זוג הקבוצות בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר – מאת גור גולן

POTENCIAL

זוג הקבוצות בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר – מאת גור גולן

 

לאחר שתי הכתבות הקודמות, בהן דירגתי את עשרת הרוקיז המובילים בשנתיים האחרונות, הגיע הזמן להסתכל על הקבוצות שלהם.

התחלתי לעבור על כל הסגלים בליגה, עברתי קבוצה קבוצה ורשמתי בפניי מי הם הסופרסטארים, מי הם הרוקיז ומה מקומם בקבוצה, עד שהגעתי להחלטה מי הן זוג הקבוצות עם הפוטנציאל הגדול ביותר.

 

הראשונה הייתה קלה להחלטה, קבוצה שבנויה על פוטנציאל ובשביל העתיד- מינסוטה.

מינסוטה שינתה בתחילת שנה שעברה את כל המחשבה. היא החליטה לעבור לבנייה במטרה להגיע לשלבים מאוחרים בפלייאוף ולא להישאר תקועה במקום.

הטרייד של קווין לאב היה מהמוצלחים שראיתי. הם קיבלו שני שחקנים שנבחרו ראשונים בדראפט בתמורה לשחקן שלא הצליח לעשות את השינוי המנטלי ולהפוך לסופרסטאר חד משמעי.

בשנה האחרונה הם פיתחו את וויגנס, שבאז מוחמד וזאק לוין להיות קצת יותר מפוטנציאל ולהיות בסיס חזק ביותר אל עבר העתיד. בשילוב הדראפט האחרון בו בחרו את טאונס וטיוס ג'ונס הם בנו לעצמם בסיס לעתיד זוהר בכל העמדות.

לכל השמות האלה מצטרפים שמות עם קצת יותר ניסיון כמו ריקי רוביו, קווין מרטין, ניקולה פקוביץ ועוד שם שנוי במחלוקת כמו קווין גארנט שיכול להיות המבוגר האחראי.

יהיה מעניין לראות האם כולם יקבלו את הדקות או לפחות חלקם כדי שיוכלו להתפתח.

 

האם קובי בראיינט יימצא יורש? הקבוצה השנייה היא כמובן הלייקרס.

לאחר שנתיים של כישלון, הלייקרס לפתע מראים עתיד עם פוטנציאל.

הלייקרס מגיעים עם סגל מרענן וצעיר שכולל את ג׳ורדן קלארקסון המפתיע, דאנג'לו ראסל וג׳וליוס רנדל. למרות שזאת העונה האחרונה של קובי ככל הנראה, הלייקרס עדיין ינסו לפתח את הצעירים ואולי אפילו יפתחו איתם בחמישייה. קובי מגיע לכל עונה במטרה ברורה לקחת אליפות והפעם הוא מגיע לנסות ולהגיע יחד עם הצעירים לפלייאוף.

דאנג'לו ראסל ג׳ורדן קלארקסון עובדים על שיתוף הפעולה שלהם בקיץ במטרה לפרוח ביחד בחמישייה, נוסף לכך ג׳וליוס רנדל הוריד כמה קילו וכמעט והשלים את החזרה מהפציעה.

הלייקרס בנו קבוצה צעירה במטרה שהצעירים יחליפו את קובי לאחר הפרישה, עם זאת הם הביאו את לו ויליאמס ורוי היברט כדי לשלב ניסיון וליצור סגל ארוך ליד הצעירים.

הלייקרס יירצו לתת לקובי כבוד אחרון עם עונה טובה ככל האפשר. בשביל זה הם יצטרכו את הצעירים יציבים ומפתיעים. ואולי, קובי יפרוש אחרי עונה טובה ומדליית זהב בריו לעיני כל העולם.

 

שתי הקבוצות האלו ייפגשו במפגש מרתק מיד עם תחילת הליגה! ואז נזכה לראות קרב בין הבחירה ראשונה לשנייה. תרשמו לפניכם את התאריך: 28.10.2015 .

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. הפוטנציאל של הלייקרס הוא להחתים את קווין דוראנט הלייקרס מעולם לא בנו או בונים לעתיד תמיד מחתימים כוכבים, זה הוליווד שכחת…

  2. יוטה, אורלנדו, מילווקי, מיניסוטה עוד שנתיים עם הבסיס הקיים.
    הלייקרס צריכים לעשות עוד שינויים בשביל להיכנס לקבוצה הזאת, היא כרגע לא מעוצבת מספיק, היברט וקובי הם לא חלק מהתוכנית, הם יצטרכו בעיקר סנטר וסמול פוורד (בהנחה שראסל וקלארקסון 1 2 )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט