קוקונקיס VS גולביס

אמיגוס, הרבה שואלים האם הקהל הוא פקטור בטניס? והאם יש חשיבות למגרש בייתי?

התשובה היא שהפאנטיקס אחראים לכל הטוב הזה. לדוגמא קוקונקיס נגד ארנסט גולביס (11) .
מארגני הארוע טרחו לשבץ את המשחק הסתמי הזה במגרש צדדי בשעה מאוחרת, מן הסתם אתם רואים כרגע את יחסי הכוחות מקום 11 בעולם מול מקום 156 בעולם, זה הולך להיות עוד משחק לפרוטוקול של מקום 11 בעולם, עד שייפגש עם אחד מארבעת הגדולים ברבע הגמר, רק שפה נכנסים לעניין הפאנטיקס.

קוקונקיס הוא אחד מהשמות של העתיד שציינתי בנבחרת אוסטרליה (לינק), הוא בן 18 מאד לא מנוסה, ופוטנציאל אדיר שאולי יתממש ואולי לא. הוא יכול לנצח מערכה ואז להפסיד בביגלה את השאר, רק שאתמול הכשרון הגולמי של קוקונקיס פגש את הפאנטיקס במגרש צדדי.

הפאנטיקס למי שלא מכיר הם מועדון  האוהדים של  הספורט האוסטרלי, משחתמת להיות פאנטיקס תקבל כרטיסים מוזלים ואזורי ישיבה קרובים למגרש בתמורה תצטרך ללבוש צהוב או ירוק ללבוש כובע מצחיק ולקרוע את הגרון עד שאוסטרליה תנצח! רשימת ההמתנה להיות פאנטיקס היא ארוכה מאד ואתמול הפאנטיקס עשו משחק מדהים. קבוצה של 25 פאנטיקס סחפה מגרש שלם. צעקות ודפיקות על שלטי הפרסומת נתנו לקוקנקיס הרגשה שהוא במסיבת טראנס ולא בטורניר גרנד סלאם.

המערכה הראשונה היתה שקולה ונגמרה 7:5 למדורג הבכיר. כאן קוקונקיס הראה את חוסר היציבות שלו ואת הגאונות שאם ירצה השם יובילו אותו בעוד שנתים שלוש לTOP 20 ושחרר את הפורהאנד המדוייק שלו ל 6:0 על גולביס. מיד אחר כך קוקונקיס הוכיח שהוא בן 18 וחסר נסיון ולאח משחק סרב גרוע זרק את המערכחחה השלישית בתוצאה 6:1.

פה כדאי להתעקב לרגע על אחד הדברים הדוחים ביותר במשחק. המדים שנייקי זרקו על קוקונקיס. צהוב חלמון על וורוד זרחני, אני אולי מבזבז את הזמן שלי בפוסטים אבל באופנה אני מבין, למקצועי אני מחזיק לייבל אופנה ודבר אחד אני יכול להגיד לכם. לפני ארבע שנים שהוצאנו ליין של צהוב על וורוד הוא נתקע אצלי במחסן . מה לא ניסיתי: מחירי עלות… לתת את זה כ 1+1, להחליף בתמורה לגרביים לבנות, למכור לרומנים ב $1 לחולצה. לא זז. אני רק יכול לנחש את אנשי נייק שהיו תקועים אם העיצובים של המדים האלו (שנראים יותר כמו חצק'ונים וורודים על שיזוף דהוי) וזרקו את זה על הטלאנט הצעיר הבא שאף אחד לא שמע עליו. (בגלל זכויות יוצרים אני לא יכול לפרסם את התמונה רק קישור)

 

בכל אופן את המערכה הרביעית הפאנטיקס לא הרשו לקוקונקיס לאבד, וקוקונקיס העלה למהלך שמעולם לא היה במנוע שלו הוא הציל 4(!!) נקודות משחק והשוונה ל 6:6. בתוצאה 6:6 המשחק נכנס לשובר שיווןיון וגולביס איבד את שפיות דעתו והפסיד. גולביס השתחרר מזה במערכה המכרעת אבל לא היה יכול כנגד הפורם המעולה של קוקונקיס והרעש מחריש האוזניים של הפאנטיקס. הוא נפל עם שגיאה כפולה פאתטית במשחקון ה 14 בדרך ל 8:6 לקוקנקיס.

קוקנקיס ב – 5 מערכות.

יום מעולה לנבחרת אוסטליה. סם גרוט' בפנים, דאקי בפנים (ב-5 מערכות), קירגיוס בפנים (ב 5 מערכות) וטומיק (שהפנטיקס הגיעו לבושים בסן ברנרד למשחק שלו) בפנים, ואפילו מירטוביץ' בפנים.

יום סופר מעולה לפנטיקס שבזכות המגרש הצדדי והשעה הדפוקה המאוחרת קיבלו את כל הקהל המקומי שב $19 לדיילי פס קיבל מסיבת טראנס לסיים את היומית….

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. הבן השחור, לא יודע מה זו האנציקלופדיה הזו אבל זה מצחיק/גס/פרובוקטיבי. הפתעה בשבילי.

    לגבי המאמר, בזכות עידו אנו עוקבים אחרי האוסטרלים.
    גולביס מאכזב בזמן האחרון ובאמת ייתכן שהפנטיקס הוסיפו את הגרוש ללירה.

    תודה לכם חברים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט