רופאי יוטה אישרו שפציעתו של דנטה אקום היא קרע טוטאלי של ה-ACL והוא ייעדר 6 חודשים מהכדורסל. הסיכוי הוא שעונת 2015-16 עבורו הסתיימה לפני שהיא החלה (גיא! איך זה יכול להיות שמשהו הסתיים לפני שהוא מתחיל?).

העתון הראשי של המורמונים 'סולט סיטי טריביון' התחיל עם "זה עצוב מאד", אבל אחרי שורותיים מה שהתברר לקורא כמוני הוא שכוונת הכותב היא לומר "SO WHAT?".

לצעיר בן ה-20 זה דיזסטר. לקבוצה \המנסה לחזור העונה לפלייאוף אחרי היעדרות של שלוש שנים הדיזסטר  גדול הרבה יותר מאשר הם מוכנים להודות בו…

אוקיי, הבחירה החמישית שלהם היתה יותר עם קונוטציות עתידיות, אבל למרות שמספריו האישיים של אקסום היו די מביישים, א-י-ת-ו על הפארקט רודני הוד, גורדון הייווארד ורודי גובר היו  ה-ר-ב-ה  יותר טובים מאשר בלעדיו.

אני לא רואה כיצד יוטה יוצאת מזה.


כיצד תיראה הג'אז בלעדיו?

היו שאמרו שאיתו הם היו בטוחים בפלייאוף. אני לא בטוח, למרות שהם סיימו את השליש האחרון של העונה שעברה רק אחרי הספארס, הווריורס, הקליפרס, הקאבס, ואטלנטה.

טוב, מאחר וכבר התחלתי עם סימנים, בואו אגלה לכם סוד שאפילו קיי700 ודדי לא מודעים לו (למרות שהם עומדים להכחיש זאת): היוטה ג'אז היתה הקבוצה הששית בטיבה בכל ה-NBA מאז האול-סטאר. הם היו 10-19 אחרי האול-סטאר עם +5.1 נק' למשחק ממוצע, החמישי ב-NBA.

אז מה אני מנסה לומר? שהם יהיו הקבוצה החמישית או הששית העונה ב-NBA?

כשאומר זאת אז תקראו זאת. אני לא אנסה לומר אלא אגיד, ואולי עם אקסום הייתי אומר, אך עכשיו היא קבוצה שתתקרב העונה לבור הצואה. זוהי דעתי. משלושת הרוקי שבחרה נשאר רק אחד, והיא לא הביאה כל סחורה בעלת ערך.

מה הפרוג'קשיון שלי לגביהם? אני מנבא 38-40 נצחונות ללא אקסום. אילו הוא היה – 53-54 נצחונות היה המספר.

לצד טריי ברוק ישחקו ראול נטו וברייס קוטון. Raul "Raulzinho" Togni Neto הוא קרצייה בראזילאית בגובה 1.88 מ' שעלול להיות אחד השחקנים המהירים בליגה, אבל שחקן עם עבר בנבחרת בראזיל ואיזו קבוצה ספרדית בסדר גודל של הפועל י-ם הם לא נתוני רזומה שגורמים ללחץ הדם שלי לעלות.

ברייס קוטון הוא 1.84 ששיחק שנה אחת בפרובידנס והגיע לליגה UNDRAFTED ב-2014, היה בסגל של הספארס, ואחרי כן הסתובב בליגת D. שנתו ביוטה היתה ככה-ככה. נכון להיות – הצמד נטו/קוטון שווה משחק בליגה הטורקית. אולי אני טועה; אולי בנטו יש ערך נטו לא מוכר, ואולי בקוטון ישנה כותנה השווה זהב שעדיין לא הספיקה לפרוח, אבל אני לא מאמין.

נחיה ונראה. לי נראה שבפוינט-גארדים ישנה שם חבורת ננסים בארץ הגוליברים שהם מספרי "1" הממוצעים הנחותים ביותר בליגה, כולל טריי ברוק.

 

Utah Jazz Roster

גם בשוטינג גארד הבצורת זועקת לשמיים, אלא אם כן המאמן קווין סניידר יחליט לשחק את רודני הוד עם ה-2.03 מ' שלו בשוטינג.  אחרת אליהו מילסאפ, כריס ג'ונסון, וג'ו אינגלס יצטרכו לשחק שם. אולי הם ישחקו שם בכל מקרה, אבל איש מהם לא הוכיח את עצמו בעונה שעברה כשחקן השווה "מעל אירופה".

מכל הרוקיס נשאר להם רק אוליבר הנלאן, ה-PG הרוקי מבוסטון קולג' שאיני יודע הרבה עליו.

זאת קבוצה שאם ייצא ממנה משהו זה יצטרך לקרות עם מספרי 3, 4, ו-5. ב-3 יש להם את אחד הלבנים הטובים בליגה – אולי הטוב מהם בעמדתו – גורדון הייווארד. הוא יהיה חייב לשחק 40 דקות למשחק. דריק פייבורס יצטרך לתת להם 40 דקות במספר 4, ורודי גובר 40 דקות ב-5.

אלק בורק חוזר מפציעת כתף ולך תדע כיצד הוא ישחק. הם בונים מגדל גדול עליו. איזה מגדל זה יהיה? מגדל עזריאל או מגדל קלפים? זהו אחד הפקטורים החשובים העונה.

קבוצה אפורה ומשעממת, לדעתי ללא סיכוי. מקום 8-14 מובטח.