מעורב הופס ליום רביעי: דאלאס פיטרה את ניקו הריסון, מנכ"ל הקבוצה שהיה תחת אש מאז הטרייד ששלח את לוקה ללייקרס עבור AD / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: דאלאס פיטרה את ניקו הריסון, מנכ"ל הקבוצה שהיה תחת אש מאז הטרייד ששלח את לוקה ללייקרס עבור AD / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: דאלאס פיטרה את ניקו הריסון, מנכ"ל הקבוצה שהיה תחת אש מאז הטרייד ששלח את לוקה ללייקרס עבור AD / מנחם לס

המאמר משתמש בחומרים בעיקר מ- https://www.dallasnews.com/sports/mavericks/2025/11/11/nico-harrison-fired-dallas-mavericks-gm/

מנכ"ל המבריקס ניקו הריסון פוטר אתמול. הפיטורין באו אחרי פגישה אתמול בשעות הבוקר בין ה-TEAM GOVERNOR (במילים אחרות בעל הקבוצה העיקרי) דומונט. מה שהוא אמר אחרי הפיטורין היה – –

This decision reflects our continued commitment to building a championship-caliber organization, one that delivers for our players, our partners, and most importantly, our fans," Dumont said in a statement.

הריסון הודה בפגישה שהוא "לא היה מודע לרמת הקשר והאהבה בין אוהדי דאלאס מבריקס ולוקה דונצ'יק".

סגן המנכ"ל מיקאל פינלי ומאט ריקרדי הם עתה המנכ"לים הזמניים של דאלאס.

הריסון היה תחת אש ביקורתית שלא הייתה שנייה לה בעולם הכדורסל הרבה זמן, אם אי-פעם, מאז הטרייד שהביא את לוקה ללייקרס ב-2 לפברואר. הקריאה "FIRE NICO" הפכה לזמר העצוב ביותר שנשמע בעולם הספורט הרבה זמן, אם אי-פעם, כולל משך כמעט כל משחק ההפסד למילווקי שלשום בערב.

דומונט לקח אחריות מלאה לכל מה שקרה. "לאוהדים היו ציפיות גדולות מאד. כשהתוצאות לא מצדיקות את הציפיות, האחריות המלאה היא עלי, ואני הייתי חייב לפעול כדי לתקן את המעוות. העונה זה עתה החלה. רוב העונה לפנינו והשחקנים בקבוצה רוצים לנצח עד כמה שאפשר גם במצב הניתן. אנחנו נעשה הכל לנוע בכיוון הנכון, ולהחזיר את ה-WINNING CULTURE שהיה איתנו. אנחנו נעים עתה בכיוון הנכון וזו הבטחה ממני". מעניין שהוא לא הזכיר במילה אחת אפילו את 'הטרייד', או את 'לוקה'!

דומונט סיים במילים אלו:

"I understand the profound impact these difficult last several months have had," Dumont's letter said. "Please know that I'm fully committed to the success of the Mavericks. … Our goal is to return winning basketball to Dallas and win championships."

דומונט ישב לצד הפארקט משך המשחק, הפעם הראשונה העונה. המבריקס נתנו להפרש 13 לטובתם להתמוסס, והפסידו שוב. הם עתה 8-3, המקום הלפני אחרון במערב.

דומונט, הוא זה שקנה את רוב המניות של רכישת דאלאס ממרק קיובן בדצמבר 2023 יחד עם מרים אדלסון. הוא חתם על הטרייד של לוקה בהישמעו לטענה העיקרית של הריסון שלוקה הוא 'שחקן המיועד לפציעות', ואז, "החתמתו של לוקה לחוזה מקס תהיה השקעה שתהיה 'POOR INVESTMENT'. מאז, אנשים הקרובים לדומונט ולכל מה שהולך בדאלאס מספרים ש-"הריסון הודה בטעות שלו", אבל כמובן שמאוחר מדי: "Dumont has since privately admitted remorse about the deal"

שני דברים הוסיפו שמן למדורה: ראשית קיירי אירוינג קרע את רצועת ה-ACL ועדיין אין מושג מתי יחזור לשחק. הדבר השני שקרה הוא שהאוהדים ציפו ליותר מדי מקופר פלאג, שדאלאס בחרה בו ראשון עם 1.8% סכוי לבחירה ראשונה. ציפו ממנו לישועה מיידית. הבחור הוא בן 18. עדיין לא בן 19. רק אמש הוא סוף-סוף פרץ עם 23 נק' ומשחק מעודד מאד כשהמאמן ג'ייסון קיד הקשיב לטענות שפלאג מבוזבז במשחק הדומה לפוינט גארד, במקום לשחק פאואר פורוורד, מה שהוא באמת.

אבל זה בא מאוחר מדי, ולא מספיק 'גדול'. לאוהדים נישבר מההתחלה הגרועה. הבעלים היו חייבים לבצע צעד מר ונמהר, או שהנזק לקבוצה יהיה גדול מנשוא.

2. למה דאלאס פיטרו את ניקו הריסון ומה הצעד הבא של דאלאס

מרים ושלדון אדלסון

דאלאס מבריקס נמכרה ע"י מרק קיובן למרים אדלסון, אלמנתו של מגנט הקזינו שלדון אדלסון, ול-SON-IN-LAW (אני לא יודע לומר זאת בעברית) פטריק דומונט. מאחר ולמרים אין מושג בעניינים האלה, פטריק דומונט לקח על עצמו את תואר 'מושל הקבוצה' (TEAM'S GOVERNOR) והוא למעשה האדם שמריץ שם את העניינים.

ה- CHANT שהפך את האולם בדאלאס למין אולם מפסיד – "FIRE NICO", לא פסק. גם אחרי חופשת הקיץ והבחירה של קופר פלאג לא עזרו להיפטר מהקריאה האומללה הזאת.

משהו חייב היה לקרות. מה שחייב היה לקרות היה לעשות מה שהקריאה מבקשת: לפטר את ניקו הריסון. הוא הפך לפרצוף הקשור בטבור לטרייד של לוקה ב-AD. לא שאני מוריד בערכו של AD, אבל מדובר כאן על טרייד שהעלה בצ'יק אחד את הלייקרס לרמה הגבוהה ביותר ב-NBA (לדעתי היא עתה אחת מארבע הקבוצות הטובות ביותר), והוריד את דאלאס לתחתית הליגה (לדעתי אחת מארבע החלשות ביותר במערב).

דאלאס מאבריקס לא יכולה הייתה להמשיך לשחק כשהקריאה "FIRE NICO, FIRE NICO" לא פוסקת משריקת הפתיחה עד סוף המשחק. וכשרקורד הקבוצה הוא 8-3 הבעלים חייבים היו לפטר את ניקו הריסון לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך, ואולי הוא כ-ב-ר בלתי הפיך.

מיד אחרי הטרייד ותחילת ה-CHANT "פטרו את ניקו", ניקו הריסון אמר כשהוא יושב רגוע על כסאו: "הזמן יוכיח אם צדקתי או לא".

עבר מספיק זמן. הוא לא צדק. הוא הוריד את המבריקס שאולה, וייקח להם זמן רב להתאושש מהפאשלה שהוא עשה.

3. מדוע דומונט פיטר את הריסון דווקא עכשיו?

דומונט איבד כל אמונה בניקו הריסון שהמליץ להחזיר את אנטוני דייויס למשחק הקבוצה בניגוד לדיעה הרפואית שהמליצה על עוד מנוחה בגין ה-CALF INJURY ממנו הוא סובל.

מה שהוסיף לייאוש היה הרבע האחרון נגד מילווקי כשדאלאס איבדה יתרון של 13 נק' ברבע הרביעי:

"It is just a matter of time," a league source told ESPN on Monday afternoon, hours before the Mavs blew a 13-point lead in the fourth quarter of yet another loss.

אל תבינו אותי שלא כהלכה: ניקו הריסון לא היה השעיר לעזאזל. הוא היה האדם שגרם לטרגדיה הכדורסלנית הזאת. אני בטוח שדומונט הלך לישון עם ההחלטה שמספיק זה מספיק ועליו לפעול. הפעולה הייתה לפטר את הריסון, מבלי להשיל מעצמו את העובדה שהכל נעשה בשעה שהוא היה 'מושל הקבוצה'.

4. מה יהיה עם אנטוני דייויס?

אני מאמין שהטוב ביותר לדאלאס, ולאנטוני דייויס, יהיה אם המנכ"לים החדשים ימצאו טרייד מכובד על אנטוני דייויס. ההימצאות של אנטוני דייויס בקבוצה תמיד יזכיר את חסרונו של לוקה. כדי לרכוש בלוקה דאלאס ויתרה על בחירות דראפט ראשונות מ-2027-2030. אנטוני דייויס תמיד יזכיר את לוקה. חייבים למצוא טרייד מתאים על בן ה-32 הזה שהיום עדיין אפשר להשיג עבורו ערך מתאים וטוב. עם קופר פלאג שיתפתח להיות כוכב גדול (כמובן שזה יקרה ר=ק אם יפסיקו לשחק אותו פוינט גארד ולתת לו להיות פאואר-פורוורד!), אני מאמין שניתן להציל מה שנשאר ולחזור להיות 'מתחרים'.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
204 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אור
אור
12/11/2025 3:48:37

תודה מנחם.

"דומונט לקח אחריות מלאה" חחחחחחח

golan
golan
12/11/2025 4:22:13

תודה מנחם.
לדעתי ניקו די צדק, כמו שדונציץ התנהל בדאלאס, הוא לא היה מחזיק מעמד לאורך חוזה מקס של 5 שנים… אחרי שהוא התחיל להתאמן הוא הוריד 14 ק"ג (וזה בסוף העונה, לא אחרי הקיץ) וכל השינוי הזה לא היה קורה אם לוקה לא היה מקבל את הבעיטה החוצה.
הבעייה הגדולה יותר היתה התמורה שהוא לא קיבל עליו.

דוקטור רזי הופמן
12/11/2025 4:59:49
הגב ל  golan

זה שצדק, זה ברור, השאלה היא מה המחיר?
אפשר היה להשיג הרבה יותר מאשר דייויס וסוכריה על מקל.
בגלל זה כל הדיבורים על שחיתות!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנינו יודעים שזה לא דיבורים אלא האמת.

דוקטור רזי הופמן
12/11/2025 8:49:32

לפי האמת הזו צריכה להתעורר קונספירציה שלמיקו נמאס מדאלאס והביא במכוון לפיטוריו כי מצפה לו ג'וב חדש ונחשק במקום אחר בנוסף לפיצויים מדאלאס, או שפיספסתי משהו?
🙂

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
12/11/2025 9:41:47

זה שצדק ״זה ברור״? 😂

כיצד זה ברור – לפי זה שלוקה בדיון ל-MVP בכל שנה בשנים האחרונות או בזה שהוא סחב את המאבס לגמר? או שאתה משער שהוא צדק ומכריז על זה כברור.

Florida man
12/11/2025 5:14:20
הגב ל  golan

היו יכולים לגרום לו להוריד במשקל גם בדאלאס- כל פסיכולוג בשקל וחצי היה מבטיח לך את זה.

golan
golan
12/11/2025 13:31:46
הגב ל  Florida man

אני לא חושב ככה. ולמה לעבוד עם בעל מקצוע בשקל וחצי ? תבחר אחד עם ניסיון ותעודה.
הוא לא התנהל כמו מקצוען, זאת מסקנה מגודל השינוי שהוא עשה.
הוא חי כמו מלך, היה בטוח שהוא הסתדר בחיים, קנה בית ובחוזה מקס. למה לשנות ?
אחרי שבעטו אותו, הוא הבין שאין לו ברירה.
הבעיה פחות בטרייד – יותר בזה שהוא סגר אותו בשושו עם חבר שלו, וקיבל תיק רפואי שקוראים לו אנטוני דיויס+בחירת סיב' 1. הוא לא ניסה להוציא יותר תמורה. דוגמה: על ביין קיבלו 3 בחירות סיב' 1+החלפה.

שי אבן צור
12/11/2025 5:57:17
הגב ל  golan

אפשר להסתכל על זה כמוך אבל אפשר גם לראות את זה כחוסר יכולת ניהול אנשים ברמה הכי בסיסית – מישהו פנה ללוקה ואמר לו "אנחנו איתך ואתה הפנים שלנו אבל אם אנחנו רוצים לקחת אליפויות אתה חייב לעבוד על עצמך!"?

ע"פ ההתנהלות שלו אני לגמרי בספק!

אז כן, הוא צדק בזה שלוקה צריך להשתפר פיזית על מנת לעשות את הצעד הבא (להזכירך, דאלאס היו בפיינלס שנה קודם) אבל יצא אפס כשהחליט שזה לא יכול לקרות וויתר על הכישרון הכי גדול של הפרנצ'ייז מאז ומעולם תמורת נזיד עדשים

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 6:28:45
הגב ל  golan

אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  golan

מה שניקו אמר זה היה אמת אבל זה נועד להלבין את הקומבינה לא מעבר. למי אכפת מהגנה בליגה הזאת חחח.
מעניין ששלחו אותו רק ללייקרס בלי לדבר עם אף אחד אחר 🤣🤣🤣
על ביין קיבלו איזה 4 בחירות 🤣🤣
מה קיבלו על לוקה? את הגופה של דיוויס.
שחקן בשיא הקריירה טופ 3 בליגה מול זקן בן 32 שבקושי משחק משחק כן 2 משחקים לא.
היה כבר עדיף להטריד את לוקה תמורת ברוני. ברוני יכל לעזור למאבס מאד אין להם גארדים.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  golan

לא מסכים, לא מעבירים שחקן כמו לוקה אלא אם כן חייבים. אין דבר שלוקה עשה בדאלאס שרומז על כך שלא היה מחזיק מעמד, שחקן טופ 5 בליגה מהעונה השנייה שלו והציג את אותה יכולת גם בפלייאוף.

Florida man
12/11/2025 5:12:42

אכן הטרייד הגרוע ביותר שאני זוכר. אפשר וצריך היה לחנך את לוקה בדיוק כמו שהוא שנמרץ בלייקרס. דאלאס לא השכילו להיכנס לראש של לוקה והדגנרט החליט לחתוך ולמכור אותו בנזיד עדשים. נזכיר שעונה קודם לכן דאלאס הגיעו לגמר המערב. דיוויס שחקן מצויין אבל פציע בטירוף ויכול להיות כינור שני – בזבוז נוראי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

אל תהיה תמים לך בכלל לא מתאים

Smiley
12/11/2025 5:20:04

גילברט ארינס, שהוא לא גאון גדול, סיכם את זה כמו שצריך
https://youtube.com/shorts/FGmFXzE5qgg?si=f48g2k7srFrpKJt2

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי Smiley
gogo
gogo
12/11/2025 5:20:22

תודה על המעורב
הבעיה עם דאלאס שהיא מסתמכת על שני כוכבים פציעים.
קופר פלאג יהפוך לשחקן מצויין. תנו לו לצמוח כמה שנים. גם דני אבדייה לא נבנה ביום אחד.

שי אבן צור
12/11/2025 6:01:08
הגב ל  gogo

למיטב זיכרוני האוהדים התחילו עם ההללוקה די בהתחלה
כשאתה ממש גדול רואים את זה מיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללוקה שמלוקה קודם שיביא אליפות, אפילו mvp אין לו.
כרגע הוא לא יותר מאשר גיימס הארדן מבחינת קריירה.

Ari
Ari
12/11/2025 7:46:45

לוקה התבשל כמה עונות בריאל מדריד

שי אבן צור
12/11/2025 8:12:33
הגב ל  Ari

הוא היה גדול גם בשנה הראשונה שלו בריאל

עידו גילרי
12/11/2025 8:37:01

אהה לא…נעשה לך הנחה ונגיד בעונה השלישית.

שי אבן צור
12/11/2025 9:01:55

טוב,
הגיע בגיל 16 לבוגרים, נהיה שחקן חמישיה בגיל 17 וכוכב על בגיל 18

אכן, יצאתי פיתה…

gogo
gogo
12/11/2025 5:23:09

אני כבר הרבה זמן מבולבל הגארד הלבן ספנסר משחק בגולדן סטייט? או משחק בממפיס ?
רק היום ירד לי האסימון שהם שני אחים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  gogo

🤣🤣🤣

עידו גילרי
12/11/2025 8:37:36
הגב ל  gogo

🤣 חפרנו על זה כאן כשהם שיחקו אחד נגד השני.

שי אבן צור
12/11/2025 6:19:18

אשך, אתה פה?
פשוט, גזרתי ושמרתי משהו לפני 9 חודשים – https://hoops.co.il/?p=334949#comment-2020038

שי אבן צור
12/11/2025 6:20:42

שתי תגובות מתחת –
https://hoops.co.il/?p=334949#comment-2020038

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 6:41:04

עומד מאחורי זה.
גל הפציעות גמר אותם עונה שעברה.
העונה רק התחילה, הם נראים נורא, אני מאשים את קיד.
התמורה לא הייתה מספקת, אבל את לוקה לא הייתי משאיר בקבוצה שלי אם אני חפץ חיים (ראה תגובתי למטה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרעיון לטרייד היה נכון אבל לא בחינם, נתנו אותו חינם לטראקרס בלי לדבר עם שום קבוצה 😆

Glal
Glal
12/11/2025 18:02:16

הרעיון היה מפגר וגם הביצוע ולהלן התוצאה.

שי אבן צור
12/11/2025 6:46:22

הצדקת את הטרייד, הוצאת פוסט עם הכותרת "בחירתה של דאלאס"
עכשיו אתה טוען שהתמורה לא היתה מספקת? בוקר טוב אליהו
בתגובה למטה טענת שקיד לא הכריח את דייויס לשחק סנטר – זה לא משהו שהיה ידוע לפני הטרייד?

אתה עומד מאחורי מה שכתבת ומביא שלל תירוצים למה זה לא קרה במקום להגיד "יצאתי פיתה" כמו גבר

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 7:38:55

אני עדיין מצדיק את הטרייד. כי לא הייתי רוצה את לוקה בקבוצה שלי עם מה שנהייה ממנו.
(בהתחלה אהבתי אותו)
אף פעם לא אמרתי שהתמורה הייתה מספקת.
חשבתי שדייוויס יכול להתאים לחלון הנוכחי ואת כריסטי אני אוהב מאוד.
דייוויס איכזב (שוב) בגישה שלו.
אם יצאתי פיתה או לא זה מוקדם, דאלאס עוד יכולה להשתפר משמעותית העונה (אני חושב שקיד זה הבעיה), והשאלה אם יצאתי או לא תהיה ביחס למה שלוקה יעשה בלייקרס.
אם הוא יהיה שקץ 2.0, שחקן שמביא מרצ'נדייס, הייפ, סטט' וכשלונות אז בהחלט צדקתי.
לא הייתי רוצה לבנות קבוצה סביב שחקן כזה, כמו שהסברתי היטב בפוסט.

שי אבן צור
12/11/2025 8:02:46

אה, אז עכשיו, כשדאלאס לוחכת את ריצפת הליגה (כי שלל תירוצים לא משכנעים) אז מה שמשנה זה מה שהלייקרס יעשו…

עתידות: אם וכאשר הלייקרס יקחו אליפות אתה תטען שהאצ'ימורה הציל את לוקה עם השלשה על הבאזר שניצחה להם את הסיבוב הראשון מול פורטלנד

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:31:22

חכה קצת, הליגה רק החלה. תבדוק בשנים קודמות מי היה למעלה ומי למטה בשלב הזה.
מה שלוקה יעשה בהמשך בהחלט רלוונטי, כי כל הטענה שלי הייתה שאם אני דאלאס אני לא רוצה שחקן כזה כפרנצ'ייז שלי.

שי אבן צור
12/11/2025 13:57:49

אז אתה קודם כל מוותר עליו (מגה סטאר מוכח!) ואז רואה מה עושים?

זאת גישה נכונה לזוגיות (לא טובה? נפרדים ומחפשים בני זוג חדשים) לא לניהול קבוצת כדורסל

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:05:27

אני בהחלט מוותר על סופרסטאר בעייתי שלדעתי לא יביא את הקבוצה להישגים.
איזה טרייד לרקוח זה כבר סיפור אחר.
זה לא רק לוקה, אני חושב ככה על כל כוכב שמסתבר כאידיוט או דפקט, או אגואיסט מדי שכל המשחק חייב לעבור דרכו.
למשל ג'ה (שחשבתי מזמן), ראס בעבר, הארדן בשיאו, אמביד ועוד.
בליגה הזאת תמיד נותנים לכוכב הארכות מקס ותמיד מאבדים ערך ונתקעים איתם עד שמאוחר מדי.
אהבתי שסוף סוף קבוצה לוקחת את גורלה בידיה ומנסה לשנות את זה.
אני מאמין גדול בכדורסל קבוצתי וממש לא בכוכבים שמשחקים רק בצד אחד.

עמנואל אוחנה הלקין

למה שלא תרצה את לוקה? ואיך בדיוק דאלאס תשתפר? קל מאוד להאשים את קיד, אבל סלח לי במה בדיוק הוא אשם? ברגע שקיירי ודיוויס נפצעים הקבוצה הזאת אולי הכי חלשה בליגה אין אף מאמן אי פעם שהיה מוציא מהם יותר. זה היה הטרייד הגרוע בהיסטוריה בשנייה שהוא קרה וזה עדיין הטרייד הגרוע בהיסטוריה גם היום.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:33:09

הסברתי פעמים רבות באריכות למה (למשל בפוסט הנ"ל)
איך קבוצה הכי חלשה?! יש להם סגל מפוצץ
במה קיד אשם – שההתקפה נראית זוועה
שהוא נותן לדייוויס להכריח ולשחק בחוץ במקום לטחון
שהוא לא מעלה פוינטים שיש לו כדי להניע את הקבוצה וזורק רוקי פורוורד בעמדה ובכך דופק גם את הקבוצה, וגם את הרוקי.

עמנואל אוחנה הלקין

הסגל שלהם בלי קיירי ועם דיוויס חצי מהזמן (במקרה הטוב) זה סגל חלש מאוד. איך קיד אשם במצב של ההתקפה? הפוינט היחיד שלו פצוע אין לו מישהו שמנהל משחק מה הוא יכול לעשות? איזה פוינטים בדיוק יש לו?

Glal
Glal
12/11/2025 18:09:27

היו צריכים למנות אותך גם למאמן וגם למנג'ר חחחח

עידו גילרי
12/11/2025 8:38:26

מה הבעיה בגישה של דיוויס? לא נראה לי שלהיפצע זה חלק מהגישה…

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:34:25

אגואיסט חסר תקנה.
לא יודע להשתלב במרקם הקבוצתי ולתת למשחק לבוא אליו.
מרגע שחזר בסוף עונה שעברה רק הכריח זריקות.
בנוסף, מתרחק מהצבע שם הוא דומיננטי ומסתפק בזריקות מבחוץ.
גם לא מסוגל לשמור על 4 בהגנה.

שי אבן צור
12/11/2025 13:53:29

אז איך תמכת בטרייד???

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:59:24

נתתי לו צ'אנס והתאכזבתי.
הוא כן היה מאוד דומיננטי בבועה וחשבתי שיוכל לתרום לדאלאס בדומיננטיות בצבע בשני הצדדים באותו סגנון.
הוא היה חיה בהגנה בעבר (לעומת לוקה שקונוס)
חשבתי שיוכל להתאים ולפרוח שם.
ובעיקר הגעתי שמסקנה שאת לוקה צריך להעיף ולא לבנות עליו.

Glal
Glal
12/11/2025 18:08:33

שקץ הביא 4 אליפויות ואין ספור גמרים אבל הי- אני לא אתן למציאות לבלבל אותי – שקץ זה רע ולוקה זה רע. כי… כי… כי ככה החלטתי וגם כתבתי על זה טור מבדח חחחח

Glal
Glal
12/11/2025 18:03:16

הוא רק מחזיק נרטיב. חוץ מזה המציאות היא המלצה בלבד

Glal
Glal
12/11/2025 18:01:55

ברור שאתה עומד מאחורי זה, איך לא? סהכ הקבוצה מגרדדת את התחתית, המנג'ר מפוטר וסהכ נראית עסקה פצצה. אן אתה רוצה להפוך קבוצת גמר nba לקבוצת תחתית הליגה תוך שנתיים…
חוץ מנרטיב יש לך עוד משהו?

סר צ'אק
סר צ'אק
12/11/2025 19:13:01

רק ביביסט כשהוא נתקל בעובדות – בוחר לשקוע בנרטיב שלו עוד יותר

התחלת יפה עם הביביזם כשבמקום להודות בטעות – זרקת אשמה על המאמן והגבה

עכשיו אתה כבר ביביסט למופת

Glal
Glal
12/11/2025 17:59:31

ענק!! טור שלם של הבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם כל מה שיוצא מהתקשורת הכל שקרים.
הטרייד בוצע מלמעלה עי הבעלים וכל בר דעת מבין את זה. ניקו ימצא עבודה בקרוב אל תדאגו לו.
אפילו ילד קטן בן 5 שלא יודע מי זה לוקה לא היה מטריד אותו על דיוויס זקן. על מי באים לעבוד.
דומונט מחרטט את הקהל והתקשורת ווינינג קולצור עלאק חחח. המאבס גמורים והעונה גמורה.
קופר אחלה שחקן ויהיה אולסטאר רואים את זה רק צריך להעיף את כל המבוגרים משם ולהביא מאמן חדש.
הgm החדש של המאבס חייב להיות האשך, הוא ככ מאמין בקבוצה הזאת, מחשבה יוצרת מציאות, אני הייתי ממנה אותו ונותן לו הזדמנות.
הוא גם משכנע בנאום הקבלה לעבודה 😅😅

שי אבן צור
12/11/2025 6:40:29

כשאתה יוצא פיתה אז אתה עובר לקונספירציות
קלאסיק

https://hoops.co.il/?p=334949#comment-2020007

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קונספירציות? זה נאמר בזמן אמת. מי יצא פיתה? אתה מתבלבל קצת…

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 6:36:44

תודה רבה דוק
גם אני לא הייתי רוצה את לוקה בקבוצה שלי.
בול הוג שהוא קונוס בהגנה ועיסוקו הראשון במעלה זה מול השופטים.
ההימור על דייוויס יכל להיות מוצלח, הסגל מעולה אבל דייוויס כהרגלו נפצע וקיד לא השכיל לשלב אותו כראוי כשכבר היה על הפרקט (נכנע לרצונו לשחק 4 ועל הקשת).
גל הפציעות המטורף גמר אותם עונה שעברה וגם העונה קיירי ואקסום חסרים מאוד.
לא מספיק זמן עבר.
ניקו היה חייב להיות מפוטר כדי להוריד את גובה הלהבות לנוכח הכישלון בתחילת העונה וכמנחת פיוס לאוהדים.
אבל מי שאשם בפתיחת העונה זה לא ניקו, זה קיד.
את קיד הייתי מפטר מייד וזה הזעזוע האמיתי שיש לעשות בקבוצה.
הוא חיסל אותה בפתיחה ואת פלאג עם הניסוי האידיוטי שלו.
הוא לא מכריח את דייוויס לשחק סנטר.
והקבוצה נראית נורא בהתקפה.
יש שם סגל מצוין, הם צריכים ויכולים לשחק הרבה יותר טוב, גם בלי קיירי.

את לוקה המהולל בואו נראה בשנים הקרובות בלייקרס.

שי אבן צור
12/11/2025 6:42:04

חחחח
כמה תירוצים מפותלים במקום להגיד בפשטות "יצאתי פיתה"

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 7:40:13

איך בדיוק יצאתי פיתה? לוקה כבר לקח כמה אליפויות? הוכיח שכל מה שכתבתי עליו לא נכון?

שי אבן צור
12/11/2025 7:42:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
די די זה מביך

עמנואל אוחנה הלקין

כן, הוא ממשיך להיות אחד השחקנים הטובים בליגה, ובעיקר דאלאס נראית כאילו לעולם לא תצליח לצאת מהמצב הזה אלא אם כן פלאג יהפוך ל-MVP.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:37:01

סטט' בעונה הרגילה בליגה הזאת לא מעניין
עונה שעברה בפלייאוף היה מחריד והפסיד להם יחד עם לברון את הסדרה.
השאלה לגביו האם הוא יכול להביא עד הסוף, או שבשלבים המכריעים החסרונות הבולטים שלו – ההגנה, ההסתמכות על השריקות, הכושר הבעייתי (וגם הפציעות), והמשחק שנשען כולו עליו – ימנעו מקבוצותיו תואר.
אגב הלייקרס בלעדיו השנה נראו מצוין

עמנואל אוחנה הלקין

הוא הפסיד להם את הסדרה? לא העובדה ששיחקו בלי סנטר, ספסל או הגנה (הוא אומנם אחראי במידה מסוימת למצב ההגנתי אבל זה לא רק עליו)? בכל פלייאוף אחר מלבד שנה שעברה היה הכי טוב על הפרקט, אם יש משהו שאי אפשר להגיד על לוקה זה שהוא לא מעלה את היכולת בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:59:35

גם מה שציינת, אבל לוקה ולברון היו מחרידים.

עמנואל אוחנה הלקין

אין ספק שלוקה איכזב, אבל זה ממש לא משנה את העובדה שהוא שחקן פלייאוף מדהים.

Glal
Glal
12/11/2025 18:54:54

איזה בדיחה. ראיתי שבזמן הזה בדאלאס לקחו 6 אליפויות חחח
כל מה שכתבת הוא בדיחה כי הטרייד הזה הפך את המאבס מקונטנדרית לקבוצת לוטרי בתחתית. בעולם אלטרנטיבי כנראה יצאת מלך

עמנואל אוחנה הלקין

מה קיד עשה כל כך רע, אין לו פוינט גארד הוא צריך לנסות דברים ולמה שיכריח את דיוויס לשחק סנטר? ואיזה סגל מצוין בדיוק יש? אין פוינט גארד, אין קליעה, אין מוסר טוב, אין הגנת פירימיטר. גם אם לוקה לא ייקח אליפות בלייקרס זה לא יצדיק את הטרייד כי ללוקה בדאלאס בהחלט היה סיכוי טוב לקחת אליפות.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:38:08

יש לו מלא פוינט גארדים. יש לו מקס כריסטי שהוא הרבה יותר מתאים.
יש לו ברנדון וויליאמס.
די-לו.
ואת הרוקי נמהארד שהוא הכי פוינט שיש ונחשב למוסר מחונן במיוחד.

עידו גילרי
12/11/2025 13:46:17

הוא משחק איתם.
האח של גמד ולא אתלטי הוא יהיה שחקן יורוליג נהדר.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:53:42

הוא העלה את פלאג כמוביל כדור מרכזי בהתחלה.
עד שלא הפסיקו להפסיד ופלאג היה נורא אז הוא התחיל לעשות משחקים ושינויים.
האח של יכול להפעיל את הקבוצה כמו שרכז עושה.
הוא שווה דקות בפוינט.

עידו גילרי
12/11/2025 14:08:04

כן זה הקטע של קיד שהוא חושב שהוא יכול לעשות מכל אחד פוינט גארד. ליאניס זה עזר קצת בהמשך.

עמנואל אוחנה הלקין

כריסטי לא פוינט, ברנדון וויליאמס שחקן יורוקאפ, די-לו נראה מזעזע בינתיים ועל הרוקי בחיים לא שמעתי, אבל הוא בן 22 ולא נבחר בדראפט אז לא יודע מה אתה בדיוק מצפה ממנו.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:59:00

כריסטי הרבה יותר פוינט מפלאג.
וויליאמס שחקן פנטסטי, מאוד דומה במשחק שלו לקיירי.
די-לו וטרן מוכח ולגיטימי בעמדה כרגע.
הרוקי מלהיב מאוד, ראיתי אותו בקיץ.

עמנואל אוחנה הלקין

וויליאמס לא היה משהו מיוחד עונה שעברה או העונה, הוא ממש לא שחקן שאפשר לבנות עליו. די-לו כרגע עם 37% מהשדה ו-27% לשלוש אז אותו כנ"ל לגביו ולגבי הרוקי. ברור שהפתרון של לשחק עם פלאג כפוינט לא משהו, אבל זה בהחלט שווה ניסיון (לא סתם מנחם השווה אותו לבירד), ובעיקר הנקודה שלי היא שאי אפשר להאשים את קיד כי לא היו פתרונות יותר טובים מאשר הפתרון שמצא.

עידו גילרי
12/11/2025 8:39:30

למה להכריח את דייויס לשחק סנטר כשיש לך סוללה די מוצלחת של סנטרים והיסטורית דיוויס מתפקד יותר טוב כפאוור פורוורד?

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:39:47

איך בדיוק דייוויס טוב יותר כ-4? הוא לא מסוגל לשמור על 4 זריזים.
הוא מתרחק בגלל זה מהצבע וזורק שלשות, 2 רחוקות, וזריקות קשות במקום לטחון בצבע שם הוא ממש טוב.
הקבוצה גם מלאה פורוורדים מצוינים שמתבזבזים ככה.

עידו גילרי
12/11/2025 13:45:12

מה לעשות הוא היה טוב יותר כששיחק לצד סנטר. איזה פורוורדים מתבזבזים ככה
במאבס?

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:52:05

ממש לא מסכים

פלאג (כפורוורד)
מארשל
וושינגטון
מרטין

עידו גילרי
12/11/2025 14:07:25

פלאג ווושינגטון יקבלו את שלהם ופלאג יכול לשחק גם סמול. למארשל אין זכות קיום בלי השלשות שהוא לא קולע כרגע ומרטין בכלל שחקן קצה רוטציה. בכל מקרה שניהם טו סמול…
בכל אופן אי אפשר להתעלם גם מהכישרון שיש לקבוצה בסנטר. מה תעשה עם לייבלי וגאפורד?

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 15:01:01

מלייבלי, גאפורד ודייוויס אפשר להרכיב סנטר וחצי נורמלי בקושי, בקיזוז הפציעות

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 15:02:34

מארשל היה פשוט אדיר עבורם עונה שעברה כשכולם נפצעו.
גם וושינגטון.
את מרטין אני זוכר היטב ומעריך את משחקו. הוא צריך לקבל דקות כדי להראות מה שיש לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איגור הזה מהנטס עם 16 נק רע מאד לבן שרף!
אוק החתימו איזה שחקן מהקהל בשם
ברוקס ברנהייזר ונתנו דק מול גס.
אינדי הראשונה לקבל מעל 150 נק העונה, איינג רותח מכעס, אייס ביילי מתקרב בצעדי ענק להיות הדבר הכי קרוב למייקל.
גילרי כרגע הקינגס לא היו קרובים לקבל 150 באף משחק, יאללה מתי הם מתחילים לתת קליר פאת שלם.

עידו גילרי
12/11/2025 8:40:09

כבר אמרתי לך – הם מסננת זה ברור אבל הם לא משחקים מספיק מהר כדי להגיע ל150.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמין שזה יגיע עם הזמן הדבר המעניין בקינגס זה אם ראס יצליח לתת קצת טריפלס להתרחק מיוקיץ היה חסר לו 2 ריב סעמק

עידו גילרי
12/11/2025 8:55:06

אם הם יפרקו אז הוא יתחיל להפציץ…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לזה אני מייחל לא בא לי שיוקיץ יעבור אותו

NBA בדם
12/11/2025 9:27:20

יוקיץ' יעבור אותו בכל מצב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

היה צריך להישאר בווש היה מלך עד היום שם. חבל

NBA בדם
12/11/2025 9:34:28

נכון. גם שמחת חיים שלו נעלמה איך שיצא משם

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
12/11/2025 9:55:26
הגב ל  NBA בדם

חושב שבמקרה הזה, שמחת החיים שלו נעלמה כי היה שם

עמיחי קטן
12/11/2025 7:19:21

תודה מנחם.
לא ברור מה גרם לניקו האריסון לחשוב על הרעיון המטופש הזה, לא ברור מה גרם לבעלים לשתף איתו פעולה ולא ברור איך הטרייד הזה לא עבר דרך מישהו שיזהיר מראש ממה שכל אחד ידע שיקרה.
גם אם נניח שהיה משהו בעייתי בהתנהלות של לוקה (ואני בספק לגבי זה), היו לדאלאס המון דרכים אחרות לנסות להתמודד עם זה ולא לוותר כמעט בחינם על השחקן הכי טוב בתולדות המועדון (נוביצקי הכי גדול כמובן, אבל מבחינת יכולות כדורסל לוקה עבר אותו מזמן).
מאחל לאוהדים שלהם שזו התחלת תהליך הריפוי

etayef
etayef
12/11/2025 8:16:02

תסמונת הבעלים החדש בתוספת שחצנות ניהולית. הרי כמעט כל בוס חושב שהוא הסיבה להצלחה של הארגון, ולא העובדים.
קרה גם בברוקלין ובפיניקס. אפילו בסאן אנטוניו שסירבה לשלם מקס לקוואי, ומאז עדיין מתאוששת מזה.

עידו גילרי
12/11/2025 8:41:18
הגב ל  etayef

הספרס לא סירבו לתת מקס לקאווי. זה שהם נתנו אותו באיחור זה לא הסיבה לפרידה בין הצדדים.

שי אבן צור
12/11/2025 9:10:42
הגב ל  etayef

"סאן אנטוניו שסירבה לשלם מקס לקוואי, ומאז עדיין מתאוששת מזה"
איזה שכתוב היסטוריה! לא מאמין שקראתי את זה…
ג'יזס!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשו בשכל שלא שילמו מקס לקאווי ממני היה מקבל חוזה בנוער

מעוז
מעוז
12/11/2025 7:42:19

קיד לא קשור לכישלון, אין יותר מידי מה להוציא מהסגל הזה גם כשהוא בריא.
גם דייויס וגם קיירי הם לא ברמה של להוביל קבוצה לסיבוב שני אפילו ק"ו לאליפות. וזה עוד כשהם היו בשיאם.
הטרייד המטומטם בהיסטוריה

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  מעוז

מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רחמיי על אינדי אני מאחל להם את דארן פטרסון זה הריל דיל אדוארדס/דרוזן ופוטנציאל בשמיים יש אתרים אפילו משווים אותו לקובי

https://youtu.be/mL8w9oqIAyM?si=mN6dPuEvV26UyeHW

https://youtu.be/vPhvzCoVMLw?si=hWg2OJfpSm64tP5A

יש לבחור מידריינג גאמפשוט חבלז

נערך לאחרונה 22 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
etayef
etayef
12/11/2025 8:23:26

ציון פאקט צ'קינג: גרטה טונברג

thejanitor
thejanitor
12/11/2025 15:25:29
הגב ל  etayef

חחח 😂😂 אבל גרטה יודעת ש 50 פלוס 42 שווה 92

עמנואל אוחנה הלקין

תודה מנחם.

טוב יעשו אם יעבירו את דיוויס אבל אני לא ממש רואה קבוצה שתציע הצעה סבירה עבורו (אולי סן אנטוניו?). הם חייבים להתפלל שקופר פלאג יהפוך לסופרסטאר כדי להמתיק מעט את המצב שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תדאג להם יקבלו בחירת טופ 3 גם השנה

עמנואל אוחנה הלקין

ואז מה? צריכים שהשחקנים האלה גם יתפתחו רק לבחור אותם זה לא מספיק.

Berch
12/11/2025 8:18:37

תודה על המעורב מנחם
לכל אחד יש פשלות בעבודה
אבל יש פאשלות ויש פאשלות
🤣

The Pro
The Pro
12/11/2025 8:31:59

בעסקה הזאת יש ריח יותר רע מהפרשה של המאפיה וצ'ונסי.
להגיד על דונצ'יץ שהוא שחקן פציע כשאתה בונה את הקבוצה שלך על דייויס וארווינג,
ואז לקבל את קופר פלאג כמתנה.

דייויס הוא שחקן שפרש אחרי האליפות בבועה,
מעשית הוא כמו אמביד,קוואי וג'ורג' שכבר לא רלוונטים ועדיין נמצאים בחוזה כזה.

עידו גילרי
12/11/2025 8:45:42

כל מי שטוען שהמעבר של לוקה הוא קונספירציה של הליגה תסבירו בבקשה מה האינטרס של שאר בעלי הקבוצות לחזק את הלייקרס?
יש אולי מצב שכמו שדדי אמר כאן לוקה הודיע למאבס שהוא יעזוב לליקרס בתום החוזה ולא השאיר להם ברירה. איכשהו אני סקפטי גם לגבי זה וסומך יותר כל טמטום אנושי פשוט…

נערך לאחרונה 21 שעות לפני על ידי עידו גילרי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר כסף לליגה ולהם אבל לדעתי זה קומבינה רק בין הבעלים החדש של הטראקרס וגני ואריסונים שנסגר בינם וסילבר ידע מזה בשושו כי כנראה היה גם מותנה בבחירה ה1 למאבס.
השאר לא מעורבים בזה אבל זה טוב להם.
מה שבטוח שטמטום זה לא.
לא משנה מה לוקה אמר להם גם לשנתיים השכרה שלו היו קבוצות נותנות יותר.
מעורבים שם לדעתי הרבה חברות לנטיעות עצים וכאלה.
כמו שהמומחה ציין זה הרבה יותר מסריח מפרשת המאפיה.
אין מצב שהאנשים בדאלאס כאלה דפוקים שנותנים שחקן טופ 3 בשיאו תמורת שחקן בן 32 פציע.
הטראקרס קיבלו גם את קובי ככה ותחסכו את השטויות של קובי איים על שארלוט שלא ישחק פחחח היה משחק כמו גדול.

עידו גילרי
12/11/2025 8:54:03

אז גם הפציעות של דיוויס וקיירי זויפו כדי שיישארו מחוץ לפלייאוף? ואיך בדיוק סילבר דאג שיקבלו את הבחירה הראשונה?

שי אבן צור
12/11/2025 9:15:28

עזוב נו…
לא משנה מה יקרה מעתה ואילך שלא יסתדר להם אם אף תאוריה, הם ידאגו להמציא אחת חדשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה תיאוריה כל זה נאמר בזמן אמת. צריך להיות יותר תמים מילד בן שנה כדי להאמין שלא הייתה שם קומבינה וזה נעשה יעני מבחירה מקצועית נטו…אשרי המאמין תהנו
ככה אנשים צחקו שאמרתי שהמשחקים של יובה מכורים.
אם זה מסריח כמו בואש, נראה כמו בואש ומעלה ריח של בואש זה ביאוש!! (או ריח גופה שזה מה שעולה אצל המאבס)
לא הכל חוקרים ולא הכל מתגלה כמו שאתה לא מצליח להוכיח שכל העיריות מושחתות ככה לא ישאירו לך להוכיח שהייתה קומבינה וזהו.
יובה נתפסו, בארסה ריאל וכל אלו לא נתפסו הכל טוב, אין כמו מראה עיניים.
אמרתי שהמאבס יקבלו בחירה 1 לפני הדראפט, היה צפוי כשמש.
תפתחו את העיניים הלו

נערך לאחרונה 20 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו עידו מה אתה מיתמם?
הפציעות לא זוייפו הם נפצעו וזהו מה שהיה די ברור.
כאילו איתם בריאים היו עושים משהו אנשים פה התלהבו מאיזה חצי עונה של קיירי הבחור כבר מבוגר ופג תוקף.
איך סילבר דאג כמו שדואגים תשאל אותו ומי שמנהל את הליגה.
אני מבין שנוח להתעלם מהמציאות ולחשוב שהנהלת המאבס כאלה מפגרים אז בסדר תאמין בזה הכל טוב. אמונה היא לא דבר מוחלט😉

עידו גילרי
12/11/2025 9:54:50

עם שניהם בריאים הם היו עושים פלייאוף ולא מקבלים את פלאג שהוא חלק משמעותי בתאוריה שלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי אמר שהיו עושים פלייאוף? על סמך מה? דיוויס שיחק השנה ובינתיים רק הפסדים.

עידו גילרי
12/11/2025 10:15:43

כן בסדר…בוא נגיד שהיה סיכוי גבוה. גם ככה עם כל הפציעות הפסידו בפלייאין. או שגם זה היה מתוכנן?

עידו גילרי
12/11/2025 8:54:26

איך זה יותר כסף לליגה אגב?

שי אבן צור
12/11/2025 9:16:07

למה אתה פשוט לא זורם?
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לייקרס טובים, מדבריםמעליהם, יותר עניין יותר כסף

עידו גילרי
12/11/2025 9:57:09

יותר כסף איך?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
12/11/2025 9:59:34

״אין מצב שהאנשים בדאלאס כאלה דפוקים שנותנים שחקן טופ 3 בשיאו תמורת שחקן בן 32 פציע״. אני לא מבין למה אתה אומר את זה – יש פה את האשך שכותב וחוזר וכותב שלדעתו זה היה טרייד טוב. לגמרי סביר שגם ניקו חשב כך. לא צריך ישר להוציא את הנייר כסף ולשים על הראש..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האשך אמר שהתמורה הייתה נמוכה.
אם היית מקבל על לוקה נגיד את אדוארדס מקדניאלדס ו5 בחירות זה בסדר אין בעיה ולגיטימי כי לוקה לא היה מביא למאבס לדעתי אליפות וזה שחקן עם תוקף 5-6 שנים.
אבל ברגע שהוא פציע ולא שומר ואתה מביא שחקנים פציעים ולא שומרים ובגיל מבוגר שבקושי משחקים וזה התמורה שאתה מוציא אז זה לא רגיל.
האשך בחיים לא היה עושה טרייד של לוקה תמורת דיוויס בן 32.
אתם מתעלמים מהדבר הכי חשוב למה שחקן בקליבר כזה הועבר ישר לטראקרס בלי שום מומ עם אף קבוצה אחרת? מה אנתוני דיוויס זה השחקן הטוב בליגה?

נערך לאחרונה 20 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:44:43

אמת. תכלס רק פראייר היה מסתפק בתמורה הזאת, כשהשוק של לוקה שווה כ"כ הרבה יותר.
אבל מה שאהבתי זה את הרעיון לוותר עליו ולנסות להביא מישהו יותר מתאים לסגנון משחק מנצח.
חשבתי שדייוויס יתאים לחלון הקצר.

puma1234
puma1234
12/11/2025 14:29:44

כולם מעורבים .
ברמה הזו. של מאפיה אף אחד לא מעיס להישאר חשוף לתביעות
כולם מעורבים אחרת היו מזמינים חקירה על הבחירה של דאלאס .

LiorD
12/11/2025 9:10:49

זה כנראה לא קרה ביוזמתו, הוא בדיוק קנה בית ב 15M$ לפני הטרייד..

גיא רוזן
12/11/2025 9:21:31

לא מאמין לקונספירציה.
בהחלט חושב שיש קבוצות שבאקלים הנוכחי לא רוצות להיות קונטנדריות ולייקרס חזקה עם פרופיל תקשורתי משמעותי עוזר להן.
אטלנטה הוקס, לדוגמה.
הבעלים הנוכחיים רכשו אותם ב-850 מיליון לפני עשור.
את עונת 23 – 24 הם סיימו ברווח תפעולי של 95 מיליון.
עכשיו, את העשור האחרון הם מסיימים ללא תשלום של סנט אחד המיסים,
ומה לעשות,
כיום, בשביל להיות קונטנדרית צריך להשקיע.
במזרח, הניקס צפויים לשלם 45 מיליון במס, בשנה שעברה שילמו כמעט 40.
אלו סכומים שפוגעים משמעותית בשולי הרווח של הקבוצה,
כאשר הם לא באמת מבטיחים להיות תחרותי (ע"ע סאנס).
להבדיל,
לצוף כמו ההוקס, לשמור את הקבוצה רווחית ולראות איך ערכה צומח פלאים (כיום פורס מעריכים את השווי ב-3.8 מיליארד)?
זו בהחלט החלטה עסקית נבונה לקבוצת בעלים שלא רוצה להכניס את היד לכיס.
לייקרס חזקים?
משפרים את ההכנסות במשחק שלהם באטלנטה, בטווח הארוך משמרים את חוזי השידור.

כאמור,
אין באמור להעיד משהו לזכות קונספירציה.

נערך לאחרונה 20 שעות לפני על ידי גיא רוזן
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אתה גם מאמין שהשופטים "טועים" זה בסדר 😉

עידו גילרי
12/11/2025 9:53:29
הגב ל  גיא רוזן

לא מבין את הנקודה שלך. שהאריסונים נניח קנו את הקבוצה כדי להחזיק אותה שולית ולעשות רווח ממכירה בעוד עשור?
יש פה הנחה עסקית מסוכנת שערך הקבוצות ימשיך לעלות בקצב גבוה.

גיא רוזן
12/11/2025 10:12:07

לא. ההתייחסות הייתה לבעלי קבוצות דוגמת קבוצת הרכישה שרכשו את אטלנטה.
האקלים הנוכחי מייצר מצב בו התבוננות מסחרית על הסיטואציה יכול להוביל להחלטות של בחירה בלא להתחרות ולמקסם הן רווח תפעולי והן את פוטנציאל הנכס.
לתחושתי, יש בקרב מחלק בעלי הקבוצות הבנה שערך הקבוצות מתקרב למקסימום.
מכירה של אטלנטה, לדוגמה, תגלם עליית ערך של 400% בעשור.
להשאיר את הקבוצה על תקן "פוטנציאל" תוך הצגת רווח תפעולי זו בחירה עסקית הגיונית (מסכנים האוהדים…)

עידו גילרי
12/11/2025 10:17:05
הגב ל  גיא רוזן

איך זה רלבנטי לדיון?

גיא רוזן
12/11/2025 10:22:31

"מה האינטרס של שאר בעלי הקבוצות לחזק את הלייקרס"
לא יודע לגבי כל בעלי הקבוצות, או אפילו הרוב. חלק? כן, לדעתי יש בעלי קבוצות שזה בהחלט האינטרס שלהם.

עידו גילרי
12/11/2025 10:23:57
הגב ל  גיא רוזן

איך החיזוק של הלייקרס עוזר להם?

גיא רוזן
12/11/2025 10:34:54

אם ההחלטה היא לא להיכנס לתחומי המס, ולכן לא להיות תחרותי,
אז על מנת למקסם רווחים ההעדפה היא הצלחה של קבוצות משווקים תחרותיים ושל שחקנים בפרופיל גבוה (כל קבוצה שסטפן קרי משחק בשורותיה).
זה משפיע על אחוזי צפייה, על מכירת כרטיסים במשחקי קבוצות אורחות.

שוב,
טיעוני הקונספירציה משעשעים ולא קשורים למציאות (אין עולם ששינוי הכללים לטובת דאלאס עושה שכל),
אבל אבל זה לא משנה את היתרון הפיננסי בבחירה לא להתחרות באקלים הנוכחי לקבוצות בסיטואציה של אטלנטה.

עידו גילרי
12/11/2025 10:39:30
הגב ל  גיא רוזן

אני לא מסכים. אם אתה אפילו לא מנסה להראות כתחרותי זה יפגע בהכנסות שלך ממכירות כרטיסים ומרצ'נדייס. זה שקבוצה אחרת תצליח יותר ופעם בשנה תוכל לקחת מחיר גבוה יותר עבור הביקור שלהם לא עוזר לך בכלום.
אתה יכול לא לשלם מס ועדיין להרים קבוצה שמתחרה (מוזמן לפנות לסטן דה מן קרונקי).

גיא רוזן
12/11/2025 11:40:27

בין מנסה להראות לבין עובד במטרה להיות תחרותי יש הבדל.
קבוצת הבעלות של אטלנטה לא שילמה מס ולו פעם אחת מאז שרכשו את ההוקס. זה לא שחררו הזדמנויות, או שהקבוצה הייתה בכל הזמן בתהליך בנייה.
כיום, זה קשה מאוד להיות קונטנדרית ללא ההשקעה הכספית.
אינדיאנה אוקלהומה, כל אחת נסיבות פרטניות,
הן החריג.

שי אבן צור
12/11/2025 13:01:02
הגב ל  גיא רוזן

אז אתה בעצם אומר שאנשים סופר דופר מצליחים שעשו מיליארדים בחייהם קנו קבוצת NBA כדי לשחק עם החוקים ולעשות כל מיני חישובים כמו "למה שווה לי שהלייקרס יצליחו ואנחנו פחות" ע"מ לחסוך כמה מיליונים במשכורות/מיסים ובכך להגדיל את הרווחים?

אתה בעצם אומר שלא די להם ברווח העצום שצפוי מהמכירה (לעומת המחיר ששילמו בקנייה) ועכשיו הם מנהלים חישובים של יועצי מס במקום לנסות לנצח?

אם זה נכון אז אני לא מבין איך הם כ"כ הצליחו מלכתחילה

גיא רוזן
12/11/2025 15:00:19

לא כל קבוצת בעלות זה מיליארדר שקנה צעצוע חדש.

שי אבן צור
12/11/2025 16:39:22
הגב ל  גיא רוזן

לא יודע
נשמע לי חלש מדי

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:46:29

הכסף הגדול זה טלוויזיה.
הטלוויזיה זה הכוכבים הגדולים והקבוצות מהשוק הגדול.

עידו גילרי
12/11/2025 13:47:38

הכסף הגדול של הטלוויזיה כבר סגור לעשור הקרוב. איך זה רלבנטי?

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:50:00

זה תמיד רלוונטי.
הליגה תמיד דחפה להבליט את הכוכבים הגדולים והקבוצות הגדולות.
זאת ליגה של קודם כל כסף ושיווק.

עידו גילרי
12/11/2025 13:57:47

אמרת הכסף בא מהטלוויזיה. איך זה שלוקה יעבור ללייקרס מקדם את זה?

נערך לאחרונה 16 שעות לפני על ידי עידו גילרי
אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:00:53

רייטינג גבוה. הייפ לליגה

עידו גילרי
12/11/2025 14:05:10

בבקשה בבקשה תתיחס לנקודה – איפה הכסף?

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:08:07

תתייחס בבקשה למה שהליגה תמיד חרטה על דגלה ודחפה ותצא מההתעסקות שלך במיקרו

צריך להיות מאוד נאיבי כדי להתעלם מהרצונות האלה של הליגה

עידו גילרי
12/11/2025 14:09:13

בקיצור אין לך תשובה.
יש גם הבדל בין רצונות לבין מעשים אקטיבים.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 14:56:23

כל אחד שמכיר את הליגה יודע שהליגה רוצה כוכבים, קבוצות מושכות קהל, וכוכבים גדולים בקבוצות מושכות קהל.
אתה סתם נהנה לחטט ולהטריל.

עידו גילרי
12/11/2025 14:58:49

ברור שהיא רוצה את זה ולא תתנגד שזה יקרה. אבל ההעברה של לוקה לא מקדמת אותה כספית כרגע ולכן אין ל"ליגה" אינטרס מובנה לזה. זה בעיקר יעזור ללייקרס לשווק את הלייקרס לא לשאר הקבוצות.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 15:09:42

קודם כל העלאת נתוני צפייה.
והמון הייפ לליגה שדועכת ומשוועת לזה.

עידו גילרי
12/11/2025 15:12:21

חחח, ליגה שדועכת… חי בעולם משלך.

puma1234
puma1234
12/11/2025 14:27:48

אתה ברצינות שואל ?
אתה באמת לא מזהה אינטרס לבעלי הקבוצות להעלות את שווי הלייקרס
ובאופן מיידי להעלות שווי של כל מועדון אחר ?

עידו גילרי
12/11/2025 14:37:30
הגב ל  puma1234

העלאת השווי של הלייקרס לא מעלה את השווי של השאר. בעיקר מרפדת את הכיס של משפחת באס.

עמיחי קטן
12/11/2025 15:13:00

כבר לא

עידו גילרי
12/11/2025 15:15:13

כבר כן.

LiorD
12/11/2025 9:05:21

גם לוותר על ג'יילן ברונסון לא היתה "הברקה" של ניקו.
גם לזרוק בוכטות על קליי תומסון לא בדיוק היה חכם.
גם קוונטין גריימס היה בידיים של דאלאס, ועכשיו הוא משחק אותה אצל הסיקסרס (שמהר מאוד הופכת לאחת הקבוצות האהובות עלי, בניגוד מוחלט למה שציפיתי).

עידו גילרי
12/11/2025 9:10:08
הגב ל  LiorD

ברונסון זה פחות פשלה שלו. הוא לא בדיוק וויתר עליו אלה נשאר עם הברוך שההנהלה הקודמת השאירה לו. בתכלס גם לו יש חלק במחדל אבל זה לא רק שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף המאבס יביאו את דיוויס במינימום לטראקרס וישלמו את יתר השכר שלו בפריסה….
יש לי תחושת בטן כזאת שזה יקרה בפברואר הקרוב או לכל היותר בקיץ…
טרולי תתחיל לדאוג אייטון יהיה המחליף שלו😉 או יהיו טווין טאוורס

נערך לאחרונה 20 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם ניקו האריסון מוציא מיץ מהמעורבבים כמו לברון תראה על הבוקר כמה תגובות.
אור לעיונך

NBA בדם
12/11/2025 9:38:45

אני מתחיל לחשוב שאולי כל הטרייד של לוקה היה כי מנחם שילם לניקו על מנת שיהיה לו הרבה תגובות ועניין במעורבים.
אולי ניקו מקבל תשלום פר תגובה ממנחם.
נטענו פה טענות יותר הזויות מזו אז צריך לקחת את התיאורה הזו בחשבון

אור
אור
12/11/2025 11:21:17

אני מעיין בכל התגובות בקשב רב

Lior
12/11/2025 9:39:01

בהנחה שדאלאס מתנהלת כמו כל ארגון מתוקן. המנכ"ל לא מבצע מהלך כה משמעותי בלי אישור של דירקטוריון/ בעלות.
כך שכמו שכתוב בכתבה המצוטטת, הבעלים אישרו את הטרייד המוצע – קיבלו החלטה שקולה שלוקה מהווה סיכון גדול מידיי לטווח הארוך שלא מצדיק את ההתחייבות הצפויה (פציעות, משקל וכו'). בחנו את הקבוצה שיש להם עם קיירי וקליי והחליטו ללכת "אול אין" על הטווח הקצר. בהתאם לכך הביאו את אחד הסנטרים הטובים בליגה, שמתאים לטיים ליין של הקבוצה שלהם, וכנראה היחיד שיכלו להביא תמורת לוקה.
החלטה טפשית בעיני רוב העולם (ובעיניי), אבל החלטה מושכלת שהבעלים אישרו (אחרת היו מפטרים את ניקו הריסון מייד), כשהם מודעים לסיכוני הפציעה של קיירי ודייויס. קופר פלאג זה בונוס שבכלל לא אמור היה להיות במערכת השיקולים שלהם ויכול להוות רק שדרוג לבניה בעתיד.
עכשיו, כשהסיכונים שהיו ברורים להם במעמד הטרייד התממשו, איזה סיבה יש לפטר את ניקו הריסון חוץ מלספק את האוהדים?!
אם הוא היה טוב להם לפני כן, הוא אמור להיות טוב גם עכשיו.

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:47:42
הגב ל  Lior

זה בהחלט בשביל לספק את האוהדים, כשהקבוצה כרגע מקרטעת.
הבעיה בקבוצה, בבירור בעיניי כרגע, היא קיד.

thejanitor
thejanitor
12/11/2025 15:43:24
הגב ל  Lior

שמע יש לך שגיאה קריטית באחת ההנחות שלך. המשפט ״וכנראה היחיד שיכלו להביא תמורת לוקה״ הוא קודם כל משולל כל יסוד, אבל יותר מכך הוא דמגוגי אחושרמוטה, כי לקחת את הטיעון הכי חזק של הצד השני כנגדך, וכאילו על הדרך נירמלת איזו עובדה שלכאורה מאששת את הצד שלך. המאבריקס לא דיברו עם אף אחד חוץ מהלייקרס, יכלו להוציא הרבה יותר. כל שחקן אחר חוץ מיוקיץ יאניס ושגא פלוס איזה מיליון וחצי בחירות המאבס היו מוציאים אם היו מגששים בשוק. יסלחו לי כל הגילרים והטנשים, אני בצד של השבר, הטרייד מסריח, וכנראה מהראש.

Lior
12/11/2025 16:02:39
הגב ל  thejanitor

לא יודע לגבי דמגוגיה ונירמול (בכנות זה קצת גדול עליי, בכל מה שקשור בתגובה באתר ספורט), אבל איזה גבוהים יותר טובים מדייויס בשילוב הגנה והתקפה היו שנה שעברה שדאלאס יכלו להביא תמורת לוקה?
היחיד שעולה לי לראש זה יאניס, וגם לא בטוח שמילווקי הולכת על טרייד כזה.
קל להשמיץ היום את דיוויס, אבל צריך לזכור שהוא סיים את עונת 2024 כ all nba בחמישייה שנייה, ובחמישיית ההצבעות לשחקן ההגנה.
במקום כל תיאוריות הקונספירציה, הרבה יותר הגיוני בעיניי שלקחו הימור כאן ועכשיו על (הרגליים הפצועות והזקנות של) קיירי, קליי ודייויס יחד עם חשש להתחייב לחוזה מקס ללוקה.

NBA בדם
12/11/2025 9:48:09

מעורב מעולה
הטרייד לא היה הגיוני בשום צורה אבל היה בו הזדמנות ותקווה לחלון קצר שגם הוא נסגר עם הפציעות של קיירי ודיוויס.
ברגע שהחלון נסגר הרמטית, ניקו (שבנה אך ורק על חלון קצר), סיים את תפקידו במועדון.
הולך להיות דד ליין מרתק כי סביר להניח שדיוויס וקיירי שיחלים יועברו לקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות.

NBA בדם
12/11/2025 9:49:30

ניקו אמר שהגנה מביאה אליפות
זה נכון, אבל גם טמטום מביא לפיטורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

הגנה של מי קיירי או קליי?

NBA בדם
12/11/2025 10:16:02

קיירי שמר בריצת הפלייאוף שהסתיימה בגמר וקליי שחקן שעבר פציעה ולא מגן טוב כי הוא לא יכול, לא כי הוא לא רוצה.
הטריייד ראש בראש היה של שחקן הגנה מול שחקן התקפה, רק שאחד היה פציע, מבוגר ואחרי השיא והשני בפריים שלו.

שי אבן צור
12/11/2025 12:51:23
הגב ל  NBA בדם

רק שאחד עשוי מחומרים של הר ראשמור והשני סתם שחקן טוב

NBA בדם
12/11/2025 13:20:04

גם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/11/2025 9:53:23

תודה רבה מנחם

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
12/11/2025 9:59:33

בינתיים פורסמה גם השיטה לאולסטאר הקרוב שהיא גם חגיגת שחיתות מעוותת

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 13:48:39

סמכנו על סילבר שיחרבן גם את רעיון הזרים מול אמריקאיים
והוא לא אכזב.
אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק.

אור
אור
12/11/2025 15:11:05

🙂

עידו גילרי
12/11/2025 13:57:09

על מה הזעקה הפעם?

Penny
Penny
12/11/2025 11:18:19

תודה רבה מנחם! כיף כשאתה כותב, מדליק את כולנו 🙂

במחצית הראשונה של המשחק ה-1 של אנטוני דייויס בדאלאס הייתי די בהלם מוחלט – אני חושב שהנתונים שלו היו 24 נקודות, 12 ריבאונדים ועוד כמה אסיסטים! במחצית!
הוא היה בוער מעצבים ונראה שיצא מ-2 לועים של תותחים.
ככה הוא נראה כשהוא יוצא מהצל של לברון?!
אולי האריסון צדק בטרייד?

ואז לקראת סוף המחצית דייויס נפצע וסיים את המשחק ואת השבועות הקרובים.

האריסון/הבעלים טעו.
הטרייד קטסטרופה ומרגיש מכור כי קיבלו כל כך מעט עבור השחקן שסחב אותם לגמר הליגה מהמערב הרצחני.
אני יכול להבין למה רצו לעשות טרייד, לא יכול להבין את התמורה

שי אבן צור
12/11/2025 12:49:56
הגב ל  Penny

אני לא יכול להבין למה רצו לעשות טרייד
אני לא יכול להבין את הרצון להטריד את
– הכישרון הכי גדול שאי פעם לבש את מדי הקבוצה שלך
– ווינר בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו שבשלושת השנים הקודמות הביא את הקבוצה לגמר המערב ולגמר הכללי
– נמצא בפריים שלו גם מבחינת גיל

זה שההגנה שלו טעונה שיפור לא יכולה להיות סיבה
ממש לא!

עמנואל אוחנה הלקין

צריך להדביק את התגובה הזאת שיהיה ברור לכל אחד פה שמנסה לתת לגיטימציה לטרייד המזעזע הזה.

עמיחי קטן
12/11/2025 11:25:17
עידו גילרי
12/11/2025 11:46:22

הוא לא אידיוט כדי להשאיר את האופציה הזו על השולחן.

LiorD
12/11/2025 14:19:58

אולי אפשר לעשות לו 'כיפה אדומה' ולעשות ביי אאוט לברוני, או אפילו להטריד אותו, מישהו בטח יהיה מוכן לתת עבורו שקית תפוצ'יפס לא?

עידו גילרי
12/11/2025 14:21:09
הגב ל  LiorD

זו בהחלט אופציה…

אבג
אבג
12/11/2025 12:30:34

הטרייד ההזוי בהיסטוריה.
אני גם לא מתחבר לתיאוריות הקונספירציה אבל המניעים באמת לא ברורים.
אבל שניקו יגיד שלא ידע כמה האוהדים מחוברים ללוקה זו הזיה.
https://www.youtube.com/watch?v=JE23ajVX930
כמו שרשמו למעלה – הללוקה עונה ראשונה.
שיגיד שהתפקיד שלו להתעלם מרעשי הרקע ולעשות מה שנכון לקבוצה או קלישאה אחרת כלשהי. זו פשוט אמירה שקרית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

גם קובי דיבאץ זה הזייה כמעט ברמה הזאת כי קובי היה פוטנציאל גדול אבל לא טופ 3 בעולם בזמן הטרייד.
דיבאץ די היה כמו דיוויס

LiorD
12/11/2025 12:46:40

פאו גסול תמורת קוואמי בראון 🙂

עמיחי קטן
12/11/2025 13:02:31

זה בדיוק ההבדל. קובי היה ילד בן 18], ולמרות שמנחם חזה שהוא יהיה ג'ורדן הבא, אני יכול להבין קבוצה שמביאה שחקן מוכח במקום ילד עם פוטנציאל

אבג
אבג
12/11/2025 13:19:27

מחזק
אם דייויס על קופר פלאג לדוגמא, זה טרייד הגיוני גם אם בסוף יתברר שפלאג העז

puma1234
puma1234
12/11/2025 14:15:21

לא קונה אף מילה.
דומונט לא פחות בענין
הריסון היה האדיוט השימושי של דומונט
ועל הדרך כראה הכניס כסף לכיס.
חוץ מזה למה כל כך חשוב להסביר
למה הריסון פוטר רק עכשיו.
אם הם נדרשים להסביר אז שם גרה העז…
מה הריסון לא ידע שיפטרו אותו , לא החזיק
תעודת ביטוח ?
לא קונה אף מילה הכל. יחסי. ציבור.

NBA בדם
12/11/2025 15:22:48
הגב ל  מנחם לס

תודה גם לניקו😉

LiorD
12/11/2025 15:25:13
הגב ל  מנחם לס

Keep ’em coming Doc

hagay81
hagay81
12/11/2025 16:01:51

קופר פלאג הוא עמדה שלוש, לא פאוור פוורד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המסקנה שלי מכל התגובות פה שהאשך הוא האיש המתאים ביותר להיות הGM של המאבס. אני לא צוחק אתכם. כל מנגר שתראיינו יגיד לכם צריך לפרק וזה אשך מאמין בקבוצה הזאת הנוכחית, הייתי נותן לו חוזה מיליון דולר לשנה אחת מאשר לקחת איזה רפה הבנה מהליגה.
הצביעו לאשך (מנחם סקר הופס האם היית ממנה את האשך למנגר המאבס)!

שי אבן צור
12/11/2025 16:42:37

אבל האשך היה עושה את מה שניקו עשה!
הוא אפילו הצדיק אותו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך בחיים לא היה עושה את זה לא תמורת דיוויס

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 16:56:39

די בטוח שתמיד אמרתי שהתמורה לא מספקת.
אני יותר דיברתי על סוג השחקן שהוא לוקה ולמה אני לא רוצה אותו.
בהחלט הצדקתי את הטרייד אבל השווי שוק של לוקה היה הרבה יותר גדול ממה שקיבל.
הבנתי שאם הוא רצה ספציפית את דייוויס (הסכמתי עם זה) אז אולי התפשר, אבל זה עדיין לא באמת מצדיק את התמורה הנמוכה.

שי אבן צור
12/11/2025 18:37:41

קראתי שוב את הפוסט האלמותי ההוא
לא היתה שם שום רמיזה לתמורה נמוכה
מה כן היה? שיר הלל לקבוצה שהחליטה לקחת את גורלה בידיה ולא בידיים של פרנצ'ייז פלייר מפונק שיקבל כל מה שרוצה ואז יבקש טרייד כי הקבוצה לא תהיה מנצחת
ובגלל מי הקבוצה לא תהיה מנצחת? בגללו!!!

והנה, הקבוצה באמת לא תלויה באף פרנצ'ייז פלייר מפונק אך הויה, היא גם לא מנצחת וגם אין לה תקווה או עתיד או חלום….

קיצקץ, לא בושה להיות גבר ופשוט להגיד שיצאת פיתה
הרבה יותר מכובד מכל הלוליינות המילולית

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי שי אבן צור
אשך טמיר המקורי
12/11/2025 16:52:57

fire testi! fire testi!

אשך טמיר המקורי
12/11/2025 16:59:28

התגובה המדויקת ביותר היא של ליאור
https://hoops.co.il/?p=352003#comment-2070706

למעשה, בזמן אמת ניסיתי לחשוב על שחקנים שיותר היו מתאימים מדייוויס וגם לא הגעתי כ"כ לאופציות שוות אחרות, בדיון כאן אז מישהו הציע את בנקרו והסכמתי שזה היה עדיף.

אור
אור
12/11/2025 18:11:12

לחובבי האופניים

צרות ב-IPT: למרות שינוי השם, פרמייר טק תפסיק לתת חסות לקבוצה

החברה הקנדית הודיעה כי היא מפסיקה לתמוך בקבוצה, על אף ההודעה על שינוי השם והרחקת הזהות הישראלית: "הסיבות שבגינן נכנסנו לשותפות התערפלו עד כדי כך שהמשך שיתוף הפעולה הפך לבלתי אפשרי"

https://www.shvoong.co.il/%d7%a6%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91-ipt-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%9d-%d7%a4%d7%a8%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%a8-%d7%98%d7%a7-%d7%aa%d7%a4%d7%a1%d7%99%d7%a7/204789/

עידו גילרי
12/11/2025 18:35:25
הגב ל  אור

אתה בדיליי…

אור
אור
12/11/2025 19:00:50

זה מהשבוע לא

הפסקתי לעקוב אחריהם בפייסבוק

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי אור
עידו גילרי
12/11/2025 19:08:03
הגב ל  אור

משבוע שעבר אבל נעשה לך הנחה.

puma1234
puma1234
12/11/2025 22:34:33
הגב ל  אור

אז נשארנו בלי נותן חסות :
ממליץ להחזיר את השם האקדמיה הישראלית לאופניים ולהחרים את המירוצים
שאינם מתקימים בארץ….. הקודש.

מעוז
מעוז
12/11/2025 23:13:36

לדעתי כל שהיה בעד הטרייד אז, כנראה עיוור משנאה.
אין שום סיבה מבחינת מקצוע בה הטרייד הגיוני, כן כולל האמירה שהגנה מנצחת בלה בלה בלה חרטא.
טרייד על לוקה הגיוני במידה ומקבלים יוקיץ שיי או יאניס, וזהו!!!.
וגם על טרייד כזה בתור דאלאס לא הייתי חותם כל כל מהר, המערכת הייתה בנויה ממש טוב ללוקה וחיפתה על החסרונות שלו בצד ההגנתי.
בצד ההתקפי הוא לא צריך שום עזרה.
קיצור משהו פה מסריח מאוד, ולחלוטין לא קשור לכדורסל, ומי שמנסה להצדיק את המהלך הטיפשי הזה צריך אישפוז.

אור
אור
13/11/2025 0:29:25
הגב ל  מעוז

אני הייתי מאוד בעד הטרייד האמת

ירון, החלום
ירון, החלום
13/11/2025 3:03:23

בס"ד
תודה רבה