השחקנים החופשיים לכל קבוצה, לקראת עונת הקיץ 2026 חלק ראשון / Stockton2Malone 

השחקנים החופשיים לכל קבוצה, לקראת עונת הקיץ 2026 חלק ראשון / Stockton2Malone 

השחקנים החופשיים לכל קבוצה, לקראת עונת הקיץ 2026 חלק ראשון / Stockton2Malone 

אחת הסיבות שאנחנו אוהבים את הליגה הזו, זו קבלת ההחלטות שקבוצות נדרשות לעשות. לקראת הקיץ, ננסה לצלול להתלבטויות של כל קבוצה ולהצביע על שחקן חופשי אחד. יש כאן כמה מקרים מעניינים וגם כאלה (ברוקלין) שלא. תהנו. 

בחלק הזה מסוכמות עשרת הקבוצות הראשונות לפי האלפבית האנגלי. 

אטלנטה 
 סי. ג'יי מקולום

יחד איתו בקבוצה יש גם את ג'ונתן קאמינגה, אבל האחרון טכנית לא שחקן חופשי, זו בחירה של אטלנטה האם להאריך לו את החוזה ב-24 מיליון, כלומר הם לא חייבים לעשות משהו אקטיבי. לגבי מקולום לעומת זאת, שהופך לשחקן חופשי, אטלנטה כן צריכה לעשות משהו אקטיבי. 

כאשר ההוקס ביצעו את הטרייד על טרה יאנג, ספק אם הם חשבו איזו תועלת הם יקבלו מהקומבו גארד בן 35 שלא כל כך מצטיין בהגנה. ובכל זאת ולמרות הכל, נראה הוורסטיליות ההתקפית של מקולום מאוד תורמת לקבוצה. הניסיון, השכל, הקליעה מכל טווח, העובדה שהוא יכול לשחק of the ball (תודה לדמיאן) אבל גם יכול לתפקד כמוביל כדור (תודה דג'ונטה). 

אז נכון, הגיל מתחיל לתת את אותותיו וכנראה החוזה המתאים ביותר יהיה בסביבות 20 מיליון לשנתיים (בערך Mid Level Exception), שירצה את שני הצדדים. 

בוסטון 

ניקולה ווצ'ויץ'

בראד סטיבנס הוא גאון. איך הוא תוך שנה הפך סגל סופר יקר ללא שום גמישות, למצב בו זה לגמרי בידיים שלו להחתים או לא את אחד הגבוהים היעילים בליגה בעשור האחרון. 

גם כאן מדובר בשחקן ווטרן מאוד מוגבל הגנתית שבכל הקריירה שלו של 15 שנה ניצח סך הכול 3 משחקי פלייאוף, אבל היי, כמה סנטרים יש בליגה שקולעים בערך 37% מהשלוש במעל ל-4 ניסיונות למשחק? אז גם כאן, נקבל כנראה חוזה שנע סביב 10 מיליון בשנה וכן, לא רואה שום סרט שסלטיקס משחררים אותו, ווץ' יותר מדי טוב משתלב בפילוסופיית המשחק שלהם. 

ברוקלין 

חולצות שלבשו שחקני וצוות האימון של ברקולין כאשר קאם תומאס עזב את הקבוצה

חוץ ממנו, השחקן המשמעותי שנטס צריכים לקבל החלטה לגביו הוא אוג'י אבג'י.
בחירה מס' 14 בדראפט של 2022 יהיה שחקן חופשי מוגבל. איכשהו הקריירה שלו לא מתרוממת – 3 קבוצות ב-4 שנים, 26.6% העונה מהשלוש, באף מקום לא הצליח להישאר הרבה זמן בתוך הרוטציה. לא נתפלא אם נראה אותו בעונה הבאה בנס ציונה (או מכבי חיפה) 

שארלוט הורנטס 

קובי וייט

שנה יותר מעניינת תהיה אצל ההורנטס ב-2027, בה גם ברידג'יס האלים, גם גראנט ויליאמס וגם ג'וש גרין יסיימו חוזה וברנדון מילר יהיה זכאי להארכה. 

השנה יש רק את קובי וייט, מצד אחד יותר קל, מצד שני, אסור להם לשכוח את הנקודה הקודמת ויש לתכנן בהתאם לכך. כן, תכנון לטווח ארוך ושארלוט הורנטס – לא תמיד הולך ביחד, אבל בואו נראה, ג'ורדן כבר לא שם.  

לפי התחזיות, וייט צפוי לדרוש כ-30 מיליון לעונה ל-4 שנים. לשארלוט יש את הכסף לשלם לו והוא כנראה אחד המועמודים האידיאליים להיות השחקן השישי, זה שמוביל את החמישיה השניה וגם נכנס לחמישיה הראשונה כאשר לאמלו בול פצוע (זה יקרה הרבה). הוא גם דיי ורסטילי ויוכל לתפקד כקלע ליד בול כאשר מילר יהיה פצוע (וגם זה יקרה הרבה)

מצד שני, שחקן ספסל שווה 30 מיליון לעונה? ניחוש שלי – יחתום בשארלוט על חוזה של בערך 110 מיליון ל-4 עונות. 

שיקגו בולס 

זה שיקגו, שום דבר לא מעניין כאן… דווקא לא! לאחרונה הם פיטרו את ההנהלה שלהם, אז נראה מה ההנהלה החדשה תצליח לעשות. 

אני לא רואה כאן אף שחקן שיגרום להתלבטות האם להחתימו, אבל יש להם מלא מלא כסף מתחת לתקרה, אז הם יהיו חייבים לתת חוזים ולכן יש סיכוי טוב לקבל סכומים מופרכים כמו טימופיי מוזגוב ב-2016.

קליבלנד קאבלירס 

מקס סטרוס/ ג'יימס הארדן

אחת הקבוצות המעניינות ובקיץ הזה חייבת לעשות שינויים בסגל. קצת חרגתי מהפורמט כאן, מקס סטרוס לא שחקן חופשי, יש לו חוזה לעוד עונה. להארדן יש אופציית שחקן לעונה הבאה וכנראה שלא היו מביאים אותו בלי חצי הסכמה מה עושים בקיץ. 

בפן הכלכלי, המצב לא טוב. המועדון משלם העונה הכי הרבה כסף בליגה, היחיד שחצה את הסינר השני, כרגע גם בעונה הבאה הם יהיו לפחות מעל הסינר הראשון, לכן גם בשביל לרדת במשכורות, גם כדי להחתים את הארדן וגם כדי לשמור את קיאון אליס (זה אני בכלל לא רואה איך הם יוכלו לשמור אותו), הם יחפשו בנרות בית חדש לסטרוס, שכן הוא גם בעל משכורת מכובדת וגם משחק בעמדת וינג שכאלה יש להם סך הכול.  

ניחוש שלי – בעונה הבאה נראה את סטרוס ואליס בקבוצות אחרות, דין וייד ימשיך לככב מעמדת הסמול פורוורד. 

דאלאס מאבריקס

זוכרים את הסרט "התחלה" – Inception עם ליאונרדו דיקפריו? יש שם קטע כזה – לימבו שזה רמה העמוקה ביותר של התת-מודע, מעין מרחב אינסופי של הכרה לא מובנית. האדם שמגיע ללימבו יכול לבלות במקום המוזר הזה נצח שלם בגלל האטת זמן מאוד משמעותית בין העולם האמיתי לבין עולם הלימבו. 

נראה כרגע שדאלאס נמצאת בלימבו – יש להם כוכב על צעיר, אבל סגל מאוד לא מתאים שנראה שייקח לא מעט זמן לבנות סביבו משהו נורמלי וגם כרגע לפחות לא יהיו להם בחירות דראפט החל מ-2027 עד סוף העשור. האא, כן, יש את קיירי אירווינג שהוא ללא ספק שחקן מספר אחד לחנוך את קופר פלאג – תשאלו את ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון (כחחח אל תשאלו). 

לגבי השחקנים החופשיים – אין כאלה שכדאי לחשוב עליהם – קריס מידלטון כנראה לא ימשיך ומרוין באגלי שדווקא נתן כמה משחקים טובים ואפשר להחתימו כגיבוי לדרק לייבלי, אבל אפשר גם לא להחתימו ואף אחד לא יסבול מזה ודאלאס עדיין תישאר בלימבו של עצמה. 

דנוור נאגטס

פייטון ווטסון 

אחרי כמה עונות מדשדשות, סוף סוף העונה קיבלנו מימוש פוטנציאל. אחרי הפציעות של ניקולה יוקיץ' וארון גורדון, פייטון ווטסון ממש פרץ ולעיתים הזכיר את סקוטי פיפן – פורוורד ארוך שיכול לשמור על כמה עמדות וגם הראה ניצוצות בהתקפה עם מעל 40% מהשלוש. במשך כמה שבועות הוא וג'מאל מארי הריצו כמעט לבד את ההתקפה של הקבוצה. 

בקיץ פייטון ווטסון הופך לשחקן חופשי מוגבל ולכן על פניו נאגטס יכולים להשוות כל הצעה שהוא יקבל ולהשאיר אותו אצלם בכל מקרה. ההחלטה אצלם. 

המצב של דנוור בקיץ דיי מורכב. הם כבר מחויבים ל-212 מיליון דולר, כנראה מעל הסינר הראשון. לתת לווטסון את ה-25-30 מיליון ירוקים ל-4 שנים הוא חוזה גבוה ואיתו דנוור תאבד גמישות חוזית, אשר מאוד רצויה על ידי כל קבוצות הליגה. 

מצד שני, מה בעוד 10 שנים נספר לילדים שלנו – סנטר הכי גדול בהיסטוריה (כן כן) לקח רק אליפות אחת בגלל שבעל הקבוצה היה קמצן? נגיד ככה, לא משנה איזה החלטה תתקבל, אני מקווה שההיבט אוי כמה כסף אני אפסיד לא יהיה בין השיקולים. הבעלים באמת מרוויח מספיק. 

דטרויט פיסטונס

השחקן החופשי החשוב של הקבוצה הוא ג'לן דורן, אבל ההחלטה במקרה שלו דיי קלה – להחתים. אז נשאר טובי. 

אתם יודעים כמה כסף הרוויח טוביאס הצנוע עד כה בקריירה? כמעט 300 מיליון דולר! אז עכשיו הוא מסיים חוזה, הוא כבר לא ילד, בן 33 ושנה שנייה ברציפות חווה ירידה ברמת משחק. זה נראה מוזר למה דטרויט לא עשו עליו טרייד עם יוטה או ברוקלין, אבל עכשיו צריך להחליט מה עושים איתו.

כל הקלפים מובילים לכך שדטרויט יחתימו את האריס על חוזה קצר יחסית סביב 15 מיליון לעונה, זה בערך המקסימום שהם יכולים להרשות לעצמם וגם האריס יהיה מרוצה. המוטיבציה של דטרויט היא גם לשמור על שחקן ווטרן חיובי בחדר ההלבשה וגם העובדה שאין הרבה פאוור פורוורדים השנה בשוק השחקנים החופשיים. הפאוור פורוורד הבכיר – לברון ג'יימס ואני מת לראות אותו משתף פעולה עם איזאה סטיוארט אבל בינתיים נסתפק בטובי. 

גולדן סטייט ווריורס 

גם כאן נסטה קצת מהפורמט. 

קיץ לא פשוט מצפה לאוהדי סטף קרי. סגל יקר, מבוגר ופציע מאוד, עם ההנהלה לא החלטית. ג'ימי בטלר ומוזס מודי אמורים לחזור מתישהו באמצע העונה הבאה, אז השחקנים האחרים נכנסו לרוטציה ועושים את זה לא רע. לא מעט מהם מסיימים חוזה וצריך להחליט האם להחתים אותם (גרי פייטון השני, ד'אנטוני מלטון, פט ספנסר ואחרים), אבל כפי שאמרנו, מייק דנליבי לא אוהב להחליט.   

יחד עם זאת, נודה ששחקנים כמו פט ספנסר לא חסרים בשוק. פספסת את פט, תחתים את קאם ושיגדל זקן, אז השאלה המרכזית היא – מי הפאוור פורוורד? 

הורפורד וגרין מחזיקים באופציות שחקן, פורזינגיס שחקן חופשי. 

לגבי אל הורפורד כנראה הדבר הכי הגיוני לעשות זה לצאת מהחוזה ולחתום שוב בבוסטון. יהיה מצחיק. 

דריימונד גרין – השותף הנצחי של סטף חווה ירידה ברמת משחק, במיוחד בהגנה (Drtg הכי גרוע הקריירה שלו ו-Netrtg הכי גרוע מאז עונת הרוקי). הוא מחזיק כאמור באופציית שחקן של 27.5 מיליון לעונה הבאה ודווקא כאן ההערכה היא שהוא ייקח את האופציה, אני גם לא רואה שום קבוצה שפויה שתיקח את השחקן הבעייתי הזה (אפילו סקרמנטו לא כאלה מטומטמים). זה כנראה ישרת את שני הצדדים כי אז הווריורס יוכלו לסחור בו כחוזה נגמר עם מילווקי. כן, סטף לא יאהב את זה, אבל כנראה הדרך להנחית את יאניס עוברת דרך לשלוח את דריימונד לקיביני… למילווקי תחת דוק ריברס. יהיה כיף בויסקונסין. 

או קיי, אז נשארנו עם קריסטפס פורזינגיס. תתפלאו, הענק הלטבי רק בן 30, אבל מבחינת הבריאות הוא במצב יותר גרוע מג'ואל אמביד. התסמונת ממנה הוא סובל הגבילה אותו ל-30 משחקים בלבד העונה עד עכשיו וזה בלי בעיות ברכיים למיניהם. כאשר הוא כן משחק, המספרים עדיין לא רעים, קולע העונה 17 נקודות למשחק, בשתי קבוצות שונות חדשות בשבילו. מצד שני, ראיתי השבוע משחק בינם לבין יוסטון ושנגון גם עשה מולו סל כל פעם שקיבל כדור וגם הוציא אותו ב-6 עבירות ממש מהר. לא היה נעים לצפות בו.

אכן, יש כאן דילמה.

מקווה שנהניתם.

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו מיכל ז"ל.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
15 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Zvika Bar-Lev
10/04/2026 9:09:01

אחלה סקירה. תודה!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פוסט מעניין מאד, תודה רבה סטוקלון.

זו מסוג השאלות שקשה לענות עליהן בכן או לא, כי זה כמובן תלוי במגוון היבטים, כגון:
.
א. בתנאי ההסכם – נניח מקולום ב-20/2, כמו שהצעת, זה אחלה, אבל ב-40/3 זה כבר לא אחלה.
.
ב. התוכנית הכללית של הקבוצה – גם אם נניח "חוזה סביר" עבור השחקן, צריך לבדוק מה הקבוצה רוצה והאם השחקן הזה, גם ב"חוזה סביר", בכלל מתאים לה? ואם נחזור לדוגמא של מקולום, אני לגמרי מסכים שהוא משתלב יפה באטלנטה, אז כדאי להם להשאיר אותו.
.
ג. שווי החוזה עבור קבוצות אחרות – למרות מה שכתבתי בסעיף ב. לפעמים קבוצה תחתים שחקן שלא בהכרח מתאים לה, בגלל שהיא מאמינה שבחוזה נתון הוא יהפוך לנכס פוטנציאלי עבור קבוצות אחרות, וכך הקבוצה תוכל בכל זאת להפיק ממנו משהו חיובי.
.
ד. היכולת להחתים שחקן "בית" בהשוואה לשחקן "חוץ" – תקרת השכר משפיעה אחרת על החתמת שחקנים שכבר נמצאים בקבוצה מול שחקנים חיצוניים לה. יכול להיות שדנבר, למשל, רוצה להחתים את מקולום ולא את פייטון ווטסון, אבל אם הסכום לא נכנס ב-MLE למיניהן, אז היא לא תוכל לעשות זאת, בעוד שכן תוכל להחתים את ווטסון על סכום גבוה יותר. במובן זה, לקבוצות יש תמריץ להחתים שחקני בית, ושחקני בית גם מנצלים את זה להשגת חוזים טובים יותר ממה שהיו מקבלים בחוץ.
.
ה. תקרת השכר של הקבוצה והאם היא חורגת ממנה באופן מתמשך – כל ענייני הקנסות מותחים מאד את המתמטיקה הפשוטה, כלומר חוזה של 10 מיליון דולר בגולדן סטייט של העונות האחרונות היה עולה ללייקוב 50 מיליון דולר בקנסות (זו רק דוגמא כמובן, הנרגן ידע לספק את המספרים האמיתיים), בעוד שאותם 10 מיליון דולר בקבוצה שנמצאת מתחת לרצפת השכר בעצם לא עולים לה כלום, כי ממילא הייתה משלמת קנס על כך שהיא נמצאת מתחת לרצפה. ואז מגיעים למצב שבו גולדן מתקשה להשאיר שחקנים מתאימים בחוזה סביר, כי בשקלול הקנסות הוא כבר הופך ללא סביר.
.
לא חושב שאפשר לשקלל את כל הנתונים האלה בנוגע לכל הקבוצות, אבל לדעתי הדיון מעניין גם בלי כל הפרטים, אז יאללה, מיי טו סנטס:
.
אטלנטה – מסכים לגמרי.
.
בוסטון – מסכים לגמרי. לווצ' אין סיבה לעזוב. הרעיון שנתת על שובו של הורפורד ממש מגניב, לא יודע אם הוא מספיק טוב/בריא בשביל לתפוס שם מקום. והלילה בוסטון התמודדה יפה מאד עם הניקס עם חמישיה של טייטום, ווייט (עד כאן בסדר), ו… קייטה, האוזר וג'ורדן וולש! הייתי בטוח שהניקס, בהרכב מלא למדי, יעשו מהם סלט, אבל זה לא קרה. לא יאמן הסטיבנס הזה.
.
ברוקלין – לא מכיר את השחקן הזה, אבל למועדון בסיטואציה הזו, שבינכה אין לו שחקנים יקרים, והוא גם לא צריך כאלה, יכול לעשות מספר דברים: הראשון, זה להציע לשחקן חוזה ארוך טווח שאולי קצת יקר היום אבל צפוי להפוך לזול יחסית בעתיד. נגיד להציע לקובי ווייט את ה-120/4 שדיברת עליו, בשכר יורד, נגיד 40/30/25/25, מתוך הנחה שבשנה השנייה החוזה כבר הופך לחוזה מצוין ואז אפשר להטריד אותו עבור שחקנים צעירים שדרושים לברוקלין. השני, זה להישאר עם הרבה מקום מתחת לתקרה מתוך כוונה לקבל חוזים מתים גדולים עבור נכסים עתידיים, נניח את החוזה של באטלר מגולדן סטייט עבור צעירים ושתי בחירות מהשנים של אחרי סטף. לייקוב יחסוך לעצמו הרבה כסף בקנסות, וברוקלין תרוויח נכסים עתידיים. פרסטי עשה את זה המון באוקלהומה בשנים שהייתה למטה.
.
שרלוט – לא יודע ספציפית בנוגע לקובי וייט, אבל לדעתי הם צריכים להעיז. זה מועדון שמדשדש המון שנים ועכשיו נראה שיש פוטנציאל אז צריך לעשות כל מאמץ כדי לממש אותו.
.
קליבלנד – מסכים לגמרי בנוגע לסטרוס, אבל המון תלוי בתכנית הכללית של הקבוצה, נראה לי שאם העונה הם לא מצליחים להגיע לפחות לגמר האזורי, אלטמן וגילברט יכולים ללכת לשינוי משמעותי – להטריד את מיטשל/מובלי/אלן (מרצון הקבוצה או מרצון השחקן), וגם הארדן לא יציב במיוחד.
.
דאלאס – בדיוק מה שכתבת. יש להם המון שחקנים שהם לא צריכים וינסו לשווק אותם החוצה עבור שחקנים צעירים ובחירות. קיירי, אם הוא מוכיח שהוא בריא, יכול להיות שווה משהו למישהו (נוסח הארדן בקליבלנד).
.
דנבר – מסכים לגמרי, זה בעיקר עניין של כסף בקנסות וכו', וגם עניין של תכנון ארוך טווח, כלומר אם הם יהמרו הכל על העונה-שתיים הבאות, יתכן שימצאו את עצמם בסיטואציה של מילווקי ויאניס, כלומר שבתום השנתיים האלה, בין אם הייתה אליפות נוספת ובין אם לא, יוקיץ' ירצה לעוף משם. אני חושב שהרבה יהיה תלוי בתוצאות של הפלייאוף הקרוב. אם דנבר לא תצליח יכול להיות שעדיף להם דווקא לרדת מתחת לתקרה, כמו שסטיבנס עשה, כדי להתחיל מחדש את החריגות בשנה העוקבת רק בלי הקנסות לקבוצה שחוזרת על חריגות. הרבה תלוי במה יוקיץ' חושב על זה.
.
דטרויט – מסכים לגמרי. אין סיבה שלא יסגרו עם טוביאס על חוזה נוח לכל הצדדים. סוגיה שיכולה לעלות כאן – האם במקרה כזה טוביאס צריך לבקש NTC? כלומר, הוא מוותר על כסף כדי להתחרות עם הקבוצה, אבל זה יהיה מבאס אחרי חצי שנה מטרידים אותו לניו אורלינס עבור איזה טרוי מרפי כזה… וכבר היו דברים מעולם.
.
גולדן סטייט – זו אכן דילמה. מצד אחד אף אחד שם לא יכול לשנות את הטרג'קטורי של הקבוצה, מצד שני לא נעים לתת לסטף לשחק עם הנוער, מצד שלישי כן כדאי לסגור חוזים שיהיו אטרטקטיביים בחוץ, מצד רביעי אני לא רואה איך קומבינציה של דריימונד ופורזינגיס נותנת למילוואקי תמורה אמיתית על יאניס. ממש תקועים חזק. מצד חמישי – זה בדיוק הרעיון, שקבוצה לא יכולה להתחרות לנצח, אז זה גם בסדר.
.
סליחה על החפירה, אבל זו באמת סוגיה מעניינת – הייתי אמור לצאת לקניות לפני שעה בערך, פשוט נסחפתי, מקווה שלא נשארו שם רק עגבניות ירוקות
😉

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Stockton2Malone

😄

דוקטור רזי הופמן
11/04/2026 12:20:31

אתה קולט שחקלאים ישראלים רסמי דופקים אותך עם העגבניות הירוקות?
הם ורשתות השיווק מוכרים לך עגבניות עשירות בסולנין, מה עוד הבנאדם צריך?….!
אל תקנה את הירוקות הן גם לא יבשילו!!!

Berch
10/04/2026 9:56:42

אחלה סקירה
מחכים להמשך
🙏

jefffoster10
10/04/2026 11:17:54

טור מצוין, אני חולק עליך בדבר אחד – סקרמנטו מסוגלים להיות יותר מטומטמים ממה שאתה חושב או ממה שכל אחד חןשב (היי, השילוב של לאבין, דרוזן וסנטר מזרח אירופי טוב בהתקפה ורך בהגנה לא עבד בשיקגו, בוא ננסה בבירת קליפורניה! ועוד בלי רכז שזה מה שהניע את העסק לחצי עונה בשיקגו!)
מעניין אם האופציה של דריימןנד לדטרויט עדיין על השולחן, למרות שלא הייתי פוגם במרקם הקבוצתי ואני מסכים איתך שהאריס מתאים שם. מדהים אגב שהןא רק בן 33. נזכיר שמתוך 300 מיליון הדולר שהרוויח בקריירה, 180 הוא קיבל מפילדלפיה (tobias harris over me??)

jefffoster10
10/04/2026 11:20:08

אגיד גם שאני עדיין מחזיק בדעה שלא כדאי למשכן את העתיד עבור שחקן שכבר עלה לדרגת פציע בן 31 עם סגנון משחק שרק מבטיח שחיקה מוגברת וסיכון לפציעות ולא נראה שיש לו את הכלים לשנות את המשחק שלו באופן שיבטיח יעילות ואפקטיביות לשנים המאוחרות של החוזה שהוא רוצה. מצד שני, תמיד תהיה סקרמנטו שתיקח אותו.

דוקטור רזי הופמן
11/04/2026 12:29:30
הגב ל  jefffoster10

🙂
שימון צודק?
….
לפעמים

SLORC
10/04/2026 17:07:43

מצויין, מקווה שהחלק השני יבוא במהרה

דוקטור רזי הופמן
11/04/2026 12:28:24

יופי יופי ג'אפול כמעט פספסתי את הפוסט הזה…
לא חושב שווץ יקבל הצעה של 10 ואם כן, אין להורפורד מה מחזור.
בעצם, גם אם ווץ יקבל 10 לשנתיים הורפורד לא חוזר, אין צורך בו. אם יש לו חוזה מובטח לשנה הבאה הוא לא יצא ממנו וכנראה שיעבור בתרייד ליפבמהלך העונה הבאה. לגבי אבו זקן, בוא נראה עד היכן הוא יסחוב את הקאבס בפלייעוף ואז ההחלטה תהיה יותר קלה.
שלא תדעו עוד צער, לצערי אמרתי את זה הרבה פעמים השנה.
🙁

ירון, החלום
ירון, החלום
11/04/2026 22:59:42

בס"ד
תודה רבה.
קליבלנד בצרות.