לקראת משחקי ההכנה\גור גולן

התקופה הקשה ביותר בחייו של אוהד היא תקופת הפגרה. אתה מוצא עצמך כוסס ציפורניים מחוסר מתח, מתפתל מגעגוע למתח כשרואה שידורים חוזרים, מעסיק את עצמך בהרהורים על מה שייתכן ויקרה ובחלומות על מה שאתה מקווה שיקרה בעונה שתגיע. נו, מתי היא כבר תגיע?

שום החתמה, שום אימון ושום חידוש בקבוצה לא גורמים לאוהד לריגוש כמו שריקת פתיחה של משחק, משחק אמיתי, כי כל ה"מסביב" הוא בעצם צל חיוור של התשוקה האמיתית של האוהדים: התשוקה למשחק חי ובעל משמעות.

בעוד כשבוע האימונים ומשחקי ההכנה מתחילים, הפרפרים בבטן כבר בשלב בריאה. כל מה שנרצה בעוד כחודש, הוא לעודד את קבוצתנו הכי חזק שאנחנו מסוגלים. משחקי ההכנה באים לתת לנו טעימה של הריגוש, טעימה של הטעם שאנחנו כל כך אוהבים.

והנה קצת מהדברים שנזכה לקבל:

קבוצה ישראלית:

זה נהיה דבר שבשגרה שמכבי חיפה מנסה את כוחה בליגה הטובה בעולם. חיפה סיימה עונה סבירה עם הפסד מעצבן ברבע הגמר לפתאל אילת. השנה המסע יהיה קצר ויכלול שני משחקים בלבד- הראשון נגד ממפיס ב9.10 והשני נגד הלייקרס בסטייפל סנטר ב12.10. לאחר עונה לא טובה, האם החגיגה בירוק תתחיל דווקא נגד הצהובים מלוס אנג'לס או דווקא נגד ממפיס החזקים? האם תהא זו פתיחה לעונה ירוקה עבור הרובין הודים של הליגה?

 

השנה מקווים לטוב.

קבוצות אירופאיות:

גם קבוצות אירופאיות טובות שמתחרות ביורוליג נוכל לראות. הראשונה תהיה פנרבחצ'ה שתשחק נגד הנטס ולאחר מכן נגד הת'אנדר. בנוסף נזכה לראות את בוסטון סלטיק במסע אירופאי נגד ארמני מילאנו וגם נגד אלופת אירופה, ריאל מדריד. האם נראה הפתעה?

 

ישראלים:

אנחנו הישראלים, תמיד רוצים את החזה שלנו נפוח מגאווה גם אם זה לא בא מהדבר הכי מרגש בעולם, לכן אם קבוצה ישראלית לא תספיק- כמו כל שנה ( לפחות כך אנו מרגישים) -נזכה לראות את הליגיונרים שלנו- כספי ודיוויד בלאט.

עומרי כספי נשאר בסקרמנטו, המטרה לקבל דקות משמעותיות העונה. במשחקי ההכנה הוא יצטרך להראות יכולת טובה כדי להירשם במחברת של ג'ורג קארל.

הפיינליסט דיוויד בלאט, שגרם לאלפי ישראלים להשלים שעות שינה בקיץ, חוזר לעונה נוספת עם הקליבלנד. בלאט מקווה לקבל סגל חזק ובריא כבר במחנה האימונים כפי שדווח שיהיה.

 

רוקיז:

ראינו אותם בליגת הקיץ עושים את צעדיהם הראשונים, עכשיו נראה את הצעד הראשון בליגה של הגדולים. הנה כמה שחקנים שכדאי לסמן רגע לפני הדבר האמיתי:

דאנג'לו ראסל, רכזה של הלייקרס. רוקי זה עומד לקבל לידיו קבוצה שבשנה שעברה שמשה סוג של סיבה למסיבה לכל ליגה. האם ההאסל של ראסל יוכל השנה להוביל אותה למקום טוב יותר?

עמנואל מודייה, רכזה של דנבר. רוקי הזה עומד לקבל את המושכות במקומו של טי לאוסון. האם זוהי התחלה של קריירה מופלאה?

ג'סטיס ווינסלו, מיאמי היט. "הכוכב של מנחם", האם כבר בעונה הראשונה שלו יוכל לתרום למיאמי המשתפרים?

קארל אנתוני טאונס, מינסוטה. האם הענק החדש של הליגה, יוכל למנף את הלחץ למשהו חיובי?

והאחרון שאני בוחר בו: פרנק קמינסקי, שארלוט. השחקן אולי האהוב עלי בדראפט מגיע לעונת הרוקי שלו בגיל יחסית מאוחר. האם הגיל המאוחר קצת, יעזור לו להתחיל הכי חזק שרק אפשר?

 

דברים נוספים? כן!

קובי בראיינט הפצוע חוזר ככל הנראה לעונה אחרונה בקריירה מלאת רגעים, האם תיהיה לו הכנה טובה בשביל לפתוח את העונה כראוי?

למרכוס אולדריג' בקבוצה חדשה- הספרס. העברה הזאת היא אולי המסקרנת ביותר בשנים האחרונות, ויהיה מעניין לראות איך פרופסור הכדורסל (פופוביץ) יחבר אותו.

קווין דוראנטטטט חוזר אחרי פציעות קשות, גם הוא יודע כמה העונה הזאת תהיה משמעותית מבחינתו.

 

לא רוצים שתעזוב.

הכינו את עצמכם לכמעט חודש של הכנה לריגוש האמיתי, כי כבר עכשיו נזכה לראות עוד ועוד סיפורים, ואת כולם נזכה לראות מה- 2.10.

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

      1. לא הבנתי למה קליבלנד הסכימו, הרי זה פחות או יותר אותו הסכום שהם סירבו לו לאורך כל המו"מ רק לטווח קצר יותר. עם כל החיבה לתומפסון קצת קיוויתי שילמד שהחמדנות לא משתלמת וישלח לגלות בערבות פילדלפיה.

  1. אני זורק הימור על קמינסקי כרוקי העונה, לפחות במשחקי ליגות הקיץ השונות שראיתי הוא נראה הכי בשל מכול השמות המבטיחים שנבחרו בדראפט האחרון,משחק פנים וגב לסל נהדר ושומר לא רע בכלל

  2. מכבי תל אביב ומילאנו ישחקו בינהן בשיקגו וב מדיסון סקוור גארדן
    לא הבנתי את ההגיון בהחלט. אבל שיהיה
    זה חלק מהלוח של הפרי סיזן

      1. לא בהכרח קשור ליהודים
        אבל לדעתי עם 2 קבוצת מאירופה מגיעות לארהב מין הראוי שישחקו מול קבוצת אן בי איי
        לדעתי אפשר לנצל את הפריסיזן לטורניר בין קבוצות מאירופה וארצות הברית , יוסיף קצת תחרותיות
        בכלל למשחקי הפריסיזן יש משמעות עצומה לשחקנים גבוליים שעשויים להיחתך ימים ספורים לפני תחילת העונה ( זה קרה לדוויד בלו בסקרמנטו ) , אלו עם סוכן טוב יקבלו קבוצה באירופה והפחות טובים ינועו בין הדי ליג לחוזים של 10 ימים

  3. שאפו גדול על הפוסט. וזה עוד מאוהד לייקרס נו-מטר-וואט כמוני ביום שבו רון ארטסט-מטה וורלד פיס מקבל חוזה לא מובטח לשנה… בחזרה לעתיד.. נשמח להמשיך ולקרוא אותך

  4. לא מבין את ההתלהבות מקמינסקי.
    הבחור למעשה תואם ספנסר הוז רק הרבה יותר איטי ומגושם.
    לדעתי הבחור לא היה אמור להיות בלוטרי ורק מייקל גורדן עם ההגיון שלו בחר בו ……
    ווינסלו, מיילס טרנר , בוקר, ליילס ופיין שנבחרו אחריו יהיו כנראה שחקנים טובים ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט