ניו אורלינס פליקינס יומן אליפות (1)/עגל

קיבלתי עלי את דין התנועה לכתוב יומן אליפות לקבוצה שאני לא אוהד שלה ויוסי הוא הנשיא, סגן הנשיא והדובר של מועדון האוהדים שלה. נפל עלי הפור רק בגלל שמבין מגיבי הופס בחודש ינואר כתבתי "פליקנס" עם הכי מעט שגיאות. לכן אספר לכם סיפור על גיבור היסטורי ואמן שיתקיים במהרה בימינו.

גיבור הסיפור לועס את אחד מאריות הליגה

בארץ צ'ומבליה בארמון שיש ורוד חי לו המלך והוא זקן זקן מאוד. כל כך זקן היה שכבר לא היה לו כוח להרים את זקנו. צ'ומבליה היא הנבא והזקן הוא לברון.

יום אחד נרדם המלך ולא התעורר. התכנסו ראשי כל השבטים וזקני הממלכה והחליטו להמליך עליהם מלך חדש, את טוסברהינדי הגיבור, שהוא הגיבור הכי גדול, הכי חכם והכי חזק בכל העולם כולו. טוסברהינדי הגיבור הוא אנתוני דיוויס.

הם החליטו להעמיד אותו בניסיון. מה היה הניסיון ? לקחו את שני הבורות הכי עמוקים בצ'ומבליה וחיברו אותם ביחד, אחד אחרי השני, עד שנוצר בור עמוק שלא היה כמוהו בכל העולם, והשליכו לתוכו את טוסברהינדי הגיבור. הוא קפץ, אבל הבור היה עמוק מידי, הוא ניסה לטפס החוצה אבל הקירות היו חלקים מדי. מה עשה טוסברהינדי הגיבור ? הוא נלחץ אל דפנות הבור ונענע אותו ימינה-שמאלה, ימינה-שמאלה, עד שהבור נפל והוא זחל החוצה. הניסיון הראשון הוא עונה סדירה עם PER גבוה משל לברון.

בניסיון השני הם לקחו את הסיר הכי גדול בעולם והכי עגול בעולם ומלאו אותו במים הכי רטובים בעולם והעמידו אותו על הכירים הכי גדולות בעולם והבעירו את האש הכי בוערת בעולם. אבל הניסיון נכשל כי לא היה מקום בסיר גם למים וגם לטוסברהינדי הגיבור. הניסיון השני הוא לעשות האק-א-דיוויס וזה נכשל כי הגבה קולע לפני שמספיקים לעשות עליו עבירה.

בניסיון השלישי הם לקחו את הבור הכי עמוק בעולם, מהניסיון הראשון, ואל הבור הזה חיברו את כל הבורות שהביאו מרחבי צ'ומבליה ומחוץ לארץ, עד שנוצר בור שמי שהציץ בו ראה בקצה השני את אמריקה ומי שהציץ עם משקפת ראה את עצמו. לתוך הבור הזה השליכו את טוסברהינדי הגיבור ואת שבעת האריות הכי גדולים והכי רעבים בעולם. האריות הם אריות המערב, המתחרות של ניו אורלינס בפלייאוף.

 

מה עשה טוסברהינדי ביום הראשון (בפלייאוף) ?

ביום הראשון הוא אכל את האריה הראשון (פורטלנד).

ביום השני הוא אכל את האריה השני (גולדן סטייט).

ביום השלישי הוא אכל את האריה השלישי (יוסטון).

ביום הרביעי הוא אכל את האריה החמישי (סן אנטוניו).

ביום החמישי הוא אכל את האריה השישי (ממפיס).

ביום השישי נזכר פתאום שהתבלבל ומיד אכל את האריה הרביעי (אוקלהומה).

ביום השביעי הוא אכל את האריה השביעי (קליפרס). נענע ימינה-שמאלה את הבור עד שהוא נפל וזחל החוצה. אנתוני אכל את הליגה בלי מלח.

תושבי צ'ומבליה מגדול עד קטן מחאו כף, רקעו ברגליים ויצאו במחול. אנשי הופס ואיתם כל העולם הכריזו — יש לנו מלך חדש !

חברים, אני חושב שהבנתם מה אני רוצה לומר כאן – השקנאים גרדו את המקום השמיני במערב הסופר-תחרותי גם בלי רייאן אנדרסן, ג'רו הולידי ואנתוני דייוויס. הם עשו זאת הרבה בזכות עומר אסיק כגיבוי טוב מאוד לדייויס, ועםטייריק אוונס שהתבגר בצורה משמעותית כמה שנים אחרי העונה עם כספי והנפילה שבאה אחריה. אלכסי אג'ינקה נותן עונת פריצה ותרומה יפה עם קרוב ל 60% מהשדה ו 4.5 ריבאונדים, ואריק גורדון הותיק תורם כ-15 נ"ק למשחק.

הולידיי הוא שחקן של 15 נ"ק, 6 אסיסטים ו 1.5 חטיפות, אנדרסן הוא שחקן של 14 נ"ק. החדגבה פתח את העונה בסערה, בהדרגה הגביר את הקצב, ואז עבר לספרינט. המספרים שלו חלומיים תרתי משמע, 24 נ"ק ב 54% מהשדה, 10.3 ריבאונדים, 2.7 חסימות (!) 1.5 חטיפות ו-83% מהעונשין (מקשיב, המלך צב-צב ?). חבילה כזאת שלמה אין לאף אחד בליגה. מחוץ למגרש הוא ילד טוב ירושלים, חנון מחשבים חייכן, אבל על המגרש הוא טורף כמו הגדולים ביותר. לצערנו כל היופי הזה הוביל לפציעה. בינתיים הגיבור חזר חד מתמיד. המשימה של המאמן מונטי וויליאמס היא לשלב את כולם כקבוצה סביב אנתוני הגיבור. האם יצליח ? אני מאמין שכן.

הפלייאוף מתקרב ואריות המערב משקשקים. עם ביתיות או בלעדיה אוי ואבוי למי שיעמוד בדרכו של טוסברהינדי הגיבור !

אף אחד לא מתעסק איתי

ועכשיו יוסי, תסביר לנו למה באמת הפליקנס יקחו את האליפות השנה.

 

(הורים וילדים, רוצו לקרוא את ספר המופת "טוסברהינדי הגיבור" מאת שמעון צבר. יש בו נונסנס, קליגרפיה,קומיקס ומה שתרצו).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. ניתוח רציני..
    אליפות לא ניקח השנה , אבל אני מאמין שכן כקבוצה בריאה אנחנו שווים מקום 3-4 במערב , הפליקנס הקבוצה הכי חסרת מזל בנושא פציעות בליגה , הקבוצות הנוספות שסובלות מפציעות הן שיקגו ומיאמי ותראו איפה הם מדורגות במזרח!!! אז מקום 9 במערב לפליקנס זה הישג , כבר אמרתי שהבניה של הקבוצה הייתה גרועה ביותר במקום לבנות מהדרפט כמו אוקלהומה דאמפ!!!!!!!!!! בחר לשלוח בטרייד הארור עם פילי את נואל ובחירת דרפט מה שחיסל את הבניה הנכונה וסימן הנסיון המיותר לקפוץ 3 שלבים בשנה אחת על ידי הבאה של שחקנים צעירים עם מעט ניסיון בליגה (הולדי אוונס ..) וויתור על שחקנים זולים ויעילים כמו לופז ואסקז .
    נכון להיום מצב הקבוצה מייאש מכיוון שסובלים מפציעות רבות וגם מתקרת שכר מלאה .
    השחקנים בינונים ולא שומרים על יציבות ..

  2. עדיין יש להם סיכוי. אבל במשחק של אמש מתסכל. להפסיד לבוסטון בבית? איך תעבור את אוק' את דבר כזה אתה מפסיד?

  3. tנהניתי מאד מהיומן. איזה כיף שיש לנו אוסף כותבים מכל המינים והסוגים, מכל חלקי תבל, מבקראונדים כל כך שונים, אבל מה שמחבר בין כולנו הוא המשחק (ולא רק כדורסל!). סגנוני הכתיבה אף הם שונים מה שיושה מהקריאה (והכתיבה) כיף, במקום עבודה.
    אני נמצא במוטל בעיר פורט סיינט לוסי בפלורידה עם חיבור אינטרנטי שמתנתק כל כמה דקות ואני נאלץ להתקשר מחדש אחרי כל ניתוק. לא כיף הכי גדול כשעלי לעשות את סקירת המשחקים היום.
    I"LL DO MY BEST

  4. אפשר את זה ביותר מתסכל , אתמול הפסידו לבוסטון היום מנצחים את ממפיס , ונואל נותן הצגה בפילי ומראה למה דאמפ אידיוט

  5. המשל הכי הזוי שנתקלתי בו מזה זמן רב…. סמיילי. תודה, נהניתי לקרוא ולצחוק.

    1. טוסברהינדי הוא אחד מגיבורי ילדותי. במיוחד זכור לי הקטע בו הוא הלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך.

  6. פוסט מעולה ומעורר עניין

    אם אני מבין נכון עכשיו רק צריך לחכות לעונת הפרישה של לברון ואז הפליקנס יקחו אליפות ??

  7. כל הכבוד, כיף לקרוא.
    הם עדיין צעירים ולא יציבים.
    אם ניו אורלינס היו בפוקוס ולא נופלים מול פילי , ניקס בוסטון ושאר נמושות הליגה . דוראנט ווסטברוק היו חולמים על הפלייאוף השנה.

  8. כתבת יפה מאוד עגל!
    אולי עם פחות פציעות, ופחות הפסדים לחתלתולי המזרח, הם יוכלו בוודאות להתמקם בפלייאוף בעונה הבאה, ולהיות קבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש.
    טכנית, גם השנה יש להם סיכויי די גבוה להיכנס, אבל אם ווסטברוק ימשיך בכושר המטורף שלו, ודוראנט יחזור מהפציעה, קשה לי להאמין שהרעמים יפסידו פלייאוף.

    1. באמת לא ברורות לי הנפילות המעצבנות שלהם מול "הקטנות". בלי הנפילות האלה היינו רואים את דוראנט ווסטברוק על אזרחי בקרוב. הם צריכים לצבור מיילאג' כדי להיות רציניים, ובפלייאוף אתה משלם מייד ובמזומן.

      1. זה כנראה שכר הלימוד שקבוצה צעירה משלמת..
        מצד אחד החב'רה הצעירים האלה יודעים להתנפל על האריות החזקות של הליגה כדיי להוכיח שהם רלוונטיים, אבל מצד שני הם עוד לא שועלי קרבות ותיקים מספיק, כדיי לדעת לצאת עם הניצחון גם ביום שבו כלום לא הולך.
        קח לדוגמא את אוקלהומה והצ'יטה – נקלעו ליום בו פילי קלעו באחוזים גבוהים והסתדרו עם קצב המשחק המהיר, וכמעט החליק להם מהיד ניצחון בטוח. אבללמרות הכל, הם יצאו עם הניצחון. כן – זה היה בהארכה, וזה מכוער. אבל ניצחון זה ניצחון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט