יומן האלופה – סאן אנטוניו / איתי קדם

esquiretavern-sa

הכתוב הוא מדע בידיוני , הכל באחריות הכותב ושום דבר לא מעוגן במציאות ( ויקרה בעתיד אמן )

הזמן – הלילה שבין חמישי לשישי  26 לפברואר 2015

המקום –  THE Esquire Tavern San Antonio

חדר ה VIP  בקומה השנייה.

05:00 לפנות בוקר.

 

פופוביץ הצעיר

גרג פופביץ' ( להלן פופ ) יושב מאחורי שולחן העץ העתיק שבמרכז החדר ובוהה בכוסית הסינגל מאלט הסקוטי בן ה 50 שבידו – " ג'ים! ( ג'ים בוילן עוזר המאמן ) , הגיע הזמן ! שלחתי את בקי    ( בקי האמון – עוזרת המאמן השלישית ) להביא את התמונות . איפה האיטלקי ?"

ג'ים – "אטורה? ( אטורה מסינה – עוזר המאמן השני ) – שלחתי אותו להביא קפה. אני חייב כמה דקות שקט ממנו , לא מפסיק להראות לי קטעי וידאו של גולדן סטייט כבר חודשיים.."

פופ – "טוב, בוא שב איתי צריך להתחיל ולהתארגן, התכנית יוצאת לפועל מחר ואנחנו חייבים להכניס את כולם לפעולה כי אני חושש שקצת הגזמנו הפעם."

ג'ים – "בוס גם בשנה שעברה תכננו את העניינים מראש ולא גילינו לאף אחד , הכל עובד לפי התכנית לא צריך לחשוש. אף אחד לא יודע על טימי וגם לא על טוני. אפילו השבעת אותי לא לספר לאטורה והוא משגע אותי בשאלות כל טיסה , לא יכולת לתת לו לשבת עם בקי או עם אימה ( יודוקה – עוזר מאמן נוסף ו"שחקן" עבר ) ?"

פופ – "טוב בסדר , תיכף בקי והאיטלקי חוזרים ועוד לא סיכמנו כמה דברים , תרשום – ד"ר שמידט (Dr. David R. Schmidt ) צריך להפשיר את טוני הבוקר ולהכשיר אותו למשחק אני חושש שהקפאנו אותו יותר מדי זמן במיוחד אחרי המשבר עם אווה ( לנגוריה ) , את הבחור ששיחק עד היום במקומו נשחרר בהגבלות הקבועות, תן לו פיצוי ושלח אותו לניו מקסיקו לפי הסיכום."

מסינה, נכנס לחדר עם 2 כוסות קפה – "שוב התחלתם בלעדי ? תדעו לכם שזה ממש לא מכובד, אני אולי רוקי אבל יש לי כמה טבעות על האצבעות ובכלל , אתם לא משתמשים בי מספיק העונה."

boylen
גי'ם בוילן

 

פופ , לוקח עוד לגימה מהסינגל מאלט , וממשיך –" אוקי , מיד אחרי שאתה מדבר עם שמידט שלח אלי את מאנו הביתה עם הילדים אני אודיע לו על ההחלטה ומשם נמשיך הלאה."

Glenmorangie300

בקי נכנסת מחזיקה בידה חבילה.

פופ –" או ! יופי ! הגעת עם התמונות ? תביאי לראות , הכל עבד לפי התכנית?"

בקי – "כן , כן , היה לא פשוט למצוא את המקום אבל ג'ים הסביר לי היטב והבחור היה שם כמו שאמרתם. אני רק לא מבינה למה היה צריך דווקא את התמונות האלו ודווקא מהאיש הזה ? הרי הכל נמצא ברשת היום ואנחנו גם מכירים את כל השחקנים האלו בעל פה ! מה הסיפור ?"

ג'ים מסתיר חצי חיוך בזוית הפה ולוגם מהקפה שהספיק להתקרר בינתיים – "אוקי! עכשיו שהצטרפתם אלינו ,  אפשר לשתף אתכם במה שעומד לקרות בתקופה הקרובה."

פופ מסתובב עם הגב לשאר הנוכחים ועוצם את עיניו , משחק בפיו עם הלגימה האחרונה מהמשקה שהוא כל כך אוהב… "הנה מתחילים"

ג'ים – "חברים יקרים בשבועות הקרובים אתם עומדים להיות שותפים לאחד מהרצפים המרשימים ביותר שקבוצת כדורסל עשתה בשנים האחרונות בקי , התמונות שהבאת לנו עכשיו יעזרו לנו מאוד לממש את התכניות . את הפרטים תקבלו היום לפני המשחק מול הקינגס. אני מבקש שלא תשתפו אף אחד במידע שקיבלתם הרגע , אנחנו סומכים עליכם. ניפגש הערב במגרש , תודה."

אטורה ובקי מביטים אחד בשני ולא מבינים כלום , "אבל רגע , אמרתם שיש לכם משהו חשוב מאוד לומר לנו ובגלל זה הקפצתם אותנו לכאן בשעה כזו , אנחנו לא מבינים ?! "

ג'ים – "נכון , והרגע קיבלתם את כל המידע שהייתם צריכים לקבל , ניפגש , כן ? בקי , אל תשכחי להשאיר את התמונות. "

אטורה ובקי יוצאים מהחדר ולא מאמינים .

ג'ים – "בוס , היינו קצת קשים איתם לא ? בכל זאת , הם משלנו , לא כדאי לשתף אותם קצת ?"

פופ – "ג'ים , כבר שוחחנו על כך , בקי צריכה לעבור את המסלול ועל האיטלקי אני לא ממש סומך עדיין. חוצמזה שיש לי תחושה שהוא קצת נאחס עם כל מה שעבר עליו ברוסיה בשנתיים האחרונות, שלא יידבק אלינו. טוב נמשיך ? "

ג'ים – "כן בטח , שוחחתי עם וויל ( מאמן הכושר הראשי של הקבוצה ) , אני אעביר לו את התמונות של גאסול, הווארד ושאר הגבוהים של המתחרות. הבחור שלך הטיל עליהן את הלחשים שסיכמנו איתו בדיוק כמו בשנה שעברה. וויל כבר התחיל עם תכנית תזונה נטולת בשר לביינס , אל תדאג עד שנגיע לתחילת הפלייאוף הוא כבר יהיה מספיק רעב."

פופ – "יופי , ותדאג שהתמונות יהיו בכל מקום שהוא מסתובב בו , בטיסות , לפני השינה , באוטובוס , שיהיה לו בתת מודע . מה עם טיאגו ? טיפלת בענייני האישה? הבנתי שהיה שם משבר והוא לא מצליח להתאושש לנו , פאטי (מילס) לא מפסיק לעשות צרות , אין בחורה שלא השכיב כשהיה פצוע, כמה אנרגיה יש לבחור…"

DOCU_RIOJA
fa3eiv

ג'ים – "כן השגתי יד על התמונות המביכות , שלחתי אליו את הזאב (THE  WOLF- PULP FICTION  ) והכל תוקן, אשתו חזרה אליו והמידע הושמד, הוא מוכן לסיום העונה. לגבי מרקו , שלחתי את אימה ( יודוקה , יודוקה ) לאיטליה לסדר את החובות שלו למאפיה, הם הסכימו למחוק לו את העניינים בתמורה לטבעת של סוף העונה אם אתה מבין את כוונתי…"

פופ – "יפה מאוד עכשיו קדימה , יש לנו כמה משחקי בית לנצח , הסיכום שלנו עם טימי הוא שנוריד לו את הדקות עד סיום העונה כדי שישארו לו רגליים לפלייאוף , בסוף העונה אנחנו פורשים ביחד עם הטבעות ואתה לוקח פיקוד – אף אחד לא יודע , כן ? "

ג'ים – "ברור בוס , לך לישון , הכל מטופל."

תקציר סיום העונה –

סן אנטוניו  מסיימת במאזן 52-30 את העונה הרגילה , במקום החמישי במערב.

בסיבוב הראשון מול פורטלנד מצב האצבע של אלדריג' מחמיר והוא מסיים את העונה במשחק השני. החיסרון שלו יחד עם החיסרון של מת'יוס גדולים על הבלייזרס , ביינס מועך את לופז וסן אנטוניו עוברת את הסדרה עם 1-4 קליל.

בסיבוב השני נפגשת הספרס עם גולדן סטייט ששרדה 7 משחקים מול הת'אנדר ובלי יתרון הביתיות. במשחק הראשון קארי מפציץ 50 נקודות ומנצח את המשחק, אבל, ביינס נושך את בוגוט ושניהם נפצעים בתגרה ומורחקים המשחק הבא. סן אנטוניו מנצחת במשחק השני בחוץ הודות למקרה מוזר בו קליי תומפסון נתפס עם המכנסיים למטה לפני המשחק בבית מלון מקומי. תומפסון עם 2 מ 22 מחריב את המשחק של הלוחמים וסטיב קר תולש שערות מעצבים.

את שני משחקי הבית הבאים מנצח ג'ינובילי לבד עם תצוגות שיא ( הודות להבטחה מפורשת מפופ לחופשה משפחתית חריגה בבואנוס איירס לחגוג ל 3 הבנים יומולדת ). הספרס מפסידים את החמישי בלי מאנו ולוקחים את השישי בשיניים כדי לעבור גם את גולדן סטייט 2-4 .

מאנו והילדים

בגמר המערב מול ממפיס – רנדולף מקבל מכה מתחת לחגורה במשחק השני ממישהו ( ??  ) ונוקע את הברך , טוני אלן מחסל את קוואי אבל טיאגו נותן את סדרת חייו מול גאסול ופשט הורס לממפיס את כל ההתקפה. פאטי מילס ודני גרין עושים צ'רקסיה כפולה על הראש של הדובים וקולעים כל משחק 8 שלשות – 2-4 לספרס – עולים לגמר הגדול.

קליבלנד מחכה בגמר

עוד פעם לברון

לפני פתיחת הסדרה פופ שולח את בקי שוב להביא תמונה.

הפעם היא כבר מבינה לבד.

יש ריפיט !!

155311

בסוף העונה –

פופוביץ' , מאנו וטימי פורשים בשיא ונחקקים בזיכרוננו לנצח.

ג'ים בוילן מתמנה למאמן הראשי של הספרס ומחזיק חצי עונה לפני שמסינה מחליף אותו.

טוני פארקר עובר בטרייד ללייקרס כדי להתקרב לאווה לנגוריה.

פאטי מילס וארון ביינס יוצאים ל WALKABOUT  בערבות אוסטרליה וחוזרים רגועים מתמיד.

קוואי עדיין לא יודע מה קורה.

מרקו בלינלי חוזר לסיציליה ומסדיר את החוב, יחזור לעונה הבאה עם חוב חדש…

טיאגו ספליטר נרשם לסדנה לגברים נבגדים ועובר תהליך.

 

Tim-Duncan-Spurs-Championship-Banners-1920x1200-Wallpaper-BasketWallpapers.com-

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. איזה חבילה בקי החזיקה ?
    יכול להיות החבילה של דאנקן ?
    מומי אומר הספרס עייפים זקנים ונפולים יותר מהמרפסות של סילבי

  2. פוסט מלבב ומחייה נפש, אפילו למתאב הקבוצה. גם התמונות והאיורים – שופרא משופרא! איזה כיף שהוספתי אותך לצוות!

  3. מרוב שהעברית היחידה שלי (לצערי! אפילו נכדותי בישראל מעדיפות לדבר איתי אנגלית כי בשבילן זה כיף) היא הכתיבה באתר, לפעמים כשאני כותב מילה עם שגיאה, אני מגלה אותה רק כשאני רואה אותה, כמו עתה עם ה'מתעב'

  4. יופי של פוסט. ממש, אבל ממש מחוץ לקופסא.

    נקודה חשובה לחידוד הפוסט –
    בסיבה העיקרית שפופ מאמן בטקסס (וריילי מנהל בפלורידה)
    היא שחומרים לכישופי וודו הרבה יותר זולים שם
    (שלא לדבר על ההנחה במס…)

      1. גמר מערב בליינד. זה שאתה ואני היחידים שלא מפקפקים בקבוצה הזו היא תעודת עניות לאתר המכובד הזה.

        1. אם איך שדיאנדרה ג'ורדן נראה, יש מצב שבובות וודו בדמותו עברו לאחרונה דיקור סיני עמוק תחת ידיו של פופ.

  5. מספיק פעמים (פעמיים!) עמדתי מול רבים, ויצאתי המנצח. כאן זה לא רבים נגד מעטים. כאן זה ברי מזל מול חסרי מזל.
    זה הכל עניין של מזל (טוב, לא הכל. מספיק 5-7%)

  6. בסיבוב השני מול גולדן סטייט הם מנצחים בגלל תקלה חוזרת במזגן (כן חוזרים על בדיחה פעמיים (-: )

    בגמר נפגשים עם בודנהולצר, פופ מגיע אליו בלילה של גיים 7 , ומאיים עליו, אם אתה ממשיך לעשות לי בעיות אני מגלה לכולם, על הרומן ההוא עם המעודדת… בודנהולצר מושיב את מילסאפ גף טיק וקורבר, בגלל פציעה בשיער.

    ויש ריפיט !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט