ישראל ניצחה את פינלנד/רועי ויינברג**ישראל 0-וולס 0/MBK

12 משחקי יורובאסקט (וישראל נגד וולס) הערב, בלילה מלא אקשן ספורטיבי. במוקד, חוץ מהזווית הישראלית של הכחולים לבנים נגד הכחולים לבנים (פינלנד), יש גם משחקים בין סרביה וגרמניה, ספרד וטורקיה ויוון נגד קרואטיה.

*

הזווית הישראלית:

ישראל 79-פינלנד 66

ד'אור פישר
פישר יוצא לעצור את קופנן. התאמה מעולה של אדלשטיין, שנשאר בלי קול אחרי הניצחון.

המשחק הזה היה המשחק של ד'אור פישר. הוא קלע רק 7 נקודות, אבל לקח 11 ריבאונדים, ובכל פיק-נ'-רול של קופונן, המהלך האפקטיבי ביותר של הפינים, הוא יצא מהצבע כדי לסגור את קופונן פעם אחר פעם, ושיבש לחלוטין את כל המשחק הפיני. קופונן לא יכל לקחת על עצמו את התפקיד שהוא רגיל בהתקפה ואולץ לקחת זריקות קשות, שבגללן סיים עם 1 מ-7 מחוץ לקשת ו-1 מ-10 מהשדה.

זה היה קריטי, וזה אחד מהדברים שאי אפשר לראות בסטטיסטיקה. המשחק שלו היה בדיוק מה שמצפים לראות ממתאזרח, וזה מה שהנבחרת הייתה צריכה. עוד כמה ימים הוא יאבק במרצ'ין גורטאט, ואם פישר יתן משחק בסדר גודל הזה, אולי אפשר לחלום על המקום השני בבית.

*

המשחק הזה היה המשחק של ליאור אליהו. גויאבה אחר גויאבה הוא העניש באכזריות את הפינים ויצר לבדו את הפער במחצית הראשונה. הוא החזיק את ישראל בהתקפה, והוסיף 5 ריבאונדים ו-6 אננסים (אסיסטים) במשחק בכל פינה, וסיים עם פלוס/מינוס של 21+. יכול להיות שהוא יהיה מלך הסלים של הנבחרת גם השנה, אבל בלי קשר לזה, המשחק הזה רשום במידה רבה על שמו. אם הוא ימשיך ככה הוא יתן טורניר מעולה, והנבחרת תגיע רחוק.

*

הנבחרות הישראליות האחרונות דומות למאמניהן. היו את הנבחרות האפרוריות והמשמימות של אריק שיבק והחרוצות והפיזיות של צביקה שרף, שבהן ראו את טביעת העין של מאמניהן. גם פה יש את טביעת העין של ארז אדלשטיין. הפייט במשך כל דקה, חילופים אוטומטיים בהגנה והתאמות מבריקות. ככה הקבוצות של אדלשטיין נראות, ובדיוק בגלל זה הביאו אותו לנבחרת. עד עכשיו טורניר גדול שלו, אבל את הכסף סופרים במדרגות.

*

לפני המשחק: קודם כל, אין ספק שפינלנד יותר טובה מישראל. הם נבחרת שרצה יותר זמן עם אותו מאמן, פיזיים יותר והתמודדו אתמול כשווים מול צרפת. הפינים קבוצת הגנה מעולה שמחזיקה גם במספר נכסים התקפיים, ומעולה במשחק עומד. למרות זאת, יש כמה התאמות שישראל צריכה לעשות כדי לנצח.

קודם כל, חשוב לנצל את העייפות של הפינים. הם שיחקו 220 דקות אתמול (כל הקבוצה), ונחו פחות מ-18 שעות. נכון שהפער יצטמצם בנקודה מסויימת, אבל משחק פורוורדים מהיר בתחילת המשחק יכול ליצור פער לטובת הנבחרת, ולהעניק לה יתרון מוקדם. מאוד סביר שנראה את החמישייה שעשתה את הקאמבק אתמול (מקל-אוחיון-כספי-אליהו-כדיר) משחקת בתחילת המשחק, וזה צעד מצויין.

למרות זאת, זאת לא החמישייה שהנבחרת צריכה לשחק איתה. הפינים מצויינים במשחק העומד, ויודעים לכפות את קצב המשחק שלהם על היריבות. עקב כך, ולאור כושרו החלש של ד'אור פישר, צריך להלביש את רוברט רות'בארט ולתת לו כמה שיותר דקות. אין לפינלנד שחקנים שיכולים לעצור אותו, ובמקרה של משחק עומד, שסביר שיקרה הערב, הוא הנשק החזק ביותר של ישראל. אדלשטיין צריך להשתמש בו.

מבחינה הגנתית יש כמה התאמות שצריך לבצע הערב. קודם כל, הצבת עמרי כספי בחלק מהזמן על פטרי קופנן תחסום את דרכי המסירה לפוינט גארד הפיני ותשבש מאוד את משחק ההתקפה של הפינים, רובם עם יכולת חלשה ליצור מצבי זריקה. יוגב אוחיון צריך לשמור על ג'מאר וילסון, שוטר מצויין שיכול לעשות לא מעט צרות לנבחרת ישראל. גם אריק מרפי, סטרץ' 4 עם קליעה קטלנית משלוש, יהווה איום בחלק מהזמן על הנבחרת.

תחזית: הנבחרת שיחקה טוב אתמול מול רוסיה ב', אבל לא תשיג את הניצחון השני הערב. פינלנד, ב-10-15 נקודות.

*

המנה המרכזית

סרביה 68-גרמניה 66
שידור:ספורט 5+

צדקתי בקבוצה, אבל לא בתוצאה. סרביה הובילה 57-59, 4:20 דקות לסיום, אבל אז גרמניה רצה ל-62-59. זוראן ארצג הסרבי דפק שלשה קרת רוח, בהתאם למומחיות של כוכב היורוליג, ואחרי דקה וחצי ללא סל, בילייצה החזיר את סרביה ליתרון עם 64-62, 1:29 דקות לסיום. דריק נוביצקי הולך לקו, והגרמני האלמוני קולע 1 מ-2 מהעונשין. נדוביץ' קולע עוד סל, ו-66-63, 54 שניות לסיום.

טיבור פלייס, בשנה הבאה ביוטה, זורק ומחטיא. שפרציק משיג את הריבאונד, וזורק מחוץ לקשת, 24 שניות לסיום. הכדור נכנס!!! 66-66, התקפה אחת על השעון. גרמניה נותנת את כל הפאולים שהיו לה, ו-3 שניות לסיום, כדור מהצד לסרביה. מילוש תאוסודיץ' מקבל את הכדור, ומוסר לבייליצה. 0.9 שניות על השעון, והסנטר של הטימברוולבס קולע. שפרציק מנסה לזרוק עוד שלשה לגרמנים, אבל הפעם הכדור בחוץ וסרביה עם ה-W.

בסרביה, בילייצה קלע 12 נקודות (וסל ניצחון), וארצג הוסיף 9. כל הנבחרת הייתה נוראית מחוץ לקשת עם 4 מ-30 מדאון טאון.

בגרמניה, נוביצקי (10 ריב') ופלייס (7 ריב', 2 חס') קלעו 15 כל אחד, שרודר ושפרציק הוסיפו 11 כ"א.

לפני המשחק: גרמניה הייתה רחוקה מלהרשים נגד איסלנד, וכמעט איבדה את הפער בדרך להפסד מביך מול הקבוצה החלשה ביותר בבית ב'. סרביה באים כפייבוריטים אחרי ניצחון מרשים מול ספרד, אבל אל תזלזלו בדניס שרודר, אחד השומרים היעילים ביותר מבין הרכזים שיכול לנטרל את תאוסודיץ'. גם הדו קרב של נמניה בילייצה ודריק נוביצקי מבטיח משחק מרתק, שיהיה דרך טובה להעביר את הזמן אם אין משהו מעניין יותר לעשות. מבחינת התחזית, למרות הביתיות נלך עם סרביה, ב-5-10 נקודות.

22:00-יוון נגד קרואטיה

סימון
סימון. קלע 20 נקודות על סלובניה, ויצטרך לתת תצוגה דומה מול היוונים.

משחק מאוד מבטיח, שיפגיש בין כמה פרוספקטים שישלטו בנבא בשנים הקרובות (הזוניה, הגריק פריק), הטופ של היורוליג (סאפנוליס, טומיץ') ורבים וטובים אחרים. יוון פתחה את הטורניר בטיול קליל מול מקדוניה, וקרואטיה נאבקו במשחק קל על הנייר מול סלובניה עד הסוף. הרעננות היוונית תשפיע, למרות שהקהל המטורף בזאגרב יבטיח הרבה אקשן וחווית צפייה. לוקה זוריץ' היה מצויין אתמול, ויהיה מעניין לראות אותו נאבק ביוונים. הקרב הזה יכריע מי תהיה הראשונה והשנייה בבית ג', וזה משחק שאסור לפספס. בסופו של דבר, יוון תנצח, בהפרש חד ספרתי.

ספרד 104-טורקיה 77

עוד משחק במעמד צד אחד, שסיבך עוד יותר את בית ב'.

בספרד, גאסול קלע 21 נק' עם 7 ריב'. רודריגז קלע 14, ופליפה רייס הוסיף 12 נקודות משלו.

בטורקיה, אליאסובה היה נקודת האור היחידה עם 15 נקודות.

לפני המשחק: אחרי שספרד הובכו אתמול, הם ירצו לחזור ולהשיג ניצחון כדי לא להשאר מאחור. טורקיה מלאת הכשרונות הצעירים (שימו עין על הבחירה ה-36 בדראפט, סדי אוסמן) קלעה 89 נקודות על איטליה אתמול, וזה מבטיח משחק התקפי ומהנה. סמיח ארדן נתן משחק מצויין בהתקפה, וכשארסן אליאסובה לידו הוא יעיל מאוד בצבע המרווח. יהיה מעניין לראות איך הם יתמודדו עם פאו גאסול ואיבאקה, אבל ניתן לראות שהיתרון נמצא אצל הספרדים. נלך עם ניצחון של הלה רוחה, בפחות מ-10 נקודות.

*

אפשר לוותר

פולין 82-רוסיה 79

רוסיה שלטו במשחק בתחילתו, אבל פולין הפכו את הקערה והובילו ברבעים השני והשלישי, עד שרוסיה חזרה ל-61-64. משם פולין ברחה ל-64-72 ול-72-80, אבל רוסיה הראתה אופי וחזרה ל-79-81. פולין קלעה עוד פעם מהעונשין, ואנטונוב פספס שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה, וסיבך את המצב של רוסיה עוד יותר.

בפולין, ווסנזייצקי כיכב עם 23 נקודות, וגורטאט היה מצויין עם 18 נקודות (באזור ה-20, בדומה למה שכתוב בפריוויו). פונקיטה הוסיף 10 משלו, והקבוצה קלעה ב-48.3% מהשדה.

ברוסיה, זוקוב היה האיש עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים. ורונוסטוביץ' קלע 12, וחוסטוב 11.

לפני המשחק: מרצ'ין גורטאט לא הרשים עד עכשיו, וכך גם הנבחרת הרוסית. יהיה מעניין לראות כיצד הם יתפקדו אחרי המכה המורלית שחטפו אתמול, לאחר שפולין באים עם מומנטום עקב ניצחון על בוסניה. המשחק הזה יכול לקבוע מי תעלה לשלב הבא, ושתיהן יאבקו כל הדרך. מונייה ופרידזון יציבו לפולין אתגר קשה יותר מבוסניה, והמשחק הזה באמת תלוי במרצ'ין גורטאט. אם הוא קולע באזור ה-20 נקודות, פולין מנצחת. אם לא, זה של רוסיה. אלך עם הפולנים, שיתקרבו משמעותית לשלב הבא.

מקדוניה 78-הולנד 71

רבע שני אסוני של הולנד (11-24) גמר את הסיפור מבחינת מקדוניה, ששרדה ניסיון קאמבק הולנדי ברבע האחרון. ההגנה ההולנדית שהפכה לסימן ההיכר של האוארנז' אכזבה הערב כשספגה 48.7% מהשדה ו-40% מחוץ לקשת.

במקדוניה, איילבסקי הותיק קלע 14 נקודות עם 7 אסיסטים, קוקוסובסקי וטראג'ובסקי קלעו 13 כל אחד, סאטנובצ'סקי 11 וריצ'רד הנדריקס 10 עם 7 ריבאונדים.

בהולנד, דה ז'ונג היה האיש עם 19 נקודות ו-4 ריבאונדים. סלאטר קלע 10 נקודות בדומה להראל, שהוסיף 9 ריבאונדים. קאלוף נעצר על 30% מהשדה ו-9 נקודות.

לפני המשחק: הולנד נראים טוב עד עכשיו, עם ניצחון בנקודה על גיאורגיה, שיותר טובים נגדם על הנייר. ההגנה שלהם מצויינת, וקארלון קלוף מוביל את הנבחרת כסקורר המוביל בהתקפה. לעומתם, מקדוניה לא נראים כמו נבחרת ששייכת לטורניר, באחוזים נמוכים מכל הטווחים והפסד ב-20 הפרש ליוון. המשחק הזה יראה לאן מקדוניה, נטולת אנטיץ', יכולה להגיע. אני מאמין שהם לא ישנו את המומנטום, ויפסידו, בדרך להעפלה היסטורית-וסנסציונית (בהתחשב בזה שבמשך כמעט 20 שנה הנבחרת לא הייתה בדר הראשון/קיימת), לשלב הבא. זה יכול להיות מדהים. הולנד, בהפרש של עד 6 נקודות.

בלגיה 84-אסטוניה 55

האם אסטוניה הנבחרת הגרועה ביותר באליפות אירופה על גלגוליה? נדבר על זה בסיום שלב הבתים, אבל יש להם קייס לא רע.

המשחק התחיל בריצת 2-22 לבלגיה, והיה יכול להיות 60 הפרש אם בלגיה היו משחקים עם הרגל על הגז עד הסוף. האסטונים קלעו 18 נקודות במחצית הראשונה, ופיגרו ב-33 בשלב מסויים. 30% מהשדה, 12 איבודים ו-25 עבירות. זה עצוב, ויהיה מפחיד לראות מה ליטא תעשה עם האסטונים.

בבלגיה, ואן רוסום קלע 14 נקודות, סרון 12 וג'ילט 10.

באסטוניה, וון עם 12 נקודות היה שוב השחקן הסביר היחיד אצל האסטונים.

לפני המשחק: משחק בין שתי נבחרות שלא ברמה של היורובאסקט. אחד ששווה להחמיץ ומבטיח סקור נמוך ורמה מאוד נמוכה. אקסל הרוול ויכולות האול-אוראונד פלייר שלו יתנו ניצחון לבלגים, אבל הם לא ינצחו עוד פעם בטורניר הזה. וגם אסטוניה. בלגיה, ב-10-15 נקודות של משחק עם סקור נמוך.

איטליה 71-איסלנד 64

איסלנד לא וויתרו והיו צמודים כל המשחק, והובילו 62-59 בסוף המשחק. משם איטליה לחצה על הגז, ואיסלנד נשארו עם המלחמה והמחמאות, אבל בלי הניצחון.

באיטליה, ג'נטילה כיכב עם 21 נקודות. בלינלי לא פגע עם 2 מ-7 מחוץ לקשת, אבל קלע 12 נקודות. גלינארי היה חלש, קלע 4 נקודות בלבד (עם 10 ריב') ואחרי 17 וחצי דקות עשה את העבירה החמישית, ויצא מהמשחק.

באיסלנד, פלסון קלע 17 נקודות, וברינגסון הוסיף 14 נק' משלו. סטפנסון קלע 11 עם 6 אסיסטים.

לפני המשחק: איסלנד הראו הרבה אופי בחזרה מול המחליפים של גרמניה, אבל זה לא יספיק מול איטליה החזקה שכוללת את בלינלי, בראניני וגלינארי. האחרון היה בלתי ניתן לעצירה אתמול, וקלע 33 נקודות על הראש של הטורקים. בראניני והאחרים חייבים להעלות את רמתם, והתפוצצות על איסלנד תהיה מספיקה בשביל להחזיר לאנשים מארץ המגף את הביטחון, אולי בדרך לעלייה לשלב הבא. איטליה, ביותר מ-20 נקודות.

סלובניה 79-גיאורגיה 68

הסלובנים שלטו כל המשחק, והגיאורגים צמצמו את ההפרש ברבע האחרון. בניגוד לציפיות, מתפתח מאבק מעניין בין הולנד ומקדוניה על הכרטיס האחרון לשלב הבא. אם גיאורגיה תנצח את שתיהן היא גם בתמונה, אבל אני לא רואה את זה קורה.

בסלובניה, פרפליץ' (4 מ-4 מהשלוש) קלע 21 נקודות, קלובוקאר קלע 20 עם 3 מ-4 מהשלוש, ובלאזיץ' הוסיף תריסר נקודות משלו.

בגיאורגיה, שאנגילה קלע 21 נקודות, שמרדיני וצינדייז (7 אס', 3 חט') קלעו 11 כל אחד.

לפני המשחק:סלובניה שיחקו טוב נגד קרואטיה, וגיאורגיה אכזבו מול הולנד. הניצחון הזה יתן מקדמה לסלובנים לקראת השלב הבא, והם לא יוותרו עליו. ניצחון סלובני, אלא כן פאצ'ואליה יתן משחק ענק. אני לא רואה את זה קורה, ולכן אלך עם סלובניה, ב-7-15 נקודות.

ליטא 68-לטביה 49

משחק הגנה קטלני של ליטא עצר את לטביה רק על 18 סלי שדה (30% מהשדה) ו-49 נקודות, כשהלטבים זורקים 67 פעמים בכל המשחק, כולל זריקות עונשין. זאת לא הייתה תחרות בשום שלב.

בליטא האיש היה ג'ונאס ואלניוצ'אס עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, מאצ'ואליס קלע 13 נקודות עם 10 ריב', קלייניטיס 12.

בלטביה, ברזינס ופירימינס קלעו 8 כל אחד. פירימינס הוסיף 9 ריב'.

לפני המשחק: ליטא לא הרשימו עד עכשיו, בניגוד ללטביה שהצליחו לנצח די בקלות את בלגיה, הקבוצה החלשה בטורניר. למרות זאת, ליטא תעורר, יחד עם ואלניוצ'אס (שיתן משחק יותר טוב מה-19-11 של אתמול כשאין מולו גבוה טוב), ותתחיל לדרוס את האין-תחרות שיש מולה בלטביה. הקרב המזרח אירופאי יגמר ב-10-15 נקודות לטובת הליטאים.

צרפת 81-בוסניה הרצגובינה 54

BlowOut צפוי של הצרפתים, שכרגע בשיוויון על ראש בית ב' עם פולין וישראל.

בצרפת, דה קולו ולוברן קלעו 12 נק' עם 7 ריב' כל אחד, פארקר ובאטום 11 כל אחד, וגובר סיים עם 5 ריב' ו-3 חס' ב-18 דקות.

בבוסניה, סטיפינוביץ' וקיקאוביץ' קלעו 10 כל אחד.

לפני המשחק: העייפות תשחק לטובת הבוסנים, אבל פערי האיכות גדולים מדי. צרפת תנצח בקלות, ותיתן מנוחה לפארקר ודיאו העייפים. צרפת, ב-15 נקודות לפחות.

22:00-אוקראינה נגד צ'כיה

צ'כיה רעננים, וטיילו אתמול מול אסטוניה. לעומתם אוקראינה עייפים אחרי קרב מול ליטא, אבל נראו טוב מאוד מול הקבוצה החזקה בבית. זה יהיה משחק צמוד, אבל אין לצ'כים איך לעמוד בפיזיות של קיילו פצ'נקו, שחקן NBA בעבר (ולא, יאן ווסלי לא מספיק). לכן אוקראינה תנצח, בקושי.


ווילש – ישראל 19:00 קרדיף

הערב הוולשים מארחים את בחורינו בתקווה לעשות היסטוריה ולהפעיל לטורניר בפעם הראשונה מאז המונדיאל ב 58 ( גם אז חגגו מול ישראל )

הוולשים במקום הראשון בבית עם 17 נקודות ויחס שערים של 2-9 , במפגש הקודם שנערך בסמי עופר הוולשים היכו בישראל 0-3 באחד המשחקים החלשים של נבחרת ישראל בביתהישראל הגיעה לצמד משחקי בית עם 9 מ 9 אך כשלה ברגע האמת . גארת' בייל הוכיח ברגע האמת שהוא גדול על הנבחרת הישראלית עם צמד + בישול. בייל עם טורניר מוקדמות פנטסי כבש 6 ובישל 2 מתוך 9 שערים של וולש

ניצחון וולשי לא רק שיעלה אותה ליורו2016 שיערך בצרפת הוא עשוי להקפיץ אותה למקום 4 !!!! בדירוג פיפא

ישראל עם 12 נקודות 4 בלבד מעל בוסניה תעלה בהרכב הגנתי ולא יצירתי לחלוטין ותקווה שזהבי יבצע את תנועת הפיו פיו לפחות פעם אחת. בפועל הגישה הבונקרסטית של הנבחרת מאוד מאכזבת כי נצחון ישראלי יבטיח את המקום ה 3 בעוד הפסד או תיקו ישרת את הבוסנים, בכלל יש לזכור שהמקום ה 3 מקנה השתתפות בפליי-אוף וגם שם ממתינות נבחרות שלעבור אותן יהיה לא פשוט כלל

אז למרות זיהום הפוסט של רועי עם כדורגל , נאחל הצלחה לישראל למרות שבפועל הוושים ינצחו 1:0 ויחגגו העפלנ היסוטרית ליורו

ישראל ? צריכה להתכוננן למוקדמות יורו 2020 כי במוקדמות המונדיאל עם ספרד ואיטליה עוד נתגעגע ליוון , שוויץ , ווילס ודומיהן

בכל זאת שיהיה אל אל ישראל

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
183 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
06/09/2015 16:05:33

פריוויו נהדר. רועי מתבגר בשנים, משתפר בכתיבה, ומתעצם בהבנה!
מצויין. לצערי היום זה "יום משפחה" בשרלוט, ואבלה שם את רוב היום.
בהצלחה לנבחרת!

יאיר זעפרני
06/09/2015 16:07:53

אני מהמר על טורקיה מול הספרדים ועל פינלנד מוול ישראל. אתמול בסקר, רוב הקוראים הימרו על רוסיה. נראה מה יקרה היום…
קרואטיה מול יוון משחק אש שווה צפייה ומבחן אופי לקרואטים

יאיר זעפרני
06/09/2015 16:09:03

בלגיה קורעת את אסטוניה. 11-42 אחרי רבע שעה. אסטוניה מביכה…

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
06/09/2015 16:25:02

ישראל ב6

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 16:29:06

1+

אפלטון
אפלטון
06/09/2015 16:44:08

שוב, אשמח ללינקים

אפלטון
אפלטון
06/09/2015 16:44:59
Reply to  אפלטון

אני מתחיל להרגיש צורך בטלוויזיה ואני לא אוהב את זה. זמן לארוז?

ינון יבור
ינון יבור
06/09/2015 16:47:52
Reply to  אפלטון

מסכים עם התחושה. מתסכל משהו..

עומר
עומר
06/09/2015 17:32:17
Reply to  אפלטון

אין לינקים טובים לאליפות שאני מוצא.
למשחק של ישראל יש לינקים לשידור של ערוץ 5, אז אשים שיהיה. אבל למשל לגרמניה סרביה לא הצלחתי למצוא עכשיו

MBK
MBK
06/09/2015 17:09:24

גרמניה נותנת חתיכת פייט לסרביה
רוסיה פולין צמוד
טורניר פנטסטי עד כה

סולי
סולי
06/09/2015 17:43:24

רוסיה בדרך להיפרד מהטורניר
נוביצקי אגדה- סיום דרמטי,דקה לסיום

שפן סלע
שפן סלע
06/09/2015 17:51:35

רוסיה נכנסו לוואחד בור. הפסידו גם לפולנים

יאיר
יאיר
06/09/2015 18:02:40

בייליצה ענק!

עומר
עומר
06/09/2015 18:06:56

נוביצקי עם +15 שהוא על המגרש, אבל הוא כבר מבוגר, לא יכול לשחק יותר מ 30 דקות

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:26:28

למישהוא יש קישור לישראל פינלנד? עדיף בעברית

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:27:51

אפלטון תנסה את זה:
http://www.mehap.net/p/5_22.html

אפלטון
אפלטון
06/09/2015 18:54:34

תודה

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:29:13

אם למישהוא יש משהוא יותר טוב זה יהיה נהדר.

גיא
גיא
06/09/2015 18:38:21

מפאת חשש מניחוס אני לא אכתוב "יפה לראות קבוצה שתוקפת את הטבעת ולא מסתפקת בג'אמפים".

איצקו
איצקו
06/09/2015 18:40:24

GOALIM4YOU.ME ‎אתר לצפייה בכל שידורי הספורט שיש בטלווזיה בארץ כמו כן מדי פעם מעלים שידורים זרים. מצויין למי שאין ‏TV

גיא
גיא
06/09/2015 18:40:34

איך אומרים גויאבה בפינית?

גיא
גיא
06/09/2015 18:46:13

והם יודעים שלאליהו יש טרייד מארק על הפרי?

גיא
גיא
06/09/2015 18:45:03

לאסיסט של אליהו קוראים קרמבולה?

דייל דנטון
דייל דנטון
06/09/2015 18:45:04

חבל על האיבודים המיותרים, זה מה שמחזיק את הפינים במשחק

רביד אראל
רביד אראל
06/09/2015 18:45:35

פריוויו מצוין. רק חשוב להגיד שהמתאזרח של ספרד באליפות הוא מירוטיץ' ולא איבקה מה שיכול לתת יתרון לספרד כי לפי דעתי מירוטיץ' ישמור טוב יותר על איליאסובה מאיבקה.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:46:18

תענוג לצפות בנבחרת

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:46:36

מה זה? אין פה באסקט אינטרפרנס? הוא קטף את הכדור מהסל.

עומר
עומר
06/09/2015 18:47:05

באירופה מותר לפי דעתי לא?

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:50:11
Reply to  עומר

גם לפי דעתי…

גיא
גיא
06/09/2015 18:52:48

כבר אי אפשר לטעות בצורה נחרצת לגבי שיפוט בהופס…

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:49:21

איזה יופי של רבע. כספי את אליהו זה צמד נהדר. פישר נותן את הגיבוי החשוב מתחת לסלים.

גיא
גיא
06/09/2015 18:50:59

מפאת חשש מניחוס אני לא אכתוב "כזאת הגנה אני לא זוכר מהנבחרת כבר הרבה זמן".

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 18:51:07

דוסון הזה נוראי בהגנה. ככה לא משחק שחקן שחולם NBA!!

עומר
עומר
06/09/2015 18:53:41

+1

עגל
עגל
06/09/2015 18:52:20

צריך להתרכז ולא להתלהב, השטויות שלנו מחזיקות את הפינים במשחק

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:52:25

יש לנבחרת קטע כזה של לזרוק את הכדור לריצפה/קרש/מעל הקרש ולחכות לעבירה…
זה לא עובד – תפסיקו.

עגל
עגל
06/09/2015 18:54:36

האפרו של דוסון דומה לפיאה

עומר
עומר
06/09/2015 18:55:17

בן כמה הוא דוסון? נראה שהוא מתרגש מאוד…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:56:13
Reply to  עומר

21

גיא
גיא
06/09/2015 18:57:21
Reply to  עומר

נסיון מגיע רק עם הזמן
(קלישאות ברוח משחק הכדורגל שמשוחק במקביל)

עומר
עומר
06/09/2015 18:56:47

כספי שיפר את ההגנה, שומר על הגארדים של פינלנד, על הגבוהים, לא אכפת לו בכלל…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:57:05

יש למישהו גישה לסטט׳?

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:04:05
Reply to  עומר

תנקס יו

אהרון שדה
אהרון שדה
06/09/2015 18:59:11

הקלידו את התגובה כאן…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 18:59:22

אין, לא יעזור, גם כשכדיר חוטף בלוק הוא לא יכנס להייליט – אפילו את זה הוא (והשומר שלו) עושים בלי קפיצה.

אהרון שדה
אהרון שדה
06/09/2015 18:59:42

בלי לפתוח פה הפינים נראים מותשים

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:00:48

דאוסן מזכיר את אבא שלו רק בשם…

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:02:03

ליאור אליהו נהדר עוד מסוף העונה הקודמת. הוא שחקן כ״כ חכם וכ״כ מוכשר

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:02:31

אליהו זה אחד השחקנים המבוזבזים בתולדות ישראל. כל כך הרבה כשרון, אם רק היה לו את רוח הלחימה של כספי הוא היה שחקן NBA לגיטימי.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:07:21

הגנה, ריבאונד, קשיחות. הוא לא רק עצלן מחוץ למגרש אלא גם על המגרש. אתה יודע כמה קרשים יש לו? 0, נאדה, זירו.

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:10:10

הוא שאמרתי…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:09:48

אבל הוא מעולה, כן?

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:11:34

הוא משחק נהדר, הוא היה יכול להיות טוב מכספי בעיניי. היה לו פוט' להיות גדול שחקני ישראל אי פעם.

גיא
גיא
06/09/2015 19:02:38

ליד צורת המשחק של הכדורסל האירופי כיום (הפצצה מ-3),
הכדורסל של הנבחרת נראה כמו כדורסל של קבוצה מהמאדים.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:05:19
Reply to  גיא

באופן אישי אני הרבה יותר אוהב את זה ואכן נראה כאילו אנחנו ממאדים…

עומר
עומר
06/09/2015 19:06:26
Reply to  גיא

האמת שמזכיר לי קצת את מילווקי, פורוורדים וגארדים ארוכים מאוד ואתלטים יחסית 🙂 עם הרבה חילופים.

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:05:45

כמה אסיסטים יש כבר לאליהו? הוא פשוט נהדר!

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:08:59

4

עגל
עגל
06/09/2015 19:06:21

אלי אלי שלא יגמר לעולם

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:10:53

אתמול תוצאת המחצית שיקרה לרעתנו (זה לא היה משחק של 10 הפרש לרוסים). גם היום…

עגל
עגל
06/09/2015 19:12:24
Reply to  יאיר

גם היום משקרת לרעתנו ?

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:25:24
Reply to  עגל

אכן

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:12:32

פשוט מחצית נהדרת. לא זוכר כזאת מחצית כזאת נהדרת של נבחרת ישראל מאז אתמול בערב…

גיא
גיא
06/09/2015 19:14:08

מפאת חשש מניחוס אני לא אכתוב "אליהו. וואו."
כמו כן אני ממליץ לכנות מהיום את האסיסטים שלו בכינוי הידידותי
"אננס".
"אליהו סיים את המשחק עם 7 גויאבות מ-10 נסיונות, ומסר 4 אננסים, רובם הסתיימו ב-3 נק'."

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:17:48
Reply to  גיא

לעומת זאת את הריבאונדים צריך לכנות אוכמניות, פשוט לא נמצא בארץ ישראל…

גיא
גיא
06/09/2015 19:19:55

גפ פטריות כמהין תופס…

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:20:49
Reply to  גיא

פטריות כמהין מתאים יותר:)

נמרוד
נמרוד
06/09/2015 19:15:18

הנבחרת במשחק הזה רק מגבירה את הגעגועים לאדלשטיין אצל אוהד הפועל כמוני, כולם נלחמים בהגנה רצים לריבאונד וכדורסל חיתוכים יפה.
עדיף בהרבה על משחק הפיק אנד רול עד המוות והמשמים של קטש עם הרכות בהגנה.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:16:27
Reply to  נמרוד

1+ מעוד אוהד הםועל מתגעגע

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:15:24

בינתיים אני הולך לבחון את הספורט האחר, זה שרוב עמישראל נושא אליו מבט. אני שוקל לחזור למחצית עם הקוף…

אהרון שדה
אהרון שדה
06/09/2015 19:16:29

עכשיו יהיה מעניין ממד אחד הפינים מותשים ,מצד שני הם חזרו מפיגור דו ספרתי כמה פעמים.
בקיצור או 30 הפרש או דרמה.
ולהפרש תהיה לדעתי משמעות רבה מאד.

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:19:29

זה רק אני או שהיא מקריאה את המשחק של רוסיה ומשודר המשחק של בוסניה?
פאדיחת על!!

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:23:30

זה היה גדול!!!

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:25:24

מה שהכי מצחיק שלקח לה 3 דקות עד שהיא הצליחה להבין שהיא משדרת משחק אחר. למרות שפולין קרובה לגרמניה וסרביה לא רחוקה מרוסיה אז אולי זאת בעצם הייתה טעות פוליטית?

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:32:17

חחח
בכל מקרה זה היה אדיר, ראו איך היא הסמיקה. היא הבינה רק בסוף התקציר…

אהרון שדה
אהרון שדה
06/09/2015 21:50:05

היא חמודה מאד .
אבל עשתה פדיחה גדולה.
אני עוקב אחריה הרבה זמן מאז שגילתי שהיא התאומה שלי.
אני הוכתרי כאלוף הישיבות התיכוניות בקפיצה לרוחק.
כעבור 15 שנה לערך היא עשתה זאת באולפנות ( המקבילה הנשית לישיבה תיכונית ).

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:25:04

הוא לא ילך…
מבוגר מידי, אין קליעה בכלל, אחוזים גרועים מהעונשין (אחלה של פיתיון להאק אה שאק).
חוץ מזה יש לו סעיף יציאה?

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:26:37

אחרי שראיתי את בייליצה ביומיים האחרונים, מינסוטה לא צריכה את אליהו

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:29:45

רום שישר מתאזרח, הוא קלע את שתי זריקות העונשין

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:29:59
Reply to  יאיר

רואים שפישר

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:31:21
Reply to  יאיר

+1

גיא
גיא
06/09/2015 19:31:03

מקרה קלאסי של אננס מקולקל…

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:33:05

ממשיכים לשרוק על פלופים בטורניר הזה. מפגר לדעתי

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:36:28
Reply to  יאיר

הקטע הכי מפגר בזה הוא שכמו תמיד באירופה הם מאזנים את השריקות. אם לא נותנים טכני לנו עד סוף המשחק אני צנצנת.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:34:08

פישר על העונשין לטכני. פעם ראשונה בהיסטוריה שסנטר זורק טכני…

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:35:07

היחיד שלא למד את יסודות המשחק בארץ, הוא גם היחיד שיודע לקלוע עונשין בנבחרת

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:36:12

אדלשטיין צריך להמר ולתת לספסל לשחק. החברה עייפים

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:38:58
Reply to  יאיר

יש בזה משהו

דייל דנטון
דייל דנטון
06/09/2015 19:37:29

אליהו הורג אותי, כמה רכרוכי אתה יכול להיות , כבר עברת שחקן אתה מול הטבעת במקום לגמור חזק הוא זורק לי את הכדור בפחד

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:39:17

הם צריכים לגמור את זה עכשיו. שייקח פסק זמן ועד סוף הרבע שיגמרו את המשחק.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:41:15

הוא רצה לקחת פסק זמן, החליט לוותר ואז קרה את התגובה שלך והבין שזה טוב…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:40:06

חברים, מישהו רוצה לשלוח למקל התנצלות או שעוד לא השתכנעתם?

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:41:39

אותי הוא עדיין לא שיכנע וכנראה לא ישכנע כבר…

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:40:49

אליהו מותש. כושר גופני זה לא הצד החזק שלו

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:43:40

חוק מורפי שאם משהו צריך להשתבש, אז לנבחרת ישראל הוא ישתבש

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:47:37
Reply to  יאיר

אני בטוח שאם מרפי ישחק בעיינים עצומות זה יעזור…

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:44:21

איזה רבע נרפה הם היו יכולים לגמור כבר את המשחק הזה.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 19:46:07

גיא, תביא לנו איזה שיר על בעיטה בדלי…

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:47:24

מה הקשר דוסון? צריך את לימונד ואוחיון. דוסון רק עושה שטויות

רביד אראל
רביד אראל
06/09/2015 19:52:18

הדקה האחרונה ברבע השלישי הוכיח שמנחם צדק. סמול בול זה לא שיטה כמו שזה אילוץ כשאין גבוהים טובים. (חמישייה של כספי,אוחיון מקל, יבזורי ודאוסן)

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:52:35

שיחזיר את אליהו הוא נח מספיק

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:53:28

ווילסון שחקן מסוכן

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 19:56:41

למה להוציא את כספי? שאליהו וכספי ישחקו ביחד.

גיא
גיא
06/09/2015 19:57:28

חשבתי שהפינים אמורים להיות הקבוצה העייפה.

יאיר
יאיר
06/09/2015 19:57:33

אוי דאוסן דאוסן

etayle
etayle
06/09/2015 19:58:36

וואלה ישראל שורדת נגד ווילס.נקווה שנצליח לעקוץ במחצית השניה

Ljos
Ljos
06/09/2015 20:00:06
Reply to  etayle

בשביל לעקוץ צריך לתקוף מדי פעם. לא בדיוק קרה במחצית הראשונה.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:00:30
Reply to  etayle

עדיין 0-0

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:04:18

סימן שאלה?

Ljos
Ljos
06/09/2015 20:15:30

עדיין.

רביד אראל
רביד אראל
06/09/2015 19:59:49

מה אוחיון עושה לעזאזל?! עברת את השחקן למה לעשות סביבו סיבוב?!

המשגיח
המשגיח
06/09/2015 20:00:03

אוי דאוסן… חבל

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:00:06

נו באמת. אני מת על דאוסון, אבל הוא לא טוב. ארז, תעיף אותו.

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 20:00:18

שיעיף אותו מהמשחק וילמד לעשות הגנה ואז שיחזיר אותו. איזה שטויות הדוסון הזה עושה!

עומר
עומר
06/09/2015 20:01:54

מה נסגר, מה נסגר, מה טכני עכשיו, שהכדור אצלנו

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:02:02

אם אוחיון היה אקטיבי בהתקפה כמו שהוא בהגנה, הוא היה שחקן רציני מאוד.

עגל
עגל
06/09/2015 20:03:30

פישר "טורף את הנבלה" אבל למה לא משחקים קצת עליו ?

רביד אראל
רביד אראל
06/09/2015 20:03:48

יופי פישר ומקל!

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 20:03:50

דיאור פישר נהדר!

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:03:54

איזה מהלך מעולה!
צפיתי משחק טוב של פישר בגלל שהוא ממש נח אתמול. שמח לראות שצדקתי

יאיר
יאיר
06/09/2015 20:04:36

יותר מזל משכל…

שתי הנבחרות של ישראל משחקות בונקר. בינתיים נראה שזה עובד להן

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:05:38

מחר בפינת ״ה-X-factor" – דגן יבזורי

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:07:11

בבקשה ישראל-כדורסל – לא לבעוט בדלי.

יאיר
יאיר
06/09/2015 20:07:22

יאללה ניצחנו!

רביד אראל
רביד אראל
06/09/2015 20:11:42

כספי עייף

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 20:11:50

זהו, נגמר! שיחקו אותה, למרות שזה היה יכול להיות הרבה יותר קל.

עגל
עגל
06/09/2015 20:12:46

כל הכבוד על הנצחון, פינלנד קבוצה קשה לעיכול

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:13:29
Reply to  עגל

לגמרי

עומר
עומר
06/09/2015 20:12:57

כל הכבוד לנבחרת, כי פינלנד נבחרת לא רעה בכלל, שאפשר להגיד שטובה מאיתנו גם. זה לא נצחון פשוט, עד עכשיו הנבחרת מפתיעה מאוד לטובה.

יאיר זעפרני
06/09/2015 20:13:03

כמעט מרשים!

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 20:13:59

מתי תתחיל להאמין יאיר?

גיא
גיא
06/09/2015 20:17:29

אין ביידיש מילה לאופטימיות…

jojo
jojo
06/09/2015 20:22:10
Reply to  גיא

תמצית הפולניות בארבע מילים.. 🙂

יאיר
יאיר
06/09/2015 20:30:04
Reply to  jojo

זה לא עניין של אופטימיות, שה אסטרטגיה

איתי
איתי
06/09/2015 20:13:09

כל הכבוד !!!

מולי
Editor
06/09/2015 20:14:11

כל הכבוד לנבחרת.

דייל דנטון
דייל דנטון
06/09/2015 20:15:39

ניצחון יפה!
איטליה מתקשה נגד איסלנד

אהרון שדה
אהרון שדה
06/09/2015 20:16:24

כדורסל זה מומנטום .
הפינים אתמול כמעט ניצחה את צרפת הגדולה והיום לא היוותה יריב ראוי ברוב המשחק.
צריך להיזהר שהמומנטום לא יתהפך .
מחר משחק חשוב ניצחון ואנו עולים סביר מהמקום השני .

נתן גולד
נתן גולד
06/09/2015 20:17:00

דוסון חמוד והכול אבל הוא צריך לקבל דקות רק בגרבג' טיים אם הוא רוצה לשחק הוא צריך ללמוד איך עושים הגנה. כל כך הרבה טעויות ולא שהוא נותן משהוא בהתקפה בינתיים. פיתוח שחקנים והקניית ניסיון זה לא לאליפות אירופה.

צביקה
צביקה
06/09/2015 20:18:36

זה היה ממש כיף לראות את המשחק הזה.

חתוליו
חתוליו
06/09/2015 20:20:37

האח הידד!

מומינאבא
מומינאבא
06/09/2015 20:26:00

סוף סוף כיף לראות נבחרת ישראלית כל שהיא

jojo
jojo
06/09/2015 20:32:18

+100
ובינתיים בעולם הכדורגל, נבחרת ישראל משחקת אחורה ומבזבזת זמן..

עומר
עומר
06/09/2015 20:37:35
Reply to  jojo

אנחנו לא רמה בכדורגל, לעשות בונקר מול ווילס זה מה שאנחנו יכולים

jojo
jojo
06/09/2015 20:41:00
Reply to  עומר

זה שהרמה ירודה אין ויכוח, אבל לפחות שיעמידו פנים שהם תוקפים פעם ב-X דקות. לעולם לא אבין מדוע הכדורגל הוא הענף הפופולרי בישראל..

חתוליו
חתוליו
06/09/2015 20:58:28
Reply to  jojo

הכדורגל הכי פופולרי בגלל שהתשקורת משדרת יותר מדי ממנו (מישהו ראה פעם ליגה יוונית בכדורסל בערוץ הספורט?!)

jojo
jojo
06/09/2015 21:05:09
Reply to  jojo

במקרה שמעתי את הפרשן (איווניר) שהתעצבן על ניסיון של שחקן כלשהו להתקרב לעבר שער היריבה תוך שהוא צועק "לא צריך גול, רק להעביר זמן".
ספורטיביות במיטבה.

חתוליו
חתוליו
06/09/2015 21:14:59
Reply to  jojo

This is a new low

שרמבו
שרמבו
06/09/2015 22:24:03

איזה זלזול בנבחרות הברידג' של ישראל, שמביאות תוצאות נהדרות באליפויות העולם, בכל רמות הגיל!

יאיר זעפרני
06/09/2015 20:35:01

איטליה מול איסלנד, ריח של סנסציה באוויר

עגל
עגל
06/09/2015 20:37:23

נבחרת ישראל הישנה והטובה חיה ובועטת. זה לא הנצחון זו האווירה והכיף ביחד, הפרגון וההתלהבות של השחקנים. הוצאת המירב מחומר שחקנים מוגבל. כמו פעם בתקופת קטש-שפר-גודרון, ג'מצי', מיקי וכ"ו וכ"ו ו"כו בפרהיסטוריה.
זו הנבחרת כמו שכולנו זוכרים אותה מימים ימימה (גיא !) ומקדמה דנא (גיא גיא !)

גיא
גיא
06/09/2015 20:59:29
Reply to  עגל

אפשר "מן קדמת דנה" (המקור התנ"כי),
אפשר גם "מן קדמת דנא" (צורת הכתיבה הארמית),
"מן קדמת דנן" (הגייה ארמית מאוחרת)
ואפילו "מקדמת דנא" (לשון חז"ל)
קדמת = מאחור, דנא = זה. מקדמת דנא = לפני כן.
כיום הכוונה היא ל-"מאז ומעולם" בגלל השימוש של חז"ל בביטוי.

אנקדוטה מעניינת היא שמהשורש הארמי ק.ד.מ נוצרה הצורה "קמא"
(בבא קמא = השער הראשון) וכך בעברית החדשה נולדה המילה "קמאי" שפרושה "ראשוני".

עגל
עגל
06/09/2015 22:19:41
Reply to  גיא

יפה !
מעניין גם שקדמא או קדמת כמבטאים אחור הם הפוכים לקדימה שלנו היום.

צביקה
צביקה
06/09/2015 20:54:34

ממה שראיתי עכשיו במשחק בויילס גם בכדורגל יצאנו בסדר. משחק לא פשוט בכלל, והנבחרת נלחמה ויצאה בתיקו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/09/2015 21:04:07

יופי של צניעות שאדלשטיין הזכיר פעמיים בראיון
הוביל את הנבחרת, אח"כ כספי בא עם ביטחון.
שילוב של צניעות שנותנת מכה לאגו (שמחתי שהנבחרת הפסידו בהכנה)
והערכה עצמית וביטחון שלא נובעים מאגו יהיר,
נתנו את ההפתעה החיובית מאד.

יותם
יותם
06/09/2015 21:05:19

*בייליצה הוא לא הסנטר של מינסוטה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/09/2015 21:11:32

מחמאות לכם: מאד אהבתי שמידן ואחרים נתנו מידע
אישי וכללי על המדינות בטורניר, מאד מעניין.
זעפרני או שיש לומר הזעפרנים (פוסט טוב של ינון זעפרני)
לא מפסיק להפתיע ולפנק אותנו בידע מדהים.
אהרון נהדר בכתבותיו על הנבחרת.
גיא תודה על כתבות הסרטים המשובחות.
יונתן אחלה סידרה החוזרים כולל החוש הומור (שם אמצעי למונטה אליס)
והמשכת להאמין בנבחרת
מנחם גילה חוש נבואי וטוב שהצליח לראו את המשחק הראשון
ומאד הצחיק שבלאט מבסוט מהניצחון של רוסיה על ישראל.
החוש הומור הלסי המנחמי לסי ממשיך לעד.

משיח
משיח
06/09/2015 21:13:54

יום מצוין אני לא זוכר צירוף כזה של הצלחות סלרגל הרבה זמן,
.. זה יגמר בלב שבור

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/09/2015 21:20:07

תודה לנתן על הלינק.
תודה לכולכם על התגובות והידע, אתמול בזכותכם כאילו
לא הפסדתי את המשחק שלא ראיתי.
אחרי שיאיר כתב על גרין שנותן את הגוף מול ענקים חשבתי
על אלישי כדיר שיוכל לתת את הנשמה בהגנה, וטוב שהוא עשה כך.
נהנתי לקרוא את כולכם וגם מי שלא הזכרתי מחמת ריבוי כותבים
ומגיבים איטילגנטים (אינטילגנטים רק אני איטי לעיתים 🙂 )
השארתי את הטעות כדי לצחוק על עצמי קצת.
אתם מגיבים ומגיבה מאד אינטליגנטים בצירוף חוש הומור נפלא.
תודה רבה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/09/2015 21:22:12

גיא אתה לא מנחס!!!
אתה נפלא ומביא מזל טוב לכל מקום. זה ברצינות.
שבוע מאד מוצלח ומבורך לכולכם באמת.
בהצלחה לנבחרת ישראל.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 22:13:07

דורון איכה? (גיא? לא רוצה להעמיס…)
התגעגנו

אפלטון
אפלטון
06/09/2015 22:17:03

ייקס. התרגלתי לnba. היה קשה לצפייה כמו משחק קולג'ים. בכל זאת ישראל ניצחה והראתה אופי כשחזרו ל-4 הפרש ( ואז.כספי רצה לעשות הארדן, כדרר קרוס אובר, רק על הרגל של המגן, רץ אחורה לחצי לאסוף, התגלגל עוד קצת וקלע 2). ווינר או לא ווינר?
ואפילו מקל נראה פה כמו שחקן כדורסל ולא כמו שחקן משנות החמישים בהילוך איטי לפני שהמציאו את קשת השלוש.
כמה כיף שיש את אירופה הישנה והטובה 🙂

נמרוד
נמרוד
06/09/2015 22:22:14

בינתיים אחרי רבע שלם הגריק פריק והזוניה לא משפיעים על המשחק בכלל, דווקא סאריץ' פתח נהדר וחבל שיש לו 2 עבירות.
ההתקפה של היוונים תקועה

חמודי מטייבה
חמודי מטייבה
06/09/2015 22:33:35
Reply to  נמרוד

ההתקפה של היוונים תקועה כבר שלושים שנה

עגל
עגל
06/09/2015 22:39:11

המשחק ספרד-טורקיה למעשה נגמר. 20 הפרש שכנראה ישמר עד הסוף . . .

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 22:43:07
Reply to  עגל

דףדף ליוון קרואטיה…

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 22:43:21

דפדף*

נמרוד
נמרוד
06/09/2015 23:12:04

יאניס ירד עם בעיית עבירות והזוניה פורח פתאום

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 23:15:37
Reply to  נמרוד

לגמרי, בדיוק מה שחשבתי

יונתן שגב
יונתן שגב
06/09/2015 23:20:47

מישהו יודע מי זה הפרשן?
תענוג צרוף…

דוד
דוד
06/09/2015 23:51:10

חושב שדן שמיר

נמרוד
נמרוד
06/09/2015 23:31:51

קופוס פשוט בדיחה בהגנה, כל חדירה עליו זה סל

john
john
06/09/2015 23:35:44

הספרדים רומסים עד עפר את טורקים 99-68 ויש עוד 3 דקות

קרואטיה יוון צמוד. היוונים מרביצים והשופטים שותקים. קרואטיה מובילה בקושי. יש לי הרגשה שיוון שודדת ניצחון.

סיימתי את התגובה כבר 104-70

john
john
06/09/2015 23:42:39

קרואטים מאבדים אשתונות… היו טובים יותר כל המשחק

john
john
06/09/2015 23:49:08

חזוניה בתפקיד קובי בריאנט הרוקי. מעיף אייר בול אחרי אייר בול וחבריו יורקים עליו עשן. זה הקטן גדול יהיה. בינתיים קטן