מעורב הופס ליום שני . פירס לקליפרס? / מנחם לס

מתנצל על מה שתראו עוד מעט, אבל ההפרעה היא רק בכמה שורות. מה שקרה כנראה הוא שעבדתי על שני "פוסט חדש" כשחשבתי שאני עובד על אחד, ועכשיו אין לתקן זאת. אבל ההפרעה היא רק בקטע קטן אחד.

מתנצל

מנחם

1. הניקס כבר עושים טעות ראשונה

דובי,אני נשבע לך שעונת 2015 עדיין לא הסתיימה ופיל ג'קסון כבר עושה את הטעות הראשונה כבוס של הניקס. היום נודע לפרנק איסולה מהדיילי ניוז (שהוא כמעט אף פעם לא טועה) שלפיל ג'קסון לא איכפת מקרל-אנטוני טאונס, ג'היל אוקפור, או ד'אנג'לו ראסל. היחיד שמעניין אותו הוא טריי ליילס מקנטקי,

צעק באוזניו, דובי. הכנס לו גזר לתחת שיקשיב: יש לך את Kristaps Porzingis, ה-2.17 מ' מליטא שהוא ארבידאס סבוניס בהתהוות, ואתה לוקח את הפרשמן הרזה הזה מקנטקי? הפורזינגיס הזה עומד לעשות קבוצה שתבחר בו מאד מאושרת, ואתה הולך על טריי? הוא שחקן לא רע, בחירה 8 עד 10, במקרה הטוב, והיכן שהוא בסביבות 15 במקרה הרע, אבל רביעי?

עכשיו תשמעו מה פיל ג'קסון אמר לעתונאים: "אנחנו ניבחר בו כי הוא מתאים ל'שיטת המשולשים' שתהיה הלחם והחמאה של הניקס  לפחות בשנים שאני אהיה כאן".
אז זה מה שבאמת נראה את הניקס משחקים?
אלוהים, אנא, הצל אותנו מהצרה הזאת!

2. השאלות המובילות

'ספורטינג ניוז' ערך אתמול משאל בין 124 איש ואשה שהגדירו את עצמם כ-"עוקבים מאד אחרי הפלייאוף" שישאלו את חמשת השאלות המעניינות אותם ביותר. הנה הן לפי הסדר:

(1): האם קליי ת'ומפסון ישחק

(2): מי יהיה ה-MVP, לברון ג'יימס או סטפן קיירי

(3): איזה שחקן יעפיל על השני, קיירי אירוינג או סטפן קרי

(4) איזה מאמן רוקי יוכיח את עליונותו, סטיב קאר או דייויד בלאט

(5) מי ישמור על לברון ג'יימס

3. בחירת חמשת הראשונים בדראפט:

וידיאו על הכיפאק על בחירת חמשת הראשונים בדראפט:

*

 

*

*******

4. לברון מחוסל  (LEBRON IS DOOMED)

 

.. Steph Curry's Gonna Whoop Dat ASS


update_graphic_red_bar

… Steph Curry's Gonna Whoop Dat ASS

********

5. הנשיא אובמה: "לא היה פיור שוטר כמו סטפ קרי!"

ספורטס אילוסטרייטד: האם אתה מתרגש לקראת הפלייאוף?

הנשיא: איך לא? הפעם ישנו הבדל מאד משמעותי בין שתי שיטות, שתי פילוסופיות. אחת כוח וכניסה, והשנייה יותר מסירות, אמנות וקליעות מרחוק!

SI: האם תחזה במשחקים?

הנשיא: אני מקווה לחזות בכולם, אבל אתם יודעים שלעתים זה בלתי אפשרי.

SI: מה דעתך על פיטוריו של המאמן תום ת'יבודו?

הנשיא:  ההפסד נגד קליבלנד לא עזר לו, אבל היו לו פציעות חמורות והוא הצליח לנצח למרות הפציעות. יכול להיות שהבולס לא היו סבלנים מספיק כי הוא מאמן ההגנה הטוב בליגה!.

SI: מי ינצח?

הנשיא: זה הכל עניין של TO. מי שיצליח לשמור את הכדור ויימנע מ-TO יהיה המנצח.

 

6. מי הם השחקנים שיושפעו ביותר מעזיבת תיובודו?

 

אלה השחקנים שיושפעו ביותר מפיטורי המאמן ת'יבודו:

(1) דריק רוז

דריק רוז השתפר במשחק החצי מגרש שלו, אבל בשיטה של ת'יבודו לא היה מספיק תחכום לשחרר שחקנים לקליעה ב-'חצי מגרש'. במשחק של הנעת כדור מהירה וכמה אופציות, רוז ייצא מנצח.

ת'יבודו גם שחק את רוז הרבה מעל הרמה שרוב הפייולוגים של התרגול מאמינים שהיא הרמה המתאימה לשחקנים בגילו, ובמיוחד אחרי פציעותיו הרבות.

(2) יואקים נואה

ת'יבודו היה שפוט של משחק ההגנה של יואקים נואה (שיעילותו קטנה העונה), והמשיך לתת לו לשחק 30+ דקות אפילו שמשחק ההתקפה שלו ירד לשפל המדרגה. המאמן הבא עלול לא להיות בהסכמה עם משחק ההתקפה הירוד של נואה, ויעדיף כנראה שחקן מסוג אחר.

(3) קירק היינריך

אני מעולם לא הבגנתי את הרומן שהיה לת'יבודו עם היינריך. אפילו העונה הוא נתן לו לשחק 26 דקות למשחק כשהגארד תורם 37%, הנמוך ביותר מאז הגיע לבולס. הקבוצה חייבת לו עוד 3 מיליון, אבל הוא יהנה מהם בעונה הבאה לרוב על הספסל!

(4) Nikola Mirotic

כמה שת'יבודו אהב את היינריך, הוא לא אהב או העריך את ניקולה מירוטיץ'. בעונה הבאה הוא יהפוך קרוב לוודאי לשחקן חמישייה.

(5) מייק דנליבי

מייק שיחק די טוב העונה אבל הוא נתן את כל מה שיכול היה. בעונה הבאה הוא יישב הרבה יותר על הספסל כי ישנו צעיר בגובהו המחכה להיכנס, ות'יבודו הוא מאמן שלא נותן לרוקי'ס לשחק.

(6) דאג מקדרמות'

כל מה שדאג היה זה "שחקן המכללות מס' 1" עם ממוצע של בסביבות 30 נקודות בשנה שניבחר. הוא גבוה (8'6) עם ג'אמפ מצויין מחצי מרחק ודאונטאון. אביו – מאמן כדורסל מפורסם – אימנו מגיל אפס. דאג הוא בסקוהוליק שת'יבודו ייבש והרס על הספסל. כן, הוא ניפצע, אבל חזר מספיק זמן כדי לתת לו צ'אנס. לפחות בגארבג' טיים. אפילו את זה ת'יבודו סרב לעשות. בכל הסידרה נגד הקאבס הוא שיחק 2:42 דק'.

(7) ג'ימי באטלר

ת'יבודו לא הירבה לדבר איתו אבל לפי הדקות שהוא שיחק, הוא בוודאי האמין שהוא כל-יכול. העייפות שברה אותו נגד הקאבס. המאמן הבא יהיה יותר הגיוני עם מספר הדקות שלו!

 

 7. מרק ג'קסון ממשיך לדבר על פיטוריו בכנסייתו

מרק ג'קסון מטיף בכנסייתו, שכמה מיניסטרים הגדידו כ-"כת ולא זרם נוצרי חדש".

 

מרק ג'קסון אינו רק בן זוגו של הקשקשן הגדול בספורט  ג'ף ואן גנדי בשידורי הפלייאוף, בימי ראשון (כשאין לו משחק) הוא ה-PREACHER – 'המטיף' – בכנסייתו True Love Worship Center International

הוא אמר בכנסייה שלפעמים אדם עושה את כל העבודה, וזה שיורש אותו קוטף את כל הפירות. המבין יבין.

כשסיפרו לאנדרו בוגוט את מה שמרק ג'קסון הטיף, הוא הגיב: "במקום לעבוד איתי על כדורסל הוא ניסה לשכנע אותי שאמיר את דתי ואתחבר לכת שלו. כנראה שלא היה לו הרבה מה להוסיף לי על כדורסל!"

ג'קסון מטיף לכת מאמיניו

8. Andre Iguodala: leader of the Warriors' Bench

ביל וולטון הגדיר את אנדרה איגדלה כ-"מנהיג הספסל של הווריורס" ומחמיא לו ביותר על הצורה שקיבל את העובדה שבגלל סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין, הוא הורד לספסל. ביל וולטון כתב ל'סן פרנציסקו אגזמינר' שלא יכול להיות שחקן ספסל הממלא את תפקידו טוב יותר מאיגודלה, ללא פנים חמוצות וללא תלונות למאמן רוקי צעיר.

 

 9. קווין לאב ישחק במשחק הראשון של הקאבס ב-2015-16

"מי הוציא מילה אחת לפני הפציעה או אחריה על מעבר לקבוצה אחרת? אני שחקן הקאבס, ובקאבס אשחק עד סיום החוזה, ואז נראה. אני מתקדם בריהביליטציה, ואתייצב במדי הקאבס במשחק הראשון של העונה הבאה".

קווין לאב, הנמצא כבר עם הקבוצה  במלון בסן פרנציסקו, לעתונאים. מאחר והוא שיחק נגד בוסטון, אם הקאבס מנצחת את הווריורס, הוא זוכה בטבעת.

 

 10. פול פירס רוצה לסיים את הקריירה בעירו לוס אנג'לס

 

האמת היא שה'אמת'  תרם את חלקו לויזרדס בצורה שלא ציפו ממנו העונה. אבל ישנה עוד אמת: הויזרדס לא צריכים אותו יותר כדי לעלות מדרגה אחת יותר גבוה. התרומה העיקרית שלו היתה הסל בשנייה האחרונה (וכמעט עוד אחד, שניפסל).
פירס גדל באל.איי. כמה בלוקים מאולם הלייקרס, הרבה לפני שהפך לאולם הסטייפלס כאוהד מושבע של הלייקרס ומג'יק ג'ונסון. הוא ודוק ריברס חברים טובים מהימים שהדוק היה מאמנו בסלטיקס. הוא אהב כמובן לנצח את הלייקרס, אבל החלום לשחק שם באחד הימים היה תמיד חלום מתוק.
החלום עומד אולי להתגשם, אף על פי שהוא ישחק – אם יחליט לחזור לשחק – באולם קרוב לבית הולדתו אבל עבור הקליפרס. מיד אחרי ההפסד במשחק ה-6 הוא הודיע שהוא כנראה פורש. אבל עתה, עם מנוחה, מחשבות, והחלום לתרום אולי לקבוצה בה משחקים כריס פול, בלייק גריפין, ודיאדרה ג'ורדן, החלה לדגדג בו המחשבה לחזור.
לפי דייויד אלדרידג' מ-TNT/NBA, דוק ריברס מת ששחקן וותיק ומנוסה כמוהו יבוא להשליט מעט סדר בין הילדים, והוא כבר הודיע זאת לפירס, וכך הפיכת החלום למעשה הופך למעשי יותר מיום ליום.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. אני כל כך לא מחזיק מפיל ג'קסון על מה שעשה בניקס עד עכשיו, וכל כך לא סומך עליו בקשר להמשך, וכל כך בטוח שהיהירות והרצון להוכיח ש"השיטה שלו" עובדת ותביא את הניקס להישגים הם אלה שיפילו אותנו, והצרכים של הניקס כל כך רבים וזועקים…
    שהבחירה מפוקפקת בדראפט לא תזעזע אותי.
    אבל רגע, חוץ מטימי ג'וניור אין לנו נכסים לטרייד.
    נשאר רק השוק.
    אוף לא בא לי אפילו לחשוב על הפרי אייג'נטס שהשחצן הזה יביא.

  2. ואגב שחצנים, מרק ג'קסון. אני לא מאמין שאמר מה שכתבת שאמר. במשחקים הוא מלא פירגון לקר ולדרך שעשה עם הקבוצה.
    בסיום הסדרה נגד יוסטון הוא בכה אחרי שגרין ניגש וחיבק אותו. זאת הכרת תודה כנה של שחקן ומאמן שמקבל אותה ראוי להערכה.
    אני שואל את עצמי אם קר יקבל כזה חיבוק מדוייויד לי.

  3. קליפרס כל כך צריכה שחקן כמו פירס. זה בדיוק הגרוש שחסר לה ללירה. אם פירס חותם שם והוא משחק כמו שהוא שיחק השנה קליפרס קונטנדורים רציניים.

  4. 1. לא מפריע לי שהוא חושב אחרת ורוצה שחקן אחר. הרי יש לא מעט כוכבים שלא היו הבחירות הראשונות ואם לג'קסון יש תחושה טובה כלפיו – שילך על זה
    לי מפריע שהוא עדיין תקוע על המשולש. במקום להתאים שיטה לשחקנים – הוא מנסה להתאים את השחקנים לשיטה.

    9. אם לאב יעזוב ויחתום על חוזה חדש הוא כנראה יפספס את העלאת תקרת השכר.וירוויח פחות גם כי הערך שלו ירד השנה.
    מצד שני, עונה הבאה לקליבלנד יהיו 4 גבוהים בריאים – מה שיגביל משמעותית את הדקות שלו.
    אני מתקשה לראות אותו משחק 20 דק למשחק, ולכן אני מאמין שהוא חושב אולי על טרייד – מה שייטיב עם קליבלנד ואיתו.

    1. סתם תהיה למה אתה לא רוצה אותו בקליפרס? אני הייתי משוכנע שזה היה צריך להיות שנה שעברה שבמקום וושינגטון הוא יילך לקליפרס וגם בגילו זה עדיין נראה לי יותר טוב מבארנס

      1. אין משהו עמוק או מקצועי. מבין את הסיבות למה כן. אני פשוט לא סובל את השחקן הזה.
        מצד שני שנאתי את כל החבורה בבוסטון, אבל אחרי שדוק אלן ופרקינס עברו לקבוצות שאני בעדם התרככתי. לפחות השנואים באמת (רונדו וגארנט) מאפשרים לי להמשיך לא לסבול אותם.

  5. סתם מלכלכים על ג'קסון, יש לו את השיטה שלו שעובדת. כל מה שהוא צריך זה שחקן או שניים והם אלופים (נגיד, ג'ורדן, או קובי ושאק או קובי וגאסול).

    1. מוזגוב וורזאו שניהם סנטרים טובים ויחלקו את הדקות ביניהם.
      TT ישחק בעיקר PF עם לאב, ואחרי הפלייאוף הזה הוא לא ירצה לחזור לספסל (ולהסתפק ב15 דקות) – והוא גם שחקן חופשי שלברון רוצה…
      נחיה ונראה..

  6. בבקשה שפיל ג׳קסון יתעשת ויבחר כמו שצריך ולא יעשה שטויות, מאמין שמינסוטה והלייקרס יבחרו בטאונס ובאוקפור , ולכן מה שישאר לניקס זה ראסל או מודיי , לא משנה במי פי לי יבחרו פיל חייב לבחור את מי שישאר . היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאפשר לבחור במקום זה וינסלו . בבקשה פיל בבקשה אל תעשה שטויות בבקשההה

  7. סתם רעיון, למרות שלאב לא יסכים, נגיד טרייד שלו במקום טוביאס האריס.

    ואז אורלנדו יוכלו לבחור את וינסלו , חמישיה
    של פייטון אודליפו וינסלו לאב וויציץ עם גורדון מהספסל פריי גורדון פורנייר הארקלס

        1. הוא לא יעלה עד כדי כך שהטרייד יהפוך לאפשרי.
          אם הqualifying offer הוא 3.5
          אם יעבירו אותו בטרייד זה לא יהיה כל כך בזול.. הם יבקשו לפחות עוד כמה בחירות דראפט איכותיות.

  8. לא הגיע הזמן לערב את כל שחקני החמישיה ולעבור להתקפת המחומש ??? אני לא מבין את זה…
    אני מקווה שמשהו טוב יצא לניקס מכל הסלט הזה. אני מחבב את הקבוצה הזו.

    הייתי מת להיות בחדר ההלבשה של ג.ס. כשג׳קסון היה שם. נראה לי שהיו לי אתו דיונים פילוסופים אתאיסטים משעשעים ביותר 🙂

  9. אם לאב היה נפצע במשחק האחרון של העונה הרגילה הוא לא היה זכאי לטבעת (אם וכאשר)? יש פרוטוקול רשמי בעניין? ומה עם ברנרד הייווד ששימש עציץ דקורטיבי על הספסל בשנה האחרונה? יביאו לו טבעת? הייתי נותן לו נזם-אליפות

    1. כל שחקן בסגל הקבוצה מקבל טבעת אליפות.
      (לדוגמא, כל כך הרבה מזכירים שגם לג"יימס ג'ונס זה הגמר החמישי ברציפות, וזה נכון. אבל בפיינלס של 2011 הוא לא שיחק אפילו דקה אחת)

  10. וורז'או ישוחרר.
    היווד ישוחרר
    מריון ישוחרר
    מילר ישוחרר
    פרקינס ישוחרר

    ג'ונס ישאר אם לא יפרוש.
    שומפרט סמית לברון קיירי דלבדובה ומוזגוב ישארו.
    לאב ותומפסון יכולים להסתדר ביחד בחלוקת דקות ועל המגרש. תראו את גיבסון בשיקאגו. זה אפשרי בהחלט. זה סגל של 8-9 שחקנים. צריך מחליף סביר לעמדה 3 ולעמדה 5. חסר רכז שלישי לעת הצורך.

      1. וורז'או חייב ללכת (וזה בניסוח עדין), הקבוצה נראתה נורא כשהוא שיחק, והוא לכל היותר יכול לשמש כמחליף שני סביר.
        לברון לא יסכים שיוותר על המעודדת הצמודה, מילר..

  11. לג'קסון אין את מי לבחור ב 4 חוץ מ ווילי קולי סטיין – וזה אולי קצת גבוה בשבילו.
    כל האחרים לא מתאימים לשיטה.

    ליילס יהיה אחד השחקנים הכי טובים שיצאו מהדראפט הזה, ואם ג'קסון יצליח לעשות טרייד עם קבוצה שיש לה בחירה יותר נמוכה ולקחת אותו שם, ובאותו הזמן להשיג עוד שחקן מצויין ואני מניח שגם להיפטר מקלדרון – זו בהחלט יכולה להיות האופציה הכי טובה עבור הניקס בדראפט.

  12. גקסון מסבך תעיניניים עם השיטה שלו במקום שיקח את מודיאי הוא סתם מחפש שחקנים פחות טובים שיתאימו לשיטה, הניקס צריכים לשלוח את מלו ללייקרס תמורת הבחירה ה 2 ורנדל ולבנות מחדש או אם באמת הם מאמינים שיוכלו להחתים שחקנים משלימים סביב מלו שיוכלו ליצור קונטדרית כבר השנה ,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט