קליבלנד הביסה את דטרויט ועלתה לגמר המזרח / רועי ויינברג

קליבלנד הביסה את דטרויט ועלתה לגמר המזרח / רועי ויינברג

לא נעים. הקאבלירס ניצחו 94:125 את הפיסטונס הלילה והשלימו 3:4 בחצי גמר המזרח, בדרך להופעה ראשונה בגמר המזרח מאז 2018. למעשה, זאת הפעם הראשונה בה קליבלנד בגמר המזרח בלי לברון ג'יימס מאז 1992.

קליבלנד הביסה את דטרויט ועלתה לגמר המזרח / רועי ויינברג

דטרויט – קליבלנד 125:94

הקאבלירס הובילו 3:8 בשלב מוקדם. קייד קנינגהאם השאיר את הפיסטונס בתמונה, אבל ריצת 0:10 ברבע השני הפכה משחק של חמש נקודות ל-15. בשלב הזה לא הייתה לדטרויט תשובה של ממש, והיא לא הצליחה לחזור למשחק עד לסיום.

קליבלנד הובילה ב-17 הפרש במחצית והגיעה ל-35 בתחילת הרבע האחרון, כשאף אחד בדטרויט לא התקרב לרמתו אחרי הניצחון המרשים במשחק שש בחוץ. הפיסטונס קלעו ב-35% מהשדה וסיימו עם 21 אסיסטים על 14 איבודים. זאת השנה השלישית בארבע האחרונות בה מוליכת המזרח בעונה הסדירה הולכת הביתה לפני הגמר האזורי.

דונובן מיטשל הוביל את קלעי קליבלנד עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים. ג'ארט אלן (7 ריב') וסם מריל (5 מ-8 מהשלוש) קלעו 23 כל אחד, אוון מובלי קלע 21 עם 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ג'יימס הארדן קלע תשע נקודות ב-2 מ-10 מהשדה.

בדטרויט, דניס ג'נקינס הוביל עם 17. קייד קנינגהאם קלע 13 ב-5 מ-16 מהשדה, דאנקן רובינסון הוסיף 13 נק' מהספסל וכריס לברט 11. ג'יילן דורן סיים פלייאוף רע עם שבע נקודות, טוביאס האריס קלע 5, כולן מהעונשין, ו-0 מ-6 מהשדה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
82 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/05/2026 8:59:09

תודה רבה רועי

Dor
Dor
18/05/2026 9:03:29

וואו איזו התפרקות מפוארת. תודה רועי

Zvika Bar-Lev
18/05/2026 9:06:38

וואוו זה ממש פדיחה מה שהיה מצד דטרויט במשחק הזה.

puma1234
18/05/2026 9:07:55

תודה רועי.
מנביאי הבעל נמסר כי רץ דיבור צפוף בענין החזרת המולך .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  puma1234

כמו אישה מוכה חח. הלוואי הארדן והמולך יחד דה שוט על העגלה שלהם. יהיה מפואר.
רק להבריח משם את מיצל המסכן. דני צריך כוכב לידו. מיצל יכול להפוך גם את מיני לקונטנדרית.

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 4:17:23

יו״ר רפי ההבנה, מה עם קייד אבל? מסכן הוא היה במירוץ דו ראשי עם הארדן מי נחנק יותר ככוכב שעולה לשחק במשחק מס׳ 7.

כרגיל, הראשון לזהות.

דה שוט
18/05/2026 9:08:11

תודה רועי
הארדן את הכניס את כל המקהלה לתוך הסל.
איפה קליבלנד היו בלעדיו ואיפה הם היום,
איפה הקליפרס היו איתו ואיפה הם היום,
ממוצע הגיל של השחקנים שנשארו במירוץ בקושי מספיק בשביל לקנות בירה,
כל החברים שלו מהצבא כבר מזמן בקנקון.
חברי המקהלה מוזמנים לצנטרישוט, יש מקום לכולם, לחלקכם יואל יוכל לסדר VIP
תחנה הבאה MSG
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

הארדן בעצמו בצנרישוט חחח. אתה מת על הזקנים האלה אבל הוא נזק מהלך שנינו יודעים את זה. בלי הארדן היה לקאבס סיכוי קטן לאליפות. הבטטה בור הגנתי וזוחלת על הפרקט. היחנקות כמו שלו הלילה אפילו במועדון חשפנות עם בייגל בגרון לא נחנקים ככה.
אתה חייב למצוא לך איזה צעירה 🤣🤣
שחקן צעיר מהדור החדש.
אתה יותר מידי עם kd וכל החברה האלה.

דה שוט
18/05/2026 11:03:36

כן כן ברור עלית על העגלה של מיצ׳ל לפני שנה ונתתם זינוק מהמצוק שלא היה מבייש את העגלות המפוארות ביותר אפילו אלה שאני והטמיר העפנו – תלמה ולואיז המקוריים.
עכשיו אתם בגמר המזרח ובדרך לגמר הכללי (תרשום). כל השאר זה פרשנות שלא לומר ״הצתדקות״ – הפעולה הנפוצה ביותר בהופס (ובממשלה ובכנסת ובצבא ובחברה בכלל – כולם תמיד צודקים ואף אחד מעולם לא טעה ואשם בכלום). אם מיצ׳ל מפשל כל משחק שני – זה באשמת הארדן – ברור חחח.
בינתיים הוא בגמר האיזורי וכל הדור שלו בקנקון. אבל אצלך ואצל ברוך והטמיר ועוד רבים וטובים כאן – צריך להפיל עליו משקולת 😂😂😂😂
יאללה אני חוזר לצנטרישוט.
תגיעו , יואל ייתן לכם VIP
😉😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחח אני על העגלה של מיצל עוד מיוטה למרות שגובר הפריע שם.
צודק שנה שעברה הייתה התרסקות מפוארת הייתי בטוח שהם הולכים למשוך את אוק ל7 משחקים אבל גארלנד נפצע והכל קרס..

jefffoster10
18/05/2026 11:43:28
הגב ל  דה שוט

הארדן לא הכניס שום דבר לתוך הסל במשחק הזה
או בקודם

עגל
18/05/2026 12:50:30
הגב ל  jefffoster10

הוא משחק יותר מדי דקות

דה שוט
18/05/2026 12:56:38
הגב ל  jefffoster10

אלה סדרות וזאת ריצת פלייאוף ובלעדיו העפתם אותם בשנה שעברה בסיבוב הראשון ואיתו הם בגמר המזרח ובשביל זה הביאו אותו.
21 נקודות בפלייאוף, ריבאונדים כמו מיצ'ל ופי 3 אסיסטים
אבל אחרי שהוחלט כאן שהיה טעות להביא אותו – מי יעז להגיד אחרת?

עגל
18/05/2026 12:48:43
הגב ל  דה שוט

נכון.
אבל למה אתה לא נותן את הקרדיט ללברון? עוד יותר אפילו מהארדן

דה שוט
18/05/2026 13:08:28
הגב ל  עגל

כמה אפשר עוד לדבר על לברון? אתה יודע מה מצחיק? שאין הבדל בין ערוץ 12 לערוץ 14, בשני המקרים הקנאות מעוורת והכל חד צדדי ומגוייס.
על אותו המשקל אין הבדל בין גיא ותומכי לברון לבין ה-ללל : אלה גם אלה נעולים בעמדותיהם, ומגוייסים למען האידיאל.
אני אוהב איקסים ועיגולים – סל יפה, מסירה יפה (פחות חחח), מהלך האסל עם הקרבה, טאצ' במיד ריינג', דאנק, שמאליות (!!!) – לא מענין אותי נירטיבים וסיפורים ו-ווינרים ולוזרים ודיס איז פור יו וממבה מנטליטי ומשחק השפעת וכל השטויות האלה. אלה סתם סיפורים ואגדות שאני מבין את חשיבותם אבל הם לא מרגשים אותי.
אתה יודע מה הכי מדהים בעיני בשלשה של ריי אלן? לא זה שהיא כפתה משחק 7 ואנשים כבר יצאו מהאולם וכל האגדות – אלא לראות את הריכוז שלו בצעד אחורה (שאולי היה צעדים), איך הוא בודק שהוא בין הקו של השלוש לקו החוץ, והשחרור עם הניתור הגבוה והמדוייק של הכדור, והסוויש המוחלט.
כל השאר זה פרשנות
🙂

עגל
18/05/2026 14:11:09
הגב ל  דה שוט

הכל טוב ויפה אבל מה שחשוב בסוף אלה התוצאות, הקבלות. ובזה לברון הוא נומרו אונו.
אין לו את הקליעה של הארדן וגם לא את הוירטואוזיות והעברות שיווי משקל וכל זה, אבל הוא פשוט יותר טוב בכל המובנים. אתה לא נותן לו קרדיט על זה

נועמיקו
נועמיקו
18/05/2026 16:57:19
הגב ל  דה שוט

וואו דה שוט איזה טקסט הבאת פה!
זה צריך להיות על הכריכה האחורית של הספר הבא שלך שאני מקווה שאתה כבר כותב.
לא עוד אחד עם שם העט ההוא, אלא אחד אותנטי עם השם האמיתי שלך – דה שוט 🤩

דה שוט
18/05/2026 18:27:02
הגב ל  נועמיקו

חחחחח תודה 🙂

דה שוט
18/05/2026 13:22:58
הגב ל  עגל

איך אפשר לקרוא ״לוזר״ לשחקנים שמרוויחים עשרות מיליונים במקצוע כל כך מיוחד וקשה אחרי שהשקיעו שנים של הקרבה ועבודה קשה? אז הארדן נחנק במשחקים מכריעים – אבל אתה יודע כמה שעות הוא השקיע בשביל לפתח את הסטפ-בק ששינה את המשחק וכמה כישרון חד פעמי דרוש כדי לעשות את מה שהוא עשה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה אתה צודק חביבי הוא ווינר לידנו אבל באלו שהוא מתחרה הוא לוזר😉.
אל תעלב, עבר זמנו בשיאו הוא עוד היה זז קצת היום זה בלתי ניתן לצפייה

דה שוט
18/05/2026 13:59:36

חכה חכה יכניס את הניקס לתוך הסל… סתם סתם קשה לי לראות את זה קורה הוא באמת כבר גמור. אבל דווקא במשחק גרוע שלו אחרים עשו צעד קדימה וקילבלנד לא כאלה חלשים כמו שחושבים – אם הניקס יזלזלו הם יסתבכו.
מה שכן – אני חושב שרוב השחקנים המובילים שנשארו צעירים מהארדן ב-10 שנים פלוס מינוס. לדעתי הוא מסתכל על סטף וקיידי ולברון ופול וג'ורג'י בוי וכל החבר'ה – ומקנא בהם. אין לו כוח לעוד סדרה חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

הלוואי שהקאבס ינצחו אני לטובתם כי חולה על מיצל

אשך טמיר המקורי
18/05/2026 15:17:54
הגב ל  דה שוט

הארדן עושה את האחרים טובים יותר – בהשוואה אליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. 🤣🤣🤣🤣

דה שוט
18/05/2026 16:20:30

חכה בסבלנות,
יכניס גם את ג'יילן זרוק-ראש-על-כל-מגע-גם-אם-אתה-סתם-עושה-קניות-בסופר ברונסון לתוך הסל…

עגל
18/05/2026 14:12:32
הגב ל  דה שוט

אני קראתי לו לוזר?!
חס וחלילה. אני קורא לו משקיען (ביחידה קראו לי קילר . . . זוכר את זה?.).
זה שהוא שובק בגלל כושר לקוי זאת בעיה אחרת. על המגרש הוא נותן הכל.

דה שוט
18/05/2026 14:54:10
הגב ל  עגל

לא אתה – כולם – לקרוא לו בכל תארי ההיחנקות זה הספורט הלאומי כאן. ואת לברון אני לא נהנה לראות משחק, אין לו תנועה של כדורסל – שינצח עד מחר, אני מעדיף כאלה שמשחקים יפה ופחות אכפת לי אם הם מפסידים או מנצחים.

28point9
18/05/2026 16:13:02
הגב ל  דה שוט

"אין לו תנועה של כדורסל." תיאור מדוייק ותמציתי של לברון ושגם שעומד בבסיס של הקיטוב בין המחנות. גם כשחוזרים אחורה לרגעיו הגדולים, לא מוצאים תנועה של כדורסל. גם/אפילו בסל הגדול נגד סן אנטוניו שהעלה ליתרון 4 ב-2013, שהיה במיד ריינג, הוא לא מסוגל לעלות לקליעה מכדרור ביד ימין כמו שמלמדים במרכזי מצויינות בארץ. עוצר, משתהה, שולח רגל, מחזיר רגל, ואז עולה. אין את הרצף של שמאל ימין ועלייה. לא סתם קובי אמר דווקא לפתוח לו את הימין, המפתח זה להישאר בינו לבין הסל. אין לו ולא הייתה לו עלייה מכדרור ביד ימין. גם משמאל העלייה לא ברמה מספקת בכלל, ולבטח לא יפה לעין. אבל אמרת הכול, דה שוט, בתמציתיות ודיוק נהדרים פשוט.

דה שוט
18/05/2026 16:33:52
הגב ל  28point9

🙏

אור
אור
18/05/2026 15:07:47
הגב ל  עגל

הוא לא נותן הכל במשחקי הדחה ובורח מהכדור, זה ברור לכל מי שיש לו זוג עיניים

אשך טמיר המקורי
18/05/2026 15:19:33
הגב ל  אור

הוא לא נותן הכל בשום מקום חוץ מבמועדון חשפנות

אשך טמיר המקורי
18/05/2026 15:13:31
הגב ל  דה שוט

🤣

אור
אור
18/05/2026 15:15:43
הגב ל  דה שוט

עברו שתי קבוצות בינוניות במונחי פלייאוף (רק תשווה אותן לאלו במערב) כשהארדן היה נזק במשחקי 6 ו-7 וגם במשחק 5 המהולל עד הדקה וחצי האחרונות. הכניס לסל עלק

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי אור
דה שוט
18/05/2026 16:15:22
הגב ל  אור

כאילו שהניקס עברו משהו? את אטלנטה יש חמישייה כאן בהופס שיכולה לנצח ופילי הזיזו להם מהדרך את בוסטון. ד"א אם מישהו נחנק זה המאמי-הלאומי-המזרחי כאן באתר שעוד ישבור פה הרבה לבבות (טייריס מקסי קליעה חשודה). והארדן בגילו (תיכף 37!) אמור היה להיות בכלל שחקן משלים. ראינו מה קליבלנד עשו לפניו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אני זוקף את הצלחת הקאבס לנקוואן טומלין. ראינו מה עשו בלעדיו. הבדל של שמיים וארץ שהוא על הספסל ושהוא לא נמצא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אמת שבר את הסלים והעיניים שלנו

דה שוט
18/05/2026 16:40:47

Cleveland this is for you
בלי השופטים בגיים 7 קבוצה טופ-3 היסטורית הולכת הבייתה
https://youtu.be/m68DRZTZcpg?si=MpKNKTTMkkKbEvO-

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי דה שוט
NBA בדם
18/05/2026 16:54:01
הגב ל  דה שוט

עזוב שופטים. אם פול לא היה נפצע כנראה שזה שלהם.
שני הסדרות מול גולדן עם קיידי (בעיקר 18), הם הסיבה שאני מחזיק מפריים הארדן למרות הצ'וקריות. מכופף הבננות השני בהיסטוריה אחרי לברון. שיי גם בחלום לא לוקח את גולדן עם קיידי ל 7 משחקים וכמעט עובר אותם.

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי NBA בדם
דה שוט
18/05/2026 18:26:31
הגב ל  NBA בדם

כל מילה

28point9
18/05/2026 19:08:45
הגב ל  NBA בדם

לברון גם בחלום לא עושה זאת, ראינו במציאות את ה-8-1.

NBA בדם
18/05/2026 19:56:07
הגב ל  28point9

למה לעוות.
ב 2017 מי ציפית שיעצור את כל הנשקים של גולדן עם קיידי? קווין לאב? ארווינג? ג'פרסון בן ה 36 או קורבר בן ה 35 שקיבלו נתח דקות משמעותי?
לברון עשה בסדרה ההיא 33.6 נק' ב 63% טרו שוטינג, 10 אס' על 4 איב', 12 ריב'. כמה שקליבלנד בהובלתו קלעו לא הספיק מהמבול שהם חטפו מהם.
ב 2018 הסדרה עוד לפני שריקת הפתיחה הייתה גמורה ומהחד צדדיות בהיסטוריה על הנייר ומחוצה לו. ארווינג עזב/נטש והותיר בור עצום בסקורינג, שגולדן החזיקה 4 מ 6 השחקנים הטובים בסדרה ו 2 סופרסטארים מתוך ה 3.
למרות זאת לברון הגיע פעמיים למשחק צמוד עד הסוף שיכל ללכת לצד של הקאבס, כולל משחק על גבול השלמות בגיים 1. (ממוזמן לצפות בו).
בסדרה ההיא לברון עם שורה צנועה של 34 נק' ב 62% טרו שוטינג, 10 אס' על 5 איב', 8.5 ריב'.

בדומה למיני שנבנו כדי לנצח את דנבר ב 24', יוסטון נבנו כדי לנצח את גולדן ב 18'. כריס פול,אריזה,טאקר ואריק גורדון שומרים אישיים מעולים שהתמודדו בצורה יעילה בהגנת החילופים (היעילה מולם), כולל קאפלה הגבוה המובילי שגם הגן נהדר בצבע. זה עולם אחר. לברון ביוסטון עובר אותם ב 18' וב 19' בביטחון.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

עם הארדן או במקומו?

NBA בדם
18/05/2026 20:26:59

במקומו

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא בטוח, הוא היה עדיף הגנתית, אבל קלעי פחות טוב וגם מייצר בצורה קצת שונה שלא בהכרח הייתה מתאימה להתקפה כמו הארדן, בקיצור בכלל לא חושב שזה ודאי

NBA בדם
19/05/2026 1:21:43

28.7 נק' ב 53.8% טרו שוטינג, 6 אס' על 5 איב', 5.6 ריב'. זה השורה של הארדן מול גולדן שלקח אותה ל 7 משחקים. לברון מולם היה יעיל הרבה יותר, יחס האיבודים שלו היה משמעותית טוב יותר והוא גם שומר טוב יותר.
הארדן משתמש ביכולת הסטבאק שלו מהשלוש כנשק שממנו הוא יוצר יתרון התחלתי ובוחר את המהלכים משם לו ולחבריו. לברון משתמש בכוח החדירה שלו ומשם הוא יוצר מהלכים לו ולחבריו. שיטת התחלת העבודה שלהם היא שונה אבל שניהם משחקים הירו בול ויודעים לקלוע לבד או להזין את חבריהם לפי העזרה שמגיעה.
יוסטון הייתה בנוייה בדיוק כדי להכניע את גולדן לעומת הקאבס הפריכים.
לברון כמעט ניצח אותם פעמיים ב18' בלי ארווינג ועם סגל עלוב שלבעדיו שווה לוטרי.
עם קבוצה שנבנתה כדי לנצח את גולדן עם קיידי בשילוב היכולת העדיפה שהציג לברון מולם לעומת הארדן (תראה את ההבדל בסטט'), בשתי הפעמים שפגש את גולדן ההיא, תוסיף לזה הגנה ועוד קצת סטמינה ופחות צ'וקריות תקבל תוצאה שאם לברון מחליף את הארדן הוא עובר אותם כמו גדול.

28point9
18/05/2026 21:06:52
הגב ל  NBA בדם

אני לא מעוות, אני ציינתי עובדה בתגובה לעוד האדרת לברון שלך שאתה עושה כמעט בכל הזדמנות, לאחרונה גם לצד שנמוך של שיי שגם זה בשביל להאדיר את לברון.

NBA בדם
18/05/2026 21:17:12
הגב ל  28point9

אפשר גם לציין שבלי פיפן ג'ורדן עירום מטבעות.
שמביאים עובדות צריך להביא גם את ההקשר שלהן, ובמקרה של לברון זה הצוות המסייע (או הפחות מסייע), נגד אותה גולדן שציינת את ה 8-1.
לא משנמך את שיי, רק שם את מה שהוא עושה בפרופורציות הנכונות, של שחקן על שמנצח עם סגל משלים סביבו שלא מופרך להגיד שהוא הטוב בליגה או ממש קרוב לזה

28point9
18/05/2026 22:02:09
הגב ל  NBA בדם

הטעות שלך היא שאתה מתייחס לכל מה שקורה סביב לברון כאקסוגני ללברון, בפרט סגנון משחקו ואישיותו, ואז משתמש בזה כתירוץ להישגיו הפחותים מול מייקל, במקום לנתח את זה כאנדוגני ללברון. קיירי נטש את לברון, איזה מסכן לברון ללא סיוע; מדוע הוא נטש אותו? מדוע סקוטי לא נטש את מייקל? הרבה מכך אנדוגני, לא אקסוגני, לסופרסטאר המדובר. לברון מסכן כי שיחק נגד קבוצת פלייאוף היסטורית בדמות גולדן של 17 ו-18; מדוע זה קרה? כי בתחילת העשור הוא עבר למיאמי כדי לבנות קבוצת כוכבים ולזכות באליפויות. אם הוא לא עושה זאת, העשור המדובר—סביר מאד—היה מתפתח אחרת מאד, כולל התחברות קיי די וסטף. בוודאי שמייקל לא לקח טבעות ללא סקוטי. זה גם לזכות סקוטי וגם לזכות מייקל שהחזיקו ביחד מעמד ועשו שני three peat. תשאל את לברון כמה זה קשה לעשות.

NBA בדם
18/05/2026 22:27:03
הגב ל  28point9

קיירי נטש את לברון כי קיבל שגעון גדלות וחשב להצליח ככוכב ראשון, מה שהתברר ככישלון בבוסטון וברוקלין (עד שהבליח פעם אחת עם לוקה לגמר ככינור שני).
קיירי הוא מקרה ראש ולא בר השוואה במנטליות לפיפן שתמיד ידע את מקומו בהיררכיה. גם בעונה שמייקל נעדר וסחב קבוצה ל 55 ניצחונות בלעדיו ומרחק יריקה מגמר איזורי, הוא ידע שמייקל חוזר אז הוא חוזר לתפקיד כוכב המשנה. גם אם לברון היה איתו הוא היה מבין את מקומו, ואם קיירי היה עם מייקל אז הוא גם היה הולך לחפש בשדות זרים כדי להיות כוכב ראשון. זה פשוט סוגים אחרים של אישיות ולא קשור למנהיגות של מייקל או לברון.
אתה לא באמת מתרץ את זה שדוראנט (טופ 3 בליגה), הצטרף לקבוצה של 73 ניצחונות (שהייתה רחוקה פוזשן מריפיט), שניצחה אותו עונה לפני, בגלל שלברון עזב את קליבלנד נטולת הכישרון ששיחק ובזבז בה שנים יקרות ורצה קבוצה איכותית לידו.
אולי לברון היה צריך להישאר בקליבלנד כדי שיגידו שהוא נאמן כמו מייקל. מזה משנה שלאחד היה סגל שעשה 55 ניצחונות והשני קבוצת לוטרי בלעדיו.

ג'ט לג
ג'ט לג
18/05/2026 9:13:23

דטרויט הולכת הביתה וחייבת לחשוב איך היא מביאה עוד שחקן שיסחוב את ההתקפה, ואולי עוד כמה קלעים, הם לא יכולים להסתמך על אי הקליעה של דורן ותומפסון או על הרגליים של טוביאס האריס.
המזרח שנה הבאה יהיה יותר קשה עם החזרה של אינדיאנה, העלייה של אטלנטה ובטח בוסטון שתבוא יותר רעבה (ואני לא מדבר על הקאבס והניקס שסביר להניח שיהיו חזקות לפחות באותה מידה כמו השנה) . כרגע אין להם מה למכור מולם עם כזאת התקפה, לא משנה כמה חזקים הם בהגנה

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי ג'ט לג
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

ההוקס לא עולים לשום מקום נץ בצניחה

golan
golan
18/05/2026 9:16:16

תודה רועי.
אולי ההלם מההפסד הזה יכניס את אסאר תומפסון לאולם לקצת אימוני קליעה ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  golan

2 האחים האלה התאמנו מגיל 4 רק אימוני כוח ואתלטיות נראה לי 🤣🤣🤣

puma1234
18/05/2026 11:33:05

תומפסון שואב מסירות מהיריבים בצורה מופלאה ואז רץ ל16 ומול שער ריק בועט
ליציע….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  puma1234

חחחח תיארת יפה

ירון, החלום
ירון, החלום
18/05/2026 9:29:07

בס"ד
תודה רבה
כזה הפרש בחוץ. המשחק 7, די נדיר לדעתי.

עידו גילרי
18/05/2026 10:03:18

כמה טוב שיש את הסאנס…

אוהד ס"א
18/05/2026 9:31:48

ברכות לקאבס על הזכות להידרס מול הניקס. יש כל כך מעט כישרון במזרח, שזאת לא אותה ליגה.
דטרויט משכה את הסדרה ל- 7 משחקים עם משהו לא ברור שקוראים לו בטעות כדורסל. המקום הראשון במזרח משקר, קצת כמו תעשיית הרכב האמריקאי. היא קיימת. זה לא עושה אותה מוצלחת.
הקאבס היו רק בקצת יותר טובים. גם עכשיו מישל יגמור רק שני במזרח.
מסכנים אוהדי דטרויט, גם לגור שם וגם לראות את הקבוצה שלהם ככה
נ.ב., לברון לא באמת ישדרג את הקאבס, זאת התקרה שלהם והיא כנראה תישאר

puma1234
18/05/2026 11:36:31
הגב ל  אוהד ס"א

ישדרג?
הפוך איך זקן בן תשעים יכול לשדרג קבוצה ?
ועוד זקן בשם מולך אלוהי השקר .
הוא יכול להעיף שחקני מפתח ,יכול
להעיף מאמן ,יכול להאשים את כולם ,להרוס
את כל מה שנבנה בעמל רב ,ולברוח לקליפורניה .
בלהרוס הוא טוב .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/05/2026 12:01:31
הגב ל  אוהד ס"א

שנים יש לנו שברולט. רכב אמין מאוד וחזק.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
18/05/2026 9:42:52

נשים גם פה, מי שלא עוקב אחרי הסרטונים שלהם מפסיד:

https://www.youtube.com/shorts/aIKVKNM_4NU

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Berch
18/05/2026 9:59:09

תודה רועי
אכן מוזר איך המובילות בעונה הרגילה לא ממצות את זה בפלייאוף
פלייאוף זה, אמת סיפור אחר
🙏

Yp
Yp
18/05/2026 10:05:23

בוקר טוב לכולם ותודה לרועי הגדול על פוסט מצוין
אחרי שחרקתי שיניים מקריאת מה שהתפרסם פה , אני רק רוצה לאמר
השמועות על התרסקות הקריירה של דוני היו מוגזמות בהחלט .
דוני צלח פה מבחן בגרות והתעלה לגודל המעמד .
כמו שכתבתי בעבר , קליבלנד רחוקה sf איכותי במקום שטרוס כדי להיות קונטנדרית
אמיתית , מקווה שההנהלה שם תרים את הכפפה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

הקאבס צריכים להעיף את הארדן ולהחזיר את גארלנד או גארד אחר לחלופין שמסוגל לשמור. וכן צריכים סמול אבל לא את השקץ. ולהעיף גם את מובלי תופס בוכטה שהוא לא שווה. מול הניקס הוא יתיז שלשול.
הם רחוקים מקונטנדרית לצערי.
עונה שעברה הם נראו מדהים שהונילים קרעו רשתות אבל הונילים השנה שוברים קרשים. הפציעה של גארלנד פגעה בהם.
חבילה של הארדן ומובלי יכולה להנחית איזה סמול טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן+מובלי תמורת יאניס נשמע לי הוגן. טרייד מבית היוצר של הנרגן.
הבאקס מקבלים mvp עם ניסיון ואולסטאר צעיר עם פוטנציאל להפוך לmvp.
מה אומרים? 😉

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה רועי. באמת לא נעים

NBA בדם
18/05/2026 11:06:46

תודה רועי
הקאבס שהיו בדרך להלוויה של עצמם אחרי גיים 6 הנוראי בבית, גילו שהמארחת מתה מוות טבעי.
דטרויט היו על אדי הדלק האחרונים. כל סל היה כמו לחצוב בסלע. בנוסף ההחטאות האינסופיות גרמו להורדת האינטנסיביות והמשמעת ההגנתית. קליבלנד הרגישה שיש לה טווח טעויות גדול במיוחד ושיחקה בביטחון. מיטשל עם משחק מעולה חרך את ההגנה וסידר מצבי קליעה לגבוהים.
קייד היום היה גרוע אבל בסה"כ נתן פלייאוף טוב מאוד, בטח בהתחשב בזה שנדרש לעשות הכל מהכל בקבוצה שאין בה כמעט כישרון התקפי. חוץ ממנו כולם צריכים להיות על המדף כדי להביא לו כוכב משנה שיוריד ממנו עומס.
הקבוצה הטובה יותר עולה לגמר האיזורי. שם תחכה לה קבוצה מוכשרת עשרות מונים מדטרויט ושנמצאת בכושר שיא. כתב האישום נגד הארדן ומיטשל נדחה בשבועיים. הפרחים לדטרויט כמובן.

hagay81
18/05/2026 12:21:33

הטרייד על צ'ארלס אוקלי בסוף עונת 88, היה החתיכה החסרה ששיקגו היתה צריכה כדי להפוך לקבוצה שיכולה להתמודד על אליפות, הלך פאוור פאוורד שלא משפר את הקבוצה כשזה מגיע לשלבים הגבוהים והגיע ביל קרטרייט, סנטר שהיתה לו את המנטליות למשחקים מהסוג הזה, אוקלי שחקן מעולה, אבל אליפות זה לא לכל שחקן.
לפיסטונס יש את טוביאס האריס שהוא בעצם ג'וליוס רנדל, שחקן מעולה, אבל כשזה מגיע לשלבי הפלייאוף האחרונים, הוא לא שם, בניו יורק בפלייאוף רנדל מקבל את הכדור ופשוט פורץ לסל, שום מחשבה שום רוגע, כלום. אז הניקס העבירו אותו, איתו אי אפשר לקחת אליפות. אותו דבר לגבי האריס, בפילי הוא לא תיפקד ועכשיו בדטרויט.
וזה המפתח לעונות הקרובות, הפיסטונס חייבים להביא שחקנים שיודעים לתרום להצלחת הקבוצה כשזה מגיע לשלבים המכריעים לא רק במהלך העונה.

ועכשיו לגמרים האיזוריים, הקאבס פירקו את דטרויט, אבל הניקס צריכים להגיד תודה לאלוהים שהביא להם את הקאבס, הארדן אתמול כמעט ולא היה קיים, מול הניקס זה יהיה קריטי, השלשות שנכנסו אתמול באחוזים מטורפים לא יכנסו מול הניקס. זה הולך ל4-0 4-1 לניקס.

במערב זה הולך להיות צמוד, מצד אחד סן אנטוניו חסרת הניסיון עם קבוצת על ומולם אוקייסי האלופה עם צ'אט הולמגרן שיכול לתת פתרון הגנתי מול וומבי. יהיה מי שיגיד שזה הגמר האמיתי, ולא כל כך מהר, הניקס יכולה להתמודד עם שתי הקבוצות האלה.

אבג
אבג
18/05/2026 12:23:43

קודם כל מבחינת דטרויט אכזבה להםסיד משחק 7 אבל העונה היא הצלחה אדירה ביחס לציפיות.
יש לשתי הקבוצות מזל שהן במזרח כי רין שום סיכוי שהיו בחצי גמר מערב.
מדברים פה על לברון – הלייקרס היו מביסות את שתי הקבוצות האילו, ברור שלברון זה שדרוג על סטרוס כמובן בהנחה שלא ירד יותר מידי ביכולת ביחס למה שהראה בפלייאוף הנוכחי

רן הנרגן
18/05/2026 12:24:29

פינת ג"ס:

2 עוזרי מאמן לשעבר של קר יתמודדו זה מול זה בניו יורק מול קליבלנד. עוזר שלישי (זוטר יחסית) ווילי גרין פוטר מניו אורלינס. 2 העוזרים הבכירים השנה סטוטס וסטוקהוז עוזבים. ראיתי שמועונת שטיבס יגיע לתפקיד (מסופקני) וגם השם של גרין עלה. למה? כי קר אוהב לקחת כעוזרים מאמנים שפוטרו. מענין אם הוא יכניס אשה לצוות המאמנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

מה עם קומינגה? אולי הקאבס יביאו אותו בתור הsf?

רן הנרגן
18/05/2026 17:40:06

אני סקרן לדעת מה אטלנטה יחליטו לגביו. אני מניח שישאירו אותו אלא אם כן יחתימו פרי איגנט יקר או שיביאו את יאניס

עגל
18/05/2026 12:47:27

תודה רועי.
היה משחק לא נעים לצפיה. אני מסמפט את שתי הקבוצות אבל מופע הנגרות של דטרויט היה נוראי (ולשם שינוי גם ההגנה שלהם היתה פרוצה, כנראה בגלל שהשלשות של הקאבס נכנסו).
הייתי מרוכז באוסר תופסון. הוא ממש עילוי הגנתי, רץ מצד לצד ועושה עבודה של שניים (אטקינסון אמר שההוראות שלו לשחקנים היו להתקיף מהצד הרחוק מתומפסון . . .)
אבל בהתקפה, אוי ווי זמיר, נכנסה לו שלשה אחת בפוקס וחוץ מזה הוא לא מאיים על הסל. משוטט ומחפש כ"ח התקפה, סוג של נדב הנפלד כזה, או דניס רודמן.
איימן משתתף בהובלת הכדור ויש לו שליטה טובה בכדור, אני מניח שגם לאוסר יש יכולות כאלה.

captain beefheart
captain beefheart
18/05/2026 12:47:28

הקאבס מגיעים לגמזפ״ח עם נכס משמעותי אחד – עומק מאוזן ומנוסה. כשהרוסטר בריא הם יכולים לנצח כל קבוצה בליגה בערב נתון. כמובן שבסדרה מול אוק׳/ס״א זה לא יספיק, אבל כוח אש ואתלטיות יש שם. וגם ביצים (דונובן והזקן) וגם חוסן (אלן).

הקאבס יכולים בסדרה של 7 משחקים לנצח את נ״י. הבעייה היא בעייפות (בעיקר המצטברת של האזרח הוותיק הארדן).

להיות ריאלים – סביר שהניקס יגמרו את הסדרה ב-5 משחקים.

באשר לגמר המערב – כולנו צריכים להתפלל ולייחל לסדרה של 7. אם יקרה, בטוח תהיה היסטורית לפנתיאון.

LiorD
18/05/2026 13:44:30

הארדן עושה הארדן בפלייאוף

https://x.com/SleeperHQ/status/2056204664580800939?s=20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  LiorD

😅😅😅
זה הכניסה לצנרישוט

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
hagay81
18/05/2026 13:51:46

בסרט ב30 על 30 אומר אדריאן דאנטלי, העבירו אותי בטרייד כי לא הייתי מהחבר'ה של אייזייה, זה לא היה קשור לכדורסל. שטויות במיץ, דאנטלי היה שחקן כדורסל טוב, אגוואייר שהגיע מדאלאס, היה חבר קבוצה טוב, וכששומעים את אגוואייר מבינים למה הפיסטונס לקחו בסוף אותה עונה את האליפות, "עזבו שטויות, פשוט תמסרו לי את הכדור, אני מוכן". הוא אומר בעצם, אני פה בשביל הקבוצה ואני אעשה מה שצריך כדי לעזור לה לזכות באליפות.
לפיסטונס הנוכחיים עוד אין את השחקנים האלה, יש שם שלד לא רע, קאנינגהאם הכוכב, ג'יילן דורן, למרות הסדרה הלא טובה, ואוסאר תומפסון. עכשיו צריך לחבר לדבר הזה שחקנים שיודעים איך לוקחים אליפויות, לא כל שחקן שיודע לקלוע לסל באחוזים גבוהים מתאים לקבוצה שרצה לאליפות, לא כל שחקן אגרסיבי מתחת לסל, כמו צ'ארלס אוקלי יכול לשחק לצד מייקל ג'ורדן. תקראו בקישור המצורף מה ביל קרטרייר עשה בשיקגו, הוא אחת הסיבות המרכזיות לטריפיט הראשון (https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3824077,00.html).
הפיסטונס לא משחקים כקבוצה מגובשת, הם צריכים מישהו כמו ביל קרטרייט או מישהו כמו ביל ליימביר. הם צריכים "מהנדס טיסה" כמו ג'ון פקסון, או הגרסה העכשווית, צ'אט הולמגרן, שרק לחשוב מה היה קורה אם אוקייסי היו לוקחים את ג'בארי סמית במקומו, אליפות לא היתה.
חזרה לקרטרייט, לפי מה שמתאר פה אוריאל דסקל, קרטרייט מהרגע הראשון מבין מה צריכה שיקגו כדי להיות אלופה, ולכן גם תהיה התנגשות בינו לבין ג'ורדן, שראה באוקלי בן ברית והתפוצץ כשהאחרון הועבר לניו יורק. אבל זאת הסיבה שאוקלי לא יכל תרום לאליפות, הוא לא הפך את ג'ורדן לטוב יותר, הוא לא התעמת עם הדומיננטיות של ג'ורדן ולכן ג'ורדן היה כל כך מחובר אליו.
ההתמודדות עם קרטרייט הפכה את ג'ורדן לטוב יותר, הן כשחקן והן כאדם, ברגע שקרטרייט בא לג'ורדן ואמר לו בצורה לא מנומסת דיר באלאק בלי שטויות, אני יפרק לך את הצורה, ג'ורדן הבין שיש פה מישהו שהוא יכול לצאת איתו לקרב, האגו נפגע אבל יש פה מישהו חזק שאפשר לסמוך עליו "שהכדורים שורקים מעל הראש". על אוקלי אי אפשר לסמוך.

martin
martin
18/05/2026 13:58:29

אמנם השלשות לא נכנסו אבל הזקן היה בסיס ההתקפה של הקאבס. הם התרכזו בשמירה עליו וכל המגרש נפתח. ככה אלן היה יכול לחגוג.

עושה רושם שהקאבס נמצאים במומנט בדיוק כמו אינדי בשנה שעברה, והם יכולים בהחלט לגרור את הניקס ל-7 וגם לנצח.

אמנם הניקס נחו הרבה יותר אבל הקאבס חמים. המאמן שלהם ניסה לתת כמה שיותר מנוחה במיוחד לאלן שנח חצי משחק. הולך להיות מעניין. לא רואה כמעט סיכוי למנצחת המזרח.

אשך טמיר המקורי
18/05/2026 15:10:25

קייד סופרסטאר מטמו.
כמו טריי יאנג.

מנחם לס
18/05/2026 16:19:58

מעולה!

hagay81
18/05/2026 18:33:56

קליבלנד יכולה לעבור את הניקס