חם מהתנור:סילבר רוצה לשנות את שיטת הפלייאוף**ההוקס רוצים את אלן/רועי ויינברג

אדם סילבר רוצה לשנות את השיטה

קומונישנר הליגה אדם סילבר נשאל בקשר לשינוי אפשרי של שיטת הפלייאוף, ואמר כי "בודאות אנחנו רוצים לראות את הקבוצות הטובות בפלייאוף. יש חוסר הוגנות בשיטה הנוכחית, והמטרה היא שתראו את כל מנצחי הבתים ועשרת הקבוצות האחרות הטובות ביותר בפוסט סיזון. אני חושב שזה הכיוון שצריך לפעול לפיו. יש בעיות בניידות, אבל בעידן שלכל קבוצה יש מטוס פרטי, זה פחות רלוונטי. בשנתי הראשונה כקומונישנר למדתי את המקרה, ובשנתי השנייה (עכשיו-ר.ו) זה הזמן להתחיל לפעול. זה משהו שאבדוק בקרוב, ואני חושב שזה הזמן לעשות שינוי".

אם שיטה שדומה למה שסילבר הציע ככיוון התחלתי, 6 מנצחות הבתים ו-10 הקבוצות הטובות בליגה אחריהן, אז תמונת הפלייאוף נשארת זהה, מלבד זה שמיאמי היט ושרלוט הורנטס לא יכנסו לפלייאוף, וניו אורלינס פליקינס יחד עם אוקלהומה סיטי ת'אנדר כן יכנסו.

ראוי להוסיף כי סילבר יצטרך אישור של בעלי הקבוצות כדי להעביר החלטה זאת, ולא בטוח ש-15 בעלי קבוצות המזרח יסכימו לאשר זאת. יתכן כי כדי להעביר ההצעה סילבר ישנה גם החלוקה לקונפרנסים, דבר שאמר כי הוא שוקל לעשות בדצמבר.

*

כל המשתתפים בכל תחרויות האול-סטאר:

* לא כולל המשחק עצמו ומשחק הכוכבים העולים

תחרות השלשות: גולת הכותרת של אול-סטאר 2015 היא לא תחרות ההטבעות או המשחק עצמו, אלא תחרות השלשות. בתחרות ישתתפו קייל קורבר, צלף השלשות מאטלנטה שקולע העונה ב-53.2% מחוץ לקשת, שיא כל הזמנים, סטפן קארי וקליי תומפסון, "הספלאש בראדרס" מגולדן סטייט, שקולעים ב-40% ו-44.6% מדאון טאון בהתאמה, ג'יימס הארדן מיוסטון, שקולע ב-38.7% מהשלוש, ג'יי ג'יי רדיק מהקליפרס (43.2%), ווסלי מתיוס מהטרייל בלייזרס (39.9%), ואלופי השנתיים האחרונות-מרקו בלינלי מהספרס (38.2%), וקיירי אירווינג מהקאבלירס (40.7%).

תחרות ההטבעות: 3 שחקני שנה שנייה ורוקי אחד יהיו בתחרות הדאנקים השנה-ויקטור אולאדיפו מאורלנדו, מייסון פלומלי מברוקלין, ג'יאניס "הגריק פריק" אנדקטומפו ממילווקי (שידוע בזכות מוטת ידיים עצומה) וזאק לווין ממינסוטה.

תחרות הסקילס: בתחרות הכדרורים, הקרוס אוברים והחדירות לסל שתפגיש בין מיטב הרכזים, ישתתפו האלוף המכהן טריי בורק מיוטה, ג'ימי באטלר משיקגו, ג'ף טיג מאטלנטה, קייל לאורי מטורונטו, מייקל קרטר וויליאמס מפילדלפיה, ברנדון נייט ממילווקי ,איזייאה תומאס מפניקס, וג'ון וול מוושינגטון.

המתחרים בתחרות הסקילס. לראשונה, השנה תערך בשיטת בראקט-המפסיד יוצא.

תחרות השוטינג סטארס: בתחרות הקיקיונית שפותחת הערב ישחקו קבוצות של שחקני הווה, עבר ושחקניות WNBA. ללא כל הקדמות מיותרות, הנה הקבוצות:

קבוצת בוש-כריס בוש, דומיניק ויליקנס, סווים קאש. זכו ב-2 האליפויות האחרונות.

קבוצת קארי-סטפן קארי, דל קארי, סו בירד.

קבוצת דיוויס-אנטוני דיוויס, סקוטי פיפן, אלה דלה דון.

קבוצת ווסטברוק-ראסל ווסטברוק, פני הארדוואי, טמיקה קאצ'ינגס.

משחק הסלבריטיז: את משחק הסלבריטיז השנה יעטרו שחקני עבר כמו כריס מאלין ואלן יוסטון, בעלי ממפיס רוברט פרה (Pera), שחקניות ה-WNBA סקיילר דיגינס, שוני שימל וטינה צ'רלס, לצד כל מיני שחקנים לא מוכרים, סנסציית בייסבול הילדים האמריקאית מונה דיוויס, ווין באטלר מארקייד פייר ואנשים שמשתתפים במשחק כל שנה (ניק קאנון, קווין הארט).

*

מאמן אורלנדו מג'יק, ג'ייקוב וון, פוטר מתפקידו לאור היכולת הרעועה של הקבוצה. וון הצעיד אורלנדו למאזן 37-15 ו-10 הפסדים רצופים, וב-3 עונות כמאמן ראשי השיג 58 ניצחונות מ-269 משחקים (26.9% הצלחה), ומעולם לא הגיע לפלייאוף. פיטוריו מפתיעים לאור העובדה שהצדדים מימשו אופציית הארכת חוזה למאמנם לשנה רביעית, שהייתה אמורה להיות עונת 2015/16.

ג'יימס בורגו יחליפו כמאמן זמני עד לסיום העונה. בורגו היה עוזרו של וון העונה, ועוזר מאמן בניו אורלינס ובסן אנטוניו בעברו. מבחינת מועמדים לתפקיד, ידוע כי סקוט סקיילס, מאמן מילווקי נחשב מועמד רציני לתפקיד. סקיילס שיחק באורלנדו בעבר מ-1989 עד 1994, שבר במדיה שיא של 30 אסיסטים במשחק וזכה בתואר השחקן המשתפר. ב-876 משחקים כמאמן ראשי, הוא ניצח 443 מתוכם (50.6% הצלחה), והגיע פעמיים לחצי גמר הפלייאוף.

*

בשורות טובות לכל אוהדי הניקס-אמארה סטודמאייר, שחקן הקבוצה שקולע העונה 12 נקודות עם 7 ריבאונדים למשחק, שוקל לסכם עם הקבוצה על ביי אאוט של חוזהו, מה שיוריד חוזהו הכבד מגג השכר של הקבוצה. דווח כי הניקס דיברו ביניהם על ביי אאוט אפשרי לשחקן, ללא שיחות כלשהן איתו.

ב-2010 אמארה חתם על חוזה של מאה מיליון דולר ל-5 שנים, והעונה סטודמאייר מרוויח 23.4 מיליון דולר. ביי אאוט לחוזהו יאפשר לו לחתום אצל קונטנדרית כדי לנסות ולהשיג אליפות. אמארה אמר כי הוא ינסה לגבש החלטה במהלך פגרת האול-סטאר.

*

עוד חדשות מהתפוח הגדול-הקבוצה רוצה לעשות ביי אאוט לאנדרה בראניני. הבחירה הראשונה לשעבר קולע 4.5 נקודות עם 2 ריבאונדים בלבד למשחק העונה.

*

ההוקס מנסים לארגן פגישה עם ריי אלן, פעמיים אלוף ואול-סטאר לשעבר, כדי שיחתום בקבוצה. אלן צפוי לקבל החלטה לאחר האול-סטאר, והפייבוריטים להחתימו הם עדיין הקאבלירס.

*

מיאמי החתימו את ג'ורדן קרופורד, שחקן אטלנטה ובוסטון בעבר, שקולע 12.2 נקודות למשחק. קרופורד צפוי לסייע להיט בהתקפה-הקבוצה קולעת 92.7 נקודות למשחק, הנתון השני הכי נמוך בליגה (לפני פילדלפיה).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. ויש לי שאלה לגבי דאנקים כי חיפשתי ביוטיוב תדאנק הרחוק ביותר שהיה והתוצאה ההזויה היא איבקה אז האם יש דאנק יותר רחוק מהסל? אם מישהו מוצא שישלח קישור

  2. תחרות כזאת לשלשות לא היתה, ואני ראיתי את כולן ללא יוצא מין הכלל.
    זה לא אומר אבל שהתחרות תשבור איזה שהוא שיא.

    1. זה תלוי, שתומפסון/קארי בזון אין אף אחד שיעצור אותם, כולל טנק מרכבה.

      קורבר הרבה יותר קאץ' אנד שוטר, לא שחקן שלוקח כדור בעצמו ממכונה וקולע אותו, זה חיסרון-אם בתחרות היה מישהו שהיה מוסר להם את הכדורים והם היו זורקים, אז הוא היה לוקח בהליכה. זה היתרון של בלינלי ואירווינג שכבר זכו בתחרות.

      קארי משחרר את הכדור בזמן הרבה יותר מהיר מכל אחד מהם, זה יכול להיות מעולה, אבל אין בונוס של זמן אם אני זוכר נכון.

      הארדן ואירווינג לדעתי לא יזכו, למרות היתרון היחסי של אירווינג, וזה משאיר את רדיק ומת'יוס, שני הסוסים השחורים של התחרות. שניהם לא ישחקו באול-סטאר, וזה יכול לתרום להם.

      אז המנצח שלי: קארי/רדיק/בלינלי.

      בדאנקים זה כנראה יהיה הגריק פריק (דאנקיסט ענק), בתחרות סקילס אני משער שזה יהיה בורק/תומאס, יש להם יכולת כדרור הרבה יותר גבוהה מהשאר, בצד של בורק יש מתחרים קלים יותר אז אני מניח שזה יסייע לו לנצח, ובתחרות שוטינג סטארס תנצח הקבוצה של בוש, שרק הקבוצה של קארי יכולה לתת פייט.

    1. האמת שאני מקווה שהוא יקבל משרת אימון.

      הדבר העיקרי נגדו זה שהקבוצות שלו לא מצליחות כל כך בפלייאוף. אני חושב שזה בגלל שהוא בתור מאמן מוצלח גורם להם ל overachieve בעונה הרגילה ואז בפלייאוף מתגלה האמת. תראו איך דנבר התפרקה אחרי שהוא עזב.

      גם הפיטורים שלו מדנבר היו הזויים

      1. קצת הורגים ג׳ורג׳ קארל. אולי זה בכלל הפוך. הוא מביא קבוצות עלובות לפלייאוף ואז יוצר ציפיות מוגזמות שלא מתממשות. הקבוצה של דנבר שהביא למקום השלישי במערב הייתה עלובה. איגודלה היה הכוכב ושאר השחקנימם היו דומים לקבוצה העלובה של היום. בנוסף גלאנירי שהיה בעונת שיא נפצע.

        1. את הסוניקס של קמפ ופייטון הביא לגמר וממש הקשה על מייקל והבולס שהיו הקבוצה הטובה בכל הזמנים. זה כמו שאם אטלנטה תעוף בגמר מזרח או בסיבוב השני ירדו על המאמן שלה במקום להתפעל מזה שלקח חבורה שעל הנייר לא שווה יותר ממקום 8 במזרח למקום הראשון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט