הלילה המשחק הגדול מכולם: חצי גמר מונדיאול ארה"ב נגד גרמניה / מנחם לס

USA women's soccer team
תגידו: "משחק נשים"
תגידו: "אמנם מונדיאל אבל רק חצי גמר"
*
אז מה אם אני אענה לכם שהנשים האלה משחקות כדורגל ללקק את האצבעות? מה אם אגלה לכם שהן בועטות טילים מ-25 מטרים? מה אם אצהיר שלשחקניות קולומביה ובראזיל (שכבר אינן בטורניר) ישנה שליטה בכדור שלא נופלת מאף קבוצת גברים בעולם?
*
הערב ב-7, במונטריאול, חצי הגמר בין ארה"ב וגרמניה. מחר בשבע חצי הגמר השני בין יפאן והפתעת הטורניר – אנגליה.
*
אבל כולם יודעים שהגמר האמיתי הוא חצי הגמר היום בין גרמניה, שנשותיה מדורגות מס' 1 בעולם, לבין ארה"ב, שנשותיה מדורגות מס' 2. אבל – בינינו – PLAYBOY יודע את מי לדרג ראשונות כשאלכס מורגן והופ סולו קישטו כבר את עמודי האמצע שלו בערום מגן העדן, וכל הקבוצה הצטלמה בעירום במגזין ESPN ב-BODY ISSUE שלו (הן היו כולם ערומות, אבל חלקים מסויימים דאגו להסתיר כשאחת מסתירה לשנייה).
*
האמריקאיות יפהפיות. הגרמניות בסדר, אבל הן זאמביות. כל אחת מהן אוכלת את האשך שלנו לארוחת בוקר. הן TOUGH. הן משחקות כדורגל יותר גברי מנבחרת הגברים שלהם.
*
אלכס מורגן בספורטס אילוסטרייטד
*
האמריקאיות עוברות תהליך של החלפת דורות ויש להם כמה צעירות מצויינות. האמריקאיות יצאו מה-"GROUP OF DEATH" שלהן – שבדיה, אוסטרליה, וניגריה – כשהן לא במיטבן. הכל השתנה  בשמינית הגמר נגד הקולומביניות המצויינות, שלי הזכירו את בראזיל 1970 – גברים, לא נשים! – עם הריקוד והסמסה שלהן. האמריקאיות החלו לשחק ביתר תוקפנות וניצחו בברור. ברבע הגמר נגד נשות סין המשחקות כאילו מכונה תיכנתה אותן סוף-סוף ראיתי את האמריקאיות במיטבן – ללא שתי השחקניות הטובות ביותר שלהם בגלל 'צהובים'.
*
המאמנת האמריקאית ג'יל אליס סוף סוף הבינה שכוכבת ארה"ב אבי וומבאק – שפעם שיחקה כמו קינלייה, ואני לא מגזים, עם ה-1.85 מ' שלה וה-85 ק"ג כשהיא טורפת כל יריב בדרך – כבר סיימה. היא מבוגרת מדי והפכה כבדה מדי. היא הוציאה אותה מההרכב ונתנה לאיילות הצעירות לשחק במקומה. כוכבת המשחק נגד סין היתה הספסלית איימי רודריגאז שלדעתי חייבת לפתוח היום. היא מהירה, נועזת, דינמית. מצויינת ואיתה מורגן בריאן (לא לטעות; יש אלכס מורגן היפהפיה המהממת, ויש מורגן בריאן – חמודה לאללה אבל לא ברמת פלייבוי כמו אלכס).
*
אבל שלא תתבלבלו: אלכס היא סטרייקרית מצויינת, ואחת מכובשות השערים הטובות בעולם, עם או בלי 'פלייבוי'.
*
השתיים שלא שיחקו היו הגיי'ת המוצהרת מגן רפיון – לדעת הדוק הקשיש שחקנית הכדורגל מס' 1 בעולם – ולורן הולידיי, כוכבת כדורגל נוספת. שימו לב לקלי או'הרה האמריקאית. איזה קנונית!
*

את הגרמניות אני לא מכיר: כולן בלונדיניות, כולן 1.80 מינימום, וכולן נראות בערך אותו דבר. וכולן שחקניות כדורגל מהמעולות בעולם.

*

יהיה זה קרב בין שתי TITANS. מס' 1 בעולם (גרמניה) נגד מס' 2 (ארה"ב). משחק חצי הגמר הלילה מרגיש כמו משחק הגמר מתחילתו ועד סופו.

כדורגל במיטבו!

לצערי אני חושש מנצחון גרמני בשעור 0-1. האמריקאיות זקוקות לעוד שנתיים לחילוף משמרות סופי!

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. מנחם, אני לא בטוח שאני מסכים איתך לגבי "כולם יודעים שהגמר האמיתי הוא חצי הגמר היום בין גרמניה, שנשותיה מדורגות מס' 1 בעולם, לבין ארה"ב, שנשותיה מדורגות מס' 2. "

    אלופת העולם המכהנת, להזכירך, היא יפן ואני לא אתפלא אם היא תהיה שוב אלופת העולם.

  2. ראיתי לפני יומיים את המשחק גרמניה-צרפת (כמדומני) והרמה היתה כל כך גבוהה שזה היה פשוט מרשים. איפה נבחרת ישראל איפה ?!

    1. עוד כמה ימים מתחילה בארץ אליפות אירופה לנערות.
      הסגל מתאמן פעמיים ביום תחת גיא עזורי (ז'אן טלסניקוב הוא עוזרו)וחי בתנאי פנימייה ב"אקדמיה לכדורגל בנות" שבמכון וינגייט.

      אני באמת סקרן עד כמה גיא וז'אן הצליחו במשימה ומניח שבקרוב נדע זאת. תחושה אישית: צפו להפתעות.

      1. אגב, הטורניר ייערך בישראל בין התאריכים 15-27 ביולי בערים: לוד, רמלה, ראשון לציון ונתניה.
        מחיר כרטיס כניסה למשחק נקבע על סכום מינימלי סמלי – 10 שקלים.

        1. אתה מוכן להסביר לי למה הביאו לטורניר הזה את המגרשים הכי דפוקים בארץ (חוץ מנתניה)?????? תנו להם לשחק על אספלט וזהו

    2. ראיתי את גרמניה מול צרפת והרמה באמת הייתה מאוד גבוהה וגם הקצב היה מאוד מהיר אבל אישית אני התאכזבתי הצרפתיות היו יותר טובות מהגרמניות וחבל שלא עלו.

  3. אני משתדל לעקוב אחרי הטורניר. תענוג! במיוחד כשמשדרים מוונקובר. איזו עיר מדהימה!
    הרמה אכן מרשימה. אנגליה באמת הפתיעו את קנדה המארחת וגרמו לשברון לב ל-53 (!) אלף הצופים המקומיים. מקווה לגמר ארה"ב יפן שוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט