השבוע נאלצנו לקחת הפסקה זמנית מהממים, אז נעבור לדני אבדיה. שלשום חגג אבדיה יום הולדת 25 עם טריפל-דאבל וניצחון על הספרס והפך לשחקן העשירי אי פעם שעושה טריפל-דאבל ביום ההולדת. במסגרת הפריוויו הזה, נזכיר עבור כל קבוצה שתוזכר את אחד מהמשחקים הבולטים של אבדיהנגד אותה קבוצה, כאשר השתדלתי לעשות את זה לא רק לפי ההופעה הסטטיסטית הכי טובה, שככל הנראה הייתה בשנה-שנתיים האחרונות, אלא גם דרך ציוני דרך משמעותיים בקריירה של כוכב ה-NBA הישראלי.
)
2:00 דטרויט פיסטונס (26- 9) – ניו-יורק ניקס (23- 12):
קרב צמרת מסקרן מאוד בין שתי הראשונות במזרח, למרות שהניקס בתקופה קצת פחות טובה עם 3 הפסדים רצופים, והקרובים יותר לבוסטון ויתר הדולקות אחריה מאשר לדטרויט בפסגה, כך שהמרחק בין שתי הראשונות זהה למרחק בין הניקס למדורגת 5 מפילדלפיה. גם הפיסטונס פחות יציבים לאחרונה וניצחו 6 מתוך 10 האחרונים, לא רע סך הכל, אבל פחות טוב מאשר מאזן 20- 5 עד אז.
ל-20 נקודות הגיע אבדיה כבר במשחק העשירי בקריירה שלו, משחק נגד מיאמי ללא ווסטברוק וביל, אבל הפעם הבאה שזה קרה הייתה כעבור יותר מ-100 משחקים, במשחק נגד דטרויט בשלהי עונת 2022. מרץ 2022 היה חודש מתעתע מבחינת אבדיה, בו הוא סיים מצד אחד 3 משחקים רצופים ללא נקודות, בחודש היחיד בקריירה בו הייתה לו כמות כזאת של משחקים בסך הכל, אבל גם סיים אותו עם ממוצע של 9.4 נקודות, הכי גבוה שהיה לו עד אז, ועם שיא קריירה חדש ב-26/3 נגד דטרויט, 21 נקודות יחד עם 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בעונה הבאה כבר היו לו 6 משחקים של 20+ נקודות, ובכל עונה המספר עלה עד שהיום הוא מקום שני במשחקים כאלה, בשוויון עם טייריס מקסי ויוקיץ' ורק מאחורי שיי גילג'ס-אלכסנדר.
לאבדיה מאזן לא מרשים בכלל של 2- 13 נגד הניקס, אבל מבחינה סטטיסטית היו לו שני משחקים טובים נגדם בעונה שעברה, שניהם בחודש מרץ המצוין שלו. במשחק הראשון, הביתי של הבלייזרס, אבדיה רשם 27, 15 ו-5, כולל מהלך של סל ועבירה שהעניק לפורטלנד יתרון נקודה בשניות הסיום של ההארכה, אבל מיקאל ברידג'ס תפר שלשת ניצחון עם הבאזר. את המשחק ב-MSG הניקס ניצחו 110- 93 יותר בקלות, אבל אבדיה עלה ל-33 נקודות, יחד עם 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות.
רמת עניין של משחק: A – קרב צמרת מסקרן מאוד.
הימור: דטרויט ב-7.
2:30 בוסטון סלטיקס (22- 12) – שיקגו בולס (17- 18):
שתי הקבוצות עם המומנטום הכי טוב במזרח אם סופרים את 10 המשחקים האחרונים, כאשר כל אחת מהן ניצחה 7 משחקים. בוסטון ניצחו 7 מ-8 האחרונים ועשויים למצוא את עצמם מחר בבוקר במקום השני במזרח, כאשר ג'יילן בראון השווה את שיא הקריירה שלו, שעומד על 50 נקודות. בצד השני, שיקגו סיימו רצף של 6 משחקי בית עם 3 ניצחונות בלבד, כולל הפסד לשארלוט במשחק האחרון, אבל ניצחו את 4 המשחקים שקדמו לזה, וכרגיל, נמצאים במקום ה-9 במזרח, עמוק בתוך הפליי-אין.
המשחק הכי עדכני מבין אלו שנזכיר בהקשר של אבדיה היה ביום ראשון לפני שבוע נגד בוסטון. פורטלנד קטעו רצף של 3 הפסדים במשחק בו אבדיה קלע 24 עם 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ונדמה שהמשחק הזה משקף היטב את האתגרים איתם אבדיה צריך להתמודד כרגע – ניהול המשחק שמוטל רק על כתפיו והעומס שגורם לאחוזים שלו לרדת לפעמים, כמו ה-5/10 מהקו במשחק הזה נגד הסלטיקס. הניצחון הזה התחיל מומנטום חיובי מבחינת פורטלנד שניצחו 4 מ-5 האחרונות, וגם מבחינת בוסטון זה ההפסד היחיד ב-8 המשחקים האחרונים שלהם, כאמור.
במקרה של שיקגו נחזור אחורה עוד חודש, לאחד המשחקים הראשונים בהם אבדיה שיחק כרכז במשרה מלאה אחרי הפציעה של הולידיי. 9 דקות לסיום, שיקגו הובילו ב-21, אבל אז החל הקאמבק של פורטלנד, בהובלת אבדיה שקלע 15 ברבע האחרון והשלים טריפל-דאבל ראשון העונה, כולל שלשת השוויון ואסיסט לסל המהפך של קלינגן. זה לא הספיק לניצחון אחרי קריסה מפוארת מהעונשין ובאיבודים ושלשה על הבאזר של ווצ'ביץ', אבל יממה אחרי המשחק הכי חלש של אבדיה העונה עד אז, הוא הגיב עם הופעה אישית נהדרת, והראה לראשונה שהוא יכול להיות מנהל המשחק העיקרי של פורטלנד בלי הולידיי הפצוע.
רמת עניין של משחק: B – בוסטון והשאלה האם זו באמת קבוצת צמרת גם בלי טייטום זו אחת השאלות המעניינות כרגע.
הימור: בוסטון ב-10.
2:30 טורונטו ראפטורס (21- 15) – אטלנטה הוקס (17- 20):
הריצה שהקפיצה את טורונטו לצמרת המזרח בנובמבר ותחילת דצמבר הסתיימה, אבל הם שומרים על מקום טוב, וכרגע נמצאים במקום הרביעי במזרח, מה שהופך את הבית האטלנטי לבית שכולל את מקומות 2-5 במזרח ואת ברוקלין. מנגד, אטלנטה יצאו לרצף שלילי, עם או בלי קשר לחזרה של טריי יאנג מהפציעה, והם כרגע במקום העשירי במזרח, כאשר שלשום הקבוצות נפגשו באטלנטה ושם טורונטו ניצחו 134- 117. בסיטואציה כזאת, היה יכול להיות מצחיק אם שתי הקבוצות היו עולות על אותה טיסה, כשגם ככה שתיהן טסו מאטלנטה לטורונטו.
אבדיה קבע את שיא הקריירה שלו באסיסטים בהפסד לטרורונטו לפני חודש עם 14, אבל נחזור קצת יותר אחורה, ולמשחק הראשון בו ספרת העשרות של הנקודות של אבדיה הייתה 3. בפעם הראשונה שאבדיה עבר את רף 25 הנקודות הוא התפוצץ עם 43 נגד הפליקנס, עדיין שיא קריירה, והוא חיכה ממש עד לסוף העונה ההיא והקדנציה שלו בוושינגטון כדי להגיע ל-30 שוב. זה קרה שבוע לפני סוף עונת 2024 ואבדיה קלע 32 עם 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 2 חטיפות ו-3 חסימות, באחד המשחקים המגוונים ביותר בקריירה שלו גם היום.
5 טריפל-דאבלים היו לאבדיה בקריירה, אבל רק שניים מהם הסתיימו בניצחון. המקרה היחיד שהסתיים בניצחון לפני גיל 25, כלומר עד שלשום, היה בתחילת אפריל שעבר נגד ההוקס במשחק שבו אבדיה רשם 32, 15 ו-10 עם 2 חטיפות באחוזים טובים, והבלייזרס ברחו שוב ברבע האחרון אחרי שאטלנטה צמצמו יתרון משמעותי שהיה לפורטלנד. בהמקרים האחרים שאבדיה סיים עם טריפל-דאבל זה נגמר בהפסד בהארכה לקליבלנד, בנקודה עם הבאזר לשיקגו ולאוקלהומה במשחק צמוד, יחד עם הניצחון שלשום על הספרס, כך שהמאזן השלילי במשחקים האלה לא בהכרח אומר הרבה. זה גם המשחק היחיד בהיסטוריה בו שחקן סיים עם 32 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בדיוק (ותודה ל-Balligami בטוויטר על הנתון הזה).
רמת עניין של משחק: C+ – יהיה מעניין לראות לאורך העונה האם טורונטו באמת שייכת לצמרת המזרח, או לפחות לפלייאוף.
הימור: טורונטו ב-8.
3:00 יוסטון רוקטס (21- 11) – פיניקס סאנס (21- 14):
יוסטון ללא שנגון ועם סטיבן אדאמס בספק למשחק, ובלי שניהם הם התקשו והפסידו נגד דאלאס. לעומת זאת, פיניקס מגיעים למשחק הזה יממה אחרי ניצחון על אוקלהומה והופעה מצוינת של בוקר, ברוקס וג'ורדן גודווין. פיניקס במקום השביעי במערב, מרחק משחק וחצי ממינסוטה ויוסטון במקומות 5-6 וביתרון של 2.5 משחקים על גולדן סטייט המדורגת 8, ומעניין יהיה לשאול האם מדובר בקבוצה שגם יכולה לאיים על 6 הראשונות או קבוצת פליי-אין קלאסית, שגם זה הרבה מעבר לציפיות ערב תחילת העונה.
קשה לזכור את זה היום, אבל תחילת הקדנציה של אבדיה בפורטלנד לא הייתה טובה, ובשלב מסוים הוא היה עם האחוזים הכי נמוכים בכל הליגה מחוץ לקשת, כך שהוא הפך להיות השחקן השישי לחלק מהעונה. עם זאת, הבלייזרס למדו להכיר כבר אז תכונות אחרות של אבדיה, ואחת מהן בלטה במשחק הזה נגד יוסטון, בו הוא גם קלע 14 באחוזים טובים, אבל בעיקר היה זה שעצר בהגנה את שנגון בדקות ההכרעה, כולל חסימה אחת מכריעה במצב של שוויון בדקה האחרונה, והוסיף 2 קליעות עונשין בשניות הסיום, בדרך לניצחון 104- 98.
נישאר באותה עונה ונקפוץ קדימה קצת יותר מחודשיים. שני משחקים רצופים של פורטלנד נגד פיניקס הסתיימו בשני ניצחונות של הבלייזרס, ואחרי שבראשון פורטלנד ניצחו בקלות ואבדיה הסתפק ב-10 נקודות, במשחק הזה הוא קלע 11 כבר ברבע הראשון. בסוף דווקא אייטון היה המצטיין של פורטלנד נגד האקסית, אבל אבדיה סיים עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון 121- 119, נתונים שלפני 11 חודשים נחשבו הישג מרשים עבורו.
רמת עניין של משחק: A- – משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות טובות.
הימור: פיניקס ב-4.
3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30- 6) – שארלוט הורנטס (12- 23):
אוקלהומה מגיעים אחרי הפסד חוץ לפיניקס ומאזן 6- 5 ב-11 המשחקים האחרונים. אין צורך לקחת את זה קשה ולחשוב על משבר, אלא פשוט לשים לב לקחת שהלו"ז שלהם עד אז היה קל מאוד וכשהוא נהיה קשה הגיעו כמה הפסדים באופן טבעי. בצד השני, שארלוט נראים לא רק לאחרונה, אבל זו לא קבוצה שאמורה להקשות על אוקלהומה אחרי הפסד.
נגד אוקלהומה היו לאבדיה כמה הופעות מצוינות במדי פורטלנד, כולן במשחקי בית. היה משחק של 28, 8 ו-8 בינואר שעבר, אחד ממשחקי הפריצה שלו בראשית החצי השני של העונה, והיה גם טריפל-דאבל של 31, 19 ו-10 העונה בשיאי קריירה של 19/23 מהקו, אבל אם צריך לבחור משחק אחד, זה יהיה המפגש הראשון בין הקבוצות העונה. אבדיה פתח עם 0/11 מהשדה ו-13/13 מהקו באחד מהמשחקים המוזרים שנראו עד אז, אבל ברבע האחרון הוא היה מדויק, הוביל את פורטלנד לקאמבק מפיגור 20 בדרך להפסד הראשון העונה של האלופה המכהנת, והיחיד שלה ב-25 המשחקים הראשונים של העונה, כשהוא מסיים עם 26, 10 ו-9, מרחק נגיעה מטריפל-דאבל.
נחזור קצת לימי וושינגטון, התקופה בה אבדיה פגש את שארלוט 4 פעמים בעונה, ולמשחק הראשון אחרי הטרייד דדליין של עונת 2023. שבוע אחרי שיא קריירה דאז של 25 נקודות נגד הספרס, אבדיה הפעם קלע 20 נקודות עם 13 ריבאונדים וראה את פורזינגיס צולף 36 נקודות עם 8 שלשות בדרך לניצחון 118- 104. על חולשת וושינגטון בימי אבדיה תעיד העובדה שהוא במאזן 8- 8 נגד שארלוט ועם ממוצע של 10 נקודות בלבד נגד הקבוצה המזרחית היחידה שלא ראתה פלייאוף מאז שאבדיה נבחר בדראפט, והיחידה חוץ מהספרס בכלל בליגה במצב הזה.
רמת עניין של משחק: C – מי שרוצה לראות את אוקלהומה פורקים עצבים מההפסד אמש.
הימור: אוקלהומה ב-40 כי בא לי להגזים קצת.
3:30 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (19- 14) – דנבר נאגטס (23- 12):
אמביד לא התארח בדנבר מאז שאבדיה נבחר בדראפט, אבל הפעם מי שיוותר על האירוח במשחק בין שני הסנטרים היחידים שזכו ב-MVP מאז שאק הוא יוקיץ' הפצוע, בזמן שגורדון ובראון חזרו אתמול ואני מעריך שלא ישחקו הלילה. אמביד דווקא כנראה ישחק הלילה, והוא נראה לא רע לאחרונה, ואולי המעבר הרשמי של טייריס מקסי לתפקיד הכוכב של פילדלפיה עושה טוב גם לאמביד באופן אישי ולא רק לקבוצה. בצד של דנבר, הם נראו לא רע בשני המשחקים הקודמים בלי יוקיץ' עד שהפסידו אתמול לברוקלין, והם בסוג של מוד הישרדות בלי מי שהיה המועמד המוביל ל-MVP עד שנפצע.
המשחק הראשון בקריירה של אבדיה היה נגד פילדלפיה, והישראלים חגגו את העובדה שהוא היה עם 100% לשלוש באותו משחק (2/2). 7 נקודות ב-2/2 מהשדה ולשלוש ו-1/2 מהקו, 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, איבוד, 3 עבירות ומדד פלוס-מינוס של 14+ במשחק בו וושינגטון הפסידו ב-6. אם נוציא רגע את פורטלנד, נגדה אבדיה שיחק רק במדי וושינגטון באופן טבעי, פילי זו הקבוצה שהכי קשה לכוכב הישראלי נגדה כשהוא עומד על ממוצע של 7.9 נקודות (רק נגד פורטלנד יש לו ממוצע נמוך יותר) ב-42.1% מהשדה, 23.8% לשלוש ו-77.1% מהקו נגד הסיקסרס, ובעונה שעברה היה לו נגדם משחק של 10 איבודים.
אחד מהמשחקים המרשימים ביותר של אבדיה בעונה שעברה היה נגד דנבר במרץ האחרון, אז הוא קלע 36 נקודות, הכמות הגבוהה ביותר שלו בניצחון, עם 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות ואחוזים נהדרים של 12/16 מהשדה, 4/6 לשלוש ו-8/9 מהקו. אבדיה גם קלע 12 עם 3 אסיסטים ברבע האחרון ו-23 במחצית השנייה, והוביל את הבלייזרס לבריחה ברבע רביעי של 40 נקודות, בדרך לניצחון 128- 109.
רמת עניין של משחק: B – פילדלפיה כבר הצליחו להעביר את מרכז הכובד לקו האחורי.
הימור: פילדלפיה ב-15.
5:00 לוס אנג'לס קליפרס (12- 22) – גולדן סטייט ווריורס (19- 17):
הקליפרס הפסידו לבוסטון שלשום ורצף 7 הניצחונות שלהם נעצר, אך עדיין מדובר במאבק בין שתי קבוצות במומנטום חיובי, כאשר ההתקפה של הקליפרס נראית מצוין לאחרונה וההגנה של הווריורס מדורגת בטופ 5 העונתי. גולדן סטייט ניצחו 6 מ-8 המשחקים האחרונים שלהם, כאשר אחד ההפסדים היה בהארכה והשני היה במשחק שבו כולם קיבלו מנוחה נגד אוקלהומה. 9 שחקנים קולעים 8.4 או יותר ברצף הזה עבור גולדן סטייט, כאשר שווה לשים עין על ד'אנטוני מלטון שחזר מהפציעה, משתלב טוב ברוטציה והקבוצה הרבה יותר טובה איתו משני צידי המגרש, ומנגד לדריימונד שהורחק פעמיים בשבועיים האחרונים והמשחק האחרון נגד יוטה הבליט כמה ההתקפה של הווריורס השתחררה דווקא אחרי שהוא הורחק.
קליפרס – 26.12.2025 או 26/10/2024
במקרה של הקליפרס התלבטתי אם לקחת משחק מתחילת הקדנציה של אבדיה בפורטלנד בו הוא לא זרק לסל ברבע האחרון, אבל לקח 5 ריבאונדים והוסיף חטיפה ואחר כך חסימה בקלאץ' שהובילה לניצחון, אבל בחרתי בסוף בהופעה הסטטיסטית הטובה יותר, למרות ההפסד. לפני שבוע וחצי בערך, אבדיה קלע 29 עם 9 ריבאונדים ואסיסטים, אבל גם איבד 7 כדורים והיה בפלוס-מינוס של 22-, הנמוך ביותר במשחק. 7 איבודים זה השיא העונתי השלילי של אבדיה, ובכל 3 המשחקים שהוא הגיע לשם הבלייזרס הובסו על ידי הקליפרס, אוקלהומה ויוסטון, ומדובר בשחקן שאיבד הכי הרבה כדורים העונה עם 139 (מקום שלישי למשחק עם 3.9 וחלק מהקבוצה שמאבדת הכי הרבה באופן כללי).
פורטלנד לא ניצחו את גולדן סטייט ב-4 שנים עם בילאפס על הקווים, וכבר יממה אחרי שהוא נעצר על ידי ה-FBI הבלייזרס ניצחו את הווריורס, בפעם הראשונה מתוך 3 העונה, ובכל המקרים אבדיה קלע בדיוק 26 נקודות. שבוע לפני המפגש הרביעי והאחרון בעונה הסדירה ביניהן, זו הזדמנות להיזכר בניצחון של פורטלנד בגביע, משחק בו אבדיה הוסיף ל-26 הנקודות גם 13 אסיסטים, ואולי המשחק המשמעותי הראשון של קיילב לאב, רוקי שלא נבחר בדראפט והופך בחסות הפציעות לשחקן חשוב ברוטציה של הבלייזרס. פורטלנד ניצחו אז 127- 123 בתום משחק דרמטי, אבל זה לא הספיק להם כדי לעלות לרבע גמר הגביע בגלל ההפסד לספרס.
רמת עניין של משחק: B+ – שתי הקבוצות הזקנות של הליגה רוצות להראות שיש להן עוד מה לתת.
הימור: הקליפרס ב-4
5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (16- 20) – יוטה ג'אז (12- 22):
פורטלנד ניצחו4 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלהם ועלו מקום אחד למקום התשיעי במערב. לאור הלו"ז הקשה שהיה להם עד עכשיו (מקום שני לפי ESPN ושלישי לפי CraftedNBA), והלו"ז הנוח יותר בשאר העונה (מקום ראשון לפי טנקאטון ושישי לפי CraftedNBA), ולאור הפציעות הרבות בקו האחורי, הבלייזרס יכולים להרגיש בעמדה לא רעה לקראת ההמשך. בתגובות לפריוויו לפני העונה כתבתי ש: "המערב עמוק, אבל אני מאמין שפורטלנד יעשו פליי-אין השנה. אבדיה והסיכוי לעונת פריצה שלו זה אחד הסיפורים הכי מעניינים בליגה לדעתי, ולא רק מנקודת מבט ישראלית". בינתיים אני לגמרי בכיוון, בשני התחומים. לגבי יוטה, הם הפסידו 3 רצוף וכעת בשוויון על מקומות 11-13 עם הקליפרס ודאלאס, אבל כנראה עם יותר אופטימיות משתיהן.
אבדיה שיחק נגד פורטלנד רק במדי וושינגטון כמובן, כך שלא מפתיע שממוצע הנקודות שלו נגדם הוא הנמוך ביותר עם 7.5 נקודות למשחק בלבד. עם זאת, בפעם האחרונה שהוא פגש אותם כיריב הוא קלע 22 עם 12 ריבאונדים, חטיפה ו-2 חסימות. פורטלנד ניצחו 108- 102, אבל אולי מישהו ראה שם משהו שגרם לו להאמין
היה שלב מסוים בעונה שעברה שאבדיה עלה מהספסל כשחקן שישי והציג יכולת טובה יותר מאשר בתחילת העונה, אבל המשחק שהחזיר אותו לחמישייה היה לפני מעט יותר משנה נגד יוטה. פורטלנד ניצחו 122- 120 וקלע שיא עונתי דאז של 27 נקודות, יחד עם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בהמשך הבלייזרס ניסו את שיידון שארפ כשחקן שישי, אבל את הפריצה שלהם בסוף העונה שעברה הם עשו אחרי שגרנט נפצע, מה שכנראה הוביל לכך שהוא היה זה שפתח את העונה כשחקן שישי לפני שהפציעה של הולידיי הקפיצה אותו לחמישייה, אבל עכשיו גם הוא פצוע.
רמת עניין של משחק: B+ – אבדיה שחקן שמקבל הרבה מאוד עניין העונה, ובצדק גמור.
הימור: פורטלנד ב-6.

חח עמיחי אתה מאוהב
ואחרי קריאה –
פריוויו נפלא, עשיר בהיסטוריה ישראלית מרשימה.
מזל טוב לדני ונאחל עוד הרבה שנים ומשחקים שיהיו ציוני דרך
בוא לא נגזים. עשיתי משהו דומה על קליי כשהוא חזר מהפציעות, ואני מוכן לעשות בעתיד על שחקנים אחרים שאני בעדם (או על לברון אם ישלמו לי משכורת שנתית שלו)
כמה שמות מפתיעים ברשימה עם דני ואחד מאד מפתיע בחסרונו.
אתה מתכוון לעשיריית הטריפל-דאבל ביום הולדת?
11 אבל כן.
בעצם צדקת זו עשיריה – יש כפילות.
מעולה עמיחי, נהניתי לקרוא.
מסכים לחלוטין ולא מתווכח על הקביעה שלך שהבלייזרס מול הג׳אז זה ה-משחק של המחזור.
דטרויט-ניקס ופיניקס-יוסטון קיבלו ציון גבוה יותר ושעה קשה יותר
עמיחי נתת פה אנציקלופדיה לדני
נתת פה סטט 100 נק של ווילט. כל הכבוד.
דני איינג מטיל מטבע להפסיד או להפסיד לשתף את קיונטי ולאורי או לא?
https://youtu.be/QedVjF5vpQE?si=Uhc3KjxolZVPFnyH
תודה על הפריוויו המושקע
אמנם קצת חפר לי המורשת אבדיה והממים הרבה יותר כיפיים אבל ממש מעריך את ההשקעה האדירה
נקווה לכמה הפתעות חיוביות הערב
מסכים לגבי הממים, ומקווה לחזור לזה בשבוע הבא
אני צריך לפנות זמן ולעבור על כל הסרטונים לכבודו של דני. מגיע לו שחקן אדיר ותענוג לראות אותו. עמיחי אתה גדול!
מזל טוב לעלם אבדיה, כל מה שצריך לאחל לו זה שימשיך ככה, כי בינתיים הוא הספיק להגשים לא מעט.
תודה רבה עמיחי ויאללה סלטיקס
בדנבר רשימת הפצועים זה משהו מטורף. כל החמישיה + מחליפים בכירים. היום חוץ מיוקיץ גם יונאס, בראון, מארי, הארדאווי גורדון, וקאם גונסון בחוץ (לפחות לפי מה שרשום). אפילו לא GTD
שיוקיץ' יביא את הסוסים שלו לתת יד.
5 דקות של האחים שלו על המגרש וגם פילדלפיה משחקת עם הג'י ליג שלהם…
זה בעיה לשתף את כל אחיו כי כולם נחשבים לסנטרים. אולי את הילד שלהם אפשר לרשום כפאוור פורוורד וזה רק שמידה ועוד לא הגיע לגיל בר מצווה.
יוסטון תיראה כסמול בול לידם.
🤣
האחים של יוקיץ מול הקהל של פילדלפיה זה לא יגמר טוב למשפחת יוקיץ , כבר עדיף לאחים של יוקיץ לצעוק ניגרס בסאות סייד של שיקאגו
עמיחי תודה זה ארוך לי מידי השיעור הזה בהסטוריה אבל סחטייןמעל המאמץ.
בכל מקרה דני נבחר לשחקן השבוע במערב.
עוד מיילסטון.
נדמה לי שמצאתי תזמון מצוין עם הבחירה באבדיה לשחקן השבוע במערב
יגיד לי גיא שאני פרובינציאל אבל זה לא סתם הבאזז שנוצר סביבו. לדעתי הליגה משוועת לכוכב מהסוג שלו זה משהו שפשוט אין בליגה. צריך לקוות שהוא לא יפצע וימשיך בעונה הזאת הליגה צריכה מישהו כמוהו יותר ממה שהוא צריך אותה.
גיא זו מחשבה עמוקה אני אסביר בהזדמנות אין לי סבלנות עכשיו.
נסחפתי.
אכן ככה נראה….בסוף הקבוצה הזאת בלי שחקנים והיוסג הוא כמעט כולו אצל דני
ברור שהוא מנצל את זה מצוין ומנהל התקפות לתפארת. אבל עדיין מן הסתם זה ירד מתישהוא…. יש הרבה שחקנים שאמורים לחזור..
.
ככה או ככה כל הופעה כזאת זה שיחוק אדיר שלו.
אם יבוא היום ונזכה לראות אותו משחק בפלייאוף יהיה פה פשוט טירוף
שברת את התשובה. היית צריך להוריד את היוד…
https://www.tsn.ca/nba/article/nba-award-predictions-sga-closing-on-mvp-repeat-n1-47482986/
זה של קווין פלטון. עיתונאי ספורט, עם הצבעה לפרסי העונה. תבדוק ממתי זה, והיכן ממוקם דני.
בדקתי במקום טרולי. זה מאתמול. לי רק שאלה, מה ההגיון של העיתונאי הזה לבחור בגיילן גונסון חמישיה שלישית, אבל להיות במקום השני אחרי דני לשחקן המשתפר? שאלה לא פשוטה, אך מעידה על זה שדני ראוי לדיון לכל הפחות.
נראה שדני שחקן השבוע במערב
פריויו מגניב… עשית פה הרבה כבוד לדני. מגיע לו.
כל מילה שמוקדשת לילד הגדול הזה מגיעה לו. הזוי לאיזה גבהים הוא הגיע…
וקצת מפצה על מיעוט תשומת לב מאז שנכנס לליגה. גם אם לא מכוון
.
שחקן השבוע במערב. הפעם קיבל את זה…. איזה הזוי. הישראלי הכי טוב בכל הזמנים? והוא בקושי גידל שפם
.
אמביד משחק בדנבר בפעם הראשונה בעשור האחרון בפעם היחידה שיוקיץ לא יכול לשחק זה קורע…
המשחק בפילדלפיה , אמביד תמיד משחק נגד יוקיץ בפילי
https://www.youtube.com/watch?v=Tbp9P32lyCk
https://www.youtube.com/watch?v=2asGeItzGWM
שני קטעים מinside the nba, כבר ב2014 הם אמרו הכל, אנליטיקס זה הונאה, היי טק זה הונאה, תל אביב וסאן פרנסיסקו מלאות בהומלסים, העולם קורס
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוקר טוב אליהו
פריויו נחמד מאד
מאזולה מפתיע לטובה עם פסק זמן נדרש אחרי שהסלטיקס שמובילים ב 17 לא הצליחו לשים סל 3 התקפות רצוף. הוא רוצה משהו אחר ולהכניס את גיילן בראון למשחק כי האחרון עם סדרת קלינגים בלתי נגמרת. מקווה שיתחיל להכניס אותם
עכשיו הפרש 21
מטורף כמה גרועים שיקאגו עם 22 נקודות בחצי של הרבע השני….
נכון שהגנת הסלטיק טובה אבל 22?
התקפית הסלטיקס גרועים היום ולא מצליחים עם השלשות אבל הגנתית הם טובים, לא נגיד מצוינים, וזה מספיק!
כרגע, יש מצב שהסלטיקס מסיימים את היום הזה במקום השני חצי נקודה מעל לניקס…
צ"ל מעל לניקס והקטקטים…
ואכן כך היה
הסלטיקס עוד יכולים לחרבן את זה. רק אנפרוני ופריצארד מתפקדים התקפית.
תודה! קונספט מגניב נהניתי מהקריאה השקעתך ניכרת!
—
קייד כרגע פשוט מדהים
המשחק הזה בבוסטון הוא של פריצארד עם 18 נקודות כשההתקפה של הסלטיקס לא טובה בלשון המעטה.
הסלטיקס חטפו סלים בשתי התקפות ולא הצליחו לשים סל וזו סיבה שמאזו לקח טיימאאוט כשהוא מוביל ב 19. תענוג לראות שהוא הפנים את הצורך לא לחכות להידרדרות. השנה הוא התפתח כמאמן ואצלי הוא ברשימה עם ספולסטרה, כתף מול כתף.
אנפרוני זו הברקה של סטיבנס
אני מאד שמח שהוא פה ומקווה שישאר עד סוף העונה. ברור שלא יחתימו אותו לשנה הבאה. הוא קלע ענק וסביר שיקבל חוזה של 30 מליון וצפונה לעונה. שנה הבאה יהיה 25 נקודות למשחק!
מה זה?
שארלוט מובילילילים על OKC?
לא ייאמן
הבולס סוגרים את הפער, טיימאאוט מתבקש
רק 11 4 דקות לסיום וטיימאאוט מתבקש.
עובדות?
עובדה שהסלטיקס נמצאים כרגע במקום השני ויש עוד 3 משחקי ביית.
עובדה שאנאפלוכי עם 27 נקודות עם 9 שלשות מ 16 נסיונות כשווייט ובראון לא הכניסו כמעט כלון ושון דבר.
עובדה שזה היה המשחק הכי גרוע של בראון התקפית השנה, אחרי משחק של 50 נקודות?
מה זה אומר? כלום!
גם ווייט לא היה טוב התקפית אחרי משחק מצויין קודם, עניין של מקרה לגבי שניהם.
למה בראון משחק יותר טוב במשחקי חוץ? לא ברור. במשחק הבא הוא יהיה יותר טוב בהרבה וגם ווייט.
עובדה היא שבראון שחקן טוב, ועובדה היא שהוא לא טוב כמו שהצהיר אחרי המשחק של 50 הנק'.
היי
בראון הוא סופרסטאר. שחקן ענק שלפעמים יש לו יום שבו הוא דאון.
לא לשכוח שהאליפות האחרונה של הסלטיקס היא בעיקר בזכותו. הסיבה העיקרית בגינה הסלטיקס ש"היתה צריכה ללכת לטנקינג????….) השנה במקום שני במזרח היא גיילן בראון.
יש לי לא מאת ביקורת עליו אבל יש תוצאות והן פשוט לא ייאמנו.
באק-טו-באק ת'אנדר/משחק חוץ ביוסטון ולקראת סיומו של הרבע השלישי אנחנו עדיין במשחק.
כבוד!
מה קורה לת׳אנדר?
24 הפרש להורנטס באוקלהומה 6 דקות לסיום
3 דקות. להיום ביוסטון,
שוב זה משחק של התקף לב…
מי שלא מתרגש זה בוקר שפשוט בוער במאניטיים (קטע, איך שחקן עם קרח בוורידים יכול בו להיות On fire…)
אני והפה הגדול שלי…
הפעם קיבלנו את השלשה על הראש אחרי שפתחתי פה גדול ובוקר הפסיק לקלוע.
יום עם-סל יום בלי-סל…
דני חוגג ומניע את הכל. גורם לקבוצה למסור.
קלינגון עם 3 שלשות רצופות.
והתשובה היא כן, גם הוא טוב מאייטון.
מי יותר מטומטם אמביד או ניק נרס?
הזוכה יקבל את המח של אחד מהם לעשות ניסויים במעבדה
פורטלנד מתקרבים ל-80 במחצית
דיים צוטט: "לא יכול לחכות לחזור למגרש"
אני חרד מהרגע הזה.
רק יתקע את תנועת הכדור וייקח זריקות מכולם.
למה הביאו אותו בכלל?
איזה מהלך אומלל
תוצאת מחצית – 78-57
דני עם 23 נק' בשטף המשחק והדינמו של הקבוצה
יש הסבר הגיוני למה שקורה עכשיו בפילדלפיה???
ניק נרס מטומטם
אין לו מושג
לא הייתי נותן לו להיות מאמן של נבחרת הרוגטקות של אלסקה
מחקתי.
5-4 בהארכה לדנבר על פילי.. דנבר עם המחליפים של המחליפים
איזה שחקן אבדיה.
והוא משלנו. מדהים!
דני חייב להגיע ל50 הזדמנות לקרוע את הבתולין זה משחק קלאסי לניפוח סטט זה הזמן לדרוס. זה ישבור מחסום מנטלי. הוא עם 31 נק באמצע הרבע ה3 ו30 הפרש לדרוס.
50 זה חשוב זה הודעה, סימן היכר אני הבחור החדש בשכונה.
ההוקס תכף לוקחים אליפות בלי טריי חחח הראפס ניגבו אותם פעמיים ומראים שכלום לא יצא מחבורת הזבל שם. כולם שם זה חלקים לטרייד לקבוצות אחרות.
פיליפובסקיייי
כי הייתי חייב!
תמיד זה קורה לי
משחק התפוצצות של דני'לה, אני פותח לראשונה אמצע רבע שלישי
רואה 2 איבודים ברצף
בימים כאלה שים ליג פס עם הייד סקורס
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה המשחק הראשון השנה שהם הורגים. סוף סוף 20 הפכו ל 30.
ואם גיא היה שומע מה השדרים אמרו על דני לפני המשחק ובמהלכו הוא היה מתפלץ. אול אן בי איי זה רק בדרך ל mvp. לא אני אמרתי זה הפרשן הפרובינציאלי של הבלייזרס.
🤣🤣🤣
כמה שכר דירה לשלם,
והאם אתה מסתדר עם מעט הנדלן שנשאר אחרי שתפשתי מקום נרחב כל כך אצלך בראש?
ולמען הסר ספק –
הלוואי. שיצליח.
זה יהיה מתוק בהרבה, לא דרך משקפי האוהד המשעשעות.
🙂
בקטנה ובאהבה גיא
דקה שבה השופטים מעבירים את המומנטום של גולדן סטייט לקליפרס
איפה אני רוכש כוס כזאתתת????
עצבים עם ספליטר יאללה תן לאול אן בי עוד שתי דקות שיגיע לטריפל .
thetroll nba
🤣
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, יפ
איזו קבוצת הגנה עלובה יוטה
כבוד לדני על סטט כזה כשהוא לא עולה לרבע האחרון
לסטיב קר נמאס.
מישהו ראה אוק-שארלוט ויכול להסביר מה קרה שם??
שארלוט ניצחה
תחזור שנית?
הסיני מקרה קלאסי של מאמן שמחליט ששחקן מסוים לא בא לו טוב.
חבל, יכל להיות נשק התקפי חשוב בקבוצה.
לא קונה בטמנו ועלי אקספרס.
הסיני מקרה קלאסי, סיני? לא קונה!
הסיני עדיין צעיר פעור, לא צריך להתרגש יותר מידי, תן לו לפחות עוד שנה שנתיים להתאקלם, להתחזק, ללמוד אנגלית, ואז אפשר יהיה אפשר באמת להחליט לגביו. אני מאמין בו, אולם מוקדם מידי להכריע. וספליטר לדעתי לא מקרה קלאסי כפי שתיארת, ייתכן ואני טועה.
סטפן!
סטףףףף
שיט עבירה שישית
עכשיו אני רואה את הדמיון בין דווין וואסל מהספרס לסנופ דוג
יס,סיר וסטפון קאסל זה T.i
קיצר דני יכל לעשות טריפל עם 50 ובחר לשבת בספסל רבע אחרון הוא עדיין לא הבין איך צריך לעבוד. 50 היה נותן לו תהילת עולם.
היה לו זריקה מוזרה ו-2 איבודים רצוף לפני שהוא ירד, והיה צריך מנוחה. יש שני יוסטון השבוע
ואז חזר בסוף הרבע השלישי לריבאונד ואסיסט
זה נהיה בקבוע, שדני נכנס לשניות האחרונות בהתקפה האחרונה של כל רבע, והלילה הספיק לרשום שם ריבאונד ואסיסט
היה די ברור שדני יקבל מנוחה כל הרביעי כי פעם ראשונה העונה שהבלייזרס מנגבים יריבה. בנוסף אני גם חולק על ההגיון שלך. דני מאמץ נרטיב חדש לתהילת עולם. נרטיב בו המספרים, הטריפל דאבלס בשיטה העשרונית, הרבה פחות חשובים מהקבוצה, מלנצח, מלשתף את החברים. הגוקר המציא את הנרטיב הזה, ודני צועד באותו הדרך. דני ענק. ולמר גיא הרשע, לא מאמין שהטרול רכש נדלן ממך במוח שלו, הוא הגיב לך בחביבות, יתרה אפילו, במקום להגיד לך שפשוט תודה שטעית לגבי דני. הילד סופרסטאר. אי אפשר להתכחש לזה יותר. האולסטאר כבר בוסס. זו תהיה גניבה אם הוא לא ייבחר. הקייס לחמישיה שלישית של העונה מתחזק ומתחזק בכל משחק מאז שהדיון כאן החל.
אוף, אתם לא משחררים…
א. הדיון לא היה על אולסטאר, הוא היה על All NBA
ב. הדיון היה על – "אם בוחרים היום, האם דני נבחר ל-All NBA?
אז –
שאלה א:
דני אולסטאר לדעתי. יש לו ללא ספק את היכולת הנדרשת, את הסטטיסטיקה המתאימה, את ההיילייטס הנדרשים ואת תמיכת הקהל הביתי (שזה חלק בלתי נפרד מהבחירה)
שאלה ב:
ראה את הבחירות שפרסם קווין פלטון (לינק צורף מוקדם יותר באותו פוסט) רק לפני יומיים. דני ברשימה שלו לא נכנס למרות שפלטון הוציא מהרשימה את יוקיץ' ואת יאניס.
מה לעשות, אלו עיתונות הספורט שבוחרים, לא אתה ולא אני. נכון ללפני יומיים, דני היה בחוץ ברשימה שאחד מעיתונאי הספורט הבולטים פרסם.
ג. כאמור, ולמען הסר ספק, וראבק פשוט תקראו את מה שאני כותב במקום סתם להתנצח –
הלוואי. דני ביכולת הנוכחית, אם הוא שומר אותה עד לסיומה של העונה, בהחלט משחק ברמה של All NBA
בשביל להיכנס הוא צריך בנוסף מרכיב ניצונות. אם מתבוננים על הלו"ז של הקבוצה עד לסיומה של העונה, אז 50%+ ניצחונות ופלייאין זה בהחלט אפשרי.
אז יהיה דיון מחודש, ותיכנס השאלה השלישית שמשפיעה על הבחירה של עיתונות הספורט –
הנרטיב.
כאמור בפעם האני לא יודע כמה,
הלוואי.
זה לא תלוי בי, זה חלקית תלוי בדני (הוא צריך שהקבוצה תשתף פעולה ותנצח… הוא צריך מאמן שייתן לו לשחק ברבע האחרון בשביל היילייט ששווים נרטיב), זה תלוי לגמרי במצביאים של עיתונות הספורט.
רוצה להשפיע?
שחרר אותי… ותגיב ברשתות החברתיות של אותם עיתונאי ספורט. זו דרך משמעותית כאשר רוצים ליצור נרטיב (צריך לזכור שבעוד שפורטלנד נמצאת ברשימת הצפייה של כולנו, לא מעט מהתקשורת רואים אותם מעט מאוד. הצפת ההצלחה של דני תעזור מאוד).
יאללה, שיהיה בוקר טוב.
היה פה דיון כפול, בינך לביני ובינך לבין הטרול. הדיון מבחינתי היה האם הוא ראוי לדיון בכלל. אתה חושב שלא, אני חושב שאתה טועה בענק בלהגיד לא החלטי. תקן אותי אם אני טועה. הספקת טיפה לשנות בתגובתך האחרונה. אם אתה חושב שדני ראוי לדיון לגבי חמישיות העונה, אעזוב אותך לנפשך, אבל כל עוד אתה מפיץ פה סטטיסטיקות סלקטביות שמנסות להוכיח שזה פרובינציאלי בכלל לדבר על זה, אני כנראה לא אשחרר. לא אחראי על הטרול, אבל עושה הרושם שחברנו יחד להתווכח איתך לגבי דני.
נכנסתי ללינק ששלחת וקראתי הכל. שאלתי בתגובה שלך למעלה ולא ענית. איך הוא בוחר את גיילן גונסון לחמישיה שלישית לפני דני (המספרים של דני והמאזן הקבוצתי של דני, ועוד במערב הקשוח, אם הלוז הכי קשה מכל הקבוצות עד כה) יותר טובים. ויחד עם זאת הוא בוחר את דני לשחקן המשתפר לפני גיילן גונסון. באמת סקרן לשמוע הסבר מדופלם ממך, אבל הסבר אמיתי, לא נרטיבים ומספרים שמשרתים את צידקתך, הסבר כנה בבקשה, וכמובן בוקר טוב לך. אצלי כבר צהריים.
אין שום קייס לג'יילן לפני דני בחמישיות. במשתפר זה עוד איכשהו אפשר לטעון את זה למרות שגם לא
גיא טען לפני כמה ימים שהשחקן המשתפר של גיילן להפסיד, ועכשיו הוא שולח לנו לינק של עיתונאי מבוסס לגבי פרסי העונה. הקדשתי את זמני לקרוא ומצאתי דיסוננס רציני. אני באמת סקרן לשמוע מגיא איך הוא פותר את הדיסוננס הזה
לא יודע להסביר אותו וגם לא מסכים עם חלק מהבחירות, אבל גיא כבר כתב כאן (וגם אני) שהעסק הזה תלוי מאוד בנראטיב ובהצלחת הקבוצה, לכן חשובים ניצחונות. אני אופטימי בגיזרה הזו, ולכן גם אופטימי לגבי הבחירה שלו לחמישייה שלישית.
הסבר אפשרי שחשבתי כעת על הבחירה בג'ונסון: הרצון "לחלק את השלל" בין כמה שיותר אנשים, ולהוקיר גם אחרים שעשו צעדים משמעותיים ורציניים. כמו שלא בכל שנה בשנות השיא שלהם לברון או מייקל לקחו mvp, או כמו שלא תמיד מאמן העונה נבחר מהקבוצה של ה mvp או מקבוצה עם הרבה אולסטארים
מסכים לחלוטין לגבי ההסבר ההגיוני הזה, חלוקת שלל מה שנקרא, אפשר גם להוסיף על זה עייפות הבוחר
פלטון איש אנליטיקס.
ג'ונסון: 24 נק' ב-57.6% אפקטיבי לצד 10.2 רב' ו-8.5 אס' (3.5 איבודים)
דני: 25.7 נק' ב-53.4% אפקטיבי לצד 7.3 רב' ו-7.1 אס' (3.9 איבודים)
2 השחקנים עם מאזן קבוצתי שלילי.
לג'ונסון WS גבוה יותר, PER גבוה יותר, BPM גבוה יותר, VORP גבוה יותר.
הוא עושה את כל אלו עם USG נמוך יותר.
אלו הנתונים שרואים מצביעי ה-All NBA
תפסיק להתבונן מבעד למשקפי האוהד ואז להאשים האשמות של "מפיץ פה סטטיסטיקות סלקטביות שמנסות להוכיח שזה פרובינציאלי".
אתה מוזמן להראות איך הנתונים שונים ממה שהצגתי, מה מעוות, ומה החסרתי בכוונת זדון במטרה לפגוע בכם הפרובנציאלים…
דרך אגב,
למה אתה שואל אותי?
לי אין הצבעה. לפלטון יש, עובדתית. זו הבחירה שלו. עובדתית.
שוב,
בשכלול יכולת, סטטיסטיקה ומאזן דני לטעמי אולסטאר. כתבתי את זה מהרגע הראשון. התבוננות על שיטת הבחירה, לטעמי, הופכת אותו לאולסטאר גבולי (הצבעת השחקנים תמיד הייתה מבחן פופולריות והצבעת התקשורת הרבה פעמים משחקת משחק של "מגיע/לא מגיע". המאמנים מיישרים קו)
אם אני צריך להמר – הוא יבחר.
זה לא שונה ממה שכתבתי מהרגע הראשון.
All NBA? כרגע הוא לא בפנים, אבל היכולת שהוא מציג בהחלט מקרב אותו.
שוב, בפעם האני לא יודע כמה,
ההערכה שלי היא לגבי הסיכויים שלו להיבחר בהתאם לסיכויים כיום.
שוב,
ראה מה קווין פלטון כותב בשביל להבין האם הוא בפנים או בחוץ (וזה איש של אנליטיקס. מצביעי ההצבעה הפופולרית הולכים הרבה פעמים אחרי הסיפור, ואז כמות הניצחונות הופכת לפקטור חשוב יותר ושחקנים דוגמת קייל לאורי נכנסים.
אתה יכול להתווכח כמה שאתה רוצה,
זה לא ישנה את הנתונים.
אתה יכול לפרש אותם אחרת,
אבל למעט הטיעון הפרובנציאלי של "מגיע לו, לא ראיתי משהו שמסביר איך עם הנתונים הקיימים מגיעים למסקנה אחרת…
שפכת מלא מילים ועדיין לא ענית לי על השאלה, לגבי העיתונאי המדופלם ששלחת לנו לינק שלו.
.
בוא אנסח אותה שוב. איך הוא בחר את גיילן גונסון לחמישיה שלישית, לפני דני, ובו בעת באותה כתבה בוחר את דני לפני גונסון לשחקן המשתפר, אותו גונסון שטענת לפני יומיים שהפרס הזה שלו להפסיד?
גיילן גונסון לא מגיע לרבע מדני השחקן הכי אוברייטד בליגה
אני עדיין סקרן לשמוע מגיא, איך העיתונאי החכם שהוא חלק איתנו בלינק שבחר לפרסי עונה, מתיישב עם דעתו לגבי חמישיות עונה ולגבי השחקן המשתפר. אל תפריע בבקשה לדיון כבוד רפי ההבנה העליון
אתה קצת חסר סבלנות. אני יודע שזה מציק לך, הדיסוננס, אבל שנייה דקה…
יינון התותח כבר ענה במקומך, תשובה מצויינת שאני מסכים איתה
סיימתי לנקות להיום, שיהיה לכולם בהצלחה. ולגיא במיוחד לפתור בתוך עצמו את הדיסוננס
במיוחד בשבילך, שוב, בגלל שאתה מתעקש.
פלטון איש אנליטיקס.
ג'ונסון: 24 נק' ב-57.6% אפקטיבי לצד 10.2 רב' ו-8.5 אס' (3.5 איבודים)
דני: 25.7 נק' ב-53.4% אפקטיבי לצד 7.3 רב' ו-7.1 אס' (3.9 איבודים)
2 השחקנים עם מאזן קבוצתי שלילי.
לג'ונסון WS גבוה יותר, PER גבוה יותר, BPM גבוה יותר, VORP גבוה יותר.
הוא עושה את כל אלו עם USG נמוך יותר.
אלו הנתונים שרואים מצביעי ה-All NBA
מוסיף –
זה מראה למה ג'ונסון ולא דני בחמישיית העונה.
ההבדלים היחס לשנה שעברה (9 נקודות יותר לדני שהפך לסקורר המוביל של קבוצתו עם ירידה זניחה ביעילות) הם הסיבה לבחירה בשחקן השישי לדני. מה שינון כתב, בול.
תפסיק להתבונן מבעד למשקפי האוהד ואז להאשים האשמות של "מפיץ פה סטטיסטיקות סלקטביות שמנסות להוכיח שזה פרובינציאלי".
אתה מוזמן להראות איך הנתונים שונים ממה שהצגתי, מה מעוות, ומה החסרתי בכוונת זדון במטרה לפגוע בכם הפרובנציאלים…
דרך אגב,
למה אתה שואל אותי?
הנתונים שהבאתי, אם תשווה אותם לשנה שעברה תקבל את התשובה למה השחקן המשתפר זה של ג'ונסון להפסיד.
מקווה שדני ופורטלנד ינצלו את הלו"ז, יטפסו בדירוג, ודני יציג עוד כמה משחקים משני נרטיב,
אז דני יוכל להיבחר ל-ALL NBA ושלג'ונסון יהיה לבריאות עם השחקן המשתפר…
פוליש אחרון על הריפצה לפני שאני עוזב, מדוע בחרת בלינק הזה ספיציפי של הדעה הזו של העיתונאי הזה לגבי בחירות לחמישיות העונה, כמשקל לטענתך. אתה לה רואה את הדיסוננס? גם תגובתך זו, לא פותרת אותה, היא רק מגדילה אותה.
.
יאללה סיימתי להיום, אולי אמשיך את הדיון בלילה שלי.
משעשע.. פוליש.
הטיעון שלי עקבי, והבאתי דוגמה ריאלית. אתה מוזמן להביא אחרת.
לא הראת איך הטיעונים שלך מסתדרים עם הנתונים,
אתה כרגע אוחז בדגל "ניגבתי" כאשר כל שבידרך זו הצהרה סמרטוטית…
לא ברור לי למה אני צריך להסביר עיתונאי ספורט שהציג את הבחירות שלו,
לא ברור לי למה אני צריך להסביר את ההבדל בין ALL NBA לבין השחקן המשתפר,
לא ברור לי מדוע אתה לא מביא בדל של הסבר איך הנתונים של היום שווים לדני ALL NBA במבנה הבחירה הנוכחי.
אני ממתין לדוגמאות אחרות של עיתונאי ספורט עם הצבעה אשר בחרו לאחרונה בדני לאחת מחמישיות העונה (זה יתמוך בטיעונים שלך),
או להסבר רציונלי נטול סמרטוטים המחזק את האמירה שלך.
שיהיה אחלה יום.
היה נחמד הדיון, גיא תודה לך, גם הארת את עיניי. נראה לי שאנחנו מסכימים על הרוב עם לא על הכל. אני בטוח לא מסתכל ממשקפיי אוהד, חס וחלילה, זה ביג נו נו עבורי ההסתכלות הזו. אני לא אוהד של אף אחד ואף קבוצה, ואם דני יילך בדרך של לוקה, אני אהפוך מלאהוד אותו ללא לאהוד אותו בקלות רבה. כרגע אני אוהד אותו מתוך משקפיים נטראליות לחלוטין
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שים גם ווקס יה שרת. תנקה פעם כמו שצריך!
הכל נקי. כולנו מסכימים שדני אולסטאר ראוי, ושיש לו קייס רציני מאוד לשחקן המשתפר, וקייס שמתחזק לגבי חמישיה שלישית. גיילן גונסון מתחרה איתו על אותן משבצות. יש פוליטיקות בהצבעה, יש פציעות שמשפיעות, יש מאזנים של הקבוצה בנקודות זמן שמצביעים לכל אחד מהדברים האלה, קשה לדעת. אבל דני ראוי לדיון בכל אחד מהסופרלטיבים האלו, וזה לא בושה להיות פרובינציגאלינארי
וואו בכמה משחקים החמצת … העיקר אבדיה בכל מקום 🤣