"SWEET 16": אף קבוצה מ-'הוזייר סטייט' (פוסט אחרון) / מנחם לס

 

הכוונה היתה לכתוב על כל 16 הקבוצות שתגענה ל-'סוויט 16' של אליפות המכללות. אבל כשאתמול הגעתי לששית – לואיוויל – וספרתי 8 תגובות לכל 6 הפוסטים הראשונים הגעתי למסקנה שאני סתם מבזבז את זמני.

אז החלטתי לכתוב מאמר אחרון, על אלה שלא תהיינה שם.

ומי שלא יהיה שם זאת אף קבוצה ממדינת הכדורסל איטדיאנה. למעשה, נכון להיום לא תהיה להוזייר סטייט אף קבוצה בטורנירה כולו שיתחיל עם 68 קבוצות.

מה קרה? זה מה שקרה. הגיעו זמנים קשים בכדורסל למדינת הטירס. HARD TIMES IN THE HEARTLAND, במרכזה של אמריקה.

המדינה שפעם לקחתה אליפויות והיתה במרכז העניינים – אינדיאנה – איבדה את ההגמוניה בכדורסל שפעם היתה לה.

הכדורסל עזב את HOOSIERLAND שפעם היה היה שם המשפחה של המדינה. אוניברסיטאות מפוארות וחזקות בכדורסל כאינדיאנה, פורדו, באטלר, אינדיאנה סטייט, נוטר-דאם, בול סטייט, וולפריסיו נעלמו ממפת כדורסל המכללות בשנים האחרונות, ומאומה לא מחזיר אותן לשם. איש לא ייכנס לשוק אם במרץ 2015 תהיינה אפס – כמו ב-"0" – קבוצות מאינדיאנה בטורניר.

אינדיאנה, שסיימה 15-17 בעונה שעברה אבל היתה לה עונת רקרוטינג מצויינת חטפה מכת-מוות: ששה משחקניה ניתפסו בשימוש סמים, מאסרים, או שתיית אלכוהול בנהיגה. המאמן תום קריאן הבטיח להיות יותר 'קפדן', אבל אולי זה יעזור לו ב-2017, אם הוא יישאר שם עד אז.

פורדו? אתם זוכרים את האוניברסיטה שהמציאה את ה-BOX-OUT? איזה שחקנים היא הוציאה! ה אולי הוותיקים שביניכם זוכרים את טרי דישינגר, ריק מאונט, גלן רובינסון, או ג'ו ברי קרול, ובשנים האחרונות עד ההווה את בראד מילר, רובי המל, וקרל לנדרי. בשנים האחרונות היא לא עשתה מאומה.

ב-2011 באטלר היתה הדרלינג של המכללות עם שתי הופעות רצופות בגמר (עם החטאה אחת של גורדון הייווארד מנצחון באליפות על דוק), שעבורן מאמנה בראד סטיבנס זכה בג'וב של מאמן הסלטיקס. עם עזיבתו – הכדורסל עצמו עזב את באטלר. מחליפו ברנדון מילר לא הצליח לעשות טוב יותר מ-17-14 בעונה שעברה.

הפייטינג אייריש של נוטר-דאם סיימו 17-15 בעונה שעברה. הם משחקים בליגה עם דוק, לואיוויל, סירקיוז, וצפון קרולינה. האם יצליחו לצאת בחיים משם?

הצרה היא שהתיכוניסטים של אינדיאנה הם עדיין מהחזקים בכל ארה"ב אבל במקום שהשחקנים יישארו במדינה, הם הפכו לתורמי הדם של כל מבצרי הכדורסל מחוץ לאינדיאנה.

הימים של בובי נייט עברו מהעולם של אינדיאנה לעולמים כנראה.

אבל כפי שקרה למילין הקטנה, בהוזייר-לנד מאמינים בניסים. הם מאמינים שאחת מהאוניברסיטאות שהזכרתי תצוף ותעלה לרלטיוויות, מבלי שהיום ישנה להן תפילה.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מנחם, אל תגיד לי שהתייאשת רק בגלל שלא קיבלת תגובות.
    הפוסטים שלך על המכללות מעניינים ולדעתי כדאי שתמשיך. אני מוכן לשים כסף איתך שקוראים אותם גם אם לא הגיבו.

    אל תגיד לי שאתה רושם פוסטים רק כדי לקבל תגובות, זה כמו זונת לייקים בפייסבוק, ולדעתי לא הדרדרת לרמה הזו…

    ככה שלדעתי כדאי שתמשיך עם הפוסטים המעניינים שלך על קבוצות המכללות גם אם אינך מקבל תגובות\לייקים

  2. גם אני, אני נוהג כמעט ולא הלגיב, אבל אני נכנס כמה וכמה פעמים לאתר במהלך היום.
    אני נהנה במיוחד(!!) כשיש פוסטים על המכללות, חבל שאתה חושב שזה בזבוז זמן.

  3. המשפט על התיכוניסטים שלא משחקים בקולג'ים של המדינה מסקרן.
    מה הסיבה לכך מנחם?
    אין גאווה מקומית? אופורטוניזם?

    1. $$$$
      צריך לזכור שלא מעט מהילדים הללו מגיעים ממשפחות קשות יום, שצריכות מזומנים כמה שיותר מהר. ומכיוון שהNCAA לא תומך כלכלית ואוסר עליהם לעבוד(או שזה פשוט בלתי אפשרי לשלב בין הלימודים, אימונים ועבודה), אין להם איך לפרנס את עצמם.
      בזמנו נאייפר אמר שהיו לילות שהוא היה הולך לישון בהם על בטן בריקה.

  4. מנחם, יש הבדל בין קוראים למגיבים. אנחנו הישראלים מבינים פחות במכללות, ופוסטים כמו שלך עושים עבודה נהדרת בשביל להכין אותנו לפתיחת העונה. הבעיה שאין לנו מספיק ידע כדי להגיב. אז בבקשה תמשיך, הכתבות נהדרות וכולם כאן קוראים אותן!

  5. מנחם, גם אני נהנה כל בוקר לקרוא עוד כתבות שלך ובמיוחד על המכללות, פשוט אין לי מה להגיב, נקווה שתשתכנע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט