משווע ל-LEGACY – מורשה / מנחם לס

 

 

כרמלו אנטוני לבוש בחליפות שלושה חלקים מהחייטים הטובים ביותר במנהטן. חליפות 'ארמני' כבר לא טובות מספיק. הסיגרים שהוא מעשן הם מהיקרים ביותר שמוטסים במיוחד בשבילו מהוואנה, והם הסיגרים היקרים ביותר בנמצא: $125 הסיגר. אונלי דה בסט בייבי.

אני CEO של החברה שלי ועלי להתלבש בהתאם. אצלי במשרד רק סקוטש ויסקי SINGLE MALT, גלנדיוול בן 90 שנה, $1,900 לבקבוק!

הוא חזר לפני יומיים מביקור בסירקיוז שם היה אורח כבוד במשחק הקבוצה, ביקור שהוא לא יוותר עליו בשום פנים ואופן כי זה המקום היחיד בעולם בו הוא גיבור ממש. אגדת כדורסל ללא סריטה ולו הקטנה ביותר. בסירקיוז הוא הגיבור שהביא אליפות NCAA כמעט במו ידיו באחת מהצגות הכדורסל הגדולות בהסטוריה של הטורניר.

שם בסירקיוז הוא אינו השחקן שיודע רק לקלוע, השחקן האנוכי, השחקן שאינו מנהיג, שהולך רק אחרי הכסף, ושלעולם לא יזכה באליפות אלא אם כן יצטרף לקבוצה אלופה או קרובה לאליפות.

בסירקיוז הוא בא ולקח אליפות. הוא לא חיכה לאיש שיעזור לו. זה המקום אליו הוא מגיע להתרוממות הרוח, להשראה, ולחיות מחדש את החווייה של להיות דה בסט אוף דה בסט.

לפני כשנה כרמלו רכש משרד מרווח בקומה 34 בבניין משרדים יוקרתי בברוקלין המשקיף על האיסט ריבר ווול סטריט. הוא לא ידע בדיוק למה ישמש המשרד, אבל הוא ידע שכדי להיות מישהו – מישהו אמיתי ולא סתם שחקן כדורסל – הוא חייב להיות בעל משרד מהיקרתים בעיר. יום אחד שמו יהיה חרוט באותיות ענק מצופות זהב.

כמו דונלד טראמפ. כמו טד טרנר. לא כמו עוד שחקן כדורסל כדוראנט או כריס פול, או אפילו דוויין ווייד וכריס בוש עם שתי הטבעות שלהם. למה לא להיות כמו דוויין וויין או דיראנט?

"כי הם לא אייקונים, לא שאין אייקונים בספורט. מייקל ג'ורדן הוא אייקון. דייויד בקהאם הוא אייקון. מג'יק הוא אייקון. אבל לא בגלל הטבעות שלהם. זה הכל בגלל היחצ"נות שלהם והעסקים שעשו. מטרתי היא להיות אייקון שייזכר לדורות על גבי דורות ולאו דווקא בגלל הופס".

הוא אמר זאת ל-ESPN מגזין לפני כמה חודשים בהוצאת ה"ספורט ועסקים" שלהם, ואח"כ במספר ראיונות לוול סטריט ג'ורנל, לביזנס וויק, לפורבס, ולניו-יורקר. הפוסט הזה מבוסס על הראיונות הרבים איתו.

כשהוא קנה את המשרד, המשרד אפילו לא היה מסוייד. המשרד היה זקוק ומוכן לטרנספורמציה מחלטת, כמו בעל המשרד שהחליט בתחילת העונה שהוא מוכן לטרנספורמציה מחלטת שבסופה הוא יהפוך ל…ל…ל-LEGEND.

אנטוני ריהט את כל קומפלקס המשרד שלו ברהיטים ממדינות אפריקאיות שונות והדקורציה כולה היא אומנות שחורה ממזרח ומרכז היבשת השחורה. הוא דאג גם לאקספוזיציה של אחד מגיבוריו, האיש שהוא מעריץ ביותר – אלברט איינשטיין. למה איינשטיין? יותר מאוחר במאמר. הוא רכש גם שלט BILLBOARD עצום ואמן מקומי קישט אותו וכתב באותיות קידוש לבנה "DEFINE YOURSELF". כן, גולשים יקרים, השלט הענק על משרדיו של כרמלו אנטוני זועק "הגדר את עצמך".

הוא ממהר עתה לפגישה עם אורח יקר ביותר – מדובר על $$$ לשעה – שהוא הטיס מאל. איי. – אנטוני רודריגז.

"מי בדיוק הוא כרמלו אנטוני?", רודריגז שאל אותו. "על איזו מורשה אתה היית רוצה להיזכר? מה היא המורשת שלך?"

-זאת בדיוק הבעייה, עונה כרמלו, בשביל זה הטסתי אותו מאל איי ומשלם לך $2,000 ליום!

אנטוני רודריגז, עליכם לדעת, הוא מומחה בגלוריפיקציה של אנשים שיש להם משהו מיוחד – כסף, כשרון, יופי בלתי רגיל – ואז הוא מדריכם בשיטות להגברת ההערצה אליהם, תוך שהוא מגלה להם דרכים ניסתרות להתרוממות, השגבה, וכן, למה לא, אפילו האלהה ואפותאוזה. אלה אנשים המחפשים פולחן והערצה.

כרמלו אנטוני לא אומר לרודריגז דוגרי שזה מה שהוא מחפש, אבל הוא מוכן לשלם כסף רציני על רעיונות, ייעוץ, וחוות דעת כיצד להפוך למישהו שימפוך למשהו חשוב בעולם. יותר חשוב מ-"חשוב" זה "ידוע". שם שאנשים יהללו ויעריצו. שם שירעיד לבבות. אדם שאנשים יחלמו על לגעת בו, וישמרו למזכרת עולם כל סימן שיראה שהם היו במחיצתו.

הרעיון שלו? כרמלו אנטוני מאמין שאם הוא יהפוך לעשיר כקורח – מדובר על כסף רציני ולא על איזה 100 מיליון מהניקס – זה המכשיר והמנוף שיעשה ממנו "מישהו" שכולם יכירו ויעריצו.

-"האם אתה רוצה להיזכר כשחקן הטוב ביותר בהסטוריה של הניקס? כסקורר הגדול ביותר בליגה? כאיש שאף אחד לא יכול לבלום ולעצור?

NO WAY! מתפרץ כרמלו. למה שאני שואף אין דבר וחצי דבר משותף עם כדורסל! בשום פנים ואופן לא הייתי רוצה להיזכר רק על הכדורסל שלי. אני שואף לדברים גדולים הרבה יותר מכדורסל! I GOT TO BE BIGGER THAN THAT!

כרמלו הוא היום בן 30 והוא מרגיש שהגיע לפרשת דרכים בחייו. 

"קשה להאמין שזה היה רק לפני 12 שנה. 2003. אליפות ה-NCAA. הפעם היחידה בחיי שהמוניטין שלי לא היה עניין של שאלה או ויכוח. ההערצה אז היתה טוטאלית. אני שואף שהרפיוטציה שלי תהיה במקום שהיא היתה אז"

אבל המוניטין מאז? זה כמעט תמיד SELFISH. GREEDY. OVERPAID. הוא יודע זאת. הוא לא צריך שהאשך יגיד לו.

חייו המקצועניים הביאו לו אשה יפהפיה, בן, 7 פעמים אול-סטאר, שתי מדליות זהב אולימפיות, ותואר הקולע המצטיין של הליגה. כן, כמובן. כסף. המון כסף. החוזה האחרון עם הניקס שחתם בשנה שעברה הוא על 124 מיליון ל-5 שנים, וזה ON TOP על ה-140 מיליון שלו. הוא יכול היה לבחור בשיקגו עם סכויים ממשיים לאליפות, אבל הוא העדיף את הכסף של ניו יורק. למה? 

כי בניו יורק קורים דברים. בניו יורק הסכויים ליצור מורשה גדולים יותר מאשר בכל עיר אחרת בעולם!

אבל עיר ללא אליפות…שחקן ללא הכרה בינלאומית ואהבה בינלאומית כמו לקובי…

מה שאני באמת רוצה ומחפש יותר מכל דבר אחר הוא 'BULLETPROOF LEGACY'. אני VISIONARY. אני מחפש…I WANT TO BE KNOWN FOR BEING TRULY GREAT!

בחדר מולו יושב אנטוני גונזלס וחושב על דרכים לעשות מהקליינט שלו 'גדול'. לא סתם 'גדול', אלא 'גדול באמת'!

(המשך יבוא)

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. זה נשמע יותר כפארודיה מאש ר כציטוטים אמיתיים
    הזיה של לס. אבל כתוב נהדר!

    1. אתה קרוב משפחה של גיוריגי דארסלייה ?
      תפריט עשיר בשקדים יפתור לך את בעיית הבולבולשווילי

        1. בטח
          מומי משחק פוקר עם האחים שלקישווילי
          אלה פותחים שולחן חבל על הזמן כל טוב גרוזיה על השולחן
          מומי חשב שהם שמו תמונות של טטריס על הקיר התברר שזה תמונות משפחתיות

  2. הוא בסה"כ צריך להתגייר ולשנות את השם של אשתו לכרמלה…
    חצי עונה במכבי גם תעזור

    כל היהודים ישתגעו ממנו
    והיהודים הרי שולטים בעולם
    מ.ש.ל

  3. תודה לאל שהוא לא חתם בלייקרס
    גישה של שחקנית פורנו בדימוס שמנסה להשתקם ופותח בקרירה של נזירה במנזר
    מה עם איזה תמונה של להלהלה בטעם קורנפלס דבש ( לפי קווין גארנט)

  4. כרמלו נוגע כאן בשאלה אמיתית ומהותית: מהי הדרך להגיע לחיי נצח?
    איך לגרום למצב בו לא תהיה "סתם כוכב" אלא "אייקון" שיתבלט מעל רבבת הסופרסטארים שבחיינו?

    אגב, מהמעט שקראתי כאן, הוא מבין היטב שבכדורסל הוא כבר לא יהיה אייקון שכזה, לא כמו מאג'יק ולא כמו מייקל, ולכן הוא מנסה לחשוב על דרך אחרת, דרך מחוץ לכדורסל, להפוך ל"אייקון" שכזה.

    מקווה ומאחל לו שיצליח בכך באמצעות עשיית טוב.

  5. לספורטאים הכי חשוב להשאיר את המורשת שלהם על המגרש, ולפי הדברים פה כרמלו פשוט משתין לאוהדים על הפנים. כביכול הוא אומר שהכדורסל הפך למשני אצלו והוא המשיך בניו יורק רק בגלל עסקיו.

    ויקטור אלכסנדר של הnba, רק שהוא שודד עם חליפת שלושה חלקים.

  6. שלום , היום הגעתי לראשונה לאתר בעקבות המלצה של גיוסי דראסילייה.
    חצי מהכתבות. הם על ניו יורק ניקס. יש לזה סיבה ? הם הקבוצה המובילה בליגה?
    נא עזרו לבור ועם הארץ כמוני .

  7. זה לא נבון לשפוט אתר רק לפי הזמן הקצר שביקרת בו, ובכלל, מי כמוך וכמוני יודע שצריך וחשוב לעסוק בסוגיות קשות כדי להימנע מתרדמת החורף.

  8. כל כך.חבל על מלו שבחר בעסקים ולא בכדורסל יכל לחכות עוד כמה שנים , ובאמת שלא זוכר כשרון התקפי כמו שהוא הראה בגיל כל כך צעיר במכללות..

  9. אם רק חצי מהציטוטים נכונים (ואני מבין שכולם נכונים), הוא יגמור הכי פח זבל שיכול להיות. קיבלת כישרון שיש רק לנדירים ביותר, ואתה חושב תגיע להיות משהו מיוחד אם לא תמצה את הכשרון הזה עד הסוף? אם תהפוך אותו למשהו משני? למה שמישהו בכלל יתן קרדיט אם אתה ככה זורק לפח את הנכס העיקרי שלך?
    דבר נוסף שעולה מזה – פיל ג'קסון איבד את זה לגמרי. אם אחרי כמה חדשים כשפיל בסביבה, ככה מדבר כרמלו, אז זה אומר שאין בינהים שום דיאלוג. ואם זה המצב, אז הניקס תישאר פח זבל נוראי לכל אורך החוזה של כרמלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט