בכל הליגה כי לא יודעים מי הוא ומה עשה. מה שכן יודעים זה שבבחינת ה-SAT לכניסה למכללה הוא ענה לשאלה מה הם שלושת אבות המזון: "מקדונלד, בורגר קינג…ו…ו…קנטקי פרייד צ'יקן!".ואז הברזילאי טיאגו ספליטר. מילא ברזילאי, אבל ברזילאי חיוור? גיב מי א ברייק.

אתה יודע מה דריק רוז…ג'ימי באטלר…ניקולה מירוטיץ'…פאו גאסול…יואקים נואה…יעשו מהם? יהפכו אותם ל-"עלובי החיים" (הסרט והספר עומדים להגיע לאוסטרליה בחודש הבא!). ספליטר יבכה, "אייגו…אייגו…(אחד הקדושים של בראזיל), רחם עלינו! סגור את החשמל! DO SOMETHING!". שיקגו יגרמו להם להיראות כקבוצת מוקיונים אפילו ברדיו. אטלנטה לעולם לא תשתנה: היא קבוצה המתנענעת בין "בינוניות-מינוס" ל-"בינוניות-פלוס". העבר, הווה, והעתיד שלהם אותו דבר" "בינוני +-". שיקגו? שאתחיל לדבר על מייקל?

 

 

עד עתה דברתי רק על החמישיות. חכה כשנדבר על הספסלים, ועל המאמנים.

בסידרה בין שיקגו לאטלנטה יקרה דבר מוזר: בד"כ באופרה הסיפור לא ניגמר עד שהשמנה מתחילה לשיר. המשחקים בין שיקגו ואטלנטה ייגמרו כבר בשירת ההמנון.

ולסיום, באוזי טיווי ישנה תכנית של שאלות. נותנים פרסים ע"פ שאלות מצחיקות וחכמות. אתם יודעים מה הדליק אותם אמש? בתכנית של FOXTEL? אחד שאל מה עושים נודיסטים עם המפתחות, וכל אוסטרליה התפוצצה מצחוק. זה ההומור שלהם, רק שתבינו…

 

עידו:

 

כשבאים לעשות עסקים עם אמריקה צריך לזכור 2 כללים שיבטיחו הצלחה עם השוק האמריקאי: (1) DUMB IT DOWN (2) SUGAR IT UP . בגלל זה מבשלות ויקטוריה, הוסיפו סוכר לבירה פוסטר והורידו אלכוהול וטעם. התוצאה – האמרקאים מתים על זה. כאן לא תמצאו אוסטרלי אחד ששותה בירה פוסטר. פאק איט אפילו לא תמצאו פוסטר בליקר סטור המקומי. זה זבל לייצוא. דוגמא שנייה. היין הכי נמכר באמריקה. ילו טייל (לוגו של קנגרו צהוב) מוכרים ליטר ב $3.99 אני לא סגור אם בקופסא או בבקבוק, זה לא משנה. ממציא הלייבל אמר: "עזבו אותי מתהליך הבשלה וטעמים עדינים DUMB IT DOWN, SUGAR IT UP. הענבים נקטפים מהעץ עומדים מינמום זמן ויאללה ביקבוק ולמכולה לאמריקה. התוצאה, ילו טייל זה היין הנמכר בעולם והדפקטים האמריקאים אפילו לא מרגישים בהבדל בין יין טוב ליין בררה מעמק היארה…

אבל אנחנו לא הראשונים שחשפו את השיטה. בפחית קוקה קולה לייט או זירו יש אומנם 0 אחוזי שומן אבל…. 58 גרם של סוכר (!!! גוף האדם יכול לעכל 30 גרם סוגר מקס ביום, השאר חומצות שומן), והאמרקאים לא יצאו לרחובות להעיף את הרעל הזה מהמדפים. להפך, הם הפכו אותו למשקה לאומי.

 

 

(רדנקס בגרינוויל)

מנחם תן לי את אוסטרליה 365 יום בשנה, עם האנשים האמיתיים כאן, והאנגלית הנורמלית שלא צריך לדבר לאט ועם הדגשות כמו  שמדברים לילד מפגר או  כמו שמדברים לאמריקאי.

אבל אתך אני יכול לדבר נורמלי. THANKS GOD שנולדת בישראל.

שיקגו באמת על הכיפאק ויעשו את הפלייאוף. מה יהיה בפלייאוף זה מן אללה, אם תרצה לעשות על זה דיון תכתוב לי במרץ… אנחנו מדברים עכשיו על הליגה, ובליגה צריכים פועלים שקמים כל בוקר רצים קופצים עושים את האחוזים שלהם באופן סיסטמטי. ואז עולים על מטוס ועושים את זה עוד פעם. ועוד פעם ועוד פעם. בלי להיפצע, בלי לקבל מצב רוח רע, בלי לקחת ימי מחלה. ככה 82 ימים בשנה. ובזה אטלנטה הרבה יותר טובים משיקגו.

 

 

האם בשיקגו יש כישרון בשביל לנצח את אטלנטה? אני מאמין שכן. האם זה משנה למיקום הסופי בסיום הליגה? לא.

שיקגו לא נכשלת מול אטלנטה (למעשה היא כן, אבל זו סטיית תקן ש א ו ל י תסתדר השנה), שיקגו מאבדת נצחונות מול מילווקי, לייקרס, טורנטו ודטרויט… והחדשות הרעות מנחם, הם לקחו מאמן שעשה עבודה קבועה וטובה בטור ההישגים והחליפו אותו באחד שאת התוצאות שלו הם לא יודעים…

והנה הסיבה:

דארעק רוז – המנייה הכי לא יציבה בליגה. גם אם ייתן 10 משחקים טובים ייפצע ויחמיץ את ה-20 הבאים.

אתם יודעים מה הסוד של דארעק למשחק מקדים? הוא שולח 2 חברים…

פאו גאסול – על כל משחק מדהים הוא נהיה אפטי 5 משחקים.

נואה – יירד השנה לספסל. הוא נהיה חלש והיעילות ההתקפית שלו לא קיימת. הוא לייביליטי על הקבוצה.

באטלר – סופר סטאר.

_ _ _  – משהו חסר (!) – איפה הידית? איפה קייל קורבר של שיקגו?

לסיום, למה שמים את המגבים בתוך האוטו על כל החלונות במכוניות בדרום קרולינה? כדי שהרד נקס יוכלו לירוק את הטבק שלהם בזמן הנהיגה בסבבה.

 

מנחם :

 

כל הכבוד עידו על המגבים בתוך האוטו. רדנק על הכיפאק. יש לי עוד אחת בשבילך: אתה יודע למה רדנקים מזדיינים כמו כלבים? כדי שגם הוא וגם היא יוכלו לחזות ב-WRESLING!

אתה עולה יותר מדי על ארה"ב המדינה שמגינה על האאוסיס שהיפאנים או הסינים לא  יקחו אותה מכם. זאת 'יבשת' זאת? מדינה של העולם השלישי ש-90% ממנה היא מדבר, ושנשותיה מתפקעות מצחוק בשעת סקס, ולא חשוב איזה מגזין הן קוראות.

אתם יודעים לאן יצא עידו הבוקר? הוא בעצמו כתב לי, ואני מצטט מילה במילה:

"מחר יש לי פגישה במולום-מולום (MULLUM- MULLUM) על הבוקר אז תקבל את הסיום שלי בלילה שלך לפרסום ביום ראשון בהופס"

אתם מבינים עם מי יש לנו עסק? עם אחד שהולך לפגישת עסקים במולום-מולום. אז עכשיו יש גם מולום-מולום וגם

Woolloomooloo.

אני יודע שעידו אוהב את האוסטרלים. גם יישו אוהב את האוסטרלים. אבל כל שאר העולם יודע שהם ASSHOLES..  לפחות עידו הוא ישראלי. עידו מתבייש לספר לכם שלפני חודש הוא קנה מכונית לאשתו היקרה. חמש שעות אחרי שהיא קיבלה את המפתחות לטויוטה החדשה היא מצלצלת אליו, "עידו, אני חושבת שיש מים במושב האחורי". עידו שואל אותה איפה היא. "באגם" היא עונה לו.

טוב, נחזור לכדורסל. אני חוזר שוב ושוב לאשתו של הויברג. אני לא יכול לחשוב על שום דבר אחר. בשעת משחקים נגד שיקגו השחקנים על המגרש רק יזרקו מבטים לעבר ביתו הפצצה העולמית פייג' בזמן שהיריב יקלע ללא התנגדות.

החמישייה השנייה של הבולס מנצחת את כל הקבוצות שבחרת לנצח אותם: ארון ברוקס, קירק היינריך, דאג מקדרמוט, טאז' גיבסון, ומייק דנליבי (או טוני סנל). על כולם מרחפת הרוח של אלוהים הלא הוא מייקל ג'ורדן.

שיקגו מגיעה להכות כמה ישבנים, ותאמין לי שהקאבס ומאמנה החיוור דייויד בלאט חוששים שהם לא יהיו אחד מהישבנים הללו.

ולפני שאני מסיים, אני הרי הייתי באוסטרליה. היתה חנות קנדומים במלבורן שם היו שלטים:

"PROTECT YOUR WILLY. DO NOT BE SILLY"

ו- COVER YOUR STUMP BEFORE YOU HUMP

ככה הם מדברים בדאונאנדר!

 

עידו:

 

הרגת אותי עם הבדיחה על האגם, נראה לי אני צריך לשלוח את דור בלוך עם אשתי , בשביל …. "דלת באגם" …

אני שמח שאתה מצטט מהאימיילס בייננו לקוראים כי האימייל שלך אתמול נפתח במילים: "איזה מטומטם אני! כתבתי לך אתמול את החלק האחרון שלי, ושכחתי לשמור אותו ולכן קבלתי את המסמך ללא החלק שלי. כתבתי שם על עיירה באוסטרליה בשם   Dooloomooloo " … ועל זה אין לי מה להוסיף.

נושא הדיון הוא לא על הקולות שעושות אוסטרליות בזמן סקס (זה משתנה מפעם לפעם) , ולא על כישורי הנהיגה של אשתי ( בואו נאמר שעדיף שתסע ברכבת) ולא על כמה דרדסבא טוב על מחשב ("איזה מטומטם אני…"). נושא הדיון הוא האם הבולס תגמור מקום שני או לא?

שימו לב שלאורך כל הדיון מנחם, תפר בדיחות על אירים כאילו אין מחר, צחק על הכישורים הקולינרים של אל הרפורד, ועל הגנים המשובכים של פייג' ויינברג, אבל,  לא אמר מלה רעה אחת על טיבודו. מאמן שהוציא את השחקן המשתפר של השנה, MVP בתקופת לברון ודוראנט, ושחקן ההגנה של השנה, למעשה שנה אחר שנה נפל מול לברון שחקן ענק בראי ההיסטוריה.אז  נכון אנחנו בלוגרים כאן ואנחנו צריכים לחמם את האווירה על כמה הוא צועק וכמה הוא שמן וכמה הוא 2 שניות מהתקף לב, אבל בסוף היום הוא עשה עבודה בלאדי טובה.

עכשיו שהוא איננו, בא משהו שלקח מכללה לטופ 16… הוא צריך לקחת את שיקגו ולשפר את מה שת'יבודו עשה. אם אתם חושבים שהוא יכול, כדאי שתעזבו את העבודה שלכם ותתחילו להתפרנס מלוטו. כי אלו בערך הסיכויים.

למי שחושב שאלו השחקנים ולא המאמן אז (א) אותם השחקנים היו גם בשנה שעברה (ב) תעברו לפסקה הבאה על אטלנטה.

מנחם ("איזה מטומטם אני") לס תאר לכם את חדלי האישים שמשחקים באטלנטה. אבל הוא לא אמר מילה אחת על מאמן השנה באדס שעשה מכל הרביעייה הפותחת שחקני אולסטאר. קורבר, טיג, מילסאפ, הארפורד שנכנסו בזכותו לספרי ההיסטוריה כשחקני אולסטאר. והם פה להישאר, לעשות את השיטה שלהם משחק אחרי משחק. להוציא 55-60 נצחונות. זה יספיק למקום ראשון שני. תלוי בכמה בלאט יחליט לדחוף את השחקנים שלו.

אחרי שסגרנו את הפינה נשארו לי 50 מילים לתאר לכם קצת את קרולינה של מנחם.

אתם ידעתם שקרולינה היא המקום הכי זול בעולם (של ארה"ב של אמריקה) לקנות בית? למה? כי יש שם הכי הרבה מקרי רצח לא מפוענחים. והסיבה היא שהמשטרה לא יכולה לעשות ראיות דנטליות וה DNA של כולם אותו דבר.

אבל חוץ מרד נקס יש שם המון המון תנ"ך. הנה כמה חוקי מדינה בקרולניה: אסור למכור כלי נגינה ביום ראשון, אסור למכור חיות מחמד ביום ראשון, גברים – מותר וצריך להביא אקדח לכנסייה ביום ראשון (אולי יבואו אינדיאנים) . זוהי עבירה פלילית לחזות את העתיד (!) אלא עם כן למדת בבית הספר המוסמך של הכנסייה… ובשארלוט אשה חייבת (!) ללבוש לפחות 16 יארד של בד (חוק עירוני) . אני יכול לחשוב רק על 2 מקומות יותר דתיים מאיפה שמנחם גר.

אירן וישרא… לא משנה עזבו…

אז מי צודק כתבו בתגובות מנחם או עידו

 

פגישת ועד שכונה בגרינוויל (שם התחיל ה-KKK) להחליט אם דונלד טראמפ מתון מידי או לא

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. לא מבין את ההתלהבות מאשתו ובתו של הויברג. בינוניות מראה לכל היותר!
    לעצם העניין, שיקגו יכולה לסיים שניה אם – חתיכת אם – תישאר בריאה. אני מאמין שהיא לא

  2. עידו ניצח, dumb it down ו sugar it up מתמצתים את התרבות האמריקאית, העובדה שיש לך אישה ובת לא הופכת אותך למאמן דגול, ג׳ואקים נואה גרוע, דריק רוז מאבד את הראש, והבדיחה על הנשים האוסטרליות שצוחקות בסקס כבר הייתה בפוסט אחר השבוע.

  3. נהדר.
    הבעיה אם המאמן החדש של שיקאגו היא שהנעליים לתוכם הוא צריך להכנס הן אולי גדולות (במונחי נצחונות בעונה הרגילה בלבד) אבל הן גם בלויות לחלוטין:
    דרק רוז הוא סחורה מקולקלת,
    לג'ימי באטלר יש יותר קילומטרים מלמונית מרצדס שנת 81',
    יואקים נואה הפך לקונוס בהתקפה,
    וגאסול כבר ממזמן החליט שהוא שומר כוחות למשחקים החשובים של העונה: משחקי הנבחרת.

  4. מאוד כיף לקרוא, למדתי כמה בדיחות חדשות על כל עם שאומרים עליו שהוא אידיוט ורדוד.
    מצחיק שכאן מתווכחים על העניין אוסטרלי ואמריקאי.

    בנוגע לנבואות עצמן, אותי הכי מעניין דווקא באטלר.
    כשיש לך מאמן טוטאליטר כמו ת'יבודו, ברור שהכוכב בקבוצה הוא הטיצ'רס פט. ברור גם שבאטלר הוא שחקן טוב והכל, אבל לא אמור להיות סופרסטאר כמו שהיה עד עכשיו.
    צרף את זה לעובדה שהווסת של רוז נמשכת כבר שלוש שנים ולא עושה סימנים של סיום, שנואה זה קוקו תלתלים עקום עם מבטא על קביים, שגאסול יפסיק לשחק בזמן הקרוב כי התעייף והויברג הוא חתול בשק בכל מה שנוגע לליגה האמיתית…
    ואפשר למצוא לפחות שלוש קבוצות עם יותר כשרון ושיטה יותר מבוססת מהבולס.
    האמת, זה אפילו יכול להתפרק לגמרי.

  5. אני מבקש בפעם לכתוב בהתחלה ״ לא לקרוא ליג אנשים אחרים״- בכי של צחוק !
    דו קרב צמוד, משובח וכיף לקריאה !!
    אני שיניתי את דעתי כמה פעמים בזמן המאמר ואני בסופו של דבר הולך עם מנחם… אם עוברים קבוצה קבוצה מי יותר טובה שיקגו יותר טובה אבל שואלים האם שיקגו תסיים שניה ולכן זה הופך לקשה.
    אני מאוד אוהב את שיקגו, את השחקנים וגם את האמן החדש, השאלה האם זה ייתחבר באופן מיידי ויפגע במאזן?
    לגבי אטלנטה – אני לא רואה אותם משחזרים את גודל ההישג וירידים לכיוון ה50 ניצחונות.
    תודה על ״אחד על אחד״ משובחחח

  6. דו קרב משובח בצהרי היום
    מקצועי, רהוט, מבוסס עובדות ולעניין !!

    אני אישית מאד אהבתי את אוסטרליה… המרחבים ששמים כל דיון על צפיפות אוכלוסין בפרופורציה… המקומות שעברתי עם שמות כמו קורי-קורי ו וואגה-וואגה…. ואנשים מקסימים וידידותיים. גם הנשים….
    חבל רק ששברתי שם את הגולגולת והייתי צריך לחזור.
    בשיקאגו לא הייתי, השם "עיר הרוחות" מוציא לי את החשק.

    ולעניין – נראה לי שדרק רוז מתחיל להסתמן כאובר רייטד. בוא נתחיל מזה שינסה לתת עונה שלמה ואז נראה לאן הם יגיעו.
    גאסול אולי נראה כמו יין שמשתבח עם הזמן (כמו איברהימוביץ') אבל גם יין מתקלקל כשעובר יותר מדי זמן. המשפט הזה מתאים ליינות משובחים הנשמרים בתנאים אופטימאלים.
    נואה יודע לעשות הגנה משובחת. יופי. הם יצטרכו אחד כזה.

    בקיצור, לא חומר למקום ראשון אחרי קליבלנד.

  7. בהעלבות – יצאתם תיקו רב שערים 🙂
    בנבואות – לגמרי מנחם.

    שיקגו נראים מצוין. הקצב היה נטל נוראי, ועכשיו המע' נקייה ומוכנה לשלב הבא. יש את השחקנים ועכשיו יש גם את המאמן שיאפשר להם למצות את יכולותיהם. רק רוז זה הבעיה, מקווה שהוא לא יפריע להויברג יותר מדי בשיטת המשחק סטייל לברון לבלאט.

  8. עידו, הרגת אותי עם דרדסבא. אני גם לא חושב ששיקגו יסיימו שניים. בעיקר בגלל הפריכיות של השחקנים המובילים(רוז, גאסול, נואה). בפלייאוף אלוהים גדול.

  9. טור ענק, חכם ומשעשע.

    עידו-לשיקגו יש קייל קורבר. קוראים לו דאג מקדרמוט. והוא שחקן של 17 נקודות למשחק ב-40% מהשלוש העונה.

    (אני עם מנחם, והלוואי שיעופו בחצי גמר המזרח מול ההיט)

    1. מה אתה אומר לי. תגיד למנחם שפספס אותו…

      רועי מצביע לאבא פרד ויינברג

      4:4

      קדימה אנשים דה באזזר נוהרים באוטובוסים לקלפי.

  10. הם מסוכנים ומפחידים, הרבה יותר מהצורה הפגיעה שעידו מנסה להציג אותם. אני בעד מנחם. וזה אפילו לא תלוי ברוז. רוז בפורמה רק יוסיף על זה מדרגה. זה עדיין לא אומר שלא יעופו בסיבוב שני, וגם שלא יגמרו מקום שני במזרח. שום דבר לא מובטח כרגע.

  11. 5:4 לעידו. וממש לא בגלל המיקום שאני צופה לשיקגו אלא בגלל שברגע שמנחם הפך את נושא הוויכוח לכל מה שמסביב במקום לרמת הקבוצות נאלצתי להחליט לפי הטיעונים האלה ובזה עידו לקח.
    בלי קשר אני מת על הקונספט הזה וצריך לדעתי םהחזיר את מומי לזירה לסיבוב שני מאז הויכוח על מערב מזרח

  12. האחד על אחד באתר הולך להיות הרבה יותר מעניין לפי הפתיחה שלו מאשר אותו סגנון משחק שהליגה אימצה לפני 20 שנה.
    תענוג אמיתי חברים. לי יש הרגשה שהבולס יסיימו עם מאזן דומה לעונה שעברה שיספיק למקום שני כי ההוקס יחוו נפילה העונה. משהו נראה משוחרר יותר אצל השוורים, אולי חזרה להם קצת חדוות המשחק. מצד שני, הבולס מספיק מנוסים בשביל להבין שהעונה הסדירה היא רק הכנה לפלייאוף והחמישייה שלהם העונה תקבל הרבה יותר מנוחה על מנת להגיע רעננה למאני טיים של העונה.
    למי ששכח, חצי גמר המזרח הוכרע בעונה שעברה עם הקליעה של לברון על הבאזר במשחק החמישי. לולא אותה קליעה לכו תדעו איך העונההזאת נגמרת. אטלנטה מנגדת שימשה שטיח ללברון והחברים בדרך לפגישה עם הווריורס.

  13. קצת באיחור אבל גם אני עם עידו. טיעוני הכדורסל של גיא משכנעים ובבדיחות, יתרון בנקודות. חוץ מזה שהיו אצלנו במשק כמה אוסטרלים ממש על הכיפאק. אחד מהם, רולנד, היה הטוב ביותר אי פעם, ה MVP של כל הדורות.

  14. גם בלי רוז שיקגו תסיים שנייה. השחקן היחיד במזרח שמונע משיקגו להגיע לגמר הוא לברון. וכל השאר, איך אגיד את זה גרעינים בשבילנו…

    שנה שעברה אטלנטה בגמר המזרח נראתה כמו קבוצת תחתית בליגה הספרדית(כדורגל).

  15. אחד הפוסטים המשובחים!
    לא יאומן כמה המזרח חלש. קונפרנס של קבוצה אחת.
    הלב אומר עידו והטחול אומר מנחם – אני שם פתק לבן.

  16. תענוג ענק מאד משני האקדוחנים הצלפים,
    פוסט לתפארת, הרבה צחוקים
    אני נותן 2:2 לכל אחד 2 נקודות
    דורון פה אתה חייב לבחור פה, אי אפשר דורון שאוהב את כולם
    אל תתנקנק לנו תצא גבר ותבחר.
    טוב מנחם פתח חזק מאד וחורר ביריות את אוסטרליה (צחקנו מאד)
    עידו ירה טיל בליסטי בין יבשתי מטורף עם האמריקאים שמתים מהסוכר
    שהחליטו להשאיר בקולה זירו.
    עידו מנצח 3:2

  17. באמת לא יורד לנו החיוך
    הנה בא אחד חדש בשם שמואל (ברוך הבא) והודה על האתר המופלא
    כמו שטענתי על המאות ואולי יותר קוראים סמויים שלא כותבים כמו עומרי ותומאס
    ועוד שמידי פעם קופצים להגיד תודה. אתם יכולים לבדוק שזה לא אני.

    הקרב הזה צריך להיות בראש הכתבות,
    תודה עצומה למנחם קלינט איסטווד לס
    ולעידו גארי קופר גון ווין מוריה.
    יצאתם ענקים ויצירתיים מאד.

  18. טיילתי שנים במזרח הרחוק, ולעיתים טיילתי עם אוסטרלים שהם טיילים טובים, מעולם לא שמעתי ירידות רבות וטובות כמו של מנחם על אוסטרליה
    צחקנו בקול גדול
    שני הכותבים מנצחים למרות שנתתי את קולי לישראלי האוסטרלי,
    נראה שיוויון לאחר שני האחרונים שנותנים לקלינט מנחם.
    פוסט פיצוץ לפנים !!! כל הכבוד

  19. 16: 14 לעידו.

    אמריקה הגדולה מפסידה ליבשת הכי קטנה בכדור הארץ. סנסציה אמיתית.

    וזה למרות שמחשיבים את הקול של רועי הויברג…

  20. עידו. אצל הבולס יש יותר מידי סימני שאלה, ויחד עם ההיגיון של לתת להם מנוחה בעונה הסדירה, מוביל למקום 3-4 לדעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט