חדשות גרועות ביותר לדדי, מומי, ושאר אוהדי הלייקרס המעונים / מנחם לס

אצלכם כבר יום כיפור. אצלנו 11 אחר הצהריים. יש לי 6 שעות לפני כניסת החג. מותר לי לכתוב, ובא לי לכתוב כי זה גורם לי נקיון נפש וטיהור עצבים ומוח לפני כניסת החג החשוב והקדוש ביותר לנו.

אז מה גורם לי להיי כזה לפני יום הכיפורים?

ללייקרס קם פתאום יריב שהוא גדול מדי עבורם. אפילו ג'רי ווסט, מג'יק ג'ונסון, וג'רי באס – ביחד או לחוד – הם שפופים, קצרי קומה (לא פיזית אבל מנטלית), וטאטוטים מולו.

כשהוא דיבר אתמול עיני ראו אותו עומד בקונבנשיון בלאס ווגאס מדבר איך מיקרוסופט העומדת לכבוש, לרמוס, ואז לשעבד את כל הקטנים המנסים להתחרות איתה.

NO CONTEST.

סטיב בלמר אמר אתמול שהוא לא שפך 2 מיליארד דולארים מישן כיף. לקנות איזה שהוא צעצוע. הוא אמר שהוא קנה קבוצה במטרה להפוך אותה לדיינסטי שעדיין לא היה כמוהו בכדורסל. הוא בא לכבוש לא רק את העיירה לוס אנג'לס – – הוא בא לרטש את שאר ה-NBA.

בן ה-58 הזה – ז"א שלדדי ולמומי יש עוד 20 שנה טובות להתחבא בחורים ולא לנסות אפילו לצייץ – היה LEGENDARY ב-PASSION שלו בתאווה, השתוקקות, שגעון, תשוקה, טרוף, מניה, אובססיה, חולניות-של-שקיקה וצורך להיות נורמו אונו, ללא מתחרים, כבעל מיקרוסופט. יש אומרים שהוא היה מטורף פסיכוטי מיוחם אפילו יותר מבילי גייטס. בילי גייטס היה אומר, "היי, צריכים לתת גם לסאנס, לאוראקל, ולנטסקייפ לחיות, גם הם צריכים להאכיל את ילדיהם", ובלמר היה פורץ,

"FUCK 'EM. FUCK THEM ALL. הם פישפשים ללא זכות חיים!"

אז זהו היריב שקיים היום לביירון סקוט, ולג'יין באס. איך היינו אומרים בשכונה? "זה לא פייר. זה לא כוחות".

אבל זה המצב קומראדים. אתם רוצים להיפטר מהקליפרס? שילחו צ'ק של 100 מיליון למאפיה שיחסלו אותו, כי עתה שאין לו יותר את מיקרוסופט – רק איזה 22 מיליארדים ממנה – הוא חייב למצוא ASS חדש להכות בו. טיפוסים כמוהו – נפוליונים קטנים – לא יכולים לחיות אלא אם כן הם מרסקים אחרים. זה האדרנלין שהם זקוקים לו, החמצן שבדמם. כדי לחיות ולהישרד הם חייבים להרוס ולהכחיד. אז עתה אין לבלמר את נייטסקייפ או AOL לחסל, אז אין ברירה, צריכים לחסל את הלייקרס והקאבס של העולם. לא משנה אם זה מיקרוצ'יפ או כדורסל, הפרינציפ הפסיכופאטי עובד אותו דבר.

עולם חדש. 5 חודשים אחרי שדונלד סטרלינד יצא עם הצהרותיו הגזעניות, האדם שהוא בין עשרת העשירים בעולם, והעשיר מכל בעלי הקבוצות האחרות בכל הספורט האמריקאי (אני לא בטוח כיצד הוא עומד בהשוואה לשייכים בכדורגל, אך אני מאמין שהוא גם יותר עשיר מהם) הוא בעל הקליפרס, והוא הציב לעצמו מטרה פשוטה: להפוך את הקליפרס למיקרוסופט של עולם הצ'יפים, וכבונוס לסלט הבנאדם נולד עם לב טהור: הוא שונא לייקרס כמעט כמוני. לא יכולות להיות חדשות עגומות מאלה כי דדי ומולי לא מתמודדים עתה עם נמושות כלברון או דוראנט: הם מתמודדים נגד איל הון שהיה אחד משלושה שיצר את מיקרוסופט. לא. הוא לא יצר את  'תנובה' ולא את 'המשביר המרכזי'.  הוא יצר את…

M-I-C-R-O-S-O-F-T!!!

(יש לו יותר מניות היום בחברה מאשר לבילי גייטס)

והוא עם אובססיה להשתלט עם הקליפרס על עולם הכדורסל.

הכל בא לי כהפתעה מחלטת. חשבתי שהוא סתם קנה צעצוע. לא תארתי לעצמי כמה צעיר הוא, ואיזה ג'אנקי כדורסל הוא. גם לא חלמתי שאלוהים ברא אותו על הצד הנכון של העולם: שונא לייקרס מכף רגל ועד ראש.

הוא דיבר אתמול על החלטתו לעשות מהקליפרס – –

AMERICA'S TEAM!!!

הוא אמר זאת במילים האלה:

"כשקניתי את הקליפרס קניתי קבוצה שאני אעשה כל שביכולתי להופכה 'לקבוצה של אמריקה'. אני רוצה שהקליפרס יהיו בקרוב הוורציה החדשה של הלייקרס של שנות ה-80 עם מג'יק ג'ונסון וקרים עבדול ג'אבר. המטרה שלנו היא אפילו יותר קשודה עכשיו אחרי כל מה שקרה לקבוצה בעבר עם ההערות וההחלטות של הבעלים בעבר. עלי לעשות מהפך שלם בקבוצה, מטמורפוזה מחלטת.

הבנאדם התחיל עם נתינת חוזה של 50 מיליון לדוק ריברס ל-5 שנים, צעד שהפך אותו בצ'יק למאמן העשיר בעולם בעל החוזה הטוב בעולם.

בלמר בן ה-58, אב לשלושה ונשוי לקוני היפהפיה הוא היום פרופסור לעסקים בבית הספר למנהל עסקים של סטנפורד. מלמד רק קורס אחד חינם אין כסף: "LEADING ORGANIZATIONS". איך מנהלים ארגון. איך הופכים אותו מקטן לגדול.

הוא מדבר בקורס שוב ושוב על ENTREPRENEURSHIP. איך לעשות פיל מזבוב.  לא הייתי אומר שהקליפרס הם זבוב, אבל אפילו אם הם כבר סוס, הוא לא ישקוט עד שיהפכם לפיל.

הוא ענה לשאלת סטודנט ששאל כיצד הוא יתפעל את הקליפרס:

"בדיוק באותה צורה שפעלתי  עם ה-ENGINEERING ORGANIZATION במיקרוסופט. אני הייתי אחראי על כל הצד הכטני-ארגוני ואעשה אותו דבר בקליפרס. אני לא המהנדס או אב הטכנאים. אני רק מושך את החוטים מלמעלה ומנווט את המהנדס (דוק ריברס) והטכנאים שלו (שחקניו). אני לא כתבתי במיקרוסופט SOFTWARE ואני לא אלמד 'קרוסאובר' על הפארקט. אבל אני לא מתכונן להיות MICRO MANAGER. אני לא יכול. ידי תורגש בכלך מה שקורה בקליפרס!"

אבל אחרי עוד כמה שאלות שנישאל ע"י הסטודנטים הוא הודה שהוא עומד לגנוב הרבה רעיונות דווקא מ-APPLE ולא ממיקרוסופט. אני לא יודע ולא מבין מה הכוונה – – אולי ישנם גולשים שמוכנים לנסות להסביר, כי בראיון ל-יו.אס.איי.טודיי הוא לא ELABORATED על מה שאמר.

אחרי שניכשל לקנות עם מצנג'ר ה-HEDGE FUND כריס הנסן את סקרמנטו, הוא הצליח לבדו לקנות את הקליפרס.

"מטרתי? לא אתבייש ואגיד דוגרי: TO TAKE OVER L.A THEN THE REST OF THE NBA!"

הוא דופק על השולחן:

"נעבוד יומם ולילה על כך. אף אחד באף קבוצה לא יעבוד קשה ונון סטופ כמו הקליפרס. WE WILL OUTWORK ו-OUTSMART את כל השאר. אף בעל קבוצה אחר לא יעבוד כמוני OR DO MORE THAN I. אף בעל קבוצה לא יעבוד כמוני לעשות מקבוצתו קבוצה מצליחה. I COMMITTED MYSELF  לעשות זאת, ואעשה זאת!".

וואללה שלא שמעתי אף בעל קבוצה מדבר ככה. הוא גם שילם פי ארבע יותר משכל אחד אחר שילם אי-פעם על קבוצה, והשקיע 8% מהונו על הדבר. אתה לא קונה צעצוע ב-8% מרכושך. ב-8% אתה קונה חלק חיים.

"האם שילמת יותר מדי עבור הקבוצה?"

-"העולם נלחלק לשניים: חצי מאמין שכן וחצי מאמין שלא. אני נמנה עם החצי השני. אם לדבר על הדבר כהשקעה כספית אז כן, אני מאמין שבעוד כמה שנים ערך הקבוצה יעלה יותר מאשר לו השקעתי 2 מיליארד באיזה שהוא INDEX FUND של S&P (בבורסה יש דאו, נסדא"ק, ו-S&P. אני מושקע כולי ב-S&P)?".

-למה חשוב לך להיות 'הקבוצה של העיר' לוס אנג'לס?

-"אתה לא יכול לכבוש את העולם לפני שאתה כובש את המגרש הביתי שלך. קודם עליך להיות הגיבור של השכונה לפני שאתה מנסה להיות הגיבור של העולם!".

רחמנות על הלייקרס. פתאום יש להם יריב גדול מדי וכבד מדי.

"איך הלייקרס הפכו 'לקבוצה של אמריקה'? עם מג'יק בשנות ה-80. בדיוק כמו שהיאנקים עשו זאת עם בייב רות' בשנות ה-20 ומיקי מנטל בשנות ה-60!"

-ואתה מאמין שתוכל לעשות אותו דבר עם הקליפרס?

-כן, אני חושב שישנה לנו הזדמנות מצויינת לעשות זאת. אבל…אנחנו צריכים להדליק את השחקנים…להדליק את קהל החובבים…אני מאמין שהרבה רוצים לראות אותי מצליח. לראות את הגבר שהחליט, ניסה, והצליח!"

****************************************

הראיון כולו ב-

http://www.usatoday.com/story/sports/nba/clippers/2014/10/02/steve-ballmer-los-angeles-doc-rivers-plans-microsoft-apple/16604595/

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
03/10/2014 18:17:32

חברת מירקוסופט בניהולו הביא לעולם את חלונות ME. ואז את חלונות 8. נדמה לי שהיא גם איבדה משוויה הכללי ובודאי את העמדה הדומיננטית שהיתה לה. בקיצור הוא לא בדיוק האיש עם מגע זהב.

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
03/10/2014 18:23:59

ווינדוז 8 sucks

עגל
עגל
03/10/2014 20:49:31

חלונות 8 בסדר גמור. לפחות בטאבלטים ובהיברידיים.

ערן
ערן
03/10/2014 22:47:46
Reply to  עגל

בטאבלט הוא בהחלט סבבה. אבל במחשבים הניידים הוא אחד הגרועים אלא אם כן יש לך טאץ' סקרין. מדהים שהם הצליחו להתעלות על הויסטה שהיה גרוע במיוחד. אני התיאשתי ממנו וחזרתי ל 7.

עגל
עגל
04/10/2014 9:00:04
Reply to  ערן

התכוונתי למחשבים עם מסך מגע באופן כללי. ממשק המשתמש מבריק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/10/2014 18:32:41

האיש יגלה שספורט ועסקים הם קשורים זה לזה אבל אינם חופפים.
לספורט חוקים משלו והוא יכול לשפוך כסף עד מחר זה לא מבטיח כלום.

rtaj
rtaj
03/10/2014 19:00:36

אדון לס מה קבוצה שאתה אוהד,בלבל אותי לגמרי

מנחם לס
מנחם לס
03/10/2014 20:01:30
Reply to  rtaj

העייקר שאתה יודע את מי אני שונא.

k_700
03/10/2014 20:41:15

שיתחיל קודם כל מאיך להגיע עם החמישייה הטובה בליגה לגמר מערב, אחר כך שיספר לנו איך הוא הולך לרוצץ את כל הליגה ל-20 שנה הקרובות.

אגב, אני עד היום משתמש בXP הישן והטוב.

עגל
עגל
03/10/2014 20:51:29

קצת חבל שכל ההתלהבות הזאת הלכה ל- ל.א. ולא לסיאטל שבאמת מגיע לה.

avri
avri
03/10/2014 23:25:17
Reply to  עגל

poor Clippers, after years of being the Clippers and you still think they shouldn't have got this

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/10/2014 8:30:39
Reply to  עגל

1+

רבין (8)
רבין (8)
03/10/2014 22:29:55

מנחם אם תוכל להזכיר לנו מהי הקבוצה שלך באנ בי אי, אנחנו כבר מבולבלים לגמרי מהקדם עונה הזו, אתה אוהד חצי מהקבוצות מקומך הראשון ואת החצי השני שונא מיומן השני, תעשה לנו סדר

avri
avri
03/10/2014 23:24:20

The amazing thing is that it all started with, and because of, Blake Griffin, a fantastic player but not even top 10 in this league, certainly not a history maker. Before he came the Clippers had no hope, and I am being kind now. Blake brought all the highlights and the positive hype, suddenly it was ‘underground’ cool to be a Clippers fan, suddenly Chris Paul thinks the Clippers is a good option (before Blake arrived no superstar would have even considered the Clippers), than the Doc arrives, now bloody Ballmer and his billions, tomorrow maybe a dynasty. We are witnessing a butterfly effect in the making (if anyone can call Griffin a butterfly…).

עגל
עגל
04/10/2014 0:59:03
Reply to  avri

יפה אמרת. ובכל זאת באלמר תמיד הבטיח קבוצה בסיאטל. לקליפרס מגיע מיליארדר אחר

עומר
עומר
05/10/2014 18:38:49
Reply to  avri

בליגה אי פעם או היום?
גריפין טופ 10 היום בליגה לפי דעתי. אפילו טופ 5

דדי
דדי
03/10/2014 23:34:58

Doc Rivers on Glen Davis losing weight: "it's like throwing a deck chair off the Queen Mary."

מנחם לס
מנחם לס
03/10/2014 23:50:26

גדול!

איש הערפל
איש הערפל
04/10/2014 1:08:26

קטעים עם האמריקאים האלה שמגיעים מתחום המרקטינג\סיילס (וזה מה שבאלמר תמיד היה, המח במיקרוסופט הוא לעולם לא היה) תמיד אוהבים לפוצץ כותרות שלא קשורות לכלום. אז סתם ניוז פלאש – כמו שלא יהיה לעולם עוד ג'ורדן, אז לעולם לא תהיה עוד הלייקרס של ה80, לא בגלל היכולות או הכשרון, פשוט תזמון מסוים בתקופה מאוד מסוימת כשהכל מתחבר.
הNBA נמצא היום בפער עצום מהפוטבול, בייסבול ואפילו כדורסל מכללות כך שהקליפרס יצטרכו להפוך עולמות כדי להיות "הקבוצה של אמריקה"…קודם שיקחו את אליפות המערב שיהיה משהו לתלות בתקרת האולם ליד אליפויות הבית הפאסיפי ואז נתקדם משם.
וכסף בNBA בניגוד לכדורגל אירופאי לא מביא כלום – תשאלו את פול אלן.

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2014 4:24:27

זה לא רק כמה כסף יש לך. זה כמה אתה מוכן לבזבז, ופול אלן קמצן.

דובי
דובי
04/10/2014 5:43:57

ניק יאנג ניסה לחטוף לקובי כדור. אז התפרק לו האגודל והוא בחוץ לחודשיים.
לייקרס. יותר טפשים או יותר מסכנים?

עגל
עגל
04/10/2014 9:06:34
Reply to  דובי

הלייקרס הופכים להיות מועדון תאום לניקס -עבר מפואר ויומרות אבל ההווה מדשדש.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/10/2014 9:33:41
Reply to  דובי

האם קובי הופך להיות הצ'אק נוריס של הכדורסל?

דובי
דובי
04/10/2014 10:15:36

בינתיים הוא סטיבן סיגל. מזדקן, מתחיל להיות מגוחך אבל עדיין משמר חלק מהיכולות.
צ'אק יתפרק אם ינסה להפיק עכשיו את המסובבת המיתולוגית

מאוריציו
מאוריציו
04/10/2014 18:13:53
Reply to  דובי

המיתולוגיה תיכתב מחדש כדי להתאים את עצמה למסובבת מפורקת. מדובר בצ'אק נוריס! 😉

עורך דין תעבורה
04/10/2014 7:01:38

בתור עורך דין תעבורה אני רגיל לסנגר על נאשמים וזה בא לי טוב עם רוב הפוסטים של ד"ר לס שקוטל וממעיט מערכיהם של פרנצייז פליירס שלא באים לו טוב או שקבוצתם ממוקמת בצד הלא נכון במפה.
והנה הגיע בחור חדש לליגה, מנוסה ככל שיהיה בעולם העסקים, שהונו אולי הגבוה בתחום , ששם על הקבוצה את כל יהבו ומרצו ודוקטור לס בטוח שהוא הולך לקרקס את כולם.
עם כל הכבוד ויש הרבה כבוד למי ששם ככ הרבה כסף על הקבוצה, בסופו של דבר השחקנים הם אלו שצריכים לשחק,ונשאלת השאלה מי רוצה יותר על המגרש , מי כשרוני יותר,מי הגיע לפלייאוף גם מבחינה מנטלית ומי גם התמזל מזלו ואלילת המזל חנתה לצידו. לרצות להיות מג'יק, קארים וורתי זה לקפוץ מעבר לפופיק עם הרוסטר שיש לך.
אז דוקטור לס היקר אני מציע לך לא לנהוג או לכתוב פוסטים אחרי שתיית אלכוהול…

מולי
Editor
04/10/2014 10:36:28

"א יכולות להיות חדשות עגומות מאלה כי דדי ומולי לא מתמודדים עתה עם נמושות כלברון או דוראנט: "
מה יש לך ממולי הנושא הלייקרז?

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2014 16:12:25
Reply to  מולי

התכוונתי 'מומי'

דדי
דדי
04/10/2014 11:36:10

כל הפוסט (טראומה) הזה מזכיר לי את הנאום הקבוע של כל בעלים חדש של הפועל ירושלים ואיך הוא הולך להדיח את מכבי תל אביב מההגמוניה בכדורסל הישראלי…

דובי
דובי
04/10/2014 11:42:04
Reply to  דדי

במ צודק. כבר כמה שנים שהלייקרס בטופ של הטופ והקליפרס רודפים אחריהם בייאוש ולא מצליחים להתעלות על הקבוצה של העיר.

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2014 16:14:36
Reply to  דובי

כן? לפני שנולדת גם הפועל משמר העמק והפועל מזרע היו בטופ הכדורסל הישראלי!

דקסטר
דקסטר
04/10/2014 19:03:36

לבלאמר יש קייס רציני.

1. יש לו את אחד המאמנים הכי טובים בליגה
2. יש לו 2 סופרסטארים בקבוצה
3. יש לו את אהדת הקהל
4. הוא נמצא בעיר הכי טובה לכדורסל
5. הסגל של הקבוצה אחד העמוקים והטובים

כל הדיבורים על השושלת של הלייקרס זה קשקוש.
דברים יכולים להתהפך בקלות. קחו 3 דוגמאות:
פוטבול- דאלאס קאובויז
בייסבול- ניו יורק יאנקיז
כדורסל- ני יורק ניקס

מה משותף לכולם- בעלים שחושב שהוא יותר גדול מהמשחק ומתחילים לשמוע עליו יותר מאשר על המועדון.

הלייקרס לא שולטים בגורלם.
הדומינו צריך ליפול בצורה כזו שהם יהיו עם 2 שחקני טופ 10 ב 2016 אחרת הקליפרס, שהוא כרגע המועדון היציב בעיר, הוא זה שישלוט.

nir
nir
04/10/2014 19:44:12

האמת זה מזכיר את כל הרשת שהיה סביב פרחדוב (או איך שקוראים לו)
שקנה את הנטס לפני 5 שנים.
גם אז כולם היו בטוחים שהוא הולך לבצע "אמרמוביץ'" לליגה.

nir
nir
04/10/2014 19:44:42
Reply to  nir

את כל הרעש…

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
04/10/2014 20:02:23

מומי נכנס לאתר בסוף הצום וזה הפוסט שהוא צריך לקרוא על שבירת הצום ?
הקליפרס לא יקחו אליפות בחיים
איך קרשאו התפרק נגד סנט לואיס והאנגיילס דרכו על חרא מול קנזס סיטי ?

בלמר ? לוק ושם של אחד שחטף הרבה אטומיק ווג׳יס שהיה ילד . הדוקטור מתלהב מכל ילא חרא שיוצא נגד הלייקרז
מילה של מומי הלייקרס יקחו אליפות לפני הקליפרס

איתי
איתי
04/10/2014 22:54:07

סטיב באלמר – איזה טיפוס מעיק, מרחם על השחקנים של הקליפרס,
הקבוצה הזו לא יכולה להיות אלופה בחיים לא משנה מה,
יש להם את הלוגו המכוער הזה, ובמנטליות שלהם הם תמיד יהיו סוג ב'.

יוסי
יוסי
04/10/2014 23:24:40

הקליפרס בקושי שווים חצי גמר מערב , מול אוקלהומה סאן אנטוניו ממש אין להם מה למכור , לא נעשו שם שום שיפורים , עדיין חסר סמול פורווד וגם בעמדת השוטינג גארד המצב לא מדהים , בשנתיים שלו בקליפרס פול לא נראה כמו זה שהיה בניו אורלנס וממש לא מצדיק את חוזה המקס שלו ,גריפין נותן יותר אבל עדיין נראה כמו כוכב לפוסטרים ולא לליגה ,אני אומר שהליקרס יזכו באליפות לפני הקליפרס במצב הנוכחי