מעורב הופס ליום רביעי (כולל "אתגר אהבה") / מנחם לס

זה מה שקורה ברגעים אלה: הצעות, רינונים, אפשרויות. הטבלה למעלה מדגימה חלק מהטירופים.

אפילו הנשיא אובמה – אוהד שיקגו בולס – קורא לדוויין ווייד לעזוב את מיאמי ולחזור לשיקגו מכורתו:

*

1. מרק גאסול לא הולך לשום מקום

כל שפוטי הספארס שכתבו כאן שמרק גאסול הולך 'על בטוח' לספארס להיות המחליף של טים דאנקן, שיביאו מוחקים כי הספרדי לא הולך לשום מקום. הוא נשאר בממפיס.

תגידו לי, הייתם פעם בממפיס? מי ירצה לעזוב עיר כזאת ולהגיע לעיר שמלבד RIVER WALK יש לה רק יתושים?

הפגישה היחידה שבן ה-30 הזה קבע היא עם הנהלת ממפיס, וכל הסיפורים עליו שאולי הוא הולך לספארס, ואז ללייקרס, ואפילו לניקס, הם -כמובן – סיפורים בלבד. הם מציעים לו 110 מיליון ל-6 שנים, והוא אמר שזה "מספיק כסף לדאוג למשפחתי".
מרק שנולד כמובן בספרד, גדל למעשה בממפיס כשהיה עם אחיו פאו כשהוא בילה 7 שנים בממפיס. גם פאו וגם מרק מאוהבים בעיר, וכל הסיכויים הם ששם יגדלו את משפחותיהם, בצילו של אלביס.

2. למרכוס אולדרידג' "נוטה" לעבר הלייקרס

כשסוכנו אמר היום שלמרכוס 'נוטה' לעבר הלייקרס, זה הזכיר לי את ג'שועה מקלרוי שפעם עמד על "אל קפיטנו", ההר המזדקר מבין ההרים של פרק יוסמיטי בקליפורניה, ו-"נטה" לעבר התהום. נטייתו היתה מעט מוגזמת עד שמרכז הכובד שלו עבר מחוץ לבסיס שהציבו רגליו, ולקח לו שורש מרובע של (פעמיים 600 מ' -גובה הצוק- חלקי 9.8) שניות להגיע למטה ולהתפרק לגורמים.

זה העתיד המצפה ללמרכוס בלייקרס, אבל כמו ג'שועה (יהושע בעברית) הוא קיווה לעתיד טוב כשנטה לעברם.

תהרגו אותי אם אני מבין מדוע הלייקרס היא עדיין DESTINATION – יעד, יעני – לשחקני NBA. מי רוצה לשחק עם קובי? מי רוצה מאמן כמו ביירון סקוט? מי רוצה לגור בעיר שמתחתיה מתבשלת רעידת אדמה – "THE REAL BIG ONE", ולכן אני מקווה ש-"גל מאל-איי" יעבור משם מזרחה לעיר כמו גרינוויל, או לפחות ניו יורק?  מי רוצה לשמש בשר תותחים לכל קבוצות הליגה עונה נוספת?

מלבד הלייקרס, הספארס, המבריקס, הרפטורס, והניקס היו אחריו.

למה ששחקן ברמתו ירצה להצטרף ללייקרס?

אפילו אני יודע שללייקרס ישנה היסטוריה, וברנד, ולשחקן כמוהו שבילה 9 שנים בפורטלנד, שגאוותה הגדולה היא היותה היעד מספר אחד של 'בורחי-בית' טינאייג'רים, ואולי גם בירת המרוואנה של ארה"ב. אז עבורו בור הצואה הנקרא לייקרס הוא ביג דיל. עבורו זאת עליית מדרגה לכיתה של הגדולים מעיר השדה הדפוקה בה בילה שליש מחייו. הוא יודע שבעונה הבאה אין לו כל תקווה להנאה, אבל אולי בעונה שלאחריה כשקובי כבר יהיה HISTORY, הלייקרס תוכל להביא עוד שני שחקנים בעלי רמה ולעשות ריבאונד שיביא אותה לסיבוב הראשון של הפלייאוף. סיבוב שני? לצערי – שמחתי (מיחקו את המיותר) זה חלום באיספניה (גיא!), כי אולדרידג'- ג'וליוס רנדל – וג'ורדן קלרקסון פלייאוף סיבוב שני הם לא שווים.

למה לשחקן ברמתו אסור לחשוב אפילו על הלייקרס?

כי סיפורי עבר טובים לאחד כמוני הניזכר בספר "טרזן מלך הקופים" מלפני 70 שנה, ובסרטי ארול פלין וטירון פאוור. אפילו את קלארק גייבל אפשר להכניס לרשימה, והיכן, היכן את דבורה קאר עם ברט לנקסטר עושים אהבה כשגלי המים שוטפים את גופותיכם ב-"מעתה ועד עולם"?

אם תרשו לי לסטות מהנושא לרגע, אז איפה, איפה הם הימים שידעו לרגש אותנו בסינמה? כשנשיקה היתה נשיקה, ומיניות היתה מיניות? איפה היום יודעים לעשות סצינה כזאת, כמו שתראו בוידיאו?

*

*

*

*

*******************

 מה שמביא אותי ל-"אתגר האהבה":

מה הן הסצינות הסקסיות המרגשות ביותר בקולנוע? מומי! אני לא מדבר על ארוטיקה כמו בסרטי וידיאו X למבוגרים. אני מדבר על סקס מלא רגש ואהבה כשארוטיקה OOZES מהסצינה. כשארוטיקה היא חלק מהרגש. עבורי הסצינה הזאת היא אחת מהמרגשות ביותר כי אילו תפשו את לנקסטר שלא היה קצין, מזיין את אשת הקצין, במרינס העונש הוא מאסר עולם. אז לנקסטר היה מוכן לסכן הכל עבור דבורה קאר, ואני – ילד בן 15 – התאהבתי בה!

אז יאללה. הראו לי איזה סנסיטיבים אתם בענייני אהבה כשסקס הוא רק תוצאה מובנת מהסצינה, ולא העיקר. הביאו בתגובות את סצינות האהבה המרגשות ביותר בתולדות הקולנוע!

(JOJO! כולם מחכים לשמוע ממך. איזו סצינות אהבה עשו לך את זה?)

*******************

אז חוזרים לאולדרידג': ספורי העבר שייכים לעבר. מה מעניין את למרכוס מה מג'יק עשה? או מה שאקיל עשה כשקובי היה קובי? הוא לא משחק איתם! אם יצטרף ללייקרס הוא יורד למדרגה התחתונה ביותר ב-NBA, ועבור מה? עבור החיוך הפוני של ג'יני באס?

ומלבד זאת, הוא בן טקסס. מה יש לו לחפש בפורטלנד המלאה צעירים בני 14 ו-15 שברחו מהבית, מלוכלכים משינה ברחובות, וכולם מסוממים? מה יש לו לחפש באל-איי שאפילו קבוצת פוטבול אין לה, וכדי להגיע מקצה אחד של העיר לקצה השני אתה צריך לעשות RESERVATION במוטל לשינת לילה? אפילו פוינט גארד שימסור לו כדורים אין ללייקרס.

אם הוא רוצה להיות CONTENDER שימחק את הלייקרס כיעד, ויתרכז רק בספארס או אפילו בדאלאס!

3. ג'ימי באטלר נשאר בשיקגו

*

אלא אם כן הוא מעדיף ללכת  על QUALIFYING OFFER של עונה אחת על 4 מיליון, ג'ימי באטלר יחתום עם שיקגו בולס שהציעה לו מקס של 90 מיליון לחמש שנים, ובכל כל ספורי "באטלר בליירקס" יירדו לתמיון (איל אמר לי תמיד לכתוב "ת" כשאני מתנדנד בין "ט" ל-"ת"!).

אם יחתום על QUALIFYING OFFER הוא יהיה שחקן חופשי לחלוטין בשנה הבאה, כשחוזה הטיווי ייכנס לתוקפו.

מה שאיש לא יודע זה מה כתוב בחוזה. לך תדע אם החוזה לא מרשה "דיונים מחדש אחרי חוזה הטיווי". בחוזה מותר לכתוב הכל, כולל "בתנאי שהוא לא מצביע 'דמוקרטים'.

האפשרויות, לפי ג'ורדן:

4. דריימונד גרין נשאר בווריורס

 

 

דריימונד גרין  קבע רק פגישה אחת, והיא עם קבוצתו הווריורס.

"אם הם נותנים לי מה שאני מבקש – ואני מבקש מה שאני מאמין מגיע לי –  אני לא רואה שום צורך להיפגש עם קבוצות אחרות". כך הוא אמר לפני כמה דקות.

END OF STORY!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. מנחם, זה דריימונד גרין, לא ג׳ורדן.

    ובקשר לצעירים הפוחזים של la, מומלץ לקרוא את less than zero של ברט איסטון אליס. פשוט מעולה.

  2. אני מת על הסצינה מקזבלנקה עם האמפרי בוגרט ואינגריד ברגמן כשהיא מבקשת מהנגן השחור "PLAY IT AGAIN, SAM!".

    גם בסצינה מחלף עם הרוח כשקלארק גייבל לוקח אותה על כפתיו לחדר המיטות והיא צורחת "לא! לא!", ובכל צרחה היא אומרת למעשה "כן! כן!"

    1. +100 על הסרט (לא בטוחה שבהקשר של מנחם אמנם אבל איזה סרט כיפי!)
      מאחר שכל הסופ"ש ראיתי בלופ מיניונים צהובים (היצורים החמודים מ-Despicable me למי שלא מכיר) המוח שלי לא מסוגל לחשוב על סצנה שהם לא כלולים בה.. מבטיחה להתאמץ יותר.

  3. חלומות באיספניה ?~ אולי הגאסולים נכנסו לך יותר מדי לראש.
    טבלת הזרימה של ההחתמה בסוף הפוסט זהה לזו שבראש הפוסט, ושתיהן של ג'ימי באטלר ? אולי התכוונת שהתרשים השני יהיה של דיאנדרה ג'ורדן ?

    1. אספמיה. במקור מארמית "אספמיא", בעברית ה-א' הופכת ל-ה'.
      (מילים שמקורן בארמית והן בצורת נקבה נכתבות ב-ה' בסופן)

  4. לגבי האתגר – הדבר הראשון שעלה בראשי – עברו כבר איזה עשרים ומשהו שנה מאז שראיתי את זה, אבל אני עדיין זוכר את דברה וינגר מזדיינת עם ריצ'רד גיר על הכסא ב"קצין וג'נטלמן" (בקטע רומנטי, כן? 🙂 )

    https://www.youtube.com/watch?v=42kLlH-01lQ

  5. טִמְיוֹן [ש"ע; ז'] 1.[תמ] אֲבַדון, בביטוי: יורֵד לטִמיון מוּפסד, הולך לאיבּוּד (כֶּסֶף, רכוּש וכד'); 2. [תמ] אוצַר המדינה

    אַסְפַּמְיָה [נ'] 1. [תמ] ספָרַד; 2. [תמ] כּינוּי למָקום מרוּחָק מאוד, בּבּיטוּי: רואֶה חֲלום בּאַסְפַּמְיָה מאמין בּקִיוּם דָבָר רחוק מן המציאוּת, שאין לו שַחַר

  6. מומי ממליץ לפרופסור על הסרט מלהולנד דרייב
    יש שם אהבה חסרת גבולות בין 2 בחורות שעשתה את החציל של מומי מטוגן וול דאן
    יש גם איזה קומבינה עם חמאה של מרלון ברנדו בטמגו האחרון בפריז

    יש עוד מספיק סצינות אבל מומי לא ידרדר את הנוער לתרבות רעה

    מומי יודע שהסצינה האהובה על לברון לקוחה מהסרט הר ברוקבק כקדימון להר ראשמור . מומי הקיא דלי פופקורן שראה את הסרט בקולנוע על הדייט שלו שהיה נדייט השני ( הראשון והאחרון )

    1. בשם נשות הופס לדורותיהן (כל השש בערך 🙂 ), אני מודה לך.
      בניגוד לכותרת, זה לא רגעים מסרטים אלא מסדרות (שזה אפילו יותר טוב) ויש שם, בין היתר, קטעים מ-LOST, VERONICA MARS ו- ONE TREE HILL (הגיבור שחולם להגיע ל-NBA וכיאה לסדרה אמריקאית, אחרי דרך חתחתים- איזו הפתעה – מגיע לשם! אמנם לשארלוט אבל עדיין סוג של הגשמת חלום..)

  7. איל, מדוע יש לך תמונה של שרון ששון בפרופיל?

    ולגבי האתגר, ללא ספק סצנת הסקס החזקה ביותר בתקשורת הויזואלית היא של ג'ורג' קוסטנזה מזיין תוך כדי אכילת סנדביץ' פסטרמה.

    וההתפכחות שבאה אחריה: you flew too close to the sun on the wings of pastrami…."

    1. לכבוד האליפות חזרתי לשורשים. ששון ומרקוביץ׳ הם האהבה הראשונה שלי. למה לא התמונה הקלאסית של שניהם מנשקים את הגביע? כי מרקוביץ׳ לא דמות אסתטית במיוחד…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט