הגמר הגדול!!

חוק מרפי הוא דבר נורא. החוק אומר שאם משהו עלול להשתבש הוא אכן ישתבש. נגזרת ישירה של חוק מרפי הוא חוק מרפי של הזמן הפנוי שאומר שהטלפון לא יצלצל יום שלם ואז 2 שיחות חשובות יגיעו אליך באותה שנייה, כיוון שתאלץ לוותר על אחת מהן, תוותר כמובן על השיחה החשובה מבין השתיים.

לכן שקיבלתי את הגיג של יום שישי על חצי הגמר של הגברים אמרתי לעצמי שנובאק נגד וואוורינקה נשמע לי כמו משחק של 5 שעות ואני אספיק לראות את 2 המערכות האחרונות. בשעה עשר וחצי סיימתי את המטלות המוסיקליות שלי טסתי הבייתה וראיתי איך נובאק תוקע לסטן בייגלה בין העיניים. מרפי קלאסי.

אז הסדר הישן חוזר. מאריי עולה לטופ 4 לפניו נאדאל פדרר ונובאק. הרביעייה הגדולה. למרות התקדמות של הסבב, הם עדיין הרחק מקדימה. המשחק של  מאריי נגד בארדיץ' היה קלאסיקה. קלאסיקה מהמובן שהסבב זרק את הכי טוב שיש לו אחרי המערכה הראשונה ברדיץ' הבין שהוא נתן את 75 הדקות הטובות בחיים שלו וזה הספיק רק לשובר שיוויון ונצחון דחוק. עכשיו הוא צריך עוד 150 דקות כאלה וזה עדיין יהיה הטלת מטבע. אז הוא עשה מה שכל בן תמותה עשה. הוא הלך לנוח למשך 20 דקות, מתוך המחשבה ההגיונית שעדיין הוא ייצטרך 2 מערכות בשביל לסגור את המשחק. מה שקרה בפועל זה שמאריי לא רק ששמר על הרמה הגבוהה שלו, הוא אפילו העלה את הרמה שלו עוד יותר. בלי צחוק הגראונד סטרוק (מכות הראלי) שלו שעמדו על 107 קמ"ש במערכה הראשונה, עלו ל 113 קמ"ש בשנייה (בייגלה לזכותו) ו 114 קמ"ש בשלישית. ברדיץ' אפילו לא היה בדיון.

בנקודה זאת אני רוצה לציין את העבודה המעולה, שעושה מורזמו עם מאריי. החנון ההגנתי שמאריי היה עד לפני שנתיים הפך לשחקן מחושב וקר שייהפוך הגנה להתקפה בהזדמנות הראשונה שלו. הוא מגן כל כך טוב שנשקים כמו דרופ שוט או משחק רשת פשוט לא עובדים מולו, הנקודות היחידות שאפשר לעשות מולו זה לתת לו לרוץ ולהגניב כדור מאחוריו.

המשחק מול נובאק יהיהה אפי. יש מצב שזה יהיה אחד המשחקים הטובים ששוחקו ב-5 שנים האחרונות. כמובן שאני מודע לחוק מרפי שיביא לנו את נובאק עם קלקול קיבה או משהו כזה…

 

בנשים, מריה מול סארינה, למריה יש היסטוריה ארוכה של הפסדים כואבים מול סארינה ואפילו חוק מרפי לא ישבש את אחד החוקים הקדומים ביותר של העולם. אחרי יום שישי בא יום שבת. כלבים מלקקים את הביצים שלהם וכשמריה עולה מול סארינה היא תחטוף בראש. מריה היא אשה מלאה סטירות. לובשת בגדי מעצבים וזועקת קריאות מלחמה מול מדורגת 100 מקומות פחות ממנה. משתתפת בקוקטלים של טייקונים ומתארחת על איים פרטיים ונלחמת כמו חתולת רחוב על מגרש הטניס. אז השטויות האלו לא עובדים על סארינה. THIS GIRL IS ON FIRE !

נסיים בקיז, מדיסון לא עשתה את הגמר, אבל בשביל סארינה תמיד יש לנו מקום באתר! הנה אלישייה קיז בשיר לכבוד סארינה

 

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. לפי דעתי הולך להיות משחק שנזכור הרבה זמן. שניהם מגיעים בכושר מעולה אבל נובאק לא דורסני כמו שהיה בפעמים הקודמות שפגש את מארי באוסטרליה, מה גם שמארי עשה התקדמות אדירה מאז.
    זה יותר עניין פסיכולוגי מי ינצח מאשר טניס, כי שניהם משחקים נהדר כמעט ללא חולשות, אבל עדיין נובאק פייבוריט אבל אם הייתי מתאר את זה באחוזים זה היה 51% לנובאק.

  2. החמצתי את המערכה החמישית. מה קרה פתאום לווראניקה? הוא היה כזה מצויין ארבע מערכות! הייתי צריך לעזוב את הבית לרבע שעה והייתי בטוח שכשאחוזור יהיה 2-2 או 2-1. אני חוזר ופתאום 0-6? מה קרה?

  3. עידו , משהו על השופט ?
    היה די בינוני וספג המון צ'אלנג'ים. בכלל נראה כמו מי שלא שולט במשחק

    נובאק חייב לחזור לעצמו ולקחת 2-3 גארנד סלאמים בשנה ולא אחד
    יש לו כבר 4 אוסטרליין בכיס

  4. עידו, תודה רבה על הליווי של כל האליפות (מאמריך תמיד עם כשרון).

    מארי השתפר ובאמת מגיע לכל כדור. ראיתי זאת גם נגד קיריוס האוסטרלי ששיחק נהדר.

    להערכתי הצנועה, נולה לוקח.
    מארי ניצח את נולה בגמר ווימבלדון כאשר כל האי הבריטי היה מאחוריו. זה לא יקרה הפעם.
    נובאק מכיר את מארי ויודע את המפתחות לנצחון.

    לגבי הסדר הישן, נראה לי שפדרר ירד השנה מהרביעייה למרות גדולתו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט