האמריקאיות גם חתיכות וגם TOUGH AS NAILS בנצחון על הגרמניות! / מנחם לס

האמריקאיות בגמר אחרי 0-2 על גרמניה

 

 

האמריקאיות החמודות האלה (כמה מהן "חמודות מספיק" עבור עמודי האמצע של PLAYBOY) הן TOUGH כמו מסמרים. TOUGH AS NAILS הוא הביטוי האמריקאי. הן גברו על קבוצה גרמנית מצויינת, המדורגת מספר  אחד בעולם 0-2, נצחון מתוק ומגיע ביותר.

זה מה שאני אוהב באמריקאיות האלה – ולא רק בכדורגל. הן יפות, הן חתיכות, הן דואגות למניקיור ופדיקיור לציפורני הידיים והרגליים, אבל כשהן רואות כדור הן הופכות לחיות טורפות. יש בהן מין TOUGHNESS שקשה להסבירו. כולן כמעט באות מבתים של המעמד הבינוני-הגבוה, בנות של רופאים, פרופסורים, עורכי דין, וכמה בעלי מקצועות חופשיים. כולן כמעט סיימו אוניברסיטאות יקרתיות, מצויינות. לכו לבדוק בגוגל ותראו: דוק, סטנפורד, צפון קרולינה, UCLA.

ואז הן עולות על הדשא ולוחמות כפי שאף קבוצת נשים אחרת בעולם לא לוחמת. וכשאתה מוסיף כשרון ויכולת, יש לך נוסחת נצחון. הן גורמות לי סיפוק אדיר וגאווה שאני אמריקאי, בדיוק כמו שדייויד בלאט גורם לי גאווה שאני ישראלי, או המצאה כמו WAZE שאני דואג שכולם יידעו מי ברא אותו!

הן בגמר המונדיאול לנשים בפעם השנייה ברציפות, ותשחקנה נגד המנצחת בין יפאן ואנגליה מחר.

הגרמניות פתחו בסערה אך האמריקאיות ספגו את הלחץ ולא התרגשו יותר מדי. לאט לאט היתרון האמריקאי בא לידי ביטוי באחזקת כדור, פריצות מהאגפים, ויתרון ברור במשחק ראש. הגרמניות – גדולות בגופן ומצויינות עם הכדור – החלו להיכנס ללחץ.

 

אלכס מורגן – לא כבשה, אבל בישלה שניים, וגרמה לבעיטת עונש נגד הגרמניות

ג'ולי ג'ונסון – מבצר ההגנה!

 הופ סולו, השוערת מס' 1 בעולם!

השער השני התחיל בפריצה מצויינת  של קרלי לויד שהטעתה שמאלה ומסרה כדור מקביל לשער שקלי אוהרה הכניסה לשער חתם את הנצחון. בחצי הראשון אף קבוצה לא הצליחה לשבור את ההגנה של השנייה, ואחרי שליטה גרמנית בעשר הדקות הראשונות, האמריקאיות התלבשו על המשחק ושלטו עם BALL POSSESSION של 58% לעומת 38% של הגרמניות.

הגרמניות פתחו את המחצית השנייה ביתר החלטיות ותאווה, ותוך 10 דקות ג'ונסון עשתה טעות קריטית ושלחה את הגרמניה פופ המצויינת לקרקע. צהוב ובעיטת 11. סליה סאסיק, הגרמניה הטובה ביותר, החמיצה בבעיטה נמוכה, שטוחה, שיצאה החוצה מהצד הימני של השער.

ההחמצה היוותה רוח שנייה לאמריקאיות שפתחו בהתקפות, ואחרי שאלכס מורגן היפהפיה פרצה והופלה בתוך הרחבה, לויד שמה את בעיטת ה-11 בפינה השמאלית הגבוהה.

ואז בא השער השני של האמריקאיות, וכמובן גמר ביום ראשון.

לפני ארבע שנים האמריקאיות הובילו נגד היפאניות שהישוו ממש בשניות האחרונות של המשחק, ואחרי הארכה ניצחו במכות עונש. הפעם, האמריקאיות נראות כרוכבות על מומנטום שאני מאמין יספיק לתואר אלופות העולם, תואר שזכו בו לאחרונה ב-1999 (מדובר במונדיאלים, לא באולימפיאדות).

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. הגמר של ארה״ב- יפן היה אחד המשחקים המהנים לצפייה. הן לא הפסיקו לרוץ לרגע, לא היו התחזויות ומשיכות זמן כמו אצל הגברים ולא היה רגע אחד משעמם. מנחם מתלהב מהשחקניות האמריקאיות (הקצת מלוקקות לטעמי), אבל כובשת השער היפנית בדקה ה116 היתה יפה, אצילית וקטלנית כמו חרב של האטורי האנזו.
    אם ארה״ב ויפן יפגשו שוב בגמר זה יהיה אחלה סיפור ומשחק מצויין על בטוח.

  2. מנחם, הייתי אתמול במשחק הזה והיה מדהים. זה היה כמו משחק בייתי לארצות הברית שבפרוש היו טובות יותר. הגרמניות עלו במזל כי ברבע הגמר הצרפתיות היו טובות יותר אבל אתמול הן פשוט לא שיחקו טוב. האווירה ביציעים מדהימה! 51,000 אלף צופים שמעודדים כל הזמן כמו במשחק קולג'ים פוטבול. אין קללות, אין אלימות, הכל כל כך יפה.

  3. אכן האמריקאיות היו טובות יותר והיה מגיע להן לעלות לגמר, אבל צריך לציין כי ההחלטה לשרוק את הפנדל לזכותן הייתה שגויה לחלוטין. הדחיפה של האמריקאית הייתה בבירור מחוץ לרחבת העונשין.

  4. אכן האמריקאיות היו טובות יותר והיה מגיע להן לעלות לגמר, אבל צריך לציין כי ההחלטה לשרוק את הפנדל לזכותן הייתה שגויה לחלוטין. הדחיפה של האמריקאית הייתה בבירור מחוץ לרחבת העונשין.

  5. אמנון, היא הייתה שגויה בדיוק כמו שההחלטה על לא לתת פנדל על נגיעת יד במחצית הראשונה הייתה שגויה. השופטת לא הייתה במיטבה אבל בסופו של דבר האמריקאיות הבקיעו שער נוסף ועלו על הגרמניות בכל דבר. הגרמניות בעטו רק פעם אחת לשער.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט