ימים של משבר – סיפור אמיתי / מולי

SHITTT

ימים של משבר

ומה תעשה כששום דבר לא הולך?

באחד האמשים, לפני שנה ויותר, סיפור אמיתי אני נשבע, היה לי חרא של יום. לא, באמת שאני לא מגזים, ביום הזה שום דבר, אבל ממש ממש שום דבר, לא הלך לי. הנה, תשמעו ותשפטו בעצמכם:

לפני הצהריים ביצעתי בעבודה טעות קרדינלית שגרמה שיתוק של כמה מאות לקוחות, ולקח שעתיים לתקנה (למזלי הצלחתי לעצור את הבלגן לפני שהשפיע על עשרות אלפי לקוחות)…

לקראת הצהריים הלך לי צג הפלאפון והייתי חייב להחליפו באחר, וכבר שלוש שעות אחרי החלפתו הצלחתי איכשהו לסדוק את הצג החדש.

כבר בשלוש החלטתי שזהו, אני נוסע הביתה , שגרמתי ונגרם לי מספיק נזק ליום אחד, צריך הביתה וזהו. אז נכנסתי לאוטו ומאחר והבנתי שהיום הוא יום ביש מזל נהגתי מאוד בזהירות, נמנע מכל תקלה שהיא ותודה לאל, הצלחתי להגיע הביתה בשלום.

בבית, כמובן שהנורה בחדר העבודה נשרפה, וכאשר החלפתי אותה, דבר שעשיתי מאות פעמים עד כה, הצלחתי איכשהו להתחשמל. למזלי היה שם שנאי כך שהמתח היה רק 12 וולט.

אוקיי, בשלב הזה כבר הטמעתי את הרעיון, צריך ללכת למיטה ולא לצאת ממנה, מה שאעשה מיד אחרי שאוציא את הכלב לטיול היומי. ואיך לא, שתי דקות לפני ששבתי הביתה, תקפה הכלבה של אחד השכנים את כלבי, וידיי נפצעו כאשר ניסיתי לחלץ אותו ממלתעותיה. הבעלים הגיע מיד אחרי עם אישורי הכלבת. לכלבי שלום, הכאבים בידיי עברו למחרת והדלקת תוך כמה ימים.

כעת המיטה היתה מקום המפלט הברור והמוחלט, בלי שום עיכובים ודחיות. מיד עכשיו!

רק שבאחת עשרה בלילה נקרע הקונדום…

סיפור אמיתי לחלוטין, נשבע, אמיתי לחלוטין. אבל למה אני מספר אותו כעת?

אז האזינו, שמעו והקשיבו היטב:  אם לי היה יום שכזה, למה שלסטפן קרי לא יהיו בסדרת הגמר הזו רצף של ביש-ימים שהדבר היחיד הטוב בהם הוא שהם כבר היסטוריה ושכעת (סופסוף) אפשר להגדיר אותם כ"אמשים"?

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 17 תגובות

    1. הממממממ

      כל העונג זה להותיר את השאלה הספציפית הזו ללא תשובה מפורשת.
      אומר רק שיש רמזים בסיפור עצמו וכל אחד יחליט לעצמו מה התוצאה.

  1. אכן ישנם ימים כאלה . וזה מדהים להבין שזה קורה לך ולנסות להמנע מצרות. באמת בסוף מסיימים במקום הבטוח ביותר – המיטה. את מה שקרה לך ב 11 בלילה אני אקח כשיעור לימודי לדוגמא לוגית (שהלא אם היית חושב על זה מראש היית יכול לצפות את זה. רק היית צריך לחכות שעה שיתחלף היום : – )

    לגבי קארי, יכול להיות שתפס יומיים לא טובים אבל אם תקרא את הפוסט של עידו מוריה על דלבדובה, ובמיוחד את הקליפ שבסוף תראה שהאוסטראלי עושה עבודה מצויינת בשמירה. גם אם הוא מגיע מאחורי קארי כשזה זורק הוא מנפנף בידיים כמו משוגע….
    הקליעות של קארי בסוף המשחק האחרון היו הרבה במתפרצות אם אני זוכר נכון, וכאשר דלבדובה לא לידו.

    בקיצור, זה לא נראה לי כמו יומיים לא טובים אלא הגנה מצויינת.

    1. במשחק הראשון הוא היה טוב. לא מצויין כרגיל אבל עדיין טוב.
      אם אתה זוכר היו לו גם שתי משחקים כאלה בחצי הגמר מול ממפיס. גם אותם הוא סיים עם 2-13 מהשלוש בערך וגם אותם הווריורס הפסידו. במשחק הרביעי הוא חזר כמו גדול והווריורס ניצחו שלוש רצוף לסיים את הסדרה. לא אומר שזה מה שיקרה עכשיו אבל יש סיכוי לא קטן לשחזור. קרי הוכיח בעבר שממקרים כאלה הוא צומח ולא נופל, נשאר רק לראות איך הוא יתמודד עם ההגנה של קליבלנד מחר בבוקר.

  2. מעריך שהרבע האחרון בגיים 3 הכניס לו לתודעה שהוא מסוגל להיות הדחרן שהוא גם בכמר וגם כשדלי חרא מורט לו שערות בבית שחי. הלילה סדרה חדשה לגמרי.

  3. ותחשוב שכל זה היה קורה לך תוך כדי בריחה מתמדת מכלב דינגו אוסטרלי המעלה קצף וריר ממלתעותיו?

    קצת משנה את התמונה, לא? 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט