סיבות לאופטימיות-פריוויו מיאמי היט/רועי ויינברג

אולם ביתי: אמריקן איירליינס ארינה, 19,600 מושבים. בעונה האחרונה 19,712 מתוכם (100.6%) היו מלאים במשחק, לפי ESPN.

מאמן: אריק ספולסטרה, שנה שמינית בקבוצה (הכי הרבה זמן בקבוצה כלשהי בליגה יחד עם ריק קרלייל, אחרי פופוביץ'). ניצח 351 משחקים מ-558 (62.9% הצלחה), הגיע ל-4 גמרים וזכה ב-2 אליפויות על הקווים של ההיט. 2014/15 היא העונה הראשונה בה לא הגיע לפלייאוף כמאמן.

מנג'ר: פט ריילי, אחד ממוחות הכדורסל המבריקים בליגה. 5 טבעות אליפות כמאמן (ועוד 2 כמנג'ר) ו-3 פעמים מאמן העונה (ומנכ"ל העונה ב-2011). הבן אדם היחיד שיכול להגיד שאימן את מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'באר, שאקיל אוניל ופטריק יואינג. בתפקיד מ-1995 (21 שנה).

בעונה האחרונה: 37 ניצחונות ו-45 הפסדים בעונה מלאת פציעות והברקות משוק השחקנים החופשיים (הנרי ווקר וחסן וויטסייד). זה הספיק למקום העשירי במזרח, ולעונה השנייה של דווין וויד (ואודוניס האסלם) מחוץ לפלייאוף.

שחקנים שהגיעו: ג'אסטיס ווינסלו, סמול פורוורד ממכללת דיוק שנבחר עשירי בדראפט, אמארה סטודמאייר, הפאוור/סנטר ששיחק בעונה האחרונה בניו יורק ודאלאס וינסה לשקם את הקריירה במיאמי, ג'רלד גרין, שוטינג גארד אתלטי שקלע 12 נקודות בעונה האחרונה במדי פניקס, ג'וש ריצ'רדסון, שוטינג גארד מטנסי שנבחר בבחירה ה-49 בדראפט, ג'ון לוקאס, פוינט גארד ותיק והבן של אגדת הניקס, ויש גם את הגארד קורי הוקינס והגבוהים קית' בנסון וגרג וונינגטון שחתמו על חוזים לא מובטחים למחנה האימונים של ההיט.

שחקנים שעזבו: הפוינט גארד שבאז נאפייר, שהראה ניצוצות בעונת הרוקי והועבר לאורלנדו, זוראן דראגיץ', שהעדיף לעזוב את אחיו (לאחר שהועבר לבוסטון) ולחזור לככב באירופה, ובנוסף הנרי ווקר ומייקל ביזלי, שמחפשים קבוצה.

חמישייה: גוראן דראגיץ', דווין וויד, לואל דנג, כריס בוש, חסן וויטסייד.

חמישייה שנייה: מריו צ'למרס, ג'רלד גרין, ג'אסטיס ווינסלו, ג'וש מקרוברטס ואמארה סטודמאייר.

העונה האחרונה: 2014/15 התחילה עבור מיאמי במכה שהיא חטפה כשלברון ג'יימס הודיע שהוא "חוזר הביתה" כדי לשקם את התדמית לקליבלנד. היה ברור לכל שההיט יצטרכו לבצע שינויים, והם ביצעו כמה עם הבאת לואל דנג ועוד הימורים כמו דני גריינג'ר ושאנון בראון. שלושת ניסיונות הקאמבקים האלו נחלו כישלון חרוץ, כשמיאמי דשדשה בתחילת העונה והדרדרה למאזן של 13-11, ואז ההיט החליטו להעלות מקבוצת הדי ליג שלהם סנטר אחד, חסן וויטסייד.

וויטסייד
ההגעה שלו עשתה שינוי במיאמי. חסן וויטסייד (21).

ומהרגע שוויטסייד הגיע, התחיל שינוי במיאמי. הוא קלע 11.8 נק' עם 10 ריב' ו-2.6 חס' למשחק לאורך העונה, וסיפק הגנת פוסט משמעותית למיאמי. למרות זאת, הפציעות של וויד והמחסור במנהל משחק אמיתי השאירו את מיאמי במצב רע, ומיאמי יצאה לפגרת האול-סטאר עם מאזן של 30-22, נמוך אבל עדיין לא מחוץ לתמונה של מאבקי הפלייאוף.

ואז הגיע דד-ליין הטריידים, והמסורת השנתית של פניקס להחליף חצי קבוצה. פט ריילי קפץ על ההזדמנות והביא את גוראן דראגיץ' למיאמי. התקוות של אוהדי מיאמי חזרו לרמתם מימי לברון העליזים, ואז הגיע עדכון חדש מסאות' ביץ'-כריס בוש סובל מקריש דם בריאה, ויש סכנה משמעותית לחייו. מעבר לזה שהוא לא חזר לשחק באותה עונה (ויהיה כשיר לתחילת העונה הבאה), היה ברור לכל שזאת מכה שמיאמי לא תתאושש ממנה.

ולהפתעת כולם, ההפך קרה. חודש מרץ מרשים של דווין וויד ותיאום טוב עם גוראן דראגיץ' הביאו את מיאמי למרחק יריקה מהפלייאוף, אבל רצף 4 הפסדים ו-3 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים של העונה (כשלמיאמי יש סיכוי של ממש להגיע לפלייאוף) השאירו את מיאמי מחוץ לפוסט סיזון, עם מחשבות לגבי העתיד.

אני יודע מה עשיתם בקיץ האחרון: הקיץ של מיאמי התחיל ברגל ימין בדראפט, בו ג'אסטיס ווינסלו, שלפי כל הציפיות היה אמור להבחר בחמישייה הראשונה, נפל עד לבחירה העשירית. ריילי לא חשב פעמיים, והביא אותו למיאמי. הבחירה בוינסלו, שהראה הרבה מאוד יכולת בדיוק ונחשב לשחקן שמוכן לליגה, הביאה שדרוג לעמדת הסמול פורוורד האנמית של מיאמי, ונכס לעשור הקרוב להיט.

מלבדו, לא היו יותר מדי שינויים. משא ומתן ארוך עם דווין וויד הוביל להשארתו במיאמי (20 מיליון דולר, שנה אחת), ומיאמי הוסיפו שחקן חופשי מעניין אחד, אמארה סטודמאייר. הוא קלע 11.5 נק' עם 5.6 ריב' למשחק העונה, לא מדהים, אבל במיאמי הוא יזכה, לראשונה מאז ימי פניקס (ולא, ראז'ון רונדו בתקופת ה"בואו נהרוס מועדון" לא נחשב), לשחק פעולה עם פוינט גארד אמיתי. אמארה הראה שהוא יכול להיות שחקן קטלני בפיק-נ'-רולים עם סטיב נאש, ושילוב עם מי שסומן כ"נאש הבא" בהגיעו לליגה, גוראן דראגיץ', מבטיח לא מעט. הוא יכול להיות נשק קטלני מהספסל, ועוד שחקן שיכול לקלוע 20 נקודות במשחק רנדומלי כלשהו.

אז מה נראה במיאמי העונה? הרבה דברים טובים. קודם כל, יש את כריס בוש שלפי אנשים שראו אותו משחק בכושר הטוב בחייו. כשלידו יש את דווין וויד, שנתן חצי שני מצויין בעונה שעברה וזכה העונה לראשונה בקיץ נטול פלייאוף, מיאמי במצב טוב.

כשמוסיפים לזה מנהלי משחק ברמה גבוהה (דראגיץ' וג'וש מקרוברטס), שוטרים שיכולים להתבסס על מבטים פנויים ומסירות של גוראן (דנג, ווינסלו), ושחקני הגנה מעולים בפוסט (וויטסייד) ובפרימטר (צ'למרס, וויד) ועוד שחקני ספסל מבטיחים, יש הרבה תקוות אצל ההיט.

וויד
במיאמי יקוו לא לראות את זה קורה (יותר מדי פעמים) העונה. דווין וויד.

למרות זאת, יש לא מעט חששות במיאמי-הריאות של בוש, הברכיים של דנג וסטודמאייר והמיניסקוסים של ג'וש מקרוברטס (סיים את העונה בגלל קרע במיניסקוס שנה שעברה) ו-וויד. לצד כל הפציעות של מיאמי, שמתבטאות בעובדה ש-7 השחקנים המובילים של ההיט בדקות שנה שעברה (ודראגיץ') שיחקו 62 משחקים בממוצע, יש בעיה נוספת, חשובה לא פחות-תיאום.

גוראן דראגיץ', דווין וויד, לואל דנג, כריס בוש וחסן וויטסייד שיחקו 0 דקות ביחד. בהשוואה לקבוצות אחרות שמכוונות לניצחונות מידיים כמו יוסטון, קליבלנד, גולדן סטייט, אטלנטה, שיקגו וכמובן סן אנטוניו, התיאום של ההיט לא קיים. הם יצטרכו ללמוד לשחק ביחד, וכמה שיותר מהר. מבחינת מיאמי זה עכשיו או לעולם לא (וויד בן 34, בוש בן 31), ולכן השנה הזאת קריטית עבורם.

תחזית אופטימית: דראגיץ' קולע 18 נקודות עם 7 אסיסטים בערב ומשיג הרבה מבטים פנויים לדנג ו-וינסלו, שמנצלים את זה לנקודות קלות מבחוץ. כריס בוש ודווין וויד נותנים 20+ נקודות למשחק, ושניהם נבחרים לחמישיות הליגה השונות, ונשארים בריאים. וויטסייד נותן עונה שלמה של הגנת פוסט יעילה, ומיאמי מצליחים להשיג 57 ניצחונות, לעבור את שיקגו בחצי גמר המזרח ומפתיעים את קליבלנד-והעולם-בגמר המזרח, רק כדי להפסיד ב-5 משחקים לדאנקן וסן אנטוניו בגמר.

תחזית פסימית: בוש לא חוזר למה שהיה לפני הפציעה, וויטסייד מראה שהיה גימיק שנתן חצי עונה נחמדה ולא מעבר, דנג מסריח את הפרקט ודווין וויד מסיים את העונה אחרי 40 משחקים. מיאמי חוזרת לנקודת השפל השנתית שלה בדמות החתמת מייקל ביזלי, ושנה שנייה ברציפות מסיימת במקום 9-10, מחוץ לפלייאוף.

תחזית ריאלית: מיאמי לא הופכת להיות הקבוצה הבריאה בליגה, אבל הספסל העמוק נותן את שלו וההיט מצליחים להגיע למקום השלישי במזרח. וויטסייד ובוש מסתדרים בצבע, ו-וינסלו נבחר לחמישיית הרוקיז הראשונה. כל זה מוביל את מיאמי לניצחון ב-6 משחקים מול שיקגו בחצי גמר המזרח, ולהדחה מכובדת מול לברון וקליבלנד בגמר האזורי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. ואני שני!

    אני כל כך מקווה שהתחזית האופטימית תתאמת. לא יודע כיצד הכמיהה למיאמי לא נחלשה בארבע שנים בדרום קרולינה!
    פריוויו נפלא

  2. באמת נהדר. כרגיל אצל רועי כתוב מצוין עם הטיית אוהד קלה של הנתונים כלפי מעלה… (לא בטוח בהכרח שנקודות החוזק של מיאמי הן ניהול המשחק של מקרוברטס, הקליעה של דנג וההגנה של וויד, למרות שהם מוסר, קולע ושומר די טובים…)
    אמארה יכול להיות תוספת הרבה יותר משמעותית ממה שנראה. בניגוד לברניאני ששלחנו לברוקלין בתור גיס חמישי, אני לגמרי מסכים שהוא יכול להיות שחקן של עשר פלוס למשחק, עם קפיצות מדי פעם לעשרים, אם ישחקו עליו כמו שצריך ואם הקליעה מחצי מרחק תחזור.

    וכרגיל, אם וויד יהיה בריא, והמחלה של בוש באמת נעלמה, ואם ווינסלו יעמוד בציפיות, ודנג לא ימשיך להידרדר…
    יש כמה אילוים, אבל גם מקום לאופטימיות, אם זה יסתדר,…

    1. דנג קלע באחוזים נוראים בסוף השנה, הוא בן 30צאבל כבר גמע קילומטראג משמעותי,לגבי ווינסלו אין לו מה לחפש בעמדה מס 3 (הוא 196 עם נעליים,ולא יכול להתמודד עם המפלצות האתלטיוץ בעמדה זו).זו הקבוצה הקשה ביותר לחיזוי אני מאמין שהם לא עוברים סיבוב שני (הסגל ברחב שלהם ייתן להם כ50 נצחונות השנה) אבל בפליאוף זה לא יספיק.

      1. מסכים לגמרי לגבי דנג. הוא הולך להיות חורבה בגיל 32.
        ווינסלו זה מעניין מה שאתה אומר. כולם כאן משוכנעים שהוא 3 ולמען האמת אין לי מושג, בחיים לא ראיתי אותו משחק.
        לא רואה אותם מצליחים יותר מדי, אבל אל תגיד לרועי

        1. התקרה שלו ממש לא גבוהה,המבנה גוף שלו מזכיר את של לאנס סטיבנסון.אם יעבדו איתו נכון אולי הוא יוכל להיות כמו גימי באטלר. מה שקרה שמנחם מכניס לרועי שטויות לראש (אני עדיין זוכר איך שהוא נבחר הוא אמר שהוא יהיה כוכב על,יוכל לעזור למיאמי לקחת אליפות עוד השנה).אני רותה להסביר לאנשים שחוץ מדנגאלו ראסל (הראה איכויות של כוכב) שום שחקן השנה בעשירייה לא יכול היה להיכנס בעשירייה של דראפט 2014.מנחם לא מבין שמה שקובע הוא לא העונה במכללות שקבוצות מתחשבות בה בעירבון מוגבל אלה המבחנים והמדדים שהקבוצות לוקחות(בגלל זה הוא חשב שוויגנס יהיה מאט בארנס….)

          1. עוד דעה יוצאת דופן… כבר שמענו מי שאומר על הדראפט הזה שהוא עמוק ומעולה ויוצא דופן… יהיה מרתק כשיתחיל.
            אני כרגע מרוצה מהפרוספקטים שלנו בניקס. הפורזינגיס לא יהיה לו קל, אבל אם תהיה סבלנות הוא יתפתח למשהו שבטוח יהיה מיוחד.
            גראנט, לעומתו, נראה פנטסטי כבר עכשיו. יש לו עמידה של עושה משחק, וגובה, וכוח וראיית משחק פשוט נהדרת.
            יש סיכוי שפגענו היטב הפעם.

  3. פריוויו מצוין רועי, תודה.
    אם אני לא טועה אמארה שיחק בניקס עם קיד אז קשה להגיד שדרראגיץ הוא הרכז האמיתי הראשון שלו מאז נאש.
    בעיניי, ההיט היא הקבוצה עם הקוטביות הכי גדולה בליגה. מצד אחד, גמר מזרח נראה כמו אופציה ריאלית. מצד שני, לא ניפול מהכסא אם יימצאו עצמם מחוץ לפלייאוף במזרח המשתפר מעט. ברוקלין ובוסטון שהיו בפלייאוף יתקשו לשחזר את זה השנה אבל הפייסרס, הניקס וההורנטס יקראו תיגר על המקומות האחרונים.
    הימור שלי – מקום 6, עם מצ אפ טוב חצי גמר המזרח.

  4. עם כל הכבוד למיאמי לא נראה לי שהם יהיו כל כך טובים. וייד, כמוני, לא נהיה יותר צעיר,
    אמרה כבר לא כזה מהיר
    והפצועים ישחקו יותר זהיר

    חוצמזה, פרוויו אדיר 🙂

  5. אחלה פריוויו.
    אני אשמח לראות גמר מזרח בין מיאמי לקליבלנד,
    אבל קשה לי להאמין שמיאמי יהיו מספיק בריאים בשביל לממש את התקוות.

  6. התבלבלו לך הכותרות –
    את התחזית האופטימית כתבת מתחת לריאלית,
    ובאופטימית שמת את ה"תחזית שהזיתי בלילה אחרי שהורדתי בקבוק של עראק איילים בשלוק אחד".

  7. מיאמי על הנייר היא קב' של מקומות 3-6 במזרח (יחד עם אטלנטה,הבאקס וושינגטון) השאלה הגדולה היא באמת בריאות השחקנים שם ובעיקר המשולש המרכזי של וויד-בוש-דראג'יץ אם הם יצליחו להיות בריאים ולשחק יחד באיזור ה-70 משחקים העונה יש בהחלט מה לדבר על קבוצה שיכולה להתברג גבוה ולהיות סוס שחור במזרח אולי אפילו גמר אזורי,
    לי קשה לראות את זה קורה ולכן אני חושב שזו קב' של מקומות 5-7 כרגע ואולי סיכוי להפתעה בחסות הניסיון בסיבוב הראשון אבל לא מעבר לכך.
    שני דברים לפחות אותי מסקרנים בהיט:
    1. האם חסן וויסטייד יכול להתמיד ביכולת שלו מהעונה הנוכחית ואף להשתפר או שהוא הגיע לתקרת הזכוכית שלו? (ולא שזה רע לשחקן שאמור להיות כינור משלים לשלישייה של וויד-דראגיץ'-בוש)
    2. כמה זמן ייקח לג'סטיס ווינסלו לבעוט את לואל דנג מהחמישייה ולהשתלט בלעדית על עמדה 3???

  8. חייב לחלוק אתכם. צופה עכשיו בטוב הרע והמכוער. יש ביוטיוב את הגרסה המלאה, 3.45 שעות של תענוג.
    אין עוד סרט כזה, מלא בכל טוב.
    הקטע הכי חברי, בלונדי וטוקו, המכוער, יוצאים עם העגלה מהמנזר של אח של טוקו אחרי הריב ביניהם שבלונדי צפה בו בהסתר.
    טוקו מתגאה באח שלו ובארוחה שכביכול הכין בשבילו. שניהם יודעים ששניהם יודעים שזה שקר.
    ואז בלונדי מוציא את הסיגר מהפה, נותן לטוקו ואומר לו, "אין כמו סיגר אחרי ארוחה טובה".

    1. הפיצוץ של הגשר נהדר, בכלל יש בסרט כמה רגעים מכמירי לב (למשל הנער-חייל הגוסס שמקבל שכטה אחרונה מבלונדי) ופסקול מושלם.
      יש איזה גרסא ארוכה עם קטעים שירדו בעריכה- משהו עם החברים של טוקו באיזו מנהרה ועוד כמה סצנות שלא מהותיות לסיפור הגדול, מקווה בשבילך שזו לא הגרסא שאתה רואה.

  9. אני דווקא נותן להם מקום 5-6. הבריאות היא פקטור משמעותי וזה לא משחק לטובתם. לפספס את הפלייאוף ולקחת את וינסלו היה הדבר הכי טוב שקרה למיאמי. הבחור יתן עבודה ולדעתי יהיה מועמד לגיטימי לרוקי העונה.

  10. קבוצה טובה עם הרבה סימני שאלה!
    אני מאמין שהסגל הארוך והמאוד איכותי יצליח!
    מקום 3-4 במזרח והפסד בחצי גמר המזרח…
    וויטסייד הוא שחקן אדיר ואחד הגילויים של השנים האחרונות- דעתי היא שהוא יהיה אחד משולשת הסנטרים הטובים בליגה אבל בקלות הוא יכול להפוך לגימיק וסוג של רוי היברט שאחרי עונה אדירה יחזור לממוצעים טובים אבל לא מדהימים.
    וויד מזדקן ואני לא רואה אותו נותן יותר מעוד שנתיים טובות, בוש הוא סיפור עצוב שאני מאוד מקווה שלא יהפוך להיות כמו שמומי אומר: שחקן wnba.

    רןעי תודה על פריוויו איכותי

  11. תודה רועי !
    אני מאד גבוהה על וווינסלו.
    יצא לו טוב שהוא יכול להתבשל לאט וללמוד מחוברת הווטרנים של מיאמי.
    ריילי עשה עבודה יפה ומהירה בלשקם את החלל שמיסטר גיימס השאיר.
    ריילי הוא אחד הקוסמים שידעה הליגה.
    אוכל תלב על וויטיסהייד.. מה אןם אלקינגס היה יותר סבלנות לפתח אותו

    הרבה תלוי בבבריאות של בוש ושל וויד כי יש פה עומק מאד יפה של שתחי חמישיות ראויות.
    מיאמי הזו זו קבוצה שמעניינת אותי.

  12. אכן סרט נפלא, הסצנה בבית הקברות לעולם לא תפסיק לרגש.בניית מתח, מוזיקה, משחק אדיר של שלושתם בלי להוציא הגה – מדהים.

  13. יפה מאוד רועי!
    ריילי פשוט גדול איך הוא מצליח כל שנה לרענן את ההרכב ולשמור את מיאמי בעניינים. אבל יחד עם זאת….
    מיאמי דורגו לדעתי בשנה שעברה אחרונים בליגה בריבאונד והיו בין חמשת הגרועות באחוזים לשלוש. לא חושב שהחיזוק שהביאו ישפר אותם הרבה בתחומים אלו.
    ספולטרה צריך ליצור רוטציות ארוכות על מנת לשמור את השחקנים המבוגרים שלו בריאים לאורך העונה (תשעה שחקנים יחגגו ימי הולדת עם קידומת 30 במהלך העונה).
    מיאמי בגלל האהבה שלי לוייד תמיד יהיו פייבוריטים אצלי אך נראה לי שפלייאוף ללא יתרון ביתיות זה הפוטנציאל שלהם
    חוץ מזה מחזיק אצבעות לוינסלו – הסיפור המעניין של בדראפט האחרון.
    בהצלחה 🙂

  14. אם כולם נשארים בריאים ואם הם מתחברים מהר ובצורה אופטימלית אז התחזית ה(סופר) אופטימית עוד יכולה להתממש 🙂

    התחזית הריאלית ראויה לשמה ויופי של פריוויו!

    1. חוץ מזה, לא מצליח להבין למה מייקל ביזלי לא מצליח לתקוע יתד במועדון. הוא ממש, אבל ממש, מוכשר וזה תמוה בעיני שריילי וספולסטרה לא מוצאים את הנוסחה לנצל את הפוטנציאל שלו. אפילו 60% זה טוב מאוד.

  15. תודה על פריוויו איכותי.

    מיאמי של השנה היא כל-כך מ.ס אשדוד של עונת 2003-4 שהביאה סגל של גלאקטיקוס עם רביבו, אבוקסיס, אלון חזן, אילן בכר, אסי דומב וקונדאורוב רק בשביל לגלות שרובם זקנים, מאחורי השיא, מלאים בפציעות ושזה לא מתחבר ביחד.
    במקרה הטוב הסגל הזה יגיע לפליאוף והלוואי שאתבדה כי אשמח שמישהו ייתן פייט לקליבלנד בלאט.

  16. מבחינתי הקבוצה מספר 2 במזרח, למרות שזה תלוי בזה שישמרו על צ'אלמרס שיש סיבות כלכליות להיפטר ממנו (לא שזה קל – הם מנסים כבר הרבה זמן), או שיצליחו למצוא לו מחליף ראוי בזול.
    וכמובן שגם הבריאות של ווייד, אבל בריאות זה מפתח לכל קבוצה…

  17. רועי תודה על פריוויו מצוין כמו תמיד!
    מיאמי קבוצה חזקה עם ספסל עמוק השאלה כמה זמן הם יחזיקו עד שתהיה פציעה משמעותית

  18. למה לשנות את הנושא דובי ?
    קלינט איסטווד : בלונדי הוא 6.5" זריז חזק קליעה טובה מדאון טאון חזק אמרנו?.
    המכוער אל פיאו טוקו : הוא הירשל אלי ואלאך , שידוע כחור בהגנה , הוא בקושי 5.2" אבל הוא שוטר נוט טוקר : איף יו וואנט טו שוט שוט דונט טוק … קיבל חוזה לשנה שניה באקדוחנים מהתאנדר בגלל הערמומיות שלו ועבר לניו אורלינס לאחד כוחות עם אלווין ג'נטרי בגלל המהירות שלו אני לא רואה אותו מפצח הגנות אבל הוא זריז יותר ממה שנראה .

    הרע :לי ואן קליף הוא גרוע אמיתי מאז ביל ליימביר לא היה דבר כזה בד …בויס …רודמן הוא נמושה לידו , החיבור שלו עם פט ריילי במעבר למיאמי הוא קטלני .קוראים לו עיני מלאך אך הוא רוצח …

    עם חמישיה כזו …לברון נופל על הריצפה לפי ששורקים לו צעדים…
    לא שורקים לו אבל מי סופר …

  19. כתוב יפה, אבל אני לא רואה את זה. החמישיה בסדר, אבל אני חושב שווסטסייד יירד מאוד ביכולתו ודנג כבר הרבה מעבר לשיא. הבריאות של וייד היא סימן שאלה ענק, ואמארה הוא ובכן, אמארה. גם הספסל נראה לי פחות מבינוני.

    מהמקום ה-5 ומטה במזרח הכל דיי צמוד אז לך תדע אבל לא רואה אותם עושים את הפלייאוף

  20. העונה הזאת תקום ותיפול על שני דברים:

    1. הבריאות של הסגל – הברכיים של וויד הן לא מה שהיו פעם ויש עוד כמה חבר'ה שמועדים לפציעות + בוש שרק חזר. ריילי דאג להביא מחליפים שיוכלו למלא את מקומם של שחקני החמישייה הראשונה, אבל כדי להגיע רחוק מיאמי צריכה להישאר בריאה.

    2. אריק ספולסטרה – יש לו חמישייה ראשונה מעולה וחמישייה שנייה טובה מאוד. הוא צריך להבין מה לא עבד בעונה שעברה ולחבר את הפאזל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט