משנה עמדה, משנה מזל? – אינדיאנה פייסרס 2015/6

בדיוק לפני שנה התפרסם באתרנו פריוויו אינדיאנה לכבוד שנת 2014/15. בתחזית האופטימית צפינו פלייאוף, בפסימית קריסה, ואילו בתחזית הריאלית – צפינו מאבק על אחד מהמקומות האחרונים בשמינייה הפותחת של המזרח.

לבסוף, ולצערם של אוהדי אינדי, הפייסרס החמיצו את ההעפלה לפלייאוף במחזור הסיום של העונה. השנה, הקבוצה רוצה לחזור למקומה הטבעי – בין 8 הגדולות של המזרח. מה היא עשתה בנדון? תכף נגלה…

אולם ביתי: בנקרס לייף פילדהאוס, 18,165 מקומות (92% תפוסה, מקום 22 בליגה).

מאמן: פרנק ווגל, 42 (עונה שישית בליגה ובמועדון בתור מאמן ראשי). מאזנו בעונה הרגילה עומד על 205 ניצחונות מול 144 הפסדים (58.7% הצלחה).

מאזן בעונה שעברה: 44-38 (מקום תשיעי במזרח)

מה שהיה

עונה לא קלה עברה על הפייסרס. הכל החל עם עריקתו של לאנס סטיבנסון לשארלוט, והמשיך עם הפציעה המחרידה של כוכב הקבוצה פול ג'ורג' במחנה האימונים של ארצות הברית.

אם לא היה די בכך, הרי שגם שניים מחבריהם לשעבר מאותה חמישייה ששאפה לזכות באליפות, ג'ורג' היל ודוויד ווסט, סבלו מפציעות והחמיצו את פתיחת העונה.

בלעדיהם, רוי היברט היה השריד היחיד מאותה חמישייה, אך כצפוי, לא התעלה לרגל המעמד, והקבוצה דשדשה לה אי שם בתחתית המזרח.

אלא שלמזלה של אינדי, התחלה איומה ומאזן שלילי לא שוללים סיכוי להעפיל לפלייאוף במזרח ה"תחרותי", ועם חזרתם האיטית של שחקניה הבכירים, ובזכות יכולת טובה של שחקן הרכש סי ג'יי מיילס (לאחר פתיחת עונה גרועה) וג'ורג' היל (16.1 נק' ו 5.1 אס' ב-43 משחקים בלבד), הקבוצה חזרה להיאבק על המקומות ה 7-8 במזרח.

לקראת הישורת האחרונה של העונה, פול ג'ורג' חזר עם קאמבק מרגש לששת המשחקים האחרונים של העונה, וסייע לקבוצה להשיג רצף של ניצחונות שמשמעותו הייתה – ניצחון במחזור הסיום על ממפיס בחוץ, ויש פלייאוף.

את ממפיס החזקה, שהייתה עסוקה בקרבות מיקום משלה, כל זה לא עניין, ולאחר הפסד מכריע בתוספת ניצחון של ברוקלין, הקבוצה סיימה את דרכה (ופול ג'ורג' על רגל אחת) והחמיצה הזדמנות לשחזור נדיר מהסיבוב הראשון לפני שנתיים מול אטלנטה (כזכור, לפני שנתיים אינדי דורגה ראשונה בעוד אטלנטה שמינית, אם היו נפגשות, זו הייתה הפעם המדורגות ראשונה ושמינית "החליפו" מיקום ונפגשו בעונה עוקבת).

וכך, לראשונה בעידן פרנק ווגל, אינדיאנה לא העפילה לפלייאוף.

קיץ 2015

ברוכים הבאים: מונטה אליס (חופשי, דאלאס), מיילס טרנר (רוקי, בחירה 11 בדראפט), צ'ייס באדינגר (בטרייד ממינסוטה), ג'ורדן היל (חופשי, לייקרס), גלן רובינסון השלישי (חופשי, פילדלפיה), ראקים כריסמס (בחירה 36 בדראפט ע"י מינסוטה), ג'וזף יאנג (רוקי, בחירה 43 בדראפט), טוני דאגלס (חופשי, ניו אורלינס)

שלום ולא להתראות: רוי היברט (לייקרס), דיוויד ווסט (ספרס), קופלנד (מילווקי), דמיאן רודץ (מינסוטה), לואיס סקולה (טורונטו), דונלד סלואן (נטס), סי ג'יי ווטסון (אורלנדו)

קיץ מעניין מאוד עבר על אינדיאנה, שנפרדה בצער מדיוויד ווסט (ויתר על אופציית השחקן שלו להאריך את חוזהו לעונה נוספת תמורת 12.5 מיליון דולר) ונפרדה בשמחה מרוי היברט (פעל בחוכמה ומימש את אופציית השחקן שלו בסך 16 מ'), שהועבר ללייקרס, ולא לפני שנרמז לו בכל דרך אפשרית כי הוא כבר לא רצוי בקבוצה.

 

כמו כן, גם לואיס סקולה וסי ג'יי ווטסון סיימו קדנציה מאכזבת למדי בקבוצה, וכך גם כריס קופלנד, שכזכור הסתבך מחוץ למגרש כאשר נדקר במועדון לילה בעונה שעברה.

רודני סטאקי שהרשים למדי תחת חוזה מינימום אשתקד תוגמל עם חוזה חדש לשלוש שנים תמורת 21 מ' וג'ורדן היל הגיע במחיר מבצע (4 מיליון), אך ההחתמה הגדולה (והמפתיעה) של הפייסרס הקיץ הייתה מונטה אליס המצוין, שהגיע עם חוזה נמוך יחסית לקיץ המטורף (44 ל-4 עונות), ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד ישתלב בקבוצה.

ברוך הבא

הדראפט היה לא רע בכלל, כאשר בירד בחר את מיילס טרנר, גבוה מבטיח עם יד טובה (2.10 מ', 110 קילו) שבהחלט יכול להפוך לשחקן חמישייה עוד העונה, ואת ג'וזף יאנג הצנום (שוטינג גארד, 1.88 מ'), שמגיע די מוכן לליגה לאחר 4 עונות באורגון.

אם לשפוט על פי ליגת הקיץ (טרנר סיים עם 18.7 נק', 8.3 ריב' ולא פחות מ4.3 חס' למשחק, יאנג הפציץ 22.5 נק' למשחק באחוזים מצוינים), הרי שהפייסרס בחרו מצוין.

לבסוף, אולי כדי להביע את שמחתו על כך שכל ההילים (ג'ורג', סולומון, ג'ורדן) בליגה נמצאים בקבוצה ואולי כי הוא מעריץ של הזמרים כריס בראון וסיסקו, החליט ג'ורג' היל, על פי המבזק של ז'ק (למיטיבי לכת), לעבור ניתוח פלסטי וכעת הוא נראה כך:

מה שיהיה

חמישייה משוערת: ג'ורג' היל, מונטה אליס, סי ג'יי מיילס, פול ג'ורג', יאן מהינמי

ספסל: סי ג'יי מיילס, רודני סטאקי, מיילס טרנר, ג'ורדן היל, צ'ייס באדינגר, לאבוי אלן, ג'וזף יאנג, גלן רובינסון השלישי, ראקים כריסמס, שיין וויטינגטון

מי שאמור למשוך את מירב תשומת הלב העונה הוא פול ג'ורג', שלראשונה בקריירה אמור לשחק בעמדה מס' 4, כחלק מהניסיון של הקבוצה לשנות את עורה מקבוצת הגנה עילאית לקבוצה ששוטפת את המגרש ומשחקת בסגנון התקפי.

ג'ורג' סיפר כי הוא לא מתלהב מהתפקיד החדש המיועד לו, וכי הוא לא מצפה לשחק בעמדה 4 במשך משחקים שלמים, אך המנהל המקצועי לארי בירד הסביר כי לא מדובר בבחירתו של השחקן.

למרות זאת, ג'ורג' כבר הספיק להודיע כבר מספר פעמים על שאיפותיו להתמודד על תואר ה-MVP של העונה ואף הצהיר על אמונתו שהוא השחקן הטוב ב-NBA, וכי זהו הזמן להוכיח זאת.

לי זה קצת מזכיר את מקרה דריק רוז, שסיפק הצהרות דומות בעונה שעברה לפני שחזר, אלא שבמקרה זה ובניגוד לרוז, מג'ורג' מצפים לחזור ולהנהיג את הקבוצה כבר מהיום הראשון. האם הוא יצליח לעמוד בלחץ?

מי שצפוי לסייע לו בכך יותר מכולם הוא מונטה אליס, שלראשונה בקריירה הולך להיות השחקן המבוגר ביותר בקבוצת NBA. אמנם, בדיוק כמו גורג' היל ורודני סטאקי גם אליס הוא לא רכז טבעי קלאסי, אבל כשהוא נושק לגיל 30, ולאחר שנתיים טובות ונטולות בעיות בדאלאס, אליס אמור לספק לקבוצה את היצירתיות שכל כך הייתה חסרה לפייסרס בשנים האחרונות.

עם חבורה מסייעת סבירה ביותר של סולומון היל (לא ביצע את קפיצת המדרגה המיוחלת אשתקד), סטאקי ואולי גם יאנג וגלן רובינסון (אם יקבלו הזדמנות), הקו האחורי של הקבוצה די בסדר, אבל הקו הקדמי? זה כבר סיפור אחר.

האם רובינסון ימצא את מקומו בליגה?

העובדה שיאן מהינמי עדיין מועמד חזק לפתוח בחמישייה אומרת הכל. בקבוצה טוענים שהסנטר הצרפתי עלה במשקל בפגרה ומוכן לאתגר, אך לאחר מספר שנים עם היברט וווסט החזקים, הקבוצה הולכת לסבול מנחיתות פיזית מול רוב קבוצות הליגה, לפחות עד שטרנר יהפוך לגבוה לגיטימי בליגה, שכן הרוקי המוכשר בהחלט עלול לראות  כיצד ג'ורדן היל ולאבוי אלן מועדפים על פניו ברוטציה, ולהפסיד דקות משחק יקרות שיפגמו בהתפתחות שלו.

צריך לשחק

תחזית אופטימית: ג'ורג' כשיר ב-100% ומתלוצץ על חשבון שומריו, אליס משתלב נהדר, ג'ורג' היל אגרסיבי מתמיד, וטרנר נכנס לחמישייה השנייה של הרוקיס של העונה. אינדי קולעת מעל 100 נק' למשחק וחוזרת לפלייאוף מהמקום ה-5.

תחזית פסימית: ג'ורג' נשחק ומתלוצץ רק עם רופאיו, אליס לא מוצא את עצמו, וטרנר הולך לאיבוד על הספסל המקולל של פרנק ווגל. אינדי ממשיכה להתקשות בייצור נקודות, ובמקביל הופכת לקבוצה הגנה בינונית. הקבוצה לא מספיק טובה כדי להתמודד על עלייה בפלייאוף, אך לא מספיק גרועה כדי "להתמודד" על בחירת דראפט גבוהה, ומסיימת במקום ה-10 במזרח.

תחזית ריאלית: ג'ורג' יתקשה מאוד בשמירה על גבוהים בצבע, אך זה לא ימנע ממנו לתת עונת קאמבק יפה בה יקלע מעל 20 נק' למשחק. מונטה אליס יפרח לצדם של שחקני הגנה טובים מהממוצע, אך בלי משחק צבע וצלפי שלשות איכותיים, הקבוצה עדיין לא מוכנה לחזור למקומה בצמרת המזרח.

אל הפלייאוף היא תגיע מהמקום ה 7-8, בדרך להדחה מכובדת בסיבוב הראשון.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 84 תגובות

  1. פול ג'ורג' אמר כבר אתמול שפאור פורוורד זה לא תפקיד בשבילו.
    רון, מי יהיה הפרונט ליין של אינדיאנה? אני חושב שהם הקבוצה הנמוכה ביותר בליגה!

  2. תודה רבה טחן על פריוויו מעניין לאחת הקבוצות הנידחות בליגה.
    איך נהיית אוהד?
    הצטבר שם מעין מישמאש של שחקנים שבאמת קשה לנבא מה ייצא ממנו.
    אם ווגל שומע, יש לך סופרסטאר שסביבו אמורה להתגבש הקבוצה. שים אותו במקום שבו הוא הכי מרוצה, ובו הוא מרגיש הכי נוח. בטח לא בתפקיד חדש ולא מוכר שהוא אמר שלא מתאים לו.

    דרך אגב, כרגע התחיל לרדת גשם בערד. שתדעו.

    1. אצלנו ירדו 30+ סנטימטר גשם ביומיים. 80 מייל מאיתנו ירדו 75-80 ס"מ – שיאי ארה"ב לפי אנשי מזג האוויר ליומיים

    2. דובי – שילוב של קרובי משפחה שגרים שם, והצטיינות יתרה עם הקבוצה בתור ילד ב-NBA LIVE.
      לעולם לא אשכח את האליפויות הוירטואליות בחסותו של ג'ונתן בנדר…

      מסכים לגבי ג'ורג', מה גם שסי ג'יי מיילס/ס. היל/רובינסון הם לא מציאה גדולה בתור סמול פאוורדים, או בכלל.

  3. כמו אוהד אמיתי, הצלחת למצוא את קרן האור באפלה העוטפת את אינדאנה.
    כמה נק' על אינדיאנה החדשה:

    כשמקשיבים לפול ג'ורג' מדבר, עולה המחשבה שאולי זה הוא, ולא סטיבנסון, שמרעיל את חדר ההלבשה.

    אינדיאנה התגאתה על היותה אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה,
    יש מצב שלא יצא להם לראות את מונטה אליס משחק?

    מהינמי סנטר פותח בליגה???

    אין תחזית גרועה יותר מלסיים במקום השמיני במזרח.
    גם לקבל סוויפ מקליבלנד, גם להשאר ללא בחירת דראפט ראויה.

  4. אחלה פריוויו
    קו קדמי לא קיים , הם חייבים 2 שחררי פנים בבהילות
    פול ג׳ורג ב 4 ? עדיף לנסות אותו ב 2
    במזרח לכל קבוצה שמסוגלת לנצח 37ניצחונות יש סיכוי להגיע לפלייאוף
    לאינדיאניה עדיף לפספס אותו ובענק ולהבנות דרך הדראפט

  5. פרוויו נהדר לרון טחן בעל הלב הטהור והכתיבה היצירתית המעניינת.
    כל כך הרבה שחקנים חדשים שזו כמעט קבוצה חדשה.
    נראה אם שינוי העמדה ועיקשות של ההנהלה יהיו כמקלות בגלגלים
    או שיובילו את כירכרת התירס לשדה טוב, ונקווה שמונטה אליס לא הביא את הכרית שבה הוא נחר בדאלאס בצד שהוא לא מכיר של המגרש.
    ושפול יפסיק לחשוב על תואר אישי יותר מידי שלא יפלו חזק.

  6. אהבתי את עידכוני הגשמים. אצלי במרכז ליד המצפה כוכבים
    צפיתי בזריחה שנראתה ממש כמו שקיעה יפה בזכות ריבוי העננים.
    תכוונו קצת לפה את הגשם מערד ומקרוליינה

  7. תודה על הפריוויו המצוין.
    באינדיאנה קרה משהו מוזר. לארי בירד החליט שהקבוצה צריכה להתחיל לשחק מהר יותר ובסמול בול.
    זה קצת בעייתי בשיטה של ווגל שהסתמכה על סנטר חזק באמצע והתקפות על קווי המסירה של שחקני הכנף עם הידיים הארוכות.
    הבעייה העיקרית בהתקפה היא שלאינדי אין את קלעי השלוש האבסולוטים כדי לרווח את המשחק ותסתמך בלעדית על מונטה אליס שיכנס פנימה לשחרר קלעים מהפינה. בזה אני מבין מה בירד מנסה לעשות, אם ג'ורג' ישחרר קצת ויבין מה הקבוצה מנסה לעשות הוא יבין שאם יכנס כסטרץ' 4 לרווח את הכניסות לאליס, זו הדרך היחידה שאפשר להצליח בסגל הנוכחי.
    לדעתי שחקן כמו טרוי דניאלס יוכל להתאים להם אם יצליחו להביא אותו משארלוט.
    השאלה אם ווגל מסוגל לעשות את השינוי שבירד רוצה או שהוא ילך בפגרת האולסטאר

    1. מילא ווגל גם לארי בירד עצמו הן כמאמן והן כשחקן בחיים לא שיחק בשיטה כזו…. ג'ורג' כמו שכבר צוין כאן ממש לא מתאים לדעתי לעמדה 4,
      בעיקר קב' מאוד לא מאוזנת קו אחורי טוב+ עם היל,סטאקי שנתן עונה לא רעה בכלל,מיילס ואפילו סלומון היל וכמובן פול ג'ורג' ולעומת זו שממה מתחת לסל מעבר לפוטינציאל של טרנר… במערב זו קב' של מקומות
      11-12 איכשהו במזרח הם כנראה יילחמו על מקום בפלייאוף ויסיימו במקומות 8-10

  8. כמו שאפלטון כתב, פרנק ווגל הוא לא מאמן שמתאים לסמול בול. פול ג'ורג' שומר אישי מצויין על עמדות 1-3, והוא לא שחקן שבאופן טבעי מרווח את המגרש, אז אין סיבה לשים אותו בעמדה 4.

    הקו הקדמי שלהם כולל יותר מדי מאותו דבר (ג'ורדן היל ולאבוי אלן) ליד יאן מהנימי הבינוני ומיילס טרנר שלא יקבל יותר מדי דקות עם ג'ורג' כ-4. יכול להיות שהם ידרדרו עד למקום 12-13, אבל פיטורי ווגל (שיעוף ראשון מבין המאמנים בליגה לדעתי) ומאמן חדש יובילו אותם למקום ה-11.

    ואחלה של פריוויו

  9. רון תודה רבה – פריוויו משובח!
    אני הייתי פותח עם גורג היל בסנטר ליד מיילס כדי לפתח את הצעיר הזה ואז מחזיר את גורג ל3.
    הם קבוצה מאוד מרעננת ואני מקווה שההגנה לא נפגעה מדי…
    מונטה אליס יכול להביא עונה ענקית לידו של ג׳ורג׳ ויכול להתרסק!
    אני מקוה שהם יהיו מרעננים ורלוונטים- מקום 6 במזרח החלש.

  10. מכיוון ש-38 נצחונות יכולים להספיק כדי להגיע לפלייאוף במזרח, אז אני לא אופתע אם אינדי תגיע. השאלה הכי גדולה היא איך מונטה אליס ישתלב? את ה-18 נק שלו הוא ייתן, השאלה היא האם הוא יבין את ההיררכיה בקבוצה. אם כן, אינדי תהיה קבוצה שכיף לראות.

  11. בגולדן סטייט מונטה לא ראה אף אחד ממטר והיה פרא אדם.
    במילווקי לא היו לו חשק ומוטיבציה והוא היה לחם לבן.
    בדאלאס הוא הוריד מבט ליד מאורות גדולים ממנו והיה מרוסן.
    זה שחקן שמושפע מאוד מהאווירה והקבוצה שסביבו, לא שחקן שמביא תרומה יציבה וקבועה.

    מישהו רוצה להמר איך תהיה לאליס העונה הקרובה בחדר ההלבשה אפוף הרעלים של אינדיאנה?
    בואו נגיד שהאמירות האחרונות מצד פול ג'ורג' לווגל על התפקיד במגרש הן קומפוסט מצויין לשדון שיושב על הכתף השמאלית של מונטה.

    דרך אגב, אמרתי כבר שהוא דומה שתי טיפות מים להיסטריה טומנוס, הפאן מנארניה ?

  12. פריוויו משובח. אינדי קבוצה מאוד מסקרנת, האם יצליחו לשנות את השיטה ב-180 מעלות אחרי הליכת הגדולים שלהם. הרבה נופל על הכתפיים של פול ג'ורג'. גם אני הייתי נותן לו לשחק איפה שהוא מעדיף.
    עכשיו הבנתי מאיפה התמונה של יואש בן טולילה מוכרת לי, המבזק של ז'ק.
    יש מצב שיעשו שידורים חוזרים של הקומדי סטור כמו שעשעו עם החמישייה הקאמרית ?! גם תיקים באפילה חסר, חבר.

    1. +1 על הפריוויו המעניין.
      בימים אלו מצלמים עונה חדשה של 'תיקים באפילה' שתשודר ב-2016, כנראה שאתה לא היחיד שהתגעגע (וגם מסתמן שאזלה היצירתיות בהוליווד אז ממחזרים המון דברים כולל תוכנית למחזר את מקגייוור..)
      ובלי קשר, משדרים היום בערב בערוץ 5 את המשחק של בוסטון שלך מול מילאנו.

      1. היי אני בכלל אוהד יוסטון. הפריוויו של בוסטון היה הומאז' לאח שלי שהוא אוהד סלטיקס עוד מינקותו.
        תיקים באפילה מיחזרה את עצמה כבר בפרק העשירי של העונה הראשונה. בתור מעריץ שרוף כבר מההתחלה לא היתה לי שום בעיה עם סדרה כזו.
        "משחקי הכס" זו עוד סדרה שכבר בעונה השניה היה ברור שהיא לא הולכת לשום מקום. סחור סחור בלי החנוניות של מולדר והחינניות של איש הסיגריות

        1. רועי, אתה לא מפסיק להפתיע! גם אני מחכה לעונה החדשה אבל במשך שנים היו לי סיוטים בגלל הסדרה הזו בגלל בוב (ועד היום אני לא יכולה לסבול רצפה בצבע שחור לבן עם וילונות אדומים.. 🙂 )

        2. רק שלא תהיה כמו העונה השנייה של בלש אמיתי.ורועי לדעתי טווין פיקס בכלל שודרה שאתה עוד לא נולדת.אני זוכר אותה עוד בערוץ 1 שהיה רק ערוץ 1

          1. דדי בתור אחד ששם תמונה של השני הגדול מכולם(אחרי טוני) הפעם אני לא איתך. ראיתי רצח בדם קר וחוץ מנופים מדהימים ודובי קוטב מדהימים הסדרה עצמה ממש לא להיט.

          2. דובי ברור שהיום יש הכל מהכל,פשוט עדיין מוזר לי שמישהו כל כך צעיר התחבר לסדרה כל כך עתיקה .תיכף הוא יגיד לי שהוא אוהב גם את אלף או מי הבוס 🙂

          3. הבעיה עם הסדרות שרצו לפני שרועי ויונתן נולדו היא שהשחקנים הזדקנו (כמונו …) וזה פשוט לא נראה רע. חוץ מפוקס מולדר שלו יש פטור.

  13. קבוצה בקריסה.
    לא יעשו את הפלייאוף ובדרך לבנייה מחדש – גם אם הם עוד לא רואים את זה…

    לפחות השיגו עוד נכס טוב לטרייד בדד ליין או בקיץ הבא בדמות החוזה של אליס.

    אם פול ג'ורג' יראה שעוד יש לו את זה, לדעתי יש סיכוי סביר שיגיע ללייקרס.

  14. לא להאמין איך הקבוצה הזו נפלה מאיגרא רמא לבירא עמיקתא כ״כ מהר. דרוש כשרון בשביל זה והרבה מזל…
    השנה ייפלו עוד.

    1. האופציה היחידה לזה שמישהו יאהב את "אלמנטרי" זה אם הוא לא ראה את "שרלוק" קודם (ויש לך גם את זה ב VOD של YES) עם השחקן האהוב עלי בעולם כיום (ולא רק בגלל השם) – בנדיקט קמברבאץ'.

      אלמנטרי זה לא יותר מחיקוי עלוב ולא מוצלח לסדרה הנפלאה הזאת.

          1. אלמנטרי זו סדרת בילוש סטנדרטית וקלישאתית שמשתמשת בשם "שרלוק הולמס" כדי למשוך צופים.

            שרלוק זה הדבר האמיתי.

          2. בוויכוח פה אני עם דדי שרלוק הרבה יותר טובה והסדרה הנוכחית פשוט עשויה מצוין. קיי אני רק מקווה שפארגו לא יאכזב כמו שבלש אמיתי איכזב

      1. הייתכן שמשתתפי האתר עוברים מבחנים מקיפים על ידי מנחם לפני שמאשרים להם לכתוב? (ורק הבחורות כמו במועדון תל אביבי נכנסות בלי סלקציה?:) )
        מאז תחילת השנה הנוכחית גילינו שאנשים כאן קוראים ספרות רוסית ויתר קלאסיקות, רואים סדרות איכותיות ובעלי ידע כללי נרחב. בהחלט לא חתך מייצג של אוהדי הספורט בישראל.
        עולה בי צורך עז להציל עוד נשמות תועות שמסתובבות באתרי ספורט אחרים..

  15. חמישייה בינונית ביותר.

    זו קבוצה שתוכיח העונה הזאת שהיא איבדה את כל האפיל של ההגנה והפחד מתחת לסלים(עם ביתיות טובה, הגנת טבעת מצוינת וכו וכו).

    לאנשים כרגע קצת קשה לעכל את זה וההתרגשות מהחזרה של פול ג'ורג'+הוספת מונטה אליס עושים את שלהם.

    אני לא מאמין בפול ג'ורג' כארבע, רעיון מפגר שלא יחזיק באמת מעמד.

    מונטה אליס יראה בקבוצה כזאת במקרה הטוב כמו מונטה אליס של מילווקי.
    לא כי הוא לא שחקן טוב, אלא כי ההגנה הגרועה שלהם תוציא את הרסן ממנו ותהפוך אותו לשחקן שמנסה להתאבד יותר ולשחק כדורסל טוב וחכם פחות.
    יהיה בלתי אפשרי להחביא אותו בהגנה שלהם במצב כזה.

    אם כמה שזלזלתי בלי סוף בהיברט הם איבדו את כל הSIZE שלהם בקיץ אחד.
    גם ווסט וגם היברט בקיץ אחד זה טו מאץ'.
    מאהימי לא באמת אפקטיבי וטוב כגבוה פותח, ג'ורדן היל זה ריבאונדר התקפה מהמדהימים בליגה ושחקן של אנרגיות אבל לא שחקן להגנת טבעת או כזה שבאמת יכול להסתדר BIG MINUTES מול הבהמות של הליגה. גם הבריאות שלו לא הכי אמינה ויציבה בשנתיים האחרונות.

    איפה בכל זאת יש שם פלוס גדול מאוד?
    מיילס טרנר.
    מי שראה אותו גם במכללות וגם בקיץ מבין שיש פה פוטנציאל לא קטן למן סוג של כריס בוש שזה דבר שיכול להיות מעודד מבחינתם. יש לו המון פוטנציאל בהתקפה, יודע לברור זריקות ולקבור אותם מהבלטות שהוא צריך ובעיקר יש שם המון פוטנציאל.

    לא רואה איך עם ההגנה שתהיה להם ועם המון בינוניות בהתקפה הם עושים את הפליאוף, חרף שני שחקנים טובים מאוד שאחד מהם הוא אולסטאר.

  16. דובי – בתור אחד שגדל על הקומיקס ולכן לא מפספס אף סרט ואף פרט ביקום הקולנועי שלהם – אתה יכול להרגיש בנח איתי…

    אני רק מקווה שראית את הסרטים לפי תאריך היציאה שלהם, ולא לפי הכותרת (איירון מן 1, 2, 3, קפטן אמריקה 1, 2, 3, וכו') – כי רק האופציה הראשונה היא הנכונה ומאפשרת לעקוב ולהבין את ההתפתחויות ביקום הזה.

    1. האמת היא שראיתי בבלאגן עד שגיליתי שיש סדר.
      אלה היו שבועיים מאושרים מאוד כשהבנתי שאין ברירה אלא לראות הכל מחדש.
      דרך אגב, התחלתי את הסדרה שילד ונכנעתי אחרי חצי פרק. זה לא ראוי למאכל אדם.

    2. אז איך אתם כותבים כל כך הרבה על מארוול,
      כשהסדרה של האביר האפל המציאה את הז'אנר מחדש???

      בסוכות שני החלטתי שאני סוף סוף מרשה לבני לצפות בטרילוגיה.
      ואז הוא אמר לי שהוא מעדיף את הגיבורים שלו בגרסת ה-"על"…

  17. עדכון על ת'בו ספלושה לכל המעוניינים:
    תזכורת – ת'בו ופרו אנטיץ' נעצרו בתחילת אפריל במועדון ניו-יורקי בטענה שהפריעו לעבודת המשטרה, שהוזעקה למקום בעקבות מקרה דקירה (הנדקר, אגב, הוא כריס קופלנד, לשעבר בניקס ובאינדיאנה, היום במילווקי, אני חושב). היום נפתח המשפט של ת'בו. הוא נאשם בהתנגדות למעצר ובהפרעה לעבודת המשטרה. עורך הדין של ספלושה הולך על הקלף הגזעני – בבחירת המושבעים שנערכה היום הוא שאל את המושבעים האם נראה להם הגיוני ששוטר לבן יחשוד באדם שחור (וגדול), גם אם הוא לא עשה דבר.
    אגב, המדינה הציעה לספלושה לבטל את האישומים אם יסכים לתרום יום אחד של שירות לקהילה ויימנע מצרות למשך שישה חודשים, אבל ספלושה סירב. הוא כנראה בטוח שהוא הולך לזכות במשפט.
    כדאי לציין עוד שאם הוא אכן יזוכה במשפט הוא יוכל לתבוע את האמ-אמא של משטרת ניו יורק בתביעה אזרחית.
    אם אתם רוצים להתרשם בעצמכם מהמעצר, אז הנה תיעוד:

    https://www.youtube.com/watch?v=csR2v1SAjfA

    כפי שאפשר לראות, השוטרים כולם, כמובן, לבנים. אחד מהם שולף אלה ומכה את ספלושה. הבחור על הרצפה, לבוש בלבן, הוא פרו אנטיץ'.

    מי שרוצה עוד פרטים, שיקרא בניו יורק טיימס של היום.

  18. השחקן השישי של אינדיאנה. תודה רון על פריוויו משובח. איפה הממים?

    ואם כבר בסדרות וגיבורי על עסקינן, מישהו רואה גות'האם? אם כן מה דעתו?

    1. את הממים אני שומר לאמצע העונה.
      בתמונה של הקומדי סטור רציתי לשים כתובית: "שחקן הכדורסל האמריקני ג'ורג' היל, עבר ניתוח פלסטי וכעת הוא נראה כך" (ולשים תמונה של דניס רודמן), אבל ויתרתי, כי לא ברור לי כמה אנשים כאן עקבו אחרי תכנית המופת.

  19. יופי של פריוויו רון!
    עצוב מאד לראות איך הם התדרדרו כ"כ מהר.
    מסכים עם התחזית – יגיעו לפלייאוף(בקושי) ויודחו בסיבוב הראשון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט