מי יהיה ה-MVP העונה?

הרוסטר חלק כמו טוסיק של תינוק.

הליגה היא 0 מתחילה ועד סוף.

תיאורטית, אפילו ג'יי אר סמית יכול להיות ה-MVP של הליגה. מה יש? דוד לא גבר על גולית? היו דברים מעולם, כמו שאומרים החברים שלי ממעלות. כל שחקן של ה-NBA יכול להיות ה-NBA, ודראפט הפנטזי עומד לקרות אטוטוטו הערב.

אז אם אתה GM, עם מי אתה מתחיל?

בואו נהיה יותר ספציפיים: מי יהיה ה-MVP של העונה הבאה עלינו לטובה?

שאלה זו שאל יו.אס.איי.טודיי את 30 המנכ"לים של הליגה, ו-27 הסכימו לענות.

אולי זו לא הפתעה ש-16 מה-27 בחרו בשמוק להיות ה-MVP של הליגה העונה. אני משוכנע שחלק מהעניין היה הכבוד שהם רוכשים ללברון על שחזר לכור מחצבתו (מומי! כור מחצבתו זה אני חושה מ-'דברי חכמים' והכוונה היא למקור, או משהו כזה). כמובן שהשאלה היא כיצד הקבוצה החדגשה תשחק, ומה יהיה חלקו של לברון בתחייתה מחדגש.

אומר לכם מה: אם הקאבס לא מנצחת לפחות 55 משחקים, לברון יכול לנשק ל-MVP גודביי. נו צ'אנס לזכייה ללא 55 "W'S".

 

 

דוראנט אמר השבוע משהו שמאד הערכתי: "הגיע הזמן להפסיק להתחיל כל משפט עם 'לברון'. אין לו במשחקו שום דבר מיוחד שאין לאחרים בליגה. הגיע הזמן להפסיק לעשות ממנו 'מלך' כי הוא בשר ודם כמו כל אחד מאיתנו, שחקן המתקרב לגיל 30 שעושה מה שהוא יכול, ולא יותר מזה. אין כל מג'יק במשחקו".

7 מנכ"לים הסכימו איתו. בן ה-26 הזה גבוה יותר מלברון, קלעי הרבה יותר טוב ממנו, ויש לו ארבע שנים להגיע ולהשתפר. אבל ה-MVP זה לעונה הזאת, ולא לעונה שקווין דוראנט יהיה בן 30. הדוראנט הזה משפר בהתמדה את משחק ההגנה שלו ואת ה-'פליימייקינג' שלו, ואם אני מנכ"ל בוחר, אז לדוראנט היו 8 פתקים.

אם דוראנט צריך איזו שהיא מוטיבציה, כל מה שהוא צריך לעשות זסה להסתכל מעבר לשכמו ומה הוא רואה? צעיר בן 21 שגבותיו מחוברות, והוא שחקן מיוחד מאד במינו בשני חלקי המגרש עד שלפעמים אתה לא יודע אם הוא טוב יותר כמגן או כמתקיף. וכששואלים 'במה הוא טוב יותר', אפילו 'בינוני הבנה' מבינים שהוא טוב מאד גם בזה וגם בזה. הוא שיפר בעונה שעברה את הפרודוקציה ההתקפית שלו מ-13.5 ל-20.5, ואני מנבא לו עונה של 25 חיצים ו-14 ריב' למשחק העונה. לברון יכול רק לחלום על סטאטס כזה. רק בגלל שהוא צעיר תמים בן 21 שגבותיו מחוברות הוא לא קיבל יותר מ-3 בחירות, אבל סכוייו גבוהים הרבה יותר לפרוץ העונה כגדול, ולכבוש את ה-MVP בסערה.

 טוב. היה GM אחד שהחליט לתת ל-BIG FUNDAMENTAL מתנה לפני הכניסה למושב זקנים, אבל אילו ה-GM הזה היה חייב לשים כסף על השולחן, הוא היה נותן אטת הבחירה לאחד מהשלושה  האחרים.

בינינו, הבחירה היא בין השלושה. לאף אחד אחר בליגה אין צל של סיכוי להידחק. לי לא זכור מקרה כזה ברור של "שלישייה מיוחדת" מאז ימי השלישייה "לארי-מייקל-מג'יק" (ואפילו להם היו יריבים רציניים הרבה יותר מאשר לשלישייה של היום!)

 זהו. אחד מהטריאומוורנט. END OF STORY!

LeBron James. What's left to say? Four-time MVP. Two-time champion. Gold medalist. Flip through this gallery for some of the most memorable images of King James' career.

In just his seventh year in the league, Kevin Durant has evolved into one of the NBA's best scorers and has the Oklahoma City Thunder set up as title contenders for years to come.\

Pelicans forward Anthony Davis, along with his infamous unibrow, has emerged as one of the brightest young players in the NBA. Flip through this gallery to see how he got here.