יומן עונה דאלאס 25-6 (יע"ד) 1#- שלום חבר / אסי שלם

יומן עונה דאלאס 25-6 (יע"ד) 1#- שלום חבר / אסי שלם

יום רביעי, 2:00AM. בית משפחת שלם, הנייד שלי מצלצל.

שלום הגעתי לאסי שלום?

מה? מי זה? מה? את מי אתה צריך?

המאמן שכותב בהופס אחת לכמה חודשים ונעלם… זה אתה?

לא, כלומר כן. אני משתדל להופיע כשצריך אותי, ממש כמו ים מדר. אבל מה אתה רוצה? דבר עם מה שמו קטן אם זה קשור להופס.

פיטרנו את הGM שלנו, אנחנו צריכים עזרה. יכול להעלות איזה כתבה על המצב הגרוע שלנו ומה צריך לעשות?

עכשיו 2:00 לפנות בוקר אתה רציני?

כן. לצערי כן.רציני כמו פוטין.

ביי.

שלום חבר.

זה שלם, לא שלום. אבל שלום ולא להתראות.

לא יאמן שלפני שנה כתבתי את היע"ד הראשון, סקרתי את דאלאס החדשה שאחרי ההפסד בגמר לבוסטון. קבוצה עם המון תקוות שהתפוגגו אחרי הטרייד הגרוע בהיסטוריה.

2.2.2025 – דאלאס מבריקס שולחים את לוקה דונצ'יץ' בטרייד ללייקרס

גם אם אנטוני דייויס בריא(והוא לא) וגם אם לוקה נשאר שמן ולא שומר, זו עדיין עסקה נוראית לדאלאס. זה היה שוק מוחלט, אני באופן אישי לא סובל את דייויס. שחקן נהדר אבל כוכב משני סביר במקרה הטוב ואם נוסיף את הדוח הרפואי הוא קרוב יותר לקאווי לנארד מאשר לקווין דוראנט, זה נראה כישלון ידוע מראש.

"I keep saying the same thing, but defense wins championships," Harrison said. "I believe that we have a championship-caliber team, not only for now, but also for the future(ניקו האריסון במסיבת העיתונאים)

הרעיון היה לשחק עם לייבלי או גאפורד בסנטר, דייויס בעמדה 4, וושינגטון בעמדה 3, ת'ומפסון קלעי וקיירי מרכז. זו קבוצה מאוד 'גדולה' עם יכולת הגנתית טובה מאוד. אבל החזון רחוק מאוד מהמציאות. אין פה מספיק קליעה מבחוץ, וכשהכניסו את כריסטי כרכז ות'ומפסון בכושר קליעה נוראי, ההגנה הרבה פחות טובה. גם נאג'י מארשל עם כל הכבוד לא מסוגל ליצור כלום בהתקפה לאורך זמן והדייסה שבושלה הוחמצה.

ואם זה לא מספיק, התחילה מכת פציעות- קיירי מסיים עונה, AD נפצע(נו מה…) ודאלאס נשארת עם 8 שחקנים באמצע העונה.

העונה נגמרת בקול ענות חלושה, הלהיט החדש ביציע האוהדים: FIRE NICO!!!

"כשהקהל שר FIRE NICO, הם לא מתכוונים לפיטורים. הם מתכוונים לשרוף אותו ממש" משה דוידוביץ'.

יוני 2025- לנער הזה התפללתי- דאלאס זוכים בלוטו.

שחקן העבר קנדריק פרקינס, הצטרף למקהלת המחמאות – ואף הלך רחוק יותר: "אמרתי כבר בליל הדראפט – הוא הגרסה הלבנה של לברון ג'יימס. כשאתה מדבר על אינטליגנציית משחק, יש לו את זה. כשאתה מדבר על היכולת ליצור, להגן, לעשות הכול – לפלאג יש את כל החבילה. מבחינתי, הוא צריך לשחק כרכז של דאלאס. הוא פשוט מסוגל לעשות הכול".

נובמבר 2025- לוס אנג'לס לייקרס רושמים פתיחת עונה טובה ועומדים על מאזן 3:7. באופן סמלי האקסית של דונצ'יץ', דאלאס מחזיקה במאזן ההפוך (7:3) ורק לניו אורלינס פליקנס יש מאזן גרוע יותר במערב.

העסק מתפרק, החזרה של קיירי לא נראית באופק ודייויס כמו דייויס עם פציעה חדשה ישנה בעין ומשקל עודף לא הולך לשחק הרבה. אז המגדל הזה התפרק וניקו האריסון שהיו לו הרבה מניות בבניית הקבוצה הנהדרת של 2023-24, זוכה לתואר מחריב הפרנצ'ייז של המאבס.

12.11.2025- ניקו האריסון מפוטר מדאלאס מבריקס.

"סמלי שניקו האריסון מכניס להיריון(תרגום חופשי) את דאלאס ומפוטר אחרי 9 חודשים" אורן יוספוביץ' הפודיום.

התיאוריה קרסה, השחקנים פצועים העונה עוד לא התחילה ואולי כבר נגמרה. בואו נרים את לוח המאמנים ונתחיל להסביר.

כשמדברים על הגנה אנחנו חושבים בעיקר על שחקנים אתלטיים, מחוייבים שלוחצים על הכדור, מזנקים ליציע להחזיר אותו ומנתרים לשמיים לחסום כל מה שזז. חמישייה שיהיו בה דורט, וומבי ודניאלס כנראה תענה להגדרה. אבל האם קבוצה כזו שזורקת זריקות נוראיות ולא צפויות יכולה להתארגן מספיק מהר בהגנה כדי לעשות מה שהגנה צריכה לעשות?

רבינו גרשון אמר לא מזמן על מכבי שהיא לוקחת זריקות גרועות בראשות לוני ווקר. זה גורם לחוסר סדר התקפי, ולאי הבנה של השחקנים מתי צריך לרדת.

דאלאס הישנה שמה מבטחה בלוקה, שהיה מקבל ההחלטות העיקרי וכולם נעו לפי החליל שלו. דאלאס החדשה לוקחת זריקות נוראיות ולא תמיד צפויות ומכאן הדרך לבעיות בהגנה.

כמה דוגמאות:

דקה אחרונה, 117-112 ודאלאס חייבת סל מול פיניקס. וויליאמס(הרכז המחליף של דאלאס) באחד על אחד חסר סיכוי חוטף גג וגם מפסיד את המשחק.

האם דווקא הוא צריך לקבל את הכדור ולנסות ליצור את המהלך האחרון? אין PG בדאלאס ובלי קיירי וההוא שעזב בטרייד העסק נראה רע.

עוד קצת אחורה. דאלאס משחקת נהדר מול יאניס וחבריו. קופר פלא(ג) עושה את הסל הגדול הזה ומעלה ליתרון.

הוא טוב, בעיקר במעבר, אבל הוא לא הPG, וזה אומר דרשני לגבי שיטת המשחק של המאבס. דאלאס חוטפים סל, אבל מקבלים עוד הזדמנות במינוס 1. איך זה נגמר? PJ וושינגטון, הוא אולי PJ אבל לא PG. הוא מקבל החלטה גרועה ומוסר לפלאג שלא מצליח לצאת מהחסימה, איבוד כדור שנגמר בדאנק.

אז מינוס 3, ועוד כדור למאבס. מי מקבל את ההחלטה במהלך הזה? PJ, מי זורק? כריסטי. מי לא נוגע בכדור בכלל? פלאג.

האם פלאג הוא התרופה? אולי בעתיד הקרוב(הלוואי) והרחוק יותר(כנראה). אבל הבחור לא רכז. הוא שחקן שיכול לקבל החלטות טובות בגל השני, ויכולת ה1X1 שלו במשחק עומד לא מספיק טובה כרגע. הוא על TOTAL של 40 אסיסטים העונה מול 28 איבודים. יחס לא טוב וזה ישתפר עם הניסיון, אבל יש עוד משהו שכדאי לנסות.

שיטת המשחק של קיד בדאלאס עם הDUAL 'לוקיירי' התבססה על בידודים לקיירי, אומן ה1X1, ועל בידודים ללוקה מג'יק או P&R שלו עם גאפורד או לייבלי.

OKC לוקחת את זה לקצה כשיש לה בסגל בריא מולא גם את שיי וגם את J-DUB. הם יוצרים לעצמם ולאחרים ומגיעים לזריקות נוחות.

זה נהדר כשיש לך יוצרים (Play makers) מהסוג הזה. מי שצופה בהפועל תל אביב של השנה יכול לראות את בלייקני, מיצ'יץ' ואלייז'ה בראיינט שיכולים להתגבר על כל שחקן הגנה כמעט וליצור זריקה טובה לעצמם או לאחרים. במקרה של דאלאס נטולת אירווינג חייבים להביא מאמן יותר יצירתי בהתקפה שיעזור להם לקחת זריקות נוחות. בדומה לנבחרת ישראל ששיחקה עם דני בתור הפליימייקר שלה עם 4 שחקנים בחוץ שמזיזים כדור מהר וחותכים לסל. גם בNBA אנחנו רואים את זה באינדיאנה ששיחקה כדורסל התקפי מרשים עם הזזת כדור מהירה וזריקות פנויות מ-3 במעבר.

לדאלאס אין את הכלים האלה. פלאג הוא יותר שחקן כנף מאשר PG. וושינגטון שעבר לשחק מעמדה 4 לעמדה 3 הוא לא שחקן שבנוי לקבל החלטות. משחקן שעמד בפינה לקליעות חופשיות ולחיתוכים לסל הוא פתאום מקבל את מפתחות ההתקפה ביד וזה לא נראה טוב. 28 אסיסטים על 31 איבודים. נוראי.

צריך לשחק בדומה למה שסקרמנטו שיחקה עם סבוניס- הנעת כדור לפלאג בעמדות שהוא יעיל מהן, ומשם לקבל את ההחלטות.

כאן הוא מקבל כדור קרוב לסל ויוצר למארשל לקליעה במסירה נהדרת.

פה הוא מקבל כדור ונותן מסירה יפיפיה לוויליאמס שמניח בסל.

אז פלאג הוא פוטנציאל מעניין עם עתיד ורוד. אבל המאבס זקוקים לגארדים יוצרים מכדרור ואין להם אף אחד כזה. הם צריכים לשנות את השיטה ולהביא את הכדור לפלאג למהלך שני וממנו ליצור את המצבים.

וכמו שמאט בארנס אמר בפודקאסט האחרון שלו: "צריך להמציא חוק שקבוצה לא יכולה להעביר את הפרנצ'ייז פלייר שלה", נקווה שהטרייד הבא לא כולל את קופר פלאג כי אחרת באמת אין למועדון הזה תקומה.

"אני מאמין שהטוב ביותר לדאלאס, ולאנטוני דייויס, יהיה אם המנכ"לים החדשים ימצאו טרייד מכובד על אנטוני דייויס. ההימצאות של אנטוני דייויס בקבוצה תמיד יזכיר את חסרונו של לוקה. כדי לרכוש בלוקה דאלאס ויתרה על בחירות דראפט ראשונות מ-2027-2030. אנטוני דייויס תמיד יזכיר את לוקה. חייבים למצוא טרייד מתאים על בן ה-32 הזה שהיום עדיין אפשר להשיג עבורו ערך מתאים וטוב. עם קופר פלאג שיתפתח להיות כוכב גדול (כמובן שזה יקרה ר=ק אם יפסיקו לשחק אותו פוינט גארד ולתת לו להיות פאואר-פורוורד!), אני מאמין שניתן להציל מה שנשאר ולחזור להיות 'מתחרים'.(מנחם לס)"

הלוואי.

ואחרי כל הבבל"ת שלי, נסיים בפיתרון קצר של רפ"י. אין על חכמת ההמונים.

ונסיים איך לא בתגובה של רפ"י: מנחם כל מה שיוצא מהתקשורת הכל שקרים.
הטרייד בוצע מלמעלה עי הבעלים וכל בר דעת מבין את זה. ניקו ימצא עבודה בקרוב אל תדאגו לו.
אפילו ילד קטן בן 5 שלא יודע מי זה לוקה לא היה מטריד אותו על דיוויס זקן. על מי באים לעבוד.
דומונט מחרטט את הקהל והתקשורת ווינינג קולצור עלאק חחח. המאבס גמורים והעונה גמורה.
קופר אחלה שחקן ויהיה אולסטאר רואים את זה רק צריך להעיף את כל המבוגרים משם ולהביא מאמן חדש.
הgm החדש של המאבס חייב להיות האשך, הוא ככ מאמין בקבוצה הזאת, מחשבה יוצרת מציאות, אני הייתי ממנה אותו ונותן לו הזדמנות.
הוא גם משכנע בנאום הקבלה לעבודה. 

אסי שלם

בעברית - מאמן, באנגלית- קואוץ' ביידיש- קיבעצר "הניצחון לשחקנים, ההפסד למאמנים והפרחים לצה"ל" (ספר משלי עמוד קטש, כלומר 10) להרצאות, פודקאסטים ועוד: asist101@gmail.com
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
27 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמנואל אוחנה הלקין

תודה אסי, נהדר.

מסכים עם רוב מה שכתבת, אין ספק שהטרייד לחלוטין פירק את הקבוצה הזאת וכרגע אין שם הגנה, קליעה, יצירת נקודות מכדרור או הנעת כדור. מה שאני לא ממש מסכים איתו זה הטענה שצריך לבנות את ההתקפה סביב פלאג. הוא שחקן נהדר, אבל בכל זאת עדיין רוקי בלי יכולת מספיק טובה לייצר לעצמו בשביל שההתקפה תעבור דרכו, אם רוצים לעשות את זה כדי להאיץ את ההתפתחות שלו אז אין בעיה אבל אז זה אומר שמוותרים על העונה. בכל מקרה לדעתי זה לא הוגן להטיל את האשם על קיד, אני לא חושב שיש מאמן שהיה מוציא יותר מהסגל הזה.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העונה שלהם בכל מקרה גמורה מה יעשו במקרה הטוב יצברו רצף מטורף יסיימו 8-9 ויקבלו בראש מאוק או דנבר. הם לא ישיגו פער כזה להתברג גבוה וגם ככה גמורים.
צריכים לתת רק לפלאג להעיף את קיד ואת כל הזקנים.

מנחם לס
13/11/2025 15:32:47

נכתב על זה כל כך הרבה, ובכ"ז הצלחת להוציא המון מיץ מכל הסיפור. תודה אסי

moody
13/11/2025 15:57:01

טור נהדר

המשגיח
13/11/2025 16:00:32

אסי תעלם כמה שאתה רוצה כל עוד אתה מבטיח לחזור פעם בעם כתבות כאלה.
תודה, החכמתי, ובהצלחה לא. טמיר שלנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אסי קרעת עם הציטטה בסוף. תכתוב יותר יש אצלך פנינים היית יכול להיות המאמן תחת האשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלאג בחיים לא שיחק רכז אז מה מופתעים שהוא מתקשה בזה? ככה עשו גם לאמן ביוסטון אם לומדים יש שכר לימוד מה חושבים סתם ככה נהיים רכז.
אגב זה סתם אילוץ שהם עושים כדי יעני להרגיל אותו לכוכבות…הוא לא רכז כמו שנאמר פה

Jimmy Rigger
13/11/2025 16:58:38

תודה אסי, אתה מהכותבים האהובים עליי פה וכיף כל פעם שאתה מעלה משהו.
עם הזמן אני נוטה להצטרף לדעת שימון, באמת קשה להסביר קונספירציות אבל הסיכוי שבאמת ניקו חשב שהטרייד מוצדק כל כך קלוש..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טיפש אחד זרק אבן, ועכשיו אלף חכמים, לא שאני מזהה שם כאלה, לא יצליחו להוציא אותה… השמדת ערך מפוארת, אין ספק, אבל מה שהיה היה, ועכשיו צריך להסתכל קדימה, וללכת לטנקינג – להטריד את דייויס וקיירי, ככל שמישהו יסכים לשלם עליהם משהו, וכל שחקן לא צעיר אחר, לקוות שפלאג יקיים את ההבטחה, ולקוות שהדראפט ימשיך להאיר להם פנים.
.
תודה רבה אסי, אחלה פוסט.

אשך טמיר המקורי
13/11/2025 18:40:36

אם אני הג'יאם אני עושה את הדברים הבאים:
– מחליף את קיד מביא את ג'נקינס
– משאיר את הסגל וממשיך לפתח את פלאג בלי לחץ, בעמדתו הטבעית
– אולי מחפש רכז מנוסה pass first או מנסה לפתח את נמבהארד
– אם קליי או דייוויס רוצים לעזוב – סבבה מבחינתי
– מנסה לצבור לפלאג ניסיון פלייאוף או פלייאין.
העונה רק החלה, יש חבורת שחקנים שרוצה להצליח שם עם רוח קרב ואפשר עוד לשנות את המומנטום.
– בונה התקפה יותר חכמה ומסודרת תחת ג'נקינס
– אם דייוויס נשאר – הוא משחק בעיקר סנטר
– קיירי נשאר. הוא מצא בית בדאלאס והיווה מנטור מצוין לצעירים עונה שעברה עד שנפצע. ממש נלחם בכל פוזשן ונתן הכל לנצח.
ייתן פוש כשיחזור ברצון להגיע לפלייאוף.

NBA בדם
13/11/2025 20:02:32

אחלה יומן

jefffoster10
13/11/2025 20:16:22

נפלא כתמיד, עוד פוסט שלם של השלם.
אני אנסה להיות רגע פרקליטו של השטן ולומר כמה דברי סניגוריה על ניקו – עד הטרייד, הוא בסך הכל עשה מהלכים טובים. הטרייד על קיירי הוכיח את עצמו והמחיר היה מאוד משתלם, הוא השיג את גאפורד ו-וושינגטון בזול מאוד ופחות או יותר בנה את מה שהיה מסביב ללוקה בגמר, ואפילו אפילו היה זה ששלף מירכתי הליגה את מרשל, אקסום וברנדון וויליאמס שהן תוספות חשובות, ובחר בדראפט את לייבלי.
אז בצד בניית הקבוצה הוא היה gm לא רע, אפילו טוב (יחסי האנוש, קייסי סמית' וכו', זה עניין אחר). וזה מה שהופך את הטרייד לכל כך לא מובן – הבנייה הייתה מובהקת סביב לוקה ככוכב שכל החלקים מסתדרים סביבו, היוצר ומוביל הכדור העיקרי. החלפת אותו עכשיו בשחקן שונה לחלוטין (נשים בצד בריאות, יכולת ושאר ירקות), יצרת חוסר איזון מוחלט בקבוצה ובור, שלא נאמר חור שחור, בכל מה שקשור ליצירה.
מה שכן, אני חושב שזה דווקא טוב שפלאג מוביל כדור ומפתח את היכולת הזו. כמסיים הוא בא כבר יחסית מלוטש ואם היו יוצרים עבורו המספרים שלו היו נראים טוב יותר, אבל אם האינטלגנציה שלו היא כמו שמספרים התקרה שלו אמורה להיות הקבב הרבה יותר גבוהה והוא יהיה חייב להתפתח כיוצר עם הכדור ביד. עונה-שתיים זה כלום בקריירה של בן 18 כזה מבטיח, עדיף לשלם את שכר הלימוד עכשיו ולקבל פרנצ'ייז לעשור.
ו…לא להביא תואם ניקו האריסון שיעביר אותו בטרייד בגיל 26 בשביל ההגנה של ג'יילן דורן או משהו. צריך להתייחס אליו כמו שגרין ביי מגדלת קוורטרבקים, מבשלת אותם שנתיים-שלוש על אש קטנה ואז מרוויחה שחקן איכותי ל-15 שנה. הלוקסוס של קבוצת כדורסל שהבישול הוא על רטוב, במשחקים עצמם, ולא רק באימונים.

עמיחי קטן
13/11/2025 21:28:19

תודה אסי.
האריסון עשה טריידים לא טובים שהביאו את דאלאס אל מחוץ לפלייאוף ב-2023, עשה כמה תיקונים בעונה הבאה ולוקה סחב קבוצה די בינונית לגמר ואז עשה את מה שאי אפשר לעשות, ואתה גם צודק לגבי החשיבות של שחקן לקהל שתגרום לכך שגם על שחקן כמו אמביד לא צריך לעשות טרייד אם לא חייבים.
לגבי ההמשך – ריבילד. את דיוויס אפשר להעביר אם יש לו ביקוש, אבל לא חייבים. לקליי הייתי נותן לעזוב בביי-אאוט אם ירצה. כל היתר – אפשר להעביר אם יש הצעה טובה, חוץ מפלאג ולייבלי

puma1234
13/11/2025 21:36:16

דאלאס צריכים לחזק את הקואליציה התקשורתית שאוהדת אותם.
אולי לסדר לישראל היום אקרדיטציה
לכל המשחקים.
אולי להפיץ את ישראל היום בחינם בכל טקסס, אולי ללחוץ על מושל טקסס להפוך
את העברית לשפה רשמית במדינה.
אולי למנות את הרב גרשום לדובר דאלאס.
הישועה בודאות מכדורסל לא תבוא אז למה לא לנסות יחסי ציבור ?
למה לא לתייג את אוהדי לוקה כשמאלנים בוגדים ?
לביבי. הרטוריקה הזו עובדת יפה מאד.
במקום לפטר את ניקו היו צריכים למנות אותו לנשיא ולתת לו. את כל המפתחות להרס טוטאלי של המועדון
בדיוק כפי שביבי מקבל את המפתח כאן להרס המוחלט .
כלמי שבעד האיסטרטגיה הזו נא להגיב במילים לוקה שמאלני בוגד:
ובא לציון גואל .

yaniv
13/11/2025 22:54:00

תודה אסי
אני רוצה רגע להיות הסניגור של ניקו לגבי התמורה שהוא קיבל עבור לוקה. הסברה הרווחת וכמובן שגם אני חשבתי ככה זה איך לעזאזל קיבלת תמורה כזאת נמוכה עבור פאקינג לוקה. אז ככה לדעתי יש 2 סיבות עיקריות למה שהוא קיבל. הרגע שהוא קיבל את החחלטה שלוקה מוטרד הוא היה חייב לפעול כמה שיותר מהר וכמה שיותר בשקט. אסור היה שמשהו ידלוף כי הוא ידע שאם ידלוף שהוא מעוניין להטריד את לוקה אין סיכוי שזה יקרה ולכן הוא לא היה ביתרון כזה מובהק במו״מ למרות שהשחקן הכי טוב בפער אצלו
דבר שני הקבוצה השנייה לא יודעת האם לוקה בכלל יאריך חוזה אצלה איך שאני רואה את זה יכולות לבוא בחשבון רק 3 קבוצות ניקס לייקרס וקליפרס. ניקס בגלל השוק הגדול אולי היו מוכנים ללכת על זה בלי לדעת אם לוקה ממשיך אצלהם השנייה הקליפרס שבאלמר פשוט היה לוקח את הסיכוי שבמקרה הכי גרוע מבטיח לו חברה של יערות לא עצים והשלישית כמובן הלייקרס שסמכו על היותם הלייקרס וידעו שהוא יאריך את החוזה
לסיכום הטרייד הגרוע בהיסטוריה אבל התמורה שהוא קיבל אמנם נמוכה בענק לעומת השווי של לוקה אבל לא היו לו הרבה ברירות ברגע שהוא החליט את החלטה המטומטמת הזאת

מעוז
מעוז
13/11/2025 23:58:11
הגב ל  yaniv

חחחחחחח רק 3 קבוצות היו קופצות על לוקה?
רציני?.
פחחחחחחח. דרך אגב אם הוא יודע שמרוב שזה טרייד דפוק אז לא יתנו לו להוציא אותו לפועל. אז שלא יוציא, אם זה כל כך גרוע כמו שכולם חושבים.
למרות שתכלס הוא בכלל לא ידע כמה לוקה חשוב לאוהדים 🙂

yaniv
14/11/2025 9:05:04
הגב ל  מעוז

בבקשה בוא תן לי רשימה של קבוצות שהיו מוותרות על הכוכב שלהם + בחירות דראפט כאשר אין להם מושג קלוש עם לוקה בכלל יאריך אצלהם את החוזה.
השאלה למה הוא רצה לעשות את הטרייד זאת שאלה אחרת אבל ברגע שהוא החליט שהוא מעביר את לוקה הוא היה חייב לעשות את זה בשקט ובמהירות

מעוז
מעוז
14/11/2025 9:40:12
הגב ל  yaniv

כל קבוצה בליגה למעט דנוור ואוק

yaniv
14/11/2025 10:42:54
הגב ל  מעוז

תן שמות ספציפיות של קבוצות ועל איזה שחקן הם מוותרות בשביל להביא את לוקה בשביל עונה אחת ובוא תסביר לי למה ששחקן כוכב דורש טרייד מהקבוצה שלו אז לא משנה מי הכוכב קבוצות לא מסכימות לעשות טרייד אלא אם יש נכונות של הכוכב להאריך חוזה

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי yaniv
מעוז
מעוז
14/11/2025 10:49:44
הגב ל  yaniv

קליפרס – קוואי
יוסטון -שנגון או גרין
מינסוטה אדוארדס
אטלנטה טריי יאנג
יוטה את כולם
פורטלנד כנל
מיאמי גימי באטלר
אולי גולדן סטייט לו כי סטף זה הפנים של המועדון אבל מבחינת כדורסל גם כן זה מהלך חכם.
אני יכול להמשיך כל קבוצה, והכוכב שלה
הניקס היו מוותרים על ברנסון בשמחה
וקליבלנד על מיטשל
וכולי וכולי

yaniv
14/11/2025 11:33:53
הגב ל  מעוז

הניקס וקליפרס ציינתי כאופציות
יוסטון בחיים לא היו מוותרים על שנגנון עבור עונה אחת של לוקה מבלי הבטחה שלו שהוא ממשיך
מיניסוטה היו שמועות שהם סירבו ובצדק אתה באמת מאמין שהם היו מוותרים על אדוארדס תמורת עונה אחת של לוקה?
הלאה יוטה לא רלוונטי פורטלנד לא רלוונטי וכו
ובעיקר אתה מתעלם מהפיל הגדול בחדר ולא מתייחס בכלל לעניין שלוקה לא בא עם חוזה מובטח לשלוש שנים אלא החוזה שלו היה ה לעונה וחצי
וכל מה שאתה אומר היה רלוונטי ונכון לחלוטין במידה ויודעים שלוקה ממשיך אבל את. למעשה אומר שקבוצה כמו מיניסוטה היו מוותרים על הכוכב הגדול שלהם תמורת עונה אחת של לוקה בתקווה שלוקה אחרי עונה יסכים להאריך חוזה ולהישאר בקור של מיניסוטה ???

עמיחי קטן
14/11/2025 13:10:14
הגב ל  yaniv
  1. הסיכון הזה משתלם כמעט תמיד כשלוקה אצלך בקבוצה ואתה יכול לשכנע אותו להאריך חוזה ולבנות סביבו.
  2. במקרה הכי גרוע, לוקה ידרוש טרייד ואתה תקבל חבילה טובה יותר מזו שבנית
אופיר נ.
אופיר נ.
14/11/2025 5:21:55

יע"ד – יומן עליבות דאלאס.
טור אליפות אסי!

צריכים להזדכות על הכל.
ולבנות מחדש עם פלאג.

golan
golan
14/11/2025 11:25:10

אחלה פוסט, תודה.
רשימת הפצועים שלהם עושה פלייאוף … מה שקצת מוריד את אשמתו של קיד.
פלאג – אני מסכים שיש יתרון בלתת לו להתנסות ב PG, אבל תן לו כמה משחקים להתרגל לקצב ולרמה לפני שאתה משנה לו תפקיד ונותן לו את המפתחות, לדעתי זה היה עובד יותר טוב אם הניסוי היה מתחיל מהמשחק העשירי

Yinon Yavor
14/11/2025 11:48:20

תודה אסי.
אנשים התאהבו, בסוג מסוים של צדק, באמירה שגם ניקו אימץ על "הגנה מביאה אליפויות".
כל זה טוב, יפה ונכון, אבל זה רק חלקו השני של המשפט המלא:
[לפני שאני כותב אותו אני חייב להודות שאני מרגיש קצת כמו ויזיני ("לעולם אל תסתבך עם סיציליאני כשמוות עומד על הכף!") ].
אז לענייננו – החלק הראשון במשפט הוא ש"התקפה (או כישרון) מביאים אותך מלכתחילה להתמודד על אליפות".
כלומר – אתה יכול להיות פורטלנד/אורלנדו של שנה שעברה עם הגנות מעולות, אבל זה יעזור לך לזכות רק אם תהיה לך אופציה התקפית אמינה וחזקה (עדיף כמובן יותר מאחת…).
לכן מי שמתקדם בליגה הזו אלו הכוכבים ושחקני ההתקפה המוכשרים. הם מגיעים בעצמם לאולסטאר, ומובילים את קבוצותיהם לשלבי הפלייאוף האחרונים ולגמר. שם, מי שיש לו את האקסטרא של הגנה חזקה, גם יביא את התואר.
עכשיו, הטעות של ניקו נראית לי מובנת. הוא ראה שהקבוצה אותה הוא בנה על סכימות התקפיות יעילות, הביאה אותו ממש עד הבאר (הגמר). אז הוא חשב שכל מה שצריך זה להוסיף גרוש ללירה, כלומר לחזק את ההגנה – אבל לא שם לב שהוא באמת הוסיף גרוש, אבל זה היה תמורת הלירה עצמה…
ואז הוא נשאר עם קבוצה שיכולה להיות מצוינת הגנתית, אבל אין לה מי שיביא אותה למקום שבו אפשר לבחון את זה ולהפוך את זה לרלוונטי.
.
וככה, רבותיי (ביחד עם ירידה חדה בכושר של קליי וגם חוסר מזל של פציעות) – אימפריות נופלות.
שבת שלום
.
https://m.youtube.com/watch?v=UBAAkJm-v2s

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי Yinon Yavor
האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/11/2025 17:47:47

תודה רבה אסי

ירון, החלום
ירון, החלום
15/11/2025 22:38:46

בס"ד
תודה רבה