הימור לכוכב (שאחרי) הבא של הנ.ב.א. / מולי

 

הימור לכוכב (שאחרי) הבא של הנ.ב.א. / מולי

תגידו "אין נביא בעירו", תגידו ש"הנבואה ניתנה לשוטים", תגידו שאין לי על מה להתבסס, תגידו שאני לא מבין שום כלום ומאומה, אז תגידו ויודעים מה: יש סבירות שצודקים תהיו במלוא מאת האחזים.

ועדיין, עדיין האינטואיציה שלי אומרת שאתמול בלילה ראיתי את הכוכב (שאחרי) הבא של הנ.ב.א. ושימו נא לב, אני לא מדבר על כוכב נוסח וול, בראדלי או פיפן, אני מדבר על משהו בנוסח של קובי או לברון או  המינימום שבמינימום: כרמלו.

האמת, זה לא שהוא מפלצת סטטיסטית. במשחק של אתמול מול ג'ורג'טאון, למשל, הוא קלע "רק" חמש עשרה נקודות, קלט ששה כדורים חוזרים, מסר ארבעה אסיסטים, חטף שני כדורים וחסם פעם אחת, נתונים לא שונים בהרבה ממה שהוא הציג בשנה שעברה ומציג העונה.

אבל בילד הזה יש משהו שהוא מעבר ליכולת הכדורסל שלו ואפילו מעבר ליכולתו לשפר את בני קבוצתו. יודעים מה יש גם משהו מעבר לזה שהוא מסוגל לעשות את כל האספקטים של המשחק  בצורה טובה. אני באמת חושב שאין דרך לומר זאת מלבד לקבוע שיש סביבו סוג של הילה שגורמת לכך שהנשימה נחטפת כל פעם שהכדור אצלו ועוד יותר כשהוא זורק לסל.

שמו של בעל ההילה, למי שמעוניין,  הוא דארון היליארד (Darrun Hilliard) והוא משחק במכללת וילהנובה, קבוצה שאגב,  תגיע לדעתי רחוק רחוק השנה במכללות.

אני באמת סקרן מי יהיה זה שיאכל כובעים עוד שלוש-ארבע שנים.

בעל ההילה באתר של וילה נובה

קישור לסטטיסטיקות של דארון היליארד

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. יש לו הרבה מאוד פוטנציאל, סקורר לא רע, יהיה אחד הרוקיז שישפיעו הכי מהר על קבוצותיהם. לדעתי לא יהיה כוכב, אבל גניבת דראפט ללא ספק. משהו כמו צ'נדלר פרסונס ודה חואן בלייר

  2. תודה על המאמר

    אם (במקרה) יצליח לך אז אני סומך עליך שעוד כמה שנים תתן לינק אחורה לכתבה הזו 🙂

    בינתיים… נזדיין בסבלנות….

  3. לא יצא לי לראות אותו עדיין אבל השחקן שאני עוקב אחריו מתחילת העונה ואני חושב שיהיה שחקן רציני הוא דאנגלו ראסל

  4. תזכרו את השם טיילר דורסי. אפילו בדרקאפט אקספרס הם לא מבינים איזה כוכב מתפתח כאן. לא ג'ורגן שני כי ג'ורדן שני אף פעם לא יהיה, אבל כוכב NBA עתידי על בטוח.

    1. מנחם , אני חייב לשמוע {או במקרה הזה לקרוא} את דעתך על שני שחקנים שאני עוקב אחריהם לא מעט השנה.
      מה אתה חושב על ראקים כריסטמס מסירקיוז ובובי פורטיס מארקנאס?

  5. הוא יותר מבוגר מאנטוני דיוויס. לא שאני פוסל את דבריך בודאי כשלא יצא לי לראות את השחקן אבל אי אפשר לדלג על פקטור כזה. שחקן חוץ בגילו מצופה כבר לתרום מיד. הסיכוי שיהפוך לכפליים טוב יותר נמוך. אבל פתחתי לי את הראש לבדוק על מה המהומה. תודה

  6. קובי, לברון, או כרמלו הבא לא נשאר תקוע במכללות 4 שנים.
    מה שראית זה שחקן טוב בן 22 משחק עם ילדים בני 19.
    זה הכל.

    אם הא יהיה כוכב, אז הוא יהיה כוכב ביורוליג…

  7. אין אף כוכב בולינואבה השנה וזה מה שיפה בהם(אצלי הם מדורגים גבוה עוד יותר מהדירוג שלהם למרץ, קבוצה של סניורים עם מאמן ההגנה הכי אנדרייטד במכללות).

    אני גם לא חושב שהוא משהו מיוחד, אולי חומר לסוף סיבוב ראשון במידה ויהיה משהו יוצא דופן בטורניר עצמו(וגם זה בספק כי שוב המשחק שלהם נורא קבוצתי ומחולק יפה גם מבחינת דקות).

    כמו שאמר זה מעליי, אם היה מדובר בקובי, לברון או אפילו "רק" כרמלו(מלו היה אולי הפרשמן הטוב ב-20 השנה האחרונות במכללות) הוא לא היה נשאר 4 שנים במכללות.

    ומכיוון שלא מדובר פה על איזה לילארד ששיחק בוויבר סטייט שאף אחד לא שמע ואף אחד לא מכיר(ולינואבה זה אחד מהפרוגרמים הכי טובים ב-5 שנים האחרונות) כנראה שבכשרון יוצא דופן לא מדובר, לא לרמות של הNBA לפחות.

    1. מי בדיוק וילאנובה הוציאו לnba בשנים האחרונות רו לאיזה הישגים הגיעו בחמש שנים האחרונות?
      איך את אומר שהמכללה בין התכניות הטובות? מה המדד שלך?

      1. קייל לאורי דנטה קניגהם רנדי פוי. יש לה היסטורית כ40 שחקני ליגה. אבל תוכנית מכללות זה לא רק דראפט אלא גם הישגים קבוצתיים וקידום אקדמי. בעניין הזה k צודק.

        זה לא אומר שהשחקן נועד לגדולה רק שהוא במכללה שמתחרה חזק מול כל הגדולות ולא מכללה קטנה שמתמודדת בדוויזיה חלשה

        1. בחמש שנים האחרונות. זה מה שהוא רשם. יש למכללה היסטוריה מפוארת. אבל הכוונה ותקרא שוב זה בחמש שנים האחרונות

        2. בגלל זה שאלתי לפי איזה מדד.
          בקשר להישגים בכדורסל והוצאת שחקנים לnba אין מישהו מיוחד בחמש שנים האחרונות. אולי קייל לאורי (אני חושב שהיה שם ב2009) ועדיין מדובר על שחקן אחד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט