מי פנוי? / רון טחן

לפני קצת יותר משנה, ניסינו לראות מי הם השחקנים החופשיים הטובים ביותר בשוק (מוזמנים להיכנס  לקישור כדי להיזכר ). גם השנה נבדוק במי מדובר, וננסה לדרגם.

 

3 הערות לפני שמתחילים

1. הדירוג הוא סובייקטיבי (תרגישו חופשי למתוח ביקורת)

2. בקטגוריית "שיחק ב" התייחסנו לקבוצות NBA  בלבד (מכבי ת"א, אני מתנצל מראש)

3. הרשימה התארכה והשתנתה עקב גל שחרורים, וצפויה להמשיך ולהשתנות בימים הקרובים.

 

שווה איזכור – אנדריי בלאץ' (28, פאוורד-סנטר, 2.11)

טכנית, הכוכב המתאזרח של נבחרת הפיליפינים, אינו שחקן חופשי. הוא חתם הקיץ בקבוצת הנמרים המעופיים של אקסינג'יאנג מסין, ועושה שם חיים עם ממוצעים הקרובים ל 30 נק' ו 15 ריב' למשחק. עם זאת, השחקן המוכשר שכיכב הקיץ באליפות העולם, יכול להשתחרר מקבוצתו בפברואר, ולחזור ל NBA בזמן לפלייאוף. במחיר המתאים, לא מעט קבוצות ישמחו לקלוט אותו לשורותיהן.

יאללה, אפשר להתחיל

16. קרלוס דלפינו (בן 32, סמול פאוורד, 1.97)

שיחק ב: דטרויט, טורונטו, מילווקי, יוסטון.

נראה לאחרונה ב: חדר הניתוחים.

מדוע הוא שחקן חופשי: קלע השלשות הארגנטינאי, שרק לפני שנתיים שימש בהצלחה כשחקן השישי של הרוקטס (10.6 נק' למשחק), שוחרר מהקבוצה כחלק מהתכניות העתידיות של דריל מורי, וחתם מחדש בקבוצה בה פרץ, מילווקי. לצערו, פציעה ברגלו גרמה לו לפספס את כל העונה, ולאחר שהועבר לקליפרס בתחילת העונה, זו החליטה לשחרר אותו.

תכניות לעתיד הקרוב: דלפינו עדיין מנסה להתאושש מהפציעות, ומתכוון לנסות למצוא קבוצה בחודש הבא. נאחל לו בהצלחה

15. רוני ברואר (29, שוטינג גארד, 2.01)

שיחק ב: יוטה, ממפיס, שיקגו, ניקס, אוקלהומה, יוסטון

נראה לאחרונה ב: בית המשפט, לאחר שנתפס נוהג בשכרות בלוס אנג'לס.

מדוע הוא שחקן חופשי: מלבד העובדה שהוא שכח לבצע את הפעולה הבסיסית של לקלוע לסל (בעונתו השלישית קלע 13.7 נק' למשחק, בעונות האחרונות סיים עם ממוצע של פחות מנקודה למשחק), ההגנה האישית שלו לא מספיק טובה כדי לחפות על שאר חסרונותיו.

תכניות לעתיד הקרוב: ברואר לא בתכניות של אף קבוצה, ויש לקוות כי הוא לא בזבז את 19 מיליון הדולרים שהרוויח בקריירה.

14. גל מקל (26, רכז, 1.91)

שיחק ב: דאלאס, ניו אורלינס

נראה לאחרונה ב: קטלוג רנואר 2014/15 , שגרירות ארה"ב.

מדוע הוא שחקן חופשי: לאחר ששרד את מחנה האימונים של המאבריקס, בקבוצה נאלצו לשחרר אותו כדי לפנות מקום לג'יי ג'יי בראה. בעיות בירוקרטיה מנעו ממנה חתימה באינדיאנה הפצועה, וכך מצא את עצמו מקל בדרך לניו אורלינס. הוא שוחרר כעבור זמן קצר מסיבות כלכליות, אך הוזכר כמועמד לחזור לקבוצה. בסופו של דבר, הפליקאנס העדיפו להחתים את נייט וולטרס ששוחרר מקבוצתו.

תכניות לעתיד הקרוב: ימשיך לחכות להזדמנות נוספת בליגה. אני מקווה שיקבל אותה.

13. ג'ורדן המילטון (24, סמול פאוורד, 2.01)

שיחק ב: דנבר, יוסטון

נראה לאחרונה ב: ליגת הפיתוח

מדוע הוא שחקן חופשי: אחרי תקופה סבירה בדנבר, הגיע ליוסטון בשנה שעברה בטרייד והתחיל טוב, אך נחלש בהמשך. בקיץ הוא הספיק לחתום בטורונטו וביוטה, כאשר שתי הקבוצות שיחררו אותו לפני ששיחק אצלן.

תכניות לעתיד הקרוב: המילטון הוא שחקן לא רע שעדיין יכול לפרוץ כשחקן רוטציה טוב, והוא ינסה להרשים את קבוצות הליגה בליגת הפיתוח.

12. טיירוס תומאס (28, פאוור פאוורד, 2.08)

שיחק ב: שיקגו, שארלוט

נראה לאחרונה ב: בדרכו לשחק בליגת הפיתוח

מדוע הוא שחקן חופשי: אתלט העל לשעבר זכה למספיק הזדמנויות בליגה הטובה בעולם. יכולת לא טובה ומוסר עבודה נמוך הובילו את שארלוט להשתמש בסעיף ה"אמנסטי" כדי לשחרר אותו מהקבוצה (למעוניינים: קישור לכתבה על כל המשוחררים תחת סעיף זה

 

תכניות לעתיד הקרוב: תומאס רוצה לחזור לליגה, וכמו שחקנים אחרים, ינסה לשכנע קבוצה כלשהי שהוא יכול לתרום לה.

11. טראוויס אאוטלו (30, סמול פאוורד,2.06)

שיחק ב: פורטלנד, קליפרס, ניו ג'רזי, סקרמנטו

נראה לאחרונה ב: דרכו החוצה מפילדלפיה,ששיחררה אותו, לאחר שקלטה את חוזהו יחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט 2019  מהניקס.

מדוע הוא שחקן חופשי: כשחקן צעיר בפורטלנד הוא גילה המון פוטנציאל, אך לאחר שעבר בטרייד לקליפרס חלה ירידה חדה ביכולתו, ובגיל 30, אין כרגע קבוצה שמאמינה ביכולתו לממש דווקא אצלה את ההבטחה.

תכניות לעתיד הקרוב: ישנו סיכוי לא רע שאאוטלו סיים את דרכו בליגה, והשחקן אף הוזכר לאחרונה כמועמד לעבור לטורקיה.

10. שאנון בראון (29, קומבו גארד, 1.94)

שיחק ב: קליבלנד, שיקגו, שארלוט, לייקרס, פיניקס, ספרס, ניקס, מיאמי

נראה לאחרונה ב: מיאמי

מדוע הוא שחקן חופשי: מיאמי החליטה להחתים שחקן חופשי אחר, הסנטר חסן ווייטסייד (שיחקו אותה), ולשם כך נאלצה להיפרד משחקן. הפור נפל על שאנון בראון, שבדומה לתקופתו הקצרה בסן אנטוניו ובניקס, היה רחוק מלהרשים.

תכניות לעתיד הקרוב: אתלט העל עדיין לא מוכן לוותר על החלום, וימשיך במאמציו להשיג חוזה חדש.

 

9. רשארד לואיס (35, פאוור פאוורד, 2.08)

שיחק ב: סיאטל, אורלנדו, וושינגטון, מיאמי

נראה לאחרונה ב: טקסס, לאחר ששוחרר מדאלאס

יזכה באליפות נוספת לפני הפרישה?

מדוע הוא שחקן חופשי: הצלף הותיק שהספיק לזכות באליפות במיאמי חתם הקיץ בדאלאס, אך שוחרר לאחר שהתגלה כי הוא זקוק לניתוח בברכיו.

תכניות לעתיד הקרוב: לפי לואיס, בעיות הברכיים מאחוריו, ואני מאמין כי הוא ימצא מקום באחת מקבוצות הפלייאוף שתרצה קלע שלשות מנוסה

8. איוואן ג'ונסון (30, פאוורד, 2.03)

שיחק ב: אטלנטה

נראה לאחרונה ב: ליגת הפיתוח

מדוע הוא שחקן חופשי: לאחר שלא נבחר בדראפט 2007, ולאחר כמה שנים טובות בליגת הפיתוח, דרום קוריאה, פורטו ריקו וסין, זכה השחקן להזדמנות חייו כשחתם בשורות אטלנטה. הוא היה לא רע במשך שנתיים, ובקיץ האחרון חתם בדאלאס, אך זו חתכה אותו בתחילת העונה.

יזכה לעוד צ'אנס בליגה?

תכניות לעתיד הקרוב: כמו רבים אחרים, הפאוורד הקשוח יחכה לקבוצה שתחפוץ בשירותיו.

7. אי ג'יי פרייס (28, רכז, 1.86)

שיחק ב: אינדיאנה, וושינגטון, מינסוטה, קליבלנד

נראה לאחרונה ב: קליבלנד

מדוע הוא שחקן חופשי: לאחר תקופה טובה מאוד באינדיאנה שהחתימה אותו כשחקן חופשי עקב מכת הפציעות, באינדי החליטו שהם יכולים להסתדר בלעדיו, וקליבלנד, שהחתימה אותו לאחר מכן, לא נתנה לו הזדמנות אמיתית בקבוצה ושיחררה אותו.

תכניות לעתיד הקרוב: פרייס כמובן יעשה הכל כדי להישאר בליגה, אבל עם אינפלציית הרכזים הנוכחית, יהיה לו קשה למצוא קבוצה שתקלוט אותו.

6. ג'ורדן קרופורד (26, קומבו גארד, 1.93)

שיחק ב: אטלנטה, וושינגטון, בוסטון, גולדן סטייט

נראה לאחרונה ב: סין

מדוע הוא שחקן חופשי: לפני כמה שנים, חברת נייקי גרמה למהומה, כאשר לאחר שנודע שצעיר במחנה הכדורסל של לברון ג'יימס הטביע על ג'יימס עצמו במהלך משחקון פנימי, פעלה נמרצות כדי למנוע את פרסום קלטת המשחק. כמו שקורה לעיתים קרובות, יותר ויותר אנשים החלו להתעניין במה שקרה, ועד מהרה הודלף לאינטרנט הסרטון. השחקן הצעיר שהטביע על לברון היה קרופורד, שבהמשך הקריירה עוד יספיק לספר שלפעמים הוא מרגיש שהוא שחקן טוב יותר מג'ורדן אחר (והוא לא התכוון לדיאנדרה). לאחר שקבוצתו הנוכחית בסין לא שילמה לו בזמן, החליט השחקן שנמצא כעת בארה"ב שלא לחזור לשם, וכעת מחכה להצעות.

http://youtu.be/8sL3KDhhUZ0?t=30s

תכניות לעתיד הקרוב: יחכה להצעות מה NBA

 

5. ג'ורדן פארמר (28, רכז, 1.88)

שיחק ב: לייקרס, ניו ג'רזי, קליפרס

נראה לאחרונה ב: סטייפלס סנטר

מדוע הוא שחקן חופשי: לאחר גיחה בת שנה לטורקיה, פארמר חזר ללייקרס, הקבוצה בה פרץ לתודעה, אך פציעות חוזרות (שיחק 41 משחקים בלבד) מנעו ממנו לנצל את ההזדמנות ולהפוך לרכז הפותח בקבוצה. הקיץ הוא חצה את הקווים לקליפרס כדי להחליף את דארן קוליסון בתור מחליפו של כריס פול, אך איכזב עם תרומה מינורית מהספסל, והקליפרס, שמתכוונים להתחזק והשיגו זה עתה את אוסטין ריברס, בנו של מאמנם, החליטו לשחררו.

מה אתה אומר על עלייה?

תכניות לעתיד הקרוב: פארמר וודאי מעדיף להישאר ב NBA, אבל מי יודע, אולי בשנה הבאה נראה אותו בחזרה באירופה, ואולי אפילו בישראל.

4. אמקה אוקאפור (32, סנטר, 2.08)

שיחק ב: שארלוט, ניו אורלינס, וושינגטון

נראה לאחרונה ב: מכון הפיזוטורפיה הקרוב לביתו

מדוע הוא שחקן חופשי: כוכב מכללת קונטיקט לשעבר התחיל את הקריירה המקצוענית בצורה מצוינת בשארלוט, אך תוך כמה שנים התברר שעונתו הראשונה (בה אף זכה בתואר רוקי העונה), תהיה הטובה ביותר בקריירה. לאחר שוושינגטון חשפה כי הסנטר סובל מפריצת דיסק צווארי, וכתוצאה כך יחמיץ את כל עונת 2013/14, פיניקס קפצה על ה"מציאה" וקלטה בטרייד את חוזהו הנגמר, וכצפוי, לא החתימה אותו מחדש.

היו ימים

תכניות לעתיד הקרוב: בזמן שנמושות הליגה מפנטזות על ג'אליל אוקאפור, לא מעט קבוצות הצמרת היו שמחות לקלוט לשורותיהן את אמאקה, אך השחקן, שתכנן מראש לחזור לליגה באמצע העונה, אינו ממהר לחזור, וחושב על קאמבק בתחילת העונה הבאה.

3. ג'רמיין אוניל (36, סנטר, 2.10)

שיחק ב: פורטלנד, אינדיאנה, טורונטו, מיאמי, בוסטון, פיניקס, גולדן סטייט

נראה לאחרונה ב: גולדן סטייט

מדוע הוא שחקן חופשי: לפני עשור אוניל עוד היה אולסטאר מוכח באינדיאנה, אך פציעות רבות ומעברים תכופים בין קבוצות הטילו ספק לגבי המשך הקריירה שלו. בשנה שעברה גילה יכולת מפתיעה לטובה במדי גולדן סטייט, אך הלוחמים החליטו שלא להאריך את ההתקשרות עימו.

תכניות לעתיד הקרוב: אוניל מוזכר כמועמד לקבוצות רבות שמחפשות חיזוק לקו הקדמי שלהן, ובשלב זה של הקריירה, ירצה לחתום בקבוצה שתעניק לו סיכוי לסיים את הקריירה עם טבעת אליפות.

2. נייט רובינסון (30, רכז, 1.75)

שיחק ב: ניקס, בוסטון, אוקלהומה, גולדן סטייט, דנבר

נראה לאחרונה ב: בדרכו החוצה מבוסטון.

מדוע הוא שחקן חופשי: הרכז הנמוך והאהוב, שמלבד היותו אתלט על גילה פעם אחר פעם שהוא שחקן כדורסל מוכשר ביותר, כבר חשב שמצא בית חם בשיקגו, אך התצוגות שלו בפלייאוף לא שכנעו את ראשי הקבוצה להחתימו מחדש, ורובינסון עבר ליעד הבא בדנבר. לאחר שסיים את העונה שעברה מוקדם מהצפוי עקב פציעה, השנה לא קיבל מספיק דקות משחק והועבר בטרייד לבוסטון, ששיחררה אותו באופן מיידי, ובכך, יישאר הקטע הבא רגע השיא שלו במדים הירוקים

תכניות לעתיד הקרוב: רובינסון לא מתכוון להישאר מובטל הרבה זמן, ומקורביו גיששו אצל וושינגטון, שכרגע לא גילתה עניין. אחת המועמדות לקלוט אותו היא הקליפרס, כאשר בימים הקרובים קבוצות נוספות צפויות לבדוק את האופציה לצרפו.

1. ריי אלן (39, שוטינג גארד, 1.96) 

שיחק ב: מילווקי, סיאטל, בוסטון, מיאמי

נראה לאחרונה ב: גמר ה – NBA.

מדוע הוא שחקן חופשי: מבחירה.

יחזור או לא? כרגיל, הוא לא בלחץ

תכניות לעתיד הקרוב:. לאחר שלא הגיע כנדוניה לקליבלנד עם לברון ג'יימס, מלך השלשות של הליגה בכל הזמנים לוקח את הזמן שלו. קליבלנד עדיין מעוניינת, גם הקליפרס וגולדן סטייט בתמונה, אך אלן עצמו עוד לא החליט אם רוצה לחזור לשחק או לפרוש באופן רשמי. בתקופתו במיאמי הוא בהחלט הוכיח שהוא עדיין יכול לתרום, השאלה היא האם בגיל 39, עדיין יש לו את המוטיביציה.

 

לפוסט הזה יש 28 תגובות

    1. נייט רובינסון ברשימה כי הוא יציב כמו רון ארטסט על סקטבורד משומן. הייתי נותן לחסן נסראללה את המזוודה הגרעינית של אובמה ולא את הכדור לכספיתון המשתולל הזה.

  1. כל הרכזים הללו שהתפנו הם צרה צרורה למקל. רובם יותר מוכשרים ממנו עם נסיון מוכח ב-NBA.

    אם קליבלנד מצליחים לשים את היד על בלאץ' זה יכול להיות שיחוק רציני, אם כי בעייתי להכניס אותו בזמן כזה לקבוצה

  2. תודה רבה רון!

    יש ברשימה הזאת הרבה מאוד שחקנים טובים שמקומם על המגרש.
    ריי אלן תלוי רק בעצמו וכל קבוצה כמעט תשמח לזכות בשירותיו, על הרצון של רובינסון לשחק בכל קבוצה בליגה שמעתי כבר לא פעם (כמה הוא כבר סופר? מישהו יודע?), לואיס, אוקאפור, אוניל ופארמר יכולים לחזק קונדטוריות לפני מאבקי הפלייאוף ולתרום מניסיונם, ג'ורדן קרופורד פוטנציאל אדיר שהייתי לוקח בלי לחשוב פעמיים ולסיום תקווה קטנה (אם כי אפסית) שמקל יזכה לאיזושהי הצעה…

  3. הליגה הסינית חלשה
    זרים שעושים ככל העולה על רוחם ומקומיים ברמה של הליגה למקומות עבודה. אבל האולמות מלאים.

    אחלה פוסט
    נייט רובינסון אם ימשיך ככה ישבור את שיא הקבוצות לשחקן

  4. חשבתי ששאנון בראון בן 40 מרב קילומטראז' קבוצות שעבר.
    איזה ריחוף ג'ורדני ענק.
    קרעת אותי עם גל מקל ובמיוחד עם סעיפי נראה לאחרונה:.
    טור ענק. תגובות טובות
    מעניין מה יאיר זעפרני חושב על ה"מחמאה המתוחכמת"
    של דובי על יקירו נייט רוביסון. (מצחיק מאד)

  5. מצויין. תודה.
    1.
    אני מחכה לרגי שריי אלן יודיע לאיזו קבוצה הנראית כהולכת עמוק לפלייאוף שהוא חופשי, ולראות אם יהיה איזה שהוא מטומטם שיאמין שהוא יכול לעזור אחרי ישיבה של חצי שנה בבית (כולל אימוני קליעה בג'ים כל יום).
    2.
    הסיפור של אוקפור לא ניגמר, אבל הוא גם לא מתחיל. אולי הוא הערך מס' 1 בין כולם, אבל כמו עם אלן ריי, אני לא מאמין שהוא מסוגל לחזור ולתרום אחרי חופשה ארוכה כזאת.

  6. טור נחמד ומעניין מאד.
    האם נכון שלשחקנים בעלי חוזה אין סיבה כספית לנסות להשתלב?
    לדוגמא האם ההכנסות של גל מקל משתנות אם הוא יושב בבית וסורג סוודר, או מנסה לחזור לניו אורלינס לעשרה ימים בתקווה לעשות הפעם 5 קליעות מ 20 במקום ה 3 מ 20 כפי שעשה בסיבוב הקודם שלו שם?
    ובהרחבה האם כל השחקנים בעלי חוזים מנסים לשחק בגלל סיבות לא כספיות אלא שימור הקריירה וכד'?
    מה קורה אם ניו אורלינס כן מחתימה את מקל ל 10 ימים? הם משלמים למקל או לדאלאס? וכמה משלמים .לפי יום? לפי אסיסט?
    אנא חברים ידענים. עזרו לנו בפתרון התעלומה.

    1. אענה על מה שנראה לי שאני יודע.

      מבחינת מנהל חשבון הבנק שלהם (ואתן לדוגמא שחקן כמו גילברט ארינאס שנחתך לפני כמה שנים ובכל זאת השתכר מיליוני דולרים בכל עונה), זה בסדר גמור שהם יישבו בבית ויגדלו כרישים בבריכה מיוחדת (עוד פעם, אני משתמש בארינאס כדוגמא).

      לגבי החוזים של ה 10 ימים וכל זה אני מבין עוד פחות, אבל אני די בטוח שבמידה וקבוצה תחתים עכשיו את מקל עבור סכום דומה שקיבל בדאלאס, היא תצטרך לשלם לו, במקום דאלאס.
      בסיטואציה אחרת, של ג'וש סמית למשל, יוסטון משלמת לו לדעתי משהו בסביבות ה 2 מיליון, כשאת ההפרש משלימה דטרויט.

    2. לגבי רצונם של השחקנים עצמם, זה בטח משתנה משחקן לשחקן.

      מקל למשל ימשיך להילחם השנה על מקומו בליגה, וזה היה ברור לכולם שג'וש סמית' לא יישב בבית, וכנ"ל לגבי משוחררים טריים כמו רובינסון ופארמר. הם שחקני כדורסל מקצוענים, ותקופה ארוכה בחוץ יכולה להעמיד בספק את המשך הקריירה שלהם.

      שחקן אחר שנחתך השנה ועולה לי לראש כי קראתי עליו כאן כתבה אדירה (http://www.hoops.co.il/?p=34317 – באמת מומלץ) הוא קית בוגאנס. הוא כבר בן 35, אף פעם לא היה כזה גדול, ואני מאמין שבשלב מסוים הוא הבין שאין לו יותר מקום ב NBA, ואני מעריך שהוא הפסיק לנסות.

      1. תודה.
        עדיין לא ברור לנו מה קורה במקרה של כפל חוזים. אם יש לי חוזה עם דאלאס בסך 750 אלף לשנה ל 3 שנים והם חותכים אותי.
        אחרי זמן, כשהכריש שגידלתי כבר בגר אני מקבל צ'אנס בקבוצה אחרת באותו סכום, האם אני מקבל כסף משתי הקבוצות או שהכסף שמתקבל מהקבוצה החדשה עובר לקבוצת המקורית?

          1. לדוגמא

            בוא נגיד והיה לך חוזה ל 6 מיליון ל3 שנים.
            במשך שנתיים ישבת בבית ושיחקת NBA2K, ובכל אחת מהן קיבלת 2 מיליון.
            לאחר שהרשמת בטורניר פלייסטיישן, הניקס החליטו להחתים אותו על חוזה של 10 מיליון לעונה (שהיא כאמור, העונה השלישית בחוזה המקורי שלך). במקרה זה, אתה לא תקבל 12 מיליון (10 מהניקס ו 2 מהקבוצה שחתכה אותך), אלא 10 מיליון "בלבד".
            במצב שני, בו הניקס היו מחתימים אותך לעונה עבור מיליון, היית מקבל מיליון מהניקס, ודאלאס הייתה משלימה את השאר.

  7. אז למעשה השחקן אינו מרוויח סנט מהמאמץ לשחק.
    מכאן שהאינטרס שהוא יוחתם מחדש לאיזושהי תקופה הוא גם שלו וגם של דאלאס. שחוסכת כך כמה לירות.
    תודה .

  8. לא נכון.
    התשובה שהמשגיח נתן לחלוטין לא נכונה – הקבוצה המקורית ממשיכה לשלם לו כסף בנוסף לחוזה החדש, אבל הסכום שהיא משלמת לו יורד על פי נוסחה מסויימת.

    על פי אותה נוסחה, אם החוזה החדש שלו גבוה משמעותית מהחוזה הישן (מה שבדרך כלל מאד לא סביר והוא רק אופציה תיאורטית) – ברמה של כמעט פי 3 יותר גבוה (או יותר) – אז הקבוצה הקודמת תהיה פטורה מתשלום.

    – אבל כאמור זו אפשרות תיאורטית בלבד, כי לקבוצה החדשה היתה אפשרות פשוט לקטוף את השחקן מ ה – waiver wire לפני שהפך לשחקן חופשי, ולשלם לו את המשכורת הקודמת ולא משכורת חדשה גבוהה פי 3…

    אולי אם היה לו חוזה ארוך והוא בינתיים עבר לאירופה וכיכב, אז משהו כזה תיאורטי יכול לקרות.

    אבל עקרונית, המקרה המאד לא סביר הזה הוא האופציה היחידה לכך שהקבוצה ששחררה שחקן לא תמשיך לשחם לו כסף – גם אם לא את כל הכסף המקורי.
    השחקן ייצא מורווח מהמהלך בכל מקרה.

    * האפשרות היחידה הנוספת שזה לא יקרה, זה אם השחקן המשוחרר והקבוצה המשחררת מגיעים לסיכום כזה ביניהם לפנים משורת הדין – כנראה כחלק מתנאי השחרור.

  9. לדדי
    מה קורה במקרה השכיח. ששחקן חלש עם חוזה מובטח, כמו מקל למשל, שמשוחרר ע"י הקבוצה האם, יושב בבית וסורג גרביים, ואז מקבל פניה מניו אורלינס ובא לשם לחודש עם אופציה להמשך. האם הוא יהיה יותר עשיר בסוף אותו חודש? האם נכון שקבוצת האם ממשיכה לשלם לו את חוזהו, וניו אורלינס משלמת לדאלאס את מה שמגיע לו?

    זו השאלה הבסיסית.

  10. בהנחה שניו אורלינס יחתימו אותו על אותו סכום מינימום שדאלאס החתימו אותו, הוא ירוויח משתיהן, אבל ירוויח פחות מניו אורלינס כי השכר יהיה יחסי לזמן שנשאר בעונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט