חם מהתנור: יום חמישי/רועי ויינברג

קרוב לודאי שיצא לכם לקרוא על כך שגל מקל מועמד ללייקרס. כדרכנו בהופס, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן. אז ככה-מקל, שקלע 2.4 נק' עם 2 אס' למשחק בעונה האחרונה, ייבחן במדי הקבוצה.

מלבדו, על פי ה"לייקרס ניישן", יבחנו בקבוצה דוויט ביקס, פוינט גארד אחר, דוויט בייקס, שקלע בעונה האחרונה 3.1 נק' עם 0.8 אס' למשחק. גם הסווינגמנים קווינסי מילר וג'ורדן המילטון (שיחקו בנאגטס ובמאבריקס, בהתאמה), והבחירה הרביעית בדראפט 2006, טיירוס תומאס.

הלייקרס יצטרכו לשחרר שחקן כדי להחתים אחד אחר, ונכון לעכשיו המועמדים הם רוני פרייס, ווין אלינגטון (חוזי שני השחקנים לא מובטחים באופן מלא, אז הלייקרס יצטרכו לשלם להם פיצויים מופחתים), ואקסבייר הנרי.

*

הרוקטס והקאבלירס מעוניינות בסטופר קורי ברואר, והדיווחים האחרונים מדווחים שהרוקטס פייבוריטים להשיג השחקן. הקבוצה מוכנה לעשות טרייד עכשיו, בעוד הקאבלירס עדיין שוקלת אפשרויותיה. הם מתלבטים בין השגת סנטר הגנתי לבין עוד עומק בכנפיים. לא ידוע מה הוולבס רוצה בתמורה לשחקן שקולע 10.2 נק' עם 3 ריב' ו-2.1 חטיפות למשחק העונה.

*

ג'ף טיילור מההורנטס, שנחשד בהכאת בת זוגו, הודה באשמה, ויושעה מעוד 13 משחקים, מלבד ה-11 שכבר פספס. בסה"כ השחקן יחמיץ בערך כ-30% מהעונה עקב הפרשייה. מקורות בליגה דיווחו כי זאת לא מדיניות חדשה בתחום של הארגון, והוא מתכנן לטפל במקרים כאלה, אם יקרו, בתור מקרים נפרדים. מלבד זאת השחקן יעבור טיפול בתוכנית לשיקום גברים מכים, ונרשמו לו 18 חודשים בכלא על תנאי.

*

וינס קרטר, כיום שחקן ממפיס, זכה למחווה במשחק הקבוצה בטורונטו. זהו המשחק היחיד של ממפיס בטורונטו העונה (בהנחה שהצדדים לא יפגשו בגמר הליגה), וקרוב לודאי שזהו אחד מהאחרונים של השחקן בן ה-37 באייר קנדה סנטר, המקום שהעניק לו כינויו המפורסם, ובו שיחק מ-1998 עד 2004.

*

הסנטר ג'ייסון קולינס הודיע על פרישה מכדורסל. קולינס, שידוע בתור ההומו המוצהר הראשון שמשחק באחת מ-4 ליגות הספורט הגדולות בארצות הברית, נבחר בבחירה ה-18 בדראפט 2001 (לפני טוני פארקר, זאק רנדולף וגילברט ארינאס), שיחק בניו ג'רזי, יוסטון, מינסוטה, אטלנטה, בוסטון, וושינגטון, ופרש במדי הנטס. ב-735 משחקי ליגה הוא קלע 3.6 נקודות עם 3.7 ריבאונדים למשחק.

*

מאמן בוסטון, בראד סטיבנס, רמז שמרקוס סמארט, הבחירה השישית בדראפט האחרון, צפוי לחזור לשורות הקבוצה ב-28 לנובמבר, לאחר פציעתו ב-7 לחודש.

מנג'ר הקבוצה, דני איינג', אמר שנכון לעכשיו ראז'ון רונדו נשאר בקבוצה, ובכך חסם את כל שמועות הטרייד סביב השחקן.

*

בינתיים בפילדלפיה-ברט בראון, מאמן הקבוצה, החליט להזיז את טוני רוטן לתפקיד השחקן השישי של הקבוצה, עקב ההתשקמות של מייקל קרטר וויליאמס, ולתת ל-MCW לפתוח לצידו של הוליס תומפסון. גארד אחר של הקבוצה, ג'ייסון ריצ'רדסון, אמר שהוא מתכנן לחזור לשחק העונה.

*

מכת פציעות רודפת את ממפיס גריזליס-טוני אלן, קוסטה קופוס, בנו אודריך, קורטני לי וג'ון לוייר לא זמינים. עקב כך הקבוצה החתימה את אקס הקינגס, הסנטר חסן וויטסייד, והגארד קאלין לוקאס.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

      1. דראפט זוועה. רק אולדרידג' הפך לשחקן לגיטימי בליגה, ואפילו סופרסטאר.

        מרגש לראות את וינס קרטר מזיל דמעה ומודה לקהל. מגיע לו, אחד השחקנים המלהיבים שהיו אי פעם בליגה

        1. בחירות רביעיות, מדראפט 2000 עד היום:

          2000-מרקוס פייזר-נחתך ממכבי מתישהו
          2001-אדי קארי-דובי ירחיב
          2002-דרו גודן, קריירה לגיטימית בליגה אבל לא ברמה שציפו
          2003-כריס בוש, אחד מ-3 הכוכבים היחידים שיצאו מהבחירה
          2004-שון ליבניגסטון-ע"ע גודן
          2005-כריס פול, ע"ע בוש
          2006-תומאס
          2007-מייק קונלי, שחקן חמישייה לגיטימי
          2008-ווסטברוק, ע"ע בוש
          2009-טייריק אוואנס, ע"ע קונלי
          2010-ווסלי ג'ונסון, באסט
          2011-טריסטן תומפסון, ע"ע קונלי
          2012-2014: מוקדם מדי לדעת.

          אז מתוך 12 בחירות יש שלוש כוכבים ושלוש שחקני חמישייה לגיטימים, 50% הצלחה. נופלים הרבה בבחירה הזאת, ובפעמים שלא נפלו בה, נפלו באחת מהבחירות האחרות בטופ 3.

  1. עד היום לא מובן הטרייד ההזוי בו שיקגו שלחה (וויתרו) את למרקוס אלדריג' לפורטלנד בתמורה לטיירוס תומאס ומונייה או חראייפה (אחד הרוסים שאף אחד מהם לא עשה משהו בליגה).
    מה שהייפ קטן של טורניר מכללות יכול לעשות לשחקן…

    1. ההורים שלו היו צריכים לקרוא לו חריף, לא חריפה. ברוסית – הצאר והצארינה, היא אשתו של הצאר. סאפין וסאפינה (האחות שלו), אלבן ואלבינה, על אותו משקל צריך להיות חריף וחריפה

  2. מכת הפציעות של ממפיס היא המלון בטורונטו, השחקנים חטפו וירוס בבטן ואושפזו בבית החולים יום אחד, וטסו בחזרה הביתה. נקווה שעד המשחק הבא זה יעבור והם יהיו כשירים.) צפיתי במשחק אתמול והסבירו את זה שם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט