מייק בראון פוטר!/עדכונים מה-10.11/רועי ויינברג

מייק בראון, מאמנה של לוס אנג'לס לייקרס, פוטר מתפקידו, והפך למאמן הראשון העונה שמאבד עבודתו

בראון פוטר עקב המאזן המזוויע של הלייקרס העונה: 9 הפסדים במשחקי הפרה סיסון, ו-מאזן של 1-4 בעונה-התחלת העונה הגרועה של הלייקרס מאז 1993/94.
המאמן הזמני של הלייקרס יהיה עוזרו של בראון, ברני בייקרסטאף. בייקרסטאף היה מאמן ראשי בסיאטל, דנבר, וושינגטון וההארלם גלובטורטרס. מהלך זה היה די צפוי, לאור האכזבה הציבורית שיש מהלייקרס העונה.

בראון אימן הלייקרס עונה ושבוע, והשיג השיא שלו איתם זה חצי גמר המערב אשתקד.

סטיב נאש, קובי בראיינט ומייק בראון.
מייק בראון, סטיב נאש וקובי בראיינט. מהיום, מייק בראון לא המאמן שלהם יותר.

מייק בראון עוזב את הלייקרס-סיקור מיוחד

בראון
בראון. לאחר עונה ושבוע, עוזב את לוס אנג'לס לייקרס.

מבחינת מחליפים לבראון: הקבוצה מחפשת מחליף לטווח ארוך, כלומר אין אפשרות של מאמן זמני. נשקל שמו של מייק ד'אנטוני, עקב שיתוף הפעולה המוצלח שלו ושל נאש, אבל זאת רק אפשרות. יש עוד אפשרות, לא סבירה, שפיל ג'קסון יחזור לאמן הלייקרס, לאחר 5 טבעות שלו איתם. עוד שם שהוזכר זה בריאן שואו, עוזרו של ג'קסון בעבר בלייקרס, ועוזר המאמן הבכיר באינדיאנה.

מיץ' קופצ'אק, מנג'ר הלייקרס, אמר בהודעה הרשמית: "זאת היתה החלטה קשה וכואבת לעשות. מייק עבד קשה מאוד, אבל הרגשנו שזה הדבר המיטבי שיעשה שינוי בקבוצה. אנחנו מעריכים עבודתו הקשה של בראון ומאמציו, ואנחנו מאחלים לו ולמשפחתו כמה שיותר מזל".

בראון אימן בעברו בקאבלירס, עם לברון ג'יימס, בנוסף לזמן בלייקרס. יש לו 313 ניצחונות בקריירה, 163 הפסדים, ומאזן ניצחונות-הפסדים של 65.8%, והיה עוזר בוושינגטון, בסן אנטוניו, ובאינדיאנה. הישגיו הם עלייה לגמר עם קליבלנד ב-2007, תואר מאמן השנה ב-2009 והבחירה לאימון האול-סטאר באותה שנה.

***

חדשות מה-10/11:

הלייקרס הולכת לדבר עם פיל ג'קסון בקשר למינוי מחודש שלו למשרת המאמן הראשי בלייקרס. כמו כן, הקבוצה יצרה קשר עם סוכנו של מייק ד'אנטוני. ד'אנטוני צפוי לעבור ניתוח, ולא יוכל לעבוד כמאמן שישה שבועות. זה פוגע משמעותית בסיכוייו-מקורות דיווחו שהלייקרס צפויים למנות מאמן בשבוע וחצי עד השבועיים הקרובים.

מנג'ר הלייקרס, מיץ' קופצ'אק, אמר שצוות המוחות של הלייקרס (הוא, בעלי הקבוצה ג'רי באס והאחראי על סמכויות הכדורסל במועדון-בנו של ג'רי באס, ג'ים באס), גיבש רשימה של 4 או 5 שמות, ואחד מהם הוא פיל ג'קסון. עוד שם שכנראה ברשימה, כמובן מאליו, הוא ד'אנטוני. מה שכן-אדי ג'ורדן, ברני בייקרסטאף וצ'אק פרסון לא יאמנו הלייקרס לאורך הרבה זמן: הלייקרס מחפשים מאמן להרבה שנים. (למרות שלג'ורדן ובייקרסטאף יש ניסיון מרשים כמאמני נבא).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. וואו זה היה מהר!!! כל הכבוד! אבל לא דאנטוני – עם כל הכיף בשיטה שלו היא לא בנויה לפלייאוף (או לגיל של הלייקרס).

  2. הגיע הזמן עבור הלייקרס. אולי עכשיו יהיה להם סוף סוף קבוצה.
    מה שכן, מנחם או מישהו אחר זוכר מאמן שפוטר אחרי 5 משחקי ליגה בלבד? לא זכור לי דבר כזה ב NBA..

    1. זה נראה לי יותר שהם הבינו שנה שעברה לאיזה ברוך נפלו וחיכו להזדמנות הראשונה להיפטר ממנו. אחלה בחור מייק בראון אבל לא יכול לאמן את הלייקרס. עכשיו אני קורא שגם מג׳יק תומך בבראיין שואו, כמוני , אז זה יותר מחזק את הדעה שלי כלפיו.

  3. "I can't believe LeBron had him as his coach for 5 years and went to the finals and won 60+ games multiple times. I can't even win 2 games with Mike Brown. I must really suck in comparison."

    -Kobe Bryant

  4. מג׳יק הוא הבן אדם שהכי כיף לשמוע. הוא כ״כ מבין את המועדון. כל מי שרוצה להבין קצת יותר על הלייקרס חייב להאזין לו איפה שאפשר.

  5. איפה מנחםםם???
    האם הידיעה שרונלד מקדולנד הלא הוא מייק בראון פוטר עשתה לו משהו???
    מנחם אתה בסדר? להתקשר ל911??
    מנחם זה רק כדורסל…
    אני יודע שבדיוק מזה חששת ושלא רצית שזה יקרה על תחילת העונה כשעוד יש מה לתקן….

    אגב מי שרוצה עכשיו ממש מתחיל מישיגן סטייט מול קונטיקט(ללא ג'ים קלהון שפרש) בESPN. המשחק משוחק לראשונה על אדמת אירופה בבסיס חיל האוויר בגרמניה.

    טום איזו, מאמנה של מישיגן סטייט שהוא אדם מיוחד מאוד היה בעברו חייל ששירת בכווית(אם אני לא טועה).
    תמיד כייף לחוש את אווירת המכללות והפעם רק אוהדים שהם חיילים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט