7 מי יודע? מי מביניהם יהיה המאמן הטוב (הרע?) ביותר ללייקרס? / מנחם לס

מי הוא המאמן המתאים ביותר ללייקרס?

מי שמרחם על מייק בראון, מרחם על מאמן שקיבל היום 10.8 מיליון דולאר לא לאמן יותר. אז נא למחות את הדמעות מעיניכם ולעבור לנושא הבא:

מי המאמן המתאים ביותר לאמן את הקבוצה, ולהציל אותה מה-DISASTER הגדול בתולדותיה. אני מצטער שמסינה כבר איננו שם כי אז הוא היה מקבל את משרת המאמן, ודואג שזה באמת יקרה: האסון הגדול ביותר בהסטוריה לפרנצ'ייז הגאה הזה. אבל התברר (לצערי!) שאין לו את הידע והיכולת המתאימים לאמן שחקני NBA, והוא חזר לאיטליה או לחור אחר שממנו הגיע.

מייק בראון עוזב את הלייקרס-סיקור מיוחד

טוב. מאחר וברור לכולם שכמו שאתה לא יכול להיות נשיא את לא נולדת בארה"ב (לכן אני לא מבין איך אובמה נשאר נשיא), אתה לא יכול להיות מאמן NBA אם אתה לא אמריקאי. לא מבחינה חוקית; מבחינת ידע, ויכולת להסתדר עם מנטלית אמריקאית. אז הנה הרשימה שאני הייתי ממליץ ללייקרס:

1. ג'רי סלואן

ג'רי הוא אחד משני המאמנים שקובי בריאנט לא יכול להיכנס לראשם ולגרום שם לשערוריות ובלגנים. כמאמן ששיחק ב-NBA והיה שחקן הגנה טאף ביותר, ואימן את יוטה משך יותר משני עשורים, הוא לא עושה חשבון גם לעשרה קובי'ם. הוא פוטר-התפטר-התפוטר, לך תדע, בגלל התנגשות ראש בראש עם דרון ויליאמס. האם תהיה לו התנגשות דומה עם קובי? אני לא מאמין. קובי מסתכל על דרון ויליאמס ורואה שמאז עזב את יוטה בגלל הבלגן עם סלואן לא קורה איתו מאומה מלבד ירידה בערכו וברמתו, וקובי לא יעז להתאמת עם ג'רי סלואן. ידוע הרי שפעם קרל מלון והוא התאמתו בחדר ההלבשה, וסלואן הפשיל שרווליו והיה מוכן לקרב אגרופים עם הענק, אבל השחקנים הפרידו ביניהם. אז אם הוא מוכן ללכת מכות עם מלון, לא תהיה לו כל בעייה לאגרופים נגד קובי.

הסיבה היחידה שהוא לא לקח אליפות ביוטה היא אותה סיבה שצ'ארלס בארקלי, פט יואיטנג, ועוד מאות שחקנים לא לקחו אליפות, והסיבה היא בעלת שתי מילים בלבד: מייקל ג'ורדן. ב-1997 וב-1998 הוא הגיע איתם עד לגמר, רק להיעצר ע"י אלוהים. אף פעם לא היה לו טלנט כמו קובי, האוארד, גאסול, נאש, והשאר. תמיד היו לו רק שני סופרסטארים – מלון וג'ון סטוקטון. עתה יש לו 4. הוא לא יידע מה לעשות עם עצמו עם טלנט כזה. ג'רי סלואן הוא הבחירה הראשונה שלי לאמן את הלייקרס, ביתרון קטן מאד השואף לאפס על ג'ף ואן גנדי!

 

2. ג'ף ואן גנדי

ג'ף ואן גנדי הוא המאמן שאימן בתפוח הגדול, סיר הלחץ הגדול בעולם. לוס אנג'לס היא הרי כפר קטן במערב הפרוע לעומת ניו יורק. אפילו דאונטאון נורמלי אין שם. לכן לאמן את הלייקרס יהיה עבורו עוד ג'וב, ולא חציית ים סוף. הוא גם אימן כוכבים לא פחות יהירים מאלה שבעיר המלאכים, כמו פטריק יואינג, אלן יוסטון, ולארי ג'ונסון, וכמה דפוקי-ראש כג'ון סטוקטון, אנטוני מייסון, ולטרל ספריוול שבלייקרס לא היו ולא יהיו כי הם תמיד היו קבוצה של ילדים טובים ירושלים, עוד מהימים של ג'רי ווסט, ואז דרך מג'יק, עד היום. הם יותר מדי 'שואו' ולא מלוכלכים מספיק. רק בכיינים. לכן לא תהיה לו כל בעייה עם כל היורמ'ים של הלייקרס (מלבד שלום עולמי). ג'ף ואן גנדי הוא הטיפוס הרגוע ביותר בעולם. מאומה לא מזיז לו. הבעייה היחידה היא שהוא מאמין ראשית במשחק הגנה, ובהוליווד רוצים 'שואו-טיים'. בהתקפה הוא יכול לעשות מהלייקרס קבוצה נפלאה כי הוא דוגל בשיטת הבידוד, כפי שהניקס שיחקו כשהמטרה הראשית היא לבודד את פטריק יואינג. כאן יהיה לו את דווייט האוארד ופאו גאסול, עם בעייה 'קטנה': דווייט האוארד לא יודע מה לעשות ב-ISOLATION. ג'ף יצטרך ללמד אותו.

3. מייק ד'אוטוני

ישנם המכנים אותו 'מאמן ההתקפה הטוב ביותר בתולדות ה-NBA'. אני מכנה אותו 'מאמן שהתקלקל עם משחק אירופאי'. ז"א מאמן שלא יודע מה זאת הגנה. אני גם לא כל כך בטוח שבהתקפה הוא כזה מאמן גדול, אבל היו לו את סטיב נאש ואמארה סטודמאייר, אז הם סידרו לו התקפה יפהפיה, והוא זכה עליה לשבחים. אני לא בטוח מה סטיב נאש חושב עליו. עם קובי והאוארד יש לו קשר טוב ממדליות זהב אולימפיות (קובי 2 והאוארד 1), ואת גאסול הוא מכיר עוד כשהיה צעיר בספרד. בניקס ד'אנטוני היה בטאקל קבוע עם כרמלו אנטוני, והוא לא השיג מאומה עם צוות שחקנים טוב מאד. אז מה יהיה בלייקרס? הוא יבנה קבוצה שתקלע 100 נקודות ממוצע, אבל בגלל חוסר הגנה תחטוף 105, אז מה השגנו? כלום.

4. בריאן שאו

אם ישכרו אותו זה יהיה רק "כי מגיע לו אחרי שהיה עוזר כל כך הרבה זמן", וכי קובי ירצה אותו. למה קובי ירצה אותו? כי קובי יוכל לעשות מה שהוא רוצה עם המאמן הטירון שלא היה מאמן ראשי אפילו משחק אחד בחייו. יש לו קשר מיוחד עם הלייקרס כשחקן מ-1999-2003 וכעוזר מאמן מ-2004 עד 2011. הוא חבר של קובי וגאסול, וזה כבר לא טוב. אבל אומרים שהוא "מכיר את השיטה". כן? רק שמישהו מהגולשים חולי הלייקרס כמו K-700, אלי לס, או דדי, יגלו לי סוף-סוף מה היא השיטה כדי שגם 'מומחה הכדורסל מס' 1 בשפה העברית' יידע במה מדובר! לדעתי בריאן שואו יהיה מין מייקל בראון, רק יותר נמוך ויותר רזה.

5. נייט מקמילן

מאמן סיאטל ופורטלנד לשעבר הוא מאמן לא רע, אבל לא יותר מזה. יתרונו הגדול הוא שהוא מאד מקובל על שחקניו, וכשחקן בינוני בעצמו, הוא יודע נפש בהמתו – כל השחקנים הבינוניים של הלייקרס (כולם מלבד 'ארבעת הגדולים'). יש לו רפיוטציה של הגברת יכולת שחקנים בינוניים, אז הוא ייזכר בזה שעשה מדווין איבנקס וג'ורדן היל שחקנים קצת יותר טובים. לכן כנראה יכתבו זאת על המצבה שלו, אז מה? מזה לא באות טבעות אליפות. הרקורד שלו בפלייאוף הוא 20-14, די מתאים ללייקרס בשנתיים האחרונות.
אז זה מה שהם רוצים ע"י שכירת מקמילן? עוד 20-14? אם ישכרו אותו כנראה שכן, כי הם פוחדים מרקורד פלייאוף גרוע אפילו יותר.

6. פליפ סאונדרס

הוא החל את הקריירה במינסוטה ב-1995 כשהחליף את ביל בלייר, ומאז הוולס עשו את הפלייאוף כל עונה. אז אם הלייקרס יביאו אותו כמאמן הם יודיעו בזאת את כוונתם המוצהרת: לעשות את הפלייאוף (דבר שהיום לא נראה בטוח כלל וכלל, ואולי – אחרי הכל – זוהי באמת מטרתם?). אבל היתה לו בעייה קטנה כמאמן: ב-7 מתוך 8 הפעמים סיפור הפלייאוף נגמר בסיבוב הראשון. בדטרויט הוא הצליח מעט יותר כשהביא אותם לגמר הקונפרנס. ג'ו דומארס מאד אהב אותו, וכינה אותו 'הקול החדש'. אבל 'הקול החלש' הפך לקול ענות חלושה, והוא פוטר. בוויזרדס היתה לו קבוצה צעירה והוא לא הצליח להגיע איתה לשום מקום. "אז אולי הוא מאמן גדול עם שחקנים גדולים?", שואלים בלוס אנג'לס. אולי, אבל אם על סמך זה רוצים לשוכרו, שיבורך להם, כי למען האמת נכון להיום, מלבד קובי אין ללייקרס 'שחקנים גדולים' באמת.

**********************************************

7. פיל ג'קסון

אני כמעט בטוח שהבחירה תהיה פיל ג'קסון, הבחירה השביעית והגרועה ביותר שהלייקרס יכולה לעשות. אני משוכנע שבאס וקופצ'אק יציעו לו ראשון את המשרה. הוא מכיר את הקבוצה, את העיר, את הבוסים, ואת קובי בריאנט ופאו גאסול. אבל הוא עזב ב-2004 אחרי כשלון, ולפני שנה וחצי אחרי כשלון. אם הוא יקבל את ההצעה, הוא יעזוב עוד שנה-שנתיים אחרי עוד כשלון.

אני מת שפיל ג'קסון יחזור לאמן את הלייקרס!

למה? זה יבטיח לי שללייקרס תהיה עוד עונה בינונית. הוא יקרא לוינטרס שיחזיר את שיטת המשולשים (שהוא בעצמו לא מבין), וסטיב נאש יודיע ברבים שהוא גאה לשחק תחת המאמן הדגול ושזה "ממש כבוד לשחק תחתיו". קובי ופיל ג'קסון בקושי מדברים. בכל תקופת הפרישה לא היה ביניהם ולו את הקשר הקטן ביותר. תמיד היה מתח חולני בין שני המגה-איגואים הללו, ומאומה לא ישתנה בביאה השלישית של משיח השקר. הוא יבוא שוב עם תפילות הזן שלו, ויבקש משחקנים (שכל מה שהם רוצים זה לישון או לשחק קלפים), שיעשו מדיטציות, ויתפללו ל-"HIGH POWER". הוא יגיד להם שאם הם באמת מחפשים, ה-"HIGH POWER" יופיע בחייהם, ויכוון את כל זריקותיהם ישר לתוך הסל. ע"י מדיטציה ונקיון נפש, הם ימצאו את הכוחות הפנימיים להתגבר על הכל.

בינינו? הוא גנב את כל התורה מ-'הקבלה'. הוא ומדונה לקחו את אותם הקורסיםבמדיטציה, נקיון הנפש, ו-קבלה'.

דווייט האוארד? כשלמדו בתיכון על זוויות ישרות וכהות במשולשים, ומה זה יתר, הוא היה בחדר האחות, טוען שיש לו כאבי גב. אז אם הוא לא יודע לחשב את אורך היתר במשולש ישר של 90 מעלות אם יודעים את אורך שתי הצלעות, איך הוא ילמד את שיטת המשולשים של וינטרס?

פיל ג'קסון! ברוך הבא. אני מקווה שתוך שבוע נראה אותך ליד ספסל הלייקרס. זה יהיה הקש הסופי שישבור את גב הגמל!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תקשיבו לי טוב!!!! אבל טוב!!! לא להזכיר את מייק דאנטוני כי זה בסוף יקרה ואלוהים אפילו לא יוכל לעזור לנו שזה יקרה.

    מאמן התק3פה עלאק.
    היה לו מזל אחד שהיה לו את נאש, אולי גדול הרכזים להריץ פיק אנד רולים בראן אנד גאן והיה לו את אמרה סטודומאייר שכל מה שהוא יודע לעשות טוב זה לתזמן פיק אנד רולים עם האחד והיחיד סטיב נאש.

    דוויט לא ידע מה לעשות עם הפיק אנד רולים, הקבוצה הזקנה הזאת לא בנויה לראן אנד גאן ובאיזשהו שלב ראן אנד גאן לא משחק תפקיד בפלייאוף שכל התקפה יותר איטית מקודמתה וצריך גם לעשות עצירות בהגנה.

    פיל ג'קסון יחזור ואיתו הקסם.
    אגב, אני לא מאמין שהמאמן הקרוב שיבוא יגיע ללא התייעצות עמוקה עם קובי. קופצ'אק שלא התייעץ עם קובי לגבי בראון מבין שמוטל על הכתפיים שלו המון עם הקבוצה הזאת תצליח או תכשל.
    הוא עשה כמה מהלכים גדולים אבל גם הביא את בראון שמה שעשה אפשר למשול לחורבן בית 1 או 2 איזה שתרצו.

    לדעתי אם פיל מגיע הוא יקבל שיחת טלפון ראשונה מקובי.
    שניהם ישימו את האגו בצד לפחות עד לפלייאוף והכל בשביל להביא עוד טבעות כדי שפיל יוכל לשלשל כמה גם לאשתו שהיא בת משפחה של הבאסים. הרי סקס כבר בטח לא עושים אז לפחות עוד טבעת אליפות נוצצת שתקשט לה את היד.

    ועכשיו אני מבקש מכולם להתפלל 5 פעמים ביום כמו הדת שאסור להזכיר את שמה, כדי שדאנטוני באמת לא יגיע.

  2. סקרמנטו- סאן אנטוניו

    התוצאה לא משקפת המשחק היה צמוד עד סוף הרבע הרביעי.
    הקינגס שיחקו הגנה טובה ויום קליעות גרוע שלהם גמר את המשחק.
    טייריק ממשיך להיות חלש ובכושר הזה הוא ירד די מהר לספסל.

    פטי מילס הוא יופי של תוספת לספרס לא ברור לי איך פורטלנד שיחררו אותו.
    טים דנקן נתן משחק מרשים .

  3. הבחירה שלי – ג'ף ואן גנדי
    לא יודע אם הוא ראוי למקום השני לצד סלואן, אבל זאת הבחירה הכי מעניינת ומאחר ואני לא אוהד לייקרס זה מה שמעניין אותי… גם אני רוצה שואו 🙂
    הייתרון הגדול שלו זה שיטת ה"אין כוכבים" שבה הוא מאמין. בלייקרס כמות אגואים שלא צריכים מנהיג על המגרש אלא על הקווים.

  4. לגבי גף ואן גנדי – הוא אימן …
    "וכמה דפוקי-ראש כג'ון סטוקטון, אנטוני מייסון, ולטרל ספריוול "

    אולי התכוונת לג'ון סטארקס ?

  5. כמו תמיד תענוג אמיתי לקרוא. והמאמר בא בול בזמן..
    אני דווקא הייתי הולך על פיל ג'קסון. לא חושב שיש מישהו יותר מתאים עבורם. הוא מכיר את השחקנים ואת המערכת, יודע להתמודד עם הלחץ שיש בקבוצה ובעיקר יש לו את הקשיחות והאופי להושיב בשקט כל מיני שחקנים שהאגו שלהם עלה גבוהה מידי בחדר ההלבשה.. ובשורה התחתונה הוא כבר עשה שם הכל ! את הקבלות יש לו.

    בחירה שנייה שהייתי הולך עליה היא ג'רי סלואן, הוא וותיק ומוערך, נחשב למאמן סופר אינטיליגנט ולא פראייר של אף אחד כפי שציינת ובטח לא יהיה בובה של קובי או ההנהלה מעליו. החיסרון היחידי הוא העובדה שהוא לא מכיר את המערכת ואת ההתמודדות היום יומית עם קובי והאופי שלו. אבל בשורה התחתונה לטעמי אחרי פיל הוא הבחירה הטובה ביותר.

  6. חבריה תצאו מהסרט על קובי. הוא לא קבע כלום עד עכשיו בלייקרס. והוא הבעיה האחרונה של הקבוצה. הוא ישחק איך שהוא יראה לנכון להביא את הקבוצה למקסימום. גם זה אומר שהוא יקלע 40 נק בלי אף אסיסט. שטיפת המוח שעושים לכם היא מביכה.

    1. מאומה לי ייעשה בבחירת המאמן ללא התייעצות עם קובי. יאהו הודיעו שקובי כבר צילצל לפיל ג'קסוןן פעמיים: פעם לפני שבוע ופעם אתמול, ויאהו גם מודיע שפיל ג'קסון ניפדש עם מנהלי הלייקרס ביום שני. לדעתי זה גמור: פיל ג'קסון!

  7. בראיין שואו יותר גבוה ממייק בראון.
    אבל האופציה הראשונה שלי היא דווקא סטן ון גנדי.
    אולי מהלך כזה יצליח למחוק את החיוך המטופש מהפרצוף של הנגר האתלטי.

  8. הייתי רוצה לראות את ד'אוטוני. למה לא הפינקס העסק הלך לא רע, בניו יורק חלק מהזמן ולפחות יהיה לו פחו פוליטיקהבLA

  9. תבינו שמאומה לא ייעשה בבחירת המאמן ללא התייעצות עם קובי. יאהו הודיעו שקובי כבר צילצל לפיל ג'קסוןן פעמיים: פעם לפני שבוע ופעם אתמול, ויאהו גם מודיע שפיל ג'קסון ניפדש עם מנהלי הלייקרס ביום שני. לדעתי זה גמור: פיל ג'קסון!

    1. לני הוא מוקה, לא לגמר י שחור וריברס סתם מאמן גרוע שנפל על קבוצה טובה בעונה גדולה.

      זה ידוע, כמו שאיטליה זה חור, ומסינה לא יודע כדורסל, ככה גם כושים לא מאמנים…

  10. זה כבר הגיע למצב שאני מפחד לפתוח אתרי ספורט כי אם לא פיל ג'קסון אז זה מייק דאנטוני ואני כל כך מפחד לקרוא שהוא המאמן, אני לא אהיה אחראי למעשיי אם זה יקרה.

    בבקשה שיגאלו אותי מהכאב הזה.

  11. מנחם מי התייעץ עם קובי לפני ששלחו בטרייד את פישר? את אודום? נפטרו מבראיין שואו? הביאו את מייק בראון? אף אחד! עשו את זה למרות שקובי היה נגד כל המהלכים האלה. עכשיו נשאר רק לעשות את המובן מאליו ויגידו שקובי אחראי לזה. האחראי לזה הוא ג׳ים באס ואחריו מיץ קופצאק ואם מישהו לא מבין את זה אין לו חתיכת מושג במה שקורה בלייקרס ועדיף לו להניח את המקלדת ולשמוע כאלה שיש להם.

  12. דקסטר,
    מה שכתבת נכון. במהלכים האלה היה 0 התייעצות עם קובי, הוא גם לא הסתיר את זה.

    המצב הזה שונה.
    קובי לא מרוצה פומבית ואף אחד בלייקרס לא רוצה שהכוכב הכי גדול שלך יהיה לא מרוצה, זה אוטומטית יקרין ליתר השחקנים.
    כמו כן עכשיו יש הרבה יותר לחץ על קופצ'אק. תאמין לי שהוא לא רוצה לקחת עוד החלטה גורלית רעה.
    הרבה יותר נוח שההחלטה תתחלק בין כמה גורמים כדי שבסוף לא יהיה בן אדם אחד להאשים.

    אני משוכנע שהמאמן הבא שיגיע יהיה גם בהסכמת קובי.

    1. כי כבר לא נשארו אופציות. ואולי רק למראית עין. אף אחד לא יתייעץ עם קובי אני מבטיח לך. זה או פיל או בראיין שואו. כל דבר אחר יהיה מטומטם . מקסימום זה יידעו את קובי על ההחלטה. אם אתה חושב שמדובר פה באיזה יעקב שחר חמודי או איזה פדרמן אתה טועה . הם קילרים ברמה אתה לא מבין. באס וקופצאק יהיו אחראים במאה אחוז גם על המאמן הבא.

  13. מייק ד'אנטוני!
    עם כשרון התקפי כזה ואחד דוויט הווארד המאמן של הלייקרס לא אמור לחשוב בכלל על הגנה.

    טוב, הוא צריך לחשוב קצת.

  14. בשביל מה פיל ג'קסון צריך להרוס את המוניטין שלו ???
    אני לא מאמין שהוא מסוגל להוביל את הלייקרס ליותר מגמר מערב, וגם זה לא בטוח

  15. מי שחושב שבהתקפה הלייקרס מביאים טבעת טועה ובגדול.

    הלייקרס יכולים להוציא את המירב מעצמם רק אם יאיטו כמה שיותר את המשחק ויחפרו בצבע. ככה פיל עשה את זה נהדר ב-3 העונות הראשונות של גאסול בקבוצה. פשוט חפירה בלתי נגמרת של גאסול, ביינום ואודום עם חדירות רבות של קובי.

    בשיטה הזאת אתה כופה סקור יותר נמוך, מוציא עבירות, הולך לקו ומנצח בצבע.
    הלייקרס צריכה לנצח בצבע כל יריבה בליגה.

    מייק דאנטוני ינסה להריץ ראן אנד גאן הבעיה שלא יהיה את מי להריץ.
    הכדור באיזשהו שלב יצטרך לרוץ לבד, להכנס לסל בעצמו כי לא יהיו רגליים להריץ את השיטה הזאת.

    ראן אנד גאן מתאים לקבוצות כמו דנבר לא לללייקרס הנוכחית.

  16. לדעתי לפיל ג'קסון יש רק מה להפסיד אם ייקח את הג'וב.
    ג'רי סלואן הוא הבחירה שלי, הזדמנות חד פעמית.
    גרתי בלוס אנג'לס בתקופת המינוי של מייק בראון, הרוחות סערו שאחרי כל השנים כשחקן ועוזר מאמן בראיין שואו לא מונה! אבל ג'רי באס שמע על סיפור ראובן עטר במכבי חיפה ומהסס למנות את שואו.

    לדעתי העקיצה על הכדורסל האירופאי באה טיפה מזלזול ובורות. המשחק האירופאי והשחקנים האירופאים בפרט כבר הוכיחו את עצמם בליגה, ורק בגלל שיטה שמרנית והססנית המאמנים האירופאים לא נכנסו עדיין מספיק חזק לליגה, אבל זה יקרה. כדורסל קבוצתי, חכם, מהיר ומתוחכם. אני מקווה שהמהפכה הזו תקרה בשנים הקרובות שגם אתה מנחם תספיק לאכול את הכובע!

  17. יש מה להפסיד….

    פדרו לך תעשה שיעורי בית ילד….הבן אדם לא חייב להוכיח לאף אחד כלום.
    יש לו 11 טבעות. צריך סבלים לסחוב לו אותם.
    זה בסך הכל יהיה עוד אתגר מיני רבים ככה להעביר את השעמום לעת זקנה.

    להפסיד..
    בחיי איזה חוסר הבנה.

    השם של פיל ג'קסון בספרי ההיסטוריה לכתות י"ב שאתה עוד תגיע לשם מתישהו יהיה בדיוק שורה מתחת לד"ר ניסיימית' שהמציא את הכדורסל. אתה מבין נייסמית' המציא את הכדורסל ופיל ג'קסון יישם אותו עד תום.

    תבקש מהמורה שיעורי עזר פרטיים לבד, רק דברים טובים יצאו לך מזה.

    1. פיל ג'קסון רכב על גבי שחקנים כמו וולט פרייזר וויליס ריד כשחקן, ועל גבי שחקנים כמו מייקל ג'ורדן, קובי, ושקיל כמאמן. אחרת לא היתה לו טבעת אחת כי כמאמן תמיד היה לו את וינטרס שעשה לו את כל העבודה, וכשחקן הוא ישב על הספסל ובכ"ז קיבל טבעת. "נייסמית' המציא את הכדורסל ופיל ג'קסון יישם אותו עד תום"????????
      לבנאדם אין מושג בכדורסל!

  18. k-700 אני מציע שתלך להשתין מהאוזן כי השתן עלה לך לראש.
    את בית הספר אני סיימתי אבל זה לא האישיו בכלל.
    אתה כותב בצורה מתנשאת ודוחה.
    לדעתי פיל ג'קסון פרש כי הוא מאס בזה והוא לא יחזור עכשיו להושיע פתאום כשיש כלים (לא כמו פט ריילי). זו דעתי, אתה יכול לחלוק עליה בצורה יפה או לשבת בשקט. הוא שבר כבר כל שיא ופרש. כרגע הוא המאמן הכי גדול שהיה בליגה וגם לבן אדם הכי מושלם בעולם אכפת מהתדמית שלו ומסיכוייו להצליח או להכשל במקום זה או אחר.

    לדעתי הבחירה בסלואן היא הנבונה ביותר (כמובן אם פיל ג'קסון לא יסכים)

    1. פדרו, בלי שום קשר ל k700 , סלואן הוא המאמן הכי פחות מתאים ללייקרס. הם יקרסו איתו ומהר מאוד יאבדו את האמון.

      1. המאמן הכי פחות מתאים לליקרס לדעתך*
        אתה לא יכול לקחת דעה שלך ולקבוע אותה כעובדה כללית וכחוק טבע, לדעתך סלואן לא מתאים לליקרס, לדעתו של פדרו הוא כן. כשמנחם עושה את זה זה איכשהו עוד נסלח (אם כי מרגיז לעיתים) כי הוא באמת עבר מספיק בכדורסל כדי להרוויח את הכבוד של להציג את דעתו כעובדה קיימת, אתה עם כל הכבוד (וכל פרסמי האמי) עוד לא שם

  19. למרות שמסכים עם סלואן, בגדול – ממש לא מסכים עם הרשימה שמתעלמת מהרבה דברים:

    1.סלואן –
    כן, הוא גם המועמד מס, 1 שלי, אבל מה שעומד כנגדו זה הקשיחות שלו עם שחקנים ואיך דווייט הווארד ירגיש לגבי זה.
    על פניו – יכולות להיות שם בעיות, והלייקרס לא רוצים לאבד את הווארד בגלל בחירת מאמן שהוא לא יאהב.
    עדיין הייתי הולך על זה, אבל חייבים לציין את זה.

    2. ג'ף ואן גנדי –
    ממש מ מ ש לא. מי שמציע אותו לא מבין את הלייקרס.
    תוצאות של 92-89 לא מקובלות על משפחת באס.
    הכדורסל ההגנתי, האיטי, והמשעמם הזה לא ילך בהוליווד.

    יותר מזה – האח של סטאן עכשיו יאמן את דווייט ?
    בלי משקעים משום צד ?
    כשדווייט יכול לעזוב בקיץ ?
    ואן גנדי הוא אפילו לא חצי אופציה.

    3. מייק ד'אנטוני –

    למה זה יכול לקרות:
    הכדורסל ההתקפי שבאס רוצה, אליל הילדות של קובי מאיטליה שיש לו יחסים טובים גם איתו וגם עם דווייט מנבחרת ארצות הברית, וכמובן סטיב נאש.

    ההגנה לא תהיה בעיה כי לד'אנטוני מעולם לא היה את דווייט הווארד.

    למה זה בעייתי ?
    כי הסגל פשוט לא מתאים לשיטה שלו.

    אין מספיק קלעי שלוש יציבים בלייקרס כדי לשחק את הכדורסל שלו ביעילות ולרווח את המגרש לנאש והווארד.
    אם הלייקרס מחתימים אותו, זה אומר באותה נשימה טרייד של גאסול תמורת שני שחקנים או יותר שקולעים שלשות בעמדות 3/4.

    4. בריאן שואו –
    סיכוי קלוש ביותר.
    הוא עזב את הלייקרס עם יותר מדי דם רע בינו לבין המערכת.
    היתרון שלו הוא היכולת שלו להתחבר עם השחקנים והתמיכה של קובי שרצה אותו כשפיל עזב.
    זה הדבר שהופך אותו למועמד החצי רלוונטי היחידי ללא רזומה של הצלחה ברמות הגבוהות כמאמן ראשי.

    5. נייט מקמילן –
    שום סיכוי.

    ראה ג'ף ואן גנדי – כדורסל הגנתי מדי, ולא מספיק "דמות" בשביל לקבל את התפקיד בשלב כל כך חשוב למועדון.

    6. פליפ סאונדרס –

    לא שווה התייחסות. אחת הסיבות העיקריות שבראון פוטר היא חוסר היכולת שלו למצב את עצמו כדמות סמכותית מול השחקנים.
    אף אחד לא יביא את פליפ סאונדרס במחשבה שאיתו זה ישתנה…

    – המאמן הבא צריך להיות דמות סמכותית מוכחת שהשחקנים יכבדו, או במקרה הקיצוני ביותר – "חבר" כמו בריאן שואו.

    7. פיל ג'קסון –

    המועמד המוביל לתפקיד, ובכל זאת – המון בעיות.
    נושא מורכב וסבוך שאין לי אפילו כח להיכנס אליו עכשיו.
    אם יהיה לי – אולי אכתוב בהמשך.

    מה שבטוח – מבחינת האוזן הקשבת של השחקנים וקובי (שדוחף להחזרה של פיל) בראשם – הוא המועמד האידיאלי.
    גם מבחינת האמון של הווארד במערכת בראייה קדימה, ובטח מבחינת התאמת השיטה לסגל – שבגלגולו הנוכחי מתאים לכדורסל של פיל יותר מלכל שיטה אחרת.

    אם הייתי צריך להמר כרגע – הייתי הולך על סוג של שילוב בין פיל לבריאן שואו.
    אולי שואו מאמן ופיל מאמן על/יועץ, או מה שיותר הגיוני – פיל מאמן כששואו ידריך את הקבוצה במשחקי החוץ (או אולי רמביס אם שואו לא יגיע).
    קשה לי לראות את פיל לוקח על עצמו את כל משחקי החוץ האלה בעונה הסדירה, אבל נחייה ונראה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט