סטארדיי נייט לייב-פריוויו למשחקי הערב/רועי ויינברג

אני מחליף את אפלטון הלילה, עם מחזור משובח של 10 משחקים, וביניהם-קרב בין הפאוור פורוורד של העבר, קווין גארנט, לזה של ההווה, לה מרקוס אולדריג', במשחק מבטיח בין הנטס והבלייזרס, ההורנטס ינסו לעצור את הספלאש בראדרס של גולדן סטייט, כספי והקינגס המדרדרים ינסו לעצור את הספרס המתחממים, והסאנס ינסו להאט את הקליפרס.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (2-6) נגד שרלוט הורנטס (5-4)

השאלה המרכזית במשחק הזה היא היכולת ההגנתית של קמבה ווקר, שומר לא רע, ולאנס סטפנסון, חיה הגנתית. אם הם יצליחו לעצור את הספלאש בראדרס, סטפן קארי וקליי תומפסון, מפלצת דו ראשית שהעונה רק גדלה, כאשר קארי קולע 27 נקודות עם 6 וחצי אסיסטים, 2 וחצי חטיפות ו-6 ריבאונדים למשחק, ומחזיק ב-97.2% אלוהיים מהקו, ותומפסון קולע 25 נקודות למשחק עם 3 ריב' ו-3 אס' לערב.

הווריורס צפויים לנצל את מכת הפציעות שנפלה על עמדות הפורוורד של ההורנטס (קיד גילטריסט, וולנה, מרווין וויליאמס), ולתת להאריסון בארנס, אנדרה איגודלה ודריימונד גרין הרבה דקות, במעין רוטציה שתיתן לקבוצה יתרון גדול על יריבתה.

מבחינת ההורנטס אין הרבה מה לעשות, מלבד לתת לאל ג'פרסון כמה שיותר כדורים, ולקוות שיתרונו הטבעי על אנדרו בוגוט יהפך לנקודות. זה יספיק, אבל יהיה ניצחון נוסף בקריירה של סטיב קר כמאמן נבא.

תחזית: גולדן סטייט.

*

05:00-סקרמנטו קינגס (4-5) נגד סן אנטוניו ספרס (5-3)

כואב מאוד להיות אוהד של סקרמנטו קינגס. כל אוהד כזה ראה את הקבוצה שלו מחזיקה ביתרון של 24 נקודות במהלך המשחק, רק כדי לבעוט בדלי ולאבד אותו. אם יש קבוצה שאסור לותר על דקה מולה, זאת סן אנטוניו ספרס.

הטריו המתפתח של קוליסון, גיי וקאזינס נחמד, אבל הספרס טובים בהרבה על הנייר,ויחד עם צוות מסייע חזק צפויים לנצח. יש תחושה של הפתעה, אז אני אלך עם הקבוצה מבירת קליפורניה.

תחזית: סקרמנטו.

*

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (3-6) נגד ברוקלין נטס (4-4)

מצד אחד דמיאן לילארד ולה מרקוס אולדריג', אחד הצמדים החזקים בליגה, שיחד עם צוות מסייע סולידי (ווסלי מת'יוס, ניקולס באטום, רובין לופז), פתח את העונה מעולה, וכרגע נמצא במקום הרביעי במערב.

מנגד, בברוקלין, ברוק לופז חוזר בהדרגה להיות כוח משמעותי בהתקפה לאחר הפציעה, ודרון וויליאמס פתח את העונה כאילו השנה היא 2009, התקופה בה היה אחד מהרכזים הטובים בליגה. בוגדנוביץ' יצטרך להתעלות על מת'יוס בהתקפה כדי לאפשר לנטס, שעדיין לא התרגלו במאה אחוז לשיטה של הולינס הגנתית, לנצח.

גם KG, שרחוק משיאו עם 8 נק' וכמות זהה של ריב' העונה, יוכל להראות שעדיין נשארו לו כמה קלפים בשרוול, מול אחד מהפאוור פורוורדים הטובים בליגה.

תחזית: הנטס לא רעים, אבל הבלייזרס טובה יותר בהרבה. פורטלנד.

*

שאר משחקי הערב:

03:30-דאלאס מאבריקס (3-6) נגד מינסוטה טימברוולבס (6-2), שידור בספורט 5 הרגיל. הוולבס ירצו לנקום אחרי התבוסה המזעזעת אתמול, אבל הפציעה של רוביו פגעה להם במשחק הקבוצתי. הרוקי בן ה-19 זאק לווין לא ממלא מקומו היטב, למרות כשרונו הרב, ולכן דאלאס ינצחו, אבל בקושי. דאלאס מנצחים.

02:00-וושינגטון וויזארדס (2-6) נגד אורלנדו מג'יק (6-4). לא כוחות. אלפריד פייטון נחמד, אבל הוא לא קרוב לרמה של ג'ון וול. אולאדיפו/פורנייה נגד טמפל זה קרב שישחק לטובת אורלנדו, אבל לא מספיק כדי לנצח את המשחק. המשחק של וושינגטון.

02:30-קליבלנד קאבלירס (3-4) נגד אטלנטה הוקס (5-3). בק טו בק ל-2 הקבוצות, כאשר ההגנה של קליבלנד נראית כאילו היא מסוגלת לספוג 120 נקודות למשחק, בעוד שההתקפה יכולה לקלוע 121. לא בטוח שנגד ההוקס זה יספיק. תלוי בכמה טוב לאב ישמור את מילסאפ, ו-וז'אראו את הורופורד. אני מאמין ששמירה סבירה על שניהם, ביחד עם שיתוק הגנתי של ג'יימס על קורבר, יתנו את הניצחון לקליבלנד.

02:30-טורונטו ראפטורס (2-7) נגד יוטה ג'אז (6-4). קבוצה לא רעה בכלל מתפתחת ביוטה, אבל זה לא כוחות. טורונטו.

03:00-שיקגו בולס (2-7) נגד אינדיאנה פייסרס (7-3). שיקגו יסבלו מהעדרו של שחקן החמישייה, דריק רוז. באינדיאנה יעדרו שחקני החמישייה ג'ורג' היל, דיוויד ווסט, רודני סטאקי ופול ג'ורג'. מכת הפציעות עושה את שלה באינדיאנה, למרות העובדה שסטאקי מתקרב לחזור למגרש. שיקגו.

03:00-ממפיס גריזליס (1-8) נגד דטרויט פיסטונס (6-3). הקו הקדמי של הפיסטונס מחפש את עצמו, ובקצב הזה, ימצאו משמעות לחיים לפני שהם ימצאו דרך לשחק ביחד. לעומת זאת, לממפיס יש קו קדמי שמשתף פעולה טוב יותר מרוברט פלאנט וג'ימי פייג'. ממפיס.

05:30-לוס אנג'לס קליפרס (3-4) נגד פניקס סאנס (4-5). משחק מאוד מעניין, שיפגיש בין הרכז הטוב בליגה, כריס פול, לשלושה רכזים לא רעים בכלל, איזייאה תומאס, אריק בלדסו וגוראן דראגיץ'. בלדסו יתן משחק לא רע נגד האקסית, אבל אין לסאנס איש שיוכל לעצור את גריפין. קליפרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. אני דווקא מרגיש שתהיה הפתעה בקליבלנד. לברון לא יתן עוד פעם 41, קיירי עדיין הולך עם הראש בקיר ווייטרס פח. אטלנטה קבוצה אינטליגנטית שמסוגלת לעקוץ.
    מכל המשחקים דווקא בחרו בדאלאס מינסוטה?? ערוץ הספורט, נחנקנו ממכם.

    1. זה מה שמשדרים ב-5 הפתוח ? אוי ווי זמיר.
      שארלוט לא יכולים לעצור את קרי ותומפסון, רק קבוצה סופר מאומנת עם הגנה קבוצתית חזקה יכולה לעשות משהו, ובשלב הזה של הליגה אין עוד אף קבוצה כזאת. לקראת סוף העונה ובפליאוף אולי כן.

  2. לא הם סתם ג׳רקים!

    פריוויו נהדר רק מה שגריפין הולך לשימוע בבית המשפט, כתב אישום על סטירה ודחיפה. כמו כן נראה לי שהתבלבלת פורטלנד נמצאת במערב,קורה.😉

  3. תודה על הפריוויו.

    קליבלנד-אטלנטה: לדעתי, אם אטלנטה תנצח זו לא תהיה הפתעה בכלל. קבוצה מאומנת שרצה כבר זמן מה ביחד, ובעונה שעברה רק הפציעה של הורפורד גרמה להם לסיים 8 במזפח. ההימור הודאי פה הוא שבלאט ימשיך לתת לשלישייה שלו הרבה יותר מדי דקות.

    ממפיס-דטרויט: גם ג׳ורדן ופיפן לא היוו ציוות יותר טוב מפלנט ופייג׳ :). מקווה ומאמין שממפיס ינצחו. כ״כ כיף לראות סנטר כמו גאסול משחק, ביחוד לעומת שחקנים כמו הווארד (ממש ״מזכיר״ את סטוקטון – בחוסר האתלטיות ובחיפוי של האינטיליגנציה על החוסר הזה).

    דאלאס-מינסוטה: אנחנו כ״כ נהנים לצחוק על הקליעה של רוביו (ובצדק!) אבל בתכלס הוא ההבדל בין קבוצה שאמנם לא תעשה את הפלייאוף אבל מאוד כיפית לפציעה ובין עוד פילדלפיה/לייקרס..

    טורונטו-יוטה: לדעתי פה תיפול ההפתעה. אתה די צודק כשאתה אומר שזה לא כוחות אבל גם אף אחד לא נתן להם סיכוי מול קליבלנד (על אף שהמשחק היה בסולט לייק). הקבוצה שלדעתי הכי כיף לסמפט העונה, כבר ניצחו שני משחקים בקלאץ׳, וכיף לראות את הצעירים שלהם מתפתחים.

    1. עם רוביו מינסוטה באמת מהנה מאוד לצפייה.,ועדיין שווה לראות אותם גם כך בזכות ויגינס וכן כי יש סיכוי שנראה דאנק מטורף של זאק לאבין.

      מצטרף לדבריך לגבי קליבלנד – אטלנטה.

    2. מסכים עם האומרים שנצחון של אטלנטה לא יהיה הפתעה.
      לי גאסול מזכיר דווקא את סבוניס – חוסר אתלטיות משווע ולעיתים מצחיק שמחפה עליו אינטילגנציה ויכולת מסירה.

    1. פעם שניה שאני מנמר והשתפרתי מ 7/10 ל 8/10 🙂
      כשנפלתי בסן אנטוניו ובפניקס…

      גולדן סטייט +
      סן אנטוניו –
      פורטלנד +
      דאלאס +
      וושינגטון +
      קליבלנד +
      טורונטו +
      אינדיאנה +
      ממפיס+
      פניקס –

  4. זמן לבלאט להשתמש יותר בשחקני הספסל. רק שלושה שחקנים עלו מהספסל וג׳יימס עם 19 דקות , הכי הרבה דקות על המגרש

  5. הרבע הראשון הוא הרבע בו הקינגס בדרך כלל מצטיינים בלמלא את הדלי, לעומת הרבע האחרון בו הם מצטיינים בלבעוט בדלי.

  6. נואה + גאסול: 19 נק' (7-19 מהשדה), 10 רב'.
    לואיס סקולה: 21 נק' (10-12 מהשדה), 11 רב'.

    עם או בלי רוז, לשיקאגו השנה יש בעייה.

    1. הייתי בטוח שאנחנו דופקים את קיובן עם סחורה פגומה. בסוף התברר שהסויחר הזה דחף לנו קלדרון מקולקל ודלמברט עם עובש.
      הקטע הכי עצוב זה שלארקין הגמד היה הסרח העודף של העסקה ועכשיו הוא עולה לנו חמישייה.
      גועל נפש.

  7. היום בלילה מלווין גורדון, שחקנה של וויסקונסין, קבע שיא חדש של 408 rushing yards בליגת המכללות.
    אוהד נברסקה מאוכזב ניהל במהלך המשחק דיון משעשע בטוויטר עם משטרת הקאמפוס של אוניברסיטת וויסקונסין (שווה לקרוא, מצחיק בטרוף): http://espn.go.com/blog/bigten/post/_/id/110990/fake-bo-pelini-the-uw-madison-police-and-the-wonders-of-twitter

כתיבת תגובה

סגירת תפריט