גל מקל חתם בששי בלילה בניו אורלינס פליקאנז

גל מקל חתם בשבת לפנות בוקר שעון ישראל בניו אורלינס פליקאנז. פרטי העסקה עדיין לא פורסמו בפומבי וסביר גם שלא יפורסמו כל כך מהר לאור מדיניות המועדון,  אך גל אמור לשחק כבר הלילה נגד הקליפרז.

גל, השחקן ה – 15 בסגל הקבוצה,  ישחק עם מספר 24 על גבו, ויהיה עליו להתמודד על מקומו על המגרש עם צוות הגארדים של הקבוצה הכולל את ג'רו הולידיי,טייריק אוואנס (פןרןןרד גארד), ג'ימר פרדיט, אריק גורדון(פצוע כעת), אוסטין ריברס (משמש דה פקטו פוינט גארד ובנו של המאמן) וראס סמית.

גל אמור להשתלב בצורה טובה בקבוצה במיוחד באסיסטים, כהמשך ליכולתם של גרו הולידיי (ממוצע נכון לעכשיו של 6.5 אסיסטים למשחק) וטייריק אוונס (ממוצע, נכון לעכשיו של 5.9 אסיסטים למשחק) כשלכל הגארדים האחרים יש לנכון לעכשיו ממוצע של פחות מ 2.2 אסיסטים למשחק.

היחידים בקבוצה, נכון לעכשיו, עם ממוצע נקודות דו-ספרתי הם כמובן אנטוני דייויס עם ממוצע של 25.2 נ' למשחק, טייריק אוונס עם ממוצע של 15.6 וג'רו הולידיי עם ממוצע של 15.2 הקודו למשחק.

גם ממוצע אחוזי הקליעות משלוש של ארבעת הגארדים הבולטים  בקבוצה אינו מעולה, ועומד על סביבות ה 33%, וייתכן שגם כאן גל מקל יוכל לעזור, או שלכל הפחות לא יהיה יותר גרוע מהאחרים.

מה שכן, סביר שמקל יצטרך לשפר את כמות הכדורים החוזרים שלו שעמדה על 1.8 כדורים חוזרים למשחק כדי לעמוד ברמה של ג'רו הולידיי (3.4 נכון לעכשיו) שלא לדבר על טייריק אוונס שמלקט  בממוצע 5.7 כדורים חוזרים למשחק.

אך ללא ספק המשימה הראשונה במעלה שלו, תהיה לנסות לשפר, לא רק את  הישגייהם  לא רק של  "הגבה" ושל עומר אסיק, אלא חשוב יותר של האחרים שסביר שישחקו עימו על המגרש. במידה והוא יצליח לעשות זאת, יש לפליקנס, שעומדים כעת על מאזן של שמונה נצחונות ותשעה הפסדים,  סיכוי להגיע לעמדת הפוינט גארד המחליף של ג'רו הולידיי משופרים.

כולנו מאחלים הצלחה לגל מקל, (כמו גם למכבי ת"א בחיפוש אחר משיח אחר).

 

 

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. בהצלחה לגל. לא מכיר ככ את החמישייה השנייה של הפליקנס שהוא יקבל להובלה ברבע בשני אבל אם יש לו זמן להצליח זה עכשיו

  2. סיטואציה שיכולה בהחלט להתאים למקל, במיוחד לאור מכת הפציעות, וחוסר היכולת של ריברס לנהל משחק שלא נערך בספורטק. אפשרות ריאלית להפוך לרכז שני ולקבע את מעמדו בליגה

  3. אני לא יודע אם מקל יצליח (תכל'ס בניגוד לכספי, אני בכלל לא בטוח שהוא מתאים לליגה) אבל אני מאמין שלעולם לא תהיה לו הזדמנות טובה יותר. מאחורי הולידיי יש ואקום מטורף. בעצם מקל הולך להיות הרכז האמיתי היחיד מלבדו.

    1. כספי חי בליגה הזו על התלהבות, ובתקווה שמקל יחייה על ניהול משחק של רכז חכם.
      בתקווה שעם השנים הבאות הוא יצליח לפתח ג'אמפ סביר במקום סגנון "הוצאת חוץ בכדורגל" שיש לו כרגע

  4. סיטואציה לא רעה.
    כמו שנאמר, הוא חייב לשפר קליעה.
    אין לו את ניהול המשחק של רונדו שהוא יכול להרשות לעצמו להיות עקום.

  5. ההשוואה של נתוני הריבאונד שלו עם טייריק אוונס והולידי לא הוגנת כי גל שיחק הרבה פחות דקות. פר דקה אני מנחש שהוא לא פחות טוב מהם.

  6. אם החתמנו את מקל באמת המצב גרוע… , כבר עדיף שנפסיד העונה ויפרקו לגמרי ןיעיפו את מונטי ודאמפ שפשוט הרסו תקבוצה עם השחקן מספר 1 בליגה

  7. לא חשבתי שיש לו סיכוי להצליח בליגה בגלל האיטיות ביחס לרכזים בNBA. מקווה מאוד שטעיתי ובינתיים מקל בכיוון הנכון, הכי חשוב שנראה שהוא מתקדם ומשפר את משחקו.

    אני אבל בטוח שבלי לשפר את הקליעה שלו מ3 למשהו סביר הוא לא ישרוד בליגה. מקווה שישפר את הקליעה…

  8. יש כל כך רכזי זבל בליגה הזאת שגם לא קולעים, גם לא יודעים למסור וגם מכונות איבודים.

    למשל הרכז המחליף בקבוצה שלו.

    בליגה הוא יוכל להשאר אם יראה עקביות לפחות במה שהוא טוב בו שזה הגנה סבירה בחמישייה שנייה וניהול חצי מגרש טוב כמו שקבוצה שמתיימרת להגיע לאנשהו צריכה שיהיה לה.

    התקרה שלו לא תאפשר לו להיות אי פעם רכז בכיר והוא לא צריך לחלום על לעשות כסף בליגה.
    אבל אם החלום שלו לעשות קריירת NBA הכי ארוכה שאפשר אז הוא בהחלט יכול על הנישה המתאימה לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט